Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder 4 timer/uge til vores Maxi Zoo i Herlev

Vil du lære noget om kundeservice og elsker du også dyr?

I vores butik har vi passionerede medarbejdere, der brænder for deres arbejde og gerne vil hjælpe unge til at få indsigt i, hvad god kundeservice er.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil blive lært op i de opgaver, som du kan varetage i vores butik og derefter vil du få dine egne ansvarsområder.

Vi forventer:

Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter:

  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Hvis du har mod på at tage fat, vil lære en del om god kundeservice og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega hos os.

Vigtigst af alt er dog, at du ikke er bange for at gå kunderne i møde og give den en rigtig god oplevelse.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for dig ca. 4-5 timer om ugen, og dine vagter vil primært være placeret om eftermiddagen eller i weekenden, så du kan sagtens kombinere dette job med dit studie.

________________________________________________________________________________________________

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049666Phoenix-2e071be812019-06-27T00:00:00Servicemedarbejder 4 timer/uge til vores Maxi Zoo i HerlevVil du lære noget om kundeservice og elsker du også dyr?

I vores butik har vi passionerede medarbejdere, der brænder for deres arbejde og gerne vil hjælpe unge til at få indsigt i, hvad god kundeservice er.

Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil blive lært op i de opgaver, som du kan varetage i vores butik og derefter vil du få dine egne ansvarsområder.

Vi forventer:

Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter:

  • Salgs- og serviceminded
  • Selvstændig og initiativrig
  • Passioneret og hjælpsom
  • Udadvendt og smilende
  • Fleksibel og forandringsparat

Hvis du har mod på at tage fat, vil lære en del om god kundeservice og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega hos os.

Vigtigst af alt er dog, at du ikke er bange for at gå kunderne i møde og give den en rigtig god oplevelse.

Vi tilbyder:

Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr.

Vi har brug for dig ca. 4-5 timer om ugen, og dine vagter vil primært være placeret om eftermiddagen eller i weekenden, så du kan sagtens kombinere dette job med dit studie.

________________________________________________________________________________________________

Er du interesseret?

Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet.

Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.

2019-07-19T00:51:19.820 Vil du lære noget om kundeservice og elsker du også dyr? I vores butik har vi passionerede medarbejdere, der brænder for deres arbejde og gerne vil hjælpe unge til at få indsigt i, hvad god kundeservice er. Vi har en alsidig hverdag, som spænder lige fra rådgivning og betjening af butikkens mange kunder til varebestilling, vareopfyldning og rengøring. Du vil blive lært op i de opgaver, som du kan varetage i vores butik og derefter vil du få dine egne ansvarsområder. Vi forventer: Vi forventer selvfølgelig noget af vores medarbejdere, blandt andet ser vi gerne, at du har nogle af nedenstående kvaliteter: Salgs- og serviceminded Selvstændig og initiativrig Passioneret og hjælpsom Udadvendt og smilende Fleksibel og forandringsparat Hvis du har mod på at tage fat, vil lære en del om god kundeservice og elsker dyr, så er du i hvert fald et godt bud på en ny kollega hos os. Vigtigst af alt er dog, at du ikke er bange for at gå kunderne i møde og give den en rigtig god oplevelse. Vi tilbyder: Et spændende og afvekslende job med god oplæring. Vi kører månedlige salgskonkurrencer med spændende præmier og har en god sundhedsforsikring og personalekøbsordning for dig og din husstand. Og sidst men ikke mindst tilbyder vi et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på kunden og kundens kæledyr. Vi har brug for dig ca. 4-5 timer om ugen, og dine vagter vil primært være placeret om eftermiddagen eller i weekenden, så du kan sagtens kombinere dette job med dit studie. ________________________________________________________________________________________________ Er du interesseret? Hvis du synes stillingen lyder interessant, så send os hurtigst muligt din ansøgning og dit cv. Kvalificerede ansøgere vil løbende blive indkaldt til samtale, og vi afslutter processen, så snart den rette kandidat er fundet. Vi skal gøre opmærksom på, at for at sikre kravene i persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger på mail eller fysisk i butikken.11jobnet2e071be8100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000http://maxi-zoo.hr-skyen.dk/show-job/455260EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3553169Maxi Zoo11Virkeholm 42730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent783637JobNet5009636500963610025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e071be8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e071be8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e071be8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e071be8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgServicemedarbejder 4 timer/uge til vores Maxi Zoo i Herlev12008221Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel362145725noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330120856Vores dygtige forretningschef på Ring4 mangler en topmotiveret makkerRobot Vores dygtige forretningschef på Ring4 mangler en topmotiveret makker, til at åbne butikken om morgen. Dette er en 30 timers stilling. Har du mod på at prøve kræfter med en spændende stilling ved Shell på Ring4 som souschef, så er det måske lige dig, at vi står og mangler. Vi leder efter en ny kollega, der skal være forretningschefens højre hånd. Du vil komme til at indgå i den daglige ledelse sammen med forretningschefen og du vil få dine egne ansvarsområder. Du skal deltage i realiseringen af butikkens salgsmål og være med til at skabe fortsat vækst. Du er som person serviceminded og sætter en ære i at give kunderne en oplevelse ud over det forventede. Du er udadvendt og fleksibel du er en figther, der ved at det kræver hårdt og dedikeret arbejde at nå i mål. Det er naturligt for dig, at være med til at gå forrest og vise vejen som det gode eksempel ifht kundeservice og standarter i butikken. Du deltager også i udvikling af den øvrige medarbejderstab, så vi tilsikre at hele teamet altid er top motiveret og klar. Du vil få rig mulighed for at udfolde dit lederpotentiale og udvikle dig, i samarbejde med forretningschefen og dine øvrige kollegaer, ud fra dine kompetencer. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og har fokus på at opdyrke og udvikle de talenter, som vi får i vores fold- så skulle lysten og evnerne til at nå næste skridt på karriestigen være der, så er du landet det rette sted. . Dine opgaver består bl.a. af: Du vil oftes skulle åbne butikken kl 06, så der er et krav du er morgnefrisk. * Daglig ledelse af personale samt ansvar for butikken * Sikre, at butikken lever op til kundernes forventninger samt Shell standarter - rengøring * Salg af brændstof, vask, tips og lotto, dagligvarer, konfekture, mad og drikke samt meget andet. * Bestilling og opfyldning af varer -trimning af butik og forplads Så er du frisk og positiv, har du mod lyst til at prøve kræfter med at meget selvstændigt job, i en virksomhed under stor udvikling og har du sans for salg og evt. erfaring fra tidligere jobs, så glæder vi os til at høre fra dig. Straffeattest skal fremvises.

Vores dygtige forretningschef på Ring4 mangler en topmotiveret makker, til at åbne butikken om morgen.

Dette er en 30 timers stilling.

Har du mod på at prøve kræfter med en spændende stilling ved Shell på Ring4 som souschef, så er det måske lige dig, at vi står og mangler.

Vi leder efter en ny kollega, der skal være forretningschefens højre hånd. Du vil komme til at indgå i den daglige ledelse sammen med forretningschefen og du vil få dine egne ansvarsområder. Du skal deltage i realiseringen af butikkens salgsmål og være med til at skabe fortsat vækst.

Du er som person serviceminded og sætter en ære i at give kunderne en oplevelse ud over det forventede. Du er udadvendt og fleksibel – du er en figther, der ved at det kræver hårdt og dedikeret arbejde at nå i mål.

Det er naturligt for dig, at være med til at gå forrest og vise vejen som det gode eksempel ifht kundeservice og standarter i butikken. Du deltager også i udvikling af den øvrige medarbejderstab, så vi tilsikre at hele teamet altid er top motiveret og klar. Du vil få rig mulighed for at udfolde dit lederpotentiale og udvikle dig, i samarbejde med forretningschefen og dine øvrige kollegaer, ud fra dine kompetencer.

Vi er en virksomhed i konstant udvikling og har fokus på at opdyrke og udvikle de talenter, som vi får i vores fold- så skulle lysten og evnerne til at nå næste skridt på karriestigen være der, så er du landet det rette sted.

. Dine opgaver består bl.a. af:

Du vil oftes skulle åbne butikken kl 06, så der er et krav du er morgnefrisk.

* Daglig ledelse af personale samt ansvar for butikken

* Sikre, at butikken lever op til kundernes forventninger samt Shell standarter - rengøring

* Salg af brændstof, vask, tips og lotto, dagligvarer, konfekture, mad og drikke samt meget andet.

* Bestilling og opfyldning af varer -trimning af butik og forplads

Så er du frisk og positiv, har du mod/lyst til at prøve kræfter med at meget selvstændigt job, i en virksomhed under stor udvikling og har du sans for salg og evt. erfaring fra tidligere jobs, så glæder vi os til at høre fra dig.

Straffeattest skal fremvises.

Tcb Retail ApSHerlev2019-11-08T00:00:002019-12-04T00:00:00
330110046Butiksassistent til natRobot Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger til dig I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer. Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen. Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken. Jobbeskrivelse Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver: Imødekommende kundebetjening Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering. Trimning og vareopfyldning så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik. Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves. Rengøring og egenkontrol Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer Diverse forefaldne opgaver Løn og ansættelsesforhold Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver. Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift. Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København

Nattevagt

Fast nattevagt til 7-Eleven indre København

Målet er klart – vi vil være dem i "klassen”, der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur!

 

Vores forventninger til dig

I 7-Eleven er kunden vores øverste chef og har altid første prioritet, også i de mørke nattetimer.
Du skal være robust, mødestabil og trives med at arbejde alene de fleste dage i ugen.

Du møder mange forskellige kunder på dine nattevagter, så det er vigtigt at du har god situationsfornemmelse, kan bevare roen og skabe en god stemning i butikken.

 

Jobbeskrivelse

Som på alle andre tidspunkter af døgnet, er det vigtigt at have fokus på kundens oplevelse i og af butikken, hertil hører følgende opgaver:

  • Imødekommende kundebetjening
  • Kassebetjening med fokus på kassedifferencer og korrekt værdihåndtering.
  • Trimning og vareopfyldning – så butikken altid står klar til morgenholdet og så vi til enhver til kan byde vore kunder velkomne i en flot butik.
  • Tilberede mad, så varmeskabene altid ser lækre og præsentable ud og kunderne ikke går forgæves.
  • Rengøring og egenkontrol
  • Deltage aktivt i de daglige, ugentlige og månedlige salgskonkurrencer
  • Diverse forefaldne opgaver

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder muligheden for at blive en del af et godt team af gode og glade kollegaer, ansvar og afvekslende opgaver.

Stillingen er baseret på en 14 dages periode: 7 nattevagter fra fredag til torsdag, og efterfølgende 7 dages fri. Vi holder døgnåbent 365 dage om året, og juleaften og nytårsaften går således på skift.

Løn og ansættelsesforhold reguleres af butiksoverenskomsten samt særbestemmelser aftale med HK Handel.

 

7-Eleven Butik 14København K2019-10-22T00:00:002019-12-13T00:00:00
330110652PLAZA deltidsmedarbejderRobot Er du vores nye deltidsmedarbejder?PLAZA Magasin Kgs. Nytorv Er du motiveret for at skabe resultater og yde den ekstra gode service? Interesserer du dig for smykkebranchen? Er du over 18 år, udadvendt og klar til en lærerig hverdag? Så har vi jobbet til dig! Vi søger en positiv og engageret kollega, som bliver en naturlig del af den daglige arbejdsgang, og som skal være med til at skabe succes hos os, som en af Danmarks største ure- og smykkekæder. Stillingen er på 10 timer om ugen. Som deltidsmedarbejder er din primære opgave at give vores kunder den bedste service og samtidig sørge for, at butikken altid er indbydende og ser præsentabel ud. Du vil arbejde med salg og service, visuel merchandise og butikkens nøgletal, så du kan sikre succes for både kunden, dig selv og butikken. Arbejdstiden kan variere, men ligger primært mellem kl. 10-20 på hverdage og i weekenden. Om PLAZA PLAZA er en dansk ure- og smykkekæde, som er etableret i 1988. Vi har 15 butikker fordelt på de bedste placeringer i Danmark - og vi er i stadig i rivende udvikling. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands som Tissot, Seiko, Julie Sandlau, Izabel Camille og en lang række andre ure- og smykkebrands. Spørgsmål og ansøgning sendes til: Nadia Silja Bjerre: nbj@plaza.dk Tiltrædelse: Snarest

Er du vores nye deltidsmedarbejder?
PLAZA | Magasin Kgs. Nytorv

Er du motiveret for at skabe resultater og yde den ekstra gode service? Interesserer du dig for smykkebranchen? Er du over 18 år, udadvendt og klar til en lærerig hverdag? Så har vi jobbet til dig!

Vi søger en positiv og engageret kollega, som bliver en naturlig del af den daglige arbejdsgang, og som skal være med til at skabe succes hos os, som en af Danmarks største ure- og smykkekæder. Stillingen er på 10 timer om ugen.

Som deltidsmedarbejder er din primære opgave at give vores kunder den bedste service og samtidig sørge for, at butikken altid er indbydende og ser præsentabel ud. Du vil arbejde med salg og service, visuel merchandise og butikkens nøgletal, så du kan sikre succes for både kunden, dig selv og butikken.

Arbejdstiden kan variere, men ligger primært mellem kl. 10-20 på hverdage og i weekenden.

Om PLAZA

PLAZA er en dansk ure- og smykkekæde, som er etableret i 1988. Vi har 15 butikker fordelt på de bedste placeringer i Danmark - og vi er i stadig i rivende udvikling. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands som Tissot, Seiko, Julie Sandlau, Izabel Camille og en lang række andre ure- og smykkebrands.

Spørgsmål og ansøgning sendes til:
Nadia Silja Bjerre: nbj@plaza.dk


Tiltrædelse: Snarest



PLAZA URE & SMYKKER A/S Magasin, Kgs. NytorvKøbenhavn K2019-10-23T00:00:002019-12-16T00:00:00
3301138111st Assistant, Copenhagen Airport KastrupRobot Georg Jensen Retail A S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the market. We strive to protect our strong brand position to ensure our customers continue to be inspired by Georg Jensen products. The role The ideal candidate has a passionate and enthusiastic personality, who has a proven record of accomplishment within retail sales, customer service and operational standards. If you fit this profile, then you might be just the 1st Assistant we are looking for. You will report to the Store Manager in CPH Airport. What we offer Would you like to be part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? Do you thrive working in an international environment, with the opportunity to influence your workday? We offer a challenging position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Scandinavian design and craftsmanship. Our work environment is positive and dynamic with highly qualified colleagues in an international atmosphere. You will have great opportunity to influence the development and the nature of the position. Your tasks and responsibilities: Support the Store Manager in all aspects Achieve sales targets and company s goals Execution, planning, and coordination of daily operations and in-store activity Ensuring professional and unique customer experience Ensuring that the products, training and corporate guidelines are up to date Ensuring high standard of visual merchandising in the store The ideal candidate has the following competences: Experience in managing a team of Sales Associates Previous experience in selling luxury goods and offering superior customer service Interest and experience within budgets and KPI s Experience within stock control and inventory level Ability to work well under pressure and deliver results on time in collaboration with the team Structured, thorough and detail oriented Ambitious self-driven Outstanding communication skills in both Danish and English Are you motivated by training the staff to be an excellent sales team? Are you a high performer with an outmost service mind-set, and a team player? Are you a fast learner and a self-starter, while also being analytical and results- solution oriented? Then you might be just the person we are looking for. Application: Please click on this LINK to apply for the job. The application must be submitted no later than November 15, 2019. We will be performing interviews ongoing in the process and look to fill the position as soon as possible. Contact: For further information regarding the position, please contact Store Manager, Tenna Frandsen at email tfn@georgjensen.com. We also recommend that you visit our website at www.georgjensen.com. Place of work: Georg Jensen Retail, Copenhagen Airport, Kastrup. Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables. We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally. As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure diversity we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law.

Georg Jensen Retail A/S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. 
Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the market. We strive to protect our strong brand position to ensure our customers continue to be inspired by Georg Jensen products.

The role

The ideal candidate has a passionate and enthusiastic personality, who has a proven record of accomplishment within retail sales, customer service and operational standards. If you fit this profile, then you might be just the 1st Assistant we are looking for. You will report to the Store Manager in CPH Airport.

What we offer

Would you like to be part of an international concept business with more than 100 years of history, where design and exceptional customer service are in focus? Do you thrive working in an international environment, with the opportunity to influence your workday? We offer a challenging position in a global company with a strong brand and a culture built on a deep and rich heritage of Scandinavian design and craftsmanship. Our work environment is positive and dynamic with highly qualified colleagues in an international atmosphere. You will have great opportunity to influence the development and the nature of the position.

Your tasks and responsibilities:

  • Support the Store Manager in all aspects
  • Achieve sales targets and company’s goals
  • Execution, planning, and coordination of daily operations and in-store activity
  • Ensuring professional and unique customer experience
  • Ensuring that the products, training and corporate guidelines are up to date
  • Ensuring high standard of visual merchandising in the store

The ideal candidate has the following competences:

  • Experience in managing a team of Sales Associates
  • Previous experience in selling luxury goods and offering superior customer service
  • Interest and experience within budgets and KPI’s
  • Experience within stock control and inventory level
  • Ability to work well under pressure and deliver results on time in collaboration with the team
  • Structured, thorough and detail oriented
  • Ambitious & self-driven
  • Outstanding communication skills in both Danish and English

Are you motivated by training the staff to be an excellent sales team? Are you a high performer with an outmost service mind-set, and a team player? Are you a fast learner and a self-starter, while also being analytical and results- & solution oriented? Then you might be just the person we are looking for.

Application:

Please click on this LINK to apply for the job. The application must be submitted no later than November 15, 2019. We will be performing interviews ongoing in the process and look to fill the position as soon as possible.

Contact:

For further information regarding the position, please contact Store Manager, Tenna Frandsen at email tfn@georgjensen.com. We also recommend that you visit our website at www.georgjensen.com. 

Place of work:

Georg Jensen Retail, Copenhagen Airport, Kastrup.

 

Georg Jensen is a Danish design house renowned for its timeless Scandinavian aesthetics, superior craftsmanship and visionary collaborations with leading artists and designers. Founded in Copenhagen in 1904 by master silversmith Georg Jensen, the company creates products ranging from jewellery, watches and homeware to silver hollowware and Christmas Collectables.

We pride ourselves on our more than 1.300 highly skilled, service minded and passionate employees, stationed both at our Headquarter in Copenhagen, Denmark and throughout our global presence with 10 international subsidiaries, representing close to 100 stores and 2.000 wholesale accounts globally.

 

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure diversity we seek talented, qualified employees in our operations around the world regardless of race, colour, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law. 

GEORG JENSEN RETAIL A/SKastrup2019-10-30T00:00:002019-11-15T00:00:00
330121981Butiksassistent DELTIDRobot butiksassistent deltid Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder. Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet. Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro. Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg. Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende. Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans. I sommerferieperioden forventes det at du kan arbejde fuld tid når det yderligere personale afholder ferie. Din normale arbejdstid vil ellers normalt ligge Fredag og Lørdag. Det er et ufravigeligt krav at du behersker Dansk i skrift og tale. Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken. Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

butiksassistent deltid

Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder.

Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet.

Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i vores butik på Østerbro.

Du er en dygtig og udadvendt medarbejder, som har lyst til at arbejde med møbler og trævarer, og kan vejlede vores kunder til at træffe de rigtige valg.

Dine opgaver bliver at betjene og rådgive vores kunder, samt sørge for at butikken altid fremstår ryddelig og præsentabel. Derudover vil du også skulle deltage i de andre opgaver, bl.a. varemodtagelse og lignende.

Vi forventer, at du er serviceminded og kan lide at have den daglige kontakt til kunder. Jobbet kræver, at du kan bevare overblikket, når der travlt samt at du kan se hvad der skal løses af opgaver når der ikke lige er noget at lave. 

Du skal være ansvarsbevidst og have meget god ordenssans. I sommerferieperioden forventes det at du kan arbejde fuld tid når det yderligere personale afholder ferie. Din normale arbejdstid vil ellers normalt ligge Fredag og Lørdag. Det er et ufravigeligt krav at du behersker Dansk i skrift og tale. 

Er du interesseret og vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Anders Foss-Lange på telefon 4087 5563, eller høre i butikken.

Ansættelse hurtigst muligt. Send din ansøgning til Anders Foss-Lange på tvu@traevarer.dk

Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Peter Foss-LangeKøbenhavn Ø2019-11-11T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vores dygtige forretningschef på Ring4 mangler en topmotiveret makker

Tcb Retail ApS

Herlev
Vores dygtige forretningschef på Ring4 mangler en topmotiveret makker, til at åbne butikken om morgen. Dette er en 30 timers stilling. Har du mod på at prøve kræfter med en spændende stilling ved Shell på Ring4 som souschef, så er det måske lige dig...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:4. december 2019

Butiksassistent til nat

7-Eleven Butik 14

København K
Fast nattevagt til 7-Eleven i indre København Nattevagt Fast nattevagt til 7-Eleven indre København Målet er klart vi vil være dem i klassen , der sætter standarderne inden for convenience og vi skal motivere til vinderkultur! Vores forventninger ti...
Indrykket:22. oktober 2019
Udløbsdato:13. december 2019

PLAZA deltidsmedarbejder

PLAZA URE & SMYKKER A/S Magasin, Kgs. Nytorv

København K
Er du vores nye deltidsmedarbejder?PLAZA Magasin Kgs. Nytorv Er du motiveret for at skabe resultater og yde den ekstra gode service? Interesserer du dig for smykkebranchen? Er du over 18 år, udadvendt og klar til en lærerig hverdag? Så har vi jobbet...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:16. december 2019

1st Assistant, Copenhagen Airport Kastrup

GEORG JENSEN RETAIL A/S

Kastrup
Georg Jensen Retail A S is looking for a 1st Assistant for our store in Copenhagen Airport. Georg Jensen has a leading market position in the high-end Jewellery market and premium Home Product market with distribution to the best retailers in the ma...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Butiksassistent DELTID

Trævare Fabrikernes Udsalg v/Anders Peter Foss-Lange

København Ø
butiksassistent deltid Trævarefabrikernes UDSALG søger salgs- og servicemedarbejder. Trævarefabrikernes UDSALG er en franchisekæde med 9 butikker fordelt over hele landet. Vi søger hurtigst muligt en medarbejder der kan deltage aktivt i arbejdet i v...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019