Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded Kundesupporter til BAUHAUS Kundesupport

Giv hver kunde en god oplevelse
Som Kundesupporter er det vigtigt, at du altid har kunden i fokus. Du skal hurtigt kunne afkode kundens behov og finde den løsning eller det svar, som gør, at vores kunder får en god oplevelse.
Jobbet udføres i tæt samarbejde med resten af Kundesupport-teamet samt kollegaerne i vores varehuse og indebærer bl.a. følgende opgaver:

  • Håndtering af ordrer, produktforespørgsler, reklamationer m.v. fra vores kunder
  • Besvarelse af telefonopkald, chats og mails fra vores kunder
  • Kundeorienteret og trives med fart over feltet
    Har du erfaring fra en lignende stilling eller anden form for service og salg er dette en fordel. Interesse og kendskab til byggemarked vil ligeledes være et plus. Det vigtigste er dog, at du med smil i stemmen har lyst til at rådgive og servicere vores kunder. Derudover skal du kunne trives med mange bolde i luften og en hverdag, der sommetider går stærkt. Som person er du:

  • Imødekommende og kundevenlig
  • Dygtig til at formulere dig i skrift og tale
  • En god samarbejdspartner for dine kollegaer og altid klar til at give en hjælpende hånd
  • Vant til at holde hovedet koldt i en til tider hektisk hverdag
  • Motiveret til og brænder for at levere en indsats, der gør en forskel for vores kunder
  • Stillingen er på 37 timer/uge, som ligger inden for vores åbningstid alle ugens dage kl. 08.00 – 20.00.
    Arbejdssted er Tilst ved Aarhus.

    Du spiller en vigtig rolle
    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer medarbejdernes forskelligheder og sikrer en god arbejdsplads.
    Som vores nye Kundesupporter får du et spændende job i en international virksomhed i vækst, hvor bl.a. ansvar, kundeorientering og samarbejde vægtes højt. Vores Kundesupport er i rivende udvikling, og du får rig mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af et stærkt team, hvor du vil få sparring og træning i de daglige opgaver af din teamleder.
    Foruden høj service og faglighed lægger vi stor vægt på, at både teamet og den enkelte trives. Vi arbejder tæt sammen og prioriterer det gode kollegaskab højt – også fordi vi tror på, at det smitter af på servicen, vi yder over for vores kunder. Vi tilbyder desuden flere personalegoder som f.eks. adgang til mere end 2.800 rabataftaler via Visma LogBuy, kantineordning, personalerabat i vores varehuse samt sundheds- og pensionsordning.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.