Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceminded studentermedhjælper til DMI

Er du udadvendt og kan du yde en god kundeservice? Har du lyst til at være ansigtet udadtil i DMI’s reception og har du en interessere for det naturvidenskabelige? Så søger vi måske dig til at varetage jobbet i receptionen på Danmarks Meteorologiske Institut.

Vi har brug for en ny studentermedhjælper til at varetage den daglige drift af receptionen, da en af vores nuværende studentermedhjælpere bliver færdig med sin uddannelse. Du kommer til at servicere DMI’s medarbejdere og kommer til at besvare henvendelser om vejr, hav og klima fra vores mange brugere.

Du bliver en del af DMI’s IT & Ressourcer, hvor du i receptionen vil have et tæt samarbejde med kundeservice, som tager sig af salg og rådgivning. Du vil i receptionen indgå i et team af i alt fire studentermedhjælpere og som en del af receptionen vil du være DMI’s ansigt udadtil for de mange gæster, der hver dag besøger DMI. Du får desuden ansvaret for DMI’s hovednummer og for at hjælpe til med en række driftsopgaver for hele huset.

I receptionen er der en vagtplan med faste mødetider, og du skal derfor have mulighed for at kunne planlægge dine arbejdstider på forhånd og have lyst til at give en ekstra hånd med, hvis der fx opstår sygdom.

Vi har brug for din hjælp i det daglige arbejde og derfor søger vi en studentermedhjælper med alsidige kompetencer og som har lyst til at tage ansvar. Du kan samtidig forvente, at du får lov til at bruge dine faglige kompetencer, som ligger i tråd med dit uddannelsesområde.

Dine kompetencer Vi forestiller os, at du:

  • er under uddannelse indenfor et relevant naturvidenskabeligt fagområde
  • interesserer dig for DMI’s område
  • har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner (både på dansk og engelsk)
  • er udadvendt, har gode samarbejdsevner og kan kommunikere med mange forskellige fagligheder
  • kan arbejde selvstændigt og fleksibelt
  • tager ansvar og tænker aktivt med i opgaveløsningen
  • er serviceminded og har sans for detaljen
Praktiske oplysninger Ansættelse og aflønning sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - det statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) samt overenskomsten mellem Finansministeriet og HK STAT.

Arbejdstiden ligger indenfor receptionens åbningstider, som er mellem kl. 08:00 og 15:15 på hverdage. Der vil blive lagt en vagtplan med faste mødetider, hvor din konkrete arbejdstid vil blive tilpasset efter dit studie samt arbejdsbelastning med et gennemsnit på 10 timer pr. uge. Arbejdstiden tilrettelægges endvidere, så vi tager hensyn til dine eksamensperioder.

Yderligere oplysninger kan fås ved at ringe til koordinator Lene K. Voulund på 39157230 eller via e-mail: lv@dmi.dk

Ansøgning Stillingen er til besættelse den 23. marts 2021 og dit kommende arbejdssted er: Lyngbyvej 100, 2100 København Ø.

Ansøgning, CV og eksamensbeviser skal sendes til os senest d. 28. februar 2021. Vi forventer at afholde samtaler virtuelt i uge 10 og uge 11.

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning og CV. Klik på linket ”søg stillingen”, og følg instruktionerne.

Vi ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder og etnisk baggrund.




Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.