Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder til Center for HR

Sætter du en ære i at levere service i top? Har du både teknisk snilde, og er du frisk på at aflaste i en reception, som servicerer Center for HR’s medarbejdere og kolleger fra Region Hovedstadens hospitaler, der deltager i undervisning i bl.a. regionens it-system Sundhedsplatformen? Så er du måske vores nye servicemedarbejder i Intern Service.

Vi tilbyder et job i en organisation, hvor tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme er bærende værdier og hvor vi har fokus på forenkling og sund fornuft frem for regler. Vi insisterer derudover på, at vores brugere er i fokus og stiller høje krav til såvel kvalitet som levering til tiden.

Jobbet

Center for HR er en del af Region Hovedstadens koncerncentre. Vi er 350 medarbejdere fordelt på fire faglige enheder og et sekretariat, der sammen løser opgaver inden for HR, løn og personalejura, uddannelse og læring samt ledelses- og organisationsudvikling. I Sekretariatet er vi et internt service team på fem, som varetager drifts- og serviceopgaver for hele Center for HR, bl.a. indkøb, servicering af møder og kurser samt telefonomstilling, herunder ansvaret for receptionen.

Arbejdsopgaver

Dine opgaver vil være mangeartede og vil bl.a. omfatte:

  • bestilling og udlevering af it-udstyr
  • lettere support af telefoner og pc’ere
  • support til vores uddannelsescenter af projektorer og pc’ere
  • bestilling af varer i vores indkøbssystem
  • bemanding af receptionen i Uddannelsescentret hver fredag samt ved ferie og sygdom
  • mindre håndværksmæssige opgaver
  • diverse ad hoc opgaver
Om dig

Din uddannelsesbaggrund er ikke vigtig. Det, vi vægter højst er, at du har erfaring fra en lignende stilling, har teknisk flair og et praktisk håndelag samt at du brænder for at lykkes og servicere med et smil på læben.

Du skal tale og skrive flydende dansk samt kunne begå dig mundtligt på engelsk. Rutine i brug af MS Office produkter er et krav.

Herudover forventer vi, at du er:

  • udadvendt, positiv, fleksibel og smilende med godt humør og kan begå dig socialt
  • engageret, servicemindet og imødekommende
  • fleksibel og i stand til at se muligheder og løse opgaver og udfordringer her og nu
  • selvstændig og omhyggelig i måden at arbejde og løse opgaver på – du følger op på opgaver og får dem afsluttet
  • i stand til at håndtere mange samtidige henvendelser og bevare overblikket
  • præsentabel
Du har desuden udpræget organisationssans med overblik og øje for detaljerne, og du evner hurtigt at sætte dig ind i forskellige sagsområder.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med fleksibel arbejdstilrettelæggelse.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Gitte Kølby tlf. 38 66 96 08 eller sekretariatschef Anne Schultz Pinstrup tlf. 51 15 00 53.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 1. maj 2018 kl. 12.00. Vi planlægger at holde samtaler i uge 19.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her