Gem job

Serviceminded og frisk kundeservicemedarbejder søges til behandling af sager vedr. flykompensation

Vil du være med til at gøre en forskel for en masse passagerer? Kan du sætte dig ind i vores kunders rejseudfordringer, samt rådgive dem professionelt over telefonen, pr. mail og chat?

Så kom og bliv en del af vores fantastiske team.

 

Som vores nye kollega får du ansvar for at rådgive vores kunder, der oplever forsinkelser, aflysninger m.m. på deres rejser. Du vil ligeledes sidde med en masse administrative opgaver.

Vi tilbyder et spændende arbejde, som udfordrer dig hver dag, hvor ingen opkald er ens, da passagerernes oplevelser er individuelle. Du bliver en del af et stærkt team bestående af unge engagerede medarbejdere, der servicerer alle vores kunder. Du får således rig mulighed for, at udvikle og udfordre dine evner inden for kundeservice i en stilling, hvor du også spiller en vigtig rolle, i den fortsatte udvikling og styrkelse af Flypenges kundeservice koncept.

Så hvis du trives på en arbejdsplads, hvor du selv har indflydelse på din hverdag og hvor du bliver udfordret på dine juridiske kompetencer, så er dette jobbet for dig.

Hvad forventer vi af dig?

At du har erfaring med kundeservice eller håndtering af kompensationsager er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer blot, at du er åben for nye udfordringer, er imødekommende og kan tale med alle slags mennesker, men mest af alt, at du elsker at hjælpe og rådgive folk og at du kan indgå i teamarbejde på forskellige niveauer, men også arbejde selvstændigt.

Dine personlige kvalifikationer:

 

  • Du har en positiv attitude og har energi, samt lyst til at gå forrest også med de daglige opgaver
  • Du har Forståelse for god kundeservice og evner til at opbygge gode kunderelationer
  • Du kan tage initiativ, har god dømmekraft og til tider kan arbejde selvstændigt
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og har gode samarbejdsevner

 

Kort om os.

Vi hedder Travelrefund ApS og vi arbejder med, at hjælpe passagerer i hele i Europa og få anerkendt deres ret til kompensation. Vi er her for at hjælpe og rådgive forbrugere omkring deres rettigheder når det kommer til flyrejser. Igennem tiden har vi hjulpet flere tusind passagerer både før, under og efter deres rejse.

I Danmark er vi mest kendt, som Flypenge.dk og det er her, på vores danske kontor, vi netop står og mangler en dygtigt kollega til vores team, som sammen med os, vil være med til at gøre en forskel.

Vi vægter samarbejde og socialt sammenhold højt og vi har et nært samarbejde med de andre selskaber på adressen. Blandt andet har vi tit sociale arrangementer, hvor vi mødes efter fyraften.

Om stillingen: 

Stillingen er deltid på 15-30 timer om ugen og timerne vil ligge i tidsrum. 

  • Mandag-onsdag 8.00-16.00
  • Torsdag 8.00-17.00
  • Fredag 8.00-15.30

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit motiverede CV og ansøgning til afdelingschef Roza Özdemir på mail: ro@travelrefund.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Manager

QUEUE-IT ApS

København V
You re a proactive people-person looking to build long-term relationships with great customers. We re an industry-leading tech company with big-name clients who need your help to succeed. Let s meet. Who you are You re a relationship-builder with ex...
Indrykket:24. september 2021

Kundeservicemedarbejder med gode dansk- og tyskkundskaber

DANCENTER A/S

København Ø
Vil du hjælpe med at gøre ferien bedst mulig for vores mange kunder, og jonglerer du næsten fejlfrit med både danske og tyske verber, så har vi dit næste drømmejob! Vi oplever vækst og søger i den forbindelse en ny kollega, som vil være med til at s...
Indrykket:24. september 2021

YouSee søger salgskonsulenter til vores kundecenter i København

youSee

København SV
Kan du tale med alle?Det kræver mere at arbejde i et kundecenter, end mange måske lige går og tror. Du skal kunne tale med alle slags mennesker - forstå deres situation og hjælpe dem på rette vej. Lige meget om stemmen i røret er fra Britta, Özkel, ...
Indrykket:13. september 2021

Kunderådgivere til Kundeservice

3

København SV
Customer ManagementVil du med på en spændende vækstrejse hos 3?Som kunderådgiver hos 3 er det naturligt for dig altid at gøre dit bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os. Så...
Indrykket:16. september 2021

Sælger søges til privatmarkedet

3

København SV
Udfyld dine kontaktinformationer ved at klikke på Send ansøgning , så ringer vi dig op. Du behøver ikke at have salgserfaring… Det skal vi nok lære dig!Dine opgaver bliver at:Ringe til eksisterende 3 og OiSTER kunder og skabe mersalgLytte og tale me...
Indrykket:20. september 2021

Serviceminded og frisk kundeservicemedarbejder søges til behandling af sager vedr. flykompensation

Vil du være med til at gøre en forskel for en masse passagerer? Kan du sætte dig ind i vores kunders rejseudfordringer, samt rådgive dem professionelt over telefonen, pr. mail og chat?

Så kom og bliv en del af vores fantastiske team.

 

Som vores nye kollega får du ansvar for at rådgive vores kunder, der oplever forsinkelser, aflysninger m.m. på deres rejser. Du vil ligeledes sidde med en masse administrative opgaver.

Vi tilbyder et spændende arbejde, som udfordrer dig hver dag, hvor ingen opkald er ens, da passagerernes oplevelser er individuelle. Du bliver en del af et stærkt team bestående af unge engagerede medarbejdere, der servicerer alle vores kunder. Du får således rig mulighed for, at udvikle og udfordre dine evner inden for kundeservice i en stilling, hvor du også spiller en vigtig rolle, i den fortsatte udvikling og styrkelse af Flypenges kundeservice koncept.

Så hvis du trives på en arbejdsplads, hvor du selv har indflydelse på din hverdag og hvor du bliver udfordret på dine juridiske kompetencer, så er dette jobbet for dig.

Hvad forventer vi af dig?

At du har erfaring med kundeservice eller håndtering af kompensationsager er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer blot, at du er åben for nye udfordringer, er imødekommende og kan tale med alle slags mennesker, men mest af alt, at du elsker at hjælpe og rådgive folk og at du kan indgå i teamarbejde på forskellige niveauer, men også arbejde selvstændigt.

Dine personlige kvalifikationer:

 

  • Du har en positiv attitude og har energi, samt lyst til at gå forrest også med de daglige opgaver
  • Du har Forståelse for god kundeservice og evner til at opbygge gode kunderelationer
  • Du kan tage initiativ, har god dømmekraft og til tider kan arbejde selvstændigt
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og har gode samarbejdsevner

 

Kort om os.

Vi hedder Travelrefund ApS og vi arbejder med, at hjælpe passagerer i hele i Europa og få anerkendt deres ret til kompensation. Vi er her for at hjælpe og rådgive forbrugere omkring deres rettigheder når det kommer til flyrejser. Igennem tiden har vi hjulpet flere tusind passagerer både før, under og efter deres rejse.

I Danmark er vi mest kendt, som Flypenge.dk og det er her, på vores danske kontor, vi netop står og mangler en dygtigt kollega til vores team, som sammen med os, vil være med til at gøre en forskel.

Vi vægter samarbejde og socialt sammenhold højt og vi har et nært samarbejde med de andre selskaber på adressen. Blandt andet har vi tit sociale arrangementer, hvor vi mødes efter fyraften.

Om stillingen: 

Stillingen er deltid på 15-30 timer om ugen og timerne vil ligge i tidsrum. 

  • Mandag-onsdag 8.00-16.00
  • Torsdag 8.00-17.00
  • Fredag 8.00-15.30

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit motiverede CV og ansøgning til afdelingschef Roza Özdemir på mail: ro@travelrefund.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Manager

QUEUE-IT ApS

København V
You re a proactive people-person looking to build long-term relationships with great customers. We re an industry-leading tech company with big-name clients who need your help to succeed. Let s meet. Who you are You re a relationship-builder with ex...
Indrykket:24. september 2021

Kundeservicemedarbejder med gode dansk- og tyskkundskaber

DANCENTER A/S

København Ø
Vil du hjælpe med at gøre ferien bedst mulig for vores mange kunder, og jonglerer du næsten fejlfrit med både danske og tyske verber, så har vi dit næste drømmejob! Vi oplever vækst og søger i den forbindelse en ny kollega, som vil være med til at s...
Indrykket:24. september 2021

YouSee søger salgskonsulenter til vores kundecenter i København

youSee

København SV
Kan du tale med alle?Det kræver mere at arbejde i et kundecenter, end mange måske lige går og tror. Du skal kunne tale med alle slags mennesker - forstå deres situation og hjælpe dem på rette vej. Lige meget om stemmen i røret er fra Britta, Özkel, ...
Indrykket:13. september 2021

Kunderådgivere til Kundeservice

3

København SV
Customer ManagementVil du med på en spændende vækstrejse hos 3?Som kunderådgiver hos 3 er det naturligt for dig altid at gøre dit bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os. Så...
Indrykket:16. september 2021

Sælger søges til privatmarkedet

3

København SV
Udfyld dine kontaktinformationer ved at klikke på Send ansøgning , så ringer vi dig op. Du behøver ikke at have salgserfaring… Det skal vi nok lære dig!Dine opgaver bliver at:Ringe til eksisterende 3 og OiSTER kunder og skabe mersalgLytte og tale me...
Indrykket:20. september 2021