Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder til Alge-Expressen

Sætter du en stor ære i at udføre et godt stykke håndværk, så kunderne er tilfredse, når du har renset deres tage, fliser, facader og træterrasser? - så er det lige dig, vi søger.

Du bliver en del af en virksomhed med god vind i sejlene, men som mangler dig for at nå i mål.

Din opgave er at rense, algebehandle og imprægnere tage, facader, fliser, og træterrasser hos både private og erhvervsdrivende.

Du arbejder med frihed under ansvar, sikre at det arbejde, kunden har bestilt, også er det, som bliver udført. Inden du forlader kunden, har du sikret, at alt er rengjort og fremstår præsentabelt igen.

Dit områder dækker hele Danmark, derfor vil der også være perioder hvor du skal overnatte på Sjælland, hvor Alge Expressen har en afdeling nær Slangerup.

Vi forventer, at du:

  • har kørekort til bil
  • er villig til at arbejde på Sjælland i perioder
  • er fleksibel med lange arbejdsdage, i højsæsonen
  • kan håndtere maskiner og lifte
  • har det godt med at arbejde i højder
  • arbejder selvstændigt
  • er præsentabel og giver kunderne en god service

Vi tilbyder:

  • et godt job i en virksomhed i vækst
  • en grundig oplæring, så du selv kan håndtere maskiner og produkter
  • gode kolleger, som altid er parat til at hjælpe
  • et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar

En af dine kolleger er Casper:

”Det bedste ved mit job er, at jeg har stor frihed under ansvar. Rammerne bliver sat, og jeg fylder dem ud. Jeg elsker kundekontakten og den positive tilbagemelding efter veludført arbejde og udfordringerne i hverdagen, da ikke 2 arbejdsopgaver er ens. Jeg synes godt om ledelsesstilen og er stolt af at være en del af Alge Expressen.”

Hvis du har lyst til jobbet, så send en ansøgning til nikolaj@algeexpressen.dk. Vi kalder løbende relevante kandidater til samtale. Tiltrædelse er medio marts 2018.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan læse mere om os på:

https://algeexpressen.dk/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329941195Phoenix-5c3476b612019-01-15T00:00:00Servicemedarbejder til Alge-Expressen

Sætter du en stor ære i at udføre et godt stykke håndværk, så kunderne er tilfredse, når du har renset deres tage, fliser, facader og træterrasser? - så er det lige dig, vi søger.

Du bliver en del af en virksomhed med god vind i sejlene, men som mangler dig for at nå i mål.

Din opgave er at rense, algebehandle og imprægnere tage, facader, fliser, og træterrasser hos både private og erhvervsdrivende.

Du arbejder med frihed under ansvar, sikre at det arbejde, kunden har bestilt, også er det, som bliver udført. Inden du forlader kunden, har du sikret, at alt er rengjort og fremstår præsentabelt igen.

Dit områder dækker hele Danmark, derfor vil der også være perioder hvor du skal overnatte på Sjælland, hvor Alge Expressen har en afdeling nær Slangerup.

Vi forventer, at du:

  • har kørekort til bil
  • er villig til at arbejde på Sjælland i perioder
  • er fleksibel med lange arbejdsdage, i højsæsonen
  • kan håndtere maskiner og lifte
  • har det godt med at arbejde i højder
  • arbejder selvstændigt
  • er præsentabel og giver kunderne en god service

Vi tilbyder:

  • et godt job i en virksomhed i vækst
  • en grundig oplæring, så du selv kan håndtere maskiner og produkter
  • gode kolleger, som altid er parat til at hjælpe
  • et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar

En af dine kolleger er Casper:

”Det bedste ved mit job er, at jeg har stor frihed under ansvar. Rammerne bliver sat, og jeg fylder dem ud. Jeg elsker kundekontakten og den positive tilbagemelding efter veludført arbejde og udfordringerne i hverdagen, da ikke 2 arbejdsopgaver er ens. Jeg synes godt om ledelsesstilen og er stolt af at være en del af Alge Expressen.”

Hvis du har lyst til jobbet, så send en ansøgning til nikolaj@algeexpressen.dk. Vi kalder løbende relevante kandidater til samtale. Tiltrædelse er medio marts 2018.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan læse mere om os på:

https://algeexpressen.dk/

2019-03-12T02:50:13.933 Sætter du en stor ære i at udføre et godt stykke håndværk, så kunderne er tilfredse, når du har renset deres tage, fliser, facader og træterrasser? - så er det lige dig, vi søger. Du bliver en del af en virksomhed med god vind i sejlene, men som mangler dig for at nå i mål. Din opgave er at rense, algebehandle og imprægnere tage, facader, fliser, og træterrasser hos både private og erhvervsdrivende. Du arbejder med frihed under ansvar, sikre at det arbejde, kunden har bestilt, også er det, som bliver udført. Inden du forlader kunden, har du sikret, at alt er rengjort og fremstår præsentabelt igen. Dit områder dækker hele Danmark, derfor vil der også være perioder hvor du skal overnatte på Sjælland, hvor Alge Expressen har en afdeling nær Slangerup. Vi forventer, at du: har kørekort til bil er villig til at arbejde på Sjælland i perioder er fleksibel med lange arbejdsdage, i højsæsonen kan håndtere maskiner og lifte har det godt med at arbejde i højder arbejder selvstændigt er præsentabel og giver kunderne en god service Vi tilbyder: et godt job i en virksomhed i vækst en grundig oplæring, så du selv kan håndtere maskiner og produkter gode kolleger, som altid er parat til at hjælpe et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar En af dine kolleger er Casper: Det bedste ved mit job er, at jeg har stor frihed under ansvar. Rammerne bliver sat, og jeg fylder dem ud. Jeg elsker kundekontakten og den positive tilbagemelding efter veludført arbejde og udfordringerne i hverdagen, da ikke 2 arbejdsopgaver er ens. Jeg synes godt om ledelsesstilen og er stolt af at være en del af Alge Expressen. Hvis du har lyst til jobbet, så send en ansøgning til nikolaj@algeexpressen.dk. Vi kalder løbende relevante kandidater til samtale. Tiltrædelse er medio marts 2018. Vi glæder os til at høre fra dig. Du kan læse mere om os på: https: algeexpressen.dk11Jobnet5c3476b6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-12T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3433684Alge-Expressen ApS11Ådalsvej 56040EgtvedDKDanmark0nikolaj@algeexpressen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent693034JobNet492984449298441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3476b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3476b6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3476b6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5c3476b6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgServicemedarbejder til Alge-Expressen12007991Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service360059986Nikolaj Larsennikolaj@algeexpressen.dkDKDanmarkDKDanmark330100840Urinvejskirurgisk Sengeafsnit, Vejle Sygehus, søger en servicemedarbejder til at løfte vores afsnits mangfoldige opgaverBasic Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi forventer følgende arbejdstid: Mandage: kl. 13.00-19.00 Tirsdage til og med fredage: kl. 06.30-13.00 I vores sengeafsnit har vi ansat dygtige social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og en sekretær. Vi er en sammensat gruppe af medarbejdere med kort og længere anciennitet. Vi har et godt samarbejde. I afsnittet behandler vi patienter i alle aldre med sygdomme i nyrer, blære og de mandlige kønsorganer. Vi har plads til 18 døgnpatienter, og i hverdage modtager vi også ambulante patienter. I tilknytning til vores sengeafsnit har vi et lyst og venligt sammedagsafsnit, hvor vi modtager nogle af vores operationspatienter og nogle af vores ambulante patienter. Vi har et højt patientflow med kort indlæggelsestid. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet blive: At lave drikkevarevogn Servere mad til vores patienter og samle bakker ind Lave personalekaffe og tømme opvaskemaskine Tømme og vaske urene senge samt redde dem op Lægge linned på plads Daglig oprydning Rengøringsopgaver Fylde depotvarer op Bestille depotvarer og indimellem at hente ting i sygehusets depot Bestille puder og dyner Sende diverse materialer til patienter Diverse ad hoc opgaver Det er en fordel, hvis du har et hygiejnekursus -bevis. Som servicemedarbejder hos os, skal du: Bidrage ind i den fortsatte positive udvikling og gode stemning i vores afsnit Have en god kontakt til vores patienter Være god til at kommunikere og holde en god omgangstone Kunne arbejde såvel selvstændigt samt tværfagligt Være god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kunne håndtere, hvis de arbejdsopgaver du har planlagt for dagen, bliver nødvendige at prioritere anderledes Kunne bevare et godt overblik Være idérig og se muligheder For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgitte Jansbak på telefon: 79 40 94 48. Ansøgningsfrist d. 24. oktober Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 30. oktober

Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 – 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi forventer følgende arbejdstid:

Mandage: kl. 13.00-19.00

Tirsdage til og med fredage: kl. 06.30-13.00

I vores sengeafsnit har vi ansat dygtige social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker og en sekretær. Vi er en sammensat gruppe af medarbejdere med kort og længere anciennitet. Vi har et godt samarbejde.

I afsnittet behandler vi patienter i alle aldre med sygdomme i nyrer, blære og de mandlige kønsorganer. Vi har plads til 18 døgnpatienter, og i hverdage modtager vi også ambulante patienter. I tilknytning til vores sengeafsnit har vi et lyst og venligt sammedagsafsnit, hvor vi modtager nogle af vores operationspatienter og nogle af vores ambulante patienter. Vi har et højt patientflow med kort indlæggelsestid.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet blive:

  • At lave drikkevarevogn
  • Servere mad til vores patienter og samle bakker ind
  • Lave personalekaffe og tømme opvaskemaskine
  • Tømme og vaske urene senge samt redde dem op
  • Lægge linned på plads
  • Daglig oprydning
  • Rengøringsopgaver
  • Fylde depotvarer op
  • Bestille depotvarer og indimellem at hente ting i sygehusets depot
  • Bestille puder og dyner
  • Sende diverse materialer til patienter
  • Diverse ad hoc opgaver

 

Det er en fordel, hvis du har et hygiejnekursus/-bevis.

Som servicemedarbejder hos os, skal du:

  • Bidrage ind i den fortsatte positive udvikling og gode stemning i vores afsnit
  • Have en god kontakt til vores patienter
  • Være god til at kommunikere og holde en god omgangstone
  • Kunne arbejde såvel selvstændigt samt tværfagligt
  •  Være god til at prioritere dine arbejdsopgaver og kunne håndtere, hvis de arbejdsopgaver du har planlagt for dagen, bliver nødvendige at prioritere anderledes
  • Kunne bevare et godt overblik
  • Være idérig og se muligheder

 

For yderligere information er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgitte Jansbak på telefon: 79 40 94 48.

Ansøgningsfrist d. 24. oktober

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 30. oktober

 

 

 

 

 

 

 

ORS/Small/ffb8eacd_logo.pngUrinvejskirurgi, Vejle SygehusVejle2019-10-04T12:05:05.1602019-10-24T00:00:00
330106492Chauffør/teknisk servicemedarbejder til HjælpemiddelHusetBasic Vi søger snarest muligt en chauffør teknisk servicemedarbejder til en stilling på 37 timer. HjælpemiddelHuset leverer og afhenter genbrugshjælpemidler i hele Aabenraa Kommune og varetager alt omkring lagerdrift, vask(ekstern firma), servicering og reparation. Der er 7 fast ansatte og 4 i flexjob på lageret, der arbejder tæt sammen med ergo- og fysioterapeuter i HjælpemiddelHuset. Dine primære opgaver er : Afhentning og udbringning af hjælpemidler Monteringsopgaver f.eks. opsætning af støttegreb, nøglebokse, gummiramper m.m. Lettere reparationsopgaver, Bekey, m.m. Plukning mærkning af hjælpemidler på lageret og lagerstyring Planlægning af kørsel, herunder lave aftaler med personale og borgere om leverings afhentningstidspunkt Vi forventer, at du har hænderne godt skruet på har kørekort til personbil er serviceminded og i stand til at klare fysiske opgaver (fx løft)? tager medansvar for opgaverne, er fleksibel, f.eks. ved akutte opgaver. kan arbejde selvstændigt og indgå i teamarbejde har ordenssans har lyst til at bidrage positivt og aktivt til det sociale miljø på arbejdspladsen er vant til at arbejde med pc kan lide at arbejde med mennesker Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for teknisk service indgået mellem KL, FOA og 3F. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til driftsleder Sophus Toft på 5144 0995 Ansøgning Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende.

Vi søger snarest muligt en chauffør/teknisk servicemedarbejder til en stilling på 37 timer.

HjælpemiddelHuset leverer og afhenter genbrugshjælpemidler i hele Aabenraa Kommune og varetager alt omkring lagerdrift, vask(ekstern firma), servicering og reparation.

Der er 7 fast ansatte og 4 i flexjob på lageret, der arbejder tæt sammen med ergo- og fysioterapeuter i HjælpemiddelHuset.

Dine primære opgaver er :

  • Afhentning og udbringning af hjælpemidler
  • Monteringsopgaver – f.eks. opsætning af støttegreb, nøglebokse, gummiramper m.m.
  • Lettere reparationsopgaver, Bekey, m.m.
  • Plukning / mærkning af hjælpemidler på lageret og lagerstyring
  • Planlægning af kørsel, herunder lave aftaler med personale og borgere om leverings/afhentningstidspunkt

Vi forventer, at du 

  • har "hænderne godt skruet på"
  • har kørekort til personbil
  • er serviceminded og i stand til at klare fysiske opgaver (fx løft)?
  • tager medansvar for opgaverne, er fleksibel, f.eks. ved akutte opgaver.
  • kan arbejde selvstændigt og indgå i teamarbejde
  • har ordenssans
  • har lyst til at bidrage positivt og aktivt til det sociale miljø på arbejdspladsen
  • er vant til at arbejde med pc
  • kan lide at arbejde med mennesker

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for teknisk service indgået mellem KL, FOA og 3F.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til driftsleder Sophus Toft på 5144 0995

Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2019. 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende.

ORS/Small/4ed3c319_logo.pngHjælpemiddelHusetRødekro2019-10-14T14:00:52.7172019-10-28T00:00:00
330101844Servicemedarbejder til HE Midt Køkken, Servicecentret, Hospitalsenhed MidtBasic HE Midt Køkken tilbyder en ledig stilling som servicemedarbejder, med tiltrædelse 1. november 2019 eller efter aftale.Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden vil fortrinsvis være ugens 5 hverdage, inden for tidsrummet kl. 07.00 17.00. Der kan forekomme weekendarbejde.Om stillingenJobbet indebærer serviceopgaver af forskellig art, såsom tømning af madvogne, rengøring, opvask og pakkeopgaver.Vi tilbyder: En velfunderet organisation, som vægter kvalitet og udvikling højt. Et godt arbejdsmiljø med tilpas udfordrende opgaver og ansvar, samt mulighed for personlig- og faglig udvikling. En grundig indkøring på arbejdspladsen med introduktion og faglig vejledning. Selvstændighed i opgavevaretagelsen. Gode kollegaer som biddrager til fælles bedste. Dine kompetencer: Du har erhvervet hygiejnebevis Du fungerer godt i et team og kan ligeledes arbejde selvstændigt og tage ansvar. Du er systematisk i dit arbejde og har et godt overblik. Du er positiv, ærlig og åben for en god dialog. Du er ydmyg og kan spørge om hjælp ved behov, samt er villig til at hjælpe andre. Du udviser faglig stolthed via passion og engagement Vi forventer: At du er mødestabil og i besiddelse af en sund arbejdsmoral. At du kan arbejde selvstændigt og indgå i teamarbejde. At du er fleksibel og motiveret for nytænkning og udvikling. At du er serviceminded Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse herOm HE Midt KøkkenHE Midt Køkken er et produktionskøkken beliggende i Viborg, hvor vi dagligt tilbereder mad til 750 patienter og 700 medarbejdere i hele HE Midt. Vi har eget bageri, som sikrer friskbagt brød til alle matrikler. Der leveres tillige mad til ambulante patienter, samt kursus- og mødearrangementer.Vi er en forholdsvis stor og meget aktiv arbejdsplads i en rivende udvikling, hvor teamorganisering og selvledelse er hjørnestene i vores måde at arbejde på. Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt, hvor åbenhed, rummelighed og forskellighed er medvirkende faktorer til at nå de fælles mål. Teamstrukturen består af et varmt-, koldt- og kantine gæsteteam samt bageri. Vi har en høj faglig stolthed og det er vigtigt for os, at maden er veltilberedt og velsmagende. Vi benytter gode råvarer og sætter en ære i, at maden er tilberedt fra bunden af, med særlig fokus på økologi og sæson. Vi har i 2018 opnået det økologiske spisemærke i sølv.Om ServicecentretServicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkOm løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelseAnsættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at rette henvendelse til souschef Karin Damsgaard på tlf.nr. 78 44 22 19.Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger hidtidige jobs og erfaring, skal være os i hænde senest mandag den 21. oktober 2019.Ansættelsessamtaler afholdes i uge 43 Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
HE Midt Køkken tilbyder en ledig stilling som servicemedarbejder, med tiltrædelse 1. november 2019 eller efter aftale.
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden vil fortrinsvis være ugens 5 hverdage, inden for tidsrummet kl. 07.00 – 17.00. Der kan forekomme weekendarbejde.

Om stillingen
Jobbet indebærer serviceopgaver af forskellig art, såsom tømning af madvogne, rengøring, opvask og pakkeopgaver.

Vi tilbyder:
  • En velfunderet organisation, som vægter kvalitet og udvikling højt.
  • Et godt arbejdsmiljø med tilpas udfordrende opgaver og ansvar, samt mulighed for personlig- og faglig udvikling.
  • En grundig indkøring på arbejdspladsen med introduktion og faglig vejledning.
  • Selvstændighed i opgavevaretagelsen.
  • Gode kollegaer som biddrager til fælles bedste. 
Dine kompetencer:
  • Du har erhvervet hygiejnebevis
  • Du fungerer godt i et team og kan ligeledes arbejde selvstændigt og tage ansvar. Du er systematisk i dit arbejde og har et godt overblik.
  • Du er positiv, ærlig og åben for en god dialog.
  • Du er ydmyg og kan spørge om hjælp ved behov, samt er villig til at hjælpe andre.
  • Du udviser faglig stolthed via passion og engagement
Vi forventer:
  • At du er mødestabil og i besiddelse af en sund arbejdsmoral.
  • At du kan arbejde selvstændigt og indgå i teamarbejde.
  • At du er fleksibel og motiveret for nytænkning og udvikling.
  • At du er serviceminded
Der kan rekvireres en stillingsbeskrivelse her

Om HE Midt Køkken
HE Midt Køkken er et produktionskøkken beliggende i Viborg, hvor vi dagligt tilbereder mad til 750 patienter og 700 medarbejdere i hele HE Midt. Vi har eget bageri, som sikrer friskbagt brød til alle matrikler. Der leveres tillige mad til ambulante patienter, samt kursus- og mødearrangementer.

Vi er en forholdsvis stor og meget aktiv arbejdsplads i en rivende udvikling, hvor teamorganisering og selvledelse er hjørnestene i vores måde at arbejde på. Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt, hvor åbenhed, rummelighed og forskellighed er medvirkende faktorer til at nå de fælles mål.
Teamstrukturen består af et varmt-, koldt- og kantine/gæsteteam samt bageri. Vi har en høj faglig stolthed og det er vigtigt for os, at maden er veltilberedt og velsmagende. Vi benytter gode råvarer og sætter en ære i, at maden er tilberedt fra bunden af, med særlig fokus på økologi og sæson. Vi har i 2018 opnået det økologiske spisemærke i sølv.

Om Servicecentret
Servicecentret varetager mange af servicefunktionerne på hospitalet herunder rengøring, vareforsyning, køkken og kantine, informationer, teknisk afsnit, bygninger/ejendomme, transportopgaver på tværs i regionen samt fællessekretariat. Afsnitslederne i de forskellige serviceområder varetager selvstændigt den daglige ledelse af deres funktionsområde. Der er ansat ca. 500 medarbejdere i Servicecentret.

Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,4 mia. kr. årligt.

De fire regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Alle Hospitalsenhed Midts fire matrikler er røgfri, hvilket indebærer, at personalet ikke ryger i arbejdstiden.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Servicecentret.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at rette henvendelse til souschef Karin Damsgaard på tlf.nr. 78 44 22 19.

Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger hidtidige jobs og erfaring, skal være os i hænde senest mandag den 21. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 43
 
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/92b5bc77_logo.gifServicecentretViborg2019-10-07T13:01:00.9472019-10-21T00:00:00
330101785Servicemedarbejder til Operation & Opvågning, Regionshospitalet HorsensBasic Vi søger en Servicemedarbejder til vores Operationsgang, Operation Opvågning. Stillingen er fast, 37 timer pr. uge primært dagvagter på hverdage, samt enkelte helligdage. Tiltrædelse 1. december. Operation og Opvågning er et afsnit bestående af 3 enheder: Anæstesi, Operation og Forberedelse Opvågning. Vi er et stort afsnit med ca. 100 medarbejdere. Operation Opvågning yder præ,-per- og postoperativ sygepleje indenfor specialerne Organkirurgi, Gynækologi obstetrik og Ortopædkirurgi. Din daglige arbejdsgang vil være knyttet til Bedøvelse og Operation. Vores afsnit består af 43 operationssygeplejersker, 1 operationsteknikker, 1 sygehjælper, 1 SSA, 1 serviceassistent og 36 anæstesisygeplejersker samt 2 afdelingssygeplejersker. Vores afsnit er præget af en højteknologisk hverdag, som kun fungerer på grund af vores dygtige og engagerede medarbejdere. Vi har i afsnittet fokus på trivsel, og at den gode kommunikation skinner igennem alt, hvad vi gør i en travl og humørfyldt hverdag. At lære er noget gør vi alle sammen hver dag, uanset hvor erfarende vi er, og derfor er et godt læringsmiljø en naturlig del af alle aktiviteter i vores afsnit.Vi vil gerne styrke servicefunktionen i vores afsnit. Derfor søger vi endnu en servicemedarbejder.Vi ønsker os, at du: Har arbejdsmæssig erfaring fra sygehusvæsenet Har gode kommunikations- og samarbejdsevner Har vilje og evne til faglig og personlig udvikling Har erfaring med præparation, har lyst til og flair for at arbejde med depot og sterile varer samt klargøring af apparatur Har lyst til at tage del i de vigtige rengøringsopgaver, der findes i afsnittet og som er afgørende for, at vi kan tilbyde vores patienter en pleje og behandling af høj kvalitet Er ansvarlig og reflekterende i forhold til dine opgaver Deltager i daglige indkøb og har ansvar for varebeholdning af depot- samt sterile varer. Har evne til at kunne omstille sig i henhold til aktuelle arbejdsopgaver Har evner og lyst til at være en aktiv medspiller i det tværfaglige team Er stabil og udviser fleksibilitet Kan bevare overblikket under varierende arbejdsmængde Vil bidrage positivt til det gode arbejdsmiljø i afdelingen Vi tilbyder: Et afvekslende og udfordrende job med mange forskellige opgaver Et dedikeret tværfagligt arbejdsfællesskab Et struktureret og individuelt tilpasset oplæringsprogram, hvor du efter behov og kompetenceniveau bliver guidet i dine opgaver Har du lyst til at vide mere, eller ønsker du at besøge os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tina Fortuna på tlf. 78 42 53 25 eller Anette Rytter på tlf. 78 42 53 21 Ansøgningsfrist:24. oktober 2019.Ansættelsessamtaler forventes afholdt:29. oktober 2019.Referenceperson fra tidligere ansættelse ønskes.Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af lokal løn.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en Servicemedarbejder til vores Operationsgang, Operation & Opvågning. Stillingen er fast, 37 timer pr. uge primært dagvagter på hverdage, samt enkelte helligdage. Tiltrædelse 1. december.
 
Operation og Opvågning er et afsnit bestående af 3 enheder: Anæstesi, Operation og Forberedelse/Opvågning. Vi er et stort afsnit med ca. 100 medarbejdere. Operation & Opvågning yder præ,-per- og postoperativ sygepleje indenfor specialerne Organkirurgi, Gynækologi/obstetrik og Ortopædkirurgi.
 
Din daglige arbejdsgang vil være knyttet til Bedøvelse og Operation. Vores afsnit består af 43 operationssygeplejersker, 1 operationsteknikker, 1 sygehjælper, 1 SSA, 1 serviceassistent og 36 anæstesisygeplejersker samt 2 afdelingssygeplejersker.
 
Vores afsnit er præget af en højteknologisk hverdag, som kun fungerer på grund af vores dygtige og engagerede medarbejdere. Vi har i afsnittet fokus på trivsel, og at den gode kommunikation skinner igennem alt, hvad vi gør i en travl og humørfyldt hverdag. At lære er noget gør vi alle sammen hver dag, uanset hvor erfarende vi er, og derfor er et godt læringsmiljø en naturlig del af alle aktiviteter i vores afsnit.

Vi vil gerne styrke servicefunktionen i vores afsnit. Derfor søger vi endnu en servicemedarbejder.

Vi ønsker os, at du:
  • Har arbejdsmæssig erfaring fra sygehusvæsenet
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Har vilje og evne til faglig og personlig udvikling
  • Har erfaring med præparation, har lyst til og flair for at arbejde med depot og sterile varer samt klargøring af apparatur
  • Har lyst til at tage del i de vigtige rengøringsopgaver, der findes i afsnittet og som er afgørende for, at vi kan tilbyde vores patienter en pleje og behandling af høj kvalitet
  • Er ansvarlig og reflekterende i forhold til dine opgaver
  • Deltager i daglige indkøb og har ansvar for varebeholdning af depot- samt sterile varer.
  • Har evne til at kunne omstille sig i henhold til aktuelle arbejdsopgaver
  • Har evner og lyst til at være en aktiv medspiller i det tværfaglige team
  • Er stabil og udviser fleksibilitet
  • Kan bevare overblikket under varierende arbejdsmængde
  • Vil bidrage positivt til det gode arbejdsmiljø i afdelingen
Vi tilbyder:
  • Et afvekslende og udfordrende job med mange forskellige opgaver
  • Et dedikeret tværfagligt arbejdsfællesskab
  • Et struktureret og individuelt tilpasset oplæringsprogram, hvor du efter behov og kompetenceniveau bliver guidet i dine opgaver
Har du lyst til at vide mere, eller ønsker du at besøge os, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Tina Fortuna på tlf. 78 42 53 25 eller Anette Rytter på tlf. 78 42 53 21
 
Ansøgningsfrist:
24. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt:
29. oktober 2019.

Referenceperson fra tidligere ansættelse ønskes.
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af lokal løn.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/99649917_logo.gifBedøvelse, Operation og Intensiv, Operation og OpvågningHorsens2019-10-07T12:03:37.9802019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Urinvejskirurgisk Sengeafsnit, Vejle Sygehus, søger en servicemedarbejder til at løfte vores afsnits mangfoldige opgaver

Urinvejskirurgi, Vejle Sygehus

Vejle
Vi kan tilbyde et vikariat af 1 års varighed fra d. 1. januar 2020 31. december 2020 med en arbejdstid på 32 timer i ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtiden, men i ferieperioder må det påregnes, at der kan blive ændret på arbejdstiden. Vi fo...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Chauffør/teknisk servicemedarbejder til HjælpemiddelHuset

HjælpemiddelHuset

Rødekro
Vi søger snarest muligt en chauffør teknisk servicemedarbejder til en stilling på 37 timer. HjælpemiddelHuset leverer og afhenter genbrugshjælpemidler i hele Aabenraa Kommune og varetager alt omkring lagerdrift, vask(ekstern firma), servicering og r...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Servicemedarbejder til HE Midt Køkken, Servicecentret, Hospitalsenhed Midt

Servicecentret

Viborg
HE Midt Køkken tilbyder en ledig stilling som servicemedarbejder, med tiltrædelse 1. november 2019 eller efter aftale.Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden vil fortrinsvis være ugens 5 hverdage, inden for tidsrummet kl....
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Servicemedarbejder til Operation & Opvågning, Regionshospitalet Horsens

Bedøvelse, Operation og Intensiv, Operation og Opvågning

Horsens
Vi søger en Servicemedarbejder til vores Operationsgang, Operation Opvågning. Stillingen er fast, 37 timer pr. uge primært dagvagter på hverdage, samt enkelte helligdage. Tiltrædelse 1. december. Operation og Opvågning er et afsnit bestående af 3 en...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019