Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded regnskabsansvarlig søges til førende international konsulentvirksomhed i København

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig vil du indgå i et moderne og dynamisk internationalt miljø, hvor du få en alsidig hverdag med ansvaret for virksomhedens danske regnskabsfunktion fra a-z, herunder lønninger til virksomhedens 50 medarbejdere i Danmark. Du vil indgå i en økonomifunktion, som i Danmark ud over dig består af en økonomichef og en business controller. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Rejseafregninger
  • Finansbogføring
  • Løn til 50 medarbejdere
  • Moms
  • Afstemninger
  • Periodisering og hensættelser
  • Månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Sparringspartner for økonomichef
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Virksomheden blev etableret i 2000 og har kontorer flere steder i Europa. I dag er virksomheden blandt verdens førende konsulentfirmaer inden for sit fagområde og beskæftiger godt 90 medarbejdere heraf ca. 50 på hovedkontoret i København. I virksomheden er der en flad struktur og uformel dynamisk atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af forsikringer, fitness, frokostordning, massageordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ambitiøs, struktureret og leverer indenfor dine deadlines. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Du arbejder selvstændigt og proaktivt med dine opgaver og trives i en vækstende og dynamisk virksomhed med et miljø, som karakteriseres af teamånd.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Erfaring & uddannelse

Du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033250Phoenix-f303a00812019-05-28T15:05:48.693Serviceminded regnskabsansvarlig søges til førende international konsulentvirksomhed i København

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig vil du indgå i et moderne og dynamisk internationalt miljø, hvor du få en alsidig hverdag med ansvaret for virksomhedens danske regnskabsfunktion fra a-z, herunder lønninger til virksomhedens 50 medarbejdere i Danmark. Du vil indgå i en økonomifunktion, som i Danmark ud over dig består af en økonomichef og en business controller. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Rejseafregninger
  • Finansbogføring
  • Løn til 50 medarbejdere
  • Moms
  • Afstemninger
  • Periodisering og hensættelser
  • Månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Sparringspartner for økonomichef
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Virksomheden blev etableret i 2000 og har kontorer flere steder i Europa. I dag er virksomheden blandt verdens førende konsulentfirmaer inden for sit fagområde og beskæftiger godt 90 medarbejdere heraf ca. 50 på hovedkontoret i København. I virksomheden er der en flad struktur og uformel dynamisk atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af forsikringer, fitness, frokostordning, massageordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ambitiøs, struktureret og leverer indenfor dine deadlines. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Du arbejder selvstændigt og proaktivt med dine opgaver og trives i en vækstende og dynamisk virksomhed med et miljø, som karakteriseres af teamånd.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Erfaring & uddannelse

Du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-07-03T00:50:57.580 Beskrivelse Som regnskabsansvarlig vil du indgå i et moderne og dynamisk internationalt miljø, hvor du få en alsidig hverdag med ansvaret for virksomhedens danske regnskabsfunktion fra a-z, herunder lønninger til virksomhedens 50 medarbejdere i Danmark. Du vil indgå i en økonomifunktion, som i Danmark ud over dig består af en økonomichef og en business controller. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Arbejdsopgaver Debitorstyring Kreditorstyring Rejseafregninger Finansbogføring Løn til 50 medarbejdere Moms Afstemninger Periodisering og hensættelser Månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Sparringspartner for økonomichef Ad-hoc Om virksomheden Virksomheden blev etableret i 2000 og har kontorer flere steder i Europa. I dag er virksomheden blandt verdens førende konsulentfirmaer inden for sit fagområde og beskæftiger godt 90 medarbejdere heraf ca. 50 på hovedkontoret i København. I virksomheden er der en flad struktur og uformel dynamisk atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af forsikringer, fitness, frokostordning, massageordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ambitiøs, struktureret og leverer indenfor dine deadlines. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Du arbejder selvstændigt og proaktivt med dine opgaver og trives i en vækstende og dynamisk virksomhed med et miljø, som karakteriseres af teamånd. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer Erfaring & uddannelse Du har flere års erfaring fra en lignende stilling. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenixf303a008101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9090EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3536504Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/f303a008_logo.jpegORS/Small/f303a008_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768954ProselectionMinimum90900128-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f303a008https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f303a008https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f303a008&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f303a008&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Regnskabsansvarlig lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale933411Regnskabsansvarlig3Økonomi361937366kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330048450Regnskabskonsulent søges til BDO i KøbenhavnBasic BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afdeling i København. Med vores overordnede strategi Indlevelse skaber udvikling , har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt. JOBBET Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring. Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning. DINE KOMPETENCER Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Finansbogføring Debitor- og kreditorstyring Lønadministration. FAGLIGE KOMPETENCER Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv. Erfaring med økonomisystemer Erfaring med rapporteringer Erfaren bruger af Excel og IT generelt. PERSONLIGE KOMPETENCER Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet Imødekommende og gode samarbejdsevner Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines Arbejder selvstændigt og struktureret Trives med skiftende arbejdssteder. VI TILBYDER Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter BDO Academy . Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau. Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte. ANSØGNING Vi har gjort det let for dig! Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet. Læs mere om Business Services Outsourcing på www.bdo.dk

BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling i København. 

Med vores overordnede strategi; ”Indlevelse skaber udvikling”, har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt.

JOBBET

Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services & Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger.

Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. 

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning.

DINE KOMPETENCER

Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. 

Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønadministration.                                                                                                                     

FAGLIGE KOMPETENCER

  • Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv.
  • Erfaring med økonomisystemer
  • Erfaring med rapporteringer
  • Erfaren bruger af Excel og IT generelt.

PERSONLIGE KOMPETENCER

  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Trives med skiftende arbejdssteder.

VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO’s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte.

ANSØGNING
Vi har gjort det let for dig!

Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge – og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet.

Læs mere om Business Services & Outsourcing på www.bdo.dk

BDO KøbenhavnKøbenhavn V2019-06-24T16:00:09.1002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabskonsulent søges til BDO i København

BDO København

København V
BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afd...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019