Servicemedarbejder til afsnit for kikkertundersøgelser

Afsnit for Kikkertundersøgelser søger servicemedarbejder/social-sundhedshjælper til skopenheden, 37 timer om ugen.

Vi er 3 servicemedarbejdere, som søger ny kollega til skopenheden.

Vi varetager alt rengøring og håndtering af afdelingens endoskoper (kikkerter). Dvs. vi manuelt vasker skoperne efter særlige procedurer inden de bliver maskinvasket. Efterfølgende lægges skoperne i tørreskabe, hvor vi har en vigtig opgave i, at de ikke udløber inden for tidsfristen.

Vi sørger ligeledes for vedligeholdelse af skoperne, og for at sende dem til reparation, når det er nødvendigt. Vi har mange bolde i luften i hverdagen, hvor vi også deltager i afdelingens forefaldende arbejde, som fx opfyldning og opredning af lejer. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejerskerne på undersøgelsesstuerne, hvor vi bl.a. finder de rette skoper til dem.

Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste servicemedarbejdere med et godt humør. Vi går ind for åbenhed og dialog, og tilbyder et struktureret oplæringsprogram, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer.

Vi forestiller os, at du er uddannet social-sundhedshjælper, eller har erfaring fra hospitalsvæsenet, sætter hygiejnen højt, kan lide at have travlt, og stræber efter det gode samarbejde.

Vi arbejder i et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave-tarmsystemet, dvs. vi vasker mellem 40-70 skoper om dagen. I afsnittet er der, udover os, ansat 29 sygeplejersker, 7 overlæger og 5 sekretærer.

Arbejdstiden er mellem 07.45 og 16.30 på hverdage. Dvs. at hvis du har senvagt til kl. 16.30, så møder du først kl. 8.30 den pågældende dag. Afsnittet har lukket i weekender og på helligdage.

Hvis du synes det lyder spændende og mener at have ovenstående kvalifikationer, har gode samarbejdsevner, er engageret i dit arbejde og samtidig har et godt humør, så hører vi meget gerne fra dig.

Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk.

Deadline er fredag d. 17. januar 2020 kl. 08.00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 4.

Hvis du vil vide mere om stillingen eller har lyst til at komme forbi og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42, eller du kan læse mere om afdelingen på http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gastroenheden




Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330153863Phoenix-95357c5712020-01-09T00:00:00Servicemedarbejder til afsnit for kikkertundersøgelserAfsnit for Kikkertundersøgelser søger servicemedarbejder/social-sundhedshjælper til skopenheden, 37 timer om ugen.

Vi er 3 servicemedarbejdere, som søger ny kollega til skopenheden.

Vi varetager alt rengøring og håndtering af afdelingens endoskoper (kikkerter). Dvs. vi manuelt vasker skoperne efter særlige procedurer inden de bliver maskinvasket. Efterfølgende lægges skoperne i tørreskabe, hvor vi har en vigtig opgave i, at de ikke udløber inden for tidsfristen.

Vi sørger ligeledes for vedligeholdelse af skoperne, og for at sende dem til reparation, når det er nødvendigt. Vi har mange bolde i luften i hverdagen, hvor vi også deltager i afdelingens forefaldende arbejde, som fx opfyldning og opredning af lejer. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejerskerne på undersøgelsesstuerne, hvor vi bl.a. finder de rette skoper til dem.

Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste servicemedarbejdere med et godt humør. Vi går ind for åbenhed og dialog, og tilbyder et struktureret oplæringsprogram, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer.

Vi forestiller os, at du er uddannet social-sundhedshjælper, eller har erfaring fra hospitalsvæsenet, sætter hygiejnen højt, kan lide at have travlt, og stræber efter det gode samarbejde.

Vi arbejder i et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave-tarmsystemet, dvs. vi vasker mellem 40-70 skoper om dagen. I afsnittet er der, udover os, ansat 29 sygeplejersker, 7 overlæger og 5 sekretærer.

Arbejdstiden er mellem 07.45 og 16.30 på hverdage. Dvs. at hvis du har senvagt til kl. 16.30, så møder du først kl. 8.30 den pågældende dag. Afsnittet har lukket i weekender og på helligdage.

Hvis du synes det lyder spændende og mener at have ovenstående kvalifikationer, har gode samarbejdsevner, er engageret i dit arbejde og samtidig har et godt humør, så hører vi meget gerne fra dig.

Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk.

Deadline er fredag d. 17. januar 2020 kl. 08.00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 4.

Hvis du vil vide mere om stillingen eller har lyst til at komme forbi og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42, eller du kan læse mere om afdelingen på http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gastroenheden



Afsnit for Kikkertundersøgelser søger servicemedarbejder social-sundhedshjælper til skopenheden, 37 timer om ugen. Vi er 3 servicemedarbejdere, som søger ny kollega til skopenheden. Vi varetager alt rengøring og håndtering af afdelingens endoskoper (kikkerter). Dvs. vi manuelt vasker skoperne efter særlige procedurer inden de bliver maskinvasket. Efterfølgende lægges skoperne i tørreskabe, hvor vi har en vigtig opgave i, at de ikke udløber inden for tidsfristen. Vi sørger ligeledes for vedligeholdelse af skoperne, og for at sende dem til reparation, når det er nødvendigt. Vi har mange bolde i luften i hverdagen, hvor vi også deltager i afdelingens forefaldende arbejde, som fx opfyldning og opredning af lejer. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejerskerne på undersøgelsesstuerne, hvor vi bl.a. finder de rette skoper til dem. Vi er nogle engagerede, fleksible og fagligt bevidste servicemedarbejdere med et godt humør. Vi går ind for åbenhed og dialog, og tilbyder et struktureret oplæringsprogram, som bliver målrettet til dig og dine kompetencer. Vi forestiller os, at du er uddannet social-sundhedshjælper, eller har erfaring fra hospitalsvæsenet, sætter hygiejnen højt, kan lide at have travlt, og stræber efter det gode samarbejde. Vi arbejder i et højt specialiseret afsnit, som årligt udfører ca. 13.000 kikkertundersøgelser i mave-tarmsystemet, dvs. vi vasker mellem 40-70 skoper om dagen. I afsnittet er der, udover os, ansat 29 sygeplejersker, 7 overlæger og 5 sekretærer. Arbejdstiden er mellem 07.45 og 16.30 på hverdage. Dvs. at hvis du har senvagt til kl. 16.30, så møder du først kl. 8.30 den pågældende dag. Afsnittet har lukket i weekender og på helligdage. Hvis du synes det lyder spændende og mener at have ovenstående kvalifikationer, har gode samarbejdsevner, er engageret i dit arbejde og samtidig har et godt humør, så hører vi meget gerne fra dig. Ansøgningen bedes fremsendt elektronisk. Deadline er fredag d. 17. januar 2020 kl. 08.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 4. Hvis du vil vide mere om stillingen eller har lyst til at komme forbi og se afsnittet, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 38 68 90 42, eller du kan læse mere om afdelingen på http: www.herlevhospital.dk menu Afdelinger Gastroenheden11Jobnet95357c57100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=222183&DepartmentId=18466&MediaId=4720&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3689019Herlev Hospital11Herlev Ringvej 752730Herlev38689042DKDanmark0
jannie.nielsen.04@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000882283JobNet5097386509738610009-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95357c57https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=95357c57https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95357c57&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=95357c57&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgServicemedarbejder til afsnit for kikkertundersøgelser12007991Dansk3Læse/ tale913213Hospitalsmedhjælper10Sundhed363895265Janniejannie.nielsen.04@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330162518Logistikteamet på Rigshospitalet Blegdamsvej søger portørvikarer.Robot Logistikteamet er en serviceenhed under Klinisk Forsyning og Logistik, som servicerer alle hospitalets afdelinger. Logistikteamets kerneopgave er at servicere alle afdelinger, så afdelingerne kan give den bedste pleje til hospitalets patienter. Arbejdet består bl.a. i at fjerne affald og urent linned på hospitalet samt levering af varer. Stillingerne er til besættelse fra den 1. marts 2020 til og med den 31. december 2020 med mulighed for forlængelse. Om dig: Du er serviceminded og nysgerrig. Du forstår sammenhængen mellem egen indsats og mål. Du kan lide at arbejde i teams og bidrager til et godt arbejdsmiljø. Du er stabil, ansvarsbevidst og fleksibel og har en god fysik. Du forstår vigtigheden af hygiejne og professionel adfærd. Vi kan tilbyde: En travl hverdag med mange udfordringer. At blive en del af en afdeling i udvikling. Arbejdstid er placeret i dag og aftentimerne mellem kl. 5 og kl. 23, alle ugens dage. Stillingerne er på 37 timer ugentligt. Logistikteamet er forankret i Servicecentret sammen med de øvrige serviceafdelinger. Yderligere oplysninger om stillingerne fås hos funktionsleder Dennis Friedel, Tlf. 20269046. Ansøgning sendes senest den 16. februar 2020. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8 10. Rigshospitalet er røgfrit og rygning tillades ikke på hospitalets område.Logistikteamet er en serviceenhed under Klinisk Forsyning og Logistik, som servicerer alle hospitalets afdelinger. Logistikteamets kerneopgave er at servicere alle afdelinger, så afdelingerne kan give den bedste pleje til hospitalets patienter.

Arbejdet består bl.a. i at fjerne affald og urent linned på hospitalet samt levering af varer.

Stillingerne er til besættelse fra den 1. marts 2020 til og med den 31. december 2020 med mulighed for forlængelse.



Om dig:

  • Du er serviceminded og nysgerrig.
  • Du forstår sammenhængen mellem egen indsats og mål.
  • Du kan lide at arbejde i teams og bidrager til et godt arbejdsmiljø.
  • Du er stabil, ansvarsbevidst og fleksibel og har en god fysik.
  • Du forstår vigtigheden af hygiejne og professionel adfærd.


Vi kan tilbyde:

  • En travl hverdag med mange udfordringer.
  • At blive en del af en afdeling i udvikling.
  • Arbejdstid er placeret i dag og aftentimerne mellem kl. 5 og kl. 23, alle ugens dage.
  • Stillingerne er på 37 timer ugentligt.
  • Logistikteamet er forankret i Servicecentret sammen med de øvrige serviceafdelinger.


Yderligere oplysninger om stillingerne fås hos funktionsleder Dennis Friedel, Tlf. 20269046.

Ansøgning sendes senest den 16. februar 2020.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 8/10.



Rigshospitalet er røgfrit og rygning tillades ikke på hospitalets område.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2020-01-22T00:00:002020-02-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Logistikteamet på Rigshospitalet Blegdamsvej søger portørvikarer.

Rigshospitalet

København Ø
Logistikteamet er en serviceenhed under Klinisk Forsyning og Logistik, som servicerer alle hospitalets afdelinger. Logistikteamets kerneopgave er at servicere alle afdelinger, så afdelingerne kan give den bedste pleje til hospitalets patienter. Arbe...
Indrykket:22. januar 2020