Servicemedarbejder til advokatfirma

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Brænder du for at yde en service ud over det sædvanlige, og vil du være med til at få hjulene til at køre rundt på et stort advokatkontor i centrum af Aarhus? Så er det måske dig, vi leder efter.

En del af et dynamisk og engageret team
Du bliver en del af vores serviceteam, som dagligt understøtter hele firmaet og arbejder tæt sammen med vores jurister og øvrige ansatte. Hver dag hjælper teamet med at løse en lang række praktiske opgaver, for at vi kan betjene vores kunder professionelt. Du vil i samarbejde med dine kolleger bl.a. få ansvar for dokumenthåndtering i form af print og scanning af dokumenter, posthåndtering, mødebooking, servering, afvikling af arrangementer og receptionsbemanding samt øvrige ad hoc-opgaver.

Om dig
Du er måske butiksuddannet, har erfaring som tjener eller noget helt tredje, men service er en del af dit DNA og har altid været det. Det er desuden vigtigt for os, at du er effektiv, ansvarsbevidst, fleksibel og kan fungere i vores team. Du er smilende, udadvendt og trives i et travlt miljø, hvor du brænder for at levere den bedste service for husets gæster og ansatte. Derudover har du et udpræget talent for koordinering og administration. Ingen opgave er for lille til at blive udført med dit skarpe blik for detaljer, samtidig med at du evner at holde overblikket, når der er mange bolde i luften.

Vi forventer, at du:

  • har min. 5 års erfaring med service,
  • sætter en ære i at klare praktiske opgaver,
  • tager en travl og omskiftelig hverdag med et smil på læben,
  • kan være ambassadør og firmaets professionelle ansigt udadtil,
  • værdsætter ansvaret, der følger med at arbejde hos os.

Der er tale om en fuldtidsstilling med opstart snarest muligt, og du vil indgå i en vagtplan, som planlægges inden for tidsrummet fra kl. 08.00 til kl. 17.00 med forefaldende overarbejde.

Vil du vide mere
Vi er en professionel arbejdsplads med en uformel omgangstone og høje ambitioner. Ordentlighed er en af vores grundværdier, og det er vigtigt for os at have fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en god pensions- og sundhedsordning. Derudover har vi aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder. Der er rig mulighed for at lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer.

Vi vil være det firma i advokatbranchen, der tilbyder nuværende og kommende medarbejdere de bedste rammer for at udleve deres fulde potentiale. Det gør vi med udgangspunkt i vores kompetenceudviklingsprogram og medarbejderløfte: GROW. GROW bygger på fleksibilitet og individuelt tilpassede rammer og tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker og ambitioner.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i Service, Aarhus, Maria Reinholt Svaneborg på MASV@kammeradvokaten.dk.

Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload din ansøgning, cv og evt. referencer snarest muligt og senest den 30. september 2022. Vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os ret til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Servicemedarbejder til advokatfirma

Brænder du for at yde en service ud over det sædvanlige, og vil du være med til at få hjulene til at køre rundt på et stort advokatkontor i centrum af Aarhus? Så er det måske dig, vi leder efter.

En del af et dynamisk og engageret team
Du bliver en del af vores serviceteam, som dagligt understøtter hele firmaet og arbejder tæt sammen med vores jurister og øvrige ansatte. Hver dag hjælper teamet med at løse en lang række praktiske opgaver, for at vi kan betjene vores kunder professionelt. Du vil i samarbejde med dine kolleger bl.a. få ansvar for dokumenthåndtering i form af print og scanning af dokumenter, posthåndtering, mødebooking, servering, afvikling af arrangementer og receptionsbemanding samt øvrige ad hoc-opgaver.

Om dig
Du er måske butiksuddannet, har erfaring som tjener eller noget helt tredje, men service er en del af dit DNA og har altid været det. Det er desuden vigtigt for os, at du er effektiv, ansvarsbevidst, fleksibel og kan fungere i vores team. Du er smilende, udadvendt og trives i et travlt miljø, hvor du brænder for at levere den bedste service for husets gæster og ansatte. Derudover har du et udpræget talent for koordinering og administration. Ingen opgave er for lille til at blive udført med dit skarpe blik for detaljer, samtidig med at du evner at holde overblikket, når der er mange bolde i luften.

Vi forventer, at du:

  • har min. 5 års erfaring med service,
  • sætter en ære i at klare praktiske opgaver,
  • tager en travl og omskiftelig hverdag med et smil på læben,
  • kan være ambassadør og firmaets professionelle ansigt udadtil,
  • værdsætter ansvaret, der følger med at arbejde hos os.

Der er tale om en fuldtidsstilling med opstart snarest muligt, og du vil indgå i en vagtplan, som planlægges inden for tidsrummet fra kl. 08.00 til kl. 17.00 med forefaldende overarbejde.

Vil du vide mere
Vi er en professionel arbejdsplads med en uformel omgangstone og høje ambitioner. Ordentlighed er en af vores grundværdier, og det er vigtigt for os at have fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og en god pensions- og sundhedsordning. Derudover har vi aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder. Der er rig mulighed for at lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer.

Vi vil være det firma i advokatbranchen, der tilbyder nuværende og kommende medarbejdere de bedste rammer for at udleve deres fulde potentiale. Det gør vi med udgangspunkt i vores kompetenceudviklingsprogram og medarbejderløfte: GROW. GROW bygger på fleksibilitet og individuelt tilpassede rammer og tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker og ambitioner.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder i Service, Aarhus, Maria Reinholt Svaneborg på MASV@kammeradvokaten.dk.

Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload din ansøgning, cv og evt. referencer snarest muligt og senest den 30. september 2022. Vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os ret til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.