Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceleder til Koncern Service, Slagelse Sygehus


Serviceleder med stort personligt drive - som kan og vil være rollemodel

Kan du se dig selv i rollen som den, der motiverer og udvikler vores medarbejdere, så sygehusene – og i sidste ende patienten – får den bedst mulige service?

Vil du sammen med resten af lederteamet stå i spidsen for implementering og videreudvikling af et nyt serviceassistentkoncept i Region Sjælland, hvor langt størstedelen af vores medarbejdere skal arbejde som serviceassistenter med speciale i hospitalsservice?

Kan du føre vores medarbejdere igennem uddannelsen med dertilhørende praktikplanlægning, samtidig med du sikrer et godt arbejdsmiljø i kombinationen med sikker drift?

Vores medarbejdere, som skal uddannes til serviceassistenter, har hidtil arbejdet i funktioner som blandt andet rengøringsassistenter og portører. Derudover har vi også personaleledelsen af regionens interne depot- og logistikfunktioner, som ligeledes vil blive en del af dit ledelsesområde.

Er ovenstående noget for dig – og holder du samtidig af den puls og dynamik, som kendetegner hverdagen i servicebranchen på et sygehus, og gør dit engagement og positive energi dig til en værdsat og respekteret sparrings- og samarbejdspartner – så er det måske dig, vi mangler i vores lederteam.

Du bliver fra dag ét en essentiel brik, hvor nogle af de spændende og varierende opgaver er

  • At sikre den bedst mulige ressourcestyring via koordinering af arbejdsgange, arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægning
  • Tilrettelæggelse og gennemførelse af en professionel personaleadministration med udgangspunkt i den til enhver tid gældende personalepolitik i Region Sjælland

  • Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer

    Faglige
  • Relevant dokumenteret ledelseserfaring på tilsvarende niveau med en servicefaglig baggrund
  • Kendskab til personalejuridiske forhold samt dybdegående indsigt i overenskomster og lokalaftaler m.m. indenfor afdelingens faggrupper
  • Erfaring med ressourceplanlægning og ressourcestyring, herunder arbejdstilrettelæggelse i holddrift, aftaleforhold og tjenestetidsplanlægning samt økonomisk indsigt i norm- og ferietimeopgørelser
  • Erfaren IT-bruger samt kendskab til KMD
  • Erfaring med deltagelse i projektarbejde
  • Indsigt i drift og planlægning af rengøring på sygehuse
  • Kan planlægge, gennemføre og undervise i mindre grupper

  • Personlige
  • Du ser samarbejdet i ledelsesteamet som en forudsætning for succes, samtidig med, at du delegerer med overblik, gennemslagskraft og situationsfornemmelse
  • Via visioner, værdier, dialog og medinddragelse kan du skabe et positivt aktiverende arbejdsmiljø, der medvirker til at fastholde og rekruttere personale
  • Du evner at skabe et miljø, hvor der gives motiverende, personlige og faglige udviklingsmuligheder for det samlede personale
  • Du kan iværksætte og gennemføre nye tiltag, herunder sætte mål, krav og følge op
  • Du kan skabe kontakt og relationer, samtidig med at du er en god kommunikator, som yder et højt informationsniveau
  • Du har sans for skriftlig og mundtlig kommunikation på alle niveauer i organisationen og med forskellige faggrupper
  • Du er kompromissøgende, god til at se en sag fra flere sider, udviser empati og beslutningskraft
  • Du har en synlig og værdibaseret ledelsestilgang
  • Du udviser omstillingsparathed, fleksibel tilgang til opgaveudførelsen og organisationen og indgår derved konstruktivt i planlægning af nødvendige ændringer
  • Du kan bevare overblik og arbejde efter deadlines i en til tider presset hverdag og selvstændigt administrere egne opgaver og deadlines hertil
  • Du tager ansvar – både ift. medarbejdernes trivsel, udførsel af arbejdet og vores samarbejdspartneres oplevelse af vores service

  • For at få succes i jobbet kræver det også, at du er proaktiv, og selv er i stand til at drive processerne. Du vil få en bred vifte af samarbejdspartnere, som vil medvirke til succesen, og du bliver en del af et stærkt og professionelt lederteam.

    Vi forventer endvidere, at du
  • Kan efterleve vores servicestrategi om, at enhver henvendelse er en mulighed
  • Er humørstabil og har et positivt menneskesyn som afspejler Koncern Services kulturværdier: Professionalisme, Åbenhed, Synlighed, Ansvarlighed, Loyalitet og Initiativ
  • Kan fremvise gyldigt kørekort i kategori B, da du skal forvente mødeaktivitet på flere af vores geografier

  • Derfor skal du vælge os
  • Fordi vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation med en række spændende ambitioner inden for service og kvalitet – med et stort fokus på anerkendelse og tillid som de bærende værdier
  • Fordi du bliver en del af et stærkt fagligt og kollegialt (ledelses-)fællesskab, som er båret af en stor grad af selvstændighed og robusthed
  • Fordi vi tilstræber fleksibilitet i forhold til arbejdets udførsel, så der kan skabes en fornuftig balance mellem arbejde og privatliv
  • Fordi vi lægger stor vægt på at have en sund og meningsfuld arbejdsplads, hvor det gode arbejdsmiljø understøtter de rette kompetencer og udviklingsmuligheder
  • Fordi vi kan tilbyde dig kompetenceudvikling inden for dit felt sammen med en stor portion selvtilrettelæggelse af arbejdet med gode udviklingsmuligheder og lydhørhed over for forbedringstiltag

  • Yderligere oplysninger ved

    Servicechef Majbritt Schou Hasselby, 29 68 95 89 / 58 55 91 50

    Ved henvendelse til Majbritt Schou Hasselby, kan du få tilsendt relevant materiale om stillingen: stillings- og funktionsbeskrivelse, Ledelsesparadigme, Mission, vision og værdier, Strategiplan og Kommunikationsstrategi.

    Du kan læse mere om implementeringen af serviceassistentkonceptet på vores hjemmeside.

    Er du klar til nye udfordringer?

    Så skal sende din motiverede ansøgning og cv bilagt relevant dokumentation, via link på denne side.

    Koncern Service løser som regionens interne servicepartner - serviceopgaver for sygehusene og psykiatrien inden for leverance af vaskeydelser, madleverance, kantine- og cafédrift, rengøring og tilhørende serviceydelser, lager og logistik samt vedligeholdelse af grønne områder. Endvidere forestår Koncern Service Regionshusets drift.

    I Koncern Service er der beskæftiget ca. 1.770 medarbejdere, hvoraf langt hovedparten geografisk er placeret på regionens sygehuse.

    Ansøgningsfrist 18.02.18

    Samtaler i uge 9

    Om Region Sjælland
    Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på http://www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.


    Mere af samme slags?

    Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

    329752522Phoenix-a29c82f212018-02-01T03:18:49.260Serviceleder til Koncern Service, Slagelse Sygehus
    Serviceleder med stort personligt drive - som kan og vil være rollemodel

    Kan du se dig selv i rollen som den, der motiverer og udvikler vores medarbejdere, så sygehusene – og i sidste ende patienten – får den bedst mulige service?

    Vil du sammen med resten af lederteamet stå i spidsen for implementering og videreudvikling af et nyt serviceassistentkoncept i Region Sjælland, hvor langt størstedelen af vores medarbejdere skal arbejde som serviceassistenter med speciale i hospitalsservice?

    Kan du føre vores medarbejdere igennem uddannelsen med dertilhørende praktikplanlægning, samtidig med du sikrer et godt arbejdsmiljø i kombinationen med sikker drift?

    Vores medarbejdere, som skal uddannes til serviceassistenter, har hidtil arbejdet i funktioner som blandt andet rengøringsassistenter og portører. Derudover har vi også personaleledelsen af regionens interne depot- og logistikfunktioner, som ligeledes vil blive en del af dit ledelsesområde.

    Er ovenstående noget for dig – og holder du samtidig af den puls og dynamik, som kendetegner hverdagen i servicebranchen på et sygehus, og gør dit engagement og positive energi dig til en værdsat og respekteret sparrings- og samarbejdspartner – så er det måske dig, vi mangler i vores lederteam.

    Du bliver fra dag ét en essentiel brik, hvor nogle af de spændende og varierende opgaver er
  • At sikre den bedst mulige ressourcestyring via koordinering af arbejdsgange, arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægning
  • Tilrettelæggelse og gennemførelse af en professionel personaleadministration med udgangspunkt i den til enhver tid gældende personalepolitik i Region Sjælland

  • Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer

    Faglige
  • Relevant dokumenteret ledelseserfaring på tilsvarende niveau med en servicefaglig baggrund
  • Kendskab til personalejuridiske forhold samt dybdegående indsigt i overenskomster og lokalaftaler m.m. indenfor afdelingens faggrupper
  • Erfaring med ressourceplanlægning og ressourcestyring, herunder arbejdstilrettelæggelse i holddrift, aftaleforhold og tjenestetidsplanlægning samt økonomisk indsigt i norm- og ferietimeopgørelser
  • Erfaren IT-bruger samt kendskab til KMD
  • Erfaring med deltagelse i projektarbejde
  • Indsigt i drift og planlægning af rengøring på sygehuse
  • Kan planlægge, gennemføre og undervise i mindre grupper

  • Personlige
  • Du ser samarbejdet i ledelsesteamet som en forudsætning for succes, samtidig med, at du delegerer med overblik, gennemslagskraft og situationsfornemmelse
  • Via visioner, værdier, dialog og medinddragelse kan du skabe et positivt aktiverende arbejdsmiljø, der medvirker til at fastholde og rekruttere personale
  • Du evner at skabe et miljø, hvor der gives motiverende, personlige og faglige udviklingsmuligheder for det samlede personale
  • Du kan iværksætte og gennemføre nye tiltag, herunder sætte mål, krav og følge op
  • Du kan skabe kontakt og relationer, samtidig med at du er en god kommunikator, som yder et højt informationsniveau
  • Du har sans for skriftlig og mundtlig kommunikation på alle niveauer i organisationen og med forskellige faggrupper
  • Du er kompromissøgende, god til at se en sag fra flere sider, udviser empati og beslutningskraft
  • Du har en synlig og værdibaseret ledelsestilgang
  • Du udviser omstillingsparathed, fleksibel tilgang til opgaveudførelsen og organisationen og indgår derved konstruktivt i planlægning af nødvendige ændringer
  • Du kan bevare overblik og arbejde efter deadlines i en til tider presset hverdag og selvstændigt administrere egne opgaver og deadlines hertil
  • Du tager ansvar – både ift. medarbejdernes trivsel, udførsel af arbejdet og vores samarbejdspartneres oplevelse af vores service

  • For at få succes i jobbet kræver det også, at du er proaktiv, og selv er i stand til at drive processerne. Du vil få en bred vifte af samarbejdspartnere, som vil medvirke til succesen, og du bliver en del af et stærkt og professionelt lederteam.

    Vi forventer endvidere, at du
  • Kan efterleve vores servicestrategi om, at enhver henvendelse er en mulighed
  • Er humørstabil og har et positivt menneskesyn som afspejler Koncern Services kulturværdier: Professionalisme, Åbenhed, Synlighed, Ansvarlighed, Loyalitet og Initiativ
  • Kan fremvise gyldigt kørekort i kategori B, da du skal forvente mødeaktivitet på flere af vores geografier

  • Derfor skal du vælge os
  • Fordi vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation med en række spændende ambitioner inden for service og kvalitet – med et stort fokus på anerkendelse og tillid som de bærende værdier
  • Fordi du bliver en del af et stærkt fagligt og kollegialt (ledelses-)fællesskab, som er båret af en stor grad af selvstændighed og robusthed
  • Fordi vi tilstræber fleksibilitet i forhold til arbejdets udførsel, så der kan skabes en fornuftig balance mellem arbejde og privatliv
  • Fordi vi lægger stor vægt på at have en sund og meningsfuld arbejdsplads, hvor det gode arbejdsmiljø understøtter de rette kompetencer og udviklingsmuligheder
  • Fordi vi kan tilbyde dig kompetenceudvikling inden for dit felt sammen med en stor portion selvtilrettelæggelse af arbejdet med gode udviklingsmuligheder og lydhørhed over for forbedringstiltag

  • Yderligere oplysninger ved

    Servicechef Majbritt Schou Hasselby, 29 68 95 89 / 58 55 91 50

    Ved henvendelse til Majbritt Schou Hasselby, kan du få tilsendt relevant materiale om stillingen: stillings- og funktionsbeskrivelse, Ledelsesparadigme, Mission, vision og værdier, Strategiplan og Kommunikationsstrategi.

    Du kan læse mere om implementeringen af serviceassistentkonceptet på vores hjemmeside.

    Er du klar til nye udfordringer?

    Så skal sende din motiverede ansøgning og cv bilagt relevant dokumentation, via link på denne side.

    Koncern Service løser som regionens interne servicepartner - serviceopgaver for sygehusene og psykiatrien inden for leverance af vaskeydelser, madleverance, kantine- og cafédrift, rengøring og tilhørende serviceydelser, lager og logistik samt vedligeholdelse af grønne områder. Endvidere forestår Koncern Service Regionshusets drift.

    I Koncern Service er der beskæftiget ca. 1.770 medarbejdere, hvoraf langt hovedparten geografisk er placeret på regionens sygehuse.

    Ansøgningsfrist 18.02.18

    Samtaler i uge 9

    Om Region Sjælland
    Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på http://www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.
    2018-02-19T01:03:53.557 Serviceleder med stort personligt drive - som kan og vil være rollemodel Kan du se dig selv i rollen som den, der motiverer og udvikler vores medarbejdere, så sygehusene og i sidste ende patienten får den bedst mulige service? Vil du sammen med resten af lederteamet stå i spidsen for implementering og videreudvikling af et nyt serviceassistentkoncept i Region Sjælland, hvor langt størstedelen af vores medarbejdere skal arbejde som serviceassistenter med speciale i hospitalsservice? Kan du føre vores medarbejdere igennem uddannelsen med dertilhørende praktikplanlægning, samtidig med du sikrer et godt arbejdsmiljø i kombinationen med sikker drift? Vores medarbejdere, som skal uddannes til serviceassistenter, har hidtil arbejdet i funktioner som blandt andet rengøringsassistenter og portører. Derudover har vi også personaleledelsen af regionens interne depot- og logistikfunktioner, som ligeledes vil blive en del af dit ledelsesområde. Er ovenstående noget for dig og holder du samtidig af den puls og dynamik, som kendetegner hverdagen i servicebranchen på et sygehus, og gør dit engagement og positive energi dig til en værdsat og respekteret sparrings- og samarbejdspartner så er det måske dig, vi mangler i vores lederteam. Du bliver fra dag ét en essentiel brik, hvor nogle af de spændende og varierende opgaver er At sikre den bedst mulige ressourcestyring via koordinering af arbejdsgange, arbejdstilrettelæggelse og vagtplanlægningTilrettelæggelse og gennemførelse af en professionel personaleadministration med udgangspunkt i den til enhver tid gældende personalepolitik i Region Sjælland Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer Faglige Relevant dokumenteret ledelseserfaring på tilsvarende niveau med en servicefaglig baggrundKendskab til personalejuridiske forhold samt dybdegående indsigt i overenskomster og lokalaftaler m.m. indenfor afdelingens faggrupperErfaring med ressourceplanlægning og ressourcestyring, herunder arbejdstilrettelæggelse i holddrift, aftaleforhold og tjenestetidsplanlægning samt økonomisk indsigt i norm- og ferietimeopgørelserErfaren IT-bruger samt kendskab til KMDErfaring med deltagelse i projektarbejdeIndsigt i drift og planlægning af rengøring på sygehuseKan planlægge, gennemføre og undervise i mindre grupper Personlige Du ser samarbejdet i ledelsesteamet som en forudsætning for succes, samtidig med, at du delegerer med overblik, gennemslagskraft og situationsfornemmelseVia visioner, værdier, dialog og medinddragelse kan du skabe et positivt aktiverende arbejdsmiljø, der medvirker til at fastholde og rekruttere personaleDu evner at skabe et miljø, hvor der gives motiverende, personlige og faglige udviklingsmuligheder for det samlede personaleDu kan iværksætte og gennemføre nye tiltag, herunder sætte mål, krav og følge opDu kan skabe kontakt og relationer, samtidig med at du er en god kommunikator, som yder et højt informationsniveauDu har sans for skriftlig og mundtlig kommunikation på alle niveauer i organisationen og med forskellige faggrupperDu er kompromissøgende, god til at se en sag fra flere sider, udviser empati og beslutningskraftDu har en synlig og værdibaseret ledelsestilgangDu udviser omstillingsparathed, fleksibel tilgang til opgaveudførelsen og organisationen og indgår derved konstruktivt i planlægning af nødvendige ændringerDu kan bevare overblik og arbejde efter deadlines i en til tider presset hverdag og selvstændigt administrere egne opgaver og deadlines hertilDu tager ansvar både ift. medarbejdernes trivsel, udførsel af arbejdet og vores samarbejdspartneres oplevelse af vores service For at få succes i jobbet kræver det også, at du er proaktiv, og selv er i stand til at drive processerne. Du vil få en bred vifte af samarbejdspartnere, som vil medvirke til succesen, og du bliver en del af et stærkt og professionelt lederteam. Vi forventer endvidere, at du Kan efterleve vores servicestrategi om, at enhver henvendelse er en mulighedEr humørstabil og har et positivt menneskesyn som afspejler Koncern Services kulturværdier: Professionalisme, Åbenhed, Synlighed, Ansvarlighed, Loyalitet og InitiativKan fremvise gyldigt kørekort i kategori B, da du skal forvente mødeaktivitet på flere af vores geografier Derfor skal du vælge os Fordi vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling i en dynamisk organisation med en række spændende ambitioner inden for service og kvalitet med et stort fokus på anerkendelse og tillid som de bærende værdierFordi du bliver en del af et stærkt fagligt og kollegialt (ledelses-)fællesskab, som er båret af en stor grad af selvstændighed og robusthedFordi vi tilstræber fleksibilitet i forhold til arbejdets udførsel, så der kan skabes en fornuftig balance mellem arbejde og privatlivFordi vi lægger stor vægt på at have en sund og meningsfuld arbejdsplads, hvor det gode arbejdsmiljø understøtter de rette kompetencer og udviklingsmulighederFordi vi kan tilbyde dig kompetenceudvikling inden for dit felt sammen med en stor portion selvtilrettelæggelse af arbejdet med gode udviklingsmuligheder og lydhørhed over for forbedringstiltag Yderligere oplysninger ved Servicechef Majbritt Schou Hasselby, 29 68 95 89 58 55 91 50 Ved henvendelse til Majbritt Schou Hasselby, kan du få tilsendt relevant materiale om stillingen: stillings- og funktionsbeskrivelse, Ledelsesparadigme, Mission, vision og værdier, Strategiplan og Kommunikationsstrategi. Du kan læse mere om implementeringen af serviceassistentkonceptet på vores hjemmeside. Er du klar til nye udfordringer? Så skal sende din motiverede ansøgning og cv bilagt relevant dokumentation, via link på denne side. Koncern Service løser som regionens interne servicepartner - serviceopgaver for sygehusene og psykiatrien inden for leverance af vaskeydelser, madleverance, kantine- og cafédrift, rengøring og tilhørende serviceydelser, lager og logistik samt vedligeholdelse af grønne områder. Endvidere forestår Koncern Service Regionshusets drift. I Koncern Service er der beskæftiget ca. 1.770 medarbejdere, hvoraf langt hovedparten geografisk er placeret på regionens sygehuse. Ansøgningsfrist 18.02.18 Samtaler i uge 9 Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 17.000 medarbejdere og et budget på 18 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på http: www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.11Jobneta29c82f2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=108320EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3095910Region Sjælland11Alleen 154180SorøDKDanmark0
    DKDanmarkDKDanmark
    8Fuldtid46Permanent518199JobNet47575641000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a29c82f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a29c82f2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a29c82f2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a29c82f2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse352662121importimport_a29c82f2DKDanmarkDKDanmarkda-DK