Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded og kvalitetsbevidst ejendomsleder, der kan sikre effektiv opgaveløsning

Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker.

Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren – driftschefen for området – og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner.
Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse.

For at blive en succes i stillingen kræver det, at du:
• Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
• Er god til at skabe og vedligeholde relationer
• Er rummelig og har stærke sociale kompetencer
• Har erfaring med service
• Forstår dig på bygningsdrift
• Har kørekort (minimum til traktor)
• Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4
Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel!

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst – suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.

Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.

Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.

Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329815361Phoenix-1f1995df12018-05-18T00:00:00Serviceminded og kvalitetsbevidst ejendomsleder, der kan sikre effektiv opgaveløsning

Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker.

Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren – driftschefen for området – og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner.
Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse.

For at blive en succes i stillingen kræver det, at du:
• Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
• Er god til at skabe og vedligeholde relationer
• Er rummelig og har stærke sociale kompetencer
• Har erfaring med service
• Forstår dig på bygningsdrift
• Har kørekort (minimum til traktor)
• Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4
Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel!

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst – suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.

Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.

Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.

Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.

2018-07-14T00:50:25.373 Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker. Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren driftschefen for området og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen. Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner. Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse. For at blive en succes i stillingen kræver det, at du: Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag Er god til at skabe og vedligeholde relationer Er rummelig og har stærke sociale kompetencer Har erfaring med service Forstår dig på bygningsdrift Har kørekort (minimum til traktor) Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel! Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018. Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.11Jobnet1f1995df100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-13T00:00:000000https://3b.jobnext.dk/3130EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3261949Boligforeningen 3B11Havneholmen 211561København VDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent574470JobNet48267191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995df&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995df&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgØnsker du et spændende job som Ejendomsinspektør? Hos Boligforeningen 3B tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale343915Ejendomsinspektør7Håndværk & service355082513Franknoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329972896Vicevært søges til ejerforening i SolrødRobot Søger du et alsidigt og selvstændigt job. Er du grundig, mødestabil og har hænderne ordentligt skruet på og er du klar til at give dig i kast med en masse forskelligartede opgaver? Så har vi lige jobbet til dig. Vi er en ejerforening med 92 ejerlejligheder, som søger en vicevært til at passe vores to ejendomme samt vores omkringliggende fællesarealer, grønne områder og parkeringsplads. Jobbet kræver stor selvstændighed, men vil også være i tæt samarbejde med bestyrelsen og foreningens administrator, så der er god mulighed for sparring. Arbejdsopgaverne består bl.a. i: Græsslåning, hækklipning og ukrudtsbekæmpelse Renholdelse af stier, parkering og grønne områder Affaldshåndtering Trappevask og vinduespudsning Opsyn med fællesvaskeri Tilsyn med varmecentral og installationer samt evt. udluftning af radiatorer Tilbudsindhentning, bestilling af og tilsyn med håndværkere i forbindelse med arbejde på ejendommen Opsyn med eksternt glatførebekæmpelsesfirma Tovholder på forsikringssager Mindre vedligeholdelsesarbejder Beboerkontakt Vi forventer at du er serviceminded og imødekommende. At du er god i dansk skrift og tale, samt er fortrolig med MS Office pakken. En håndværksmæssig erfaring er et plus, men ikke et krav. Vi forventer også at du er god til at planlægge og bevare overblikket med mange bolde i luften til gengæld tilbyder vi en fleksibel arbejdsdag med stor medindflydelse på opgaver og prioriteringer. Arbejdstiden er 25-30 timer pr. uge. Løn efter kvalifikationer. Opstart snarest muligt. Vi forventer at holde samtaler løbende, så stillingen kan være besat inden ansøgningsfristens udløb. Ren straffe- og børneattest kræves. Ansøgning sendes til trine@dokadm.dk og bestyrelse@egeparken2680.dk. Eventuelle spørgsmål kan rettes til vores administrator Trine Røssel, tlf. 36 70 45 30 eller mail: trine@dokadm.dk

Søger du et alsidigt og selvstændigt job. Er du grundig, mødestabil og har hænderne ordentligt skruet på og er du klar til at give dig i kast med en masse forskelligartede opgaver? Så har vi lige jobbet til dig. 

 

Vi er en ejerforening med 92 ejerlejligheder, som søger en vicevært til at passe vores to ejendomme samt vores omkringliggende fællesarealer, grønne områder og parkeringsplads.

 

Jobbet kræver stor selvstændighed, men vil også være i tæt samarbejde med bestyrelsen og foreningens administrator, så der er god mulighed for sparring.

 

Arbejdsopgaverne består bl.a. i:

Græsslåning, hækklipning og ukrudtsbekæmpelse

Renholdelse af stier, parkering og grønne områder

Affaldshåndtering

Trappevask og vinduespudsning

Opsyn med fællesvaskeri

Tilsyn med varmecentral og installationer samt evt. udluftning af radiatorer

Tilbudsindhentning, bestilling af og tilsyn med håndværkere i forbindelse med arbejde på ejendommen

Opsyn med eksternt glatførebekæmpelsesfirma

Tovholder på forsikringssager

Mindre vedligeholdelsesarbejder

Beboerkontakt

 

Vi forventer at du er serviceminded og imødekommende. At du er god i dansk skrift og tale, samt er fortrolig med MS Office pakken. En håndværksmæssig erfaring er et plus, men ikke et krav. Vi forventer også at du er god til at planlægge og bevare overblikket med mange bolde i luften – til gengæld tilbyder vi en fleksibel arbejdsdag med stor medindflydelse på opgaver og prioriteringer.

 

Arbejdstiden er 25-30 timer pr. uge. Løn efter kvalifikationer. Opstart snarest muligt.

Vi forventer at holde samtaler løbende, så stillingen kan være besat inden ansøgningsfristens udløb.

 

Ren straffe- og børneattest kræves.

 

Ansøgning sendes til trine@dokadm.dk og bestyrelse@egeparken2680.dk. Eventuelle spørgsmål kan rettes til vores administrator Trine Røssel, tlf. 36 70 45 30 eller mail: trine@dokadm.dk

Egeparken, E/F Matr.nr. 18 PM SolrødSolrød Strand2019-03-06T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vicevært søges til ejerforening i Solrød

Egeparken, E/F Matr.nr. 18 PM Solrød

Solrød Strand
Søger du et alsidigt og selvstændigt job. Er du grundig, mødestabil og har hænderne ordentligt skruet på og er du klar til at give dig i kast med en masse forskelligartede opgaver? Så har vi lige jobbet til dig. Vi er en ejerforening med 92 ejerlejl...
Indrykket:6. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019