Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder til Regionspsykiatrien Horsens

Vi har 1 fast stilling som servicemedarbejder i Regionspsykiatrien Horsens ledig til besættelse 1. oktober. Stillingen er på 20 timer ugentligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 08.00 – 16.00 mandag til fredag.  

Som servicemedarbejder vil du blive tilknyttet Klinik 1, men med opgaver på tværs af hele huset. Du får en alsidig hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere. Efter kort tid vil du blive en central person, som er med at få huset til at fungere optimalt.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende.

Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder:

  • Bestilling af varer
  • Kopieringsopgaver
  • Lave kaffe til møder/grupper
  • Holde orden i mødelokaler og personalekøkkener
  • Servicering af RPH's biler herunder støvsugning af bilerne, køre dem i vaskehal og til service
  • Ad hoc-opgaver
 
Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer:
  • Hjælpsom og serviceminded
  • God til at prioritere mange forskellige opgaver
  • Omhyggelig og har ordenssans
  • Kørekort
 
Yderligere oplysninger
Kontakt afdelingssygeplejerske Anja Søndergaard, Klinik 1 på tlf. 2128 7959 hvis du har spørgsmål til stillingen.
 
Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtaler
Ansøgningsfristen den 19. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 35.
Løn efter gældende overenskomst.
 
Om Regionspsykiatrien Horsens
Regionspsykiatrien Horsens (RPH) er beliggende ved Hospitalsenheden Horsens og med to satellitter i Skanderborg og Odder. RPH varetager den regionale voksenpsykiatriske behandling til borgere i kommunerne Horsens, Skanderborg, Hedensted og Odder - i alt ca. 213.000 indbyggere. Afdelingen hører organisatorisk til Psykiatri- og Socialområdet i Region Midtjylland.
 
RPH har ca. 170 medarbejdere. Der er 2 sengeafsnit O1 og O2 og to ambulante klinikker K1 og K2.
O1 er et skærmet afsnit med 23 senge. Til afsnittet er knyttet et psykiatrisk akutteam bestående af 5 sygeplejersker, der kører ud i hele optageområdet.
O2 er et lukket, intensivt afsnit med 15 sengepladser samt 2 visiterede modtagelsespladser.
Psykiatrisk klinik 1 består af 3 teams: Psykoseteamet, Retspsykiatrisk team, team for nyopdaget skizofreni samt ADHD teamet.
Psykiatrisk klinik 2 består af 4 teams: team for mani og depression, team for personlighedsforstyrrelser og angst samt ældrepsykiatrisk team.
 
Du kan læse mere om Regionspsykiatrien Horsens på https://www.psykiatrien.rm.dk/afdelinger/regionspsykiatrien-horsens/
 




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046745Phoenix-e97f1f9612019-06-20T12:00:25.153Servicemedarbejder til Regionspsykiatrien HorsensVi har 1 fast stilling som servicemedarbejder i Regionspsykiatrien Horsens ledig til besættelse 1. oktober. Stillingen er på 20 timer ugentligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 08.00 – 16.00 mandag til fredag.  

Som servicemedarbejder vil du blive tilknyttet Klinik 1, men med opgaver på tværs af hele huset. Du får en alsidig hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere. Efter kort tid vil du blive en central person, som er med at få huset til at fungere optimalt.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende.

Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder:
  • Bestilling af varer
  • Kopieringsopgaver
  • Lave kaffe til møder/grupper
  • Holde orden i mødelokaler og personalekøkkener
  • Servicering af RPH's biler herunder støvsugning af bilerne, køre dem i vaskehal og til service
  • Ad hoc-opgaver
 
Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer:
  • Hjælpsom og serviceminded
  • God til at prioritere mange forskellige opgaver
  • Omhyggelig og har ordenssans
  • Kørekort
 
Yderligere oplysninger
Kontakt afdelingssygeplejerske Anja Søndergaard, Klinik 1 på tlf. 2128 7959 hvis du har spørgsmål til stillingen.
 
Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtaler
Ansøgningsfristen den 19. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 35.
Løn efter gældende overenskomst.
 
Om Regionspsykiatrien Horsens
Regionspsykiatrien Horsens (RPH) er beliggende ved Hospitalsenheden Horsens og med to satellitter i Skanderborg og Odder. RPH varetager den regionale voksenpsykiatriske behandling til borgere i kommunerne Horsens, Skanderborg, Hedensted og Odder - i alt ca. 213.000 indbyggere. Afdelingen hører organisatorisk til Psykiatri- og Socialområdet i Region Midtjylland.
 
RPH har ca. 170 medarbejdere. Der er 2 sengeafsnit O1 og O2 og to ambulante klinikker K1 og K2.
O1 er et skærmet afsnit med 23 senge. Til afsnittet er knyttet et psykiatrisk akutteam bestående af 5 sygeplejersker, der kører ud i hele optageområdet.
O2 er et lukket, intensivt afsnit med 15 sengepladser samt 2 visiterede modtagelsespladser.
Psykiatrisk klinik 1 består af 3 teams: Psykoseteamet, Retspsykiatrisk team, team for nyopdaget skizofreni samt ADHD teamet.
Psykiatrisk klinik 2 består af 4 teams: team for mani og depression, team for personlighedsforstyrrelser og angst samt ældrepsykiatrisk team.
 
Du kan læse mere om Regionspsykiatrien Horsens på https://www.psykiatrien.rm.dk/afdelinger/regionspsykiatrien-horsens/
 




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2019-07-15T11:50:12.037 Vi har 1 fast stilling som servicemedarbejder i Regionspsykiatrien Horsens ledig til besættelse 1. oktober. Stillingen er på 20 timer ugentligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 08.00 16.00 mandag til fredag. Som servicemedarbejder vil du blive tilknyttet Klinik 1, men med opgaver på tværs af hele huset. Du får en alsidig hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere. Efter kort tid vil du blive en central person, som er med at få huset til at fungere optimalt.Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende.Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder: Bestilling af varer Kopieringsopgaver Lave kaffe til møder grupper Holde orden i mødelokaler og personalekøkkener Servicering af RPH& 39 s biler herunder støvsugning af bilerne, køre dem i vaskehal og til service Ad hoc-opgaver Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer: Hjælpsom og serviceminded God til at prioritere mange forskellige opgaver Omhyggelig og har ordenssans Kørekort Yderligere oplysningerKontakt afdelingssygeplejerske Anja Søndergaard, Klinik 1 på tlf. 2128 7959 hvis du har spørgsmål til stillingen. Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtalerAnsøgningsfristen den 19. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 35.Løn efter gældende overenskomst. Om Regionspsykiatrien HorsensRegionspsykiatrien Horsens (RPH) er beliggende ved Hospitalsenheden Horsens og med to satellitter i Skanderborg og Odder. RPH varetager den regionale voksenpsykiatriske behandling til borgere i kommunerne Horsens, Skanderborg, Hedensted og Odder - i alt ca. 213.000 indbyggere. Afdelingen hører organisatorisk til Psykiatri- og Socialområdet i Region Midtjylland. RPH har ca. 170 medarbejdere. Der er 2 sengeafsnit O1 og O2 og to ambulante klinikker K1 og K2.O1 er et skærmet afsnit med 23 senge. Til afsnittet er knyttet et psykiatrisk akutteam bestående af 5 sygeplejersker, der kører ud i hele optageområdet.O2 er et lukket, intensivt afsnit med 15 sengepladser samt 2 visiterede modtagelsespladser.Psykiatrisk klinik 1 består af 3 teams: Psykoseteamet, Retspsykiatrisk team, team for nyopdaget skizofreni samt ADHD teamet.Psykiatrisk klinik 2 består af 4 teams: team for mani og depression, team for personlighedsforstyrrelser og angst samt ældrepsykiatrisk team. Du kan læse mere om Regionspsykiatrien Horsens på https: www.psykiatrien.rm.dk afdelinger regionspsykiatrien-horsens Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixe97f1f96101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-25T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8fef4068-92df-449d-a81b-bf08c56bf70e0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3550298Regionspsykiatrien Horsens Klinik 111Sundvej 308700HorsensDKDanmarkORS/e97f1f96_logo.gifORS/Small/e97f1f96_logo.gif0
anjablaa@rm.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent781362EmplyMinimum pakken - 35 dage88fccf43-3977-47ee-a353-9d6e0bf1c810_11464200020-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e97f1f96https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e97f1f96https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e97f1f96&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e97f1f96&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/2.jpgServicemedarbejder til Regionspsykiatrien Horsens12008001Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service362112862Anja Søndergaard Blaabjerglanjablaa@rm.dkDanmarkDanmark330140232Learnmark søger servicemedarbejderRobot Vi søger en teknisk servicemedarbejder til til drift og vedligehold af el, bygningsautomatik og energistyring.Vi søger en kollega og medarbejder med teknisk baggrund, krydret med solidt kendskab til el, bygningsautomatik og energioptimering. Du skal indgå i vores serviceafdeling, men du skal mest have fokus på vores tekniske installationer. Du refererer direkte til skolens driftsleder, og du bliver involveret i daglig drift og vedligehold af vores CTS-anlæg, tyverialarm, adgangskontrol, ventilationsanlæg, varmeinstallationer og alle andre tekniske installationer. I forbindelse med om- eller tilbygninger, som kræver indgreb i de tekniske installationer, vil du ligeledes blive involveret i planlægning og opfølgning i forbindelse med entreprenørens udførelse og aflevering. Dit arbejde foregår på tværs af vores tre adresser i Horsens. Du vil få hjælp af vores dygtige servicemedarbejdere, og I vil have en høj grad af gensidig erfaringsudveksling. Din rolle vil være at instruere og støtte i forbindelse med daglig betjening af eksisterende og nye anlæg og installationer, hvor det er vigtigt med en omfattende vidensdeling. Hvis der opstår akut behov for at du deltager i andre opgaver i Bygningsdriften, så skal du være parat til at deltage i de situationer også. Faglige kompetencer Vi forventer, at du er uddannet elektriker, maskinmester, automatiktekniker eller har anden erfaring uddannelse inden for el, varme og ventilation har erfaring med CTS-anlæg og bygningsautomatik har erfaring med energioptimering og -styring har kendskab til IT pc er, servere og netværk har kendskab til adgangskontrolsystemer og alarmanlæg har kørekort. Personlige kompetencer Som person er du serviceorienteret og besidder drive og engagement. Du arbejder selvstændigt og struktureret. Du kan tilrettelægge din egen arbejdsdag, men du indgår også gerne i teams. Du forstår at skabe og vedligeholde gode relationer til kollegaer, og herudover trives du i rollen som betroet sparringspartner. Samtidig gør din udadvendte personlighed, at du fører en god dialog med kollegaer, elever og kursister på Learnmark Horsens. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kollega Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Vi søger en teknisk servicemedarbejder til til drift og vedligehold af el, bygningsautomatik og energistyring.
Vi søger en kollega og medarbejder med teknisk baggrund, krydret med solidt kendskab til el, bygningsautomatik og energioptimering.

Du skal indgå i vores serviceafdeling, men du skal mest have fokus på vores tekniske installationer. Du refererer direkte til skolens driftsleder, og du bliver involveret i daglig drift og vedligehold af vores CTS-anlæg, tyverialarm, adgangskontrol, ventilationsanlæg, varmeinstallationer og alle andre tekniske installationer.

I forbindelse med om- eller tilbygninger, som kræver indgreb i de tekniske installationer, vil du ligeledes blive involveret i planlægning og opfølgning i forbindelse med entreprenørens udførelse og aflevering.

Dit arbejde foregår på tværs af vores tre adresser i Horsens. Du vil få hjælp af vores dygtige servicemedarbejdere, og I vil have en høj grad af gensidig erfaringsudveksling. Din rolle vil være at instruere og støtte i forbindelse med daglig betjening af eksisterende og nye anlæg og installationer, hvor det er vigtigt med en omfattende vidensdeling.

Hvis der opstår akut behov for at du deltager i andre opgaver i Bygningsdriften, så skal du være parat til at deltage i de situationer også.

Faglige kompetencer

Vi forventer, at du

  • er uddannet elektriker, maskinmester, automatiktekniker eller har anden erfaring/uddannelse inden for el, varme og ventilation
  • har erfaring med CTS-anlæg og bygningsautomatik
  • har erfaring med energioptimering og -styring
  • har kendskab til IT – pc’er, servere og netværk
  • har kendskab til adgangskontrolsystemer og alarmanlæg
  • har kørekort. 

Personlige kompetencer

Som person er du serviceorienteret og besidder drive og engagement. Du arbejder selvstændigt og struktureret. Du kan tilrettelægge din egen arbejdsdag, men du indgår også gerne i teams.

Du forstår at skabe og vedligeholde gode relationer til kollegaer, og herudover trives du i rollen som betroet sparringspartner.

Samtidig gør din udadvendte personlighed, at du fører en god dialog med kollegaer, elever og kursister på Learnmark Horsens.

Ansættelsesvilkår

  • Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kollega
  • Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst
  • Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Learnmark HorsensHorsens2019-12-12T00:00:002020-01-02T00:00:00
330134994Vi søger en Intern servicemedarbejder med erfaring fra byggebranchenRobot KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger en dygtig Servicemedarbejder med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling i Horsens. Du har erfaring fra byggebranchen og kan lide at være en del af et team i forandring, hvor tingene til tider går stærkt. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service. Du deltager i afdelingens arbejde hvor planlægning af servicearbejder, koordinering med underentreprenører, bestilling af materialer fra vores fabrik i Polen og leverandører i DK, samt dialog med vores kunder er blandt de daglige opgaver. Alt dette i samarbejde med vores dygtige kollegaer i serviceafdelingen. Som person går du foran og møder dine kolleger med tillid. Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det indimellem går stærkt! DINE OPGAVER HOS BADELEMENT: Planlægning af serviceopgaver Aftale med beboere Indrapportering af serviceopgaver Indkøb af dele til serviceopgaver Kan tale og skrive engelsk, og gerne tysk eller polsk. Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Få mere at vide hos CEO Hans Henrik Nielsen Mobil: 5455 6366 Vi afholder løbende samtaler, men venter gerne på den rette. Send din ansøgning til: job@badelement.dk. snarest og senest den 20. december.

KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE?

Vi søger en dygtig Servicemedarbejder med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling i Horsens.

Du har erfaring fra byggebranchen og kan lide at være en del af et team i forandring, hvor tingene til tider går stærkt. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service.

Du deltager i afdelingens arbejde hvor planlægning af servicearbejder, koordinering med underentreprenører, bestilling af materialer fra vores fabrik i Polen og leverandører i DK, samt dialog med vores kunder er blandt de daglige opgaver. Alt dette i samarbejde med vores dygtige kollegaer i serviceafdelingen.

Som person går du foran og møder dine kolleger med tillid. Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det indimellem går stærkt!

DINE OPGAVER HOS BADELEMENT:

  • Planlægning af serviceopgaver
  • Aftale med beboere
  • Indrapportering af serviceopgaver
  • Indkøb af dele til serviceopgaver
  • Kan tale og skrive engelsk, og gerne tysk eller polsk.

Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Få mere at vide hos CEO Hans Henrik Nielsen Mobil: 5455 6366

 

Vi afholder løbende samtaler, men venter gerne på den rette.

Send din ansøgning til: job@badelement.dk. snarest og senest den 20. december.

BADELEMENT A/SHorsens2019-12-12T00:00:002020-01-20T00:00:00
330134256Teknisk servicemedarbejder og receptionistRobot Den kombinerede stilling som receptionist vicevært indebærer mange forskellige opgaver. Du er allokeret til vores afdeling i Herning i en selvstændig stilling, hvor du skal varetage opgaver såsom: Modtagelse og registrering af gæster Håndtering af ind- og udgående breve og pakker Større udskrivnings- og kopieringsopgaver Indkøb af kontorartikler og kontering af fakturaer Opsætning og nedtagning af arbejdspladser (skrivebord, stol mv.) Klargøring af lokaler til møder Servicering af printere, håndtering af affald Lettere håndværksmæssigt arbejde og kontakt til håndværkere og leverandører Arbejdstiden er 37 timer fordelt på mandag- torsdag kl. 8.00 16.00 og fredage kl. 8.00-15.30. Du har sandsynligvis en håndværksmæssig baggrund og et bredt kendskab til vedligeholdelse af ejendom. Derudover skal du kunne have mange opgaver i gang på samme tid, være i stand til at arbejde selvstændigt og med en god ordenssans. Vi forventer, du har erfaring i brugen af hele office-pakken samt er i besiddelse af et kørekort. Som person er du omgængelig, samarbejdsvillig og fleksibel med god humor og fysik

Den kombinerede stilling som receptionist/vicevært indebærer mange forskellige opgaver. Du er allokeret til vores afdeling i Herning i en selvstændig stilling, hvor du skal varetage opgaver såsom:

• Modtagelse og registrering af gæster

• Håndtering af ind- og udgående breve og pakker

• Større udskrivnings- og kopieringsopgaver

• Indkøb af kontorartikler og kontering af fakturaer

• Opsætning og nedtagning af arbejdspladser (skrivebord, stol mv.)

• Klargøring af lokaler til møder

• Servicering af printere, håndtering af affald

• Lettere håndværksmæssigt arbejde og kontakt til håndværkere og leverandører

Arbejdstiden er 37 timer fordelt på mandag- torsdag kl. 8.00 – 16.00 og fredage kl. 8.00-15.30.

Du har sandsynligvis en håndværksmæssig baggrund og et bredt kendskab til vedligeholdelse af ejendom. Derudover skal du kunne have mange opgaver i gang på samme tid, være i stand til at arbejde selvstændigt og med en god ordenssans. Vi forventer, du har erfaring i brugen af hele office-pakken samt er i besiddelse af et kørekort. Som person er du omgængelig, samarbejdsvillig og fleksibel med god humor og fysik

BANKERNES EDB CENTRALHerning2019-12-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
330139450Servicemedarbejder søges til Hørning, Skanderborg KommuneRobot Jydsk Miljø rengøring A S søger rengøringsassistent til dagtilbud børnehave i Hørning, Skanderborg Kommune. Stillingen drejer sig om føgende:Mandag - fredag kl. 16.30 - 20.30. En arbejdstid på 20 timer pr. uge. Du skal gerne kunne begå dig på dansk, og desuden besidde et godt overblik. Det er en fordel med rengøringserfaring men ikke et krav. Vi har brug for en medarbejder, der er selvstændig, ansvarsbevidst, grundig. Vi skal kunne regne med dig, så du i øvrigt skal være stabil og pligtopfyldende. Gyldig børneafttest og straffeattest. Tiltrædelse for stillingen er hurtigst muligt. Husk at skrive referencen Hørning på din ansøgning alt efter hvilken stilling du søger. Hvis du ikke har hørt fra os senest d. 19. december efter fremsendelse af ansøgningen, må du påregne at stillingen er besat til anden side. Vi tilbyder gode ordnede arbejdsforhold, og der aflønnes efter Serviceoverenskomsten DI 3F - privat service, hotel og restauration. Ansøgning og CV sendes pr. mail til kristina@j-m-r.dk . Ved tvivlspørgsmål kontaktes Kristina Mikolajevic pr. mobil på 23 32 46 58 i tidsrummet 08-16.00 (bedes venligst respekteret).

Jydsk Miljø rengøring A/S søger rengøringsassistent til dagtilbud/børnehave i Hørning, Skanderborg Kommune.

Stillingen drejer sig om føgende:
Mandag - fredag kl. 16.30 - 20.30. En arbejdstid på 20 timer pr. uge. 

Du skal gerne kunne begå dig på dansk, og desuden besidde et godt overblik. Det er en fordel med rengøringserfaring men ikke et krav.

Vi har brug for en medarbejder, der er selvstændig, ansvarsbevidst, grundig. Vi skal kunne regne med dig, så du i øvrigt skal være stabil og pligtopfyldende. 

Gyldig børneafttest og straffeattest.

Tiltrædelse for stillingen er hurtigst muligt.

Husk at skrive referencen "Hørning" på din ansøgning alt efter hvilken stilling du søger.

Hvis du ikke har hørt fra os senest d. 19. december efter fremsendelse af ansøgningen, må du påregne at stillingen er besat til anden side.

Vi tilbyder gode ordnede arbejdsforhold, og der aflønnes efter Serviceoverenskomsten DI/3F - privat service, hotel og restauration.

Ansøgning og CV sendes pr. mail til kristina@j-m-r.dk . Ved tvivlspørgsmål kontaktes Kristina Mikolajevic pr. mobil på 23 32 46 58  i tidsrummet 08-16.00 (bedes venligst respekteret). 

JYDSK MILJØ RENGØRING A/SHørning2019-12-12T00:00:002020-02-04T00:00:00
330131964Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk HasleRobot Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er Kvalitet til tiden , og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i den gule førertrøje . Vi søger en chauffør servicemedarbejder med kørekort til lastbil anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Hasle. Du vil få tildelt din egen lastbil ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder. I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde. Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes. pierre.dk Autolakering A S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 38 afdelinger i Danmark og 20 afdelinger i Sverige.

Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig.

pierre.dk Autolakering A/S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.000 biler, og er således Europas største autolakeringsvirksomhed. Et af nøgleordene i koncernen er "Kvalitet til tiden", og mener du at du kan bidrage hertil, så er det dig vi har brug for på holdet i "den gule førertrøje".

Vi søger en chauffør/servicemedarbejder med kørekort til lastbil + anhænger (CE), samt førerkort og chaufføruddannelsesbevis, til tiltrædelse snarest muligt, til vores lakcenter i Hasle.

Du vil få tildelt din egen lastbil/ladvogn som du har ansvaret for at holde. Med denne lastbil/ladvogn skal du hente og bringe biler til og fra lakcenteret og vores kunder.

I de perioder hvor der ikke er biler at transportere, vil du komme til at hjælpe til på værkstedet omkring forefaldende arbejde.

Ansøgere med erfaring fra transport af biler eller erfaring fra autobranchen foretrækkes.

pierre.dk Autolakering A/S er Europas største og mest innovative autolakeringsvirksomhed. Vi beskæftigere ca. 500 medarbejdere og har 38 afdelinger i Danmark og 20 afdelinger i Sverige.

pierre.dk HasleAarhus V2019-11-28T00:00:002019-12-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Learnmark søger servicemedarbejder

Learnmark Horsens

Horsens
Vi søger en teknisk servicemedarbejder til til drift og vedligehold af el, bygningsautomatik og energistyring.Vi søger en kollega og medarbejder med teknisk baggrund, krydret med solidt kendskab til el, bygningsautomatik og energioptimering. Du skal...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:2. januar 2020

Vi søger en Intern servicemedarbejder med erfaring fra byggebranchen

BADELEMENT A/S

Horsens
KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger en dygtig Servicemedarbejder med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling i Horsens. Du har erfaring fra byggebranchen og kan lide at være en del af et team i forandring, hvor tingene til tider går st...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:20. januar 2020

Teknisk servicemedarbejder og receptionist

BANKERNES EDB CENTRAL

Herning
Den kombinerede stilling som receptionist vicevært indebærer mange forskellige opgaver. Du er allokeret til vores afdeling i Herning i en selvstændig stilling, hvor du skal varetage opgaver såsom: Modtagelse og registrering af gæster Håndtering af i...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Servicemedarbejder søges til Hørning, Skanderborg Kommune

JYDSK MILJØ RENGØRING A/S

Hørning
Jydsk Miljø rengøring A S søger rengøringsassistent til dagtilbud børnehave i Hørning, Skanderborg Kommune. Stillingen drejer sig om føgende:Mandag - fredag kl. 16.30 - 20.30. En arbejdstid på 20 timer pr. uge. Du skal gerne kunne begå dig på dansk,...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:4. februar 2020

Chauffør/Servicemedarbejder til pierre.dk Hasle

pierre.dk Hasle

Aarhus V
Har du lyst til at indgå i en travl hverdag med gode kollegaer, hvor kvalitet, lakering af biler og godt humør er i fokus, så kan dette måske være jobbet for dig. pierre.dk Autolakering A S er en del af IRSH koncernen håndtere årligt mere end 250.00...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:22. december 2019