Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder Jylland - Viborg/Hobro området

Servicemedarbejder søges til højtryksrensning af vaskehaller, benzinanlæg, facader og andre opgaver med højtryksrensning.

Ansøger skal kunne arbejde selvstændigt og planlægge sin egen dag.

Følgende er påkrævet til stillingen:

-Ren straffe-attest skal forevises

-BE-Kørekort

-Dansk tale og skrift

-God fysik

-Bosiddende i Viborg/Hobro området.

Ansættelse hurtigst muligt pga travlhed - samtaler afholdes løbende.

 

Skriftlig ansøgning på mail til:

mailto:Info@cleantech.dk 

NB. Ansøgere med BE-kørekort vil blive foretrukket til stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330123618Phoenix-82913be412019-12-11T00:00:00Servicemedarbejder Jylland - Viborg/Hobro området

Servicemedarbejder søges til højtryksrensning af vaskehaller, benzinanlæg, facader og andre opgaver med højtryksrensning.

Ansøger skal kunne arbejde selvstændigt og planlægge sin egen dag.

Følgende er påkrævet til stillingen:

-Ren straffe-attest skal forevises

-BE-Kørekort

-Dansk tale og skrift

-God fysik

-Bosiddende i Viborg/Hobro området.

Ansættelse hurtigst muligt pga travlhed - samtaler afholdes løbende.

 

Skriftlig ansøgning på mail til:

mailto:Info@cleantech.dk 

NB. Ansøgere med BE-kørekort vil blive foretrukket til stillingen.

2019-12-21T00:51:44.963 Servicemedarbejder søges til højtryksrensning af vaskehaller, benzinanlæg, facader og andre opgaver med højtryksrensning. Ansøger skal kunne arbejde selvstændigt og planlægge sin egen dag. Følgende er påkrævet til stillingen: -Ren straffe-attest skal forevises -BE-Kørekort -Dansk tale og skrift -God fysik -Bosiddende i Viborg Hobro området. Ansættelse hurtigst muligt pga travlhed - samtaler afholdes løbende. Skriftlig ansøgning på mail til: mailto:Info@cleantech.dk NB. Ansøgere med BE-kørekort vil blive foretrukket til stillingen.11jobnet82913be4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-20T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3654927CLEANTECH DANMARK A/S11Produktionsvej 82600GlostrupDKDanmark0info@cleantech.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent853642Jobnet5071343507134300011-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82913be4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=82913be4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82913be4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=82913be4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/7.jpgServicemedarbejder Jylland - Viborg/Hobro området12009921Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service363544365info@cleantech.dkinfo@cleantech.dkDanmarkDanmark330185266Servicemedarbejdere til trappevaskRobot Spar dit fitness abonnement, kom i form imens du er på arbejde. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger 2 trappevaskere på fuldtid til forskellige pladser på Amager og i København. Amager: Vi tilbyder et cykelprogram, hvor du med vores ladcykel kommer rundt til vores ejendomme København: Her er afstanden længere imellem vores ejendomme, og du skal herfor køre i en af vores firmabiler. Personen Det forventes ikke at du har erfaring med trappevask, men at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. Herudover skal du være mødestabil, kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 16:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Spar dit fitness abonnement, kom i form imens du er på arbejde.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger 2 trappevaskere på fuldtid til forskellige pladser på Amager og i København.
Amager: Vi tilbyder et cykelprogram, hvor du med vores ladcykel kommer rundt til vores ejendomme
København: Her er afstanden længere imellem vores ejendomme, og du skal herfor køre i en af vores firmabiler.


Personen
Det forventes ikke at du har erfaring med trappevask, men at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. Herudover skal du være mødestabil, kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon.

Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 16:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde.

Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2020-02-19T00:00:002020-03-12T00:00:00
330185222RengøringRobot Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil. Personen Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd. Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.Praktisk Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest. Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau?

Servicefirmaet Globel A/S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team.

Jobbet
Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. 

Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil.

Personen

Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.

For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd.

Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest.

Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 – 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2020-02-19T00:00:002020-02-28T00:00:00
330177352ServicemedarbejderBasic Servicemedarbejder søges Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest moderne Kraftvarmeværker - så er det lige dig vi søger!ARGO har to kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Kraftvarmelinjerne er i drift døgnet rundt 365 dage om året - og det kræver ordentlig vedligeholdelse. Din primære opgave: Pasning af kran, krandæk og aflæssehalRengøring og forefaldende arbejdeKørsel med truck og gummigedServiceopgaver af forskellig art Kvalifikationer og personlige egenskaber:Du har lyst til en arbejdsdag, hvor de fysiske opgaver er flestDu sætter en ære i at arbejdspladsen fremstår pæn og ryddeligDu har gode samarbejdsevner og du bidrager til et godt arbejdsmiljøDu har kendskab til industrianlægDu har kendskab til computere og IT på brugerniveauDu ikke er bange for at tage fat og blive beskidtDu har kørekort BDu har krancertifikat CDu kan se dig selv i ARGOs værdier og ikke mindst udleve demStillingen er på 37 timer, fortrinsvis i dagtimerne fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00-16.00. I perioder kan arbejdstiden ligge mellem kl. 06.00 og 18.00. ARGO tilbyderEt professionelt arbejdsmiljø, der udfordrer og uddanner dig til at løse arbejdsopgaverne optimalt. ARGO har en flad organisationsstruktur hvilket gør, at der ikke er langt fra ide til handling. Du får 167 kompetente og engagerede kollegaer, hvoraf du vil dele adresse med 42 i Roskilde. Tonen er uhøjtidelig og sparring værdsat, da alle gerne vil levere de bedste resultater - hvilket kun er muligt når det sker i fællesskab.Der tilbydes kantineordning og personaleforening.Lønnen er jævnfør kvalifikationer og overenskomst. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem 3F og Kommunernes Landsforening efter principperne i Ny Løn. Yderligere oplysningerDu er velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Ellehede Christensen på telefon 4634 7539 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00, for mere information om stillingen. Du søger stillingen via knappen søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 5. marts 2020 kl. 9.00. Samtaler bliver afholdt i uge 11.________________________________________________________________________________ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi administration.
Servicemedarbejder søges
Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.
Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest moderne Kraftvarmeværker - så er det lige dig vi søger!
ARGO har to kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Kraftvarmelinjerne er i drift døgnet rundt 365 dage om året - og det kræver ordentlig vedligeholdelse.

Din primære opgave:
  • Pasning af kran, krandæk og aflæssehal
  • Rengøring og forefaldende arbejde
  • Kørsel med truck og gummiged
  • Serviceopgaver af forskellig art

Kvalifikationer og personlige egenskaber:
  • Du har lyst til en arbejdsdag, hvor de fysiske opgaver er flest
  • Du sætter en ære i at arbejdspladsen fremstår pæn og ryddelig
  • Du har gode samarbejdsevner og du bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Du har kendskab til industrianlæg
  • Du har kendskab til computere og IT på brugerniveau
  • Du ikke er bange for at tage fat og blive beskidt
  • Du har kørekort B
  • Du har krancertifikat C
  • Du kan se dig selv i ARGOs værdier og ikke mindst udleve dem
Stillingen er på 37 timer, fortrinsvis i dagtimerne fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00-16.00. I perioder kan arbejdstiden ligge mellem kl. 06.00 og 18.00.

ARGO tilbyder
Et professionelt arbejdsmiljø, der udfordrer og uddanner dig til at løse arbejdsopgaverne optimalt. ARGO har en flad organisationsstruktur hvilket gør, at der ikke er langt fra ide til handling. Du får 167 kompetente og engagerede kollegaer, hvoraf du vil dele adresse med 42 i Roskilde. Tonen er uhøjtidelig og sparring værdsat, da alle gerne vil levere de bedste resultater - hvilket kun er muligt når det sker i fællesskab.
Der tilbydes kantineordning og personaleforening.
Lønnen er jævnfør kvalifikationer og overenskomst.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem 3F og Kommunernes Landsforening efter principperne i Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Ellehede Christensen på telefon 4634 7539 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00, for mere information om stillingen.

Du søger stillingen via knappen "søg stillingen". Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 5. marts 2020 kl. 9.00. Samtaler bliver afholdt i uge 11.
________________________________________________________________________________
ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi & administration.
ORS/Small/4c88eff2_logo.pngArgo I/SRoskilde2020-02-13T13:01:15.7402020-03-05T00:00:00
330191095Servicemedarbejder søgesRobot Har du hænderne skruet rigtigt på, og trives du med at løse forskellige opgaver til gavn for vores kunder? Så er det muligvis dig vi mangler som vores servicemedarbejder hos TJEK Ejendomsservice. Hos TJEK sigter vi hele tiden mod udvikling og ønsker endnu flere engageret medarbejdere med på rejsen. Stillingen er på ca. 30 timer om ugen og du vil have opgaver forskellige steder på Sjælland. Om jobbet Som servicemedarbejder vil du have opgaver bestående af rengøring, men også andre opgaver, der relaterer sig hertil. Udover rengøring, som er hovedopgaven, vil de andre typer af opgaver kræve, at man er handy og selvstændig. Det drejer sig hovedsageligt om arbejde i dagtimerne, dog kan der forekomme arbejde i weekenderne og du skal kunne afløse ved ferie og sygdom. Arbejdet indeholder en del kørsel imellem lokaliteterne som skal serviceres, og det er derfor et krav at du har kørekort. Om dig Du kan varetage forskellige typer af opgaver indenfor let håndværk, udearealer og rengøring Du er engageret og serviceminded Du kan tale og skrive dansk Du har kørekort B Du er selvstændig og ansvarlig Truckkort er et plus Om os TJEK Ejendomsservice er en af Danmarks største udbydere af Facility Services, og vi udbyder mange former for services. Vores erfarne fagfolk sætter en ære i at opfylde vores kunders ønsker og gøre arbejdet ordentligt, hver gang. Vi tilbyder: En arbejdsplads i rivende udvikling God oplæring og gode muligheder for at udvikle sig, både personligt og fagligt Gode kollegaer Personalegoder Pensionsordning og sundhedsforsikring Mulighed for at leje attraktive ferieboliger i både ind- og udland Ansøgning Kan du nikke genkendende til overstående og finder stillingen interessant? Så send din ansøgning og CV nedenfor. Ansøg gerne hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler, og ønsker stillingen besat hurtigst muligt. TJEK Ejendomsservice er en af Danmarks største udbydere af facility services. Vores ydelser omfatter bygningsservice, arealpleje, vinduespolering, viceværtservice, trappevask og vintertjeneste. Vores kunder er boligforeninger, offentlige institutioner og private virksomheder, fra de mindste til de største. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede Service A S, som hører under den dansk- og familieejede Forenede Koncernen. Selskabet blev grundlagt i 1959 og er i dag blandt Nordens største udbydere af facility management, kantinedrift, rengøring, ældrepleje, vikarservice m.m. Koncernen har 8.000 medarbejdere og en årlig omsætning på DKK 2,4 mia.

Har du hænderne skruet rigtigt på, og trives du med at løse forskellige opgaver til gavn for vores kunder?

Så er det muligvis dig vi mangler som vores servicemedarbejder hos TJEK Ejendomsservice. Hos TJEK sigter vi hele tiden mod udvikling og ønsker endnu flere engageret medarbejdere med på rejsen. Stillingen er på ca. 30 timer om ugen og du vil have opgaver forskellige steder på Sjælland.

 

Om jobbet

Som servicemedarbejder vil du have opgaver bestående af rengøring, men også andre opgaver, der relaterer sig hertil. Udover rengøring, som er hovedopgaven, vil de andre typer af opgaver kræve, at man er handy og selvstændig. Det drejer sig hovedsageligt om arbejde i dagtimerne, dog kan der forekomme arbejde i weekenderne og du skal kunne afløse ved ferie og sygdom. Arbejdet indeholder en del kørsel imellem lokaliteterne som skal serviceres, og det er derfor et krav at du har kørekort.

 

Om dig

  • Du kan varetage forskellige typer af opgaver indenfor let håndværk, udearealer og rengøring
  • Du er engageret og serviceminded
  • Du kan tale og skrive dansk
  • Du har kørekort B
  • Du er selvstændig og ansvarlig
  • Truckkort er et plus

 

Om os

TJEK Ejendomsservice er en af Danmarks største udbydere af Facility Services, og vi udbyder mange former for services. Vores erfarne fagfolk sætter en ære i at opfylde vores kunders ønsker og gøre arbejdet ordentligt, hver gang.

 

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads i rivende udvikling
  • God oplæring og gode muligheder for at udvikle sig, både personligt og fagligt
  • Gode kollegaer
  • Personalegoder
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Mulighed for at leje attraktive ferieboliger i både ind- og udland   Ansøgning Kan du nikke genkendende til overstående og finder stillingen interessant? Så send din ansøgning og CV nedenfor. Ansøg gerne hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler, og ønsker stillingen besat hurtigst muligt.

 

  • TJEK Ejendomsservice er en af Danmarks største udbydere af facility services. Vores ydelser omfatter bygningsservice, arealpleje, vinduespolering, viceværtservice, trappevask og vintertjeneste. Vores kunder er boligforeninger, offentlige institutioner og private virksomheder, fra de mindste til de største.
  • TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede Service A/S, som hører under den dansk- og familieejede Forenede Koncernen. Selskabet blev grundlagt i 1959 og er i dag blandt Nordens største udbydere af facility management, kantinedrift, rengøring, ældrepleje, vikarservice m.m. Koncernen har 8.000 medarbejdere og en årlig omsætning på DKK 2,4 mia.
Hovedkontor SøborgSøborg2020-02-21T00:00:002020-03-31T00:00:00
330178708Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og MiljøforvaltningenBasic Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m. I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport. Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem. Om jobbet Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune. Vigtigste arbejdsopgaver: Vask af gulve (dagligt). Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg. Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger. Opsyn. Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde. Arbejdstid Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet). over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Om dig Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel. Vi tilbyder Du bliver en del af en arbejdsplads med stor rummelighed hvor nøgleordene tillid og ansvar med en uformel og kollegial tone Spørgsmål Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00. Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?

Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.

I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport.

Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem.

Om jobbet
Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune.

Vigtigste arbejdsopgaver:

  • Vask af gulve (dagligt).
  • Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg.
  • Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger.
  • Opsyn.

Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde.

Arbejdstid
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet).

  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller
  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller
  • over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads

  • med stor rummelighed
  • hvor nøgleordene tillid og ansvar
  • med en uformel og kollegial tone

Spørgsmål
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00.

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/kk_logo_small.pngToiletter med OpsynKøbenhavn S2020-02-17T13:06:38.3632020-03-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejdere til trappevask

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Spar dit fitness abonnement, kom i form imens du er på arbejde. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger 2 trappevaskere på fuldtid til forskellige pladser på Amager og i København. Amager: Vi tilbyder et cykelprogram, hvor du med vores ladcykel komme...
Indrykket:19. februar 2020

Rengøring

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringstea...
Indrykket:19. februar 2020

Servicemedarbejder

Argo I/S

Roskilde
Servicemedarbejder søges Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest modern...
Indrykket:13. februar 2020

Servicemedarbejder søges

Hovedkontor Søborg

Søborg
Har du hænderne skruet rigtigt på, og trives du med at løse forskellige opgaver til gavn for vores kunder? Så er det muligvis dig vi mangler som vores servicemedarbejder hos TJEK Ejendomsservice. Hos TJEK sigter vi hele tiden mod udvikling og ønsker...
Indrykket:21. februar 2020

Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen

Toiletter med Opsyn

København S
Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområ...
Indrykket:17. februar 2020