Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejdere til Salgsafdeling

Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse!

Imentor A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Imentor A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning.

Hvad forventer vi af dig?

Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtig voksende virksomhed
  • Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation)
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kollegaer
  • God løn og provision

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

  • mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00

 

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937587Phoenix-93218f1712019-01-07T00:00:00Servicemedarbejdere til Salgsafdeling

Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse!

Imentor A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Imentor A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning.

Hvad forventer vi af dig?

Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtig voksende virksomhed
  • Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation)
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kollegaer
  • God løn og provision

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

  • mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00

 

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

2019-03-05T00:50:35.727 Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Jobbet Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning. Hvad forventer vi af dig? Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig. Vi kan tilbyde dig: Et job i en hurtig voksende virksomhed Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation) Godt arbejdsmiljø Gode kollegaer God løn og provision Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk11Jobnet93218f17100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3429711Prisberegning.dk A/S11Kigkurren 8G, 42300København SDKDanmark0
thomas@prisberegning.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689403JobNet492624449262441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93218f17https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=93218f17https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93218f17&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=93218f17&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Håndværk & service?9006001Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service359987316Thomas Vidbjørgthomas@prisberegning.dkDKDanmarkDKDanmark330069776Teknisk servicemedarbejder til Center for Hjernerehabilitering - KbhBasic Har du hænderne skruet rigtigt på, kan du arbejde og prioritere dine daglige opgaver og kan du begå dig i et miljø med udfordringer? Så kan det være dig, vi har brug for på Københavns Kommunes største rehabiliteringscenter. Center for Hjernerehabilitering søger en engageret og selvstændig teknisk servicemedarbejder med erfaring inden for ejendomsservice. Du vil blive en del af et ambitiøst rehabiliteringscenter, der er under udvikling med målet om at blive førende på faglighed, sammenhæng og kvalitet i den indsats, vi tilbyder borgerne. Du vil få følgende opgaver Drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme Affaldshåndtering Forefaldende opgaver Praktiske og tekniske opgaver Vores forventninger er, at du er kvalitetsbevidst, ansvarlig og initiativrig kan samarbejde på tværs af faggrænser har en systemisk og professionel tilgang til opgaverne evner at arbejde selvstændigt og få afsluttet opgaverne har en positiv tilgang til at erhverve ny viden evner at sætte dig ind i andre arbejdsområder end dit primære område er fleksibel og samarbejdsvillig er udviklings- og omstillingsparat kan anvende IT er fleksibel både i forhold til forandringer i arbejdet og i forhold til arbejdstider. er mødestabil, servicemindet og imødekommende. har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen Om Center for Hjernerehabilitering - Kbh Center for Hjernerehabilitering er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er omkring 160 medarbejdere og ledere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Blandt andet ergo- og fysioterapeuter, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, neurologiske speciallægekonsulent, neuropsykologer, servicepersonale og administrative medarbejder. Center for Hjernerehabilitering har 77 døgnpladser fordelt på to afdelinger og en ambulant afdeling, som varetager neurologisk genoptræning og rehabilitering af ca. 600 borgere årligt. 47 af pladserne er til almen rehabilitering og 30 til neurorehabilitering. Som følge af Københavns Kommunes strategi for midlertidige døgnophold skal pladserne til neurorehabilitering flytte i 2020. Centret i Brønshøj bliver herefter det ene af kommunens to store rehabiliteringscentre med akut sygepleje og almen rehabilitering. Du kan læse mere om Hjerneskade- og Rehabiliteringscentret på www.hjerneskadeogrehabilitering.kk.dk Ansættelsesforhold Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med start den 1. september 2019 eller snarest derefter. Vil du vide mere? Kontakt kostfaglig- og serviceleder Anne Lambert Friis på 2933 5709 for yderligere spørgsmål om stillingen. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest torsdag den 22. august 2019

Har du hænderne skruet rigtigt på, kan du arbejde og prioritere dine daglige opgaver og kan du begå dig i et miljø med udfordringer? Så kan det være dig, vi har brug for på Københavns Kommunes største rehabiliteringscenter.

Center for Hjernerehabilitering søger en engageret og selvstændig teknisk servicemedarbejder med erfaring inden for ejendomsservice.

Du vil blive en del af et ambitiøst rehabiliteringscenter, der er under udvikling med målet om at blive førende på faglighed, sammenhæng og kvalitet i den indsats, vi tilbyder borgerne.

Du vil få følgende opgaver

  • Drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme
  • Affaldshåndtering
  • Forefaldende opgaver
  • Praktiske og tekniske opgaver

Vores forventninger er, at du

  • er kvalitetsbevidst, ansvarlig og initiativrig
  • kan samarbejde på tværs af faggrænser
  • har en systemisk og professionel tilgang til opgaverne
  • evner at arbejde selvstændigt og få afsluttet opgaverne
  • har en positiv tilgang til at erhverve ny viden
  • evner at sætte dig ind i andre arbejdsområder end dit primære område
  • er fleksibel og samarbejdsvillig
  • er udviklings- og omstillingsparat
  • kan anvende IT
  • er fleksibel både i forhold til forandringer i arbejdet og i forhold til arbejdstider.
  • er mødestabil, servicemindet og imødekommende.
  • har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen

Om Center for Hjernerehabilitering - Kbh
Center for Hjernerehabilitering er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi er omkring 160 medarbejdere og ledere med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Blandt andet ergo- og fysioterapeuter, sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, neurologiske speciallægekonsulent, neuropsykologer, servicepersonale og administrative medarbejder.

Center for Hjernerehabilitering har 77 døgnpladser fordelt på to afdelinger og en ambulant afdeling, som varetager neurologisk genoptræning og rehabilitering af ca. 600 borgere årligt. 47 af pladserne er til almen rehabilitering og 30 til neurorehabilitering.

Som følge af Københavns Kommunes strategi for midlertidige døgnophold skal pladserne til neurorehabilitering flytte i 2020. Centret i Brønshøj bliver herefter det ene af kommunens to store rehabiliteringscentre med akut sygepleje og almen rehabilitering.

Du kan læse mere om Hjerneskade- og Rehabiliteringscentret på www.hjerneskadeogrehabilitering.kk.dk

Ansættelsesforhold
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med start den 1. september 2019 eller snarest derefter.

Vil du vide mere?
Kontakt kostfaglig- og serviceleder Anne Lambert Friis på 2933 5709 for yderligere spørgsmål om stillingen.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 22. august 2019


ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Hjernerehabilitering - KbhBrønshøj2019-08-07T19:00:34.0872019-08-22T00:00:00
330065737Teknisk servicemedarbejder til NybodergårdenBasic Nybodergården er et smukt plejehjem beliggende i det gamle Nyboder kun ca. 5 min. gang fra Østerport Station. Plejehjemmet er en selvejende institution under en bestyrelse og har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Her bor 54 beboere fordelt på to plejeafdelinger. Dagligt besøger pensionister vores Café, hvor de har mulighed for at købe velsmagende og økologisk mad fra vores eget køkken. Vi søger en servicemedarbejder pr. 1. oktober 2019, der matcher fremtidens arbejdsfællesskab i Nybodergården. Nybodergården har en høj trivsel med fokus på arbejdsfællesskabet, et godt arbejdsmiljø og en grøn smiley fra arbejdstilsynet. Vi fremmer sundheden og begynder træning i arbejdstiden her i sommer. Ordentlighed, professionel og rettidig dialog og kommunikation er blandt flere indsatser. Kvalitet og patientsikkerhed er ligeledes prioriteret, idet beboerne og deres familier skal opleve imødekommenhed og en professionel adfærd samt en høj kvalitet og faglighed. Nybodergården søger en servicemedarbejder, der vil gøre en forskel. Vi søger en servicemedarbejder med kendskab til arbejdet på et plejehjem. Vi har et velbeskrevet årshjul for de opgaver, der forventes udført i stillingen. Vores servicemedarbejder samarbejder med boligselskabet i forhold til den daglige drift, idet bygningerne er ejet af Boligselskabet 3B. Som servicemedarbejder hos os, har du et stort medansvar for kvaliteten af det udførte arbejde, om det er i beboernes hjem eller i husets fællesarealer. Du indgår i et tæt fagligt, konstruktivt, respektfyldt, dynamisk og udviklende samarbejde med husets ledelse, alle medarbejdere og vores samarbejdspartnere. Vi arbejder med afsæt i København Kommunes politikker, vision og mission og bidrager i det nære sundhedsvæsen gennem en tværfaglig og tværgående indsats gennem sammenhængende forløb. Som servicemedarbejder har du en værdifuld kontakt med beboerne, da du arbejder som professionel og med respekt i deres hjem. Vores nye servicemedarbejder skal have hænderne godt sat sammen, da huset byder på mange forskellige opgaver, der til tider kræver håndelag og gode håndværksmæssige kompetencer. Derudover ønsker vi en kollega, der kan begå sig socialt, pædagogisk og empatisk i huset, idet vi jævnligt har erhvervsvirksomhedspraktikanter knyttet til området. Vi forventer, at du kan samarbejde både mono- og tværfagligt og ønsker at indgå i et stærkt samarbejde på tværs af fagligheder. Vi forventer gode kommunikative egenskaber, da vi er afhængige af hinanden hver dag i forhold til at skabe sammenhæng og beboeroplevet kvalitet. Vi forventer høj selvstændighed og evne til at have overblik, organisere samt prioritere opgaver i en travl hverdag. Du tilrettelægger din arbejdsdag med afsæt i årshjulet. Du refererer til forstanderen og har ugentligt dialogmøde hermed omkring Nybodergårdens driftsopgaver og planlægning af overordnede indsatser, herunder de strategiske. Det er en fordel at have kendskab til forebyggelse og sikkerhed herunder brand og ABA-anlæg. Servicemedarbejderen introducerer nye medarbejdere for dette område i Nybodergården. Stillingen er fortrinsvis dagvagt på 30-37 t. uge. Vi arbejder med fleksible arbejdstider, hvorfor mødetiderne kan variere afhængig af årstiden, og vi forventer, at du deltager i forbindelse med div. arrangementer. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst samt efter kvalifikationer. Du er velkommen at kontakte os for yderligere information. Kontakt Forstander Jette Jensen på 3348 1910 eller på mobil 2939 8341. Du er også velkommen at besøge vores hjemmeside https: nybodergaarden.kk.dk. Årshjulet for servicemedarbejderen finder du på vores hjemmeside under Job hos os . Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest mandag den 19. august 2019 Vi holder samtaler den 28. og 29. august.

Nybodergården er et smukt plejehjem beliggende i det gamle Nyboder kun ca. 5 min. gang fra Østerport Station. Plejehjemmet er en selvejende institution under en bestyrelse og har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Her bor 54 beboere fordelt på to plejeafdelinger. Dagligt besøger pensionister vores Café, hvor de har mulighed for at købe velsmagende og økologisk mad fra vores eget køkken.

Vi søger en servicemedarbejder pr. 1. oktober 2019, der matcher fremtidens arbejdsfællesskab i Nybodergården.

Nybodergården har en høj trivsel med fokus på arbejdsfællesskabet, et godt arbejdsmiljø og en grøn smiley fra arbejdstilsynet. Vi fremmer sundheden og begynder træning i arbejdstiden her i sommer. Ordentlighed, professionel og rettidig dialog og kommunikation er blandt flere indsatser. Kvalitet og patientsikkerhed er ligeledes prioriteret, idet beboerne og deres familier skal opleve imødekommenhed og en professionel adfærd samt en høj kvalitet og faglighed.

Nybodergården søger en servicemedarbejder, der vil gøre en forskel. Vi søger en servicemedarbejder med kendskab til arbejdet på et plejehjem. Vi har et velbeskrevet årshjul for de opgaver, der forventes udført i stillingen.

Vores servicemedarbejder samarbejder med boligselskabet i forhold til den daglige drift, idet bygningerne er ejet af Boligselskabet 3B.

Som servicemedarbejder hos os, har du et stort medansvar for kvaliteten af det udførte arbejde, om det er i beboernes hjem eller i husets fællesarealer. Du indgår i et tæt fagligt, konstruktivt, respektfyldt, dynamisk og udviklende samarbejde med husets ledelse, alle medarbejdere og vores samarbejdspartnere.

Vi arbejder med afsæt i København Kommunes politikker, vision og mission – og bidrager i det nære sundhedsvæsen gennem en tværfaglig og tværgående indsats gennem sammenhængende forløb. Som servicemedarbejder har du en værdifuld kontakt med beboerne, da du arbejder som professionel og med respekt i deres hjem.

Vores nye servicemedarbejder skal have hænderne godt sat sammen, da huset byder på mange forskellige opgaver, der til tider kræver håndelag og gode håndværksmæssige kompetencer. Derudover ønsker vi en kollega, der kan begå sig socialt, pædagogisk og empatisk i huset, idet vi jævnligt har erhvervsvirksomhedspraktikanter knyttet til området. Vi forventer, at du kan samarbejde både mono- og tværfagligt og ønsker at indgå i et stærkt samarbejde på tværs af fagligheder. Vi forventer gode kommunikative egenskaber, da vi er afhængige af hinanden hver dag i forhold til at skabe sammenhæng og beboeroplevet kvalitet. Vi forventer høj selvstændighed og evne til at have overblik, organisere samt prioritere opgaver i en travl hverdag. Du tilrettelægger din arbejdsdag med afsæt i årshjulet. Du refererer til forstanderen og har ugentligt dialogmøde hermed omkring Nybodergårdens driftsopgaver og planlægning af overordnede indsatser, herunder de strategiske.

Det er en fordel at have kendskab til forebyggelse og sikkerhed herunder brand og ABA-anlæg. Servicemedarbejderen introducerer nye medarbejdere for dette område i Nybodergården.

Stillingen er fortrinsvis dagvagt på 30-37 t./uge. Vi arbejder med fleksible arbejdstider, hvorfor mødetiderne kan variere afhængig af årstiden, og vi forventer, at du deltager i forbindelse med div. arrangementer.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst samt efter kvalifikationer.

Du er velkommen at kontakte os for yderligere information. Kontakt Forstander Jette Jensen på 3348 1910 eller på mobil 2939 8341.

Du er også velkommen at besøge vores hjemmeside https://nybodergaarden.kk.dk. Årshjulet for servicemedarbejderen finder du på vores hjemmeside under ”Job hos os”.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest mandag den 19. august 2019
Vi holder samtaler den 28. og 29. august.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNybodergårdenKøbenhavn K2019-07-30T15:00:24.5032019-08-19T00:00:00
330060229ACON GROUP søger servicemedarbejder/pedel til kunde i ØrestadenRobot Vi har plads til en stabil medarbejder, som 3. mand i vores team. Det vil i starten være på lavt plan, men med 40 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende firma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 06:00 og kl. 16:15. Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet: CV Foto Ansøgning Eventuelle anbefalinger fra lignende virksomheder Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Vi har plads til en stabil medarbejder, som 3. mand i vores team.

Det vil i starten være på lavt plan, men med 40+ timer pr. mdr.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende firma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 06:00 og kl. 16:15.

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende for at komme i betragtning til jobbet:

CV

Foto

Ansøgning

Eventuelle anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn S2019-07-16T00:00:002019-09-06T00:00:00
330073213Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain ApSRobot Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain Aps. Vi er et ungt dynamisk team i udvikling, og vi har travlt. Vi søger en eller to engagerede medarbejdere til at indgå i vort team, til rengøring af vor administrations- og produktionslokaler henholdsvis pedelarbejde inkl. noget oprydning m.v. I må gerne være et par. I forbindelse med mødeaktivitet har vi også brug for lejlighedsvis assistance med forplejning og oprydning. Eye-Grain Aps. er et ISO certificeret firma med ca. 15 ansatte i Danmark, og derudover partnerfirmaer i udlandet. Vi er førende med løsninger på vort felt indenfor overvågning og behandling af oplagrede kornprodukter. Vi laver kundetilpassede løsninger ud fra vore standardprodukter og udvikler løbende nye applikationer. Vi har en flad organisation, og Eye-Grain Aps er præget af en uformel tone, og vi er altid i samarbejde og hjælper hinanden. Kan du reflektere, kommunikere, arbejde selvstændigt og tage ansvar? - Har du øje for detaljer og flair for service? Så er det måske dig jer, vi søger. Arbejdsopgaver Rengøring af vore kontorer, køkkener, mødelokaler, toiletter og lager samt produktionsarealer der foreligger en plan herfor. Dertil gerne service ifm. kundebesøg dvs. at stille frokost og kaffe frem og rydde op. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge Lettere pedelopgaver ift. vore lokaler, oprydning og affaldshåndtering. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge Der er tale om timelønnet arbejde på hverdage mellem 7.00 og 16.00, antallet af ugentlige timer kan variere med arbejdsbelastningen for begge stillinger. Kvalifikationer begge stillinger Du har hænderne skruet rigtigt på Du er ansvarsbevidst, kvalitetsorienteret og struktureret i dit arbejde Du er motiveret Du er god til at kommunikere og samarbejde Vi tilbyder Et velfungerende mindre team af engagerede medarbejdere En organisation hvor vi taler mest dansk i dagligdagen, men er et internationalt team Tiltrædelse Snarest og efter aftale. Yderligere information Yderligere information om jobbet og virksomheden kan du få hos direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net Ansøgning Vi imødeser motiverede ansøgninger fra begge køn, inkl. foto og CV. Ansøgningen mærkes klart med 1) rengøring eller 2) pedel, og sendes til direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net senest 23. august, 2019. Har du ikke hørt fra os senest 30.8.2019 har vi besat stillingerne til anden side.

Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain Aps.

 

Vi er et ungt dynamisk team i udvikling, og vi har travlt. Vi søger en eller to engagerede medarbejdere til at indgå i vort team, til rengøring af vor administrations- og produktionslokaler henholdsvis pedelarbejde inkl. noget oprydning m.v. I må gerne være et par. I forbindelse med mødeaktivitet har vi også brug for lejlighedsvis assistance med forplejning og oprydning.

 

Eye-Grain Aps. er et ISO certificeret firma med ca. 15 ansatte i Danmark, og derudover partnerfirmaer i udlandet. Vi er førende med løsninger på vort felt indenfor overvågning og behandling af oplagrede kornprodukter. Vi laver kundetilpassede løsninger ud fra vore standardprodukter og udvikler løbende nye applikationer. Vi har en flad organisation, og Eye-Grain Aps er præget af en uformel tone, og vi er altid i samarbejde og hjælper hinanden.

 

Kan du reflektere, kommunikere, arbejde selvstændigt og tage ansvar? - Har du øje for detaljer og flair for service? Så er det måske dig/jer, vi søger.

 

Arbejdsopgaver

  1. Rengøring af vore kontorer, køkkener, mødelokaler, toiletter og lager samt produktionsarealer – der foreligger en plan herfor. Dertil gerne service ifm. kundebesøg dvs. at stille frokost og kaffe frem og rydde op. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge
  2. Lettere pedelopgaver ift. vore lokaler, oprydning og affaldshåndtering. Ca. 3-4 timer hver eller hver anden uge

 

Der er tale om timelønnet arbejde på hverdage mellem 7.00 og 16.00, antallet af ugentlige timer kan variere med arbejdsbelastningen for begge stillinger.

 

Kvalifikationer begge stillinger

  • Du har hænderne skruet rigtigt på
  • Du er ansvarsbevidst, kvalitetsorienteret og struktureret i dit arbejde
  • Du er motiveret
  • Du er god til at kommunikere og samarbejde

 

Vi tilbyder

  • Et velfungerende mindre team af engagerede medarbejdere
  • En organisation hvor vi taler mest dansk i dagligdagen, men er et internationalt team

 

 

Tiltrædelse

Snarest og efter aftale.

 

Yderligere information

Yderligere information om jobbet og virksomheden kan du få hos direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net

 

Ansøgning

Vi imødeser motiverede ansøgninger fra begge køn, inkl. foto og CV.

Ansøgningen mærkes klart med 1) rengøring eller 2) pedel, og sendes til direktør Solvejg Kristensen på sk@i-grain.net senest 23. august, 2019.

Har du ikke hørt fra os senest 30.8.2019 har vi besat stillingerne til anden side.

 

 

 

 

EYE-GRAIN ApSHerlev2019-08-15T00:00:002019-08-30T00:00:00
330052418Servicemedarbejder til ejendomsserviceRobot Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Globel A S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være viceværtsopgaver, såsom: Græsslåning Kantklipning Ukrudts bekæmpelse Hækkeklip Skaktning af affald Mindre Håndværker opgaver Skiftning af navne skilte Affaldssortering Oprydning Enkelte opgaver af rengøring Glatføre bekæmpelse vinter tjeneste Herudover kan der forekomme opgaver med trappevask. Personen Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret, og at du har en god fysik. For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort. Praktisk Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. Registrering af arbejdsdag timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang. Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk

Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde?

Servicefirmaet Globel A/S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro.

Jobbet
Servicefirmaet Globel A/S søger en ny medarbejder til vores ejendomsservice afdeling. Vi servicerer bla. ejendomme i Storkøbenhavn, hvor vi lægger stor vægt på god service og fleksibilitet. Du skal arbejde hos forskellige ejendomme, hvor dine daglige arbejdsopgaver primært vil være viceværtsopgaver, såsom:

  • Græsslåning
  • Kantklipning
  • Ukrudts bekæmpelse
  • Hækkeklip
  • Skaktning af affald
  • Mindre Håndværker opgaver
  • Skiftning af navne skilte
  • Affaldssortering
  • Oprydning
  • Enkelte opgaver af rengøring
  • Glatføre bekæmpelse/ vinter tjeneste

Herudover kan der forekomme opgaver med trappevask.

Personen
Du kan have mange indgangsvinkler til jobbet, men det forventes at du trives i en hverdag, hvor du bliver fysisk udfordret, og at du har en god fysik.
For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret, at du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du skal være omstillingsparat, mødestabil, og kunne begå dig på dansk, samt kan medbringe tilfredsstillende straffeattest og gyldigt kørekort.

Praktisk
Dine arbejdstider er primært placeret i hverdagene mandag til fredag imellem kl. 06:00 – 18:00. Der kan dog forekomme både aften og weekend arbejde. 

Registrering af arbejdsdag/timer foregår via Microbizz, en app der skal downloades på din telefon. Det forventes herfor, at du har en smartphone med internetadgang.

Stillingen er på fuldtid og med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores professionelle team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover ejendomsservice også tilbyder bl.a. rengøring og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

Servicefirmaet Globel A/SHvidovre2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk servicemedarbejder til Center for Hjernerehabilitering - Kbh

Center for Hjernerehabilitering - Kbh

Brønshøj
Har du hænderne skruet rigtigt på, kan du arbejde og prioritere dine daglige opgaver og kan du begå dig i et miljø med udfordringer? Så kan det være dig, vi har brug for på Københavns Kommunes største rehabiliteringscenter. Center for Hjernerehabili...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Teknisk servicemedarbejder til Nybodergården

Nybodergården

København K
Nybodergården er et smukt plejehjem beliggende i det gamle Nyboder kun ca. 5 min. gang fra Østerport Station. Plejehjemmet er en selvejende institution under en bestyrelse og har driftsoverenskomst med Københavns Kommune. Her bor 54 beboere fordelt ...
Indrykket:30. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

ACON GROUP søger servicemedarbejder/pedel til kunde i Ørestaden

ACON GROUP

København S
Vi har plads til en stabil medarbejder, som 3. mand i vores team. Det vil i starten være på lavt plan, men med 40 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der v...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain ApS

EYE-GRAIN ApS

Herlev
Servicemedarbejder(e) søges til Eye-Grain Aps. Vi er et ungt dynamisk team i udvikling, og vi har travlt. Vi søger en eller to engagerede medarbejdere til at indgå i vort team, til rengøring af vor administrations- og produktionslokaler henholdsvis ...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Servicemedarbejder til ejendomsservice

Servicefirmaet Globel A/S

Hvidovre
Kan du klare en fysisk krævende hverdag, og har du en praktisk tilgang til dit arbejde? Servicefirmaet Globel A S søger 1 ny medarbejder til vores ejendomsservice på fuldtid, med mulighed for at få en lejlighed på Nørrebro. Jobbet Servicefirmaet Glo...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019