Serviceminded supporter til Customer Success

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi har travlt og ønsker at styrke vores Customer Success team med en serviceminded supporter med forståelse for it, stærke kommunikative færdigheder samt motivation til at ville hjælpe vores kunder via daglig e-mail- og telefonsupport.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:
  • Daglig kontakt med vores kunder via e-mail og telefonsupport

  • Håndtering af kundehenvendelser i vores ticketsystem. Kendskab til Zendesk er en fordel her

  • Strukturering og omsætning af de mange tilbagemeldinger fra kunder til fælles løsninger, der kan forbedre vores produkter

  • Formidling af kundernes henvendelser til udviklingsteamet og andre interessenter samt sikre, at opgaverne er forstået, og at de bliver løst til tiden

Vi forestiller os, at du:
  • Er udadvendt, serviceminded og kan lide den daglige kontakt med mange forskellige kunder

  • Har god forståelse for arbejds- og forretningsgange i en virksomhed og evt. erfaring fra en lignende stilling

  • Er i stand til at håndtere flere forskellige opgaver uden at tabe overblikket

  • Har god teknisk forståelse

  • Har lyst til at være en del af en hurtigt udviklende virksomhed

Som person er du smilende og engageret i din tilgang til dit arbejde. Du har en naturlig evne og lyst til at hjælpe både kunder og kolleger.

Bliv en del af successen

HR-ON udvikler, sælger og supporterer to SaaS produkter: HR-ON Recruit og HR-ON Staff fra vores kontor i Odense. Vores produkter automatiserer og professionaliserer alle opgaver indenfor rekruttering og HR - lige fra rekruttering, stamdata, kontrakter, digital signaturer, udstyr og processer til onboarding, trivsel, MUS og offboarding.

HR-ON er inden for få år blevet den foretrukne partner for flere kommuner, multinationale selskaber og professionelle rekrutteringsvirksomheder, og der kommer hele tiden nye til. HR-ON beskæftiger i øjeblikket ca. 50 ansatte, men der er brug for flere for at følge med efterspørgslen og ambitionerne om at gøre HR digitalt og simpelt.

I HR-ON arbejder vi ud fra værdibaseret selvledelse, som er beskrevet i vores medarbejdermanifest.
Det betyder, at du som medarbejder har frihed til at styre dit arbejdsliv i tæt dialog med dit team og helt uden begrænsninger på arbejdstid, antal feriedage, barns sygedage, barsel mv. Endvidere er du med i vores warrant-program, der giver alle medarbejdere andel i virksomhedens økonomiske succes.

Hvordan er det at arbejde i HR-ON?

Få indblik i vores arbejdskultur på vores Instagram @TeamHRON - der er masser af glæde, sjove indspark og godt fællesskab blandt hele HR-ON teamet. Vi tør godt love, at du ikke kommer til at kede dig.

Vi tilbyder
  • Godt og ungt arbejdsmiljø centralt i Odense
  • Fri strukturering af arbejdstid - se medarbejdermanifest
  • Arbejdstelefon og -computer
  • Frokostordning
  • Sundhedsforsikring
  • Flere sociale arrangementer årligt
  • Og meget mere

Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder løbende samtaler. Er du interesseret, så tøv ikke med at søge.
Såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Ali E. Cevik via tlf. 71990765.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Serviceminded supporter til Customer Success

Vi har travlt og ønsker at styrke vores Customer Success team med en serviceminded supporter med forståelse for it, stærke kommunikative færdigheder samt motivation til at ville hjælpe vores kunder via daglig e-mail- og telefonsupport.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:
  • Daglig kontakt med vores kunder via e-mail og telefonsupport

  • Håndtering af kundehenvendelser i vores ticketsystem. Kendskab til Zendesk er en fordel her

  • Strukturering og omsætning af de mange tilbagemeldinger fra kunder til fælles løsninger, der kan forbedre vores produkter

  • Formidling af kundernes henvendelser til udviklingsteamet og andre interessenter samt sikre, at opgaverne er forstået, og at de bliver løst til tiden

Vi forestiller os, at du:
  • Er udadvendt, serviceminded og kan lide den daglige kontakt med mange forskellige kunder

  • Har god forståelse for arbejds- og forretningsgange i en virksomhed og evt. erfaring fra en lignende stilling

  • Er i stand til at håndtere flere forskellige opgaver uden at tabe overblikket

  • Har god teknisk forståelse

  • Har lyst til at være en del af en hurtigt udviklende virksomhed

Som person er du smilende og engageret i din tilgang til dit arbejde. Du har en naturlig evne og lyst til at hjælpe både kunder og kolleger.

Bliv en del af successen

HR-ON udvikler, sælger og supporterer to SaaS produkter: HR-ON Recruit og HR-ON Staff fra vores kontor i Odense. Vores produkter automatiserer og professionaliserer alle opgaver indenfor rekruttering og HR - lige fra rekruttering, stamdata, kontrakter, digital signaturer, udstyr og processer til onboarding, trivsel, MUS og offboarding.

HR-ON er inden for få år blevet den foretrukne partner for flere kommuner, multinationale selskaber og professionelle rekrutteringsvirksomheder, og der kommer hele tiden nye til. HR-ON beskæftiger i øjeblikket ca. 50 ansatte, men der er brug for flere for at følge med efterspørgslen og ambitionerne om at gøre HR digitalt og simpelt.

I HR-ON arbejder vi ud fra værdibaseret selvledelse, som er beskrevet i vores medarbejdermanifest.
Det betyder, at du som medarbejder har frihed til at styre dit arbejdsliv i tæt dialog med dit team og helt uden begrænsninger på arbejdstid, antal feriedage, barns sygedage, barsel mv. Endvidere er du med i vores warrant-program, der giver alle medarbejdere andel i virksomhedens økonomiske succes.

Hvordan er det at arbejde i HR-ON?

Få indblik i vores arbejdskultur på vores Instagram @TeamHRON - der er masser af glæde, sjove indspark og godt fællesskab blandt hele HR-ON teamet. Vi tør godt love, at du ikke kommer til at kede dig.

Vi tilbyder
  • Godt og ungt arbejdsmiljø centralt i Odense
  • Fri strukturering af arbejdstid - se medarbejdermanifest
  • Arbejdstelefon og -computer
  • Frokostordning
  • Sundhedsforsikring
  • Flere sociale arrangementer årligt
  • Og meget mere

Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder løbende samtaler. Er du interesseret, så tøv ikke med at søge.
Såfremt du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Ali E. Cevik via tlf. 71990765.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.