Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder over 18 år, Vordingborg

 

Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! 
 
Harald Nyborg søger servicemedarbejder over 18 år til vores butik i Vordingborg.
 
Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, samt arbejde i et uformelt miljø med højt til loftet.  
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken..  
 
Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK's og dansk erhvervs overenskomst.
 
Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091765Phoenix-488ee7e212019-09-18T10:00:19.590Servicemedarbejder over 18 år, Vordingborg 
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! 
 
Harald Nyborg søger servicemedarbejder over 18 år til vores butik i Vordingborg.
 
Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, samt arbejde i et uformelt miljø med højt til loftet.  
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken..  
 
Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK's og dansk erhvervs overenskomst.
 
Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.  
 
2019-10-22T00:53:32.550 Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder over 18 år til vores butik i Vordingborg. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, samt arbejde i et uformelt miljø med højt til loftet. Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken.. Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK s og dansk erhvervs overenskomst. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.10Phoenix488ee7e2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1453&ProjectId=143957&DepartmentId=20025&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3608959Vordingborg, Harald Nyborg11Gammel Højmevej 305250Odense SVDKDanmarkORS/488ee7e2_logo.pngORS/Small/488ee7e2_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent824372HaraldNyborgMinimum14395700016-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=488ee7e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=488ee7e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=488ee7e2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=488ee7e2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/1.jpgServicemedarbejder over 18 år, Vordingborg9006001Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service362734952jan_zacho@live.dkDanmarkDanmark330114153Servicemedarbejder søges til Operationsafsnittet, Kirurgisk Afdeling A - Odense UniversitetshospitalBasic Er du sundhedssekretær, Social- og sundhedsassistent eller sterilassistent og kunne du tænke dig at arbejde på et operationsafsnit? Så har vi en stilling ledig som servicemedarbejder på Operationsafsnittet, Kirurgisk Afdeling A, OUH Odense Universitetshospital. Stillingen på 37 timer om ugen (med mulighed for deltid) med ansættelsesstart fra den 1. Januar 2020 eller efter aftale. Hvem er vi? Kirurgisk Afdeling A Operationsafsnittet er en stor og travl enhed i konstant udvikling og forandring, hvilket giver mulighed for en spændende og varieret hverdag. Vi er en stor og engageret personalegruppe, som både i forhold til erfaring og alder er meget varieret sammensat. Både personale og ledere glæder sig til at byde velkommen til nye kollegaer, som har lyst til at være en del af en professionel personalegruppe, der har et stærkt fællesskab og godt humør. Operationsafsnittet AO modtager og behandler elektive og akutte patienter med benigne og maligne kirurgiske mave-tarmsygdomme. Vi modtager børn i Børnekirurgisk Center og vi opererer med Robot Assisteret Kirurgi. Vi har 2 endoskopistuer og en samlet aktivitet på 30-32 lejer om ugen, heraf 3 robotlejer og 5 OLAV-lejer (dagkirurgi). Dine opgaver vil bl.a. være bestilling af nye varer til operationsafsnittet, udpakning af varer, administrative opgaver og daglige rengøringsopgaver. Det er afgørende at du har flair for IT og meget gerne kendskab til ILS, eller er indstillet på at lære det. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingssygeplejersken, specialeansvarlige sygeplejersker og nøglepersonaler på AO. Du vil desuden være en del af en stor og engageret personalegruppe og har tværfagligt samarbejde med anæstesi og kirurger. Arbejdstiden er kl. 7.30 - 12.30 på alle hverdage. Arbejdstiderne kan ændres såfremt arbejdet kræver det. Vi ser gerne, at du: Har lysten til at arbejde på et operationsafsnit med mange kollegaer Høj standard i forhold til hygiejne og adfærd på en operationsgang Gerne hospitalserfaring, men ikke et krav Gode kommunikationsevner Har overblik og kan holde flere bolde i luften Er omhyggelig og systematisk Flair for IT Kendskab til ILS eller indstillet på at lære det. Kendskab til og kan bruge Officepakken Vil bidrage til vores gode arbejdsmiljø med fleksibilitet, åbenhed, omstillingsparathed og et godt humør Har gode selvledelseskompetencer Gode samarbejdsevner Hvad kan vi tilbyde? Et stort operationsafsnit med en alsidig hverdag og en stor personalegruppe med forskellige kompetencer Et spændende læringsmiljø, hvor du får et struktureret og veltilrettelagt oplæringsforløb med udgangspunkt i de forudsætninger og kompetencer, du kommer med Mentor, som er tovholder gennem oplæringsforløbet Kollegaer der brænder for operationssygeplejen og er meget engageret. Kollegaer med høje sygeplejefaglige kompetencer. Et skønt mix af specialeansvarlige sygeplejersker, koordinatorer, nøglepersoner og basispersonale. Et tæt tværfagligt samarbejde med kirurger og anæstesi Kollegaer og ledere, der er imødekommende og parate til at samarbejde med dig Et ledelsesteam, der arbejder målrettet på at gøre AO til en attraktiv arbejdsplads. Løn- og ansættelsesforhold: Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Sundhedskartellet og Regionernes Lønnings- og Takstnævn og er omfattet af lokal løndannelse. Hvis du kommer fra et ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark, vil der være 3 måneders prøvetid. Der indhentes børneattest, idet der som i led i ansættelsen, vil være direkte kontakt med børn under 15 år. Inden endelig ansættelse påregnes det at der indhentes referencer, så du bedes oplyse reference i ansøgningen eller medtage dette til eventuel samtale. Ansøgning: Der er ansøgningsfrist søndag d. 17. November 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt sidst i november. Ansøgning skal være vedlagt CV samt dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring. Du bedes søge via Region Syddanmarks jobportal. Hvis du har spørgsmål: Ring eller kig forbi til en snak om ovenstående stilling. Henvendelse til Afdelingssygeplejerske Charlotte Lønfeldt Jakobsen, tlf.nr. 21 65 66 52. Du er også meget velkommen til at kigge forbi. På OUH s internetside, Facebook og Linkedin kan du læse mere om afdelingen.

Er du sundhedssekretær, Social- og sundhedsassistent eller sterilassistent og kunne du tænke dig at arbejde på et operationsafsnit? Så har vi en stilling ledig som servicemedarbejder på Operationsafsnittet, Kirurgisk Afdeling A, OUH Odense Universitetshospital. Stillingen på 37 timer om ugen (med mulighed for deltid) med ansættelsesstart fra den 1. Januar 2020 eller efter aftale.

 

Hvem er vi?

Kirurgisk Afdeling A – Operationsafsnittet er en stor og travl enhed i konstant udvikling og forandring, hvilket giver mulighed for en spændende og varieret hverdag. Vi er en stor og engageret personalegruppe, som både i forhold til erfaring og alder er meget varieret sammensat. Både personale og ledere glæder sig til at byde velkommen til nye kollegaer, som har lyst til at være en del af en professionel personalegruppe, der har et stærkt fællesskab og godt humør.

Operationsafsnittet AO modtager og behandler elektive og akutte patienter med benigne og maligne kirurgiske mave-tarmsygdomme. Vi modtager børn i Børnekirurgisk Center og vi opererer med Robot Assisteret Kirurgi. Vi har 2 endoskopistuer og en samlet aktivitet på 30-32 lejer om ugen, heraf 3 robotlejer og 5 OLAV-lejer (dagkirurgi).

Dine opgaver vil bl.a. være bestilling af nye varer til operationsafsnittet, udpakning af varer, administrative opgaver og daglige rengøringsopgaver. Det er afgørende at du har flair for IT og meget gerne kendskab til ILS, eller er indstillet på at lære det. Du vil indgå i et tæt samarbejde med afdelingssygeplejersken, specialeansvarlige sygeplejersker og nøglepersonaler på AO.  Du vil desuden være en del af en stor og engageret personalegruppe og har tværfagligt samarbejde med anæstesi og kirurger.

Arbejdstiden er kl. 7.30 - 12.30 på alle hverdage.  Arbejdstiderne kan ændres såfremt arbejdet kræver det.

Vi ser gerne, at du:

  • Har lysten til at arbejde på et operationsafsnit med mange kollegaer
  • Høj standard i forhold til hygiejne og adfærd på en operationsgang
  • Gerne hospitalserfaring, men ikke et krav
  • Gode kommunikationsevner
  • Har overblik og kan holde flere bolde i luften
  • Er omhyggelig og systematisk
  • Flair for IT – Kendskab til ILS eller indstillet på at lære det.
  • Kendskab til og kan bruge Officepakken
  • Vil bidrage til vores gode arbejdsmiljø med fleksibilitet, åbenhed, omstillingsparathed og et godt humør
  • Har gode selvledelseskompetencer
  • Gode samarbejdsevner


Hvad kan vi tilbyde?

  • Et stort operationsafsnit med en alsidig hverdag og en stor personalegruppe med forskellige kompetencer
  • Et spændende læringsmiljø, hvor du får et struktureret og veltilrettelagt oplæringsforløb med udgangspunkt i de forudsætninger og kompetencer, du kommer med
  • Mentor, som er tovholder gennem oplæringsforløbet
  • Kollegaer der brænder for operationssygeplejen og er meget engageret.
  • Kollegaer med høje sygeplejefaglige kompetencer. Et skønt mix af specialeansvarlige sygeplejersker, koordinatorer, nøglepersoner og basispersonale.
  • Et tæt tværfagligt samarbejde med kirurger og anæstesi
  • Kollegaer og ledere, der er imødekommende og parate til at samarbejde med dig
  • Et ledelsesteam, der arbejder målrettet på at gøre AO til en attraktiv arbejdsplads.


Løn- og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til overenskomst mellem Sundhedskartellet og Regionernes Lønnings- og Takstnævn og er omfattet af lokal løndannelse.

Hvis du kommer fra et ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark, vil der være 3 måneders prøvetid.

Der indhentes børneattest, idet der som i led i ansættelsen, vil være direkte kontakt med børn under 15 år.

Inden endelig ansættelse påregnes det at der indhentes referencer, så du bedes oplyse reference i ansøgningen eller medtage dette til eventuel samtale.


Ansøgning:
Der er ansøgningsfrist søndag d. 17. November 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt sidst i november.  

Ansøgning skal være vedlagt CV samt dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring.

Du bedes søge via Region Syddanmarks jobportal.


Hvis du har spørgsmål:
Ring eller kig forbi til en snak om ovenstående stilling. Henvendelse til Afdelingssygeplejerske Charlotte Lønfeldt Jakobsen, tlf.nr. 21 65 66 52. Du er også meget velkommen til at kigge forbi.

 

OUH's internetside, Facebook og Linkedin kan du læse mere om afdelingen.

ORS/Small/4adf9225_logo.pngKirurgisk Afdeling A Odense-SvendborgOdense C2019-10-29T16:02:36.7872019-11-17T00:00:00
330117200Servicemedarbejder med kendskab til fugtBasic Jobprofil: Servicemedarbejder med kendskab til fugt Er du ambitiøs og har et ønske om at være den bedste til det, du gør så søger vi en serviceminded og passioneret servicemedarbejder, med kendskab til fugt, der vil indgå i vores vagtordning, til vores afdeling i Langeskov.Som medarbejder i Polygon DB får du arbejdsopgaver inden for området skadeservice, i Danmarks bedste skadeservicefirma. Opgaverne omfatter typisk renovering efter brand-, vand-, hærværks- og stormskader.Hos Polygon DB vil vi være det bedste til det vi gør, og det går stærkt, når vi kaldes ud på en skade du skal derfor være indstillet på hurtig og effektiv indsats, da vores kunder er afhængige af hurtig reaktion fra vores side.Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig.Som en del af vores vagtordning vil du have vagt ca. hver femte uge. Personprofil:Du har flair for praktisk arbejde og er grundigDu er kundeorienteretDu er stabil og er servicemindedDu har en god menneskelig forståelseDu tager ansvar for dit arbejdeDu arbejder målrettet og struktureretDu kan fremvise straffeattest og kan sikkerhedsgodkendes hos PET og FEDu har kørekortDu taler og skriver danskDu har et godt humørDu ser muligheder frem for begrænsningerHar du erfaring med skadeservice og kendskab til fugtmåling er det et plus. Vi tilbyder:En arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder i et udfordrende og spændende job, i en virksomhed i vækst.En arbejdsplads med højt til loftet.Gode oplærings- og uddannelsesmuligheder engagerede og passionerede medarbejdere har stor mulighed for faglig og personlig udvikling.Løn efter Serviceoverenskomsten mellem DI, 3F og Serviceforbundet.Arbejdssted: Polygon DBLucernetoften 15550 LangeskovDin ansøgning:Er du interesseret i et job i Danmarks bedste skadeservicevirksomhed, skal du sende en ansøgning til kefl@bygningskontrol.dk, hvor du i emnefeltet skriver: Servicemedarbejder Fyn .Der vil løbende blive kaldt til samtale indtil den rigtige er fundet.

Jobprofil: Servicemedarbejder med kendskab til fugt

 
Er du ambitiøs og har et ønske om at være den bedste til det, du gør – så søger vi en serviceminded og passioneret servicemedarbejder, med kendskab til fugt, der vil indgå i vores vagtordning, til vores afdeling i Langeskov.
Som medarbejder i Polygon DB får du arbejdsopgaver inden for området skadeservice, i Danmarks bedste skadeservicefirma. Opgaverne omfatter typisk renovering efter brand-, vand-, hærværks- og stormskader.
Hos Polygon DB vil vi være det bedste til det vi gør, og det går stærkt, når vi kaldes ud på en skade – du skal derfor være indstillet på hurtig og effektiv indsats, da vores kunder er afhængige af hurtig reaktion fra vores side.
Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig.
Som en del af vores vagtordning vil du have vagt ca. hver femte uge.
 
Personprofil:
  • Du har flair for praktisk arbejde og er grundig
  • Du er kundeorienteret
  • Du er stabil og er serviceminded
  • Du har en god menneskelig forståelse
  • Du tager ansvar for dit arbejde
  • Du arbejder målrettet og struktureret
  • Du kan fremvise straffeattest og kan sikkerhedsgodkendes hos PET og FE
  • Du har kørekort
  • Du taler og skriver dansk
  • Du har et godt humør
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • Har du erfaring med skadeservice og kendskab til fugtmåling er det et plus.
 
Vi tilbyder:
En arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder i et udfordrende og spændende job, i en virksomhed i vækst.
En arbejdsplads med højt til loftet.
Gode oplærings- og uddannelsesmuligheder – engagerede og passionerede medarbejdere har stor mulighed for faglig og personlig udvikling.
Løn efter Serviceoverenskomsten mellem DI, 3F og Serviceforbundet.
Arbejdssted:
Polygon DB
Lucernetoften 1
5550 Langeskov
Din ansøgning:
Er du interesseret i et job i Danmarks bedste skadeservicevirksomhed, skal du sende en ansøgning til kefl@bygningskontrol.dk, hvor du i emnefeltet skriver: ”Servicemedarbejder Fyn”.
Der vil løbende blive kaldt til samtale indtil den rigtige er fundet.
 
ORS/Small/fe7e9662_logo.pngPolygon DBLangeskov2019-11-04T12:02:54.4472019-12-08T00:00:00
330115448Teknisk Servicemedarbejder (pedel)Basic 25 timer om ugen fra d. 1 1 2020Har du hænderne skruet rigtigt på, har du et stort servicegen og trives du blandt ældre? Så er du måske den pedel, vi står og mangler.Middelfart kommune søger en pedel til at varetage serviceopgaver ved plejehjemmet Kongshøj, Rehabiliteringen Kongshøjcentret i Nørre Aaby samt plejehjemmet Egebo i Ejby.Vi søger en kollega, der synes, at det er spændende, at arbejde med opgaver som Drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealerStyring og vedligehold af tekniske installationerUdføre mindre håndværksmæssige opgaverUdføre lovbestemt eftersyn af hjælpemidlerBrandtilsynIndhente tilbud og koordinere håndværkereDiverse opgaver der får hverdagen til at nå godt sammen.SamarbejdeVi tilbyder en god og velfungerende arbejdsplads med gode kolleger, hvor trivsel og godt arbejdsmiljø prioriteres højt.Du kommer til at arbejde tæt sammen med en fast pedelmedhjælper, der følges med dig rundt, ligesom vi gerne tager praktikanter ind på vores arbejdspladser.Derudover samarbejder pedellerne på tværs af de 7 plejehjem dagcenter i Middelfart Kommune. Derfor kan der i ferieperioder forekomme arbejdsopgaver på andre matrikler.Du skal samarbejde og omgås med mange mennesker med forskellige baggrunde og roller. Derfor er det vigtigt, at du har en udstrakt rummelighed og forståelse for andre mennesker og kan møde dem ligeværdigt og med godt humør.Vi ønsker os derfor at du er uddannet ejendomsservicetekniker, håndværker eller har særlige håndværksmæssige kompetencerer god til at omgås andre mennesker - ikke mindst ældreer god til at samarbejde og vægter et godt psykisk arbejdsmiljøkan arbejde selvstændigt og kan prioritere og planlægge dit arbejdeer struktureret, ansvarsbevidst og servicemindeder god til at bevare overblik, koordinere og igangsætte opgaver både for sig selv og for andrehar kørekorthar gode IT-kundskaber og kan kombinere administrative opgaver med de praktiske opgaver, der er i stillingen. Vi tilbyder fagfællesskab med de øvrige teknisk servicemedarbejdere ved kommunens plejehjemgodt arbejdsmiljøalsidige og spændende arbejdsopgavermedindflydelse på egne arbejdsopgaverstort selvstændigt ansvar for tilrettelæggelse af dagens opgaver. AnsættelseLøn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for individuel lønforhandling under hensyntagen til erfaring og kvalifikationer.Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.Link til funktionsbeskrivelse: linkYderligere oplysningerHar du spørgsmål er du velkommen til at kontakte områdeleder Mariann Gaardbo Smith på telefon 2048 1566.Ansøgningsfrist d. 18 11 2019Ansættelsessamtaler afholdes d. 25 11 2019Du skal ansøge stillingen online.Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på,at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .25 timer om ugen fra d. 1/1 2020

Har du hænderne skruet rigtigt på, har du et stort servicegen og trives du blandt ældre?
Så er du måske den pedel, vi står og mangler.

Middelfart kommune søger en pedel til at varetage serviceopgaver ved plejehjemmet Kongshøj, Rehabiliteringen Kongshøjcentret i Nørre Aaby samt plejehjemmet Egebo i Ejby.

Vi søger en kollega, der synes, at det er spændende, at arbejde med opgaver som
 
  • Drift og vedligeholdelse af bygninger og udearealer
  • Styring og vedligehold af tekniske installationer
  • Udføre mindre håndværksmæssige opgaver
  • Udføre lovbestemt eftersyn af hjælpemidler
  • Brandtilsyn
  • Indhente tilbud og koordinere håndværkere
  • Diverse opgaver der får hverdagen til at nå godt sammen.


Samarbejde

Vi tilbyder en god og velfungerende arbejdsplads med gode kolleger, hvor trivsel og godt arbejdsmiljø prioriteres højt.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med en fast pedelmedhjælper, der følges med dig rundt, ligesom vi gerne tager praktikanter ind på vores arbejdspladser.
Derudover samarbejder pedellerne på tværs af de 7 plejehjem/dagcenter i Middelfart Kommune. Derfor kan der i ferieperioder forekomme arbejdsopgaver på andre matrikler.

Du skal samarbejde og omgås med mange mennesker med forskellige baggrunde og roller. Derfor er det vigtigt, at du har en udstrakt rummelighed og forståelse for andre mennesker og kan møde dem ligeværdigt og med godt humør.

Vi ønsker os derfor at du
 
  • er uddannet ejendomsservicetekniker, håndværker eller har særlige håndværksmæssige kompetencer
  • er god til at omgås andre mennesker - ikke mindst ældre
  • er god til at samarbejde og vægter et godt psykisk arbejdsmiljø
  • kan arbejde selvstændigt og kan prioritere og planlægge dit arbejde
  • er struktureret, ansvarsbevidst og serviceminded
  • er god til at bevare overblik, koordinere og igangsætte opgaver både for sig selv og for andre
  • har kørekort
  • har gode IT-kundskaber og kan kombinere administrative opgaver med de praktiske opgaver, der er i stillingen.
     
Vi tilbyder
 
  • fagfællesskab med de øvrige teknisk servicemedarbejdere ved kommunens plejehjem
  • godt arbejdsmiljø
  • alsidige og spændende arbejdsopgaver
  • medindflydelse på egne arbejdsopgaver
  • stort selvstændigt ansvar for tilrettelæggelse af dagens opgaver.
     
Ansættelse
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for individuel lønforhandling under hensyntagen til erfaring og kvalifikationer.
Der indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Link til funktionsbeskrivelse: link

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte områdeleder Mariann Gaardbo Smith på telefon 2048 1566.

Ansøgningsfrist d. 18/11 2019
Ansættelsessamtaler afholdes d. 25/11 2019

Du skal ansøge stillingen online.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på,
at mailen kan være placeret i din mappe "Spam "/" Uønsket post".
ORS/Small/3e1d4d14_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2019-10-31T10:00:09.8372019-11-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder søges til Operationsafsnittet, Kirurgisk Afdeling A - Odense Universitetshospital

Kirurgisk Afdeling A Odense-Svendborg

Odense C
Er du sundhedssekretær, Social- og sundhedsassistent eller sterilassistent og kunne du tænke dig at arbejde på et operationsafsnit? Så har vi en stilling ledig som servicemedarbejder på Operationsafsnittet, Kirurgisk Afdeling A, OUH Odense Universit...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019

Servicemedarbejder med kendskab til fugt

Polygon DB

Langeskov
Jobprofil: Servicemedarbejder med kendskab til fugt Er du ambitiøs og har et ønske om at være den bedste til det, du gør så søger vi en serviceminded og passioneret servicemedarbejder, med kendskab til fugt, der vil indgå i vores vagtordning, til vo...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:8. december 2019

Teknisk Servicemedarbejder (pedel)

Middelfart Kommune

Middelfart
25 timer om ugen fra d. 1 1 2020Har du hænderne skruet rigtigt på, har du et stort servicegen og trives du blandt ældre? Så er du måske den pedel, vi står og mangler.Middelfart kommune søger en pedel til at varetage serviceopgaver ved plejehjemmet K...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:17. november 2019