Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded og kvalitetsbevidst ejendomsleder, der kan sikre effektiv opgaveløsning

Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker.

Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren – driftschefen for området – og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner.
Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse.

For at blive en succes i stillingen kræver det, at du:
• Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
• Er god til at skabe og vedligeholde relationer
• Er rummelig og har stærke sociale kompetencer
• Har erfaring med service
• Forstår dig på bygningsdrift
• Har kørekort (minimum til traktor)
• Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4
Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel!

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst – suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.

Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.

Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.

Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Vicevært/Centerassistent til Kronen i Vanløse

mj service as

mj service as søger til Center i Vanløse en Vicevært Centerassistent. Der er tale om en fuldtidsstilling i tidsrummet 08.00-16.00 mandag til torsdag, fredag 08.00-15.30. Du vil sammen med gode kollegaer blive en af nøglepersonerne i den daglige drif...
Indrykket:5. september 2018
Udløbsdato:17. oktober 2018