Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded økonomimedarbejder og blæksprutte til RPC Kolding

Brænder du for varierende opgaver indenfor økonomi, og har du øje for detaljer? Trives du i rollen som serviceminded blæksprutte, der skaber gode relationer internt såvel som eksternt på din arbejdsplads? Så kan du være vores nye økonomimedarbejder.  
 
Da vores medarbejder i økonomiafdelingen gennem mange år stopper, søger vi nu en skarp økonomimedarbejder og blæksprutte med sans for bogholderi og regnskab. 
 
RPC Kolding er en højkvalitets plastfremstillingsvirksomhed i rivende udvikling, så du skal kunne bevare overblikket under travlhed og være tilpas i en omskiftelig hverdag.  
 
Dine arbejdsopgaver  
Som del af det administrative team vil du referere til Finance Manageren og formår selvstændigt at skabe dig et overblik og planlægge din arbejdsdag, så deadlines, regnskaber og mødebookinger nås til tiden.  
 
Dele af regnskabet udføres decentralt i et shared service centre, som du vil skulle varetage kommunikationen med. 
 
Opgaverne omfatter primært:  

  • Bogføring af debitorbetalinger  
  • Kreditorbehandling og godkendelser 
  • Deltagelse og support ved periode- og årsregnskaber 
  • Sammentælling og godkendelse af timer til månedsløn i timeregistreringssystem  
  • Forefaldende opgaver, herunder modtagelse af kunder/gæster, møde- og hotelbooking, m.m. 

Du vil fungere som blæksprutte med regnskabsansvar samt være dét ansigt, besøgende til virksomheden møder først. 
 
Din baggrund  
Du har flere års erfaring fra en tilsvarende stilling som bogholder, kontorassistent eller lignende. Du kan lide at tage ansvar for dit arbejde og trives med varierende arbejdsopgaver, praktiske såvel som administrative. Du er naturligvis superbruger i Office-pakken, særligt Excel, og har flair for IT. Kendskab til ERP-systemer er en forudsætning, og Dynamics Axapta kan være en fordel.  
 
Du er måske uddannet kontorassistent, bogholder eller har anden uddannelse indenfor økonomi. RPC Kolding er en international virksomhed, så du mestrer engelsk skriftligt og mundtligt.  
 
Som person er du detaljeorienteret, serviceminded og struktureret. Overholdelse af deadlines er helt centralt for stillingen, og derfor er du opsøgende i forhold til at indhente nødvendig information, internt i virksomheden såvel som eksternt. Du er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats for at nå i mål til tiden. Dette kan medføre overarbejde omkring månedslukning, kvartal og årsregnskab. Det falder dig desuden naturligt at varetage de forefaldende opgaver i løbet af dagen.  
 
RPC Kolding tilbyder  
Et varieret job med en stor kontaktflade til alle afdelinger i organisationen. Du vil indgå i et professionelt team og i en arbejdskultur, hvor man hjælper hinanden og tager ejerskab. Rollen indebærer fremadrettet muligheden for oplæring og supervision af elever. 
 
Om virksomheden  
RPC Kolding, en del af RPC M&H Plastics, beskæftiger på nuværende tidspunkt omkring 100 medarbejdere, som er ansvarlig for produktion af innovative plastløsninger, både standardiserede og kundespecifikke til end-user markedet. Virksomheden er Nordens førende indenfor branchen.  
 
Læs mere om RPC koncernen på www.rpc-group.com  
 
Søg stillingen allerede i dag  
RPC Kolding samarbejder med rekrutteringsfirmaet WolterJohannsen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ekstern konsulent Nicholai Johannsen eller researcher Eva Haugaard på 71 71 23 71. Du kan også skrive til info@wolterjohannsen.dk.   
 
Stillingen søges ved at uploade en kort ansøgning samt CV og eventuelle bilag via ”Ansøg”.   
 
Virksomheden ligger i Kolding og samtaler vil finde sted i løbet februar 2018. 
 
Søg hurtigst muligt, da vi løbende læser ansøgninger igennem.  


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her