Servicemedarbejder til Center for HR

Sætter du en ære i at levere service i top? Har du både teknisk snilde, og er du frisk på at aflaste i en reception, som servicerer Center for HR’s medarbejdere og kolleger fra Region Hovedstadens hospitaler, der deltager i undervisning i bl.a. regionens it-system Sundhedsplatformen? Så er du måske vores nye servicemedarbejder i Intern Service.

Vi tilbyder et job i en organisation, hvor tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme er bærende værdier og hvor vi har fokus på forenkling og sund fornuft frem for regler. Vi insisterer derudover på, at vores brugere er i fokus og stiller høje krav til såvel kvalitet som levering til tiden.

Jobbet

Center for HR er en del af Region Hovedstadens koncerncentre. Vi er 350 medarbejdere fordelt på fire faglige enheder og et sekretariat, der sammen løser opgaver inden for HR, løn og personalejura, uddannelse og læring samt ledelses- og organisationsudvikling. I Sekretariatet er vi et internt service team på fem, som varetager drifts- og serviceopgaver for hele Center for HR, bl.a. indkøb, servicering af møder og kurser samt telefonomstilling, herunder ansvaret for receptionen.

Arbejdsopgaver

Dine opgaver vil være mangeartede og vil bl.a. omfatte:

  • bestilling og udlevering af it-udstyr
  • lettere support af telefoner og pc’ere
  • support til vores uddannelsescenter af projektorer og pc’ere
  • bestilling af varer i vores indkøbssystem
  • bemanding af receptionen i Uddannelsescentret hver fredag samt ved ferie og sygdom
  • mindre håndværksmæssige opgaver
  • diverse ad hoc opgaver
Om dig

Din uddannelsesbaggrund er ikke vigtig. Det, vi vægter højst er, at du har erfaring fra en lignende stilling, har teknisk flair og et praktisk håndelag samt at du brænder for at lykkes og servicere med et smil på læben.

Du skal tale og skrive flydende dansk samt kunne begå dig mundtligt på engelsk. Rutine i brug af MS Office produkter er et krav.

Herudover forventer vi, at du er:

  • udadvendt, positiv, fleksibel og smilende med godt humør og kan begå dig socialt
  • engageret, servicemindet og imødekommende
  • fleksibel og i stand til at se muligheder og løse opgaver og udfordringer her og nu
  • selvstændig og omhyggelig i måden at arbejde og løse opgaver på – du følger op på opgaver og får dem afsluttet
  • i stand til at håndtere mange samtidige henvendelser og bevare overblikket
  • præsentabel
Du har desuden udpræget organisationssans med overblik og øje for detaljerne, og du evner hurtigt at sætte dig ind i forskellige sagsområder.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med fleksibel arbejdstilrettelæggelse.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Gitte Kølby tlf. 38 66 96 08 eller sekretariatschef Anne Schultz Pinstrup tlf. 51 15 00 53.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 1. maj 2018 kl. 12.00. Vi planlægger at holde samtaler i uge 19.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

CF sikring i Slagelse-Kontormedhjælper

KLAPjob

Har du lyst til at arbejde som kontormedhjælper hos CF sikring i Slagelse, så er det måske lige dig vi har brug for. Finder du stillingen interessant og spændende, skal du ikke tøve med at kontakte os. Ansøgning kan sendes via dette link: http: www....
Indrykket:16. marts 2018
Udløbsdato:15. maj 2018

Kontormedhjælper- administration til rengørings virksomhed

PERFEKTSERVISE

København
Perfect Service seeks skilled and service-minded office assistant for hiring per. March. 23rd 2018 or as soon as possible by appointment. We can offer you a versatile and attractive workplace where you will become an active player in a dynamic team ...
Indrykket:23. marts 2018
Udløbsdato:18. maj 2018

Studerende til opgaver i tilknytning til forskningsprojekter på Antropologi og Sociologi

Institut for Antropologi

København
Vi søger et antal studerende til opgaver i tilknytning til de forskellige forskningsprojekter på Institut for Antropologi og Sociologisk Institut. Du bliver ikke tilknyttet til et bestemt projekt, og opgavernes omfang kan variere en del. Arbejdsopga...
Indrykket:4. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Studerende til SUND HR

Fakultetsservice

Frederiksberg
SUND HR betjener institutter og ledelse under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) med alt inden for HR-området. Vi søger nu en studerende til SUND HR, der kan hjælpe os med forskellige administrative opgaver, herunder opdatering af web, lette...
Indrykket:5. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Studerende søges til forskningsprojekt

Institut for Statskundskab

København
Vil du være med i samfundsvidenskabelig forskning, der ser på dagligdagen på offentlige arbejdspladser i Danmark? Så er du måske vores nye studerende på forskningsprojektet APV: Refleksivitet og rutine. Projektet omhandler brugen af arbejdspladsvurd...
Indrykket:9. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018