Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemedarbejder/Pedel

Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team.

Det vil i starten være på afløserplan, men med 60+ timer pr. mdr.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende firma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00.

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329934574Phoenix-b736838d12019-01-02T00:00:00Servicemedarbejder/Pedel

Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team.

Det vil i starten være på afløserplan, men med 60+ timer pr. mdr.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende firma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00.

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

2019-02-28T00:50:23.263 Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team. Det vil i starten være på afløserplan, men med 60 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende firma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00. Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk11Jobnetb736838d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3426234ACON GROUP11Bernstorffsvej 1232300København SDKDanmark0
job@acon-group.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent686446JobNet492399049239901000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b736838dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b736838dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b736838d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b736838d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/14.jpgServicemedarbejder/Pedel12008001Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service359905890Allan Haa Rasmussenjob@acon-group.dkDKDanmarkDKDanmark330088950Ejendomsservicemedarbejder til indvendig vedligeholdelse i Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for EjendomsserviceBasic Vil du være med til at sikre driften af de kommunale ejendomme på en faglig korrekt og økonomisk fornuftig måde? Vil du servicere vores kunder bedst muligt, så de kan fokusere på deres kerneopgave? Så har vi brug for dig. Vi søger en selvstændig og proaktiv ejendomsservicemedarbejder. Din primære opgave er at udføre indvendige vedligeholdelsesopgaver på bygninger under Socialforvaltningen. Socialforvaltningen driver institutioner til borgere med psykiske udfordringer og du skal derfor kunne udføre dine opgaver i det givne institutionsmiljø. Din indstilling til at yde service overfor kunderne og din indstilling til borgerne, vægter vi lige så højt som din faglige baggrund. Din overordnede opgave er at sørge for, at kunderne har de bedst mulige betingelser at arbejde under, så de kan koncentrere sig om deres kerneopgave. Dette sikrer du bl.a. gennem egen udførelse af vedligeholdelsesopgaver, rapportering af forhold der vedrører ejendommen til udlejer eller KEID samt koordinering af eksterne håndværkere. Du skal tage ejerskab over driften og alle bygningsmæssige opgaver. Du tager selv initiativ og holder opsyn. Du sørger for at mangler udbedres, hvad enten du selv kan gøre det, eller du sørger for at bestille håndværkere. Opgaverne kan være fordelt på flere matrikler. Vi forventer, at du taler og forstår dansk har gyldigt kørekort (kategori B) har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet tager selv initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen har øje for fejlfinding har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker kan lide at have mange kontaktflader og er dygtig til at kommunikere med kolleger, kunder og leverandører og eksterne håndværkere er fleksibel i den daglige planlægning har en håndværker baggrund eller lignende Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice, men du har dine daglige opgaver og base ude hos en af kommunens øvrige ejendomme, hvor du varetager driften for kunderne. Din områdechef i Center for Ejendomsservice vil give dig faglig sparring og besøge dig, når du har brug for det og med jævne mellemrum. Om Center for Ejendomsservice Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice i afdelingen Teknisk Drift. Vi udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau og effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje. Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behov hos borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice. I Center for Ejendomsservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi brænder for det vi laver, og hjælper hinanden til at nå resultater. Ansættelsesvilkår Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice, som udfører ejendomsservice for hele kommunen. Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest. Eventuelt relevante kursusbeviser skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. Vi forventer, at du kan starte i stillingen den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Mere information Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Ejendomsservice. Kontakt områdechef Jonas Andersen på 2688 7607 alle hverdage kl. 10.-12.00. Søg via nedenstående link senest søndag den 29. september 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 40. Københavns Ejendomme og Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Vil du være med til at sikre driften af de kommunale ejendomme på en faglig korrekt og økonomisk fornuftig måde? Vil du servicere vores kunder bedst muligt, så de kan fokusere på deres kerneopgave? Så har vi brug for dig.

Vi søger en selvstændig og proaktiv ejendomsservicemedarbejder. Din primære opgave er at udføre indvendige vedligeholdelsesopgaver på bygninger under Socialforvaltningen. Socialforvaltningen driver institutioner til borgere med psykiske udfordringer og du skal derfor kunne udføre dine opgaver i det givne institutionsmiljø.

Din indstilling til at yde service overfor kunderne og din indstilling til borgerne, vægter vi lige så højt som din faglige baggrund.

Din overordnede opgave er at sørge for, at kunderne har de bedst mulige betingelser at arbejde under, så de kan koncentrere sig om deres kerneopgave. Dette sikrer du bl.a. gennem egen udførelse af vedligeholdelsesopgaver, rapportering af forhold der vedrører ejendommen til udlejer eller KEID samt koordinering af eksterne håndværkere. Du skal tage ejerskab over driften og alle bygningsmæssige opgaver. Du tager selv initiativ og holder opsyn. Du sørger for at mangler udbedres, hvad enten du selv kan gøre det, eller du sørger for at bestille håndværkere.

Opgaverne kan være fordelt på flere matrikler.

Vi forventer, at du

  • taler og forstår dansk
  • har gyldigt kørekort (kategori B)
  • har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
  • tager selv initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
  • har øje for fejlfinding
  • har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker
  • kan lide at have mange kontaktflader og er dygtig til at kommunikere med kolleger, kunder og leverandører og eksterne håndværkere
  • er fleksibel i den daglige planlægning
  • har en håndværker baggrund eller lignende

Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice, men du har dine daglige opgaver og base ude hos en af kommunens øvrige ejendomme, hvor du varetager driften for kunderne.

Din områdechef i Center for Ejendomsservice vil give dig faglig sparring og besøge dig, når du har brug for det og med jævne mellemrum.

Om Center for Ejendomsservice
Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice i afdelingen Teknisk Drift. Vi udfører ejendomsservice på Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau og effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje. Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behov hos borgere og kollegaer, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice. I Center for Ejendomsservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi brænder for det vi laver, og hjælper hinanden til at nå resultater.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice, som udfører ejendomsservice for hele kommunen. Det er en forudsætning, at du kan fremvise ren udvidet straffeattest, ligesom der vil blive indhentet en børneattest. Eventuelt relevante kursusbeviser skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn. Vi forventer, at du kan starte i stillingen den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Ejendomsservice. Kontakt områdechef Jonas Andersen på 2688 7607 – alle hverdage kl. 10.-12.00.

Søg via nedenstående link senest søndag den 29. september 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 40.

Københavns Ejendomme og Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTeknisk DriftKøbenhavn NV2019-09-12T15:00:47.1972019-09-29T00:00:00
330089173Servicemedarbejder til Demenscentret PilehusetBasic Er du serviceminded og kvalitetsbevidst, og kan du arbejde selvstændigt? Om Demenscentret Pilehuset Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv. Vores hus ligger på tre matrikler, og vores nye tekniske servicemedarbejder vil typisk få arbejdsopgaver indenfor drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme og Indkøb affaldshåndtering forefaldende opgaver praktiske og tekniske opgaver Du skal primært arbejde selvstændigt og støtte op omkring de andre tekniske medarbejdere. Du vil være bindeled mellem Pilehuset og Teknisk Service, og du skal kunne trives med ikke at være tilknyttet et fast sted. Arbejdsopgaverne foregår hovedsageligt udendørs, og du vil få mange ad hoc-opgaver. Vi søger dig, der er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden håndværksmæssig uddannelse så som snedker, tømrer eller lign. har relevant viden indenfor bygningsvedligehold og grønne arealer er fortrolig med brug af IT har en systematisk og professionel tilgang til arbejdsopgaverne evner at sætte dig ind i andre arbejdsområder end dit primære er loyal, stabil, omstillingsparat og arbejder hurtigt og effektivt er serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig kan samarbejde med husets personale, men også arbejde selvstændigt og evner at få afsluttet opgaverne til tiden kan håndtere flere opgaver på en gang og bevare overblikket, også når der er travlt er fleksibel og kan møde ekstra ind ved behov og arrangementer trives i et aktivt og foranderligt miljø har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen, hvor imødekommenhed er en vigtig tilgang til vores beboere og personale har kendskab til udendørsarealer og opgaverne i forbindelse med udendørsarealer, lige fra blomster til reparation af diverse remedier er en initiativrig, selvkørende medarbejder, som kan levere en god og selvstændig opgaveløsning kan arbejde på flere forskellige matrikler Hvis du har erfaring indenfor ejendomsservice, er det en fordel. Det er et krav, at du kan deltage i vintervagt hver 4. uge hvert år i perioden 1. december til 31. marts. Løn- og ansættelsesvilkår Løn i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er med udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Weekendarbejde og ekstraarbejde forekommer tit ved arrangementer og behov, særligt i vores sommerfestuge og i julemåneden. Dit ansættelsessted og din kontrakt vil være delt op med teknisk service, hvor du til tider og i perioder kan være tilknyttet forskellige lokationer. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattester og referencer. Mere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Adis Crneta på 3827 4090. Søg via nedenstående link senest fredag den 27. september 2019

Er du serviceminded og kvalitetsbevidst, og kan du arbejde selvstændigt?

Om Demenscentret Pilehuset
Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv.

Vores hus ligger på tre matrikler, og vores nye tekniske servicemedarbejder vil typisk få arbejdsopgaver indenfor

  • drift og vedligeholdelse af bygninger i samarbejde med Teknisk Service Bystævneparken og Københavns Ejendomme og Indkøb
  • affaldshåndtering
  • forefaldende opgaver
  • praktiske og tekniske opgaver

Du skal primært arbejde selvstændigt og støtte op omkring de andre tekniske medarbejdere. Du vil være bindeled mellem Pilehuset og Teknisk Service, og du skal kunne trives med ikke at være tilknyttet et fast sted.

Arbejdsopgaverne foregår hovedsageligt udendørs, og du vil få mange ad hoc-opgaver.

Vi søger dig, der

  • er uddannet ejendomsservicetekniker eller har en anden håndværksmæssig uddannelse så som snedker, tømrer eller lign.
  • har relevant viden indenfor bygningsvedligehold og grønne arealer
  • er fortrolig med brug af IT
  • har en systematisk og professionel tilgang til arbejdsopgaverne
  • evner at sætte dig ind i andre arbejdsområder end dit primære
  • er loyal, stabil, omstillingsparat og arbejder hurtigt og effektivt
  • er serviceminded, kvalitetsbevidst, udviklingsorienteret, fleksibel og rummelig
  • kan samarbejde med husets personale, men også arbejde selvstændigt og evner at få afsluttet opgaverne til tiden
  • kan håndtere flere opgaver på en gang og bevare overblikket, også når der er travlt
  • er fleksibel og kan møde ekstra ind ved behov og arrangementer
  • trives i et aktivt og foranderligt miljø
  • har en positiv og humoristisk tilgang til hverdagen, hvor imødekommenhed er en vigtig tilgang til vores beboere og personale
  • har kendskab til udendørsarealer og opgaverne i forbindelse med udendørsarealer, lige fra blomster til reparation af diverse remedier
  • er en initiativrig, selvkørende medarbejder, som kan levere en god og selvstændig opgaveløsning
  • kan arbejde på flere forskellige matrikler

Hvis du har erfaring indenfor ejendomsservice, er det en fordel.

Det er et krav, at du kan deltage i vintervagt hver 4. uge hvert år i perioden 1. december til 31. marts.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er med udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Weekendarbejde og ekstraarbejde forekommer tit ved arrangementer og behov, særligt i vores sommerfestuge og i julemåneden.

Dit ansættelsessted og din kontrakt vil være delt op med teknisk service, hvor du til tider og i perioder kan være tilknyttet forskellige lokationer.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattester og referencer.

Mere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Adis Crneta på 3827 4090.

Søg via nedenstående link senest fredag den 27. september 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPilehuset BystævneparkenBrønshøj2019-09-12T17:03:13.6802019-09-27T00:00:00
330087300Servicemedarbejdere til SydsjællandRobot Har du hænderne skruet rigtig på og er du serviceminded af natur? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice. Vi søger lige nu servicemedarbejdere (handyman -woman) eller ejendomsserviceteknikere til at varetage forskellige opgaver som kræver at man er lidt fiks på fingrene og er vant til at håndtere forskellige typer af værktøj. Det drejer sig hovedsageligt om arbejde i dagtimerne. Vi tilbyder: En spændende stilling (mellem 30 og 37 timer ugentligt)En arbejdsplads der er i rivende udviklingGod oplæring og gode muligheder for at udvikle sigGode kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet Vi forventer: At du kan varetage forskellige typer af opgaver indenfor håndværkAt du har grundlæggende PC- IT-færdighederAt du er engageret og servicemindedAt du kan tale og skrive danskAt du har kørekort BDerudover er det en fordel at du har erfaring med opgavestyringssystem eller lignende (FM-system), men oplæring vil finde sted Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Sannie Lobedanz på tlf. 3065 1681 eller Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604. Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu. TJEK Ejendomsservice står for kvalitet og vi søger dig som gerne vil give et smil med på vejen, har en god ordenssans samt er både pligtopfyldende og selvkørende. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede A S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,2 milliarder og med mere end 8.000 ansatte. Du kan læse mere om TJEK Ejendomsservice på www.tjekservice.dk

Har du hænderne skruet rigtig på og er du serviceminded af natur? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice.

Vi søger lige nu servicemedarbejdere (handyman/-woman) eller ejendomsserviceteknikere til at varetage forskellige opgaver som kræver at man er lidt fiks på fingrene og er vant til at håndtere forskellige typer af værktøj. Det drejer sig hovedsageligt om arbejde i dagtimerne.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling (mellem 30 og 37 timer ugentligt)
  • En arbejdsplads der er i rivende udvikling
  • God oplæring og gode muligheder for at udvikle sig
  • Gode kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet

Vi forventer:

  • At du kan varetage forskellige typer af opgaver indenfor håndværk
  • At du har grundlæggende PC-/IT-færdigheder
  • At du er engageret og serviceminded
  • At du kan tale og skrive dansk
  • At du har kørekort B
  • Derudover er det en fordel at du har erfaring med opgavestyringssystem eller lignende (FM-system), men oplæring vil finde sted

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Sannie Lobedanz på tlf. 3065 1681 eller Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu.

 

TJEK Ejendomsservice står for kvalitet og vi søger dig som gerne vil give et smil med på vejen, har en god ordenssans samt er både pligtopfyldende og selvkørende. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede A/S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,2 milliarder og med mere end 8.000 ansatte.

Du kan læse mere om TJEK Ejendomsservice på www.tjekservice.dk

Hovedkontor SøborgSøborg2019-09-11T00:00:002019-10-11T00:00:00
330087579ServicemedarbejdereRobot Har du hænderne skruet rigtig på og er du serviceminded af natur? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice. Vi søger lige nu servicemedarbejdere (handyman -woman) eller ejendomsserviceteknikere til at varetage forskellige opgaver som kræver at man er lidt fiks på fingrene og er vant til at håndtere forskellige typer af værktøj. Det drejer sig hovedsageligt om arbejde i dagtimerne. Vi tilbyder: En spændende stilling (mellem 30 og 37 timer ugentligt)En arbejdsplads der er i rivende udviklingGod oplæring og gode muligheder for at udvikle sigGode kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet Vi forventer: At du kan varetage forskellige typer af opgaver indenfor håndværkAt du har grundlæggende PC- IT-færdighederAt du er engageret og servicemindedAt du kan tale og skrive danskAt du har kørekort BDerudover er det en fordel at du har erfaring med opgavestyringssystem eller lignende (FM-system), men oplæring vil finde sted Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Sannie Lobedanz på tlf. 3065 1681 eller Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604. TJEK Ejendomsservice står for kvalitet og vi søger dig som gerne vil give et smil med på vejen, har en god ordenssans samt er både pligtopfyldende og selvkørende. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede A S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,2 milliarder og med mere end 8.000 ansatte. Du kan læse mere om TJEK Ejendomsservice på www.tjekservice.dk

Har du hænderne skruet rigtig på og er du serviceminded af natur? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice.

Vi søger lige nu servicemedarbejdere (handyman/-woman) eller ejendomsserviceteknikere til at varetage forskellige opgaver som kræver at man er lidt fiks på fingrene og er vant til at håndtere forskellige typer af værktøj. Det drejer sig hovedsageligt om arbejde i dagtimerne.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling (mellem 30 og 37 timer ugentligt)
  • En arbejdsplads der er i rivende udvikling
  • God oplæring og gode muligheder for at udvikle sig
  • Gode kollegaer og et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet

Vi forventer:

  • At du kan varetage forskellige typer af opgaver indenfor håndværk
  • At du har grundlæggende PC-/IT-færdigheder
  • At du er engageret og serviceminded
  • At du kan tale og skrive dansk
  • At du har kørekort B
  • Derudover er det en fordel at du har erfaring med opgavestyringssystem eller lignende (FM-system), men oplæring vil finde sted

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Sannie Lobedanz på tlf. 3065 1681 eller Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604.

TJEK Ejendomsservice står for kvalitet og vi søger dig som gerne vil give et smil med på vejen, har en god ordenssans samt er både pligtopfyldende og selvkørende. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede A/S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,2 milliarder og med mere end 8.000 ansatte.

Du kan læse mere om TJEK Ejendomsservice på www.tjekservice.dk

HovedstadenSøborg2019-09-11T00:00:002019-10-11T00:00:00
330087593Servicemedarbejdere til NordsjællandRobot Er du serviceminded og trives med at gøre et godt stykke rengøringsarbejde? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice. Vi søger lige nu servicemedarbejdere til at varetage forskellige former for rengøring både inde og ude hos vores kunder. Det drejer sig blandt andet om vask og rengøring af trapper og fællesarealer i forskellige typer af ejendomme og bygninger. Der er brug for både morgenfriske personer der starter tidligt, men også personer som trives med at arbejde sene tidspunkter på døgnet. Vi tilbyder: En spændende stilling (mulighed for både deltid og fuldtid 15-37 timer ugentligt)Løn ifølge overenskomstEn arbejdsplads der er i rivende udviklingGod oplæring og gode muligheder for at udvikle sigGode kollegaer og ordnede forhold Vi forventer: At du har erfaring med rengøringAt du er engageret og servicemindedAt du kan tale og skrive dansk eller engelsk på et rimeligt niveauAt du har kørekort BDerudover er det en fordel, hvis du har kendskab til elektronisk rapportering og registrering Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Sannie Lobedanz på tlf. 3065 1681 eller Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604. Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu. TJEK Ejendomsservice står for kvalitet og vi søger dig som gerne vil give et smil med på vejen, har en god ordenssans samt er både pligtopfyldende og selvkørende. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede A S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,2 milliarder og med mere end 8.000 ansatte. Du kan læse mere om TJEK Ejendomsservice på www.tjekservice.dk

Er du serviceminded og trives med at gøre et godt stykke rengøringsarbejde? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice.

Vi søger lige nu servicemedarbejdere til at varetage forskellige former for rengøring både inde og ude hos vores kunder. Det drejer sig blandt andet om vask og rengøring af trapper og fællesarealer i forskellige typer af ejendomme og bygninger. Der er brug for både morgenfriske personer der starter tidligt, men også personer som trives med at arbejde sene tidspunkter på døgnet.

Vi tilbyder:

  • En spændende stilling (mulighed for både deltid og fuldtid; 15-37 timer ugentligt)
  • Løn ifølge overenskomst
  • En arbejdsplads der er i rivende udvikling
  • God oplæring og gode muligheder for at udvikle sig
  • Gode kollegaer og ordnede forhold

Vi forventer:

  • At du har erfaring med rengøring
  • At du er engageret og serviceminded
  • At du kan tale og skrive dansk eller engelsk på et rimeligt niveau
  • At du har kørekort B
  • Derudover er det en fordel, hvis du har kendskab til elektronisk rapportering og registrering

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Serviceleder Sannie Lobedanz på tlf. 3065 1681 eller Serviceleder Ann-Britt Rønnow på tlf. 3038 2604.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede nu.

TJEK Ejendomsservice står for kvalitet og vi søger dig som gerne vil give et smil med på vejen, har en god ordenssans samt er både pligtopfyldende og selvkørende. TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede A/S, som er Danmarks største familieejede servicekoncern med en omsætning på DKK 2,2 milliarder og med mere end 8.000 ansatte.

Du kan læse mere om TJEK Ejendomsservice på www.tjekservice.dk

Hovedkontor SøborgSøborg2019-09-11T00:00:002019-10-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ejendomsservicemedarbejder til indvendig vedligeholdelse i Københavns Ejendomme og Indkøb, Center for Ejendomsservice

Teknisk Drift

København NV
Vil du være med til at sikre driften af de kommunale ejendomme på en faglig korrekt og økonomisk fornuftig måde? Vil du servicere vores kunder bedst muligt, så de kan fokusere på deres kerneopgave? Så har vi brug for dig. Vi søger en selvstændig og ...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Servicemedarbejder til Demenscentret Pilehuset

Pilehuset Bystævneparken

Brønshøj
Er du serviceminded og kvalitetsbevidst, og kan du arbejde selvstændigt? Om Demenscentret Pilehuset Vi er en specialiseret enhed, som ligger i naturskønne områder tæt på Vestvolden, offentlige transportmidler og Frederikssundsvejs forretningsliv. Vo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Servicemedarbejdere til Sydsjælland

Hovedkontor Søborg

Søborg
Har du hænderne skruet rigtig på og er du serviceminded af natur? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice. Vi søger lige nu servicemedarbejdere (handyman -woman) eller ejendomsserviceteknikere til at varetage forskellige opgaver som kræver a...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Servicemedarbejdere

Hovedstaden

Søborg
Har du hænderne skruet rigtig på og er du serviceminded af natur? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice. Vi søger lige nu servicemedarbejdere (handyman -woman) eller ejendomsserviceteknikere til at varetage forskellige opgaver som kræver a...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Servicemedarbejdere til Nordsjælland

Hovedkontor Søborg

Søborg
Er du serviceminded og trives med at gøre et godt stykke rengøringsarbejde? Så har vi brug for dig hos TJEK Ejendomsservice. Vi søger lige nu servicemedarbejdere til at varetage forskellige former for rengøring både inde og ude hos vores kunder. Det...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019