Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder til kundecenter hos Prisberegning.dk

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329830131Phoenix-b0566d3f12018-06-12T00:00:00Servicemedarbejder til kundecenter hos Prisberegning.dk

Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse

Prisberegning.dk A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Kig ind i din nye arbejdsplads: https://youtu.be/gd92WXskuDM

Prisberegning.dk A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder som kontakter os via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at servicerer og vejlede kunder der henvender sig selv til os via vores mange internetportaler og vores hovedportal http://www.prisberegning.dk.

DIN HVERDAG HOS OS:

  • Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- /kommunikationsteknik og kundekommunikation.
  • Du arbejder i et ungt team af 10-12 gode kolleger.
  • Vi har “gå-hjem-mål” (når dit team når jeres mål, så får I alle tidligt fri).
  • Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk.
  • En hverdag fyldt med konkurrencer, bordfodbold, Wii-spil og andre aktiviteter, som giver god afveksling.
  • Fredagsbar én gang om måneden.
  • Du får fast løn + provision

Se billeder fra hverdagen på Instagram her: https://www.instagram.com/imentor.dk/

Hvad forventer vi af dig?

Du serviceminded, energisk og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, trives du med at have en god dialog med vores mange forskellige kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er ansvarlig og nem at omgås.

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Ansøg via dette link: https://goo.gl/forms/XmUrFrmn9gQ1EZZI3

2018-07-03T16:55:40.093 Servicemindede medarbejder søges til hurtig tiltrædelse Prisberegning.dk A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Prisberegning.dk A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder som kontakter os via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Jobbet Jobbet består i at servicerer og vejlede kunder der henvender sig selv til os via vores mange internetportaler og vores hovedportal http: www.prisberegning.dk. DIN HVERDAG HOS OS: Du bliver grundigt oplært og trænet i samtale- kommunikationsteknik og kundekommunikation. Du arbejder i et ungt team af 10-12 gode kolleger. Vi har gå-hjem-mål (når dit team når jeres mål, så får I alle tidligt fri). Vi lægger vægt på, at hverdagen skal være sjov og højenergisk. En hverdag fyldt med konkurrencer, bordfodbold, Wii-spil og andre aktiviteter, som giver god afveksling. Fredagsbar én gang om måneden. Du får fast løn provision Se billeder fra hverdagen på Instagram her: https: www.instagram.com imentor.dk Hvad forventer vi af dig? Du serviceminded, energisk og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, trives du med at have en god dialog med vores mange forskellige kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er ansvarlig og nem at omgås. Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Ansøg via dette link: https: goo.gl forms XmUrFrmn9gQ1EZZI311Jobnetb0566d3f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-08-06T00:00:000000https://goo.gl/forms/XmUrFrmn9gQ1EZZI30EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3284251IMENTOR A/S11Kigkurren 8G, 42300København SDKDanmark0
job@imentor.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent588494JobNet48386191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0566d3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0566d3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0566d3f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0566d3f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/5.jpgEr Håndværk & service noget for dig? Søg jobbet som Servicemedarbejder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service355589576Thomasjob@imentor.dkDKDanmarkDKDanmark330001517Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk BrøndbyRobot Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er Kvalitet til tiden , og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i den gule førertrøje . Vi søger en chauffør servicemedarbejder med kørekort til lastbil anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Brøndby. Du vil få tildelt din egen lastbil ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder. I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde. Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes. pierre.dk Autolakering A S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 37 afdelinger i Danmark og 16 afdelinger i Sverige.

Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig.

pierre.dk Autolakering A/S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er "Kvalitet til tiden", og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i "den gule førertrøje".

Vi søger en chauffør/servicemedarbejder med kørekort til lastbil + anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Brøndby.

Du vil få tildelt din egen lastbil/ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil/ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder.

I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde.

Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes.

pierre.dk Autolakering A/S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 37 afdelinger i Danmark og 16 afdelinger i Sverige.

pierre.dk BrøndbyBrøndby2019-04-05T00:00:002019-05-05T00:00:00
330001137AC Hotel Bella Sky Copenhagen is looking for new Housekeeping AttendantsRobot Are you our new colleague... We are looking for new Housekeeping Attendants to join our team at AC Hotel Bella Sky. We expect you to be a team player and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and challenging job, with dedicated colleagues in our beautiful hotel. About the job As a Housekeeping Attendant, you will join a team in a busy environment in an international hotel. Watch the video a day in Housekeeping here Your job tasks will include: Clean hotel rooms and bathrooms in accordance to brand standards and checklists. Remove trash, dirty linens and room service items Prepare beds with new clean and fresh linen Replace guest amenities and supplies in rooms Straightening desk items, cleaning furniture and appliances Dust, polish and remove marks from walls and furniture Vacuum carpets, floor and mop Maintaining cleanliness of hallways, storage rooms, floors and different public areas Deliver lost and found on daily basis Report maintenance issues on daily basis Ensure high standard of room cleanliness Perform other ad hoc tasks that might follow Greet the guests and take care of requests The working hours are primarily between 06.00-23.00 during the week Monday to Sunday. During assessment and onboarding - we will be looking at the following: Motivation Physique Quality Tempo Language About you Professional skills Proven sense of quality and detail orientation You have a service minded approach You speak basic English Personal skills A flexible team player A presentable, positive and accommodating behavior A smiling and outgoing attitude Organized, hardworking and caring Please note, that we only receive applications through our recruitment system. It is not possible to hand over an application personally.

Are you our new colleague...

We are looking for new Housekeeping Attendants to join our team at AC Hotel Bella Sky. We expect you to be a team player and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and challenging job, with dedicated colleagues in our beautiful hotel.  

About the job 

As a Housekeeping Attendant, you will join a team in a busy environment in an international hotel.   

Watch the video "a day in Housekeeping" here

Your job tasks will include: 

  • Clean hotel rooms and bathrooms in accordance to brand standards and checklists. 
  • Remove trash, dirty linens and room service items 
  • Prepare beds with new clean and fresh linen 
  • Replace guest amenities and supplies in rooms 
  • Straightening desk items, cleaning furniture and appliances 
  • Dust, polish and remove marks from walls and furniture 
  • Vacuum carpets, floor and mop  
  • Maintaining cleanliness of hallways, storage rooms, floors and different public areas 
  • Deliver lost and found on daily basis 
  • Report maintenance issues on daily basis 
  • Ensure high standard of room cleanliness  
  • Perform other ad hoc tasks that might follow 
  • Greet the guests and take care of requests 

The working hours are primarily between 06.00-23.00 during the week Monday to Sunday.  During assessment and onboarding - we will be looking at the following: 

  • Motivation  
  • Physique  
  • Quality  
  • Tempo  
  • Language  

About you  

Professional skills 

  • Proven sense of quality and detail orientation 
  • You have a service minded approach 
  • You speak basic English 

Personal skills 

  • A flexible team player  
  • A presentable, positive and accommodating behavior 
  • A smiling and outgoing attitude 
  • Organized, hardworking and caring 

Please note, that we only receive applications through our recruitment system. It is not possible to hand over an application personally.

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-04-04T00:00:002019-05-30T00:00:00
329969907OldfrueRobot Er du ambitiøs, ansvarsbevidst, målrettet og ikke bange for udfordringer, så tror vi, at du er den rette til dette job, som oldfrue med 16 medarbejdere, som der skal tages vare på hver dag. Vi forventer du har indgående kendskab og erfaring med rengøring, gerne fra hotel rengøring. Du skal have ledelseserfaring og have et godt overblik og er som person detaljeorienteret, motiverende, har et højt energiniveau og erbejder resultatorienteret. Du har forståelse og interesse for andre kulturer og værdsætter mangfoldighed. Du skal kunne skrive og tale dansk, og kommunikere på engelsk.

Er du ambitiøs, ansvarsbevidst, målrettet og ikke bange for udfordringer, så tror vi, at du er den rette til dette job, som oldfrue med 16 medarbejdere, som der skal tages vare på hver dag.

Vi forventer du har indgående kendskab og erfaring med rengøring, gerne  fra hotel rengøring.

Du skal have ledelseserfaring og have et godt overblik og er som person detaljeorienteret, motiverende, har et højt energiniveau og erbejder resultatorienteret.

Du har forståelse og interesse for andre kulturer og værdsætter mangfoldighed.

Du skal kunne skrive og tale dansk, og kommunikere på engelsk.

 

 

MEP CLEANING ApSGlostrup2019-03-04T00:00:002019-04-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk Brøndby

pierre.dk Brøndby

Brøndby
Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.00...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:5. maj 2019

AC Hotel Bella Sky Copenhagen is looking for new Housekeeping Attendants

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague... We are looking for new Housekeeping Attendants to join our team at AC Hotel Bella Sky. We expect you to be a team player and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and cha...
Indrykket:4. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Oldfrue

MEP CLEANING ApS

Glostrup
Er du ambitiøs, ansvarsbevidst, målrettet og ikke bange for udfordringer, så tror vi, at du er den rette til dette job, som oldfrue med 16 medarbejdere, som der skal tages vare på hver dag. Vi forventer du har indgående kendskab og erfaring med reng...
Indrykket:4. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019