Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded servicedeskmedarbejder

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden.

Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk.

Ansvar og opgaver
Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne.

Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere.

Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt:

  • skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere
  • daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer
  • daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger
  • træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat
  • sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration

Om dig
Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.

Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer – enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau.

Vi forventer, at du som minimum:
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser
  • har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere
  • har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder
  • er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance
  • har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø
  • er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
  • har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar
Som person er du:
  • udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded
  • en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder
Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019.

Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939997Phoenix-5d8b39af12019-01-10T00:00:00Serviceminded servicedeskmedarbejderCenter for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden.

Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk.

Ansvar og opgaver
Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne.

Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere.

Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt:
  • skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere
  • daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer
  • daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger
  • træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat
  • sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration

Om dig
Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.

Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer – enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau.

Vi forventer, at du som minimum:
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser
  • har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere
  • har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder
  • er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance
  • har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø
  • er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
  • har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar
Som person er du:
  • udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded
  • en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder
Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019.

Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.


2019-02-16T00:51:20.817 Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden. Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk. Ansvar og opgaver Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne. Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere. Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt: skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration Om dig Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter. Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau. Vi forventer, at du som minimum: er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar Som person er du: udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen Vi tilbyder Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver. Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk imt Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019. Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Se, hvad regionen laver.11Jobnet5d8b39af100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=216036&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432292It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København Ø21900191DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691628JobNet492868749286871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39af&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39af&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgEr du den nye IT-tekniker i It- medico og telefoni?12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT360026529Mohammadnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329934570Academic Work søger erfarne 1st Line Supportere med høj teknisk faglighed til driftcenterRobot Motiveres du af at yde førsteklassessupport indenfor IT samt bruge dine stærke kompetencer indenfor server vedligholdelse, mens du udvikler dig fagligt og personligt? Så er det måske dig, som GlobalConnect leder efter. Send en motiveret ansøgning et udførligt CV med bl.a. dine tekniske kundskaber idag! Om stillingen På vegne af vores kunde GlobalConnect, leder Academic Work efter erfarne og tekniske stærke 1st Line Supportere til deres driftcenterteam i Taastrup. Siden 2001 har de leveret specialiserede løsninger inden for IT-outsourcing og -drift til et bredt udsnit af private virksomheder og offentlige myndigheder det er et område, som er i positiv udvikling, og de søger derfor nye kollegaer til at indgå i et i ambitiøst team, som vægter høj faglighed, selvudvikling, men også socialt sammenhold lige højt. Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af GlobalConnect. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til [Academic Work](mailto:info@academicwork.dk). Denne er en rekruttering. Du vil derfor blive ansat direkte af GlobalConnect. Arbejdsopgaver Som vores nye kollega, er du vores kontakt til kunden. Derfor skal du evne at levere support og have kunden i fokus. Du kommer til at arbejde med et topmoderne IT miljø, med platform for cloud løsninger og direkte med kunde systemer. Det stiller store krav til dine evne for at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst, også når der er travlt. Dine primære arbejdsopgaver ansvarsområder vil være: * 1st level af kunder og kundesystemer, på server, pc og netværk * Overvågning og håndtering af alarmer * Server vedligeholdelse og sikkerhed ved f.eks. Patching og disk- memoryudvidelse på virtuelle miljøer * Brugeradministration * Udfærdigelse af vejledninger og dokumentation samt opgaveløsning vha SOP Procedure * En del kundedialog og rådgivning. Grundet døgnbemanding skal du være klar på skiftende arbejdstider (med både dag- og nattevagter) Denne stilling er for dig, som brænder for IT, og kundesupport. Måske har du tidligere siddet i et driftcenterteam, eller måske har du god erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en anden stilling - dog forventes det af dig, at du har god erfaring med opgaverne og især med server vedligholdelse, da da denne 1st line rolle er mere teknisk baseret end en normal 1st line rolle. Du motiveres i høj grad af at lære noget nyt og har evnen til konstant at holde dig opdateret. Du arbejder struktureret, og er god til at prioritere dine opgaver især når der er mange bolde i luften. Du har sans for detaljen, og ser en stor ære i at sørge for al dokumentation er korrekt. Hvis du gør det rigtig godt, vil der på længere sigt være mulighed for at man kan rykke til 2nd line og evt. 3rd line. Vi søger dig, som * har solid erfaring med alle de beskrevne arbejdsopgaver har tidligere siddet i en IT support rolle, hvor server vedligholdelse har været en stor del af det * har solid erfaring med server vedligholdelse (windows server), ITIL, Active Directory GPO, VMWARE HYPER, Backup Veeam System (backup på en server, og ikke PC) * taler og skriver flydende dansk og engelsk og har gjort dette i en lignede stilling * har tidligere siddet i en IT support rolle, hvor servervedligholdelse har været en stor del af det * har et højt service niveau * har gode IT-kundskaber Det er ikke et krav, men anses som en fordel, hvis du: * har erfaring med Servicenow, Exchange, SQL, RDS Citrix, Antivirus * behersker tysk på fornuftig vis * har en IT uddannelse Som person er du utrolig mødestabil, og ansvarsfuld. Du tager dit arbejde seriøst, og anser et stabilt kollegialt samarbejde utrolig højt. Du søger at være en teamplayer, og være en del af en stærk kultur. Du er serviceminded af natur, og finder det utrolig tilfredsstillende, når du har hjulpet en kunde med besvarelse af spørgsmål eller har fundet en løsning på et problem hurtigt og effektivt. Du er udadvendt, og kan kommunikere overbevisende og tillidsvækkende med personale på alle niveauer i en organisation (alt fra slutbrugere til internationale IT-chefer). ANDEN INFORMATION * START: Hurtigst muligt * OMFANG: Fuldtid * LØN: Fast løn * STED: Taastrup Du ansøger ved at klikke på ANSØG nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (mailto:info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven. Anden information GlobalConnect GlobalConnect A S er den foretrukne alternative leverandør af tele- og datakommunikationsydelser . Vi er flere gange blevet kåret af Dagbladet Børsen som Danmarks dygtigste IT- teleudbyder Vi betjener de allerstørste internationale tele-, data- og internetvirksomheder med vores fiberinfrastruktur og forsyner endvidere store erhvervskunder med telefoni, internet, hosting, datacenter og rå båndbredde. Koncernens omsætning ligger i størrelsesordenen ca. 1 mia. kr., og vi har siden opstarten for 20 år siden haft overskud hvert år. Vi er i konstant vækst og er nu ca. 460 medarbejdere fordelt på fire adresser i Danmark samt i Tyskland. Du kan læse mere på: http: www.globalconnect.dk.

Motiveres du af at yde førsteklassessupport indenfor IT samt bruge dine stærke kompetencer indenfor server vedligholdelse, mens du udvikler dig fagligt og personligt? Så er det måske dig, som GlobalConnect leder efter.
Send en motiveret ansøgning + et udførligt CV med bl.a. dine tekniske kundskaber idag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde GlobalConnect, leder Academic Work efter erfarne og tekniske stærke 1st Line Supportere til deres driftcenterteam i Taastrup. Siden 2001 har de leveret specialiserede løsninger inden for IT-outsourcing og -drift til et bredt udsnit af private virksomheder og offentlige myndigheder – det er et område, som er i positiv udvikling, og de søger derfor nye kollegaer til at indgå i et i ambitiøst team, som vægter høj faglighed, selvudvikling, men også socialt sammenhold lige højt.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af GlobalConnect. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til [Academic Work](mailto:info@academicwork.dk).

Denne er en rekruttering. Du vil derfor blive ansat direkte af GlobalConnect.

Arbejdsopgaver

Som vores nye kollega, er du vores kontakt til kunden. Derfor skal du evne at levere support og have kunden i fokus. Du kommer til at arbejde med et topmoderne IT miljø, med platform for cloud løsninger og direkte med kunde systemer. Det stiller store krav til dine evne for at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst, også når der er travlt.

Dine primære arbejdsopgaver/ansvarsområder vil være:

* 1st level af kunder og kundesystemer, på server, pc og netværk
* Overvågning og håndtering af alarmer
* Server vedligeholdelse og sikkerhed ved f.eks. Patching og disk-/memoryudvidelse på virtuelle miljøer
* Brugeradministration
* Udfærdigelse af vejledninger og dokumentation samt opgaveløsning vha SOP/Procedure
* En del kundedialog og rådgivning. Grundet døgnbemanding skal du være klar på skiftende arbejdstider (med både dag- og nattevagter)

Denne stilling er for dig, som brænder for IT, og kundesupport. Måske har du tidligere siddet i et driftcenterteam, eller måske har du god erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en anden stilling - dog forventes det af dig, at du har god erfaring med opgaverne og især med server vedligholdelse, da da denne 1st line rolle er mere teknisk baseret end en normal 1st line rolle.

Du motiveres i høj grad af at lære noget nyt og har evnen til konstant at holde dig opdateret. Du arbejder struktureret, og er god til at prioritere dine opgaver – især når der er mange bolde i luften. Du har sans for detaljen, og ser en stor ære i at sørge for al dokumentation er korrekt.

Hvis du gør det rigtig godt, vil der på længere sigt være mulighed for at man kan rykke til 2nd line og evt. 3rd line.

Vi søger dig, som

  • * har solid erfaring med alle de beskrevne arbejdsopgaver
    har tidligere siddet i en IT support rolle, hvor server vedligholdelse har været en stor del af det
    * har solid erfaring med server vedligholdelse (windows server), ITIL, Active Directory/GPO, VMWARE/HYPER, Backup Veeam System (backup på en server, og ikke PC)
    * taler og skriver flydende dansk og engelsk og har gjort dette i en lignede stilling
    * har tidligere siddet i en IT support rolle, hvor servervedligholdelse har været en stor del af det
    * har et højt service niveau
    * har gode IT-kundskaber

    Det er ikke et krav, men anses som en fordel, hvis du:

    * har erfaring med Servicenow, Exchange, SQL, RDS/Citrix, Antivirus
    * behersker tysk på fornuftig vis
    * har en IT uddannelse

    Som person er du utrolig mødestabil, og ansvarsfuld. Du tager dit arbejde seriøst, og anser et stabilt kollegialt samarbejde utrolig højt. Du søger at være en teamplayer, og være en del af en stærk kultur. Du er serviceminded af natur, og finder det utrolig tilfredsstillende, når du har hjulpet en kunde med besvarelse af spørgsmål eller har fundet en løsning på et problem hurtigt og effektivt. Du er udadvendt, og kan kommunikere overbevisende og tillidsvækkende med personale på alle niveauer i en organisation (alt fra slutbrugere til internationale IT-chefer).


    ANDEN INFORMATION

    * START: Hurtigst muligt
    * OMFANG: Fuldtid
    * LØN: Fast løn
    * STED: Taastrup

    Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden.
    Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (mailto:info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

    Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

    Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher.

    PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

 

Anden information

GlobalConnect GlobalConnect A/S er ”den foretrukne alternative leverandør af tele- og datakommunikationsydelser”. Vi er flere gange blevet kåret af Dagbladet Børsen som ”Danmarks dygtigste IT-/teleudbyder” Vi betjener de allerstørste internationale tele-, data- og internetvirksomheder med vores fiberinfrastruktur og forsyner endvidere store erhvervskunder med telefoni, internet, hosting, datacenter og rå båndbredde. Koncernens omsætning ligger i størrelsesordenen ca. 1 mia. kr., og vi har siden opstarten for 20 år siden haft overskud hvert år. Vi er i konstant vækst og er nu ca. 460 medarbejdere fordelt på fire adresser i Danmark samt i Tyskland. Du kan læse mere på: http://www.globalconnect.dk.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-01-17T00:00:002019-03-03T00:00:00
329950189IT-supporter søges til et studiejob i KøbenhavnRobot Vil du arbejde som IT afdelingens ansigt ud til brugerne? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Brænder du for IT? Vi søger lige nu, på vegne af Addpro, dig som kan lide at hjælpe andre med deres IT problemer og som ønsker at blive en del af en spændende virksomhed i vækst. Du kommer til at arbejde onsite for en af Addpros kunder i København. Om stillingen På vegne af vores kunde Addpro, leder Academic Work efter en servicedesk-medarbejder til et studiejob deltid for en af Addpros kunder. Kunden er en vigtig aktør i bilindustrien og er beliggende i København. Du kommer til at arbejde i et it support-team og du vil få en grundig introduktion af din kollega fra Stockholm, som vil lære dig op i virksomhedens specifikke programmer. Alle spørgsmål angående denne stilling skal henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Addpro. Du skal stå for onsite IT support to dage om ugen. Opgaverne er brede og du kommer til at supportere kontoret med IT-udfordringer samt stå for opsætninger af udstyr til medarbejderne. Arbejdsopgaver Som studiemedhjælper i servicedesk kommer du til at arbejde med en bred vifte af IT opgaver. Sammen med erfarne kollegaer arbejder du i et team hos Addpros kunde, som er en stor anerkendt virksomhed. Du vil arbejde primært med at modtage og løse interne forespørgsler via telefon, sagssystem og e-mail. Du leverer support til interne medarbejdere og du kommer til at lære en masse. Både på grund af din grundige introduktion men også på grund af virksomhedens specifikke program. Arbejdsopgaver inkluderer: At yde bistand i servicedsk på den interne 1st line support Du kan foretage fejlfinding og yde støtte til scannere, printere osv. Opsætning af mobiltelefoner, bærbare computere, tabletter og abonnementer Denne stilling er for dig, som kan arbejde to dage om ugen indenfor normal arbejdstid. Som person skal du have et ønske om at udvikle dig som IT supporter og virkelig brænde for IT. Vi søger dig, som har erfaring i en lignende rolle, såsom servicedesk, eller 1st line support er god i Office-pakken, Explorer og det er en fordel, hvis du er bekendt med Cisco forstår at sætte sig ind i nye systemer og kan vejlede andre i brugen af dem er flydende i dansk samt god til at tale engelsk. kan lide at yde god service Det er desuden meriterende, at du har kendskab til Symantec eller til SAP. Vi søger en teknisk generalist med bred viden inden for IT og ønsker at yde første klasses service. Du er måske i gang med en IT uddannelse eller har altid været familiens IT supporter. Som person er du struktureret i dit arbejde. Du er serviceminded og forstår at sætte kunden brugeren i centrum. Du er løsningsorienteret for at give den bedst mulige service. Du kommunikerer godt med andre mennesker og arbejder selvstændigt og proaktivt. Det er vigtigt, at du er fortrolig med at tale med andre mennesker samt at yde support over telefon. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Deltid, 2-3 dage om ugen STED: København Du ansøger ved at klikke på ANSØG nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inklud r gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inklud r link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes. Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads. PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven. Anden information AddPro AB er en virksomhed, som har kontor i Malmø, Stockholm, Helsingborg, Kristianstad og G teborg og har ca. 300 personer ansat. De startede deres virksomhed i år 2000, og har siden leveret services indenfor infrastruktur, hosting, udvikling og klienthåndtering.

Vil du arbejde som IT afdelingens ansigt ud til brugerne? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Brænder du for IT? Vi søger lige nu, på vegne af Addpro, dig som kan lide at hjælpe andre med deres IT problemer og som ønsker at blive en del af en spændende virksomhed i vækst. Du kommer til at arbejde onsite for en af Addpros kunder i København.

Om stillingen

På vegne af vores kunde Addpro, leder Academic Work efter en servicedesk-medarbejder til et studiejob/deltid for en af Addpros kunder. Kunden er en vigtig aktør i bilindustrien og er beliggende i København. Du kommer til at arbejde i et it support-team og du vil få en grundig introduktion af din kollega fra Stockholm, som vil lære dig op i virksomhedens specifikke programmer.

Alle spørgsmål angående denne stilling skal henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor ansættes af Academic Work og arbejde som konsulent for Addpro.

Du skal stå for onsite IT support to dage om ugen. Opgaverne er brede og du kommer til at supportere kontoret med IT-udfordringer samt stå for opsætninger af udstyr til medarbejderne.

Arbejdsopgaver

Som studiemedhjælper i servicedesk kommer du til at arbejde med en bred vifte af IT opgaver. Sammen med erfarne kollegaer arbejder du i et team hos Addpros kunde, som er en stor anerkendt virksomhed. Du vil arbejde primært med at modtage og løse interne forespørgsler via telefon, sagssystem og e-mail. Du leverer support til interne medarbejdere og du kommer til at lære en masse. Både på grund af din grundige introduktion men også på grund af virksomhedens specifikke program.

Arbejdsopgaver inkluderer:

  • At yde bistand i servicedsk på den interne 1st line support
  • Du kan foretage fejlfinding og yde støtte til scannere, printere osv.
  • Opsætning af mobiltelefoner, bærbare computere, tabletter og abonnementer

Denne stilling er for dig, som kan arbejde to dage om ugen indenfor normal arbejdstid. Som person skal du have et ønske om at udvikle dig som IT supporter og virkelig brænde for IT.

Vi søger dig, som

  • har erfaring i en lignende rolle, såsom servicedesk, eller 1st line support
  • er god i Office-pakken, Explorer og det er en fordel, hvis du er bekendt med Cisco
  • forstår at sætte sig ind i nye systemer og kan vejlede andre i brugen af dem
  • er flydende i dansk samt god til at tale engelsk.
  • kan lide at yde god service

Det er desuden meriterende, at du har kendskab til Symantec eller til SAP.

Vi søger en teknisk generalist med bred viden inden for IT og ønsker at yde første klasses service. Du er måske i gang med en IT uddannelse eller har altid været familiens IT supporter. Som person er du struktureret i dit arbejde. Du er serviceminded og forstår at sætte kunden/brugeren i centrum. Du er løsningsorienteret for at give den bedst mulige service. Du kommunikerer godt med andre mennesker og arbejder selvstændigt og proaktivt. Det er vigtigt, at du er fortrolig med at tale med andre mennesker samt at yde support over telefon.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Deltid, 2-3 dage om ugen
  • STED: København
  • Du ansøger ved at klikke på “ANSØG” nederst på siden. Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden. Har du spørgsmål kan disse henvendes til [info@academicwork.dk] (info@academicwork.dk). Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksom på at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde at stillingen besættes.

Hos Academic Work bestræber vi os på at skabe en ambitiøs og professionel hjemmebane for Young Professionals - studerende og færdiguddannede i starten af karrieren. Som rekrutterings- og bemandingsvirksomhed hjælper vi dermed Young Professionals med at kickstarte karrieren som konsulent på specifikke projekter, tidsbegrænsede stillinger eller fastansættelser hos attraktive virksomheder indenfor alle brancher. Som ansat gennem Academic Work stiller vi din egen dedikerede Consultant Manager til rådighed, som understøtter din karriereudvikling og sikrer dig gode arbejdsforhold på din arbejdsplads.

PRIVATLIVSPOLITIK: Ved oprettelse af jobprofil samt indsendelse af jobansøgning og andre informationer, giver du automatisk samtykke til, at Academic Work behandler dine informationer i henhold til persondataloven.

Anden information

AddPro AB er en virksomhed, som har kontor i Malmø, Stockholm, Helsingborg, Kristianstad og Göteborg og har ca. 300 personer ansat. De startede deres virksomhed i år 2000, og har siden leveret services indenfor infrastruktur, hosting, udvikling og klienthåndtering.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-01-29T00:00:002019-03-25T00:00:00
329950185Technical Product Support EngineerRobot We are looking for a german-speaking Technical Product Support Engineer to be a part of our Global Customer Support Team in our Copenhagen office. This position is responsible for providing advanced helpdesk support to our clients in our third level support department utilizing Atlassian Suite as the primary helpdesk tools. Along with solving our customers most crucial problems, the position will also offer exciting possibilities and prospects for the future as we are currently entering new markets. Duties and Responsibilities The following represents a list of essential duties and responsibilities. Other duties may be assigned as required. Analyze and resolved often complex client issues questions and involve the appropriate resource internally until the problem is solved. Develop long lasting relationships with our client stakeholders and key super users. Be an important part of our move into the new European markets. Advise client s super users on how to optimize their configuration of the system to simplify or implement their business decisions. Proactively prevent customer problems based on early detection monitoring. Participate in our Major Incident response team. Develop a productive relationship with colleagues in the Support department both locally as well as Globally - US and AUS offices. Responsible for reviewing and learning the latest functionalities of the support systems. Maintain user documentation and internal knowledge base. Participate as needed in implementation projects with our coming clients. Provide on-site training or assistance in conjunction with our Project Account team and Consulting team. Special projects from time to time to ensure best in class Customer Support. Competencies, Traits and Experience To perform this job successfully, an individual must be willing and able to perform each essential responsibility satisfactorily. Bachelor degree or superior relevant work experience. At least 3 years of experience of working in an IT support role ideally supporting software applications. Excellent communication skills both written and verbally through all levels of organizations both internally and externally. Understanding of technical solutions, business processes and have an analytic and methodic approach in problem solving. Strong organizational skills with ability to multi task and prioritize deadlines in a fast-paced environment. Familiarity with databases and datasets for extraction and conversion into useful business information. Knowledge of Microsoft Office, particularly Excel, PowerPoint and Word. Ability to travel up to 15 annually. Experience writing SQL queries Experience reading Java code Knowledge of HTML and SOAP web services Hardware peripherals and network troubleshooting Required language proficiency: German: Native or full professional proficiency English: Full professional proficiency Soft Skills The following are the soft skills we are looking for in our ideal team member: Enjoys having daily contact with our customers. Ability to lead customer status calls Ability to work both independently and in a collaborative team environment. Pro-active and eager to learn both independently and from experienced colleagues. General solid interest in IT Other Skills and Abilities: The following skills would be an advantage but are not required to start in the position: Knowledge or experience of the Health and Fitness industry. Knowledge or experience of Scrum and Agile Methodologies Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting. About Exerp: We are an industry-leading, international team of talented and easy-going professionals who thrive in a supportive, diverse culture of trust and mutual respect. As industry leaders, we take pride in sharing our expertise and knowledge within the sector and we value being generous with time, intelligence and knowledge. We combine technical expertise and know-how, world-class experience, innovation and a burning desire to bring out the best in our people and our business partners. We integrate our expertise, our experience, our systems, our values and our people with those of our customers. This is achieved by listening and exploring possibilities by integrating learnings and knowledge. It requires collaboration and trust. When challenges arise, we are responsive, calm, pragmatic and have the experience and creativity to find the right solutions and to apply the lessons learned along the way. We have been leaders in member management software for the fitness and leisure industry for more than a decade. We got here by blending traditional Nordic values like hard work, trust and not taking ourselves too seriously, with razor-sharp professionalism, deep specialist knowledge and hard-earned experience. We believe that to work with the best, you must be the best. This means we never stop learning and improving what we do and how we do it. Our clients are some of the largest and best-known fitness chains in the world. They have strong brands and loyal customers who demand a cost-effective, seamless experience from taking out a membership, to signing up for a spin class, to processing monthly payments. Our customers rely on us to streamline their business and do it quietly, smoothly and with expert attention to detail. In doing this, we transform their operations by reducing cost, promoting simplicity and fundamentally changing the way they interact with their members. We provide more than simple software solutions: we create intelligent services and business processes that fit the individual needs of our customers. Our workplaces reflect our culture and allow us to live our values while servicing our clients needs. The environment whether in Copenhagen, Odense, West Palm Beach, Sydney or anywhere else in the world is modern, well-equipped, relaxed, open and welcoming. We create shared places where people interact, connect, share and have the freedom to let their creativity loose. At the same time, we provide the best tools and the right space for our specialists to work efficiently and expertly. Whether it s a chat by the coffee machine or a transatlantic brainstorm in our video conference rooms, we work with passion, energy and style. We take pride in knowing that our sweat, our hard work behind the scenes, our commitment to quality and reliability gives our customers the confidence, strength and stamina they need to reach the highest levels of performance and customer satisfaction. We measure our success as a business by the success of our customers. If you have any questions regarding this jobposting, please contactLau Reinholdt Kjeldsenlrk@exerp.comApplication deadline:24. February 2019

We are looking for a german-speaking Technical Product Support Engineer to be a part of our Global Customer Support Team in our Copenhagen office. This position is responsible for providing advanced helpdesk support to our clients in our third level support department utilizing Atlassian Suite as the primary helpdesk tools. Along with solving our customers most crucial problems, the position will also offer exciting possibilities and prospects for the future as we are currently entering new markets.

Duties and Responsibilities

The following represents a list of essential duties and responsibilities. Other duties may be assigned as required.

  • Analyze and resolved often complex client issues/questions and involve the appropriate resource internally until the problem is solved.
  • Develop long lasting relationships with our client stakeholders and key super users.
  • Be an important part of our move into the new European markets.
  • Advise client’s super users on how to optimize their configuration of the system to simplify or implement their business decisions.
  • Proactively prevent customer problems based on early detection monitoring.
  • Participate in our Major Incident response team.
  • Develop a productive relationship with colleagues in the Support department both locally as well as Globally - US and AUS offices.
  • Responsible for reviewing and learning the latest functionalities of the support systems.
  • Maintain user documentation and internal knowledge base.
  • Participate as needed in implementation projects with our coming clients.
  • Provide on-site training or assistance in conjunction with our Project & Account team and Consulting team.
  • Special projects from time to time to ensure best in class Customer Support.

Competencies, Traits and Experience

To perform this job successfully, an individual must be willing and able to perform each essential responsibility satisfactorily.

  • Bachelor degree or superior relevant work experience.
  • At least 3 years of experience of working in an IT support role ideally supporting software applications.
  • Excellent communication skills both written and verbally through all levels of organizations both internally and externally.
  • Understanding of technical solutions, business processes and have an analytic and methodic approach in problem solving.
  • Strong organizational skills with ability to multi task and prioritize deadlines in a fast-paced environment.
  • Familiarity with databases and datasets for extraction and conversion into useful business information.
  • Knowledge of Microsoft Office, particularly Excel, PowerPoint and Word.
  • Ability to travel up to 15% annually.
  • Experience writing SQL queries
  • Experience reading Java code
  • Knowledge of HTML and SOAP web services
  • Hardware peripherals and network troubleshooting

Required language proficiency:

  • German: Native or full professional proficiency
  • English: Full professional proficiency

Soft Skills

The following are the soft skills we are looking for in our ideal team member:

  • Enjoys having daily contact with our customers.
  • Ability to lead customer status calls
  • Ability to work both independently and in a collaborative team environment.
  • Pro-active and eager to learn both independently and from experienced colleagues.
  • General solid interest in IT

Other Skills and Abilities:

The following skills would be an advantage but are not required to start in the position:

  • Knowledge or experience of the Health and Fitness industry.
  • Knowledge or experience of Scrum and Agile Methodologies
  • Experience with billing and collection processes, simple accounting, account receivables and financial reporting.

About Exerp:

We are an industry-leading, international team of talented and easy-going professionals who thrive in a supportive, diverse culture of trust and mutual respect. As industry leaders, we take pride in sharing our expertise and knowledge within the sector and we value being generous – with time, intelligence and knowledge.

We combine technical expertise and know-how, world-class experience, innovation and a burning desire to bring out the best in our people and our business partners.

We integrate our expertise, our experience, our systems, our values and our people with those of our customers. This is achieved by listening and exploring possibilities; by integrating learnings and knowledge. It requires collaboration and trust. When challenges arise, we are responsive, calm, pragmatic and have the experience and creativity to find the right solutions – and to apply the lessons learned along the way.

We have been leaders in member management software for the fitness and leisure industry for more than a decade.

We got here by blending traditional Nordic values like hard work, trust and not taking ourselves too seriously, with razor-sharp professionalism, deep specialist knowledge and hard-earned experience. We believe that to work with the best, you must be the best. This means we never stop learning and improving what we do – and how we do it.

Our clients are some of the largest and best-known fitness chains in the world. They have strong brands and loyal customers who demand a cost-effective, seamless experience – from taking out a membership, to signing up for a spin class, to processing monthly payments. Our customers rely on us to streamline their business and do it quietly, smoothly and with expert attention to detail.

In doing this, we transform their operations by reducing cost, promoting simplicity and fundamentally changing the way they interact with their members. We provide more than simple software solutions: we create intelligent services and business processes that fit the individual needs of our customers.

Our workplaces reflect our culture and allow us to live our values while servicing our clients’ needs. The environment – whether in Copenhagen, Odense, West Palm Beach, Sydney or anywhere else in the world – is modern, well-equipped, relaxed, open and welcoming. We create shared places where people interact, connect, share and have the freedom to let their creativity loose.

At the same time, we provide the best tools and the right space for our specialists to work efficiently and expertly. Whether it’s a chat by the coffee machine or a transatlantic brainstorm in our video conference rooms, we work with passion, energy and style.

We take pride in knowing that our sweat, our hard work behind the scenes, our commitment to quality and reliability gives our customers the confidence, strength and stamina they need to reach the highest levels of performance and customer satisfaction. We measure our success as a business – by the success of our customers. 

If you have any questions regarding this jobposting, please contactLau Reinholdt Kjeldsenlrk@exerp.comApplication deadline:24. February 2019

EXERP ApSKøbenhavn S2019-02-18T00:00:002019-02-28T00:00:00
329953622IT-supportere til Region Hovedstadens sterilcentraler - beliggende på Herlev Hospital og RigshospitaletRobot Vi søger medarbejdere med kompetencer inden for IT i et produktionsmiljø til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral. Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler: Rigshospitalet og Herlev Hospital. Sterilcentralen genbehandler og case-pakker operationsinstrumenter til alle operationsaktiviteter i hele Region Hovedstaden. Når sterilcentralen går i drift i 2019, er den verdens mest automatiserede sterilcentral. Sterilcentralen er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt. Da den lokale IT-supportfunktion er under opbygning, vil du få rig mulighed for at præge din egen hverdag og få indflydelse på processen. Jobbet Dit primære ansvar vil være rådgivning og support til afvikling af sterilproduktionen og opretholdelse af leverancesikkerhed til Region Hovedstadens operationsafdelinger. Opgaverne vil bl.a. omfatte: First level system- og hardwaresupport til sterilcentralproduktionen på Rigshospitalet og Herlev Hospital samt varemodtagelsen på Rigshospitalet Deltage i projekt- og implementeringsarbejdet på begge sterilcentraler Fejlfinding mellem databaser, T-DOC, MES, procesudstyr og MHE Kontakt til og samarbejde med leverandørerne i forbindelse med fejlfinding og udbedring af produktionsproblemer Kontakt til og samarbejde med Region Hovedstadens IT i forbindelse med fejlfinding og udbedring af fejl på IT-infrastrukturen På sigt indgå i IT-vagtordninger Støtte til de enkelte teams implementeringsprojekter. Da jobbet på sigt (i løbet af 2019) vil handle om at holde produktion og pakkelinjer kørende, søger vi en medarbejder, som føler sig tryg ved at komme på gulvet i produktionen for at afhjælpe problemer for produktionspersonalet. Produktionen er planlagt til at skulle foregå i dag- og aftenvagt, mens pakkelinjerne vil køre med fuld kapacitet i nattetimerne. Vi har derfor brug for IT-support døgnet rundt, når sterilcentralerne nærmer sig fuld produktion. Faglig profil Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor IT i et produktionsmiljø herunder automation, IT-systemer, hardware eller lignende, og at du trives i arbejdet med komplicerede IT-systemer. Du arbejder struktureret og løsningsorienteret og har en naturlig lyst til at lære nyt og sætte dig ind i nye forretningssystemer. Det foretrækkes, hvis du både har IT- og teknisk uddannelsesbaggrund. Som en naturlig del af arbejdet vil du komme til at have tæt kontakt til både teknisk afdeling og brugerne. Vi lægger vægt på at du: Er udadvendt og trives i kontakt med mennesker Er serviceminded Har fokus på brugerens behov Kan arbejde selvstændigt og tage ejerskab Inddrage egne erfaringer som grundlag for fremtidige løsninger for at sikre både en høj kvalitet og effektiv løsning af udfordringerne Gode engelsk-kundskaber Går til arbejdet og dine samarbejdspartnere med godt humør og høj professionalisme. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab og eller erfaring med nogle af følgende områder: Hospitalsmiljø eller sterilproduktion T-DOC og eller Wonderware (MES, AOS og Intouch produkterne) eller lignende Windows printserver system, SQL, TCP IP, Automation og maskinstyring med PLC Stregkodescannere og RFID Netværk Kvalitetsstyring efter ISO 9001, ISO 13485, ITIL eller lignende. Vi tilbyder Ansættelsen er fuldtid, gennemsnitlig 37 timer uge med skiftende vagter (mellem kl. 7 og 23 samt rådighedsvagt derudover). Fremmøde på begge sterilcentralens matrikler på Herlev Hospital og Rigshospitalet, Blegdamsvej. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og relevant organisation, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet. Vi stiler mod ansættelse med start pr. 1. maj 2019 og ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningsfristen er den 3. marts 2019 kl. 24:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 11 og uge 12. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT Specialist Nicolai Winther Hjorth på nicolai.winther.hjorth@regionh.dk, telefon 5163 7501. Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentral her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev HospitalVi søger medarbejdere med kompetencer inden for IT i et produktionsmiljø til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral.

Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler: Rigshospitalet og Herlev Hospital. Sterilcentralen genbehandler og case-pakker operationsinstrumenter til alle operationsaktiviteter i hele Region Hovedstaden. Når sterilcentralen går i drift i 2019, er den verdens mest automatiserede sterilcentral.

Sterilcentralen er en ny enhed med en arbejdskultur, hvor troværdighed, ansvarlighed, professionalisme og trivsel er værdier, som vi sætter højt.
Da den lokale IT-supportfunktion er under opbygning, vil du få rig mulighed for at præge din egen hverdag og få indflydelse på processen.

Jobbet
Dit primære ansvar vil være rådgivning og support til afvikling af sterilproduktionen og opretholdelse af leverancesikkerhed til Region Hovedstadens operationsafdelinger.

Opgaverne vil bl.a. omfatte:
  • First level system- og hardwaresupport til sterilcentralproduktionen på Rigshospitalet og Herlev Hospital samt varemodtagelsen på Rigshospitalet
  • Deltage i projekt- og implementeringsarbejdet på begge sterilcentraler
  • Fejlfinding mellem databaser, T-DOC, MES, procesudstyr og MHE
  • Kontakt til og samarbejde med leverandørerne i forbindelse med fejlfinding og udbedring af produktionsproblemer
  • Kontakt til og samarbejde med Region Hovedstadens IT i forbindelse med fejlfinding og udbedring af fejl på IT-infrastrukturen
  • På sigt indgå i IT-vagtordninger
  • Støtte til de enkelte teams’ implementeringsprojekter.
Da jobbet på sigt (i løbet af 2019) vil handle om at holde produktion og pakkelinjer kørende, søger vi en medarbejder, som føler sig tryg ved at komme på gulvet i produktionen for at afhjælpe problemer for produktionspersonalet.
Produktionen er planlagt til at skulle foregå i dag- og aftenvagt, mens pakkelinjerne vil køre med fuld kapacitet i nattetimerne. Vi har derfor brug for IT-support døgnet rundt, når sterilcentralerne nærmer sig fuld produktion.

Faglig profil
Vi forestiller os, at du har erfaring indenfor IT i et produktionsmiljø herunder automation, IT-systemer, hardware eller lignende, og at du trives i arbejdet med komplicerede IT-systemer.

Du arbejder struktureret og løsningsorienteret og har en naturlig lyst til at lære nyt og sætte dig ind i nye forretningssystemer. Det foretrækkes, hvis du både har IT- og teknisk uddannelsesbaggrund. Som en naturlig del af arbejdet vil du komme til at have tæt kontakt til både teknisk afdeling og brugerne.

Vi lægger vægt på at du:
  • Er udadvendt og trives i kontakt med mennesker
  • Er serviceminded
  • Har fokus på brugerens behov
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ejerskab
  • Inddrage egne erfaringer som grundlag for fremtidige løsninger for at sikre både en høj kvalitet og effektiv løsning af udfordringerne
  • Gode engelsk-kundskaber
  • Går til arbejdet og dine samarbejdspartnere med godt humør og høj professionalisme.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab og/eller erfaring med nogle af følgende områder:
  • Hospitalsmiljø eller sterilproduktion
  • T-DOC og / eller Wonderware (MES, AOS og Intouch produkterne) eller lignende
  • Windows printserver system, SQL, TCP/IP,
  • Automation og maskinstyring med PLC
  • Stregkodescannere og RFID
  • Netværk
  • Kvalitetsstyring efter ISO 9001, ISO 13485, ITIL eller lignende.

Vi tilbyder
Ansættelsen er fuldtid, gennemsnitlig 37 timer/uge med skiftende vagter (mellem kl. 7 og 23 samt rådighedsvagt derudover). Fremmøde på begge sterilcentralens matrikler på Herlev Hospital og Rigshospitalet, Blegdamsvej.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst indgået med Danske Regioner og relevant organisation, og ansættelsen finder organisatorisk sted under Servicecentret, Rigshospitalet.

Vi stiler mod ansættelse med start pr. 1. maj 2019 og ser frem til at modtage din ansøgning snarest. Ansøgningsfristen er den 3. marts 2019 kl. 24:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 11 og uge 12.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT Specialist Nicolai Winther Hjorth på nicolai.winther.hjorth@regionh.dk, telefon 5163 7501.

Du kan læse mere om Den Regionale Sterilcentral her: Den Regionale Sterilcentral, Rigshospitalet og her: Den Regionale Sterilcentral, Herlev Hospital


RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-02-04T00:00:002019-03-03T00:00:00
329954028Technical Support EngineerRobot Would you like to be part of a technically skilled Support team in an international company on an amazing growth journey? If yes, Siteimprove is growing, making the Technical Support team busier and busier. Therefore, we are looking for an outgoing, proactive, and service-minded individual to help us on our journey. As a Technical Support Engineer, you will get to work with a devoted and ambitious team in supporting engaged customers of the Siteimprove platform as well as internal staff. You will get to develop and test out your technical skills, as well as contributing with new ideas and thoughts on the processes. Essential Functions Manage assigned tickets in line with Siteimprove s Service Level Agreement and with the quality that provides high customer satisfaction Problem solve issues with product interface and reporting capabilities Provides customer support through multiple mediums included, but not limited to phone, chat, email and tickets. Takes ownership of customer account setup process through completion Takes ownership of technical issues by troubleshooting and qualifying cases before escalating Creation of product troubleshooting guides to assist customers and colleagues Maintain practitioner level knowledge on product features, advantages, benefits and selling points for effective communication Collaborate with other with team and other departments to ensure the optimal technical setup for every customer Advocate on behalf of the customer to other departments to ensure customer needs are met Provide recommendations and best practices for emerging opportunities that assist in achieving Siteimprove organizational goals Attend meetings and other company functions necessary to perform duties Performs other related duties as assigned What we require of you Bachelor s degree in computer and information sciences, communications, marketing or related field, or any equivalent combination of experience and training that provides the required knowledge, skills, and abilities Knowledge of one or more Content Management Systems and HTML or JavaScript Highly motivated, self-starter, able to thrive in ambiguous environments Strong collaboration and teambuilding skills Minimum 1 year s experience in technical support regarding web-oriented services, website management, development role or equivalent Excellent written verbal communication skills in English What We ll Love About You Beside the above requirements, it would be a plus if you have the following experience or knowledge: Website management experience (web editor, marketing coordinator, etc.) Experience in one or more of these fields: web content creation, Accessibility, SEO, Analytics Experience training audiences with different levels of technical aptitude Experience working with Microsoft Office products and a CRM system Client-facing experience Working in a SaaS related environment Excellent, time management, organizational and planning skills Ability to multi-task and adapt to a fast-paced environment Proven track record of delivering measurable results What you ll love about us Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and Australia. Even though we ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global work hard, play hard culture in this section here: https: careers.siteimprove.com culture We also offer amazing perks! Great and inspiring company culture. We are passionate, innovative and people-centric. Consistently named as a great place to work across the globe. Amazing kitchen staff. Our head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas, and free fruit ad libitum. Opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices. Outstanding office location. We re located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as the Palace by our employees. Friday bar. We have our very own Friday Bar. In the summer, we occasionally take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun. Corporate social responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company. Learn more about our CSR efforts here. How To Apply Click on the Apply now button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our Senior Technical Support Manager Rasmus Sørensen at rls@siteimprove.com. Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com privacy.

Would you like to be part of a technically skilled Support team in an international company on an amazing growth journey? If yes, Siteimprove is growing, making the Technical Support team busier and busier. Therefore, we are looking for an outgoing, proactive, and service-minded individual to help us on our journey.

As a Technical Support Engineer, you will get to work with a devoted and ambitious team in supporting engaged customers of the Siteimprove platform as well as internal staff. You will get to develop and test out your technical skills, as well as contributing with new ideas and thoughts on the processes.

Essential Functions

  • Manage assigned tickets in line with Siteimprove’s Service Level Agreement and with the quality that provides high customer satisfaction
  • Problem solve issues with product interface and reporting capabilities
  • Provides customer support through multiple mediums included, but not limited to phone, chat, email and tickets.
  • Takes ownership of customer account setup process through completion
  • Takes ownership of technical issues by troubleshooting and qualifying cases before escalating
  • Creation of product troubleshooting guides to assist customers and colleagues
  • Maintain practitioner level knowledge on product features, advantages, benefits and selling points for effective communication
  • Collaborate with other with team and other departments to ensure the optimal technical setup for every customer
  • Advocate on behalf of the customer to other departments to ensure customer needs are met
  • Provide recommendations and best practices for emerging opportunities that assist in achieving Siteimprove organizational goals
  • Attend meetings and other company functions necessary to perform duties
  • Performs other related duties as assigned

What we require of you

  • Bachelor’s degree in computer and information sciences, communications, marketing or related field, or any equivalent combination of experience and training that provides the required knowledge, skills, and abilities
  • Knowledge of one or more Content Management Systems and HTML or JavaScript
  • Highly motivated, self-starter, able to thrive in ambiguous environments
  • Strong collaboration and teambuilding skills
  • Minimum 1+ year’s experience in technical support regarding web-oriented services, website management, development role or equivalent
  • Excellent written & verbal communication skills in English

What We'll Love About You

  • Beside the above requirements, it would be a plus if you have the following experience or knowledge:
  • Website management experience (web editor, marketing coordinator, etc.)
  • Experience in one or more of these fields: web content creation, Accessibility, SEO, Analytics
  • Experience training audiences with different levels of technical aptitude
  • Experience working with Microsoft Office products and a CRM system
  • Client-facing experience
  • Working in a SaaS related environment
  • Excellent, time management, organizational and planning skills
  • Ability to multi-task and adapt to a fast-paced environment
  • Proven track record of delivering measurable results

What you’ll love about us

Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and Australia.

Even though we’ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we’ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global “work hard, play hard” culture in this section here: https://careers.siteimprove.com/culture/

We also offer amazing perks!

  • Great and inspiring company culture. We are passionate, innovative and people-centric. Consistently named as a great place to work across the globe.
  • Amazing kitchen staff. Our head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There’s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas, and free fruit ad libitum. Opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices.
  • Outstanding office location. We’re located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as “the Palace” by our employees.
  • Friday bar. We have our very own Friday Bar. In the summer, we occasionally take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun.
  • Corporate social responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company. Learn more about our CSR efforts here.

How To Apply

Click on the “Apply now” button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our Senior Technical Support Manager Rasmus Sørensen at rls@siteimprove.com.

Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com/privacy.

SITEIMPROVE A/SKøbenhavn K2019-02-04T00:00:002019-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Academic Work søger erfarne 1st Line Supportere med høj teknisk faglighed til driftcenter

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Motiveres du af at yde førsteklassessupport indenfor IT samt bruge dine stærke kompetencer indenfor server vedligholdelse, mens du udvikler dig fagligt og personligt? Så er det måske dig, som GlobalConnect leder efter. Send en motiveret ansøgning et...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

IT-supporter søges til et studiejob i København

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Vil du arbejde som IT afdelingens ansigt ud til brugerne? Kan du arbejde 2-3 dage om ugen? Brænder du for IT? Vi søger lige nu, på vegne af Addpro, dig som kan lide at hjælpe andre med deres IT problemer og som ønsker at blive en del af en spændende...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:25. marts 2019

Technical Product Support Engineer

EXERP ApS

København S
We are looking for a german-speaking Technical Product Support Engineer to be a part of our Global Customer Support Team in our Copenhagen office. This position is responsible for providing advanced helpdesk support to our clients in our third level...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

IT-supportere til Region Hovedstadens sterilcentraler - beliggende på Herlev Hospital og Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger medarbejdere med kompetencer inden for IT i et produktionsmiljø til supportfunktion på Region Hovedstadens nye sterilcentral. Region Hovedstadens sterilcentral opføres med beliggenhed på to af regionens store akuthospitaler: Rigshospitalet ...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:3. marts 2019

Technical Support Engineer

SITEIMPROVE A/S

København K
Would you like to be part of a technically skilled Support team in an international company on an amazing growth journey? If yes, Siteimprove is growing, making the Technical Support team busier and busier. Therefore, we are looking for an outgoing,...
Indrykket:4. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019