Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicekoordinator - med gode forhandlings evner

Vi har travlt hos M.J. Hydraulik ApS, og søger derfor en servicekoordinator til en fuldtidsstilling i Holbæk. M.J. Hydraulik ApS er en dynamisk virksomhed i lift, teleskoplæsser og truckbranchen. Vi vil gerne differentiere os som virksomhed, og ud over dagligdags opgaver, hvor det går rigtig stærkt, og hver dag er en ny og udfordrende dag, så har vi nogle fremtidsvisioner, der er helt unikke i branchen, og som du nu har mulighed for at blive en del af, samt være med til at søsætte. Du vil være med til at skabe din egen stilling fremadrettet, og du kan være med til at gøre din egen hverdag endnu mere levende og interessant.

Hos os er det ”people first”, uanset om det handler om vores medarbejdere eller vores kunder. Vi vægter derfor troværdighed, dialog, og åbenhed rigtig højt. Vi lytter til gode ideer, og vægter medarbejdere, der er selvkørende, selvmotiverende og tør tage egne beslutninger, når det kræves.

Vi tilbyder dig et job, hvor du skal sørge for:

  • Kontakt til hhv. kunder og leverandører, primært telefonisk
  • Vedligeholdelse af data i NAV
  • Assisterende opgaver i service
  • Indkaldelse af årseftersyn
  • Samt øvrige almindeligt forekommende kontoropgaver

Vi forestiller os

Vi forestiller os, at du trives ved at arbejde i teams, er god til at tale med mennesker og kan håndtere uenigheder på en konstruktiv og opbyggende måde. Med dit overblik og gode evne til at problemløse, sætter du en ære i at få løst opgaverne til alles tilfredsstillelse både internt og eksternt. Du er i stand til at arbejde både selvstændigt, men også med sans for folk omkring dig. Du har interesse for det tekniske, du er salgsmindet og har et godt øje for detaljer. Du skal være udadvendt, entusiastisk og fleksibel både i forhold til leverandører og kunder, og forstå vigtigheden af gode relationer.

I forhold til kommunikation er det vigtigt, at du kan formulere dig godt på såvel dansk som engelsk (både mundtligt og skriftligt). Da vi har mange internationale kunder, vil det ligeledes være en fordel, at du forstår svensk og norsk godt.

Som person er du ikke bange for at udvide din horisont, er omstillingsparat og du er i besiddelse af en god portion humor, i en virksomhed med en uformel omgangstone.

Nyuddannede er velkomne til at søge stillingen. Hvis du kommer med motivationen, så kommer vi med erfaringen.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring fra tilsvarende stilling som servicekoordinator gerne indenfor for branchen, men er ikke et krav
  • Du har erfaring med anvendelse af CRM-systemer og MS Dynamics NAV
  • Du er rutineret bruger af MS Office pakken
  • Du begår dig på ekspertniveau på dansk og engelsk i skrift og tale

 Du tilbydes:

  1. J. Hydraulik ApS tilbyder et attraktivt job, hvor du har stor indflydelse på din egen arbejdsdag.

Lønramme: Efter kvalifikation

Tiltrædelse: Snarest

Ansøgning kan sendes på mail til: chris@mj-hyd.dk

  1. J. HYDRAULIK ApS
    Bødkervej 2
    4300 Holbæk

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.