Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder, Kolding

 

Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab!  
 
Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.  
 
Du er studerende og over 18 år og skal primært fylde varer op og udføre lagerarbejde.  
 
Arbejdstiden er 8-12 timer pr. uge.  
 
Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning", som du finder her nedenfor.  
 
Vi glæder os til at høre fra dig.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329756466Phoenix-335ccbb412018-02-07T13:01:46.517Servicemedarbejder, Kolding 
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab!  
 
Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.  
 
Du er studerende og over 18 år og skal primært fylde varer op og udføre lagerarbejde.  
 
Arbejdstiden er 8-12 timer pr. uge.  
 
Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning", som du finder her nedenfor.  
 
Vi glæder os til at høre fra dig.  
 
2018-02-21T12:41:10.200 Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet. Du er studerende og over 18 år og skal primært fylde varer op og udføre lagerarbejde. Arbejdstiden er 8-12 timer pr. uge. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning , som du finder her nedenfor. Vi glæder os til at høre fra dig.10Phoenix335ccbb4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1453&ProjectId=143758&DepartmentId=19978&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3103967Kolding, Harald Nyborg11Egtved Alle 3A6000KoldingDKDanmarkORS/335ccbb4_logo.pngORS/Small/335ccbb4_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent522036HaraldNyborgMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=335ccbb4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=335ccbb4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=335ccbb4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=335ccbb4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/3.jpgEr du den nye Servicemedarbejder i Kolding, Harald Nyborg?9006001Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service352877354importimport_335ccbb4DKDanmarkDKDanmark329940647Ansvarsbevist servicemedarbejder til Akutafdelingen, Kolding SygehusBasic Er du vores nye fleksible afdelingsmedarbejder? Vi søger en serviceminded, robust, fleksibel og omstillingsparat afdelingsmedarbejder i en fast stilling på 28 timer ugentligt fra d. 01.03.19 eller efter aftale. Arbejdstiderne varierer, men ligger i tidsrummet mellem 8-18. Det er uden weekend- og helligdagsarbejde. Akutafdelingen Akutafdelingen er i hjertet af Akutsygehuset i Kolding. Vi modtager akutte patienter fra alle specialer hele døgnet. Målsætningen er, at vores patienter har en plan inden 4 timer, og vi tilstræber et forløb på max 24 timer. Akutafdelingen består af 3 zoner: I zone 1 modtages primært patienter med mindre skader (skadestuen), alle ortopædkirurgiske patienter og traumepatienter. I zone 2 modtages primært organkirurgiske, karkirurgiske, neurologiske og gynækologiske patienter. Til zone 2 hører også en undersøgelsesstue. I zone 3 modtages primært medicinske og kardiologiske patienter. Du bliver en del af et stærkt team, hvor din evne til samarbejde på tværs af fag og kultur er afgørende for gode løsninger. Vi vægter det gode arbejdsmiljø og består af en god blandet personaleflok, som vægter socialt samvær, trivsel og faglig udvikling. Vi har mange varierende arbejdsopgaver, og vi er meget lydhøre over for kreativitet, nye ideer og udvikling. Vi ønsker en afdelingsmedarbejder som: Kan lide at holde orden, er systematisk i opgaveløsningerne Har et godt overblik Kan arbejde selvstændigt Har godt humør samt gode samarbejdsevner og kan se positivt på udfordringer i hverdagen Er fleksibel i forhold til den daglige planlægning Er yderst hjælpsom og har det at være løsningsorienteret som pejlemærke Dine primære arbejdsopgaver vil indebære: Vask af senge Opfyldning af linned Transport af senge Holde orden i hele vores afdeling Opfyldningsopgaver Lettere rengøringsområder Gå med diverse prøver Div. forflytningsopgaver, give en hånd med inde hos patinterne, hvis der er brug for hjælp mv. Herudover er du og opgaverne kendetegnet ved: Du er parat til at indgå i et meget afvekslende arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver Du går på med krum hals og er aldrig bleg for at kaste dig over noget nyt Akutafdelingen vægter arbejdsmiljøet højt med plads til forskellighed. Du er derfor villig til at arbejde for Sygehus Lillebælts værdier i enhver sammenhæng Du har lyst og energi og har gerne et smil på læben Du er imødekommende og evner at prioritere akutte opgaver frem for rutine. Du kan indgå i et team Uddannelse At du har bestået dansk, engelsk og matematik svarende til 9. klasse. Du er meget velkommen til at høre mere hos afdelingssygeplejerske Katrine Twisttmann Øelund på 2133 8528 eller mail: katrine.oeelund@rsyd.dk. Du kan få mere at vide om Sygehuset og afdelingen på: http: intranet.sygehuslillebaelt.dk Løn og ansættelsesforhold efter overenskomst med FOA. Vi glæder os til at modtage din ansøgning via nedenstående link. Send din ansøgning via linket i stillingsopslaget senest d. 20.01.19. Du bedes oplyse mindst en reference. Ansættelsessamtaler afholdes d.22.01.19 mellem kl. 11.00 13.30. Hvis du indkaldes til samtale, får du besked d. 21.01.19.
Er du vores nye fleksible afdelingsmedarbejder?  
 
Vi søger en serviceminded, robust, fleksibel og omstillingsparat afdelingsmedarbejder i en fast stilling på 28 timer ugentligt fra d. 01.03.19 eller efter aftale. Arbejdstiderne varierer, men ligger i tidsrummet mellem 8-18. Det er uden weekend- og helligdagsarbejde.  
 
Akutafdelingen  
 
Akutafdelingen er i hjertet af Akutsygehuset i Kolding. Vi modtager akutte patienter fra alle specialer hele døgnet. Målsætningen er, at vores patienter har en plan inden 4 timer, og vi tilstræber et forløb på max 24 timer.  
Akutafdelingen består af 3 zoner:  
 
I zone 1 modtages primært patienter med mindre skader (skadestuen), alle ortopædkirurgiske patienter og traumepatienter.
 
I zone 2 modtages primært organkirurgiske, karkirurgiske, neurologiske og gynækologiske patienter. Til zone 2 hører også en undersøgelsesstue.
 
I zone 3 modtages primært medicinske og kardiologiske patienter.  
 
Du bliver en del af et stærkt team, hvor din evne til samarbejde på tværs af fag og kultur er afgørende for gode løsninger. Vi vægter det gode arbejdsmiljø og består af en god blandet personaleflok, som vægter socialt samvær, trivsel og faglig udvikling.
 
Vi har mange varierende arbejdsopgaver, og vi er meget lydhøre over for kreativitet, nye ideer og udvikling.
 
Vi ønsker en afdelingsmedarbejder som:
 
Kan lide at holde orden, er systematisk i opgaveløsningerne  
Har et godt overblik  
Kan arbejde selvstændigt  
Har godt humør samt gode samarbejdsevner og kan se positivt på udfordringer i hverdagen  
Er fleksibel i forhold til den daglige planlægning  
Er yderst hjælpsom og har det at være løsningsorienteret som pejlemærke  
 
Dine primære arbejdsopgaver vil indebære:
 
Vask af senge  
Opfyldning af linned  
Transport af senge  
Holde orden i hele vores afdeling  
Opfyldningsopgaver  
Lettere rengøringsområder  
Gå med diverse prøver  
Div. forflytningsopgaver, give en hånd med inde hos patinterne, hvis der er brug for hjælp mv.  
 
Herudover er du og opgaverne kendetegnet ved:
 
Du er parat til at indgå i et meget afvekslende arbejde med mange forskellige arbejdsopgaver  
Du går på med krum hals og er aldrig bleg for at kaste dig over noget nyt  
Akutafdelingen vægter arbejdsmiljøet højt med plads til forskellighed. Du er derfor villig til at arbejde for Sygehus Lillebælts værdier i enhver sammenhæng  
Du har lyst og energi og har gerne et smil på læben  
Du er imødekommende og evner at prioritere akutte opgaver frem for rutine.  
Du kan indgå i et team  
 
Uddannelse
 
At du har bestået dansk, engelsk og matematik svarende til 9. klasse.
 
Du er meget velkommen til at høre mere hos afdelingssygeplejerske Katrine Twisttmann Øelund på 2133 8528 eller mail: katrine.oeelund@rsyd.dk.
 
Du kan få mere at vide om Sygehuset og afdelingen på: http://intranet.sygehuslillebaelt.dk/  
 
Løn og ansættelsesforhold efter overenskomst med FOA.  
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning via nedenstående link.  
 
Send din ansøgning via linket i stillingsopslaget senest d. 20.01.19. Du bedes oplyse mindst en reference.
 
Ansættelsessamtaler afholdes d.22.01.19 mellem kl. 11.00 – 13.30. Hvis du indkaldes til samtale, får du besked d. 21.01.19.  
 
ORS/Small/c3d6be36_logo.pngAkutafdelingen, Kolding SygehusKolding2019-01-11T11:00:50.7832019-01-20T00:00:00
329941195Servicemedarbejder til Alge-ExpressenRobot Sætter du en stor ære i at udføre et godt stykke håndværk, så kunderne er tilfredse, når du har renset deres tage, fliser, facader og træterrasser? - så er det lige dig, vi søger. Du bliver en del af en virksomhed med god vind i sejlene, men som mangler dig for at nå i mål. Din opgave er at rense, algebehandle og imprægnere tage, facader, fliser, og træterrasser hos både private og erhvervsdrivende. Du arbejder med frihed under ansvar, sikre at det arbejde, kunden har bestilt, også er det, som bliver udført. Inden du forlader kunden, har du sikret, at alt er rengjort og fremstår præsentabelt igen. Dit områder dækker hele Danmark, derfor vil der også være perioder hvor du skal overnatte på Sjælland, hvor Alge Expressen har en afdeling nær Slangerup. Vi forventer, at du: har kørekort til bil er villig til at arbejde på Sjælland i perioder er fleksibel med lange arbejdsdage, i højsæsonen kan håndtere maskiner og lifte har det godt med at arbejde i højder arbejder selvstændigt er præsentabel og giver kunderne en god service Vi tilbyder: et godt job i en virksomhed i vækst en grundig oplæring, så du selv kan håndtere maskiner og produkter gode kolleger, som altid er parat til at hjælpe et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar En af dine kolleger er Casper: Det bedste ved mit job er, at jeg har stor frihed under ansvar. Rammerne bliver sat, og jeg fylder dem ud. Jeg elsker kundekontakten og den positive tilbagemelding efter veludført arbejde og udfordringerne i hverdagen, da ikke 2 arbejdsopgaver er ens. Jeg synes godt om ledelsesstilen og er stolt af at være en del af Alge Expressen. Hvis du har lyst til jobbet, så send en ansøgning til nikolaj@algeexpressen.dk. Vi kalder løbende relevante kandidater til samtale. Tiltrædelse er medio marts 2018. Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan læse mere om os på: https: algeexpressen.dk

Sætter du en stor ære i at udføre et godt stykke håndværk, så kunderne er tilfredse, når du har renset deres tage, fliser, facader og træterrasser? - så er det lige dig, vi søger.

Du bliver en del af en virksomhed med god vind i sejlene, men som mangler dig for at nå i mål.

Din opgave er at rense, algebehandle og imprægnere tage, facader, fliser, og træterrasser hos både private og erhvervsdrivende.

Du arbejder med frihed under ansvar, sikre at det arbejde, kunden har bestilt, også er det, som bliver udført. Inden du forlader kunden, har du sikret, at alt er rengjort og fremstår præsentabelt igen.

Dit områder dækker hele Danmark, derfor vil der også være perioder hvor du skal overnatte på Sjælland, hvor Alge Expressen har en afdeling nær Slangerup.

Vi forventer, at du:

  • har kørekort til bil
  • er villig til at arbejde på Sjælland i perioder
  • er fleksibel med lange arbejdsdage, i højsæsonen
  • kan håndtere maskiner og lifte
  • har det godt med at arbejde i højder
  • arbejder selvstændigt
  • er præsentabel og giver kunderne en god service

Vi tilbyder:

  • et godt job i en virksomhed i vækst
  • en grundig oplæring, så du selv kan håndtere maskiner og produkter
  • gode kolleger, som altid er parat til at hjælpe
  • et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar

En af dine kolleger er Casper:

”Det bedste ved mit job er, at jeg har stor frihed under ansvar. Rammerne bliver sat, og jeg fylder dem ud. Jeg elsker kundekontakten og den positive tilbagemelding efter veludført arbejde og udfordringerne i hverdagen, da ikke 2 arbejdsopgaver er ens. Jeg synes godt om ledelsesstilen og er stolt af at være en del af Alge Expressen.”

Hvis du har lyst til jobbet, så send en ansøgning til nikolaj@algeexpressen.dk. Vi kalder løbende relevante kandidater til samtale. Tiltrædelse er medio marts 2018.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan læse mere om os på:

https://algeexpressen.dk/

Alge-Expressen ApSEgtved2019-01-15T00:00:002019-03-12T00:00:00
329944147Teknisk servicemedarbejder til Hjemmeplejen i Aabenraa KommuneBasic Hjemmeplejen i Aabenraa Kommune søger teknisk servicemedarbejder til 32 timer ugentligt med start den 1. april 2019 eller efter aftale. Om jobbet Som teknisk servicemedarbejder vil du få opgaver indenfor: IT på højt niveau (telefoner, tablets, computere) Bilparken: herunder blandt andet overblik over kilometer, stand, rokering, reparationer, dækskiftning, service, udgifter og indberetning af skader Cykelparken: herunder overblik over service og reparationer Forefaldende daglige ad hoc opgaver såsom håndværksmæssige opgaver, post, makulering og renovation på vores matrikler Vi forventer af dig, at du Har hænderne skruet rigtigt på Har en god teknisk viden og forståelse for teknik og IT, gerne med en IT-mæssig baggrund Er robust og initiativrig Er med til at skabe et godt arbejdsmiljø Er serviceminded og har ordenssans Arbejder selvstændigt og kan koordinere opgaver med de 4 andre kolleger Er imødekommende, omstillingsparat og kan se kreative løsninger Har kørekort Vi tilbyder dig Hos Hjemmeplejen i Aabenraa Kommune får du en spændende og stor arbejdsplads med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor arbejdsdagen er i højt tempo og med alsidige opgaver. Du kommer til at indgå i et team med fire andre kollegaer. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. Yderligere oplysninger Flere oplysninger kan fås hos områdeleder Birgit Johannsen på tlf. 2119 9068 eller mail bmjo@aabenraa.dk. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest fredag den 8. februar 2019. Send din ansøgning via linket. Ansættelsessamtaler afvikles den 18. februar 2019 om formiddagen.

Hjemmeplejen i Aabenraa Kommune søger teknisk servicemedarbejder til 32 timer ugentligt med start den 1. april 2019 eller efter aftale. 
 
Om jobbet 
Som teknisk servicemedarbejder vil du få opgaver indenfor:
  • IT på højt niveau (telefoner, tablets, computere) 
  • Bilparken: herunder blandt andet overblik over kilometer, stand, rokering, reparationer, dækskiftning, service, udgifter og indberetning af skader
  • Cykelparken: herunder overblik over service og reparationer
  • Forefaldende daglige ad hoc opgaver såsom håndværksmæssige opgaver, post, makulering og renovation på vores matrikler 
Vi forventer af dig, at du 
  • Har hænderne skruet rigtigt på
  • Har en god teknisk viden og forståelse for teknik og IT, gerne med en IT-mæssig baggrund
  • Er robust og initiativrig
  • Er med til at skabe et godt arbejdsmiljø
  • Er serviceminded og har ordenssans
  • Arbejder selvstændigt og kan koordinere opgaver med de 4 andre kolleger
  • Er imødekommende, omstillingsparat og kan se kreative løsninger
  • Har kørekort 
Vi tilbyder dig 
Hos Hjemmeplejen i Aabenraa Kommune får du en spændende og stor arbejdsplads med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor arbejdsdagen er i højt tempo og med alsidige opgaver.  
 
Du kommer til at indgå i et team med fire andre kollegaer.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn. 
 
Yderligere oplysninger
Flere oplysninger kan fås hos områdeleder Birgit Johannsen på tlf. 2119 9068 eller mail bmjo@aabenraa.dk.
 
Ansøgningsfrist  
Vi skal have din ansøgning senest fredag den 8. februar 2019. Send din ansøgning via linket.
Ansættelsessamtaler afvikles den 18. februar 2019 om formiddagen.
    
ORS/Small/564e49a2_logo.pngHjemmeplejen Aabenraa KommuneAabenraa2019-01-17T13:00:43.9272019-02-08T00:00:00
329933051HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder - deltidRobot HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder Har du hænderne skruet ordentligt på og trives du udendørs i al slags vejr, i et til tider hektisk arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde? Det er klart en fordel hvis du har en håndværksmæssig baggrund og flair for mekanisk arbejde. Så er du måske en af vores kommende medarbejdere. Der er tale om et længere vikariat på deltid og ubestemt tidshorisont, dog med mulighed for flere timer løbende. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15 tre gange om ugen. Opstart ca. start marts. Arbejdssted: Esbjerg Personlige kvalifikationer: • Du skal kunne tale, læse og forstå dansk • Du er 30 år • ?Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat • Have lyst til at lave forfaldende opgaver • Det er et krav at du har B-kørekort • IT på brugerniveau, Excel og Outlook Opgaver kan være: • Køre biler til serviceeftersyn • Interne flytteopgaver • Affaldshåndtering • Leverandør- og varemodtagelse • Posthåndtering • Div. Viceværts- og handymand opgaver Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises. Du lønnes efter overenskomst. Vi indkalder hurtigst muligt kandidater til samtale. Hvis du er interesseret så send allerede dit CV i dag, vi glæder os til at høre fra dig. OBS. ANSØGNINGER SENDT PER MAIL BEHANDLES IKKE

HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder

Har du hænderne "skruet" ordentligt på og trives du udendørs i al slags vejr, i et til tider hektisk arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde?

Det er klart en fordel hvis du har en håndværksmæssig baggrund og flair for mekanisk arbejde.

Så er du måske en af vores kommende medarbejdere.

Der er tale om et længere vikariat på deltid og ubestemt tidshorisont, dog med mulighed for flere timer løbende. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15 tre gange om ugen. Opstart ca. start marts.

Arbejdssted: Esbjerg


Personlige kvalifikationer:

• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk
• Du er 30+ år
• ?Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat
• Have lyst til at lave forfaldende opgaver
• Det er et krav at du har B-kørekort
• IT på brugerniveau, Excel og Outlook

Opgaver kan være:

• Køre biler til serviceeftersyn
• Interne flytteopgaver
• Affaldshåndtering
• Leverandør- og varemodtagelse
• Posthåndtering
• Div. Viceværts- og handymand opgaver


Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises.

Du lønnes efter overenskomst. Vi indkalder hurtigst muligt kandidater til samtale. Hvis du er interesseret så send allerede dit CV i dag, vi glæder os til at høre fra dig.

OBS. ANSØGNINGER SENDT PER MAIL BEHANDLES IKKE

HumanizerEsbjerg2018-12-21T00:00:002019-02-15T00:00:00
329926894Oldfrue til DyvigBadehotelRobot DyvigBadehotel søger oldfrue til at varetage det daglige ansvar for rengøringen af Badehotellets Restauranter og værelser. Rengøring og planlægning Tilrettelæggelse og udførsel af den daglige rengøring og oprydning Forståelse for og evne til at motivere og engagere unge mennesker i den daglige rengøring. Vagtplaner Arbejde hver anden weekend Har blik for detaljerne og grønne fingre Sikre at Dyvig Badehotel ser indbydende og præsentabel ud Indkøb og drift Udforme budget og opfølgning for indkøb af rengøringsartikler i samarbejde med bogholderen. Kontakt til leverandører Indkøb af rengøringsartikler, mv. Bestilling og disponering af varer samt lagerstyring Profil Du har et socialt gemyt, højt humør og en imødekommende personlighed Du er ansvarsbevidst, struktureret og kan arbejde selvstændigt Du har erfaring fra lignende stilling Du skal have stort kendskab til hygiejneregler på området Dit arbejde er af høj kvalitet, du er serviceminded og du er god til at give eleverne gode råd med på vejen Vi tilbyder En spændende fuldtidsstilling hvor du er med helt fra start og hvor du kan bruge din personlighed og alle dine kompetencer inden for planlægning, rengøring og indkøb En inspirerende og levende arbejdsplads med gode og engageret kollegaer Et job du kan brænde for og med mennesker du kan engagere dig i Løn og Pension efter aftale.

DyvigBadehotel søger oldfrue til at varetage det daglige ansvar for rengøringen af Badehotellets Restauranter og værelser. 

Rengøring og planlægning

  • Tilrettelæggelse og udførsel af den daglige rengøring og oprydning
  • Forståelse for og evne til at motivere og engagere unge mennesker i den daglige rengøring.
  • Vagtplaner
  • Arbejde hver anden weekend
  • Har blik for detaljerne og ‘grønne fingre’
  • Sikre at Dyvig Badehotel ser indbydende og præsentabel ud

Indkøb og drift

  • Udforme budget og opfølgning for indkøb af rengøringsartikler i samarbejde med bogholderen.
  • Kontakt til leverandører
  • Indkøb af rengøringsartikler, mv.
  • Bestilling og disponering af varer samt lagerstyring

Profil

Du har et socialt gemyt, højt humør og en imødekommende personlighed
Du er ansvarsbevidst, struktureret og kan arbejde selvstændigt
Du har erfaring fra lignende stilling
Du skal have stort kendskab til hygiejneregler på området
Dit arbejde er af høj kvalitet, du er serviceminded og du er god til at give eleverne gode råd med på vejen

Vi tilbyder

En spændende fuldtidsstilling hvor du er med helt fra start og hvor du kan bruge din personlighed og alle dine kompetencer inden for planlægning, rengøring og indkøb
En inspirerende og levende arbejdsplads med gode og engageret kollegaer
Et job du kan brænde for og med mennesker du kan engagere dig i

Løn og Pension efter aftale.  

Dyvig BadehotelNordborg2018-12-12T00:00:002019-02-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ansvarsbevist servicemedarbejder til Akutafdelingen, Kolding Sygehus

Akutafdelingen, Kolding Sygehus

Kolding
Er du vores nye fleksible afdelingsmedarbejder? Vi søger en serviceminded, robust, fleksibel og omstillingsparat afdelingsmedarbejder i en fast stilling på 28 timer ugentligt fra d. 01.03.19 eller efter aftale. Arbejdstiderne varierer, men ligger i ...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019

Servicemedarbejder til Alge-Expressen

Alge-Expressen ApS

Egtved
Sætter du en stor ære i at udføre et godt stykke håndværk, så kunderne er tilfredse, når du har renset deres tage, fliser, facader og træterrasser? - så er det lige dig, vi søger. Du bliver en del af en virksomhed med god vind i sejlene, men som man...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Teknisk servicemedarbejder til Hjemmeplejen i Aabenraa Kommune

Hjemmeplejen Aabenraa Kommune

Aabenraa
Hjemmeplejen i Aabenraa Kommune søger teknisk servicemedarbejder til 32 timer ugentligt med start den 1. april 2019 eller efter aftale. Om jobbet Som teknisk servicemedarbejder vil du få opgaver indenfor: IT på højt niveau (telefoner, tablets, compu...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:8. februar 2019

HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder - deltid

Humanizer

Esbjerg
HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder Har du hænderne skruet ordentligt på og trives du udendørs i al slags vejr, i et til tider hektisk arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i team...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:15. februar 2019

Oldfrue til DyvigBadehotel

Dyvig Badehotel

Nordborg
DyvigBadehotel søger oldfrue til at varetage det daglige ansvar for rengøringen af Badehotellets Restauranter og værelser. Rengøring og planlægning Tilrettelæggelse og udførsel af den daglige rengøring og oprydning Forståelse for og evne til at moti...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019