Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded servicedeskmedarbejder

Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden.

Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk.

Ansvar og opgaver
Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne.

Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere.

Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt:

  • skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere
  • daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer
  • daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger
  • træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat
  • sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration

Om dig
Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.

Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer – enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau.

Vi forventer, at du som minimum:
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser
  • har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere
  • har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder
  • er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance
  • har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø
  • er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
  • har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar
Som person er du:
  • udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded
  • en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder
Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019.

Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939997Phoenix-5d8b39af12019-01-10T00:00:00Serviceminded servicedeskmedarbejderCenter for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden.

Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk.

Ansvar og opgaver
Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne.

Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere.

Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt:
  • skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere
  • daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer
  • daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger
  • træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat
  • sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration

Om dig
Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter.

Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer – enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau.

Vi forventer, at du som minimum:
  • er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser
  • har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere
  • har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder
  • er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance
  • har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø
  • er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed
  • har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet
  • har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar
Som person er du:
  • udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded
  • en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne
  • fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen
Vi tilbyder
Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019.

Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Se, hvad regionen laver.


2019-02-16T00:51:20.817 Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) søger en servicedeskmedarbejder med fokus på service og kommunikation samt flair for It og processer til servicedesk i Drift- og Supportenheden. Enheden har ansvaret for It-support til Region Hovedstadens mere end 44.000 ansatte og er Danmarks største servicedesk. Ansvar og opgaver Som servicedeskmedarbejder hos os bliver din kerneopgave at yde den bedste og mest servicemindede It-telefonsupport til regionens ansatte, som primært er læger og sygeplejersker på hospitalerne. Du skal også stå for sagsregistrering med udførlig beskrivelse af problem og eventuel løsning med fokus på kvalitet. Ligeledes skal du håndtere skriftlige henvendelser fra regionens brugere. Ud over kerneopgaven har vi følgende opgaver i sektionen, som vi gerne ser, at den rette kandidat kan varetage på sigt: skriftlige dokumentationsopgaver i forbindelse med modtagelse af nye systemer til support eller ændringer i den eksisterende programportefølje i samarbejde med systemforvaltere og projektledere daglig ressourceovervågning og ressourceallokering på vores forskellige telefonlinjer daglig floorwalker til støtte for kollegaer i faglige problemstillinger træning af kollegaer i kommunikation, processer og rammer således, at sektionen opnår de mål, der er sat sikring af værktøjsunderstøttelse gennem ServiceNow og templateadministration Om dig Du sætter en ære i at yde telefonisk og professionel service og trives i en tempofyldt og omskiftelig hverdag, hvor service og tilfredshed hos vores brugere er vores vigtigste succesparameter. Endvidere forventer vi, at du har relevante supportkompetencer enten via uddannelsesmæssig baggrund, erhvervserfaring som servicedeskmedarbejder eller faglige kvalifikationer på samme niveau. Vi forventer, at du som minimum: er en dygtig formidler og kan kommunikere komplekse løsninger på en måde, som modtageren forstår - kommunikation på brugerens præmisser har gode evner til at finde løsninger, se sammenhænge og konsekvenser, sikre at brugerne føler sig forstået og mødt og dermed sørge for høj tilfredshed hos vores brugere har kendskab til fejlsøgning på systemer og enheder er stærk i skriftlig kommunikation, da vi har meget skriftlig dokumentation og korrespondance har erfaring og ved, hvad der kræves i et hektisk callcentermiljø er indstillet på at blive en del af et team, hvor både selvstændighed og samarbejde er en selvfølgelighed har en god situationsfornemmelse og bidrager til den gode energi og trivsel i teamet har udviklingspotentiale til på sigt at varetage forskellige roller i sektionen. Vi ser gerne, at du tidligere har beskæftiget dig med træning, coaching, supervision el.lign., da vi er en sektion i konstant udvikling og i høj grad uddelegerer ansvar Som person er du: udadvendt, professionel, imødekommende og serviceminded en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler præsentabel, ansvarsfuld, ambitiøs, og du leverer og fastholder kvalitet i løsningerne fleksibel i forhold til at løse skiftende arbejdsopgaver og stadig holde overblikket over driftssituationen Vi tilbyder Hos os får du et udfordrende arbejde i en travl, dynamisk organisation med kontakt til mange forskellige faggrupper. Endvidere et alsidigt arbejde med gode og dygtige kollegaer og et stærkt fællesskab. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil få en grundig oplæring med spændende arbejdsopgaver. Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk imt Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinatorer: Mohammad Haq på telefon 21 90 01 91 eller mail: mohammad.numaan.haq@regionh.dk eller Christian Sørensen på telefon 31 52 62 36 eller mail: christian.soerensen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Center for It, Medico og Telefoni, Borgervænget 7, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser senest den 15. februar 2019. Der vil blive afholdt samtaler d. 20. og 21. februar 2019. Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2019, men gerne før. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Se, hvad regionen laver.11Jobnet5d8b39af100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=216036&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432292It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København Ø21900191DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691628JobNet492868749286871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39afhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39af&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5d8b39af&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/8.jpgEr du den nye IT-tekniker i It- medico og telefoni?12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT360026529Mohammadnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329982676Customer Support Associate (Tier One)Robot Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we re starting with Google Ads. Working at Cobiro, you ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions. We offer: Flexible working hours An agile work environment Focus on quality solutions Options to attend relevant courses and conferences A team of passionate, skilled and experienced colleagues All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets. Frequent social company activities, Friday bar included Good working equipment A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen Customer Support Associate (Tier One) The Opportunity In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product. A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage For this position, you will need: A strong customer-centric and problem-solving approach Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively Strong written and verbal communication skills in English How to apply? We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on Apply for this job and attach your CV and or Linkedin account. You will always get a reply when applying through our system. We want to give all applicants the same opportunity, please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Be a part of an exciting journey

At Cobiro we're using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We're on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we're starting with Google Ads.

Working at Cobiro, you’ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We’re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions.

We offer:

  • Flexible working hours
  • An agile work environment
  • Focus on quality solutions
  • Options to attend relevant courses and conferences
  • A team of passionate, skilled and experienced colleagues
  • All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets.
  • Frequent social company activities, Friday bar included
  • Good working equipment
  • A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen

 

Customer Support Associate (Tier One)

The Opportunity

In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro’s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product.

A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage

For this position, you will need:

  • A strong customer-centric and problem-solving approach
  • Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively
  • Strong written and verbal communication skills in English

 

How to apply?

We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on "Apply for this job" and attach your CV and/or Linkedin account.

You will always get a reply when applying through our system.

We want to give all applicants the same opportunity,  please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Cobiro ApSKøbenhavn K2019-03-22T00:00:002019-05-15T00:00:00
329976158PC Reparatøre søgesRobot PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job. Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød.

PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød. 

 

PC Service Center VesterbroKøbenhavn V2019-03-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
329987996IT-supporter til softwarevirksomhedRobot Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega? A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet. Om jobbet Som supporter bliver din væsentligste opgave telefonisk kontakt og dialogen med kunderne. Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Stillingen kræver derfor, at du er professionel, ansvarlig, videbegærlig, omstillingsparat og struktureret i din opgaveløsning. I det daglige bliver du en af nøglepersonerne i vores Hotline, som består af 10 ildsjæle, der brænder for at give vores søde kunder den bedste kundeoplevelse. Dine primære opgaver består bl.a. af: Daglig brugersupport via e-mail og telefon Fejlfinding og diagnosticering Styring og registrering af sager Detaljeret dokumentering af fejl og forbedringer Diverse administrative opgaver Løbende målrettet kommunikation og forventningsafstemning med kunderne Hvad forventer vi af dig? Det er vigtigt, at du er serviceminded, humoristisk og har gode kommunikationsevner. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer. Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med. Vi lægger især vægt på, at: Du har flair for IT Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale Du kan lide at hjælpe og er både tålmodig og humoristisk Du er struktureret og god til at overlevere opgaver i høj kvalitet Du udviser initiativ og bidrager til at forbedre vores måde at arbejde på Du er god til hurtigt at tilegne dig ny viden Du er i stand til at udvise overskud i telefonen og afslutte alle samtaler positivt Du har kørekort B Du kan fremvise straffeattest Hvad kan du forvente af os? Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet. Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du får sparring og feedback undervejs, og afhængigt af dit engagement og evne til at dygtiggøre dig vil der være mulighed for opgaver med mere ansvar. Løn efter kvalifikationer. Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre. Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30. Kontakt Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk Ansøgningen mærkes IT-supporter i emnefeltet. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Beate Gade på tlf. 5050 6045. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega?

A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softwareløsninger til sundhedsvæsenet og medlemsorganisationer. Vores primære produkt er journal-, administrations- og regnskabssystemer til læger, tandlæger, privathospitaler og fodterapeuter. Hos A-Data arbejder vi hver dag for at være de bedste, hvor vi lægger vægt på udvikling, driftssikkerhed og support. Det er vores mål at være den samarbejdspartner, som leverer den bedste service og kvalitet.

Om jobbet

Som supporter bliver din væsentligste opgave telefonisk kontakt og dialogen med kunderne. Vi modtager i gennemsnit 800 henvendelser om ugen, fordelt på forskellige produkter. Stillingen kræver derfor, at du er professionel, ansvarlig, videbegærlig, omstillingsparat og struktureret i din opgaveløsning.

I det daglige bliver du en af nøglepersonerne i vores Hotline, som består af 10 ildsjæle, der brænder for at give vores søde kunder den bedste kundeoplevelse.

Dine primære opgaver består bl.a. af:

  • Daglig brugersupport via e-mail og telefon
  • Fejlfinding og diagnosticering
  • Styring og registrering af sager
  • Detaljeret dokumentering af fejl og forbedringer
  • Diverse administrative opgaver
  • Løbende målrettet kommunikation og forventningsafstemning med kunderne

Hvad forventer vi af dig?

Det er vigtigt, at du er serviceminded, humoristisk og har gode kommunikationsevner. Rollen har en høj grad af selvstændighed, og du skal kunne bevare det store overblik, men allermest skal du have lyst til at gøre en forskel over for vores kunder. Samarbejde på tværs af afdelinger er centralt, for at vi kan yde den bedste service og kvalitet, så det er vigtigt, at du har lyst til indgå i et tæt, positivt og forpligtende samarbejde med dine kollegaer.

Som person er du glad, ansvarsbevidst og engageret. Du er præsentabel og elsker at sætte vores kunder i centrum. Du bidrager positivt til vores fællesskab og er en stabil kollega, som man samtidig kan sparre med.

Vi lægger især vægt på, at:

  • Du har flair for IT
  • Du er flydende i dansk og god til at kommunikere i skrift og tale
  • Du kan lide at hjælpe og er både tålmodig og humoristisk
  • Du er struktureret og god til at overlevere opgaver i høj kvalitet
  • Du udviser initiativ og bidrager til at forbedre vores måde at arbejde på
  • Du er god til hurtigt at tilegne dig ny viden
  • Du er i stand til at udvise overskud i telefonen og afslutte alle samtaler positivt
  • Du har kørekort B
  • Du kan fremvise straffeattest

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en interessant og afvekslende fuldtidsstilling i et spændende miljø med gode medarbejdervilkår. Vi har en åben og uformel omgangstone med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling. Vi sætter pris på humor, engagement og fællesskab og har en fornuftig balance mellem privat- og arbejdsliv. Udover at blive ansat i en virksomhed, som er frontløber inden for den digitale sundhedsreform, bliver du en del af en virksomhed med en masse søde kollegaer, hvor kaffe og god stemning er i højsædet.

Du vil naturligvis få den nødvendige oplæring, så du hurtigst muligt kan begynde at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du får sparring og feedback undervejs, og afhængigt af dit engagement og evne til at dygtiggøre dig vil der være mulighed for opgaver med mere ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Din arbejdsplads vil hovedsagelig være i Rødovre.

Arbejdstiden er hverdage med vekslende arbejdstider fra kl. 7.30-16.30.

 
Kontakt

Send din ansøgning og CV til job@a-data.dk

Ansøgningen mærkes "IT-supporter" i emnefeltet.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Beate Gade på tlf. 5050 6045.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

A-DATA A/SRødovre2019-04-01T00:00:002019-05-02T00:00:00
330001852IT-teknisk støttefunktion til Borgerservice, Visum og pasRobot IT-teknisk støttefunktion til Borgerservice, Visum og pas Vil du være med til gennemføre en delvis regionalisering af visumsagsbehandlingen, som vil blive samlet på færre repræsentationer hen over det næste 1½ år, og motiveres du af at yde support i særklasse? Så er jobbet i udviklerteamet hos Borgerservice, Visum og Pas noget for dig. Vi er et lille team af forretnings-IT specialister, der har ansvaret for udvikling, vedligeholdelse og drift af en portefølje af vigtige fagapplikationer, der dagligt anvendes af godt 500 kolleger i både hjemme- og udetjenesten. Forretningsområderne dækker både pas, legalisering, visum, opholdstilladelser og biometri, hvor vi samtidig har stærk fokus på stabil drift, beskyttelse af data og brugervenlighed. Opgaver og ansvar Din opgave vil være at skabe udvikling, videreudvikling og udrulning af understøttende digitale løsninger, hvor du vil have særlig fokus på nedenstående opgaver: Teknisk support i forbindelse med drift og udvikling af BVP s applikationsportefølje UM-VIS, AREAL, BioService, BioCapture, UploadService, UM-PAS, UM-LEG og diplomat- og tjenestepas-løsningen, herunder: Program-pakning og udrulning Fejlsøgning Kravspecificering og test Teknisk rådgivning Test og Support af periferiudstyr og drivere til fx printere, scannere, paslæser, barkodescanner, herunder: Udvælgelse og godkendelse af periferiudstyr Outsourcing, Visa Application Centres (VAC) herunder: Kvalitetssikring af services leveret af outsourcings firmaer Udarbejdelse af teknisk kravspecifikation i forbindelse med udbud Evaluering af tilbud og evalueringsrapporter Bistand i forbindelse med indgåelse af ny kontrakt og etablering af nye VAC-lokationer m.v. Teknisk kravspecificering og test mv. fx i forbindelse med biometri- og outsourcing-udbud, herunder, Udarbejdelse af udbudsmateriale Support af BVP i forbindelse med HW anskaffelser, licenser mv, samt: Deltagelse i TechCrunch møder (tekniske leverandørmøder). Til løsning af opgaverne vil du desuden have tæt samarbejde med konsulenterne i Udenrigsministeriets Koncern-IT. Hvem er du? Du skal have solid hands-on erfaring med udvikling og vedligeholdelse af visum- og pasrelaterede it-sagsbehandlingssystemer, konfiguration af it-netværk og infrastruktur, og besidde gode kommunikationsevner, såvel skriftligt som mundtligt, herunder også på engelsk. Tiltrædelse Snarest muligt Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og den relevante faglige organisation. Der tages højde for allerede tilegnet erfaring og kvalifikationer. Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt. Ansøgning Ansøgningsfristen er tirsdag den 23. april 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ledige stillinger på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning. Efter ansøgningsfristens udløb vil det ikke længere være muligt at registrere en ansøgning eller tilføje dokumenter. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-fuldmægtig Jens Oluf Petersen på tlf. 33921913, e-mail jenpet@um.dk, eller kontorchef Karen Eva Lind Abrahamsen på tlf. 33920129, e-mail karaba@um.dk. Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per sonlig baggrund, til at søge stillingen. Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.IT-teknisk støttefunktion til Borgerservice, Visum og pas

Vil du være med til gennemføre en delvis regionalisering af visumsagsbehandlingen, som vil blive samlet på færre repræsentationer hen over det næste 1½ år, og motiveres du af at yde support i særklasse? Så er jobbet i udviklerteamet hos Borgerservice, Visum og Pas noget for dig.

Vi er et lille team af forretnings-IT specialister, der har ansvaret for udvikling, vedligeholdelse og drift af en portefølje af vigtige fagapplikationer, der dagligt anvendes af godt 500 kolleger i både hjemme- og udetjenesten. Forretningsområderne dækker både pas, legalisering, visum, opholdstilladelser og biometri, hvor vi samtidig har stærk fokus på stabil drift, beskyttelse af data og brugervenlighed.

Opgaver og ansvar
Din opgave vil være at skabe udvikling, videreudvikling og udrulning af understøttende digitale løsninger, hvor du vil have særlig fokus på nedenstående opgaver:

  • Teknisk support i forbindelse med drift og udvikling af BVP’s applikationsportefølje UM-VIS, AREAL, BioService, BioCapture, UploadService, UM-PAS, UM-LEG og diplomat- og tjenestepas-løsningen, herunder:
    • Program-pakning og udrulning
    • Fejlsøgning
    • Kravspecificering og test
    • Teknisk rådgivning

  • Test og Support af periferiudstyr og drivere til fx printere, scannere, paslæser, barkodescanner, herunder:
    • Udvælgelse og godkendelse af periferiudstyr


  • Outsourcing, Visa Application Centres (VAC) herunder:
    • Kvalitetssikring af services leveret af outsourcings firmaer
    • Udarbejdelse af teknisk kravspecifikation i forbindelse med udbud
    • Evaluering af tilbud og evalueringsrapporter
    • Bistand i forbindelse med indgåelse af ny kontrakt og etablering af nye VAC-lokationer m.v.

  • Teknisk kravspecificering og test mv. fx i forbindelse med biometri- og outsourcing-udbud, herunder,
    • Udarbejdelse af udbudsmateriale


  • Support af BVP i forbindelse med HW anskaffelser, licenser mv, samt:
    • Deltagelse i TechCrunch møder (tekniske leverandørmøder).

Til løsning af opgaverne vil du desuden have tæt samarbejde med konsulenterne i Udenrigsministeriets Koncern-IT.

Hvem er du?
Du skal have solid ”hands-on” erfaring med udvikling og vedligeholdelse af visum- og pasrelaterede it-sagsbehandlingssystemer, konfiguration af it-netværk og infrastruktur, og besidde gode kommunikationsevner, såvel skriftligt som mundtligt, herunder også på engelsk.

Tiltrædelse
Snarest muligt

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem staten og den relevante faglige organisation. Der tages højde for allerede tilegnet erfaring og kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du bliver sikkerhedsgodkendt.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er tirsdag den 23. april 2019. Vi forventer at afholde samtaler hurtigt efter ansøgningsfristen. Stillingen søges under ”ledige stillinger” på www.um.dk. Vi skal have en målrettet og motiveret ansøgning, der også bør indeholde oplysninger om uddannelse, tidligere arbejde, kvalifikationer, sprogkundskaber, referencer m.v. Vedhæftning af CV alene betragtes ikke som en ansøgning. Efter ansøgningsfristens udløb vil det ikke længere være muligt at registrere en ansøgning eller tilføje dokumenter.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-fuldmægtig Jens Oluf Petersen på tlf. 33921913, e-mail jenpet@um.dk, eller kontorchef Karen Eva Lind Abrahamsen på tlf. 33920129, e-mail karaba@um.dk.

Udenrigsministeriet ser mangfoldighed som en styrke og ønsker at beskæftige medarbejdere med forskellig baggrund. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset per­sonlig baggrund, til at søge stillingen.

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes på www.um.dk.
UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-04-05T00:00:002019-04-23T00:00:00
330001853It-medarbejder til It-driftRobot Det Kgl. Bibliotek, København søger it-medarbejder til It-drift Har du lyst til at blive en del af Det Kgl. Biblioteks It-afdeling og hjælpe os med at sikre en stabil og sikker drift, samt løbende udvikling af vores it-drift til gavn for publikum, kunder og medarbejdere? Det Kgl. Bibliotek har en stilling som it-medarbejder i It-driftssektionen København ledig til besættelse snarest muligt. Der er tale om en spændende stilling, som rummer mange muligheder for at præge it-driften i Det Kgl. Bibliotek. Vil du være en del af et innovativt it-miljø, der er en central arkitekt i hele Danmarks bibliotekssektors udvikling? Vil du dele viden med de 40 andre højt kvalificerede it-professionelle, som er ansat på Det Kgl. Bibliotek? Ønsker du fleksible arbejdsforhold, fordi du har familie eller andre fritidsinteresser, der tager tid? Det Kgl. Bibliotek er hovedbibliotek for Københavns- og Aarhus` Universiteter og spiller desuden en væsentlig rolle i udviklingen af it-infrastrukturen for folkebibliotekerne i hele Danmark. Som nationalbibliotek arbejder vi endvidere med høstning af internettet, online modtagelse af radio TV og opbygning af arkiver til hele Danmarks digitale kulturarv. Du vil komme til deltage i arbejdet med at imødekomme de stigende krav til bibliotekets digitale løsninger ved support af vores infrastruktur og services. Vi har et godt arbejdsmiljø, der er præget af en uformel tone og et højt fagligt ambitions- og aktivitetsniveau. Arbejdsopgaver Du skal varetage en visiteringsrolle i sagssystemet i tidsrummet kl. 08.00 til kl. 16.00 mindst en hverdag pr. uge. Pt. er åbningstiden kl. 09.00 til kl. 15.00. Rollen deles med de fire øvrige ansatte i supporten fordelt på de nationale lokationer. Stillingen indebærer desuden, at du er en af to udfarende medarbejdere på forskellige lokationer i København, som supporterer smartphones, telefonsystem og AV-udstyr, og udfører fejlfinding og installation af Windows klienter. Derudover vil du skulle deltage i Windows-driften, da Windows-miljøet skal udvikles og vedligeholdes. Bl.a. skal et nyt SCCM-miljø etableres bestående af ca. 80 Windows server og 100 Windows klienter. Der lægges vægt på, at ansøgeren bl.a. har følgende kvalifikationer: Du har primært erfaring med Windows og Windows-servere bl.a. SCCM og AD Du er systematisk og analytisk indstillet Erfaring med ITSM. Det Kgl. Bibliotek bruger OTRS Du er positiv, serviceorienteret og god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt Du har lyst til og evner at deltage i tværfagligt samarbejde Du har en relevant it-uddannelse Kendskab til ITIL Kendskab til HP Dell blade enclosures og standalone Kendskab til VMware Løn- og ansættelsesforhold Ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdsstedet er Den Sorte Diamant. Praktiske oplysninger Tiltrædelse snarest muligt. Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet som supportmedarbejder, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Klaus Kjærgaard på telefon 89 46 20 28 eller mail kk@kb.dk, eller sektionsleder Christina Christensen på telefon 91 32 45 84 eller mail chrc@kb.dk Du skal være indstillet på at aflevere en straffeattest på anmodning. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Du søger elektronisk ved at klikke på knappen Søg stillingen allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Bibliotek. Du bedes vedhæfte din ansøgning og dit CV samt dokumentation i form af eksamensbeviser for uddannelse og erfaring. Ansøgningsfristen er senest den 23. april 2019. Vi forventer at afholde samtaler i tidsrummet 24 4 til den 26 4. Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev Det Kgl. Bibliotek.Det Kgl. Bibliotek, København søger it-medarbejder til It-drift

Har du lyst til at blive en del af Det Kgl. Biblioteks It-afdeling og hjælpe os med at sikre en stabil og sikker drift, samt løbende udvikling af vores it-drift til gavn for publikum, kunder og medarbejdere?

Det Kgl. Bibliotek har en stilling som it-medarbejder i It-driftssektionen København ledig til besættelse snarest muligt.

Der er tale om en spændende stilling, som rummer mange muligheder for at præge it-driften i Det Kgl. Bibliotek.
Vil du være en del af et innovativt it-miljø, der er en central arkitekt i hele Danmarks bibliotekssektors udvikling? Vil du dele viden med de 40 andre højt kvalificerede it-professionelle, som er ansat på Det Kgl. Bibliotek? Ønsker du fleksible arbejdsforhold, fordi du har familie eller andre fritidsinteresser, der tager tid?
Det Kgl. Bibliotek er hovedbibliotek for Københavns- og Aarhus` Universiteter og spiller desuden en væsentlig rolle i udviklingen af it-infrastrukturen for folkebibliotekerne i hele Danmark.
Som nationalbibliotek arbejder vi endvidere med høstning af internettet, online modtagelse af radio/TV og opbygning af arkiver til hele Danmarks digitale kulturarv.

Du vil komme til deltage i arbejdet med at imødekomme de stigende krav til bibliotekets digitale løsninger ved support af vores infrastruktur og services. Vi har et godt arbejdsmiljø, der er præget af en uformel tone og et højt fagligt ambitions- og aktivitetsniveau.


Arbejdsopgaver
Du skal varetage en visiteringsrolle i sagssystemet i tidsrummet kl. 08.00 til kl. 16.00 mindst en hverdag pr. uge. Pt. er ”åbningstiden” kl. 09.00 til kl. 15.00.
Rollen deles med de fire øvrige ansatte i supporten fordelt på de nationale lokationer.

Stillingen indebærer desuden, at du er en af to udfarende medarbejdere på forskellige lokationer i København, som supporterer smartphones, telefonsystem og AV-udstyr, og udfører fejlfinding og installation af Windows klienter.

Derudover vil du skulle deltage i Windows-driften, da Windows-miljøet skal udvikles og vedligeholdes. Bl.a. skal et nyt SCCM-miljø etableres bestående af ca. 80 Windows server og 100 Windows klienter.


Der lægges vægt på, at ansøgeren bl.a. har følgende kvalifikationer:
  • Du har primært erfaring med Windows og Windows-servere bl.a. SCCM og AD
  • Du er systematisk og analytisk indstillet
  • Erfaring med ITSM. Det Kgl. Bibliotek bruger OTRS
  • Du er positiv, serviceorienteret og god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • Du har lyst til – og evner at deltage i tværfagligt samarbejde
  • Du har en relevant it-uddannelse
  • Kendskab til ITIL
  • Kendskab til HP/Dell blade enclosures og standalone
  • Kendskab til VMware

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdsstedet er Den Sorte Diamant.

Praktiske oplysninger
Tiltrædelse snarest muligt.
Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet som supportmedarbejder, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Klaus Kjærgaard på telefon 89 46 20 28 eller mail kk@kb.dk, eller sektionsleder Christina Christensen på telefon 91 32 45 84 eller mail chrc@kb.dk

Du skal være indstillet på at aflevere en straffeattest på anmodning.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Du søger elektronisk ved at klikke på knappen ”Søg stillingen” allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Bibliotek. Du bedes vedhæfte din ansøgning og dit CV samt dokumentation i form af eksamensbeviser for uddannelse og erfaring.

Ansøgningsfristen er senest den 23. april 2019. Vi forventer at afholde samtaler i tidsrummet 24/4 til den 26/4.

Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev Det Kgl. Bibliotek.



Det Kgl. Bibliotek KøbenhavnKøbenhavn K2019-04-05T00:00:002019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Support Associate (Tier One)

Cobiro ApS

København K
Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and ...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

PC Reparatøre søges

PC Service Center Vesterbro

København V
PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære c...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

IT-supporter til softwarevirksomhed

A-DATA A/S

Rødovre
Brænder du for at arbejde med IT-support? Motiveres du af at give en god kundeoplevelse? Trives du i et dynamisk miljø i højt tempo uden at miste fokus? Så er du måske vores nye kollega? A-Data er en højt specialiseret virksomhed, som udvikler softw...
Indrykket:1. april 2019
Udløbsdato:2. maj 2019

IT-teknisk støttefunktion til Borgerservice, Visum og pas

Udenrigsministeriet

København K
IT-teknisk støttefunktion til Borgerservice, Visum og pas Vil du være med til gennemføre en delvis regionalisering af visumsagsbehandlingen, som vil blive samlet på færre repræsentationer hen over det næste 1½ år, og motiveres du af at yde support i...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

It-medarbejder til It-drift

Det Kgl. Bibliotek København

København K
Det Kgl. Bibliotek, København søger it-medarbejder til It-drift Har du lyst til at blive en del af Det Kgl. Biblioteks It-afdeling og hjælpe os med at sikre en stabil og sikker drift, samt løbende udvikling af vores it-drift til gavn for publikum, k...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019