Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder søges til renhold

FORSTAS søger selvstændig og engagerede håndmand til diverse opgaver indenfor renhold på DBS og BaneDanmarks arealer

Hos FORSTAS lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer og meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet.

Stillingen

Du vil indgå i et Team, hvor man kører selvstændigt på faste ruter og planlægger opgaverne sammen med entrepriselederen for området.

Dine opgaver vil indeholde alle elementer indenfor renhold, grønt vedligehold, samt med mulighed for at deltage i vintertjeneste.

Vi forventer at du

  • minimum har B kørekort
  • trives med et alsidigt og afvekslende job
  • er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt

FORSTAS tilbyder

  • en arbejdsplads, hvor samarbejdet er baseret på dialog og værdier om fælles ansvar
  • en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads
  • en fast stilling med løn efter kompetencer / erfaring samt pensionsordning og sundhedsforsikring
  • gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt miljø

Tiltrædelse

Snarest mulig
Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag.

Ansøgning, spørgsmål og kontakt

Er du interesseret i stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Entrepriseleder Kim Andersen på mobil nr. 4177 8864.

Skriftlig ansøgning og CV kan sendes til ka@forstas.dk

Efter endt ansættelsesprocedurer gemmer FORSTAS alle skriftlige ansøgninger og CV’er i op til 6 måneder, med henblik evt. senere rekruttering.

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Du kan læse mere om os på www.forstas.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032783Phoenix-e3a4bc8b12019-05-27T00:00:00Servicemedarbejder søges til renhold

FORSTAS søger selvstændig og engagerede håndmand til diverse opgaver indenfor renhold på DBS og BaneDanmarks arealer

Hos FORSTAS lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer og meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet.

Stillingen

Du vil indgå i et Team, hvor man kører selvstændigt på faste ruter og planlægger opgaverne sammen med entrepriselederen for området.

Dine opgaver vil indeholde alle elementer indenfor renhold, grønt vedligehold, samt med mulighed for at deltage i vintertjeneste.

Vi forventer at du

  • minimum har B kørekort
  • trives med et alsidigt og afvekslende job
  • er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt

FORSTAS tilbyder

  • en arbejdsplads, hvor samarbejdet er baseret på dialog og værdier om fælles ansvar
  • en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads
  • en fast stilling med løn efter kompetencer / erfaring samt pensionsordning og sundhedsforsikring
  • gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt miljø

Tiltrædelse

Snarest mulig
Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag.

Ansøgning, spørgsmål og kontakt

Er du interesseret i stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Entrepriseleder Kim Andersen på mobil nr. 4177 8864.

Skriftlig ansøgning og CV kan sendes til ka@forstas.dk

Efter endt ansættelsesprocedurer gemmer FORSTAS alle skriftlige ansøgninger og CV’er i op til 6 måneder, med henblik evt. senere rekruttering.

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.

Du kan læse mere om os på www.forstas.dk

2019-06-18T00:51:34.143 FORSTAS søger selvstændig og engagerede håndmand til diverse opgaver indenfor renhold på DBS og BaneDanmarks arealer Hos FORSTAS lægger vi op til en høj grad af frihed og ansvar i hverdagen. Du kommer til at arbejde i en landsdækkende virksomhed, som har fokus på værdiskabende processer og meget kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde og forventer en ambitiøs og engageret tilgang til jobbet. Stillingen Du vil indgå i et Team, hvor man kører selvstændigt på faste ruter og planlægger opgaverne sammen med entrepriselederen for området. Dine opgaver vil indeholde alle elementer indenfor renhold, grønt vedligehold, samt med mulighed for at deltage i vintertjeneste. Vi forventer at du minimum har B kørekort trives med et alsidigt og afvekslende job er stabil, pålidelig og engageret i dit arbejde kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt FORSTAS tilbyder en arbejdsplads, hvor samarbejdet er baseret på dialog og værdier om fælles ansvar en arbejdsmiljøcertificeret arbejdsplads en fast stilling med løn efter kompetencer erfaring samt pensionsordning og sundhedsforsikring gode kollegaer i et afslappet og fagligt stærkt miljø Tiltrædelse Snarest mulig Vi læser ansøgninger og inviterer til samtale løbende, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Ansøgning, spørgsmål og kontakt Er du interesseret i stillingen eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Entrepriseleder Kim Andersen på mobil nr. 4177 8864. Skriftlig ansøgning og CV kan sendes til ka@forstas.dk Efter endt ansættelsesprocedurer gemmer FORSTAS alle skriftlige ansøgninger og CV er i op til 6 måneder, med henblik evt. senere rekruttering. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt. Du kan læse mere om os på www.forstas.dk11jobnete3a4bc8b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3528025Forstas A/S11Toppevadvej 443660StenløseDKDanmark0ka@forstas.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent761407JobNet4989724498972410015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e3a4bc8b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonServicemedarbejder søges til renhold1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361933894Kim Andersenka@forstas.dkDanmarkDanmark330072619Servicemedarbejder under 18 år, KøgeBasic Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Køge. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, samt arbejde i et uformelt miljø med højt til loftet. Du er 16 - 17 år og går i 10 klasse eller har afsluttet denne Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken.. Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK s og dansk erhvervs overenskomst. Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. 
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab!  
 
 
 
Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Køge. 
 
Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, samt arbejde i et uformelt miljø med højt til loftet.   
 
Du er 16 - 17 år og går i 10 klasse eller har afsluttet denne 
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være at betjene kunder, fylde varer op, lagerarbejde samt forefaldne opgaver i butikken..   
 
Arbejdstiden er ca. 4-8 timer pr. uge. Du bliver ansat og aflønnet efter overenskomst med HK's og dansk erhvervs overenskomst. 
 
 
Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt. 
 
Vi glæder os til at høre fra dig.   
ORS/Small/02af57cf_logo.pngKøge, Harald NyborgKøge2019-08-14T12:00:59.1202019-09-18T00:00:00
330087308Teknisk servicemedarbejder søges til Hjælpemiddelafsnittet i RoskildeBasic Vi har brug for en medarbejder med et godt overblik og teknisk snilde, der har lyst til at bruge sin viden til at løse alsidige opgaver i Hjælpemiddeldepotet og lægger vægt på god borgerbetjening. Er det dig, så læs videre. Vi søger en teknisk service medarbejder, der har evnen til at få en travl hverdag til at hænge endnu bedre sammen og medvirke i alle dele af driften i hjælpemiddeldepotet, og derved bidrage til arbejdet med at gøre depotet klar til fremtidige opgaver. Det omfatter bl.a. at vi den 1. december 2019 overtager opgaver vedr. nødkald og nøglebokse, hvilket er årsagen til vi søger en ny kollega. Din kommende arbejdsplads bliver på Hjælpemiddelafsnittet, som fysisk er placeret på Gl. Darupvej 3A. Vi er 30 medarbejdere fordelt i tre teams: Sagsbehandlende terapeuter, depotpersonale og administrativt personale. Depotet består af 6 medarbejdere, som arbejder tæt sammen med de sagsbehandlende terapeuter. Terapeuterne vurderer borgernes behov for hjælpemidler og boligændringer, og depotet står for alt omkring lagerdrift, servicering, reparation, kørsel af hjælpemidler samt håndværksmæssige opgaver i forbindelse med boligændringer. Dine arbejdsopgaver vil primært være på selve hjælpemiddeldepotet, hvor du skal deltage i depotets mangeartede opgaver. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte: Koordinering af arbejdsopgaver isamarbejde med de øvrige medarbejdere Klargøring (vask mm.) og reparation af hjælpemidler Indkøb af reservedele, standardhjælpemidler og betaling af regninger i it-system Kodning af nødkald og nøgler samt it-registrering af hjælpemidler Bidrage til orden og systematik på depotet Medvirke til udvikling, implementering og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og procedure Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere Her ud over vil du indgå i de øvrige opgaver på depotet efterbehov og på sigt få en central rolle i forbindelse med implementering af nyt it-system til opgave- og lagerstyring af hjælpemidler. Vi ønsker os en kollega som: Brænder for at medvirke til god borgerbetjening Har teknisk snilde og gerne erfaring fra lignende job. Der er ikke et specifikt krav til uddannelse, men der vil blive lagt vægt på teknisk eller håndværksmæssig baggrund Kan bidrage med overblik og sammenhæng i opgaveløsningen i hele Hjælpemiddelafsnittet Er fleksibel, struktureret og kan arbejde selvstændig Er erfaren it-bruger Er god til at planlægge, koordinere og prioritere arbejdsopgaver Er velformuleret mundtlig og skriftlig Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde Vi kan tilbyde: En arbejdsplads hvor vi vægter kvalitet i borgerbetjeningen højt Et job hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der er en uformel og humoristisk omgangstone Et spændende og meningsfyldt job med stor grad af ansvar og kompetence, hvor der opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø Gode dygtige kollegaer og indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse Et hjælpemiddeldepot der i disse år gennemgå en udvikling for at blive gearet til de kommende års forventede stigning i aktivitetsniveauet Løn og ansættelse: Du skal kunne starte den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timerugentligt. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efterkvalifikationer. Stillingen kræver, at du har gyldigt kørekort. Hvis du har spørgsmål: Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Birk Jespersen på tlf. 4631 5455 mellem kl.10-12, hvis du vil vide mere. Du kan læse mere om Hjælpemiddelafsnittet på www.hjaelpemidler.roskilde.dk Ansøgningsfrist: Der er ansøgningsfrist den 23. september kl. 12, og samtaler forventes afholdt den 26. september 2019.

Vi har brug for en medarbejder med et godt overblik og teknisk snilde, der har lyst til at bruge sin viden til at løse alsidige opgaver i Hjælpemiddeldepotet og lægger vægt på god borgerbetjening. Er det dig, så læs videre.

Vi søger en teknisk service medarbejder, der har evnen til at få en travl hverdag til at hænge endnu bedre sammen og medvirke i alle dele af driften i hjælpemiddeldepotet, og derved bidrage til arbejdet med at gøre depotet klar til fremtidige opgaver. Det omfatter bl.a. at vi den 1. december 2019 overtager opgaver vedr. nødkald og nøglebokse, hvilket er årsagen til vi søger en ny kollega.

Din kommende arbejdsplads bliver på Hjælpemiddelafsnittet, som fysisk er placeret på Gl. Darupvej 3A. Vi er 30 medarbejdere fordelt i tre teams: Sagsbehandlende terapeuter, depotpersonale og administrativt personale. Depotet består af 6 medarbejdere, som arbejder tæt sammen med de sagsbehandlende terapeuter. Terapeuterne vurderer borgernes behov for hjælpemidler og boligændringer, og depotet står for alt omkring lagerdrift, servicering, reparation, kørsel af hjælpemidler samt håndværksmæssige opgaver i forbindelse med boligændringer.

Dine arbejdsopgaver vil primært være på selve hjælpemiddeldepotet, hvor du skal deltage i depotets mangeartede opgaver.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Koordinering af arbejdsopgaver isamarbejde med de øvrige medarbejdere
  • Klargøring (vask mm.) og reparation af hjælpemidler
  • Indkøb af reservedele, standardhjælpemidler og betaling af regninger i it-system
  • Kodning af nødkald og nøgler samt it-registrering af hjælpemidler
  • Bidrage til orden og systematik på depotet
  • Medvirke til udvikling, implementering og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og procedure
  • Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere

Her ud over vil du indgå i de øvrige opgaver på depotet efterbehov og på sigt få en central rolle i forbindelse med implementering af nyt it-system til opgave- og lagerstyring af hjælpemidler.

Vi ønsker os en kollega som:

  • Brænder for at medvirke til god borgerbetjening
  • Har teknisk snilde og gerne erfaring fra lignende job. Der er ikke et specifikt krav til uddannelse, men der vil blive lagt vægt på teknisk eller håndværksmæssig baggrund
  • Kan bidrage med overblik og sammenhæng i opgaveløsningen i hele Hjælpemiddelafsnittet
  • Er fleksibel, struktureret og kan arbejde selvstændig
  • Er erfaren it-bruger
  • Er god til at planlægge, koordinere og prioritere arbejdsopgaver
  • Er velformuleret mundtlig og skriftlig
  • Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde

Vi kan tilbyde:

  • En arbejdsplads hvor vi vægter kvalitet i borgerbetjeningen højt
  • Et job hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der er en uformel og humoristisk omgangstone
  • Et spændende og meningsfyldt job med stor grad af ansvar og kompetence, hvor der opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø
  • Gode dygtige kollegaer og indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse
  • Et hjælpemiddeldepot der i disse år gennemgå en udvikling for at blive gearet til de kommende års forventede stigning i aktivitetsniveauet

Løn og ansættelse:
Du skal kunne starte den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timerugentligt. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efterkvalifikationer. Stillingen kræver, at du har gyldigt kørekort. 

Hvis du har spørgsmål:
Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Hanne Birk Jespersen på tlf. 4631 5455 mellem kl.10-12, hvis du vil vide mere. 
Du kan læse mere om Hjælpemiddelafsnittet på www.hjaelpemidler.roskilde.dk

Ansøgningsfrist:
Der er ansøgningsfrist den 23. september kl. 12, og samtaler forventes afholdt den 26. september 2019.

 

ORS/Small/ed2cb3c2_logo.pngRoskilde Kommune - HjælpemiddelafsnittetRoskilde2019-09-10T13:00:31.3902019-09-23T00:00:00
330070999Vi søger en dygtigt servicemedarbejder til forskellige dagelige opgaverRobot Alt det fede arbejde. La Cour Byg ApS, Hillerød Kan du lide stor variation i dit arbejde, og vil du køre dine opgaver selv? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med kæmpe frihed, hvor du kan fokusere på de spændende opgaver og slippe for resten. Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten samt har en god ordenssans. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang. Vi er en virksomhed som har været i kraftig vækst de seneste år og forventer det også de næste par år, derfor håber vi du vil blive en del af det. Fleksible arbejdstider, og en god lønpakke Du får en god lønpakke, der passer til dine kvalifikationer. Du tager ansvar for det udførte arbejde Du taler og skriver dansk Du har bopæl maks 10 km fra Hillerød Du får fleksible arbejdstider du arbejder som udgangspunkt kl. 7-16, men arbejder du til kl. 20 den ene dag, kan du naturligvis gå kl. 12 den næste. Opgaver i alle størrelser Der er ikke det, vi ikke laver, og du kommer til at løse alle typer opgaver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Du styrer selv kontakten til kunden og kører oftest ud sammen med andre. Kort om os Du bliver en del af et team på 30 dygtige folk og en flad organisation, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 4. uge til fællesmorgenmad. Vi løser opgaver for private og virksomheder. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, så opgaverne kommer ikke til at mangle. Selv når boblen sprænger igen. Du er kvalitetsbevidst og serviceorienteret Holder du en høj kvalitet og et højt serviceniveau? Så er det dig, vi leder efter. Vi får nemlig så mange opgaver, at du skal være køreklar fra start. Læs mere her. Lyder det som noget for dig? Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til Filip la Cour på info@byg-al.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Filip på 60 74 61 96. Vi ser frem til at høre fra dig.

Alt det fede arbejde.

La Cour Byg ApS, Hillerød

Kan du lide stor variation i dit arbejde, og vil du køre dine opgaver selv?

Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med kæmpe frihed, hvor du kan fokusere på de spændende opgaver og slippe for resten.

Vi vil have dig, der kan dit kram og ikke går på kompromis med kvaliteten samt har en god ordenssans. Dig, der er stolt af at levere et godt stykke arbejde hver gang.

Vi er en virksomhed som har været i kraftig vækst de seneste år og forventer det også de næste par år, derfor håber vi du vil blive en del af det. 

Fleksible arbejdstider, og en god lønpakke

  • Du får en god lønpakke, der passer til dine kvalifikationer.
  • Du tager ansvar for det udførte arbejde
  • Du taler og skriver dansk
  • Du har bopæl maks 10 km fra Hillerød
  • Du får fleksible arbejdstider – du arbejder som udgangspunkt kl. 7-16, men arbejder du til kl. 20 den ene dag, kan du naturligvis gå kl. 12 den næste.

Opgaver i alle størrelser

Der er ikke det, vi ikke laver, og du kommer til at løse alle typer opgaver i Storkøbenhavn og Nordsjælland. Du styrer selv kontakten til kunden og kører oftest ud sammen med andre.

Kort om os

Du bliver en del af et team på 30 dygtige folk og en flad organisation, hvor ingen er højere eller lavere end andre. Vi er altid klar til at give hinanden en hånd med, og vi mødes som minimum hver 4. uge til fællesmorgenmad.

Vi løser opgaver for private og virksomheder. Derudover har vi kontrakter med nogle af landets største forsikringsselskaber, så opgaverne kommer ikke til at mangle. Selv når boblen sprænger igen.

Du er kvalitetsbevidst og serviceorienteret

Holder du en høj kvalitet og et højt serviceniveau? Så er det dig, vi leder efter. Vi får nemlig så mange opgaver, at du skal være køreklar fra start. Læs mere her.

Lyder det som noget for dig?

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til Filip la Cour på info@byg-al.com.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Filip på 60 74 61 96.

Vi ser frem til at høre fra dig.

La Cour Byg ApSHillerød2019-08-10T00:00:002019-10-03T00:00:00
330078636Teknisk servicemedarbejderRobot HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder til vikariat for kunde i København Trives du i et arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde? Så er du måske en af vores kommende medarbejdere. Der er tale om både korte og længerevarende vikariater med gode muligheder for forlængelse af vikariatet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15. Personlige kvalifikationer: • Du skal kunne tale, læse og forstå dansk • Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat • Det er et krav, at du har B-kørekort • IT på brugerniveau, Excel og Outlook Opgaver kan være: • Køre biler til serviceeftersyn • Interne flytteopgaver • Affaldshåndtering • Leverandør- og varemodtagelse • Posthåndtering • Div. Viceværts- og handymand opgaver Det er en forudsætning for at opnå ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET. Du skal derfor have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises. Du lønnes efter overenskomst. Ansøgning Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg denne stilling nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. HumanizeR er en 100 danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk

HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder til vikariat for kunde i København

Trives du i et arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde?

Så er du måske en af vores kommende medarbejdere.

Der er tale om både korte og længerevarende vikariater med gode muligheder for forlængelse af vikariatet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7 - 15.

Personlige kvalifikationer:

• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk
• Være imødekommende, serviceminded samt omstillingsparat
• Det er et krav, at du har B-kørekort
• IT på brugerniveau, Excel og Outlook

Opgaver kan være:

• Køre biler til serviceeftersyn
• Interne flytteopgaver
• Affaldshåndtering
• Leverandør- og varemodtagelse
• Posthåndtering
• Div. Viceværts- og handymand opgaver


Det er en forudsætning for at opnå ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes hos PET. Du skal derfor have haft ophold i Danmark mindst 7 år og straffeattest skal fremvises.

Du lønnes efter overenskomst.

Ansøgning
Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via “Søg denne stilling” nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

HumanizeR er en 100 % danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken/kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk

HumanizerTaastrup2019-08-26T00:00:002019-09-26T00:00:00
330089592Coor søger Ejendomsservicemedarbejdere til Politiet KøgeRobot Vi udvider staben af flyvende Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver hos vores nyvundne kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed i Køge. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal DU søge stillingen. Service i stjerneklasse og passion for people: Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet. Selve stillingen: Som Ejendomsservicemedarbejder flyver vil du tilhøre et fast team i Midt- og Vestsjælland, men vil være ansvarlig for stationen i Køge. I forbindelse med ferie og øvrig fravær er det din rolle, at springe til hvor det er nødvendigt at dække ind. Der vil i perioder kunne være en del kørsel. Arbejdssted, timeantal samt startdato: Dit arbejdssted bliver på stationen i Køge, men når du ikke er ude som flyver afløser så vil du være tilknyttet et fast område på Sjælland. Erbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 07.00 til 15.00. Startdato: 1. oktober, eller snarest derefter. Dit fokus bliver hovedsageligt: Indendørs og udendørs handyman opgaver Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v. Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt interne kørselsopgaver mv. Du skal være opmærksom på: I rollen som flyver , fungerer du også som afløser og du skal derfor være indstillet på, at du som udgangspunkt ikke vil kunne afholde ferie på de oplagte tidspunkter (sommerferie, efterårsferie etc.), da du her vil skulle fungere som afløser for andre. Coor tilbyder: Et spændende og alsidigt job Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs En virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber Løn ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning sundhedssikring Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv. Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people Om dig: Som person: Du er serviceminded overfor kunden og kollegaer Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til mange forskellige lokaliteter Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde. Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Din erfaring og kvalifikationer: Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed. Det er dog en fordel hvis du: Har en håndværksmæssig baggrund Har en tværfaglig teknisk viden Det er et krav at du: Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab Har kørekort til bil (og med fordel også MC kørekort). Vil du med på holdet og på en spændende rejse?: Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i kolonnen til højre. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside under Ledige Stillinger. Bemkræk: Du kan ikke søge direkte til leder via e-mail eller pr. post.

Vi udvider staben af ”flyvende” Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver hos vores nyvundne kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed i Køge. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal DU søge stillingen.

Service i stjerneklasse og passion for people:

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.  

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Selve stillingen:

Som Ejendomsservicemedarbejder ”flyver” vil du tilhøre et fast team i Midt- og Vestsjælland, men vil være ansvarlig for stationen i Køge. I forbindelse med ferie og øvrig fravær er det din rolle, at springe til hvor det er nødvendigt at dække ind. Der vil i perioder kunne være en del kørsel.

Arbejdssted, timeantal samt startdato:

Dit arbejdssted bliver på stationen i Køge, men når du ikke er ude som ”flyver”/afløser så vil du være tilknyttet et fast område på Sjælland. 

Erbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 07.00 til 15.00.

Startdato: 1. oktober, eller snarest derefter.

Dit fokus bliver hovedsageligt:

  • Indendørs og udendørs handyman opgaver
  • Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v.
  • Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt interne kørselsopgaver mv.

Du skal være opmærksom på:

  • I rollen som ”flyver”, fungerer du også som afløser og du skal derfor være indstillet på, at du som udgangspunkt ikke vil kunne afholde ferie på de ”oplagte” tidspunkter (sommerferie, efterårsferie etc.), da du her vil skulle fungere som afløser for andre.

Coor tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job
  • Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs
  • En virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger
  • Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling
  • Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber
  • Løn/ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning & sundhedssikring
  • Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv.

 

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/

I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people

 

Om dig:

Som person:

  • Du er serviceminded – overfor kunden og kollegaer
  • Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen
  • Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til mange forskellige lokaliteter – Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet
  • Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt
  • Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde.

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

Din erfaring og kvalifikationer:

Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed.

Det er dog en fordel hvis du:

  • Har en håndværksmæssig baggrund
  • Har en tværfaglig teknisk viden

Det er et krav at du:

  • Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC/smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab
  • Har kørekort til bil (og med fordel også MC kørekort).

 

Vil du med på holdet og på en spændende rejse?:

Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i kolonnen til højre.

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside under Ledige Stillinger. BemkrækDu kan ikke søge direkte til leder via e-mail eller pr. post.

COOR SERVICE MANAGEMENT A/SKøge2019-09-13T00:00:002019-09-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder under 18 år, Køge

Køge, Harald Nyborg

Køge
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab! Harald Nyborg søger servicemedarbejder under 18 år til vores butik i Køge. Vi går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for d...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Teknisk servicemedarbejder søges til Hjælpemiddelafsnittet i Roskilde

Roskilde Kommune - Hjælpemiddelafsnittet

Roskilde
Vi har brug for en medarbejder med et godt overblik og teknisk snilde, der har lyst til at bruge sin viden til at løse alsidige opgaver i Hjælpemiddeldepotet og lægger vægt på god borgerbetjening. Er det dig, så læs videre. Vi søger en teknisk servi...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Vi søger en dygtigt servicemedarbejder til forskellige dagelige opgaver

La Cour Byg ApS

Hillerød
Alt det fede arbejde. La Cour Byg ApS, Hillerød Kan du lide stor variation i dit arbejde, og vil du køre dine opgaver selv? Hos la Cour Byg ApS får du en arbejdsdag med kæmpe frihed, hvor du kan fokusere på de spændende opgaver og slippe for resten....
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Teknisk servicemedarbejder

Humanizer

Taastrup
HumanizeR søger teknisk servicemedarbejder til vikariat for kunde i København Trives du i et arbejdsmiljø med udfordrende og alsidige opgaver? Er du fleksibel og loyal og indstillet på at indgå i teamets daglige arbejde? Så er du måske en af vores k...
Indrykket:26. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Coor søger Ejendomsservicemedarbejdere til Politiet Køge

COOR SERVICE MANAGEMENT A/S

Køge
Vi udvider staben af flyvende Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver hos vores nyvundne kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed i Køge. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019