Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder/administrativ medarbejder til Regnskab 971350

Kan du gøre et stærkt og velfungerende serviceteam endnu bedre?

I Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet søger vi en dygtig og engageret servicemedarbejder/administrativ medarbejder, der kan og vil være med til at løse en bred vifte af gruppens opgaver. Stillingen omfatter service- og supportopgaver til afdelingens teams.

Stillingens længde er 6 måneder, og du vil få dels dine egne daglige ansvarsområder og dels blive en del af arbejdet i flere grupper inden for afdelingen.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • varetagelse af bilagsarkivering
  • udtræk og registrering af data ifm. indberetninger
  • receptions- og telefonomstillingsopgaver
  • lettere regnskabsopgaver
  • selvstændige, tidsbegrænsede opgaver, f.eks. tastnings- eller struktureringsopgaver
  • diverse ad-hoc opgaver.

Vores forventninger til dig er, at du:
  • opfylder kravene til at indgå i et jobrotationsforløb (har været ledig i min. 26 uger). Kontakt A-kasse/jobcenter for at sikre, at du opfylder kravene. Du bedes anføre din aktuelle ledighedslængde i ansøgningen.
  • er imødekommende, fleksibel og initiativrig
  • har erfaring med arbejde i reception og/eller omstilling
  • forstår til enhver tid at yde en god service over for interne og eksterne samarbejdspartnere og kolleger
  • kan arbejde selvstændigt og effektivt
  • har erfaring med administrative rutiner, er detaljeorienteret og arbejder systematisk og struktureret
  • er god til at kommunikere i både skrift og tale
  • begår dig godt på engelsk og kan tale og vejlede over telefonen
  • kan skabe gode samarbejdsrelationer
  • har kendskab til MicroSoft Office-pakken – særligt Excel.

Om Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet:
Regnskab er en del af økonomi og Bygninger og er organiseret i fire forskellige teams:
  • Servicegruppen
  • Kreditorgruppen
  • Debitorgruppen
  • Rejsegruppen

Herudover er der et tæt samarbejde med teamet i AUs Omstilling, der ligeledes har hjemme i økonomi og Bygninger. Regnskabsafdelingen leverer valide data til den videre økonomistyring, som foregår i andre enheder. Kvalitetssikkerhed og effektivitet er derfor grundbegreber i den måde, vi har tilrettelagt opgaverne på.

Vi tilbyder:
Du vil indgå i et team, hvor du ud over dine egne opgaver i Regnskab og i Omstillingen også løser opgaver i samarbejde med de resterende teammedlemmer.

Regnskab er en velfungerende afdeling, hvor barren for effektivitet og kvalitet flyttes hele tiden, og hvor fokus på trivsel og faglig udvikling er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til HK-overenskomsten.

Vi afholder samtaler mandag d. 23. april og ønsker opstart snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved henvendelse til teamleder Bente Wissing Brøndum, bente.brondum@au.dk (bente.brondum@au.dk), tlf. 21 16 40 52.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 18.04.2018

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787323Phoenix-47245b0912018-04-04T17:09:43.170Servicemedarbejder/administrativ medarbejder til Regnskab 971350Kan du gøre et stærkt og velfungerende serviceteam endnu bedre?

I Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet søger vi en dygtig og engageret servicemedarbejder/administrativ medarbejder, der kan og vil være med til at løse en bred vifte af gruppens opgaver. Stillingen omfatter service- og supportopgaver til afdelingens teams.

Stillingens længde er 6 måneder, og du vil få dels dine egne daglige ansvarsområder og dels blive en del af arbejdet i flere grupper inden for afdelingen.

Dine opgaver vil bl.a. være:
  • varetagelse af bilagsarkivering
  • udtræk og registrering af data ifm. indberetninger
  • receptions- og telefonomstillingsopgaver
  • lettere regnskabsopgaver
  • selvstændige, tidsbegrænsede opgaver, f.eks. tastnings- eller struktureringsopgaver
  • diverse ad-hoc opgaver.

Vores forventninger til dig er, at du:
  • opfylder kravene til at indgå i et jobrotationsforløb (har været ledig i min. 26 uger). Kontakt A-kasse/jobcenter for at sikre, at du opfylder kravene. Du bedes anføre din aktuelle ledighedslængde i ansøgningen.
  • er imødekommende, fleksibel og initiativrig
  • har erfaring med arbejde i reception og/eller omstilling
  • forstår til enhver tid at yde en god service over for interne og eksterne samarbejdspartnere og kolleger
  • kan arbejde selvstændigt og effektivt
  • har erfaring med administrative rutiner, er detaljeorienteret og arbejder systematisk og struktureret
  • er god til at kommunikere i både skrift og tale
  • begår dig godt på engelsk og kan tale og vejlede over telefonen
  • kan skabe gode samarbejdsrelationer
  • har kendskab til MicroSoft Office-pakken – særligt Excel.

Om Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet:
Regnskab er en del af økonomi og Bygninger og er organiseret i fire forskellige teams:
  • Servicegruppen
  • Kreditorgruppen
  • Debitorgruppen
  • Rejsegruppen

Herudover er der et tæt samarbejde med teamet i AUs Omstilling, der ligeledes har hjemme i økonomi og Bygninger. Regnskabsafdelingen leverer valide data til den videre økonomistyring, som foregår i andre enheder. Kvalitetssikkerhed og effektivitet er derfor grundbegreber i den måde, vi har tilrettelagt opgaverne på.

Vi tilbyder:
Du vil indgå i et team, hvor du ud over dine egne opgaver i Regnskab og i Omstillingen også løser opgaver i samarbejde med de resterende teammedlemmer.

Regnskab er en velfungerende afdeling, hvor barren for effektivitet og kvalitet flyttes hele tiden, og hvor fokus på trivsel og faglig udvikling er i højsædet.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til HK-overenskomsten.

Vi afholder samtaler mandag d. 23. april og ønsker opstart snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved henvendelse til teamleder Bente Wissing Brøndum, bente.brondum@au.dk (bente.brondum@au.dk), tlf. 21 16 40 52.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 18.04.2018

 

2018-04-19T00:50:45.427 Kan du gøre et stærkt og velfungerende serviceteam endnu bedre? I Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet søger vi en dygtig og engageret servicemedarbejder administrativ medarbejder, der kan og vil være med til at løse en bred vifte af gruppens opgaver. Stillingen omfatter service- og supportopgaver til afdelingens teams. Stillingens længde er 6 måneder, og du vil få dels dine egne daglige ansvarsområder og dels blive en del af arbejdet i flere grupper inden for afdelingen. Dine opgaver vil bl.a. være: varetagelse af bilagsarkiveringudtræk og registrering af data ifm. indberetningerreceptions- og telefonomstillingsopgaverlettere regnskabsopgaverselvstændige, tidsbegrænsede opgaver, f.eks. tastnings- eller struktureringsopgaverdiverse ad-hoc opgaver. Vores forventninger til dig er, at du: opfylder kravene til at indgå i et jobrotationsforløb (har været ledig i min. 26 uger). Kontakt A-kasse jobcenter for at sikre, at du opfylder kravene. Du bedes anføre din aktuelle ledighedslængde i ansøgningen.er imødekommende, fleksibel og initiativrighar erfaring med arbejde i reception og eller omstillingforstår til enhver tid at yde en god service over for interne og eksterne samarbejdspartnere og kollegerkan arbejde selvstændigt og effektivthar erfaring med administrative rutiner, er detaljeorienteret og arbejder systematisk og strukturereter god til at kommunikere i både skrift og talebegår dig godt på engelsk og kan tale og vejlede over telefonenkan skabe gode samarbejdsrelationerhar kendskab til MicroSoft Office-pakken særligt Excel. Om Regnskabsafdelingen på Aarhus Universitet: Regnskab er en del af økonomi og Bygninger og er organiseret i fire forskellige teams: ServicegruppenKreditorgruppenDebitorgruppenRejsegruppen Herudover er der et tæt samarbejde med teamet i AUs Omstilling, der ligeledes har hjemme i økonomi og Bygninger. Regnskabsafdelingen leverer valide data til den videre økonomistyring, som foregår i andre enheder. Kvalitetssikkerhed og effektivitet er derfor grundbegreber i den måde, vi har tilrettelagt opgaverne på. Vi tilbyder: Du vil indgå i et team, hvor du ud over dine egne opgaver i Regnskab og i Omstillingen også løser opgaver i samarbejde med de resterende teammedlemmer. Regnskab er en velfungerende afdeling, hvor barren for effektivitet og kvalitet flyttes hele tiden, og hvor fokus på trivsel og faglig udvikling er i højsædet. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til HK-overenskomsten. Vi afholder samtaler mandag d. 23. april og ønsker opstart snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved henvendelse til teamleder Bente Wissing Brøndum, bente.brondum@au.dk (bente.brondum@au.dk), tlf. 21 16 40 52. Ansøgningsfrist Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 18.04.201811Jobnet47245b09100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?VacatureID=971350&PortalID=65880EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3205350Aarhus Universitet11Trøjborgvej 828000Aarhus C87150000DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549175JobNet48042431000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47245b09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=47245b09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47245b09&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47245b09&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du god til at planlægge? Som Kontormedhjælper er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos Aarhus Universitet nu.12007991Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration354156843Benteinfo@signatur.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK