Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejning

 

Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning.

Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition.

Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche.

Personlige egenskaber og faglig baggrund:

  • • Du tilgår dagen positivt og med et godt humør
  • • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • • Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort
  • • Du har gode IT-kundskaber generelt
  • • Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel
  • • Du har en relevant faglig baggrund

Vi tilbyder:

A.L. Del-Pin A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer.

Ansøgning:

Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet.

En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk.

Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002034Phoenix-161a9be012019-04-05T00:00:00Servicemedarbejder med flair for kundeservice og materiel-udlejning

 

Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning.

Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition.

Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche.

Personlige egenskaber og faglig baggrund:

  • • Du tilgår dagen positivt og med et godt humør
  • • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • • Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort
  • • Du har gode IT-kundskaber generelt
  • • Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel
  • • Du har en relevant faglig baggrund

Vi tilbyder:

A.L. Del-Pin A/S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer.

Ansøgning:

Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet.

En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk.

Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Til vores afdeling i Esbjerg søger vi en erfaren og stabil servicemedarbejder med flair for god kundeservice og gerne kendskab til materiel-udlejning. Din primære opgave er personlig eller telefonisk kundeekspedition. Som person er du udadvendt, god til at arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine handlinger. Det er vigtigt, at du er struktureret, men også fleksibel til at møde en dag der ofte bringer nye spændende udfordringer. Det er bestemt en fordel med erfaring fra lignende virksomhed eller branche. Personlige egenskaber og faglig baggrund: Du tilgår dagen positivt og med et godt humør Du ser muligheder frem for begrænsninger Du har truckcertifikat og gerne lastbilkørekort Du har gode IT-kundskaber generelt Du er serviceminded, ansvarsbevidst og fleksibel Du har en relevant faglig baggrund Vi tilbyder: A.L. Del-Pin A S tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et uformelt miljø. Sundhedsordning, pension og løn svarende til dine kvalifikationer. Ansøgning: Du er velkommen til at kontakte Niels-Henrik Hedegaard tlf. 40189899 for yderligere oplysninger om jobbet. En kort ansøgning med relevante bilag bedes sendt til NH@delpin.dk. Ansættelse vil være hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.11jobnet161a9be0100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3502900A. L. DEL PIN A/S11Lillebæltsvej 646715Esbjerg NDKDanmark0
nh@delpin.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent740762JobNet4971110497111010005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=161a9be0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=161a9be0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=161a9be0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=161a9be0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361331325Niels-Henrik Hedegaardnh@delpin.dkDKDanmarkDKDanmark330011503Online kundeservice medarbejder Sverige/NorgeRobot Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice. Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen? Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab? Dine primære arbejdsopgaver: Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk Vedligehold af vores produktsortiment på web økonomisystem. Produktoprettelser Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse. Produkt kendskab er en fordel. Du arbejder hjemmevant i it-systemer. Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop. Om dig: Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk. Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet. Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften. Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden. Du har en positiv indstilling ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små Du er pålidelig og mødestabil. Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom. Vi tilbyder: Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner. Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling. Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt. En hverdag med humor og stor medindflydelse. Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov. Lyder ovenstående som noget for dig? Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk. Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket Kundeservice medarbejder Sverige Norge Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice.

Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hele vejen igennem telefonen?

Har du lyst til at blive en del af et ungt, energisk team som arbejder på tværs af arbejdsområder, hvor alle har en vigtig rolle for opnåelse af vores fælles mål. Vi lægger vægt på, at alle er en lige stor del af teamet og at vi ligeværdigt løfter i fællesskab?

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Oversættelse af produkttekster fra dansk til svensk og evt. norsk
  • Vedligehold af vores produktsortiment på web/økonomisystem.
  • Produktoprettelser
  • Kontakt med vores kunder og leverandører over telefon, mail og chat på svensk og norsk
  • Udarbejdelse af tilbud og opfølgning heraf.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring med kundeservice, salg og tilbud fra tidligere jobs, gerne e-handel, men ikke en betingelse.
  • Produkt kendskab er en fordel.
  • Du arbejder hjemmevant i it-systemer.
  • Det er en fordel om du har kendskab til at arbejde med webshop.


Om dig:

  • Du er stærk på kommunikation og kommunikerer fejlfrit på skrift på svensk og gerne norsk.
  • Du arbejder struktureret og er rap på tastaturet.
  • Du er initiativrig og resultatorienteret og kan prioritere blandt mange bolde i luften.
  • Du er kvalitetsbevidst og har en høj ansvarsfølelse i forhold til, at opgaverne løses til tiden.
  • Du har en positiv indstilling "ingen opgaver er for store, ingen opgaver er for små"
  • Du er pålidelig og mødestabil.
  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, er beslutningsdygtig og ikke mindst arbejdsom.


Vi tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job, hvor du kommer omkring mange funktioner.
  • Fagligt vil det give mange muligheder for udvikling.
  • Dygtige engagerede kollegaer, som er med til at sætte baren højt.
  • En hverdag med humor og stor medindflydelse.
  • Løn- og pensionsordning der afspejler dine kvalifikationer og jobbeskrivelsen. 
     

Stillingen er på 28-37 timer, vi er fleksible efter dit behov.



Lyder ovenstående som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk.

Send din ansøgning samt CV med vellignende foto og relevante karakterbeviser/udtalelser til Susanne Elgaard på se@bygmax.dk mærket "Kundeservice medarbejder Sverige/Norge"

Ansøgningerne vil blive behandlet løbende og vi afslutter rekrutteringen, når vi finder den rigtige profil.
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Opstart: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette

Vi glæder os til at høre fra dig!

BygMax A/SRødding2019-04-25T00:00:002019-05-24T00:00:00
330021761Medarbejder til kundeservice - 12 måneders vikariatRobot Grundet travlhed og mange opgaver forude, samt længere tids fravær hos en af vores kollegaer, søger vi en medarbejder til Kundeservice: 12 måneders vikar til fuldtidsstilling. Arbejdsstedet er Håndværkervej 4, 6261 Bredebro. I Kundeservice vil du indgå i telefonvagt ordningen (besvare opkald fra kunder), forbrugs afregning (opkrævning og inddrivelse) og kundevejledning, på lige fod med de øvrige kollegaer i Kundeservice. Foruden at indgå i teamets daglige opgaveløsning, forventer vi at du er indstillet på at deltage i løsningen af de opgaver der kan opstå rundt omkring i virksomheden. Personen vi søger skal have gode it kompetencer, og gerne kendskab til Navision. Du skal være kommunikativ, glad og udadvendt, idet din hverdag også vil bestå af telefon henvendelser fra kunder og medarbejdere. Stillingen er en fuldtidsstilling (som udgangspunkt) efter DI s overenskomst. Ansøgning Din ansøgning med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse skal sendes til Tønder Forsyning A S, på mail til bkl@tonfor.dk mrk. Vikariat - Kundeservice . Send din ansøgning snarest muligt, vi holder løbende ansættelsessamtaler. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til direktør Bo K. Ludvigsen på tlf. 5117 9093 eller tillidsrep. Lene Phillip på tlf. 8843 7513.

Grundet travlhed og mange opgaver forude, samt længere tids fravær hos en af vores kollegaer, søger vi en medarbejder til Kundeservice: 12 måneders vikar til fuldtidsstilling.

 

Arbejdsstedet er Håndværkervej 4, 6261 Bredebro.

 

I Kundeservice vil du indgå i telefonvagt ordningen (besvare opkald fra kunder), forbrugs­afregning (opkrævning og inddrivelse) og kundevejledning, på lige fod med de øvrige kollegaer i Kundeservice.

 

Foruden at indgå i teamets daglige opgaveløsning, forventer vi at du er indstillet på at deltage i løsningen af de opgaver der kan opstå rundt omkring i virksomheden.

 

Personen vi søger skal have gode it kompetencer, og gerne kendskab til Navision.

Du skal være kommunikativ, glad og udadvendt, idet din hverdag også vil bestå af telefon­henvendelser fra kunder og medarbejdere.

 

Stillingen er en fuldtidsstilling (som udgangspunkt) efter DI’s overenskomst.

 

Ansøgning

Din ansøgning med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse skal sendes til Tønder Forsyning A/S, på mail til bkl@tonfor.dk mrk. ”Vikariat - Kundeservice”.

 

Send din ansøgning snarest muligt, vi holder løbende ansættelsessamtaler.

Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til direktør Bo K. Ludvigsen på tlf. 5117 9093 eller tillidsrep. Lene Phillip på tlf. 8843 7513.

TØNDER SERVICE A/SBredebro2019-05-10T00:00:002019-06-10T00:00:00
330018546Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIMERobot Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one of Europe s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges. Our department the position Our customer service team is fundamental to the success of our business. Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK JONES, VERO MODA, ONLY and many more). As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment. Specific responsibilities Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email Work with your team to ensure customer happiness across all our brands Juggle 7 different information system to find answers for your customers Contribute to a positive and supportive team spirit In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way Skills Experience Fluent in Dutch and English Fluency in other European language(s) is a plus Excellent communication and interpersonal skills Team player Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper We offer: Health insurance Pension Scheme 27 holidays and ability to purchase more flexible public holiday policy Daily lunch and breakfast, unlimited coffee tea and fruit Regular events with your colleagues Personal development track Discount on gym membership Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark) Your profile At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week. This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands). Interested? We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone 31208909537. About BESTSELLER E-commerce More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http: www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.

Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion?  We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level.  

Who we are 

BESTSELLER is one of Europe’s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK & JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges.    

Our department & the position 

Our customer service team is fundamental to the success of our business.  Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK& JONES, VERO MODA, ONLY and many more).  

As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment.  

Specific responsibilities 

  • Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email  
  • Work with your team to ensure customer happiness across all our brands   
  • Juggle 7 different information system to find answers for your customers   
  • Contribute to a positive and supportive team spirit  
  • In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way  

 Skills & Experience 

  • Fluent in Dutch and English  
  • Fluency in other European language(s) is a plus
  • Excellent communication and interpersonal skills 
  • Team player
  • Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper  

We offer: 

  • Health insurance
  • Pension Scheme
  • 27 holidays and ability to purchase more + flexible public holiday policy
  • Daily lunch and breakfast, unlimited coffee/tea and fruit
  • Regular events with your colleagues
  • Personal development track
  • Discount on gym membership
  • Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark)

Your profile   

At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week.   

This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands).  

Interested?  

We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone +31208909537.   

About BESTSELLER E-commerce  

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.   

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http://www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam. 

BESTSELLER A/SBrande2019-05-07T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Online kundeservice medarbejder Sverige/Norge

BygMax A/S

Rødding
Vi vækster på det nordiske marked og søger til nyoprettet stilling, dig der brænder for at arbejde med e-handel, oversættelse og yde en ekstra ordinær indsats på kundeservice. Har du humor og er du en udadvendt teamplayer, hvor din gejst skinner hel...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Medarbejder til kundeservice - 12 måneders vikariat

TØNDER SERVICE A/S

Bredebro
Grundet travlhed og mange opgaver forude, samt længere tids fravær hos en af vores kollegaer, søger vi en medarbejder til Kundeservice: 12 måneders vikar til fuldtidsstilling. Arbejdsstedet er Håndværkervej 4, 6261 Bredebro. I Kundeservice vil du in...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:10. juni 2019

Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIME

BESTSELLER A/S

Brande
Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019