Servicekoordinator (leder) og Økonomiassistent søges til virksomhed i vækst

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du høje ambitioner, lysten til at udfordre dig selv og løfte vores forretning til nye højder? Så bør stilling hos Value Group (Vægteeksperten Service ApS) være det næste job, du søger. Vi søger netop nu - den Servicekoordinator og Økonomiassistent, som kan hjælpe os til en endnu mere vækst de kommende år, mens vi struktureret udbygger vores forretning.

Value Group ApS driver i dag 10 webshops i 7 lande med en årlig omsætning på et tocifret millionbeløb. Vi er et hold bestående af 8 personer, som dagligt drifter en profitabel forretning, men vi leder efter en Servicekoordinator, som er i stand til at binde vores nye serviceafdeling med 3 nye ansatte. Du vil som Servicekoordinator være medansvarlig for at fastsætte målsætningerne for vores Serviceteam og definere retningen, som virksomheden skal gå i. Du skal være i stand til at udfordre vores nuværende setup, og ikke mindst være tryg med at være direkte medansvarlig for, at forretningen når sine målsætninger.

Som Servicekoordinator er det din opgave at styre og håndtere vores serviceteams dagligdag samt sikre profitabilitet opgave for opgave og måned for måned. Du vil sparre med vores Key Account Managers, som har til ansvar for at etablere nye kundeforhold, som du trygt overtager og sørger de bedste kundeoplevelser.

Som Økonomiassisten er det din opgave at styre og håndtere vores økonomi, herunder fakturering, dagligt bogføring, ordrestyring, afstemning og løbende afrapportering til direktøren. Du blive det centrale led i vores økonomistyring og vi forventer, at du over tid vil overtage yderligere økonomiske opgaver samt dialog med revisor.

Vi forestiller os at rolle er opdelt 50/50 over tid, men i en opstart vil servicekoordinator arbejdet kræve en større intro.


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Drifte, optimere og videreudvikle vores serviceafdeling med i alt 3 mand og 3 biler på hhvs. Jylland, Fyn og Sjælland.
  • Være bindeled mellem kunder, serviceteknikere og leverandører og kontiuerligt sikre, at kundeoplevelsen er god, ligesom vores serviceteknikere er booket op.
  • Opsætte, styre og håndtere processer i teamet.
  • I tæt dialog med vores Key Account Manager omkring potentielle opsalg og mersalg af produkter til servicekunder.
  • Styre økonomi på daglig basis, herunder fakturering samt kigge ind i optimeringsmuligheder generelt.

 
Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har min. 2 års erfaring med økonomiarbejde.
  • Har min. 2 års erfaring i en rolle med kundekontakt.
  • Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig.
  • Har ambitioner på egne og forretningens vegne.
  • Er dygtig til kundekontakt og bestemt ikke konfliktsky.
  • Har en kommercielt forståelse, som kan være med til at udvikle vores forretningsområde.
  • Har lederevne og tydelighed til at håndtere vores serviceteknikere.
  • Har lyst til at deltage i vores mange sociale arrangementer.

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i hurtigt voksende forretning med en innovativ ledelse.
  • En konkurrencedygtig løn.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed.
  • En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser.
  • Et spændende job med masser af udfordringer.
  • Frokost- og frugtordning.

 
Om os

Value Groups (Vægteeksperten Service ApS) Aarhus-kontor er placeret i samme hus, som det digitale marketingbureau Conversio og e-commerce platform virksomheden Salecto, som vi arbejder tæt sammen med i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere.

Vil du vide mere om Huset som arbejdsplads, så besøg Conversios karriereside.

Har du spørgsmål til rollen, så kontakt direktør, Anders Tjørnelund, på anders@value-group.dk - eller send en motiveret ansøgning med CV direkte til Anders. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Servicekoordinator (leder) og Økonomiassistent søges til virksomhed i vækst

Har du høje ambitioner, lysten til at udfordre dig selv og løfte vores forretning til nye højder? Så bør stilling hos Value Group (Vægteeksperten Service ApS) være det næste job, du søger. Vi søger netop nu - den Servicekoordinator og Økonomiassistent, som kan hjælpe os til en endnu mere vækst de kommende år, mens vi struktureret udbygger vores forretning.

Value Group ApS driver i dag 10 webshops i 7 lande med en årlig omsætning på et tocifret millionbeløb. Vi er et hold bestående af 8 personer, som dagligt drifter en profitabel forretning, men vi leder efter en Servicekoordinator, som er i stand til at binde vores nye serviceafdeling med 3 nye ansatte. Du vil som Servicekoordinator være medansvarlig for at fastsætte målsætningerne for vores Serviceteam og definere retningen, som virksomheden skal gå i. Du skal være i stand til at udfordre vores nuværende setup, og ikke mindst være tryg med at være direkte medansvarlig for, at forretningen når sine målsætninger.

Som Servicekoordinator er det din opgave at styre og håndtere vores serviceteams dagligdag samt sikre profitabilitet opgave for opgave og måned for måned. Du vil sparre med vores Key Account Managers, som har til ansvar for at etablere nye kundeforhold, som du trygt overtager og sørger de bedste kundeoplevelser.

Som Økonomiassisten er det din opgave at styre og håndtere vores økonomi, herunder fakturering, dagligt bogføring, ordrestyring, afstemning og løbende afrapportering til direktøren. Du blive det centrale led i vores økonomistyring og vi forventer, at du over tid vil overtage yderligere økonomiske opgaver samt dialog med revisor.

Vi forestiller os at rolle er opdelt 50/50 over tid, men i en opstart vil servicekoordinator arbejdet kræve en større intro.


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Drifte, optimere og videreudvikle vores serviceafdeling med i alt 3 mand og 3 biler på hhvs. Jylland, Fyn og Sjælland.
  • Være bindeled mellem kunder, serviceteknikere og leverandører og kontiuerligt sikre, at kundeoplevelsen er god, ligesom vores serviceteknikere er booket op.
  • Opsætte, styre og håndtere processer i teamet.
  • I tæt dialog med vores Key Account Manager omkring potentielle opsalg og mersalg af produkter til servicekunder.
  • Styre økonomi på daglig basis, herunder fakturering samt kigge ind i optimeringsmuligheder generelt.

 
Vi leder efter dig, hvis du:

  • Har min. 2 års erfaring med økonomiarbejde.
  • Har min. 2 års erfaring i en rolle med kundekontakt.
  • Er proaktiv og konstant søger muligheder for at lære mere og dygtiggøre dig.
  • Har ambitioner på egne og forretningens vegne.
  • Er dygtig til kundekontakt og bestemt ikke konfliktsky.
  • Har en kommercielt forståelse, som kan være med til at udvikle vores forretningsområde.
  • Har lederevne og tydelighed til at håndtere vores serviceteknikere.
  • Har lyst til at deltage i vores mange sociale arrangementer.

Til den rette kandidat tilbyder vi:

  • Muligheden for at være en nøglespiller og opbygge din karriere i hurtigt voksende forretning med en innovativ ledelse.
  • En konkurrencedygtig løn.
  • En fantastisk arbejdsplads i Åbyhøj, hvor du får stillet en lækker kontorplads til rådighed.
  • En iværksætterånd, der giver plads til store armbevægelser.
  • Et spændende job med masser af udfordringer.
  • Frokost- og frugtordning.

 
Om os

Value Groups (Vægteeksperten Service ApS) Aarhus-kontor er placeret i samme hus, som det digitale marketingbureau Conversio og e-commerce platform virksomheden Salecto, som vi arbejder tæt sammen med i dagligdagen. Vi er præget af en frihed under ansvar tilgang, og vi udfordrer hinanden på det faglige og på det personlige plan, da det er centralt for os at udvikle os som mennesker og som medarbejdere.

Vil du vide mere om Huset som arbejdsplads, så besøg Conversios karriereside.

Har du spørgsmål til rollen, så kontakt direktør, Anders Tjørnelund, på anders@value-group.dk - eller send en motiveret ansøgning med CV direkte til Anders. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.