Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemindede konsulenter til økonomistyring i Høje-Taastrup Kommune

Du kan lide store talmængder og komplekse sammenhænge. Du er en dygtig formidler, er initiativrig og god til skabe overblik. Du er ikke bange for at kaste dig ud i at løse svære problemstillinger, hvor svaret ikke er kendt på forhånd, og du er hurtig til at få en god forståelse for organisationens behov.

Vi er 13 økonomikonsulenter, som leder efter to nye kolleger, der kan gøre vores team endnu bedre. Den ene skal have solid erfaring med økonomistyring i en kommune, mens den anden godt kan være nyuddannet.

Du bliver en del af vores team, Økonomistyring, som er én af fire enheder i Økonomi- og Digitaliseringscentret i Høje-Taastrup Kommune. Økonomistyring understøtter kommunens ledere, Direktion og det politiske niveau i den løbende styring af økonomien.

Vores opgaver er økonomistyring i bred forstand, herunder bl.a.:

  • Budgetlægning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politiske udvalg
  • Videreudvikling og optimering af økonomistyringsmodeller
  • Vedligeholdelse og udvikling af ledelsesinformation
  • Sparring, rådgivning og økonomifaglig understøttelse af de budgetansvarlige ledere
  • Udarbejdelse af tværgående analyser

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med:
  • At drive store tværgående processer
  • Tilskud- og udligning
  • Arbejdsmarkedsområdet

Dine arbejdsopgaver bliver endeligt fastlagt i teamet ud fra dine kompetencer. Der er fleksibilitet i opgaveløsningen. Vores udgangspunkt er, at ingen er alene med en opgave, og at samarbejdet med de øvrige kolleger er en væsentlig del af hverdagen.

Vi forventer, at du:
  • Har en samfundsvidenskabelig kandidatgrad eller anden relevant økonomisk uddannelse
  • Er engageret, nysgerrig og bliver ved, indtil du har fundet den rigtige løsning
  • Kan arbejde selvstændigt og har en stor ansvarsfølelse overfor dine opgaver, samtidig med at du er god til at arbejde i teams
  • Er imødekommende og god til at kommunikere tydeligt både mundtligt og skriftligt
  • Er analytisk stærk og kan skabe overblik og struktur i store talmængder
  • Arbejder struktureret og grundigt og har øje for både helheden og detaljerne
  • Kan arbejde på tværs af forskellige faggrupper
  • Er lærenem og god til at sætte dig ind i nye opgaver
  • Kan bede om hjælp, hvis det brænder på

Om os
Økonomi- Og Digitaliseringscentret er et af kommunens fire stabscentre, som servicerer de øvrige stabscentre og kommunens ni fagcentre med tilhørende institutioner. Centret består af fire enheder: Økonomistyring, Økonomiservice, Indkøb samt IT- og Digitalisering.

Vi spiller en vigtig rolle både i den overordnede økonomistyring af kommunen og i den mere detaljerede økonomistyring af de forskellige fagområder. Vores opgave er at understøtte fagområdernes arbejde i bred forstand, og vi arbejder løbende med at udvikle, hvordan vi gør det bedst muligt. Derfor har vi også fokus på, at medarbejderne kan udvikle sig i takt med opgaverne. Du får nogle fagligt dygtige og engagerede kolleger, som sparrer med hinanden og hjælper hinanden. Hos os har vi fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har en uformel omgangstone.

Yderligere oplysninger
De to stillinger er på 37 timer ugentligt med ansættelse pr. 1. august 2019 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn. Hvis du har de rette kvalifikationer, kan ansættelsen ske som specialkonsulent eller chefkonsulent. Vi indhenter referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfristen er søndag den 19. maj
Vi holder samtaler den 28. og 29. maj.

Ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser sendes elektronisk.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte budget- og analysechef Tina Koudal på 2399 8786.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007674Phoenix-f8c5effa12019-04-15T00:00:00Servicemindede konsulenter til økonomistyring i Høje-Taastrup KommuneDu kan lide store talmængder og komplekse sammenhænge. Du er en dygtig formidler, er initiativrig og god til skabe overblik. Du er ikke bange for at kaste dig ud i at løse svære problemstillinger, hvor svaret ikke er kendt på forhånd, og du er hurtig til at få en god forståelse for organisationens behov.

Vi er 13 økonomikonsulenter, som leder efter to nye kolleger, der kan gøre vores team endnu bedre. Den ene skal have solid erfaring med økonomistyring i en kommune, mens den anden godt kan være nyuddannet.

Du bliver en del af vores team, Økonomistyring, som er én af fire enheder i Økonomi- og Digitaliseringscentret i Høje-Taastrup Kommune. Økonomistyring understøtter kommunens ledere, Direktion og det politiske niveau i den løbende styring af økonomien.

Vores opgaver er økonomistyring i bred forstand, herunder bl.a.:
  • Budgetlægning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelse
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politiske udvalg
  • Videreudvikling og optimering af økonomistyringsmodeller
  • Vedligeholdelse og udvikling af ledelsesinformation
  • Sparring, rådgivning og økonomifaglig understøttelse af de budgetansvarlige ledere
  • Udarbejdelse af tværgående analyser

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med:
  • At drive store tværgående processer
  • Tilskud- og udligning
  • Arbejdsmarkedsområdet

Dine arbejdsopgaver bliver endeligt fastlagt i teamet ud fra dine kompetencer. Der er fleksibilitet i opgaveløsningen. Vores udgangspunkt er, at ingen er alene med en opgave, og at samarbejdet med de øvrige kolleger er en væsentlig del af hverdagen.

Vi forventer, at du:
  • Har en samfundsvidenskabelig kandidatgrad eller anden relevant økonomisk uddannelse
  • Er engageret, nysgerrig og bliver ved, indtil du har fundet den rigtige løsning
  • Kan arbejde selvstændigt og har en stor ansvarsfølelse overfor dine opgaver, samtidig med at du er god til at arbejde i teams
  • Er imødekommende og god til at kommunikere tydeligt både mundtligt og skriftligt
  • Er analytisk stærk og kan skabe overblik og struktur i store talmængder
  • Arbejder struktureret og grundigt og har øje for både helheden og detaljerne
  • Kan arbejde på tværs af forskellige faggrupper
  • Er lærenem og god til at sætte dig ind i nye opgaver
  • Kan bede om hjælp, hvis det brænder på

Om os
Økonomi- Og Digitaliseringscentret er et af kommunens fire stabscentre, som servicerer de øvrige stabscentre og kommunens ni fagcentre med tilhørende institutioner. Centret består af fire enheder: Økonomistyring, Økonomiservice, Indkøb samt IT- og Digitalisering.

Vi spiller en vigtig rolle både i den overordnede økonomistyring af kommunen og i den mere detaljerede økonomistyring af de forskellige fagområder. Vores opgave er at understøtte fagområdernes arbejde i bred forstand, og vi arbejder løbende med at udvikle, hvordan vi gør det bedst muligt. Derfor har vi også fokus på, at medarbejderne kan udvikle sig i takt med opgaverne. Du får nogle fagligt dygtige og engagerede kolleger, som sparrer med hinanden og hjælper hinanden. Hos os har vi fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har en uformel omgangstone.

Yderligere oplysninger
De to stillinger er på 37 timer ugentligt med ansættelse pr. 1. august 2019 eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn. Hvis du har de rette kvalifikationer, kan ansættelsen ske som specialkonsulent eller chefkonsulent. Vi indhenter referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen.

Ansøgningsfristen er søndag den 19. maj
Vi holder samtaler den 28. og 29. maj.

Ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser sendes elektronisk.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte budget- og analysechef Tina Koudal på 2399 8786.

2019-05-20T00:50:29.407 Du kan lide store talmængder og komplekse sammenhænge. Du er en dygtig formidler, er initiativrig og god til skabe overblik. Du er ikke bange for at kaste dig ud i at løse svære problemstillinger, hvor svaret ikke er kendt på forhånd, og du er hurtig til at få en god forståelse for organisationens behov. Vi er 13 økonomikonsulenter, som leder efter to nye kolleger, der kan gøre vores team endnu bedre. Den ene skal have solid erfaring med økonomistyring i en kommune, mens den anden godt kan være nyuddannet. Du bliver en del af vores team, Økonomistyring, som er n af fire enheder i Økonomi- og Digitaliseringscentret i Høje-Taastrup Kommune. Økonomistyring understøtter kommunens ledere, Direktion og det politiske niveau i den løbende styring af økonomien. Vores opgaver er økonomistyring i bred forstand, herunder bl.a.:Budgetlægning, budgetopfølgning og regnskabsaflæggelseUdarbejdelse af beslutningsoplæg til direktion og politiske udvalgVidereudvikling og optimering af økonomistyringsmodellerVedligeholdelse og udvikling af ledelsesinformationSparring, rådgivning og økonomifaglig understøttelse af de budgetansvarlige ledereUdarbejdelse af tværgående analyser Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med:At drive store tværgående processerTilskud- og udligningArbejdsmarkedsområdet Dine arbejdsopgaver bliver endeligt fastlagt i teamet ud fra dine kompetencer. Der er fleksibilitet i opgaveløsningen. Vores udgangspunkt er, at ingen er alene med en opgave, og at samarbejdet med de øvrige kolleger er en væsentlig del af hverdagen. Vi forventer, at du:Har en samfundsvidenskabelig kandidatgrad eller anden relevant økonomisk uddannelseEr engageret, nysgerrig og bliver ved, indtil du har fundet den rigtige løsningKan arbejde selvstændigt og har en stor ansvarsfølelse overfor dine opgaver, samtidig med at du er god til at arbejde i teamsEr imødekommende og god til at kommunikere tydeligt både mundtligt og skriftligtEr analytisk stærk og kan skabe overblik og struktur i store talmængderArbejder struktureret og grundigt og har øje for både helheden og detaljerneKan arbejde på tværs af forskellige faggrupperEr lærenem og god til at sætte dig ind i nye opgaverKan bede om hjælp, hvis det brænder på Om os Økonomi- Og Digitaliseringscentret er et af kommunens fire stabscentre, som servicerer de øvrige stabscentre og kommunens ni fagcentre med tilhørende institutioner. Centret består af fire enheder: Økonomistyring, Økonomiservice, Indkøb samt IT- og Digitalisering. Vi spiller en vigtig rolle både i den overordnede økonomistyring af kommunen og i den mere detaljerede økonomistyring af de forskellige fagområder. Vores opgave er at understøtte fagområdernes arbejde i bred forstand, og vi arbejder løbende med at udvikle, hvordan vi gør det bedst muligt. Derfor har vi også fokus på, at medarbejderne kan udvikle sig i takt med opgaverne. Du får nogle fagligt dygtige og engagerede kolleger, som sparrer med hinanden og hjælper hinanden. Hos os har vi fokus på, at det skal være sjovt at gå på arbejde, og vi har en uformel omgangstone. Yderligere oplysninger De to stillinger er på 37 timer ugentligt med ansættelse pr. 1. august 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne om Ny Løn. Hvis du har de rette kvalifikationer, kan ansættelsen ske som specialkonsulent eller chefkonsulent. Vi indhenter referencer fra tidligere ansættelser i forbindelse med ansættelsen. Ansøgningsfristen er søndag den 19. maj Vi holder samtaler den 28. og 29. maj. Ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser sendes elektronisk. Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte budget- og analysechef Tina Koudal på 2399 8786.11jobnetf8c5effa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://htk.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f9e29d87-78a4-407b-9920-bd8c54b17b3e0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3509056Høje-Taastrup Kommune11Bygaden 22630TaastrupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745891JobNet4975673497567310015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8c5effahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8c5effahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8c5effa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f8c5effa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgBrænder du for at blive Konsulent?12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration361482708Tinanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330072172Konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver i Sekretariat Social, Job og Sundhed i Roskilde KommuneBasic Sekretariatet Social, Job og Sundhed søger en konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver med primære opgaver på det specialiserede socialområde. Der vil også være arbejdsopgaver på tværs af hele direktørområdet. Direktørområdet Social, Job og Sundhed har ansvar for socialområdet, beskæftigelses- og integrationsområderne samt sundheds- og omsorgsområderne. Stillingens indhold Din primære opgave vil i første omgang blive at understøtte udviklingen på det specialiserede socialområde. Du skal kunne arbejde på strategisk såvel som på praksisnært niveau. Det er en fordel, at du har erfaring med og succesfuldt har understøttet strategiske udviklingsprojekter. Vi forventer, at du er en beslutningsdygtig, handlekraftig og ansvarsfuld person, der er velovervejet og god til at prioritere. Vi forventer desuden, at du er dygtig til at samarbejde og kan navigere i hele organisationen på alle strategiske niveauer. Vi forventer, at du: Har en akademisk baggrund og kendskab til det kommunale område Har faglig indsigt i socialområdet. Det er et plus med kendskab til sundhed- og omsorgsområdet, integrationsområdet og beskæftigelsesområdet Kan planlægge og lede inddragende processer, som inddrager brugere, medarbejdere og andre relevante aktører Har gode kommunikative kompetencer både skriftligt og mundligt Befinder dig godt i en travl hverdag, og du kan arbejde med korte tidsfrister Din daglige arbejdsplads vil være sammen med dygtige kolleger, som løser en række forskelligartede opgaver. I sekretariatet har vi bl.a. ansvaret for den politiske betjening, økonomistyring, analyser og tværgående projekter, presse og kommunikation, juridisk bistand, IT og digitalisering og øvrig understøttelse af direktørområdet. Vi indgår i et tæt samspil med de andre afdelinger og direktøren, og vi løser tværgående opgaver i direktørområdet og koncernen. Roskilde Kommune har vi fokus på resultater. Det betyder, at vi målrettet arbejder med initiativer og indsatser, der sikrer, at vores enkelte tilbud skaber de nødvendige resultater. Vi lægger vægt på at være en moderne og professionel organisation, der sikrer effektive arbejdsgange og skaber sammenhæng i indsatserne for de borgere, som vi betjener. Vi tilbyder en afvekslende hverdag i en velfungerende afdeling. Der er gode muligheder for at tilrettelægge egen arbejdsdag, og vi har fokus på at skabe sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv samt give plads til faglig udvikling. Vi bor tæt på Roskilde station og motorvejen. Roskilde Kommune har en sundhedsordning for alle medarbejdere samt en god kantineordning. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingen er til besættelse den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn. Ansøgningsfrist til stillingen er søndag den 1. september 2019. Der afholdes samtaler i uge 36 og 37. Evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 37 og 38. Mere information Du kan læse mere om Roskilde Kommune på www.roskilde.dk Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Camilla Tanghøj på tlf.: 2027 3635.

Sekretariatet Social, Job og Sundhed søger en konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver med primære opgaver på det specialiserede socialområde. Der vil også være arbejdsopgaver på tværs af hele direktørområdet.

 

Direktørområdet Social, Job og Sundhed har ansvar for socialområdet, beskæftigelses- og integrationsområderne samt sundheds- og omsorgsområderne.

Stillingens indhold

Din primære opgave vil i første omgang blive at understøtte udviklingen på det specialiserede socialområde. Du skal kunne arbejde på strategisk såvel som på praksisnært niveau. Det er en fordel, at du har erfaring med og succesfuldt har understøttet strategiske udviklingsprojekter. Vi forventer, at du er en beslutningsdygtig, handlekraftig og ansvarsfuld person, der er velovervejet og god til at prioritere. Vi forventer desuden, at du er dygtig til at samarbejde og kan navigere i hele organisationen på alle strategiske niveauer.

Vi forventer, at du:

  • Har en akademisk baggrund og kendskab til det kommunale område
  • Har faglig indsigt i socialområdet. Det er et plus med kendskab til sundhed- og omsorgsområdet, integrationsområdet og beskæftigelsesområdet
  • Kan planlægge og lede inddragende processer, som inddrager brugere, medarbejdere og andre relevante aktører
  • Har gode kommunikative kompetencer – både skriftligt og mundligt
  • Befinder dig godt i en travl hverdag, og du kan arbejde med korte tidsfrister

 

Din daglige arbejdsplads vil være sammen med dygtige kolleger, som løser en række forskelligartede opgaver. I sekretariatet har vi bl.a. ansvaret for den politiske betjening, økonomistyring, analyser og tværgående projekter, presse og kommunikation, juridisk bistand, IT og digitalisering og øvrig understøttelse af direktørområdet. Vi indgår i et tæt samspil med de andre afdelinger og direktøren, og vi løser tværgående opgaver i direktørområdet og koncernen.

 

Roskilde Kommune har vi fokus på resultater. Det betyder, at vi målrettet arbejder med initiativer og indsatser, der sikrer, at vores enkelte tilbud skaber de nødvendige resultater. Vi lægger vægt på at være en moderne og professionel organisation, der sikrer effektive arbejdsgange og skaber sammenhæng i indsatserne for de borgere, som vi betjener.

Vi tilbyder en afvekslende hverdag i en velfungerende afdeling. Der er gode muligheder for at tilrettelægge egen arbejdsdag, og vi har fokus på at skabe sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv samt give plads til faglig udvikling. Vi bor tæt på Roskilde station og motorvejen. Roskilde Kommune har en sundhedsordning for alle medarbejdere samt en god kantineordning.

 

Løn- og ansættelsesforhold:

Stillingen er til besættelse den 1. november 2019. Stillingen er på 37 timer ugentlig. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og principperne for ny løn.

Ansøgningsfrist til stillingen er søndag den 1. september 2019. Der afholdes samtaler i uge 36 og 37. Evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 37 og 38.

Mere information

Du kan læse mere om Roskilde Kommune på www.roskilde.dk  

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Camilla Tanghøj på tlf.: 2027 3635.

 

 

ORS/Small/f6ed6ab9_logo.pngRoskilde Kommune - Social, Job og SundhedssekretariatetRoskilde2019-08-13T15:02:45.4732019-09-01T00:00:00
330069859Erfaren Virksomhedkonsulent søgesRobot Vi søger en resultatorienteret VirksomhedsKonsulent, som meget gerne vil hjælpe kommunernes fleksjob borger i arbejde. Jobbet og arbejdsopgaver: Der er tale om et selvstændigt job, hvor du selv planlægger din arbejdsdag og systematisk bearbejder potentielle nye kunder via mødebooking, kundemøder. Der er ikke nogen sagsbehandling i jobbet. Opaven er at få ansat fleksjobbere. Dig som person Vi forestiller os, at du er en dygtig opsøgende og resultatorienteret Virksomedskonsulent. Du kan arbejde med mennesker og er stærk i relationen. Vi forventer at du arbejder struktureret, er vedholdende og resultatorienteret. Du er kommunikativ stærk og kan begå dig på flere forskellige niveauer i en organisation. Du ser muligheder frem for begrænsninger Endvidere trives du med stor frihedsgrad og kan selv planlægge din arbejdsdag. Du er en person som tager nej som et skridt nærmere på et ja. Du er dygtig, oprigtig overfor dine kunder og kan derfor vedholde din kunder. Har egen bil. Vi tilbyder dig: En ung virksomhed, hvor har gode muligheder for at præge hverdagen og udvikle konceptet. Et attraktivt og spændende job, med en varieret hverdag og gode udviklingsmuligheder. Du får nogle gode og dynamiske kollegaer. Vi tilbyder en lønpakke som honorerer dine evner til at skabe gode resultater gennem fast løn og provision. Der er mulighed for freelance hvis det er et ønske. Telefon og PC Tiltrædelse Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person. Vi indkalder løbende kandidater til samtaler, så søg gerne hurtigst muligt, du kan være den rette. Interesseret? Så send en ansøgning til info@jobgaarden.dk - Mærk med Fleksjob Vi behandler ansøgningerne løbende, så vi opfordrer dig til at søge snarest muligt Har du spørgsmål til jobbet er du også velkommen til at kontakte partner Rolf Kuhre på tlf. - 70201066 22336457 Vi ser frem til at høre fra dig!

Vi søger en resultatorienteret VirksomhedsKonsulent, som meget gerne vil hjælpe kommunernes fleksjob borger i arbejde.

  

Jobbet og arbejdsopgaver: 

Der er tale om et selvstændigt job, hvor du selv planlægger din arbejdsdag og systematisk bearbejder potentielle nye kunder via mødebooking, kundemøder. Der er ikke nogen sagsbehandling i jobbet. Opaven er at få ansat fleksjobbere.

 

Dig som person

  • Vi forestiller os, at du er en dygtig opsøgende og resultatorienteret Virksomedskonsulent.
  • Du kan arbejde med mennesker og er stærk i relationen.
  • Vi forventer at du arbejder struktureret, er vedholdende og resultatorienteret.
  • Du er kommunikativ stærk og kan begå dig på flere forskellige niveauer i en organisation.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger
  • Endvidere trives du med stor frihedsgrad og kan selv planlægge din arbejdsdag.
  • Du er en person som tager nej som et skridt nærmere på et ja.
  • Du er dygtig, oprigtig overfor dine kunder og kan derfor vedholde din kunder.
  • Har egen bil.

  

Vi tilbyder dig:

  • En ung virksomhed, hvor har gode muligheder for at præge hverdagen og udvikle konceptet.
  • Et attraktivt og spændende job, med en varieret hverdag og gode udviklingsmuligheder.
  • Du får nogle gode og dynamiske kollegaer.
  • Vi tilbyder en lønpakke som honorerer dine evner til at skabe gode resultater gennem fast løn og provision.
  • Der er mulighed for freelance hvis det er et ønske.
  • Telefon og PC

 

 

Tiltrædelse 

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette person.

Vi indkalder løbende kandidater til samtaler, så søg gerne hurtigst muligt, du kan være den rette.

 

Interesseret?

Så send en ansøgning til info@jobgaarden.dk - Mærk med Fleksjob

Vi behandler ansøgningerne løbende, så vi opfordrer dig til at søge snarest muligt

 

Har du spørgsmål til jobbet er du også velkommen til at kontakte

partner Rolf Kuhre på tlf. - 70201066/ 22336457

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Jobgården I/SAlbertslund2019-08-14T00:00:002019-09-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver i Sekretariat Social, Job og Sundhed i Roskilde Kommune

Roskilde Kommune - Social, Job og Sundhedssekretariatet

Roskilde
Sekretariatet Social, Job og Sundhed søger en konsulent til udviklings- og implementeringsopgaver med primære opgaver på det specialiserede socialområde. Der vil også være arbejdsopgaver på tværs af hele direktørområdet. Direktørområdet Social, Job ...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Erfaren Virksomhedkonsulent søges

Jobgården I/S

Albertslund
Vi søger en resultatorienteret VirksomhedsKonsulent, som meget gerne vil hjælpe kommunernes fleksjob borger i arbejde. Jobbet og arbejdsopgaver: Der er tale om et selvstændigt job, hvor du selv planlægger din arbejdsdag og systematisk bearbejder pot...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:2. september 2019