Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder til Center for rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kolleger, nærvær og godt humør.

Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej søger en servicemedarbejder fra 1. januar 2020. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer om ugen.

Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej er et hus, der tager sig af indlagte borgere i genoptræningsforløb, borgere med kompleks sygeplejebehov og rummer også en afdeling for lindring af borgere indenfor palliation.

VI er et aktivt hus med mange forskellige personalegrupper, der alle arbejder ud fra, at vi med borgeren i centrum skal gøre vores bedste for at nå i mål med arbejdsopgaven.

Det betyder, at vi forventer, at du:

  • er fleksibel og mødestabil
  • er selvstændig og initiativrig
  • kan læse, tale, skrive og forstå dansk
  • har kendskab til hovedrengøring og skærpet rengøring på borgerstuer
  • er god til at samarbejde og koordinere dine arbejdsopgaver med det øvrige personale
  • kan arbejde på helligdage og weekender

Ansættelsesvilkår
Dine primære arbejdsopgaver er indenfor rengøring, vask, opvask og service, og derudover skal du også udvise en stor fleksibilitet og påtage dig akutte opgaver, som fx hovedrengøringer på vagten.

Dine arbejdstider vil primært ligge fordelt på hverdage og hver anden weekend i tidsintervallet mellem kl. 10.00 og 20.00.

Yderligere information
Du kan læse mere om Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej på Vigerslevhus.kk.dk

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte køkken- og serviceleder Lene Rasmussen 3036 2491.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 19. december 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330135231Phoenix-f0fe899e12019-12-04T15:03:03.887Servicemedarbejder til Center for rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kolleger, nærvær og godt humør.

Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej søger en servicemedarbejder fra 1. januar 2020. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer om ugen.

Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej er et hus, der tager sig af indlagte borgere i genoptræningsforløb, borgere med kompleks sygeplejebehov og rummer også en afdeling for lindring af borgere indenfor palliation.

VI er et aktivt hus med mange forskellige personalegrupper, der alle arbejder ud fra, at vi med borgeren i centrum skal gøre vores bedste for at nå i mål med arbejdsopgaven.

Det betyder, at vi forventer, at du:

  • er fleksibel og mødestabil
  • er selvstændig og initiativrig
  • kan læse, tale, skrive og forstå dansk
  • har kendskab til hovedrengøring og skærpet rengøring på borgerstuer
  • er god til at samarbejde og koordinere dine arbejdsopgaver med det øvrige personale
  • kan arbejde på helligdage og weekender

Ansættelsesvilkår
Dine primære arbejdsopgaver er indenfor rengøring, vask, opvask og service, og derudover skal du også udvise en stor fleksibilitet og påtage dig akutte opgaver, som fx hovedrengøringer på vagten.

Dine arbejdstider vil primært ligge fordelt på hverdage og hver anden weekend i tidsintervallet mellem kl. 10.00 og 20.00.

Yderligere information
Du kan læse mere om Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej på Vigerslevhus.kk.dk

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte køkken- og serviceleder Lene Rasmussen 3036 2491.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 19. december 2019

2019-12-20T00:50:59.267 Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kolleger, nærvær og godt humør. Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej søger en servicemedarbejder fra 1. januar 2020. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer om ugen. Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej er et hus, der tager sig af indlagte borgere i genoptræningsforløb, borgere med kompleks sygeplejebehov og rummer også en afdeling for lindring af borgere indenfor palliation. VI er et aktivt hus med mange forskellige personalegrupper, der alle arbejder ud fra, at vi med borgeren i centrum skal gøre vores bedste for at nå i mål med arbejdsopgaven. Det betyder, at vi forventer, at du: er fleksibel og mødestabil er selvstændig og initiativrig kan læse, tale, skrive og forstå dansk har kendskab til hovedrengøring og skærpet rengøring på borgerstuer er god til at samarbejde og koordinere dine arbejdsopgaver med det øvrige personale kan arbejde på helligdage og weekender Ansættelsesvilkår Dine primære arbejdsopgaver er indenfor rengøring, vask, opvask og service, og derudover skal du også udvise en stor fleksibilitet og påtage dig akutte opgaver, som fx hovedrengøringer på vagten. Dine arbejdstider vil primært ligge fordelt på hverdage og hver anden weekend i tidsintervallet mellem kl. 10.00 og 20.00. Yderligere information Du kan læse mere om Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej på Vigerslevhus.kk.dk Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte køkken- og serviceleder Lene Rasmussen 3036 2491. Søg via nedenstående link senest torsdag den 19. december 201910Phoenixf0fe899e101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=162532&DepartmentId=20475&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3668671Center for Rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej Service11Vigerslevvej 1802500ValbyDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent865604KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16253200004-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0fe899ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0fe899ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0fe899e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f0fe899e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/7.jpgServicemedarbejder til Center for rehabilitering og Akutpleje - Vigerslevvej12009921Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service363681072mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330178708Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og MiljøforvaltningenBasic Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m. I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport. Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem. Om jobbet Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune. Vigtigste arbejdsopgaver: Vask af gulve (dagligt). Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg. Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger. Opsyn. Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde. Arbejdstid Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet). over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Om dig Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel. Vi tilbyder Du bliver en del af en arbejdsplads med stor rummelighed hvor nøgleordene tillid og ansvar med en uformel og kollegial tone Spørgsmål Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00. Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?

Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.

I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport.

Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem.

Om jobbet
Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune.

Vigtigste arbejdsopgaver:

  • Vask af gulve (dagligt).
  • Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg.
  • Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger.
  • Opsyn.

Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde.

Arbejdstid
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet).

  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller
  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller
  • over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads

  • med stor rummelighed
  • hvor nøgleordene tillid og ansvar
  • med en uformel og kollegial tone

Spørgsmål
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00.

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/kk_logo_small.pngToiletter med OpsynKøbenhavn S2020-02-17T13:06:38.3632020-03-02T00:00:00
330178124Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBasic Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt. Jobbet Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering. Vi forventer, at du trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker kan begå dig på dansk i både skrift og tale er serviceminded og imødekommende er fleksibel i forhold til arbejdstid har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer snedker, el eller andet relevant har kategori B kørekort er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne kan arbejde i en politisk ledet organisation Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. Mere information Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153. Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen. Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020 Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

Vi søger en dygtig pedel/servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj.

Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt.

Jobbet 
Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op/klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering.

Vi forventer, at du

  • trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker
  • kan begå dig på dansk i både skrift og tale
  • er serviceminded og imødekommende
  • er fleksibel i forhold til arbejdstid
  • har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer/snedker, el eller andet relevant
  • har kategori B kørekort
  • er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne
  • kan arbejde i en politisk ledet organisation

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. 

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153.

Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020
Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

ORS/Small/kk_logo_small.pngFritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBrønshøj2020-02-14T14:05:21.5502020-03-05T00:00:00
330179538Coor søger Ejendomsservicemedarbejdere til vores kontrakt med PKA i Grenå og RandersRobot Vi udvider staben af Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver på vores kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed primært i Grenå og Randers. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal du søge stillingen. Service i stjerneklasse og passion for people: Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet. Selve stillingen: De 30 timer ugentligt vil blive fordelt mellem stationerne i Grenå og Randers, efter nærmere aftale. Afløsning på andre lokaliteter i ØSJ kredsen kan forekomme, dette aftales nærmere. Dit fokus bliver hovedsageligt: Indendørs og udendørs handyman opgaver Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v. Håndtering af hittegods Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering Interne kørselsopgaver mv. Arbejdssted, timeantal samt startdato: Politistationerne i Grenå og Randers, med 30 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 16.00, efter nærmere aftale. Timerne vil primært blive på stationen i Grenå. Start: Hurtigst muligt, og gerne senest den 1. april 2020 Coor tilbyder: Et spændende og alsidigt job. Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs. En virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger. Vi spiller hinanden gode,og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer, samt mulighed for kompetenceudvikling. Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber. Løn ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning sundhedssikring. Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv. Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people Om dig: Som person: Du er serviceminded overfor kunden og kollegaer Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til forskellige lokaliteter Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde. Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Din erfaring og kvalifikationer: Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed. At være serviceminded Det er dog en fordel hvis du: Kan lide at have travlt og er indforstået med at 2 dage ikke er ens Er servicemindet, kan arbejde selvstændigt og har et veludviklet blik for god kvalitet Har en håndværksmæssig uddannelse baggrund, eller kompetencer svarede hertil Har en tværfaglig teknisk viden Det er et krav at du: Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab Har kørekort til bil Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Vil du med på holdet og på en spændende rejse?: Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i jobannoncen på Coor.dk under Ledige Stillinger. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside. Bemærk: Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

Vi udvider staben af Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver på vores kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed primært i Grenå og Randers. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal du søge stillingen.

Service i stjerneklasse og passion for people:

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Vi stræber altid efter, at levere service i stjerneklasse, da service er vores kerneydelse. Samtidig bidrager vores forbedringskultur til, at vi går efter at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.  

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Vores virksomhed er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Nu har DU chancen for at blive del af teamet.

Selve stillingen:

De 30 timer ugentligt vil blive fordelt mellem stationerne i Grenå og Randers, efter nærmere aftale. Afløsning på andre lokaliteter i ØSJ kredsen kan forekomme, dette aftales nærmere.

Dit fokus bliver hovedsageligt:

  • Indendørs og udendørs handyman opgaver
  • Interne runderingsopgaver med opfyldning af papir m.v.
  • Håndtering af hittegods
  • Rengøring og daglig service af politiets vognpark samt post håndtering
  • Interne kørselsopgaver mv.

Arbejdssted, timeantal samt startdato:

Politistationerne i Grenå og Randers, med 30 timer ugentligt i tidsrummet kl. 06.00 til 16.00, efter nærmere aftale. Timerne vil primært blive på stationen i Grenå.

Start: Hurtigst muligt, og gerne senest den 1. april 2020

Coor tilbyder:

  • Et spændende og alsidigt job.
  • Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs.
  • En virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger.
  • Vi spiller hinanden gode,og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer, samt mulighed for kompetenceudvikling.
  • Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber.
  • Løn/ansættelsesvilkår er på Ejendomsfunktionær overenskomst inkl. pensionsordning & sundhedssikring.
  • Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv.

 

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/

I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads:

Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people

Om dig:

Som person:

  • Du er serviceminded – overfor kunden og kollegaer
  • Dine hænder er skruet rigtigt på og du har et godt planlægningsgen
  • Du skal være fleksibel, da du får tilknytning til forskellige lokaliteter – Du skal derfor kunne indordne dig med de forskelligheder der kan være fra lokalitet til lokalitet
  • Du skal kunne trives i en drifts virksomhed, hvor der er travlt
  • Du er nytænkende og påpeger forbedringer, så vi altid gør tingene på den smarteste måde.

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

Din erfaring og kvalifikationer:

Der er flere veje til jobbet, da din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste, men din personlighed. At være serviceminded 

Det er dog en fordel hvis du:

  • Kan lide at have travlt og er indforstået med at 2 dage ikke er ens
  • Er servicemindet, kan arbejde selvstændigt og har et veludviklet blik for god kvalitet
  • Har en håndværksmæssig uddannelse/baggrund, eller kompetencer svarede hertil
  • Har en tværfaglig teknisk viden

Det er et krav at du:

  • Har gode IT kompetencer og at du er i stand til at betjene en PC/smartphone, da det bliver dit arbejdsredskab
  • Har kørekort til bil

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET)

 

Vil du med på holdet og på en spændende rejse?:

Ved behov for yderligere informationer se kontaktinformation i jobannoncen på Coor.dk under Ledige Stillinger.

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget når den rette kandidat er fundet. Du søger jobbet via Coors hjemmeside. Bemærk: Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

COOR SERVICE MANAGEMENT A/SHerlev2020-02-18T00:00:002020-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen

Toiletter med Opsyn

København S
Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområ...
Indrykket:17. februar 2020

Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Brønshøj
Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksi...
Indrykket:14. februar 2020

Coor søger Ejendomsservicemedarbejdere til vores kontrakt med PKA i Grenå og Randers

COOR SERVICE MANAGEMENT A/S

Herlev
Vi udvider staben af Ejendomsservicemedarbejdere hos Coor til udførelse af opgaver på vores kontrakt med Politiet, Kriminalforsorgen og Den Centrale Anklagemyndighed primært i Grenå og Randers. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på en...
Indrykket:18. februar 2020