Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded og kundeorienteret kørselsdisponent

Er du en serviceminded og kundeorienteret kørselsdisponent, der ønsker at være med til at gøre en forskel i kampen mod COVID-19, i Region Hovedstaden. Så er det måske dig, vi søger som vores nye kørselsdisponent.

CEJ Logistik og Forsyning søger to kørselsdisponenter i tidsbegrænsede stillinger (12 måneder), der skal være med til at disponere regionens kørsler.
Vi er en enhed med et hastigt stigende arbejdsområde inden for primært transport mellem Regionens hospitaler og virksomheder.

Om os
Center for Ejendomme er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter, med alt fra fredede og historiske ejendomme til nybyggeri af moderne hospitaler.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om stillingerne
Til planlægning og afvikling af ekstra Coronatransporter søger vi derfor to dygtige kørselsdisponenter, der kan holde hovedet koldt i en hektisk driftsafdeling, har højt humør og er vant til at have mange bolde i luften og med en løsningsorienteret indstilling.
Dygtig og effektiv disponering af vores transporter er et vigtigt element, når vi servicerer sundhedsvæsnet i Region Hovedstaden.

Du vil indgå i den eksisterende driftsafdeling og dine opgave bliver blandt andet:

  • dialog med kommunerne omkring planlægning af kørselsopgaver
  • at assistere med indkøb af podeudstyr og prøvemateriel til kommunerne
  • koordinering med lagerfunktionen om vareleverancer
  • forberedelse af kørselsdata i Excel
  • ruteplanlægning i vores planlægningssystem
  • koordinering af kørsel mellem kørselskontor og chauffører
  • afvigelseshåndtering samt håndtering af akut opgaver
  • rapportering og opfølgning på serviceniveau
  • deltagelse i afdelingens øvrige opgaver
Derudover servicerer og samarbejder afdelingen med alle hospitalerne, enkelte virksomheder samt lægerne i alm. praksis i Region Hovedstaden - herunder håndteres bla. kørsel med:

  • varer fra Region Hovedstadens Apotek
  • linnede fra Central Vaskeriet
  • varer fra Regionslagret, samt mellem vores interne lagre
  • prøver fra alm praksis
  • prøver mellem de enkelte hospitaler
  • Covid-prøver for kommunerne
Der kommer løbende nye transportopgaver, som skal varetages af transportafdelingen.

Vi anvender SimaOffice og tilhørende applikationer, PTV planlægningssystem og Trackunit manager samt Excel i vores daglige arbejde med at sikre en stabil opgaveafvikling.

Hvad lægger vi vægt på?
Du har erfaring enten som speditør, kørselsdisponent, transportplanlægger, logistisk kundeservice eller tilsvarende stilling.
Du brænder for logistik og arbejdet med kontinuerlige forbedringer og vil deltage naturligt i udviklingen af enheden.

Desuden er du kendetegnet ved følgende:

  • Serviceminded og i stand til at oversætte kundernes behov til løsninger
  • Udadvendt, positiv og formår at kommunikere eksternt med kunderne, chaufførerne og internt på tværs af organisationen
  • God It- og teknisk indsigt, samt kendskab til transportplanlægningssystemer og Microsoft Office
  • Forståelse for, hvordan It kan understøtte udviklingen af effektive forretningsprocesser
  • Evne til at arbejde både selvstændigt og i teams
  • Evne til at bevare overblikket i pressede situationer
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig en spændende stilling i en enhed under konstant udvikling. Du vil få interessante og udviklende arbejdsopgaver og mulighed for at præge dagligdagen og udviklingen i enheden. Derudover vægter vi et godt arbejdsklima i et travlt miljø højt.

Vil du vide mere?

Er du nysgerrig, kan du kontakte Henrik Beck Erichsen på henrik.beck.erichsen@regionh.dk.

Løn- og ansættelsesforhold
Logistik og forsyning er en positiv arbejdsplads, hvor samarbejde på tværs af afdelingerne har en stor rolle.
Du vil få kollegaer inden for indkøb, lager, transport, flådestyring og logistikprojekter. Vi er ca. 185 medarbejdere i Logistik & Forsyning.

Vi afvikler primært vores kørsel med egne chauffører og køretøjer med alt fra elcykler til biogas lastbiler.

Vores arbejdsplads er fysisk placeret i Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

Stillingen er på 37 timer pr. uge. Arbejdstiden ligger på nuværende tidspunkt mellem kl. 06.30 og kl. 17.00 mandag til fredag.
Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 12 måneder med mulighed for eventuel forlængelse og kan desuden indbefatte, at du deltager i en telefonvagt-ordning.

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Hvordan søger du?
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er søndag den 22. november kl. 12.

Vi afholder løbende samtaler.

Ansættelsesstart hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.