Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder/administrativ medarbejder til Regnskab 971350

Kan du gøre et stærkt og velfungerende serviceteam endnu bedre?

I Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet søger vi en dygtig og engageret servicemedarbejder/administrativ medarbejder, der kan og vil være med til at løse en bred vifte af gruppens opgaver. Stillingen omfatter service- og supportopgaver til afdelingens teams.

Stillingens længde er 6 måneder, og du vil få dels dine egne daglige ansvarsområder og dels blive en del af arbejdet i flere grupper inden for afdelingen.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • varetagelse af bilagsarkivering
  • udtræk og registrering af data ifm. indberetninger
  • receptions- og telefonomstillingsopgaver
  • lettere regnskabsopgaver
  • selvstændige, tidsbegrænsede opgaver, f.eks. tastnings- eller struktureringsopgaver
  • diverse ad-hoc opgaver.

Vores forventninger til dig er, at du:
  • opfylder kravene til at indgå i et jobrotationsforløb (har været ledig i min. 26 uger). Kontakt A-kasse/jobcenter for at sikre, at du opfylder kravene. Du bedes anføre din aktuelle ledighedslængde i ansøgningen.
  • er imødekommende, fleksibel og initiativrig
  • har erfaring med arbejde i reception og/eller omstilling
  • forstår til enhver tid at yde en god service over for interne og eksterne samarbejdspartnere og kolleger
  • kan arbejde selvstændigt og effektivt
  • har erfaring med administrative rutiner, er detaljeorienteret og arbejder systematisk og struktureret
  • er god til at kommunikere i både skrift og tale
  • begår dig godt på engelsk og kan tale og vejlede over telefonen
  • kan skabe gode samarbejdsrelationer
  • har kendskab til MicroSoft Office-pakken – særligt Excel.

Om Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet:
Regnskab er en del af økonomi og Bygninger og er organiseret i fire forskellige teams:
  • Servicegruppen
  • Kreditorgruppen
  • Debitorgruppen
  • Rejsegruppen

Herudover er der et tæt samarbejde med teamet i AUs Omstilling, der ligeledes har hjemme i økonomi og Bygninger. Regnskabsafdelingen leverer valide data til den videre økonomistyring, som foregår i andre enheder. Kvalitetssikkerhed og effektivitet er derfor grundbegreber i den måde, vi har tilrettelagt opgaverne på.

Vi tilbyder:
Du vil indgå i et team, hvor du ud over dine egne opgaver i Regnskab og i Omstillingen også løser opgaver i samarbejde med de resterende teammedlemmer.

Regnskab er en velfungerende afdeling, hvor barren for effektivitet og kvalitet flyttes hele tiden, og hvor fokus på trivsel og faglig udvikling er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til HK-overenskomsten.

Vi afholder samtaler mandag d. 23. april og ønsker opstart snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved henvendelse til teamleder Bente Wissing Brøndum, bente.brondum@au.dk (bente.brondum@au.dk), tlf. 21 16 40 52.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 18.04.2018

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her