Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder til ejendomsservice

Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver.

Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A/S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016508Phoenix-11c7ace712019-05-06T00:00:00Servicemedarbejder til ejendomsservice

Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver.

Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A/S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

2019-06-28T16:50:33.477 Har du brug for en bolig, kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være trappevask, men også mulighed for mindre viceværtsopgaver. Personen Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret. For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Registrering af arbejdsdag timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang. Vi har en lejlighed på Nørrebro, som er mulig at leje, sålænge du er i ansættelsesforhold hos Servicefirmaet Globel A S. Lejligheden er ledig fra d. 1. juni 2019, og koster 7.800,- pr. måned inkl. aconto varme. Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk11jobnet11c7ace7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3519571Servicefirmaet Globel A/S11Arnold Nielsens Boulevard 130, 1 th.2650HvidovreDKDanmark0job@sfg.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753682JobNet4983192498319210003-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11c7ace7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=11c7ace7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11c7ace7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=11c7ace7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361672441Kirstina Pedersenjob@sfg.dkDKDanmarkDKDanmark330056931Teknisk ServicemedarbejderRobot Brøndby Hallen er en sportsarena i forsat udvikling. Vi afholder mange typer af arrangementer lige fra børneidrætsdage, nationale messer og konferencer, til store internationale idrætsbegivenheder. Vi søger en teknisk servicemedarbejder, med potentiale som teamleder, til at indgå i vores daglige team. Stillingen forventes besat senest 1. oktober 2019. Arbejdsopgaver : Ansvarlig for hallens vand-, varme- og ventilationsinstallationer. Løbende opfølgning på vedligeholdelsesopgaver i bygningen. Daglig vedligeholdelse renholdelse af hallen. Deltagelse i op- og nedtagning, samt afvikling af arrangementer i hallen. Andet forefaldende arbejde i samarbejde med hallens øvrige team. Kvalifikationer : Behersker dansk i skrift og tale. Kørekort og gerne truckkort. Kan arbejde på lift. Håndværksmæssig uddannelse vil være en fordel, gerne indenfor VVS. Kendskab til EDB på brugerniveau. Serviceminded med godt overblik. Positiv og omgængelig med lyst til en travl og omskiftelig hverdag. Gode samarbejdsevner og samtidig i stand til at arbejde selvstændigt. Vi tilbyder : Løn og pension efter kvalifikationer. Et spændende, udfordrende og afvekslende job. En uformel tone i et seriøst arbejdsteam. Attraktive personalevilkår. Arbejdstid gennemsnitlig 37 timer om ugen. Skiftende arbejdstider som også indebærer weekendarbejde ift. arrangementer. Skulle ovenstående have vakt din interesse glæder vi os til at høre fra dig. Skriftlig henvendelse med relevante oplysninger sendes eller mailes, senest den 5. august 2019, til: info@brondbyhallen.dk Brøndby Hallen, Brøndby Stadion 10, 2605 Brøndby. Att.: Administrationen Såfremt du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Halinspektør Henrik Dornfeldt, i perioden 8. juli 19. juli, på hverdage i tidsrummet kl.10.00-14.00 - på telefon 26 22 65 62. Læs mere om Brøndby Hallen på www.brondbyhallen.dk.

Brøndby Hallen er en sportsarena i forsat udvikling. Vi afholder mange typer af arrangementer lige fra børneidrætsdage, nationale messer og konferencer, til store internationale idrætsbegivenheder.

Vi søger en teknisk servicemedarbejder, med potentiale som teamleder, til at indgå i vores daglige team. Stillingen forventes besat senest 1. oktober 2019.

 Arbejdsopgaver :    

  • Ansvarlig for hallens vand-, varme- og ventilationsinstallationer.
  • Løbende opfølgning på vedligeholdelsesopgaver i bygningen.
  • Daglig vedligeholdelse/renholdelse af hallen.
  • Deltagelse i op- og nedtagning, samt afvikling af arrangementer i hallen.
  • Andet forefaldende arbejde i samarbejde med hallens øvrige team.

Kvalifikationer :

  • Behersker dansk i skrift og tale.
  • Kørekort og gerne truckkort.
  • Kan arbejde på lift.
  • Håndværksmæssig uddannelse vil være en fordel, gerne indenfor VVS.
  • Kendskab til EDB på brugerniveau.
  • Serviceminded med godt overblik.
  • Positiv og omgængelig med lyst til en travl og omskiftelig hverdag.
  • Gode samarbejdsevner og samtidig i stand til at arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder :

  • Løn og pension efter kvalifikationer.
  • Et spændende, udfordrende og afvekslende job.
  • En uformel tone i et seriøst arbejdsteam.
  • Attraktive personalevilkår.
  • Arbejdstid gennemsnitlig 37 timer om ugen. Skiftende arbejdstider som også indebærer weekendarbejde ift. arrangementer.

Skulle ovenstående have vakt din interesse glæder vi os til at høre fra dig.

Skriftlig henvendelse med relevante oplysninger sendes eller mailes, senest den 5. august 2019, til:

info@brondbyhallen.dk 

Brøndby Hallen, Brøndby Stadion 10, 2605 Brøndby.

Att.: Administrationen

Såfremt du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Halinspektør Henrik Dornfeldt, i perioden 8. juli – 19. juli, på hverdage i tidsrummet kl.10.00-14.00 - på telefon 26 22 65 62. 

Læs mere om Brøndby Hallen på www.brondbyhallen.dk.

BRØNDBY-HALLENBrøndby2019-07-09T00:00:002019-08-04T00:00:00
330052418Servicemedarbejder til ejendomsserviceRobot Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være viceværtsopgaver, såsom: Græsslåning Kantklipning Ukrudts bekæmpelse Hækkeklip Skaktning af affald Mindre Håndværker opgaver Skiftning af navne skilte Affaldssortering Oprydning Enkelte opgaver af rengøring Glatføre bekæmpelse vinter tjeneste Herudover kan der forekomme opgaver med trappevask. Personen Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret, og at du har en god fysik. For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Registrering af arbejdsdag timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang. Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være viceværtsopgaver, såsom:

  • Græsslåning
  • Kantklipning
  • Ukrudts bekæmpelse
  • Hækkeklip
  • Skaktning af affald
  • Mindre Håndværker opgaver
  • Skiftning af navne skilte
  • Affaldssortering
  • Oprydning
  • Enkelte opgaver af rengøring
  • Glatføre bekæmpelse/ vinter tjeneste

Herudover kan der forekomme opgaver med trappevask.

Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret, og at du har en god fysik.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
330052751Teknisk servicemedarbejder til Demenscentret PilehusetBasic Er du serviceminded, kvalitetsbevidst? Har du samtidig en humoristisk tilgang til hverdagen, så er det lige dig, vi står og mangler. Om Demenscentret Pilehuset Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv. Vores hus er på tre matrikler, hvor vores nye teknisk servicemedarbejder typisk har arbejdsopgaver indenfor: drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme og Indkøb affaldshåndtering forefaldende opgaver praktiske og tekniske opgave Du vil få en kollega som sparringspartner og I vil sammen skulle løfte arbejdsopgaverne og fordelingen af disse. Vi søger dig, der er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden håndværksmæssig uddannelse såsom snedker, tømrer eller lign. har relevant viden indenfor bygningsvedligehold og grønne arealer er fortrolig med brugen af IT og har kendskab denne har en systematisk og professionel tilgang til arbejdsopgaverne evner at sætte dig ind i nye arbejdsområder end dit primær er loyal, stabil, omstillingsparat og arbejder hurtigt og effektivt er serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig kan samarbejde med husets personale, men også arbejde selvstændigt og evner med at få afsluttet opgaverne til tiden kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket, også når der er travlt er fleksibel og kan møde ekstra ind ved behov og arrangementer trives i et aktivt og foranderligt miljø har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen, hvor imødekommenhed er en vigtig tilgang til vores beboere og personale har erfaring indenfor ejendomsservice er en fordel Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er med udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Weekendarbejde og ekstraarbejde kan forekomme ved arrangementer og behov. Løn i henhold til gældende overenskomst. Du skal fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Charlotte Agger på 3827 4290 eller administrativ leder Adis Crneta på 3827 4090. Hvis du bliver indkaldt til samtale, skal du medbringe dit uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest søndag den 21. juli 2019

Er du serviceminded, kvalitetsbevidst? Har du samtidig en humoristisk tilgang til hverdagen, så er det lige dig, vi står og mangler.

Om Demenscentret Pilehuset
Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv.
Vores hus er på tre matrikler, hvor vores nye teknisk servicemedarbejder typisk har arbejdsopgaver indenfor:

  • drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme og Indkøb
  • affaldshåndtering
  • forefaldende opgaver
  • praktiske og tekniske opgave

Du vil få en kollega som sparringspartner og I vil sammen skulle løfte arbejdsopgaverne og fordelingen af disse.

Vi søger dig, der

  • er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden håndværksmæssig uddannelse såsom snedker, tømrer eller lign.
  • har relevant viden indenfor bygningsvedligehold og grønne arealer
  • er fortrolig med brugen af IT og har kendskab denne
  • har en systematisk og professionel tilgang til arbejdsopgaverne
  • evner at sætte dig ind i nye arbejdsområder end dit primær
  • er loyal, stabil, omstillingsparat og arbejder hurtigt og effektivt
  • er serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig
  • kan samarbejde med husets personale, men også arbejde selvstændigt og evner med at få afsluttet opgaverne til tiden
  • kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket, også når der er travlt
  • er fleksibel og kan møde ekstra ind ved behov og arrangementer
  • trives i et aktivt og foranderligt miljø
  • har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen, hvor imødekommenhed er en vigtig tilgang til vores beboere og personale
  • har erfaring indenfor ejendomsservice er en fordel

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er med udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Weekendarbejde og ekstraarbejde kan forekomme ved arrangementer og behov.
Løn i henhold til gældende overenskomst.
Du skal fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Tiltrædelse snarest muligt.

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte forstander Charlotte Agger på 3827 4290 eller administrativ leder Adis Crneta på 3827 4090.

Hvis du bliver indkaldt til samtale, skal du medbringe dit uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest søndag den 21. juli 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPilehuset ServiceBrønshøj2019-07-02T16:00:48.3572019-07-21T00:00:00
330056959Erfaren teknisk servicemedarbejder til Ballerup Super ArenaBasic Ballerup Idrætsby søger en teknisk servicemedarbejder med gode håndværksmæssig kompetencer og interesse i teknik, brugere og begivenheder, der kan være det centrale omdrejningspunkt for drift og arrangementer i Ballerup Super Arena. Stillingen er 37 timer om ugen hvor skiftende arbejdstider forekommer. VI TILBYDEREt spændende og afvekslende job, på en levende arbejdsplads, hvor du møder en masse forskellige mennesker fra Idrætsudøvere til messearrangører og gæster. Ballerup Super Arena er kommunalt drevet Arena, med en indendørs cykelbane. Arenaen fungerer som en multiarena, med mange forskellige aktiviteter og mange forskelle brugere. Fra DK cykelelite, til bredde volleyball og atletik. Desuden benyttes Areanen til en mængde større arrangementer og begivenheder som eks. 6-dagesløb, basketball landskampe, konferencer og messer. Arbejdet planlægges i samarbejde med Arenaens to koordinatorer og en yderligere tekniske medarbejder.I det daglige er der løbende opgaver som tjek og vedligehold af husets installationer, samt klargøring af arenaen til de daglige brugere. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens koordinator og anden tekniske servicemedarbejder. I forbindelse med arrangementer er der desuden en væsentlig opgave med planlægning og koordinering af opbygning og nedtagning af udstyr og materiel samt opgaver, når selve arrangementet afvikles. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens venue-koordinator, anden tekniske servicemedarbejder, eksterne teknikere, samt de pågældende kunder.VI SØGERVi søger en selvstændig medarbejder, med stærke håndværksmæssige kompetencer og et stort samarbejds- og servicegen.Da Arenaen har en mængde forskellige installationer, der løbende skal vedligeholdes, er en bred viden og erfaring nødvendig. Af løbende opgaver kan nævnes servicering af døre og låse, udskiftning af perlatorer, tjeck af AV udstyr, samt sørge for at eks. lifte og kraner har fået årligt eftersyn, og lever op til gældende krav og regler.I forbindelse med arrangementer skal du kunne indgå aktivt i såvel planlægning som afviklingsfasen og selvstændigt kunne finde løsninger, der sikrer den bedst mulige afvikling af arrangementerne.Vi søger en teamspiller, der har lyst til selvstændigt at tage ansvar for, at de mange tandhjul husets består af på tekniksiden, er efterset, fungerer og er opdaterede.Det er naturligvis ikke forudsat, at du kan alt. Sammen med Idrætsbyens daglige leder vil det dog være din opgave, at sikre, at nødvendige tiltag bliver igangsat og følge op på udførelsen, når det er eksterne håndværkere, der står for opgaven.Ud over de håndværksmæssige kvalifikationer er det desuden vigtigt, at du har brugere og kunders behov for øje. Både dem der har deres daglige gang i huset, og dem der kommer i forbindelse med arrangementer. LIDT OM OSBallerup Idrætsbys samlede anlæg består af Ballerup Idrætspark, Måløv Idrætspark, East Kilbride Badet og Ballerup Super Arena. Idrætsbyen har en stab på 17 faste medarbejdere, samt to ledere. Chef for Ballerup Idrætsby, Ketil Folmer Christensen, og Daglig leder, Tom Brinckmann. Vi er et naturligt centrum for såvel bredde- som eliteidrætten i kommunen og samtidig kan tilbyde oplevelser, der rækker ud over den daglige træning. Vores brugere spænder i den sammenhæng vidt. Fra fodbold, atletik- og svømmeklubber, over DBU ungdomslandshold til landshold i banecykling. VI L GGER V GT PÅ, AT DU SOM PERSON Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret Er en teamspiller Har teknisk interesse og flair Har lyst til at skabe struktur og sammenhæng Har lyst til at gribe nye opgaver Har evnen til at holde hovedet koldt i tilspidsede situationer Er udadvendt og imødekommende med sociale kompetencer Er serviceminded Er udstyret med godt humør Kan arbejde på skæve tidspunkter, når vi har arrangementer. LØN- OG ANS TTELSESVILKÅRLøn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation.YDERLIGERE OPLYSNINGER Ring og hør mere om jobbet hos Tom Brinckmann, på telefon 5124 1077.ANSØGNINGSFRIST: 31. JULI 2019Samtaler vil finde sted i uge 32.Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på send ansøgning og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.Ballerup Idrætsby søger en teknisk servicemedarbejder med gode håndværksmæssig kompetencer og interesse i teknik, brugere og begivenheder, der kan være det centrale omdrejningspunkt for drift og arrangementer i Ballerup Super Arena.  

Stillingen er 37 timer om ugen hvor skiftende arbejdstider forekommer.   

VI TILBYDER
Et spændende og afvekslende job, på en levende arbejdsplads, hvor du møder en masse forskellige mennesker fra Idrætsudøvere til messearrangører og gæster.  

Ballerup Super Arena er kommunalt drevet Arena, med en indendørs cykelbane. Arenaen fungerer som en multiarena, med mange forskellige aktiviteter og mange forskelle brugere. Fra DK cykelelite, til bredde volleyball og atletik. Desuden benyttes Areanen til en mængde større arrangementer og begivenheder som eks. 6-dagesløb, basketball landskampe, konferencer og messer.  

Arbejdet planlægges i samarbejde med Arenaens to koordinatorer og en yderligere tekniske medarbejder.

I det daglige er der løbende opgaver som tjek og vedligehold af husets installationer, samt klargøring af arenaen til de daglige brugere. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens koordinator og anden tekniske servicemedarbejder.  

I forbindelse med arrangementer er der desuden en væsentlig opgave med planlægning og koordinering af opbygning og nedtagning af udstyr og materiel – samt opgaver, når selve arrangementet afvikles. Det sker i tæt samarbejde med Arenaens venue-koordinator, anden tekniske servicemedarbejder, eksterne teknikere, samt de pågældende kunder.

VI SØGER
Vi søger en selvstændig medarbejder, med stærke håndværksmæssige kompetencer og et stort samarbejds- og servicegen.

Da Arenaen har en mængde forskellige installationer, der løbende skal vedligeholdes, er en bred viden og erfaring nødvendig. Af løbende opgaver kan nævnes servicering af døre og låse, udskiftning af perlatorer, tjeck af AV udstyr, samt sørge for at eks. lifte og kraner har fået årligt eftersyn, og lever op til gældende krav og regler.

I forbindelse med arrangementer skal du kunne indgå aktivt i såvel planlægning som afviklingsfasen – og selvstændigt kunne finde løsninger, der sikrer den bedst mulige afvikling af arrangementerne.

Vi søger en teamspiller, der har lyst til selvstændigt at tage ansvar for, at de mange tandhjul husets består af på tekniksiden, er efterset, fungerer og er opdaterede.

Det er naturligvis ikke forudsat, at du kan alt. Sammen med Idrætsbyens daglige leder vil det dog være din opgave, at sikre, at nødvendige tiltag bliver igangsat – og følge op på udførelsen, når det er eksterne håndværkere, der står for opgaven.

Ud over de håndværksmæssige kvalifikationer er det desuden vigtigt, at du har brugere og kunders behov for øje. Både dem der har deres daglige gang i huset, og dem der kommer i forbindelse med arrangementer.  

LIDT OM OS
Ballerup Idrætsbys samlede anlæg består af Ballerup Idrætspark, Måløv Idrætspark, East Kilbride Badet og Ballerup Super Arena. Idrætsbyen har en stab på 17 faste medarbejdere, samt to ledere. Chef for Ballerup Idrætsby, Ketil Folmer Christensen, og Daglig leder, Tom Brinckmann. 

Vi er et naturligt centrum for såvel bredde- som eliteidrætten i kommunen – og samtidig kan tilbyde oplevelser, der rækker ud over den daglige træning. Vores brugere spænder i den sammenhæng vidt. Fra fodbold, atletik- og svømmeklubber, over DBU ungdomslandshold til landshold i banecykling. 

VI LÆGGER VÆGT PÅ, AT DU SOM PERSON
  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Er en teamspiller
  • Har teknisk interesse og flair
  • Har lyst til at skabe struktur og sammenhæng
  • Har lyst til at gribe nye opgaver
  • Har evnen til at holde hovedet koldt i tilspidsede situationer
  • Er udadvendt og imødekommende med sociale kompetencer
  • Er serviceminded
  • Er udstyret med godt humør
  • Kan arbejde på skæve tidspunkter, når vi har arrangementer.
LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse med den forhandlingsberettigede organisation.

YDERLIGERE OPLYSNINGER
Ring og hør mere om jobbet hos Tom Brinckmann, på telefon 5124 1077.

ANSØGNINGSFRIST: 31. JULI 2019
Samtaler vil finde sted i uge 32.

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
 

ORS/BK-Byvaaben_small.pngBallerup Super ArenaBallerup2019-07-09T10:00:22.2732019-07-31T00:00:00
330061875Ejendomsservicemedarbejder til arealpleje og indvendigt vedligeholdelse til Center for EjendomsserviceBasic Vi har behov for en proaktiv ejendomsservicemedarbejder, hvor den rette indstilling vægter højere end den faglige baggrund. Du skal udføre arealpleje og vedligeholdelsesopgaver, både indvendigt og udvendigt. Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice søger en ejendomsservicemedarbejder til arealpleje og indvendig vedligeholdelse. Din overordnede opgave er at sørge for, at kunderne har de bedst mulige betingelser at arbejde under sådan, at de kan koncentrere sig om deres kerneopgaver. Dette sikres gennem egen udførelse af vedligeholdelsesopgaver, rapportering af forhold der vedrører ejendommen til udlejer eller Københavns Ejendomme & Indkøb (KEID) samt koordinering af eksterne håndværkere. Om stillingen Stillingen er på 37 timer ugentligt med en fleksibel arbejdstid. Din opgave er at sikre, at den eller de matrikler, du har ansvar for, fungerer. Det vil sige at du tager ejerskab over driften og alle bygningsmæssige opgaver. Du tager selv initiativ og holder opsyn. Du sørger for, at mangler udbedres, hvad enten du selv kan gøre det, eller hvis der skal bestilles og koordineres med håndværkere. Du har således både håndværksmæssige opgaver som det daglige renhold og pleje af udendørs arealer. Vi forventer, at du: taler og forstår dansk og møder hver dag til tiden har gyldigt kørekort (kategori B) har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet selv tager initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen har øje for fejlfinding i hus og have har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker kan lide at have mange kontaktflader og er dygtig til at kommunikere med kolleger, kunder og leverandører og eksterne håndværkere er fleksibel i den daglige planlægning har en håndværkerbaggrund eller lignende Du er ansat i Ejendomsservice, men har din daglige opgaver og base ude hos en af kommunens øvrige ejendomme, hvor du varetager driften for kunderne. Din distriktschef i Ejendomsservice vil give dig faglig sparring og besøge dig, når du har brug for det eller med jævne mellemrum. Om Center for Ejendomsservice Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice i afdelingen Teknisk Drift. Vi udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau samt effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje. Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice. I Center for Ejendomsservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi brænder for det, vi laver, og hjælper hinanden til at nå resultater. Ansættelsesvilkår Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice, som udfører ejendomsservice for hele kommunen. Vi forventer, at du kan starte i stillingen den 1. september 2019. Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest. Eventuelt relevante kursusbevis skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. Mere information Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ejendomsservice. Kontakt distriktschef Jonas Andersen på 2688 7607 i hverdage ml. 10.00-12.00. Søg via nedenstående link senest fredag den 2. august 2019 Vi holder ansættelsessamtaler i uge 33. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Vi har behov for en proaktiv ejendomsservicemedarbejder, hvor den rette indstilling vægter højere end den faglige baggrund. Du skal udføre arealpleje og vedligeholdelsesopgaver, både indvendigt og udvendigt.

Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice søger en ejendomsservicemedarbejder til arealpleje og indvendig vedligeholdelse.

Din overordnede opgave er at sørge for, at kunderne har de bedst mulige betingelser at arbejde under sådan, at de kan koncentrere sig om deres kerneopgaver. Dette sikres gennem egen udførelse af vedligeholdelsesopgaver, rapportering af forhold der vedrører ejendommen til udlejer eller Københavns Ejendomme & Indkøb (KEID) samt koordinering af eksterne håndværkere.

Om stillingen
Stillingen er på 37 timer ugentligt med en fleksibel arbejdstid.

Din opgave er at sikre, at den eller de matrikler, du har ansvar for, fungerer. Det vil sige at du tager ejerskab over driften og alle bygningsmæssige opgaver. Du tager selv initiativ og holder opsyn. Du sørger for, at mangler udbedres, hvad enten du selv kan gøre det, eller hvis der skal bestilles og koordineres med håndværkere. Du har således både håndværksmæssige opgaver som det daglige renhold og pleje af udendørs arealer.

Vi forventer, at du:

  • taler og forstår dansk og møder hver dag til tiden
  • har gyldigt kørekort (kategori B)
  • har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
  • selv tager initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
  • har øje for fejlfinding i hus og have
  • har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker
  • kan lide at have mange kontaktflader og er dygtig til at kommunikere med kolleger, kunder og leverandører og eksterne håndværkere
  • er fleksibel i den daglige planlægning
  • har en håndværkerbaggrund eller lignende

Du er ansat i Ejendomsservice, men har din daglige opgaver og base ude hos en af kommunens øvrige ejendomme, hvor du varetager driften for kunderne.
Din distriktschef i Ejendomsservice vil give dig faglig sparring og besøge dig, når du har brug for det eller med jævne mellemrum.

Om Center for Ejendomsservice
Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice i afdelingen Teknisk Drift. Vi udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud.
Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau samt effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje.

Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice.

I Center for Ejendomsservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi brænder for det, vi laver, og hjælper hinanden til at nå resultater.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Ejendomsservice, som udfører ejendomsservice for hele kommunen. Vi forventer, at du kan starte i stillingen den 1. september 2019.

Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest.

Eventuelt relevante kursusbevis skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

Mere information
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ejendomsservice. Kontakt distriktschef Jonas Andersen på 2688 7607 i hverdage ml. 10.00-12.00.

Søg via nedenstående link senest fredag den 2. august 2019
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 33.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTeknisk DriftKøbenhavn NV2019-07-19T01:00:17.0272019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk Servicemedarbejder

BRØNDBY-HALLEN

Brøndby
Brøndby Hallen er en sportsarena i forsat udvikling. Vi afholder mange typer af arrangementer lige fra børneidrætsdage, nationale messer og konferencer, til store internationale idrætsbegivenheder. Vi søger en teknisk servicemedarbejder, med potenti...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Servicemedarbejder til ejendomsservice

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Glo...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Teknisk servicemedarbejder til Demenscentret Pilehuset

Pilehuset Service

Brønshøj
Er du serviceminded, kvalitetsbevidst? Har du samtidig en humoristisk tilgang til hverdagen, så er det lige dig, vi står og mangler. Om Demenscentret Pilehuset Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentl...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Erfaren teknisk servicemedarbejder til Ballerup Super Arena

Ballerup Super Arena

Ballerup
Ballerup Idrætsby søger en teknisk servicemedarbejder med gode håndværksmæssig kompetencer og interesse i teknik, brugere og begivenheder, der kan være det centrale omdrejningspunkt for drift og arrangementer i Ballerup Super Arena. Stillingen er 37...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Ejendomsservicemedarbejder til arealpleje og indvendigt vedligeholdelse til Center for Ejendomsservice

Teknisk Drift

København NV
Vi har behov for en proaktiv ejendomsservicemedarbejder, hvor den rette indstilling vægter højere end den faglige baggrund. Du skal udføre arealpleje og vedligeholdelsesopgaver, både indvendigt og udvendigt. Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019