Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded og smilende receptionist søges

Rold StorKro søger en receptionist til en ferie-barselsafløser stilling, med mulighed for udvidelse til en helårsstilling, med opstart senest medio marts.

Vi tilbyder et alsidigt job i hotellets receptionen, som byder på en arbejdsdag med mange varierede og spændende arbejdsopgaver. Receptionen har åbent døgnet rundt, 365 dage om året, hvilket betyder at arbejdstiden kan ligge i aftentimer, weekender og helligdage, så vel som dagtimer og hverdage.

Rold StorKro er en veletableret virksomhed i stadig udvikling, beliggende i Rold Skov.  

Vi forventer af dig:

  • Uddannet som receptionist eller har stor erfaring fra lignende jobs inden for hotelbranchen
  • Kommunikativ stærk i tale og på skrift
  • Behersker dansk, engelsk og gerne tysk i tale samt har forståelse for de nordiske sprog
  • Serviceminded og sætter gæsten i centrum
  • Arbejdsom og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
  • Har begge ben på jorden, godt humør og gåpåmod
  • Ansvarsfuld, selvstændig og har en udadvendt og professionel optræden
  • Kan samarbejde og har god ordenssans
  • Har egen bil, da offentlig transport til Rold StorKro ikke er muligt 

Vi kan tilbyde:

  • En spændende hverdag med alsidige administrative arbejdsopgaver
  • En velfungerende arbejdsplads med gode kollegaer
  • Mange års erfaring at dele ud af
  • En stor og bred kontaktflade i virksomheden
  • Ansvar efter kvalifikationer
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst  

Du kan læse mere om virksomheden på www.rold.dk 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944426Phoenix-8ed8274a12019-01-17T00:00:00Serviceminded og smilende receptionist søges

Rold StorKro søger en receptionist til en ferie-barselsafløser stilling, med mulighed for udvidelse til en helårsstilling, med opstart senest medio marts.

Vi tilbyder et alsidigt job i hotellets receptionen, som byder på en arbejdsdag med mange varierede og spændende arbejdsopgaver. Receptionen har åbent døgnet rundt, 365 dage om året, hvilket betyder at arbejdstiden kan ligge i aftentimer, weekender og helligdage, så vel som dagtimer og hverdage.

Rold StorKro er en veletableret virksomhed i stadig udvikling, beliggende i Rold Skov.  

Vi forventer af dig:

  • Uddannet som receptionist eller har stor erfaring fra lignende jobs inden for hotelbranchen
  • Kommunikativ stærk i tale og på skrift
  • Behersker dansk, engelsk og gerne tysk i tale samt har forståelse for de nordiske sprog
  • Serviceminded og sætter gæsten i centrum
  • Arbejdsom og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
  • Har begge ben på jorden, godt humør og gåpåmod
  • Ansvarsfuld, selvstændig og har en udadvendt og professionel optræden
  • Kan samarbejde og har god ordenssans
  • Har egen bil, da offentlig transport til Rold StorKro ikke er muligt 

Vi kan tilbyde:

  • En spændende hverdag med alsidige administrative arbejdsopgaver
  • En velfungerende arbejdsplads med gode kollegaer
  • Mange års erfaring at dele ud af
  • En stor og bred kontaktflade i virksomheden
  • Ansvar efter kvalifikationer
  • Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst  

Du kan læse mere om virksomheden på www.rold.dk 

2019-02-15T00:50:40.363 Rold StorKro søger en receptionist til en ferie-barselsafløser stilling, med mulighed for udvidelse til en helårsstilling, med opstart senest medio marts. Vi tilbyder et alsidigt job i hotellets receptionen, som byder på en arbejdsdag med mange varierede og spændende arbejdsopgaver. Receptionen har åbent døgnet rundt, 365 dage om året, hvilket betyder at arbejdstiden kan ligge i aftentimer, weekender og helligdage, så vel som dagtimer og hverdage. Rold StorKro er en veletableret virksomhed i stadig udvikling, beliggende i Rold Skov. Vi forventer af dig: Uddannet som receptionist eller har stor erfaring fra lignende jobs inden for hotelbranchen Kommunikativ stærk i tale og på skrift Behersker dansk, engelsk og gerne tysk i tale samt har forståelse for de nordiske sprog Serviceminded og sætter gæsten i centrum Arbejdsom og kan holde hovedet koldt i pressede situationer Har begge ben på jorden, godt humør og gåpåmod Ansvarsfuld, selvstændig og har en udadvendt og professionel optræden Kan samarbejde og har god ordenssans Har egen bil, da offentlig transport til Rold StorKro ikke er muligt Vi kan tilbyde: En spændende hverdag med alsidige administrative arbejdsopgaver En velfungerende arbejdsplads med gode kollegaer Mange års erfaring at dele ud af En stor og bred kontaktflade i virksomheden Ansvar efter kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Du kan læse mere om virksomheden på www.rold.dk11Jobnet8ed8274a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandRebild3437890Rold Storkro I/S v/Jørgen Pedersen/Lars Kæp Jensen11Vælderskoven 139520SkørpingDKDanmark0
info@rold.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset695856JobNet493224549322451000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8ed8274ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8ed8274ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8ed8274a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8ed8274a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg360169277Bente Kirkegaard Pederseninfo@rold.dkDKDanmarkDKDanmark329950067ReceptionistRobot Mercantec søger en positiv og serviceminded receptionist, som har lyst til at prøve kræfter med alsidigt receptionsarbejde på en stor uddannelsesinstitution. Jobbet som receptionist på Mercantec Vi kan tilbyde dig en spændende, selvstændig og udadvendt receptioniststilling, hvor opgaverne er mangeartede, og hvor arbejdsdagen er afvekslende. Din primære opgave består i at passe skolens receptioner med alt hvad det indebærer. Dine arbejdssteder bliver både H. C. Andersens Vej 9 og Vinkelvej 20, da du i samarbejde med en kollega skal dække receptionen på begge adresser. Det er derfor vigtigt, at du er selvtransporterende. Du bliver en del af studieadministrationen, hvor du har 12 kolleger. Ud over de almindelige opgaver i receptionen må du derfor forvente, at du også skal hjælpe studieadministrationen med forskellige administrative opgaver. Du får derfor en varierende hverdag, som blandt andet indeholder følgende opgaver: • Telefonpasning og -omstilling • Studieadministrative opgaver • Servicering af interne og eksterne henvendelser til receptionen • Opdatere infoskærme • Modtage og koordinere eksterne henvendelser vedr. møder og arrangementer • Diverse ad hoc opgaver så som bestilling af flybilletter, togbilletter, rejseforsikringer, hotelophold, blomster gaver og meget andet Vi søger Vores nye kollega har en baggrund inden for kontor handel salg og erfaring fra en lignende stilling med telefonomstilling i et travlt miljø. Du brænder for at have med unge mennesker at gøre, og du kan se dig selv i et skolemiljø med mange forskellige kundegrupper. Du er serviceminded, og du kan smile i telefonen Du er god til at bevare overblikket i pressede situationer, og du kan håndtere en lang række forskellige opgaver. Du har grundigt kendskab til Outlook og er i øvrigt fortrolig med Office programmerne. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og arbejdssted. Hvis du vil vide mere Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår iht. overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat. Arbejdsstedet er i Viborg, hvor du veksler mellem 2 af vores adresser. Hvis du gerne vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Woldemar på telefon 3061 8408 Ansøgningsfristen er den 17. februar 2019, og vi forventer at afholde samtaler den 21. februar 2019.Mercantec søger en positiv og serviceminded receptionist, som har lyst til at prøve kræfter med alsidigt receptionsarbejde på en stor uddannelsesinstitution.

Jobbet som receptionist på Mercantec

Vi kan tilbyde dig en spændende, selvstændig og udadvendt receptioniststilling, hvor opgaverne er mangeartede, og hvor arbejdsdagen er afvekslende. Din primære opgave består i at passe skolens receptioner med alt hvad det indebærer. Dine arbejdssteder bliver både H. C. Andersens Vej 9 og Vinkelvej 20, da du i samarbejde med en kollega skal dække receptionen på begge adresser. Det er derfor vigtigt, at du er selvtransporterende.

Du bliver en del af studieadministrationen, hvor du har 12 kolleger. Ud over de almindelige opgaver i receptionen må du derfor forvente, at du også skal hjælpe studieadministrationen med forskellige administrative opgaver.

Du får derfor en varierende hverdag, som blandt andet indeholder følgende opgaver:

• Telefonpasning og -omstilling
• Studieadministrative opgaver
• Servicering af interne og eksterne henvendelser til receptionen
• Opdatere infoskærme
• Modtage og koordinere eksterne henvendelser vedr. møder og arrangementer
• Diverse ad hoc opgaver så som bestilling af flybilletter, togbilletter, rejseforsikringer, hotelophold, blomster/gaver og meget andet

Vi søger
Vores nye kollega har en baggrund inden for kontor/handel/salg og erfaring fra en lignende stilling med telefonomstilling i et travlt miljø. Du brænder for at have med unge mennesker at gøre, og du kan se dig selv i et skolemiljø med mange forskellige kundegrupper. Du er serviceminded, og du kan "smile i telefonen"

Du er god til at bevare overblikket i pressede situationer, og du kan håndtere en lang række forskellige opgaver. Du har grundigt kendskab til Outlook og er i øvrigt fortrolig med Office programmerne. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og arbejdssted.

Hvis du vil vide mere
Der er tale om en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår iht. overenskomst mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Arbejdsstedet er i Viborg, hvor du veksler mellem 2 af vores adresser.

Hvis du gerne vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Woldemar på telefon 3061 8408

Ansøgningsfristen er den 17. februar 2019, og vi forventer at afholde samtaler den 21. februar 2019.



MercantecViborg2019-01-29T00:00:002019-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Receptionist

Mercantec

Viborg
Mercantec søger en positiv og serviceminded receptionist, som har lyst til at prøve kræfter med alsidigt receptionsarbejde på en stor uddannelsesinstitution. Jobbet som receptionist på Mercantec Vi kan tilbyde dig en spændende, selvstændig og udadve...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019