Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceleder søges til Guldborgsund Kommune

Vil du være en del af en virksomhed, hvor vi lever og ånder for at levere service og professionel rengøring af høj standard til vore kunder. Vi søger en kollega til vores lederteam i Guldborgsund. Du vil komme til at indgå i et lederteam, der består af distriktschefen, 5 serviceledere og tilsynsførende.

Du vil i løbet af det første år gennemfører Elite Miljøs lederuddannelse og vil blive introduceret og trænet i alle de opgaver, som en serviceleder har ansvar for hos Elite Miljø.

Vi søger en dygtig, engageret og samarbejdsvillig kollega, der kan lide at arbejde i et travlt og godt miljø.  Stillingen som serviceleder er på 37 timer om ugen. Afdelingens kunder befinder sig primært i det sydsjællandske område, så det vil derfor være optimalt, at du har bopæl i geografisk nærhed. Du skal være villig til at smøge ærmerne op og gå forrest og være en god rollemodel for vore dygtige timelønnede medarbejdere. Den primære arbejdstid vil i dagtimerne, men du skal have en fleksibel indstilling til arbejdstid, da den kan variere hen over ugen.

Elite Miljø stiller firmabil (på gule plader), samt mobil, IT udstyr til rådighed til arbejdsmæssig brug. Herudover vil du få udleveret uniform som arbejdsbeklædning. Ligesom du vil blive en del af en virksomhed med gode rammer og vilkår. Du skal kunne tiltræde pr 1. marts 2018 eller efter nærmere aftale.

Stillingsbeskrivelse

  • Ansvar for kunder, herunder ansvar for daglig levering af god service, afholdelse af opfølgningsmøder og kvalitetskontrol.
  • Ansvar for medarbejdere, herunder ansættelse, oplæring og træning af nye medarbejdere.
  • Opfølgning og coaching af nuværende medarbejdere, samt koordinering af afløsning ved fravær.
  • Budget ansvarlig for din afdeling, herunder økonomistyring, lønføring, normeringskontrol og indkøb af materialer.

Faglige kvalifikationer

  • Branche erfaring vil blive betragtet som en fordel, men er ikke en forudsætning
  • Ledelseserfaring fra servicebranchen.
  • Fortrolig med IT på brugerniveau er en klar fordel.
  • Erfaring med økonomistyring, herunder normeringskontrol, materialestyring og lønføring.

Personlige egenskaber

  • Du er udadvendt og er i besiddelse af et stort drive
  • Du er robust og kan arbejde selvstændigt
  • Du udstråler overskud og er god til at skabe relationer til kunder og medarbejdere
  • Du kan begå dig blandt mange forskellige mennesker
  • Du har overblik og kan arbejde struktureret.
  • Du er kendetegnet ved at være en god leder, der skaber et godt team.
  • Godt købmandskab er også en af dine styrker.

Er du Interesseret…

- så send din ansøgning senest d. 13. februar 2018

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte distriktschef Bjarne Sahl på

tlf. 29682992 på hverdage mellem 08.00 - 16.00.  

Vi glæder os til at høre fra dig. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her