Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded og administrativ medarbejder til Customer Care team

Serviceminded og administrativ medarbejder til Customer Care team

Sammen med vores brugere er vi i gang med at ændre måden IT bliver købt ind. Mutonic er en platform for IT professionelle som ønsker nemt og simpelt at få et overblik over indkøb, markedspriser samt at blive inspireret af andre IT professionelle i vores community. Vi ønsker at gøre en forskel med det vi laver og til denne opgave, søger vi en engageret og serviceminded og administrativ medarbejder til vores Customer Care team i vores lokation i København K.

Vær med til at gøre noget nyt, hvor du hver dag bliver udfordret med nye ting

Vi har store planer med platformen og vi har store kunder som banker på døren for at komme i gang. Vores planer omkring lancering af platformen i andre lande såsom UK og USA nærmer sig også til at være en realitet.

Vi oplever i øjeblikket en kraftig stigning i antallet af bestillinger og en stor interesse fra mange nye brugere og hertil søger vi en selvstændig person som kan indgå i vores team, og som kan være med til servicere brugere, samt sikre at vores brugere udelukkende får gode oplevelser når de handler på Mutonic platformen.

Dine primære opgaver bliver:

  • Opfølgning og afslutning af alle sager; ingen løse-ender og alle henvendelser skal følges til dørs – hver dag
  • Løbende kontakt til brugere på platformen, for at svare på indgående spørgsmål og sikre at deres henvendelser bliver besvaret rettidigt og professionelt, både på chat, email og telefon
  • Håndtering af bestillinger fra brugere på platformen
  • Håndtering af pakker til kunder (begrænset omfang)
  • Delansvarlig for at sikre at ordrer kommer helt i mål fra ordreafgivelse til levering på kundens adresse; herunder også administrative opgaver omkring sikring af at Track & Trace altid er tilstede, samt fakturabehandling mv.
  • Løbende kontakt til forhandlere, distributører og producenter for at sikre at de opretholder og opfylder deres serviceniveau overfor Mutonic og vores brugere
  • Gennemgang og behandling af mails / tickets
  • Finde løsninger på ordrer / problemer / fejlleverancer, som de opstår

Kompetencer

Det er vigtigt for os at du bliver en succes som en del af Customer Care teamet i Mutonic. Derfor forventer vi at du:

  • Forandringsparat og villig til forandringer, da hver dag er forskellig.
  • Ben i næsen og perfektion for detaljen.
  • Du vil gøre en forskel for kunden og forstår, at kundeoplevelsen altid er i centrum.
  • Har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver og kan bevare overblikket.
  • Er omhyggelig og kvalitetsbevidst, også når tingene går stærkt. Du er forandringsvillig og fleksibel og trives på en dynamisk arbejdsplads.
  • Når personlige og arbejdsrelaterede mål - du besidder et højt energiniveau og et stort drive.
  • Tager ansvar og yder en ekstra indsats, når det kræves. 

Teamet

Vi er et stærkt team, som består af en række kerne kompetencer. Mutonic er vores mission og vi går meget op i kvalitet, tillid og troværdighed på vores platform, hvor hver eneste oplevelse skal være second to none.

Vi håber, at du har lyst til at blive vores nye kollega og ser frem til at høre fra dig.

Yderligere information

Du kan få yderligere information om stillingen hos Anne Bendixen Pedersen via ap@mutonic.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.