Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded og kvalitetsbevidst ejendomsleder, der kan sikre effektiv opgaveløsning

Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker.

Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren – driftschefen for området – og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner.
Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse.

For at blive en succes i stillingen kræver det, at du:
• Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
• Er god til at skabe og vedligeholde relationer
• Er rummelig og har stærke sociale kompetencer
• Har erfaring med service
• Forstår dig på bygningsdrift
• Har kørekort (minimum til traktor)
• Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4
Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel!

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst – suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.

Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.

Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.

Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329815361Phoenix-1f1995df12018-05-18T00:00:00Serviceminded og kvalitetsbevidst ejendomsleder, der kan sikre effektiv opgaveløsning

Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker.

Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren – driftschefen for området – og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen.

Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner.
Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse.

For at blive en succes i stillingen kræver det, at du:
• Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
• Er god til at skabe og vedligeholde relationer
• Er rummelig og har stærke sociale kompetencer
• Har erfaring med service
• Forstår dig på bygningsdrift
• Har kørekort (minimum til traktor)
• Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4
Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel!

Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst – suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.

Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.

Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.

Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.

2018-07-14T00:50:25.373 Hos Boligforeningen 3B er ejendomsservice en holdsport, og til vores afdelinger i sydhavnen søger vi nu en målsøgende ejendomsleder med en struktureret og serviceminded tilgang, som arbejder selvstændigt og kommunikerer godt med mange forskellige typer af mennesker. Du bliver en del af et stærkt hold, som servicerer beboerne i vores boligafdelinger og sørger for drift og vedligeholdelse af bygninger og arealer. I det daglige spiller du en stor rolle i at støtte op om cheftræneren driftschefen for området og du vil prioritere dine opgaver i tæt dialog med denne og med afdelingsbestyrelsen. Dine opgaver vil blandt andet bestå i at koordinere arbejdsopgaver i området, udarbejde vedligeholdelsesplaner i samarbejde med dine kollegaer samt udarbejde budgetter og lave rekvisitioner. Du vil indgå aktivt i den daglige drift, deltage ved møder i afdelingsbestyrelsen samt i forbindelse med ejendomstilsyn og langsigtet vedligeholdelse. Desuden er det dig, der har ansvar for opfølgning og kontrol af håndværkere og leverandører samt fakturaer fra disse. For at blive en succes i stillingen kræver det, at du: Arbejder struktureret og kan bevare overblikket i en omskiftelig hverdag Er god til at skabe og vedligeholde relationer Er rummelig og har stærke sociale kompetencer Har erfaring med service Forstår dig på bygningsdrift Har kørekort (minimum til traktor) Er stærk i IT og gerne Unik Bolig 4Hvis du ovenikøbet har erfaring fra en lignende stilling, vil det være en klar fordel! Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende og afvekslende udfordringer i en organisation i udvikling og vækst. Du får gode muligheder for efteruddannelse, og vi tilbyder løn, pension og øvrige vilkår efter gældende overenskomst suppleret med en god personalepolitik. Møder uden for almindelig arbejdstid kan forekomme.Boligforeningen 3B er en af Danmarks største boligorganisationer med mere end 12.000 boliger i hovedstadsområdet. Vi har tradition for at tage et stort socialt ansvar, gå nye veje og udvikle nye løsninger inden for den almene sektor. Vi er ambitiøse og løser vores opgaver på et højt niveau - både i forhold til betjeningen af vores beboerdemokrati og internt i organisationen. Dit daglige udgangspunkt vil være fra sydhavnen.Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Frank Nielsen på telefon 40 12 14 72 hverdage mellem 08.00-12.00.Søg stillingen som ejendomsleder inden ansøgningsfristen udløber tirsdag den 5. juni 2018. Ansættelsessamtaler forventes gennemført mandag den 11. juni og eventuelle 2. samtaler torsdag den 21. juni 2018. Vi vil muligvis anvende en personprofil i rekrutteringen.Tiltrædelse 1. august 2018 eller efter aftale.11Jobnet1f1995df100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-13T00:00:000000https://3b.jobnext.dk/3130EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3261949Boligforeningen 3B11Havneholmen 211561København VDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent574470JobNet48267191000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995dfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995df&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1f1995df&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgØnsker du et spændende job som Ejendomsinspektør? Hos Boligforeningen 3B tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale343915Ejendomsinspektør7Håndværk & service355082513Franknoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329941904Teknisk serviceleder søges til DSI HareskovboRobot Har du et godt hoved på en stærk krop? Har du hænderne skruet rigtigt på og kan du lide at bruge dem? Har du et stort hjerte der viser sig i din venlige facon? Er din kommunikation mere rund end firkantet? Kan du lede et serviceteam og indgå konstruktivt i husets ledelse? Har du kørekort (B)? Så er du måske den helt rette til stillingen som teknisk serviceleder på Hareskovbo, hvor vores varmemester gennem 40 år tænker på at gå på pension. Det er en lederstilling på 37 timer uge dog uden højeste arbejdstid. Tilkald udenfor almindelig dagarbejdstid vil forekomme. Hareskovbos profil Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to plejeafdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet, samt et respektfuldt og godt miljø. Derudover har vi en boligafdeling med 58 lejemål, der udlejes til seniorer som almenbolig. Dette kaldes for kollektivboligerne. Der er to forskellige administratorer i forhold til boligudlejningen, n i plejen og en i boligafdelingen. I første omgang skal du overtage ansvaret for bygning og boliger, herunder rengøring og vaskeri i plejeafdelingen. Du vil blive oplært af Hareskovbos varmemester gennem 40 år, der i den første tid vil han have ansvaret for kollektivboligerne i boligafdelingen. Du overtager dette ansvar når nuværende varmemester ønsker at gå på pension. I samarbejde med serviceteamet vil du skulle varetage alle opgaver, der har med bygningerne, boligerne og udenoms arealerne at gøre fx: Alle opgaver i forbindelse med ud indflytning. Herunder bestille håndværkere Forefaldende mindre reparationsopgaver, der henhører til alminedelig drift af et stort hus Ren- og vedligeholdelse af boliger, bygninger og udenomsarealer herunder vinter og sommer vedligehold Indkøb og lagerstyring Drift af tekniske anlæg herunder kaldesystem og telefoner Føre tilsyn med maskiner, redskaber og bus Aflæse diverse målere Udarbejde rekvisitioner og regnskab for brug af rådighedsbeløb iht. lokal aftale Forestå fakturakontrol, budgetkontrol Ansvarlig for korrekt brug af administrative it-systemer Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http: www.hareskovbo-gladsaxe.dk Vi forventer at: Du har en baggrund, der betrygger os i, at du kan udføre de opgaver der ligger i stillingen Du er rolig og tryghedsskabende i din adfærd, og har forståelse for beboergruppen Du er en tydelig og tillidsskabende leder Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer. Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og de mennesker du møder på din vej. Du kan samarbejde, men også arbejde selvstændigt Du kan forvente: En stilling med stort ansvar En spændende og afvekslende hverdag Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger En stilling, hvor du oplever stor frihed under ansvar, og hvor du selv tilrettelægger din tid At blive en del af en arbejdsplads du kan være stolt af Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte varmemester Keld Midjord eller forstander Astrid Guldberg på tlf.: 44989558 Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk Vi forholder os løbende til de indkomne ansøgninger, og nedtager annoncen når den rette kadidat er fundet.
  • Har du et godt hoved på en stærk krop?
  • Har du ”hænderne skruet rigtigt på” – og kan du lide at bruge dem?
  • Har du et stort hjerte der viser sig i din venlige facon?
  • Er din kommunikation mere rund end firkantet?
  • Kan du lede et serviceteam og indgå konstruktivt i husets ledelse?
  • Har du kørekort (B)?

Så er du måske den helt rette til stillingen som teknisk serviceleder på Hareskovbo, hvor vores varmemester gennem 40 år tænker på at gå på pension.

Det er en lederstilling på 37 timer/uge dog uden højeste arbejdstid. Tilkald udenfor almindelig dagarbejdstid vil forekomme.

Hareskovbos profil

Hareskovbo er beliggende i skønne omgivelser, tæt ved Bagsværd Sø. Huset består af to plejeafdelinger med tre bo-grupper i hver. Her bor i alt 85 beboere - alle med individuelle behov og ressourcer Vi er et hus i stadig udvikling. Vi har fokus på høj kvalitet, samt et respektfuldt og godt miljø. Derudover har vi en boligafdeling med 58 lejemål, der udlejes til seniorer som almenbolig. Dette kaldes for kollektivboligerne.

Der er to forskellige administratorer i forhold til boligudlejningen, én i plejen og en i boligafdelingen.

I første omgang skal du overtage ansvaret for bygning og boliger, herunder rengøring og vaskeri i plejeafdelingen. Du vil blive oplært af Hareskovbos varmemester gennem 40 år, der i den første tid vil han have ansvaret for kollektivboligerne i boligafdelingen. Du overtager dette ansvar når nuværende varmemester ønsker at gå på pension.

I samarbejde med serviceteamet vil du skulle varetage alle opgaver, der har med bygningerne, boligerne og udenoms arealerne at gøre fx:

  • Alle opgaver i forbindelse med ud/indflytning. Herunder bestille håndværkere
  • Forefaldende mindre reparationsopgaver, der henhører til alminedelig drift af et stort hus
  • Ren- og vedligeholdelse af boliger, bygninger og udenomsarealer herunder vinter og sommer vedligehold
  • Indkøb og lagerstyring
  • Drift af tekniske anlæg herunder kaldesystem og telefoner
  • Føre tilsyn med maskiner, redskaber og ”bus”
  • Aflæse diverse målere
  • Udarbejde rekvisitioner og regnskab for brug af rådighedsbeløb iht. lokal aftale
  • Forestå fakturakontrol, budgetkontrol
  • Ansvarlig for korrekt brug af administrative it-systemer

Hareskovbo er et godt sted at bo, gæste og arbejde, det er vigtigt, at du aktivt er med til at understøtte dette. Læs evt. mere på http://www.hareskovbo-gladsaxe.dk/

Vi forventer at:

  • Du har en baggrund, der betrygger os i, at du kan udføre de opgaver der ligger i stillingen
  • Du er rolig og tryghedsskabende i din adfærd, og har forståelse for beboergruppen
  • Du er en tydelig og tillidsskabende leder
  • Du er engageret, fleksibel og indstillet på udfordringer og forandringer.
  • Du har en positiv og åben tilgang til det daglige arbejde, og de mennesker du møder på din vej.
  • Du kan samarbejde, men også arbejde selvstændigt

 Du kan forvente: 

  • En stilling med stort ansvar
  • En spændende og afvekslende hverdag
  • Faglig sparring og mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
  • En stilling, hvor du oplever stor frihed under ansvar, og hvor du selv tilrettelægger din tid
  • At blive en del af en arbejdsplads du kan være stolt af

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte varmemester Keld Midjord eller forstander Astrid Guldberg på tlf.: 44989558

Motiveret ansøgning modtages, udelukkende elektronisk, på kontakt@hareskovbo.dk

Vi forholder os løbende til de indkomne ansøgninger, og nedtager annoncen når den rette kadidat er fundet.

 

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBOBagsværd2019-01-14T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teknisk serviceleder søges til DSI Hareskovbo

DEN SELVEJENDE INSTITUTION HARESKOVBO

Bagsværd
Har du et godt hoved på en stærk krop? Har du hænderne skruet rigtigt på og kan du lide at bruge dem? Har du et stort hjerte der viser sig i din venlige facon? Er din kommunikation mere rund end firkantet? Kan du lede et serviceteam og indgå konstru...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019