Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded servicedeskmedarbejder

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden.

Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk.

Ansvar og opgaver
Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne.

Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere.

Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt:

  • skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere
  • daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer
  • daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger
  • træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat
  • sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration

Om dig
Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.

Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer – enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau.

Vi forventer, at du som minimum:
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser
  • har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere
  • har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder
  • er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance
  • har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø
  • er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
  • har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar
Som person er du:
  • udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded
  • en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder
Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019.

Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939997Phoenix-5d8b39af12019-01-10T00:00:00Serviceminded servicedeskmedarbejderCenter for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden.

Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk.

Ansvar og opgaver
Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne.

Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere.

Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt:
  • skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere
  • daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer
  • daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger
  • træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat
  • sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration

Om dig
Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.

Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer – enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau.

Vi forventer, at du som minimum:
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser
  • har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere
  • har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder
  • er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance
  • har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø
  • er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
  • har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar
Som person er du:
  • udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded
  • en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder
Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019.

Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.


2019-02-16T00:51:20.817 Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden. Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk. Ansvar og opgaver Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne. Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere. Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt: skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration Om dig Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter. Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau. Vi forventer, at du som minimum: er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar Som person er du: udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen Vi tilbyder Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver. Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk imt Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019. Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Se, hvad regionen laver.11Jobnet5d8b39af100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=216036&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432292It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København Ø21900191DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691628JobNet492868749286871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39af&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39af&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgServiceminded servicedeskmedarbejder12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT360026529Mohammadnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330076919Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sigRobot Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark.  Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder.

Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse samtidigt med at du specialiserer dig i et eller flere nøgleområder som du gradvist vil arbejde mere med.

Vi søger derfor dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål. 

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, ligesom vi vægter erfaring med telefonisk kundekontakt. Men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer derfor at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
330076704IGU-elev til LandbrugsstyrelsenRobot Landbrugsstyrelsen søger IT interesserede IGU elever til vores kontor i København. Lær dansk mens du arbejder med IT Hos os vil du få god mulighed for at arbejde med alt fra support af brugere til test af IT systemer samtidigt med, at du får udviklet dine danskkundskaber. Du bliver en del af en stor IT afdeling, hvor vi sætter en ære i både udviklingen af de gode løsninger, løbende kompetenceudvikling, stærkt samarbejde og hvor godt humør og deadlines går hånd i hånd. Din kommende hverdag Som IGU-elev får du mulighed for at bidrage til mange af de opgaver, der ligger i vores IT afdeling. Dine opgaver vil blandt andet være: Supportopgaver: Udlån af PC er Fordeling af opgaver i vores service system Lageroptællinger og andre opgaver med hardware Sikre at vores mødelokaler fungerer med AV Systemtest Gentest af bugs Udarbejdelse af testcases Gennemførelse af test Kontoropgaver Vedligeholdelse af diverse lister på tværs af IT Andre kontoropgaver Vi tilpasser opgaverne til dig, og der kan derfor også blive tale om andet arbejde inden for IT i en bred forstand. IT flair og lyst til at lære nyt Du er som person nysgerrig, udadvendt og har lyst til at lære nyt. Vi hjælper dig ind i de konkrete opgaver, samtidigt med at vi understøtter dig i at lære og anvende dansk på en arbejdsplads. Du skal være indstillet på at deltage i skoleundervisning med faglig opkvalificering og danskundervisning. Vi lægger vægt på, at du er ustraffet. Landbrugsstyrelsen din nye arbejdsplads Landbrugsstyrelsen hører under Miljø- og Fødevareministeriet. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer for et landbrug i vækst samtidig med, at vi passer på vores klima og miljø. Det gør vi ved at sikre de bedste rammer for danske landmænd samt understøtte og bidrage til udviklingen af en fremtidsorienteret fødevaresektor. I IT er vi ca. 140 ansatte, som i det daglige arbejder med alt fra udvikling af helt nye løsninger, større og mindre ændringer til systemer til test, support og drift. Vi arbejder målrettet og engageret, men der er samtidig plads til et godt grin og socialt samvær. Vi kan derfor tilbyde dig en elevplads i et stærkt fagligt miljø, hvor der også er plads til humor og omsorg for hinanden. Betingelser for ansættelse som IGU praktikant Integrationsgrunduddannelsen (IGU) er et tilbud til flygtninge eller familiesammenførte til flygtninge, der er fyldt 18 år og er under 40 år, når uddannelsen begynder. Det er en betingelse, at du har haft folkeregisteradresse i Danmark i mindre end fem år. Du ansættes i Landbrugsstyrelsen med 37 timer ugentligt i praktikperioden. Ud over praktikken skal du deltage i 20 ugers skoleundervisning á 37 timer. Undervisningen tilrettelægges sammen med dig. For Landbrugsstyrelsen er det vigtigt, at du bliver integreret i afdelingen, og at vi bidrager til at forbedre dine danskkundskaber. Hvis du endnu ikke taler og læser dansk på basisniveau, lægger Landbrugsstyrelsen vægt på, at en del af de 20 ugers skoleundervisning er intensiv danskundervisning. Denne undervisning vil ligge i starten af ansættelsen. Løn- og ansættelsesvilkår Aflønning i praktikperioden sker i henhold til overenskomst for EGU-elever i staten, hvor lønnen er på 7.725,74 kr. pr. måned. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg til basislønnen. Ansættelsesvilkårene følger relevant overenskomst på området. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V. De første 4 uger af ansættelsen vil du være ansat i virksomhedspraktik. Kontakt Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Franci Johansen på tlf. 20 99 30 04. Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk. Ansøgning Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på Søg stilling ) senest 19. september 2019.Landbrugsstyrelsen søger IT interesserede IGU elever til vores kontor i København.



Lær dansk mens du arbejder med IT
Hos os vil du få god mulighed for at arbejde med alt fra support af brugere til test af IT systemer samtidigt med, at du får udviklet dine danskkundskaber. Du bliver en del af en stor IT afdeling, hvor vi sætter en ære i både udviklingen af de gode løsninger, løbende kompetenceudvikling, stærkt samarbejde og hvor godt humør og deadlines går hånd i hånd.



Din kommende hverdag
Som IGU-elev får du mulighed for at bidrage til mange af de opgaver, der ligger i vores IT afdeling. Dine opgaver vil blandt andet være:



  • Supportopgaver:
  • Udlån af PC’er
  • Fordeling af opgaver i vores service system
  • Lageroptællinger og andre opgaver med hardware
  • Sikre at vores mødelokaler fungerer med AV
  • Systemtest
  • Gentest af bugs
  • Udarbejdelse af testcases
  • Gennemførelse af test
  • Kontoropgaver
  • Vedligeholdelse af diverse lister på tværs af IT
  • Andre kontoropgaver
Vi tilpasser opgaverne til dig, og der kan derfor også blive tale om andet arbejde inden for IT i en bred forstand.



IT flair og lyst til at lære nyt
Du er som person nysgerrig, udadvendt og har lyst til at lære nyt. Vi hjælper dig ind i de konkrete opgaver, samtidigt med at vi understøtter dig i at lære og anvende dansk på en arbejdsplads. Du skal være indstillet på at deltage i skoleundervisning med faglig opkvalificering og danskundervisning.



Vi lægger vægt på, at du er ustraffet.



Landbrugsstyrelsen – din nye arbejdsplads

Landbrugsstyrelsen hører under Miljø- og Fødevareministeriet. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer for et landbrug i vækst samtidig med, at vi passer på vores klima og miljø. Det gør vi ved at sikre de bedste rammer for danske landmænd samt understøtte og bidrage til udviklingen af en fremtidsorienteret fødevaresektor.



I IT er vi ca. 140 ansatte, som i det daglige arbejder med alt fra udvikling af helt nye løsninger, større og mindre ændringer til systemer til test, support og drift. Vi arbejder målrettet og engageret, men der er samtidig plads til et godt grin og socialt samvær. Vi kan derfor tilbyde dig en elevplads i et stærkt fagligt miljø, hvor der også er plads til humor og omsorg for hinanden.



Betingelser for ansættelse som IGU praktikant
Integrationsgrunduddannelsen (IGU) er et tilbud til flygtninge eller familiesammenførte til flygtninge, der er fyldt 18 år og er under 40 år, når uddannelsen begynder. Det er en betingelse, at du har haft folkeregisteradresse i Danmark i mindre end fem år.



Du ansættes i Landbrugsstyrelsen med 37 timer ugentligt i praktikperioden. Ud over praktikken skal du deltage i 20 ugers skoleundervisning á 37 timer. Undervisningen tilrettelægges sammen med dig. For Landbrugsstyrelsen er det vigtigt, at du bliver integreret i afdelingen, og at vi bidrager til at forbedre dine danskkundskaber. Hvis du endnu ikke taler og læser dansk på basisniveau, lægger Landbrugsstyrelsen vægt på, at en del af de 20 ugers skoleundervisning er intensiv danskundervisning. Denne undervisning vil ligge i starten af ansættelsen.



Løn- og ansættelsesvilkår
Aflønning i praktikperioden sker i henhold til overenskomst for EGU-elever i staten, hvor lønnen er på 7.725,74 kr. pr. måned. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg til basislønnen. Ansættelsesvilkårene følger relevant overenskomst på området.



Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V.



De første 4 uger af ansættelsen vil du være ansat i virksomhedspraktik.



Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Franci Johansen på tlf. 20 99 30 04.



Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk.



Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest 19. september 2019.



LandbrugsstyrelsenKøbenhavn V2019-08-21T00:00:002019-09-19T00:00:00
330072896Field IT supporter to FedExRobot Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new. A working day is divided into different shifts, that s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur. This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk. Job duties: As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies. The tasks include: With your guidance, you provide support for critical systems, networks equipment, in accordance with defined standards timelines. Includes specific types of installs upgrades maintenance. Help co-workers with IT registration, including user feedback Work with incoming IT problems Educate and support within FedEx IT systems Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future. We are looking for: We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field. Flair for IT and general technical knowledge Basic PC skills, Windows skills Fluent in English, both written and spoken We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally. MORE INFORMATIONS: Start: As soon as possible Extent: Full-time Location: Kastrup Contact: Recruitment consultant Louise Johansson This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk). To apply for the job click on Apply below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible! We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail. We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection interview phase. Apply here!

Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here!

About the role:

On behalf of FedEx, Academic Work is looking for a Field IT supporter. In this position you will work closely with your team, which consists of three others besides you. You will experience a great variety in your daily workday, here there will be both versatile practical and technical tasks. You will initially receive training and be introduced to the many different IT programs that FedEx uses, so it is important that you have the will and desire to learn something new.

A working day is divided into different shifts, that’s why it is good for you if you are flexible with the working hours. Right now, the shifts are; 7-15 morning, 9-17 dayshift and 10-18 late shift. You will be based in Kastrup, Copenhagen, but various tasks may occur in the rest of Denmark and international tasks may also occur.

This recruitment process is done by Academic. All questions should therefore be directed to info@academicwork.dk.

Job duties:

As a Field IT supporter, you will work with task such as supporting your co-workers within FedEx IT-systems, setting up new computers and developing a good understanding of relevant technologies.

The tasks include:

With your guidance, you provide support for critical systems, networks & equipment, in accordance with defined standards & timelines. Includes specific types of installs/upgrades/maintenance.

  • Help co-workers with IT registration, including user feedback
  • Work with incoming IT problems
  • Educate and support within FedEx IT systems
  • Other practical tasks, such as set up computer stations to new employees

To succeed in this position, you must dare to take responsibility and not get frustrated when unexpected technical problems arise. You must be willing to adapt and think solution oriented. You must be able to communicate clearly to the end user of the product, explain the problem and how to avoid the problem in the future.

We are looking for:

We are looking for primarily after a candidate who is in the start of their career and wants to development within the IT field.

  • Flair for IT and general technical knowledge
  • Basic PC skills, Windows skills
  • Fluent in English, both written and spoken

We are looking for a candidate who is willing to learn and who dreams of developing in a technically oriented role. Your tasks can vary from day-to-day, and can occur very suddenly, so it is important that you as a person are well-structured and able to keep an overview. You are part of a team and it is therefore important that you are social and motivated, as well as your communicative skills must be at the top, as you need to be able to support the end user. As a person, you take pride in helping others and your IT skills shine through when solving technical issues quickly and optimally.

MORE INFORMATIONS:

  • Start: As soon as possible
  • Extent: Full-time
  • Location: Kastrup
  • Contact: Recruitment consultant Louise Johansson

This recruitment process is conducted by Academic Work and the request from FedEx is that all questions regarding the position is handled by Academic Work (info@academicwork.dk).

To apply for the job – click on “Apply” below. Interested? Send you application (in English) as soon as possible!

We only handle applications through our website but if you have questions about the position you are welcome to email us info@academicwork.dk and we will answer during office hours. Please write the advert title in the subject and paste the advert link in the mail.

We are ongoing screening and contacting candidates so make sure to send your application as soon as possible. Please notice that the advert can be removed before eventual last dates on our external advertising pages. When the advert is being removed it’s either due to that the processes is finished or because we have many qualified applications and are continuing in the selection/interview phase.

Apply here!

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKastrup2019-08-14T00:00:002019-10-09T00:00:00
330084888IT Technician for the Danish Signalling Programme test laboratoryRobot Are you interested in working with test laboratory IT-equipment and coordinating technical infrastructure changes? Then perhaps you are our new colleague. We are looking for an it-technician who can support the JTL office equipment, IT-servers and user access system. You will be the coordinator between supplier request for changes to the infrastructure network and cabling, and BDK network supplier to ensure it is done according to planned schedule. You will also have to attend and design new infrastructure solutions to be used for JTL together with network architects from the supplier. You will join the Joint Test Laboratory (JTL) team which is responsible for JTL house, infrastructure and overall facilitations of tests done in JTL and responsible for the process and test tools used in JTL. You will join a test-team of 8-9 members, working with different areas within JTL. The team is always helping each other and working closely together with many tasks, and we always ensure that there is a good working environment in the JTL laboratory. You will be a part of one of Denmark s largest and most complex IT-integration projects. The technical challenges are many and solved by the contribution of specialized knowledge from 20 different nations, and our office language is English. Your work location is in our it-laboratory in Valby, but you will also attend meetings at our headquarters in central Copenhagen. Example of a typical day: Coordinate changes to JTL IP and firewall request by supplier. Setting up new workstations in JTL. Give access rights to a new user of JTL to the house and test servers. Attend together with one of the suppliers for setting up a new rack in JTL. Check the virus scan report of JTL and initiate actions if needed. Planning together with IT-server expert and upgrade of the server test tool platform. Dealing with failures on the network and coordinate with the network supplier for getting it solved. After this communicate with users of JTL checking what the impact is and when it is expected to be solved. Change printer toner During the day you have to handle around 20-40 emails and help around 10-20 user of JTL -all of this is done in English because we sometimes have over 14 nationalities in JTL. It-experience and a solid theoretical background We expect at minimum 5 years expertise in working within IT within network and servers - like technical support. You can handle having many activities running in an environment where things change all the time. Furthermore, we expect that you have a solid theoretical background, a methodical approach that enables you to attend in dialogue on implementations of complex infrastructure changes to JTL. As part of onboarding the signal program, we will provide training in the signaling system and relevant railway system setup. Salary The position follows the Joint Agreement between the Ministry of Finance and the Public Employee Organizations - state area and the Organization Agreement between the Ministry of Finance and HK Samdata, Denmark and the protocol for clerks employed by Banedanmark. The position is salary group 4, capital region. The base salary is currently DKK 31.045,92 per month. In addition to this comes pension. It is possible to negotiate supplements. Application and contact If you would like further information about the position, please contact JTL program test manager Gitte Oberbossel. Please send us your application and CV as soon as possible as we evaluate applications and call for interviews ongoing. To apply for the position, click on the box Søg stillingen and follow the instructions.Are you interested in working with test laboratory IT-equipment and coordinating technical infrastructure changes? Then perhaps you are our new colleague.

We are looking for an it-technician who can support the JTL office equipment, IT-servers and user access system. You will be the coordinator between supplier request for changes to the infrastructure network and cabling, and BDK network supplier to ensure it is done according to planned schedule. You will also have to attend and design new infrastructure solutions to be used for JTL together with network architects from the supplier.

You will join the Joint Test Laboratory (JTL) team which is responsible for JTL house, infrastructure and overall facilitations of tests done in JTL and responsible for the process and test tools used in JTL. You will join a test-team of 8-9 members, working with different areas within JTL. The team is always helping each other and working closely together with many tasks, and we always ensure that there is a good working environment in the JTL laboratory.

You will be a part of one of Denmark’s largest and most complex IT-integration projects. The technical challenges are many and solved by the contribution of specialized knowledge from 20 different nations, and our office language is English. Your work location is in our it-laboratory in Valby, but you will also attend meetings at our headquarters in central Copenhagen.

Example of a typical day:

  • Coordinate changes to JTL IP and firewall request by supplier.
  • Setting up new workstations in JTL.
  • Give access rights to a new user of JTL to the house and test servers.
  • Attend together with one of the suppliers for setting up a new rack in JTL.
  • Check the virus scan report of JTL and initiate actions if needed.
  • Planning together with IT-server expert and upgrade of the server test tool platform.
  • Dealing with failures on the network and coordinate with the network supplier for getting it solved. After this communicate with users of JTL checking what the impact is and when it is expected to be solved.
  • Change printer toner
During the day you have to handle around 20-40 emails and help around 10-20 user of JTL -all of this is done in English because we sometimes have over 14 nationalities in JTL.

It-experience and a solid theoretical background

We expect at minimum 5 years expertise in working within IT within network and servers - like technical support. You can handle having many activities running in an environment where things change all the time. Furthermore, we expect that you have a solid theoretical background, a methodical approach that enables you to attend in dialogue on implementations of complex infrastructure changes to JTL. As part of onboarding the signal program, we will provide training in the signaling system and relevant railway system setup.

Salary

The position follows the Joint Agreement between the Ministry of Finance and the Public Employee Organizations - state area and the Organization Agreement between the Ministry of Finance and HK / Samdata, Denmark and the protocol for clerks employed by Banedanmark. The position is salary group 4, capital region. The base salary is currently DKK 31.045,92 per month. In addition to this comes pension. It is possible to negotiate supplements.

Application and contact

If you would like further information about the position, please contact JTL program test manager Gitte Oberbossel. Please send us your application and CV as soon as possible as we evaluate applications and call for interviews ongoing. To apply for the position, click on the box “Søg stillingen” and follow the instructions.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-09-05T00:00:002019-09-19T00:00:00
330091013IT-medarbejderRobot Den Danske Filmskole søger IT-medarbejder, der både har erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software samt generel IT-drift. Stillingen er forankret i skolens produktionstekniske afdeling, som står for den tekniske drift af Filmskolen. Arbejdsopgaver forberedelse og opsætning af hard- og software på pc ere til animation- og spilproduktion drift af skolens produktionsrelaterede IT, herunder: drift af Qnap servere med virtuelle Linux servere drift og opsætning af licensservere skolens kontaktperson overfor Statens IT, som drifter skolens øvrige IT teknisk support research af løsningerne til produktionsteknisk IT diverse arbejdsopgaver i produktionsteknisk afdeling Kvalifikationer erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software, herunder: resourcespace eller anden MAM-software stærk generel IT-viden, herunder erfaring med: netværk, storage-løsninger, Windows og Linux Ubuntu servere Desuden forventer vi, at du: er teknisk stærk, engageret og servicemindet. tager ejerskab på opgaverne og ikke er bleg for at gå til hånde. er god til at planlægge og strukturere arbejdsopgaver. kan holde et køligt overblik, også i travle perioder. holder af en varieret arbejdsdag, hvor der ofte opstår nye opgaver. har erfaring fra en lignende stilling. Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Aflønningen sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 Centralorganisationen af 2010, samt Organisationsaftalen for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste. Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2020. Ansøgning Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen Søg stillingen nederst på siden. Ansøgningsfristen er mandag 30. september 2019. Yderligere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Peter Posgaard på tlf. 31211929 eller ppo@filmskolen.dk eller kontakte Filmskolens HR-koordinator, Sisse Arnholm, på tlf. 41718811 eller personale@filmskolen.dk. Du kan få flere oplysninger om Den Danske Filmskole på www.filmskolen.dkDen Danske Filmskole søger IT-medarbejder, der både har erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software samt generel IT-drift.

Stillingen er forankret i skolens produktionstekniske afdeling, som står for den tekniske drift af Filmskolen.

Arbejdsopgaver

  • forberedelse og opsætning af hard- og software på pc’ere til animation- og spilproduktion
  • drift af skolens produktionsrelaterede IT, herunder:
    • drift af Qnap servere med virtuelle Linux servere
    • drift og opsætning af licensservere
  • skolens kontaktperson overfor Statens IT, som drifter skolens øvrige IT
  • teknisk support
  • research af løsningerne til produktionsteknisk IT
  • diverse arbejdsopgaver i produktionsteknisk afdeling
Kvalifikationer

  • erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software, herunder:
    • resourcespace eller anden MAM-software
  • stærk generel IT-viden, herunder erfaring med:
    • netværk, storage-løsninger, Windows og Linux Ubuntu servere
Desuden forventer vi, at du:

  • er teknisk stærk, engageret og servicemindet.
  • tager ejerskab på opgaverne og ikke er bleg for at gå til hånde.
  • er god til at planlægge og strukturere arbejdsopgaver.
  • kan holde et køligt overblik, også i travle perioder.
  • holder af en varieret arbejdsdag, hvor der ofte opstår nye opgaver.
  • har erfaring fra en lignende stilling.
Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Aflønningen sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 – Centralorganisationen af 2010, samt Organisationsaftalen for IT-medarbejdere (PROSA) i statens tjeneste.

Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2020.

Ansøgning

Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen 'Søg stillingen' nederst på siden.

Ansøgningsfristen er mandag 30. september 2019.

Yderligere information

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teknisk chef Peter Posgaard på tlf. 31211929 eller ppo@filmskolen.dk eller kontakte Filmskolens HR-koordinator, Sisse Arnholm, på tlf. 41718811 eller personale@filmskolen.dk.

Du kan få flere oplysninger om Den Danske Filmskole på www.filmskolen.dk



Den Danske FilmskoleKøbenhavn K2019-09-17T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Web Supporter - frontend med ambitioner om at specialisere sig

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Standoutmedia er et af de hurtigst voksende webbureauer i Danmark. Vi arbejder både med internationalt orienterede kunder og lokale virksomheder. Til vores support og onboarding søger vi serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

IGU-elev til Landbrugsstyrelsen

Landbrugsstyrelsen

København V
Landbrugsstyrelsen søger IT interesserede IGU elever til vores kontor i København. Lær dansk mens du arbejder med IT Hos os vil du få god mulighed for at arbejde med alt fra support af brugere til test af IT systemer samtidigt med, at du får udvikle...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Field IT supporter to FedEx

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Kastrup
Do you think the word global business sounds exciting? Do you have flair for IT and are you motivated by finding solutions to technical problems? Do you want to work with versatile practical and technical tasks - Read more here! About the role: On b...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:9. oktober 2019

IT Technician for the Danish Signalling Programme test laboratory

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Are you interested in working with test laboratory IT-equipment and coordinating technical infrastructure changes? Then perhaps you are our new colleague. We are looking for an it-technician who can support the JTL office equipment, IT-servers and u...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

IT-medarbejder

Den Danske Filmskole

København K
Den Danske Filmskole søger IT-medarbejder, der både har erfaring med filmproduktionsbetinget hard- og software samt generel IT-drift. Stillingen er forankret i skolens produktionstekniske afdeling, som står for den tekniske drift af Filmskolen. Arbe...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019