Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen

Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?  
 
Byens Drift i Teknik- og Miljøforvaltningen har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.  
 
I Center for Drift Indre søger vi tre nye kolleger til tidsbegrænsede stillinger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne er beliggende i henholdsvis Nyhavn, Amagertorv, Vesterbros Torv, Rådhuspladsen, Trianglen, Israels Plads og Nørreport.  
 
Du kommer til at have ansvaret for kundebetjening og rengøring af de bemandede, offentlige toiletter.  
 
De vigtigste arbejdsopgaver inkluderer  
  • Daglig vask af gulve 
  • Afvaskning og aftørring af WC-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg  
  • Pudsning af ruder i vinduer og døre samt metalbelægninger  
Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde  
 
Om dig  
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk.  
 
Vi tilbyder  
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor stor rummelighed, tillid og ansvar er nøgleordene, og hvor vi har en uformel og kollegial tone. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. 
 
Ansættelsestiden er tre måneder med tiltrædelse hhv. den 15. juni 2018, den 1. juli 2018 og den 15. juli 2018.   
 
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet) og er opbygget således, at du 
  • over en ni ugers turnus arbejder tre dage fra kl. 9.00 til 16.00 og tre dage fra 15.00 til 23.00 og derefter har tre dage fri eller   
  • over en ni ugers turnus arbejder tre dage fra kl. 8.00 til 15.00 og tre dage fra 14.30 til 22.30 og derefter har tre dage fri eller
  • over en to ugers turnus arbejder fem dage fra kl. 9.00-19.00, har to dage fri, hvorefter du arbejder to dage fra 9.00-19.00 og derefter har fem dage fri   
Mere information 
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 alle hverdage i tidsrummet kl. 9.00-12.00.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 7. maj 2018
Samtaler forventes afholdt den 16. maj 2018  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen 
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793841Phoenix-6a68ff3612018-04-16T12:00:19.553Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen
Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?  
 
Byens Drift i Teknik- og Miljøforvaltningen har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.  
 
I Center for Drift Indre søger vi tre nye kolleger til tidsbegrænsede stillinger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne er beliggende i henholdsvis Nyhavn, Amagertorv, Vesterbros Torv, Rådhuspladsen, Trianglen, Israels Plads og Nørreport.  
 
Du kommer til at have ansvaret for kundebetjening og rengøring af de bemandede, offentlige toiletter.  
 
De vigtigste arbejdsopgaver inkluderer  
  • Daglig vask af gulve 
  • Afvaskning og aftørring af WC-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg  
  • Pudsning af ruder i vinduer og døre samt metalbelægninger  
Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde  
 
Om dig  
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk.  
 
Vi tilbyder  
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor stor rummelighed, tillid og ansvar er nøgleordene, og hvor vi har en uformel og kollegial tone. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. 
 
Ansættelsestiden er tre måneder med tiltrædelse hhv. den 15. juni 2018, den 1. juli 2018 og den 15. juli 2018.   
 
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet) og er opbygget således, at du 
  • over en ni ugers turnus arbejder tre dage fra kl. 9.00 til 16.00 og tre dage fra 15.00 til 23.00 og derefter har tre dage fri eller   
  • over en ni ugers turnus arbejder tre dage fra kl. 8.00 til 15.00 og tre dage fra 14.30 til 22.30 og derefter har tre dage fri eller
  • over en to ugers turnus arbejder fem dage fra kl. 9.00-19.00, har to dage fri, hvorefter du arbejder to dage fra 9.00-19.00 og derefter har fem dage fri   
Mere information 
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 alle hverdage i tidsrummet kl. 9.00-12.00.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 7. maj 2018
Samtaler forventes afholdt den 16. maj 2018  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen 
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 
 
2018-05-07T22:50:06 Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift i Teknik- og Miljøforvaltningen har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m. I Center for Drift Indre søger vi tre nye kolleger til tidsbegrænsede stillinger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne er beliggende i henholdsvis Nyhavn, Amagertorv, Vesterbros Torv, Rådhuspladsen, Trianglen, Israels Plads og Nørreport. Du kommer til at have ansvaret for kundebetjening og rengøring af de bemandede, offentlige toiletter. De vigtigste arbejdsopgaver inkluderer Daglig vask af gulve Afvaskning og aftørring af WC-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg Pudsning af ruder i vinduer og døre samt metalbelægninger Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde Om dig Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. Vi tilbyder Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor stor rummelighed, tillid og ansvar er nøgleordene, og hvor vi har en uformel og kollegial tone. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Ansættelsestiden er tre måneder med tiltrædelse hhv. den 15. juni 2018, den 1. juli 2018 og den 15. juli 2018. Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet) og er opbygget således, at du over en ni ugers turnus arbejder tre dage fra kl. 9.00 til 16.00 og tre dage fra 15.00 til 23.00 og derefter har tre dage fri eller over en ni ugers turnus arbejder tre dage fra kl. 8.00 til 15.00 og tre dage fra 14.30 til 22.30 og derefter har tre dage fri eller over en to ugers turnus arbejder fem dage fra kl. 9.00-19.00, har to dage fri, hvorefter du arbejder to dage fra 9.00-19.00 og derefter har fem dage fri Mere information Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 alle hverdage i tidsrummet kl. 9.00-12.00. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 7. maj 2018 Samtaler forventes afholdt den 16. maj 2018 Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.10Phoenix6a68ff36101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150341&DepartmentId=19802&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3217356Toiletter med opsyn11Hauser Plads 51127København KDKDanmarkORS/6a68ff36_logo.pngORS/Small/6a68ff36_logo.png155.6827690012.57536600
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset555188KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a68ff36https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a68ff36https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a68ff36&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6a68ff36&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/10.jpgHos Toiletter med opsyn søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.169811311Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service354428022mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329937587Servicemedarbejdere til SalgsafdelingRobot Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Jobbet Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning. Hvad forventer vi af dig? Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig. Vi kan tilbyde dig: Et job i en hurtig voksende virksomhed Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation) Godt arbejdsmiljø Gode kollegaer God løn og provision Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse!

Imentor A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Imentor A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning.

Hvad forventer vi af dig?

Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtig voksende virksomhed
  • Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation)
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kollegaer
  • God løn og provision

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

  • mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00

 

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn S2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329934574Servicemedarbejder/PedelRobot Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team. Det vil i starten være på afløserplan, men med 60 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende firma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00. Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team.

Det vil i starten være på afløserplan, men med 60+ timer pr. mdr.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende firma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00.

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn S2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
329955394Servicemedarbejder til Danmarks StatistikRobot Vi har brug for en ny serviceminded kollega Er du typen, der kan lide at få tingene på plads i en fart - er du serviceminded, har et godt humør og kan du lide en hverdag med mange praktiske her-og-nu-opgaver, der enten løses selvstændigt eller i samarbejde med gode kolleger, så er det måske dig vi har brug for i Danmarks Statistik. Afdelingen for Intern Service Dit arbejde vil omfatte en lang række funktioner i den interne service i huset, herunder blandt andet interne flytninger og ophængning af tavler o.lign. Desuden udførelse af forskellige småreparationer, varetagelse af mindre indkøb, servicering af kaffeautomater og varemodtagelse m.m. Der kan ligeledes forekomme opgaver omkring husets sikkerhed. Kun få opgaver vil involvere kørsel med personbil. Vi forventer, at du: er imødekommende og serviceminded har erfaring fra lignende arbejde, fx flyttemand har lyst til en afvekslende hverdag er samarbejdsvillig, mødestabil og fleksibel har håndværksmæssig snilde har kendskab til IT på brugerniveau har kørekort til personbil Løn og ansættelse Din aflønning vil ske efter gældende overenskomst i staten. Kontakt og ansøgning Har du lyst til at blive en del af et selvstændigt serviceteam, som sætter en ære i at yde en god service for alle husets medarbejdere? Så send os snarest muligt din ansøgning, cv mv. ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mette Agander på tlf. 91 37 64 12 eller servicemedarbejder Ivan Kirknæs på tlf. 39 17 37 19. Kort om Danmarks Statistik Danmarks Statistik er den centrale myndighed for den danske statistik, placeret i Økonomi- og Indenrigsministeriet. Vi indsamler, bearbejder og offentliggør statistiske oplysninger om samfundet. Vi er 550 ansatte og har en familievenlig arbejdsplads med flekstid og gode udviklingsmuligheder. Få et hurtigt overblik på http: www.dst.dk profil Se vores medarbejdervideo her: https: youtu.be UanDN4JQ5us Du kan følge os på LinkedInVi har brug for en ny serviceminded kollega
Er du typen, der kan lide at få tingene på plads i en fart - er du serviceminded, har et godt humør og kan du lide en hverdag med mange praktiske her-og-nu-opgaver, der enten løses selvstændigt eller i samarbejde med gode kolleger, så er det måske dig vi har brug for i Danmarks Statistik.

Afdelingen for Intern Service
Dit arbejde vil omfatte en lang række funktioner i den interne service i huset, herunder blandt andet interne flytninger og ophængning af tavler o.lign.
Desuden udførelse af forskellige småreparationer, varetagelse af mindre indkøb, servicering af kaffeautomater og varemodtagelse m.m. Der kan ligeledes forekomme opgaver omkring husets sikkerhed. Kun få opgaver vil involvere kørsel med personbil.

Vi forventer, at du:
  • er imødekommende og serviceminded
  • har erfaring fra lignende arbejde, fx flyttemand
  • har lyst til en afvekslende hverdag
  • er samarbejdsvillig, mødestabil og fleksibel
  • har håndværksmæssig snilde
  • har kendskab til IT på brugerniveau
  • har kørekort til personbil


Løn og ansættelse
Din aflønning vil ske efter gældende overenskomst i staten.

Kontakt og ansøgning
Har du lyst til at blive en del af et selvstændigt serviceteam, som sætter en ære i at yde en god service for alle husets medarbejdere? Så send os snarest muligt din ansøgning, cv mv. ved at klikke på ”Søg stillingen” nedenfor.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mette Agander på tlf. 91 37 64 12 eller servicemedarbejder Ivan Kirknæs på tlf. 39 17 37 19.

Kort om Danmarks Statistik
Danmarks Statistik er den centrale myndighed for den danske statistik, placeret i Økonomi- og Indenrigsministeriet. Vi indsamler, bearbejder og offentliggør statistiske oplysninger om samfundet. Vi er 550 ansatte og har en familievenlig arbejdsplads med flekstid og gode udviklingsmuligheder. Få et hurtigt overblik på http://www.dst.dk/profil

Se vores medarbejdervideo her: https://youtu.be/UanDN4JQ5us

Du kan følge os på LinkedIn
DANMARKS STATISTIKKøbenhavn Ø2019-02-06T00:00:002019-02-19T00:00:00
329955150Plejehjemmet Ingeborggården søger servicemedarbejderRobot Plejehjemmet Ingeborggården søger en stabil og samarbejdsorienteret servicemedarbejder, der har lyst til at arbejde med rengøring i ældreboliger samt at have en hverdag blandt ældre demente borgere. Du vil blive tilknyttet en af husets 6 afdelinger. Stillingen som servicemedarbejder er på 30 timer ugentligt. Vi søger en medarbejder der: Har minimum 2 års erfaring med rengøring Er samarbejdsorienteret Udviser respekt for beboere, pårørende og kolleger Har kendskab til basale hygiejniske regler samt rengøringsmidler og deres anvendelse Kan udføre grundlæggende vedligeholdelsesrengøring af boliger og fællesarealer mm. Har kendskab til korrekte arbejdsstillinger. Vi tilbyder en arbejdsplads: Med fokus på udvikling og trivsel Med engagerede medarbejdere, der brænder for arbejdet med ældre Hvor der er fokus på kvalitet og effektivitet i opgaveløsningen. Vi forventer at du: Kan forstå, læse, og skrive dansk Kan tilegne dig ny viden om rengøringsteknikker, arbejdsstillinger mm. Kan omsætte Ingeborggårdens værdier til praksis. Ansøgningsfrist er tirsdag den 19. februar 2019, senest kl. 12.00. Ansættelsessamtaler holdes løbende. Tiltrædelse: Snarest muligt eller efter aftale. Lidt om os Plejehjemmet Ingeborggården er et kommunalt plejehjem i Frederiksberg Kommune. Det er kommunens største plejecenter, hvor 156 beboere har deres hjem. Vi har eget produktionskøkken, egen TV-kanal TVI samt et stort aktivitetscenter, hvor husets beboere kan få træning af vores fysioterapeuter og ergoterapeuter samt deltage i sang og musik, tegning og maling, debatgrupper og meget andet. Vi er et innovativt og udviklingsorienteret hus, der fokuserer på trivsel og godt humør. Arbejdspladsen er røgfri. Vores mission er at skabe et godt og værdigt liv for beboerne gennem faglighed og udvikling af medarbejderne. Vores værdier synliggøres gennem vores daglige arbejde og ud fra socialpædagogiske principper. Ingeborggården går en spændende fremtid i møde og skal blandt andet igennem en total moderniseringsproces inden for de kommende år. Du kan læse mere om plejehjemmet på vores hjemmeside www.ingeborggaarden.dk. Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden. Vi er en moderne kommune, der betjener ca. 105.000 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.
Plejehjemmet Ingeborggården søger en stabil og samarbejdsorienteret servicemedarbejder, der har lyst til at arbejde med rengøring i ældreboliger samt at have en hverdag blandt ældre demente borgere. Du vil blive tilknyttet en af husets 6 afdelinger.
 
Stillingen som servicemedarbejder er på 30 timer ugentligt.
 
Vi søger en medarbejder der:

   • Har minimum 2 års erfaring med rengøring
   • Er samarbejdsorienteret
   • Udviser respekt for beboere, pårørende og kolleger
   • Har kendskab til basale hygiejniske regler samt rengøringsmidler og deres anvendelse
   • Kan udføre grundlæggende vedligeholdelsesrengøring af boliger og fællesarealer mm.
   • Har kendskab til korrekte arbejdsstillinger.

 
Vi tilbyder en arbejdsplads:

   • Med fokus på udvikling og trivsel
   • Med engagerede medarbejdere, der brænder for arbejdet med ældre
   • Hvor der er fokus på kvalitet og effektivitet i opgaveløsningen.
 

Vi forventer at du:

   • Kan forstå, læse, og skrive dansk
   • Kan tilegne dig ny viden om rengøringsteknikker, arbejdsstillinger mm.
   • Kan omsætte Ingeborggårdens værdier til praksis.

  
Ansøgningsfrist er tirsdag den 19. februar 2019, senest kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler holdes løbende.
Tiltrædelse: Snarest muligt eller efter aftale.

Lidt om os
Plejehjemmet Ingeborggården er et kommunalt plejehjem i Frederiksberg Kommune. Det er kommunens største plejecenter, hvor 156 beboere har deres hjem. Vi har eget produktionskøkken, egen TV-kanal ”TVI” samt et stort aktivitetscenter, hvor husets beboere kan få træning af vores fysioterapeuter og ergoterapeuter samt deltage i sang og musik, tegning og maling, debatgrupper og meget andet. Vi er et innovativt og udviklingsorienteret hus, der fokuserer på trivsel og godt humør. Arbejdspladsen er røgfri.
Vores mission er at skabe et godt og værdigt liv for beboerne gennem faglighed og udvikling af medarbejderne. Vores værdier synliggøres gennem vores daglige arbejde og ud fra socialpædagogiske principper.
Ingeborggården går en spændende fremtid i møde og skal blandt andet igennem en total moderniseringsproces inden for de kommende år.

Du kan læse mere om plejehjemmet på vores hjemmeside www.ingeborggaarden.dk.
 

Frederiksberg er en levende by med et dynamisk bysamfund. Byens sjæl bygger på vores historie og klassiske arv og er med til at præge den spændende udvikling af Frederiksberg som en grøn, sund og pulserende del af Hovedstaden.
Vi er en moderne kommune, der betjener ca. 105.000 borgere. Frederiksberg Kommune ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.

IngeborggårdenFrederiksberg2019-02-08T00:00:002019-02-19T00:00:00
329957775AC Hotel Bella Sky Copenhagen is looking for new Assistant Manager for our Housekeeping departmentRobot Are you our new colleague... We are looking new for a new Assistant Manager for our Housekeeping department. We want a team player who can work on behalf of our guests and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and challenging job in Denmark s biggest hotel. About the job AC Hotel Bella Sky is a vibrant, busy and international work environment. As Assistant Manager, you will assist the Housekeeping Manager in day-to-day operations and department coordination. Your tasks will include: Responsible for the housekeeping s department operations Training and supervision of Housekeeping attendants and Housekeeping supervisors Daily organization of the housekeeping department, including room-assignment-sheets, supervisor-checking-lists etc. Ensure a high standard of hotel cleanliness, with daily quality checks of rooms and public areas Ensure rooms are cleaned and inspected according to Brand Standards and checklists Schedule staff according to hotel occupancy and budgets Support department targets and objectives and ensure that team members follow the hotel s procedures and policies Assist and support the Housekeeping Manager to maintain a good communication with the other hotel departments Schedule general deep cleaning and other cleaning projects Ensure that the housekeeping staff follow the safety regulations and SOPs Participate in staff recruitment Manage staff performance according to the company s policies and identify staff members with high potential Keep an overview of stock consumables and order accordingly Deal with customer s complaints and find areas for improvement Receive instructions from management Report to Housekeeping Manager About you Professional skills Proven sense of quality and detail orientation You have a service minded approach You speak English at an advanced level Excellent leadership and communication skills Service-driven person and commitment to deliver a high level of customer service Ability to work under pressure You are a flexible person and able to adapt quickly to different work situations Advanced IT skills Personal skills Responsible and team player A presentable, positive and accommodating behavior A smiling and outgoing attitude Organized, hardworking, caring and empathetic Experience Minimum 2 years of housekeeping experience in a leadership supervisory position Previous experience with PMS is a plus Please note, that we only receive applications through our recruitment system. It is not possible to hand over an application personally.

Are you our new colleague... 

We are looking new for a new Assistant Manager for our Housekeeping department. We want a team player who can work on behalf of our guests and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and challenging job in Denmark's biggest hotel.  

 

About the job 

AC Hotel Bella Sky is a vibrant, busy and international work environment. As Assistant Manager, you will assist the Housekeeping Manager in day-to-day operations and department coordination.  Your tasks will include: 

  • Responsible for the housekeeping’s department operations 
  • Training and supervision of Housekeeping attendants and Housekeeping supervisors 
  • Daily organization of the housekeeping department, including room-assignment-sheets, supervisor-checking-lists etc. 
  • Ensure a high standard of hotel cleanliness, with daily quality checks of rooms and public areas 
  • Ensure rooms are cleaned and inspected according to Brand Standards and checklists 
  • Schedule staff according to hotel occupancy and budgets 
  • Support department targets and objectives and ensure that team members follow the hotel’s procedures and policies 
  • Assist and support the Housekeeping Manager to maintain a good communication with the other hotel departments 
  • Schedule general & deep cleaning and other cleaning projects 
  • Ensure that the housekeeping staff follow the safety regulations and SOPs 
  • Participate in staff recruitment 
  • Manage staff performance according to the company’s policies and identify staff members with high potential 
  • Keep an overview of stock consumables and order accordingly 
  • Deal with customer’s complaints and find areas for improvement  
  • Receive instructions from management 
  • Report to Housekeeping Manager 

 

About you 

Professional skills 

  • Proven sense of quality and detail orientation 
  • You have a service minded approach  
  • You speak English at an advanced level 
  • Excellent leadership and communication skills 
  • Service-driven person and commitment to deliver a high level of customer service 
  • Ability to work under pressure 
  • You are a flexible person and able to adapt quickly to different work situations 
  • Advanced IT skills

Personal skills 

  • Responsible and team player 
  • A presentable, positive and accommodating behavior 
  • A smiling and outgoing attitude 
  • Organized, hardworking, caring and empathetic  

Experience Minimum 2 years of housekeeping experience in a leadership/supervisory position Previous experience with PMS is a plus   

Please note, that we only receive applications through our recruitment system. It is not possible to hand over an application personally. 

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-02-08T00:00:002019-02-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejdere til Salgsafdeling

Prisberegning.dk A/S

København S
Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirks...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Servicemedarbejder/Pedel

ACON GROUP

København S
Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team. Det vil i starten være på afløserplan, men med 60 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil vær...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Servicemedarbejder til Danmarks Statistik

DANMARKS STATISTIK

København Ø
Vi har brug for en ny serviceminded kollega Er du typen, der kan lide at få tingene på plads i en fart - er du serviceminded, har et godt humør og kan du lide en hverdag med mange praktiske her-og-nu-opgaver, der enten løses selvstændigt eller i sam...
Indrykket:6. februar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Plejehjemmet Ingeborggården søger servicemedarbejder

Ingeborggården

Frederiksberg
Plejehjemmet Ingeborggården søger en stabil og samarbejdsorienteret servicemedarbejder, der har lyst til at arbejde med rengøring i ældreboliger samt at have en hverdag blandt ældre demente borgere. Du vil blive tilknyttet en af husets 6 afdelinger....
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

AC Hotel Bella Sky Copenhagen is looking for new Assistant Manager for our Housekeeping department

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague... We are looking new for a new Assistant Manager for our Housekeeping department. We want a team player who can work on behalf of our guests and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer a...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019