Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder søges til renhold

FORSTAS søger selvstændig og engagerede håndmand til diverse opgaver indenfor renhold på DBS og BaneDanmarks arealer

Hos FORSTAS lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer og meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet.

Stillingen

Du vil indgå i et Team, hvor man kører selvstændigt på faste ruter og planlægger opgaverne sammen med entrepriselederen for området.

Dine opgaver vil indeholde alle elementer indenfor renhold, grønt vedligehold, samt med mulighed for at deltage i vintertjeneste.

Vi forventer at du

  • minimum har B kørekort
  • trives med et alsidigt og afvekslende job
  • er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt

FORSTAS tilbyder

  • en arbejdsplads, hvor samarbejdet er baseret på dialog og værdier om fælles ansvar
  • en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads
  • en fast stilling med løn efter kompetencer / erfaring samt pensionsordning og sundhedsforsikring
  • gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt miljø

Tiltrædelse

Snarest mulig
Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag.

Ansøgning, spørgsmål og kontakt

Er du interesseret i stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Entrepriseleder Kim Andersen på mobil nr. 4177 8864.

Skriftlig ansøgning og CV kan sendes til ka@forstas.dk

Efter endt ansættelsesprocedurer gemmer FORSTAS alle skriftlige ansøgninger og CV’er i op til 6 måneder, med henblik evt. senere rekruttering.

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Du kan læse mere om os på www.forstas.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032783Phoenix-e3a4bc8b12019-05-27T00:00:00Servicemedarbejder søges til renhold

FORSTAS søger selvstændig og engagerede håndmand til diverse opgaver indenfor renhold på DBS og BaneDanmarks arealer

Hos FORSTAS lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer og meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet.

Stillingen

Du vil indgå i et Team, hvor man kører selvstændigt på faste ruter og planlægger opgaverne sammen med entrepriselederen for området.

Dine opgaver vil indeholde alle elementer indenfor renhold, grønt vedligehold, samt med mulighed for at deltage i vintertjeneste.

Vi forventer at du

  • minimum har B kørekort
  • trives med et alsidigt og afvekslende job
  • er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt

FORSTAS tilbyder

  • en arbejdsplads, hvor samarbejdet er baseret på dialog og værdier om fælles ansvar
  • en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads
  • en fast stilling med løn efter kompetencer / erfaring samt pensionsordning og sundhedsforsikring
  • gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt miljø

Tiltrædelse

Snarest mulig
Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag.

Ansøgning, spørgsmål og kontakt

Er du interesseret i stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Entrepriseleder Kim Andersen på mobil nr. 4177 8864.

Skriftlig ansøgning og CV kan sendes til ka@forstas.dk

Efter endt ansættelsesprocedurer gemmer FORSTAS alle skriftlige ansøgninger og CV’er i op til 6 måneder, med henblik evt. senere rekruttering.

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Du kan læse mere om os på www.forstas.dk

2019-06-18T00:51:34.143 FORSTAS søger selvstændig og engagerede håndmand til diverse opgaver indenfor renhold på DBS og BaneDanmarks arealer Hos FORSTAS lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer og meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet. Stillingen Du vil indgå i et Team, hvor man kører selvstændigt på faste ruter og planlægger opgaverne sammen med entrepriselederen for området. Dine opgaver vil indeholde alle elementer indenfor renhold, grønt vedligehold, samt med mulighed for at deltage i vintertjeneste. Vi forventer at du minimum har B kørekort trives med et alsidigt og afvekslende job er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt FORSTAS tilbyder en arbejdsplads, hvor samarbejdet er baseret på dialog og værdier om fælles ansvar en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads en fast stilling med løn efter kompetencer erfaring samt pensionsordning og sundhedsforsikring gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt miljø Tiltrædelse Snarest mulig Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Ansøgning, spørgsmål og kontakt Er du interesseret i stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Entrepriseleder Kim Andersen på mobil nr. 4177 8864. Skriftlig ansøgning og CV kan sendes til ka@forstas.dk Efter endt ansættelsesprocedurer gemmer FORSTAS alle skriftlige ansøgninger og CV er i op til 6 måneder, med henblik evt. senere rekruttering. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt. Du kan læse mere om os på www.forstas.dk11jobnete3a4bc8b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3528025Forstas A/S11Toppevadvej 443660StenløseDKDanmark0ka@forstas.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent761407JobNet4989724498972410015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361933894Kim Andersenka@forstas.dkDanmarkDanmark330036841ServicemedarbejderBasic ER DU GOD TIL AT HOLDE ORDEN? SÅ HAR VI JOBBET TIL DIG SOM SERVICEMEDARBEJDER I TEAM GENBRUGSPLADSER ARGO søger en stabil og servicemindet medarbejder til at servicere vores kunder på genbrugspladserne. ARBEJDET OMFATTER Vejledning og servicering af kunder om affaldssortering Håndtering af affald, herunder kørsel med maskiner Oprydning renholdning på genbrugspladserne Afløsning på vores andre genbrugspladser ved behov KVALIFIKATIONER Erfaring med kundebetjening Edb på brugerniveau Kørekort kategori B Dagligt vil du være i kontakt med vores mange kunder, så det er meget vigtigt, at du har lyst og evner til at kunne kommunikere med mange og forskellige kunder. Arbejdet foregår udendørs og er fordelt på hverdage, weekender og helligdage. ARBEJDSTID OG ARBEJDSSTED Arbejdstiden er i gennemsnit 37 timer pr. uge og er fordelt på ugens 7 dage efter en vagtplan. Arbejdssted vil være alle ARGO s genbrugspladser med tjenestested i Torkilstrup. TILTRÆDELSE Snarest muligt LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn- og ansættelsesvilkår er ifølge overenskomst indgået mellem 3F og KL. ANSØGNINGSFRIST Du søger stillingen via knappen Send ansøgning . Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 14. juni 2019.Der holdes samtaler den 26. juni 2019. Har du spørgsmål til stillingen - kan du, mandag til fredag i tidsrummet kl. 9.00 - 15.00, kontakte sektionsleder Jakob Neve på tlf. 21 24 66 45. ARGO er et affalds- og energiselskab, der håndterer affald og genanvendelige materialer fra borgere og virksomheder i vores 9 ejer kommuner. Som selskab har vi 5 stærke værdier: Vi tager ansvar, vi deler viden, vi er rummelige, vi former fremtiden, vi vælger den positive vej. Læs mere på www.argo.dk Se mere på vores ansøgersite: https: argo.brandero.comER DU GOD TIL AT HOLDE ORDEN? SÅ HAR VI JOBBET TIL DIG SOM SERVICEMEDARBEJDER I TEAM GENBRUGSPLADSER
ARGO søger en stabil og servicemindet medarbejder til at servicere vores kunder på genbrugspladserne.

ARBEJDET OMFATTER
Vejledning og servicering af kunder om affaldssortering

Håndtering af affald, herunder kørsel med maskiner

Oprydning/renholdning på genbrugspladserne

Afløsning på vores andre genbrugspladser ved behov


KVALIFIKATIONER
Erfaring med kundebetjening

Edb på brugerniveau

Kørekort kategori B


Dagligt vil du være i kontakt med vores mange kunder, så det er meget vigtigt, at du har lyst og evner til at kunne kommunikere med mange og forskellige kunder.
Arbejdet foregår udendørs og er fordelt på hverdage, weekender og helligdage.

ARBEJDSTID OG ARBEJDSSTED
Arbejdstiden er i gennemsnit 37 timer pr. uge og er fordelt på ugens 7 dage efter en vagtplan.
Arbejdssted vil være alle ARGO’s genbrugspladser med tjenestested i Torkilstrup.

TILTRÆDELSE
Snarest muligt

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn- og ansættelsesvilkår er ifølge overenskomst indgået mellem 3F og KL.

ANSØGNINGSFRIST
Du søger stillingen via knappen "Send ansøgning". Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 14. juni 2019.
Der holdes samtaler den 26. juni 2019.

Har du spørgsmål til stillingen - kan du, mandag til fredag i tidsrummet kl. 9.00 - 15.00, kontakte sektionsleder Jakob Neve på tlf. 21 24 66 45.

ARGO er et affalds- og energiselskab, der håndterer affald og genanvendelige materialer fra borgere og virksomheder i vores 9 ejer kommuner. Som selskab har vi 5 stærke værdier: Vi tager ansvar, vi deler viden, vi er rummelige, vi former fremtiden, vi vælger den positive vej.
Læs mere på www.argo.dk


Se mere på vores ansøgersite: https://argo.brandero.com

ORS/Small/5b1768ed_logo.pngArgo I/SRoskilde2019-06-04T09:12:08.3932019-07-08T00:00:00
330040105Teknisk servicemedarbejder søges til OdenseRobot HumanizeR søger for kunde i Odense en frisk og selvstændig medarbejder med hænderne skruet rigtigt på. Der er tale om et job, hvor du mandag til torsdag er ansvarlig for hittegods, herunder modtagning, sortering og udlevering. Fredag har du ansvaret for vognparken og skal her klargøre biler. Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Arbejdsugen er på 30 timer og timerne er fordelt mellem kl. 07.00 15.00. Opstart mandag d. 17. juni 2019. Hvad forventer vi af dig? • Du skal kunne tale, læse og forstå dansk, da brugsanvisningerne på arbejdspladsen er på dansk • Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat • Have lyst til at lave forefaldende opgaver • Det er et krav at du har B-kørekort • IT på brugerniveau, Excel og Outlook Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises. Er det dig vi står og mangler? Så send os en ansøgning og dit CV til os, og meget gerne med billede på. Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes gennem linket. HumanizeR er en 100 danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for Økonomi, administration, køkken kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.?

HumanizeR søger for kunde i Odense en frisk og selvstændig medarbejder med hænderne skruet rigtigt på.

Der er tale om et job, hvor du mandag til torsdag er ansvarlig for hittegods, herunder modtagning, sortering og udlevering. Fredag har du ansvaret for vognparken og skal her klargøre biler.

Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse. Arbejdsugen er på 30 timer og timerne er fordelt mellem kl. 07.00 – 15.00. Opstart mandag d. 17. juni 2019.

Hvad forventer vi af dig?
• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk, da brugsanvisningerne på arbejdspladsen er på dansk
• Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat
• Have lyst til at lave forefaldende opgaver
• Det er et krav at du har B-kørekort
• IT på brugerniveau, Excel og Outlook

Det er en forudsætning for at opnå ansættelse at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET - du skal have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises.

Er det dig vi står og mangler?
Så send os en ansøgning og dit CV til os, og meget gerne med billede på.


Vær opmærksom på at ansøgninger skal sendes gennem linket.

HumanizeR er en 100 % danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for Økonomi, administration, køkken/kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR.?

HumanizerOdense C2019-06-07T00:00:002019-08-02T00:00:00
330043627Servicemedarbejder u.18 år, GlostrupBasic Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Glostrup. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet. Du er 16 - 17 år og går i 10 klasse eller har afsluttet denne Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken.. Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK s og dansk erhvervs overenskomst. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. 

Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! 

Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Glostrup.

Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.  

Du er 16 - 17 år og går i 10 klasse eller har afsluttet denne

Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken..  

Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK's og dansk erhvervs overenskomst.

Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.  

ORS/Small/e0fc3318_logo.pngGlostrup, Harald NyborgGlostrup2019-06-14T14:01:04.7272019-07-19T00:00:00
330044027En fleksibel og energisk teknisk servicemedarbejder M/K til Facility Management med base i Idrætsparken.Robot Hvad får du? Du får et job med mange forskellige udfordringer i et levende miljø. I fællesskab med de øvrige tekniske servicemedarbejdere skal du løse opgaver af både praktisk- og planlægningsmæssig karakter. Du vil skulle løse dine opgaver omgivet af fritidsbrugere både på professionel- og amatørniveau og i samarbejde med medarbejderne, ledelse i Center For By & Ejendomme samt Kultur og Fritid. Din ansættelse vil som udgangspunkt være i Idrætsparken, men som ansat i Facility Management, vil der også være arbejdsopgaver på Hørsholm Kommunes øvrige lokaliteter. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.: Vagtturnus med aftenvagt hver 4 uge og vagt hver 4 weekend. Servicering af fritidsbrugere, idrætsforeninger og daglige brugere af lokaliteterne. Præparering af is i skøjtehallerne. Tilsyn med bygninger og inventar. Reparations- og vedligeholdelsesopgaver. Tilsyn og oprydning af udearealer. Varetagelse af serviceopgaver, herunder flytning af inventar og opstilling ved arrangementer. Rengøringsturnus hver 4 uge. Vi forventer, at du: Har erfaring med bygningsmæssig drift og vedligeholdelse, gerne med tekniske installationer. Er holdspiller og kan planlægge prioritere arbejdsopgaverne sammen med dine kolleger. Har kendskab til IT på brugerniveau. Har kørekort. Være med til at udvikle Facility management i Hørsholm Kommune. Er fleksibel, serviceorienteret og har ordenssans. Er praktisk anlagt, evt. med en håndværksmæssig baggrund, gerne elektriker eller Vvs er. Kan tage selvstændige initiativer. Mere viden: Du er velkommen til at kontakte Områdeleder FM Thomas Kirk på 24947389, hvis du vil vide mere. Ansøgningsfristen er onsdag den 26 juni kl. 12.00 Vi holder ansættelsessamtaler den 27 juni Stillingen er til besættelse 1 august eller hurtigst muligt Løn og ansættelsesforhold. Løn forhandles efter gældende FOA overenskomst. Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen i tidsrummet mandag-fredag 07.00-16.00 og hver 4 uge mandag-fredag 15.00-23.00 samt weekend fra 7.00-21.00.Hvad får du?



Du får et job med mange forskellige udfordringer i et levende miljø. I fællesskab med de øvrige tekniske servicemedarbejdere skal du løse opgaver af både praktisk- og planlægningsmæssig karakter. Du vil skulle løse dine opgaver omgivet af fritidsbrugere både på professionel- og amatørniveau og i samarbejde med medarbejderne, ledelse i Center For By & Ejendomme samt Kultur og Fritid.

Din ansættelse vil som udgangspunkt være i Idrætsparken, men som ansat i Facility Management, vil der også være arbejdsopgaver på Hørsholm Kommunes øvrige lokaliteter.

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:

  • Vagtturnus med aftenvagt hver 4 uge og vagt hver 4 weekend.
  • Servicering af fritidsbrugere, idrætsforeninger og daglige brugere af lokaliteterne.
  • Præparering af is i skøjtehallerne.
  • Tilsyn med bygninger og inventar.
  • Reparations- og vedligeholdelsesopgaver.
  • Tilsyn og oprydning af udearealer.
  • Varetagelse af serviceopgaver, herunder flytning af inventar og opstilling ved arrangementer.
  • Rengøringsturnus hver 4 uge.


Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med bygningsmæssig drift og vedligeholdelse, gerne med tekniske installationer.
  • Er holdspiller og kan planlægge/prioritere arbejdsopgaverne sammen med dine kolleger.
  • Har kendskab til IT på brugerniveau.
  • Har kørekort.
  • Være med til at udvikle Facility management i Hørsholm Kommune.
  • Er fleksibel, serviceorienteret og har ordenssans.
  • Er praktisk anlagt, evt. med en håndværksmæssig baggrund, gerne elektriker eller Vvs ‘er.
  • Kan tage selvstændige initiativer.
Mere viden:

Du er velkommen til at kontakte Områdeleder FM Thomas Kirk på 24947389, hvis du vil vide mere.

Ansøgningsfristen er onsdag den 26 juni kl. 12.00

Vi holder ansættelsessamtaler den 27 juni

Stillingen er til besættelse 1 august eller hurtigst muligt

Løn og ansættelsesforhold.

Løn forhandles efter gældende FOA overenskomst.

Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen i tidsrummet mandag-fredag 07.00-16.00 og hver 4 uge mandag-fredag 15.00-23.00 samt weekend fra 7.00-21.00.






Hørsholm BørnegårdHørsholm2019-06-18T00:00:002019-07-31T00:00:00
330016508Servicemedarbejder til ejendomsserviceRobot Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver. Personen Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Registrering af arbejdsdag timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang. Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme. Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver.

Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A/S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2019-05-06T00:00:002019-06-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder

Argo I/S

Roskilde
ER DU GOD TIL AT HOLDE ORDEN? SÅ HAR VI JOBBET TIL DIG SOM SERVICEMEDARBEJDER I TEAM GENBRUGSPLADSER ARGO søger en stabil og servicemindet medarbejder til at servicere vores kunder på genbrugspladserne. ARBEJDET OMFATTER Vejledning og servicering af...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Teknisk servicemedarbejder søges til Odense

Humanizer

Odense C
HumanizeR søger for kunde i Odense en frisk og selvstændig medarbejder med hænderne skruet rigtigt på. Der er tale om et job, hvor du mandag til torsdag er ansvarlig for hittegods, herunder modtagning, sortering og udlevering. Fredag har du ansvaret...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Servicemedarbejder u.18 år, Glostrup

Glostrup, Harald Nyborg

Glostrup
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Glostrup. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling f...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:19. juli 2019

En fleksibel og energisk teknisk servicemedarbejder M/K til Facility Management med base i Idrætsparken.

Hørsholm Børnegård

Hørsholm
Hvad får du? Du får et job med mange forskellige udfordringer i et levende miljø. I fællesskab med de øvrige tekniske servicemedarbejdere skal du løse opgaver af både praktisk- og planlægningsmæssig karakter. Du vil skulle løse dine opgaver omgivet ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Servicemedarbejder til ejendomsservice

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro....
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019