Gem job

Serviceminded og frisk kundeservicemedarbejder søges til behandling af sager vedr. flykompensation

Vil du være med til at gøre en forskel for en masse passagerer? Kan du sætte dig ind i vores kunders rejseudfordringer, samt rådgive dem professionelt over telefonen, pr. mail og chat?

Så kom og bliv en del af vores fantastiske team.

 

Som vores nye kollega får du ansvar for at rådgive vores kunder, der oplever forsinkelser, aflysninger m.m. på deres rejser. Du vil ligeledes sidde med en masse administrative opgaver.

Vi tilbyder et spændende arbejde, som udfordrer dig hver dag, hvor ingen opkald er ens, da passagerernes oplevelser er individuelle. Du bliver en del af et stærkt team bestående af unge engagerede medarbejdere, der servicerer alle vores kunder. Du får således rig mulighed for, at udvikle og udfordre dine evner inden for kundeservice i en stilling, hvor du også spiller en vigtig rolle, i den fortsatte udvikling og styrkelse af Travelrefunds kundeservice koncept.

Så hvis du trives på en arbejdsplads, hvor du selv har indflydelse på din hverdag og hvor du bliver udfordret på dine juridiske kompetencer, så er dette jobbet for dig.

Hvad forventer vi af dig?

At du har erfaring med kundeservice eller håndtering af kompensationsager er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer blot, at du er åben for nye udfordringer, er imødekommende og kan tale med alle slags mennesker, men mest af alt, at du elsker at hjælpe og rådgive folk og at du kan indgå i teamarbejde på forskellige niveauer, men også arbejde selvstændigt.

Dine personlige kvalifikationer:

 

  • Du har en positiv attitude og har energi, samt lyst til at gå forrest også med de daglige opgaver
  • Du har Forståelse for god kundeservice og evner til at opbygge gode kunderelationer
  • Du kan tage initiativ, har god dømmekraft og til tider kan arbejde selvstændigt
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • Du er flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundligt.

 

Kort om os.

Vi hedder Travelrefund ApS og vi arbejder med, at hjælpe passagerer i hele i Europa og få anerkendt deres ret til kompensation. Vi er her for at hjælpe og rådgive forbrugere omkring deres rettigheder når det kommer til flyrejser. Igennem tiden har vi hjulpet flere tusind passagerer både før, under og efter deres rejse.

I Danmark er vi mest kendt, som Flypenge.dk og det er her, på vores danske kontor, vi netop står og mangler en dygtigt kollega til vores team, som sammen med os, vil være med til at gøre en forskel.

Vi vægter samarbejde og socialt sammenhold højt og vi har et nært samarbejde med de andre selskaber på adressen. Blandt andet har vi tit sociale arrangementer, hvor vi mødes efter fyraften.

Om stillingen: 

Vi søger både en fuldtids- og deltidsansat.

Stillingen for fuldtid er på 37 timer om ugen

Stillingen for deltid er på 20-25 timer om ugen, med mulighed for fuldtid på sigt.

Dine vagter vil ligge i nedenstående tidsrum.

  • Mandag-onsdag 8.00-16.00
  • Torsdag 8.00-17.00
  • Fredag 8.00-15.30

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit motiverede CV og ansøgning til afdelingschef Roza Özdemir på mail: job@flypenge.dk, med henvisning til den stilling der ønskes.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Service Executive

iAgora Europa

Frederiksberg
Descripción del puesto: Thrive with us at Europe's number one in gift experiences: help us give the gift you live. Job Title: Customer & Partner Support Executive - Portugal Department: Customer & Partner Support Department Reporting to: Customer...
30. april 2022

Head of Digital Strategy & Customer Experience

3Shape Brasil

København K
We are looking for a Head of Digital Strategy and Customer Experience who will help lift our MarTech portfolio to the next level and deliver on our ambitious web strategies for our customer facing web. The role is a key player in defining the futur...
12. maj 2022

Sales & Service Agents for the Tour De France even...

Adecco

Frederiksberg
We have a once-in-a-lifetime opportunity for you! Would you have fun participating in the historical Tour De France event this summer? We are searching for Sales Service Agents to help us run our pop-up shops during Tour De France in the heart of Cop...
17. maj 2022

Serviceminded og frisk kundeservicemedarbejder søges til behandling af sager vedr. flykompensation

Vil du være med til at gøre en forskel for en masse passagerer? Kan du sætte dig ind i vores kunders rejseudfordringer, samt rådgive dem professionelt over telefonen, pr. mail og chat?

Så kom og bliv en del af vores fantastiske team.

 

Som vores nye kollega får du ansvar for at rådgive vores kunder, der oplever forsinkelser, aflysninger m.m. på deres rejser. Du vil ligeledes sidde med en masse administrative opgaver.

Vi tilbyder et spændende arbejde, som udfordrer dig hver dag, hvor ingen opkald er ens, da passagerernes oplevelser er individuelle. Du bliver en del af et stærkt team bestående af unge engagerede medarbejdere, der servicerer alle vores kunder. Du får således rig mulighed for, at udvikle og udfordre dine evner inden for kundeservice i en stilling, hvor du også spiller en vigtig rolle, i den fortsatte udvikling og styrkelse af Travelrefunds kundeservice koncept.

Så hvis du trives på en arbejdsplads, hvor du selv har indflydelse på din hverdag og hvor du bliver udfordret på dine juridiske kompetencer, så er dette jobbet for dig.

Hvad forventer vi af dig?

At du har erfaring med kundeservice eller håndtering af kompensationsager er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer blot, at du er åben for nye udfordringer, er imødekommende og kan tale med alle slags mennesker, men mest af alt, at du elsker at hjælpe og rådgive folk og at du kan indgå i teamarbejde på forskellige niveauer, men også arbejde selvstændigt.

Dine personlige kvalifikationer:

 

  • Du har en positiv attitude og har energi, samt lyst til at gå forrest også med de daglige opgaver
  • Du har Forståelse for god kundeservice og evner til at opbygge gode kunderelationer
  • Du kan tage initiativ, har god dømmekraft og til tider kan arbejde selvstændigt
  • Du er ansvarsbevidst, fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • Du er flydende i dansk og engelsk, både skriftligt og mundligt.

 

Kort om os.

Vi hedder Travelrefund ApS og vi arbejder med, at hjælpe passagerer i hele i Europa og få anerkendt deres ret til kompensation. Vi er her for at hjælpe og rådgive forbrugere omkring deres rettigheder når det kommer til flyrejser. Igennem tiden har vi hjulpet flere tusind passagerer både før, under og efter deres rejse.

I Danmark er vi mest kendt, som Flypenge.dk og det er her, på vores danske kontor, vi netop står og mangler en dygtigt kollega til vores team, som sammen med os, vil være med til at gøre en forskel.

Vi vægter samarbejde og socialt sammenhold højt og vi har et nært samarbejde med de andre selskaber på adressen. Blandt andet har vi tit sociale arrangementer, hvor vi mødes efter fyraften.

Om stillingen: 

Vi søger både en fuldtids- og deltidsansat.

Stillingen for fuldtid er på 37 timer om ugen

Stillingen for deltid er på 20-25 timer om ugen, med mulighed for fuldtid på sigt.

Dine vagter vil ligge i nedenstående tidsrum.

  • Mandag-onsdag 8.00-16.00
  • Torsdag 8.00-17.00
  • Fredag 8.00-15.30

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit motiverede CV og ansøgning til afdelingschef Roza Özdemir på mail: job@flypenge.dk, med henvisning til den stilling der ønskes.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Service Executive

iAgora Europa

Frederiksberg
Descripción del puesto: Thrive with us at Europe's number one in gift experiences: help us give the gift you live. Job Title: Customer & Partner Support Executive - Portugal Department: Customer & Partner Support Department Reporting to: Customer...
30. april 2022

Head of Digital Strategy & Customer Experience

3Shape Brasil

København K
We are looking for a Head of Digital Strategy and Customer Experience who will help lift our MarTech portfolio to the next level and deliver on our ambitious web strategies for our customer facing web. The role is a key player in defining the futur...
12. maj 2022

Sales & Service Agents for the Tour De France even...

Adecco

Frederiksberg
We have a once-in-a-lifetime opportunity for you! Would you have fun participating in the historical Tour De France event this summer? We are searching for Sales Service Agents to help us run our pop-up shops during Tour De France in the heart of Cop...
17. maj 2022