Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicemindede og friske kundeservicemedarbejdere søges til behandling af sager vedr. flykompensation

Hvem er vi?

I 2016 åbnede vi virksomheden Flypenge.dk. Flypenge har haft stor succes med at inddrive kompensation fra flyselskaber og vi har på få år opnået fantastiske resultater, hvilket vores omdømme også afspejler. Vi er til for at hjælpe forbrugere med at opkræve kompensation ved flyselskaber, ifbm. forsinkelser, aflysninger og overbookinger. Vi er beliggende på Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen.

Du bliver en del af et stærkt team bestående af unge engagerede medarbejdere, der servicerer alle vores kunder. Du får således rig mulighed for at udvikle og udfordre dine evner inden for kundeservice i en stilling, hvor du også spiller en vigtig rolle i den fortsatte udvikling og styrkelse af Flypenges kundeservice koncept.

 

Kollega søges til vores kundeserviceafdeling

Hvis du trives på en arbejdsplads hvor du selv har indflydelse på din hverdag og hvor du bliver udfordret på dine juridiske kompetencer, så er dette jobbet for dig. Vi søger en kompetent kundeservicemedarbejder, som skal håndtere mundtlige og skriftlige henvendelser fra vores kunder i høj kvalitet. Det er væsentligt, at du er proaktiv og tager ejerskab når kunderne henvender sig, da du vil komme til at håndtere flere typer af henvendelser vedrørende hjælp og vejledning omkring vores klienters sager.

 

Hvad forventer vi af dig?

Erfaring med kundeservice via telefon eller inddrivelse af kompensation er en fordel, men bestemt ikke et krav. Vi forventer blot, at du er åben for nye udfordringer og er hungrende for et spændende og givende job som kundeservicemedarbejder. Dine kollegaer er der altid til at hjælpe dig og i din prøve periode vil du have tilknyttet en kollega, som er ansvarlig for din oplæring.

 

Personlige kvalifikationer:

  • er frisk, åben og imødekommende
  • er serviceminded og elsker at hjælpe og rådgive folk
  • er løsningsorienteret
  • er serviceminded og kan tale med alle slags mennesker
  • har en vist robusthed
  • er fleksibel
  • og at du kan indgå i teamarbejde på forskellige niveauer, men også arbejde selvstændigt

Vi vægter samarbejde og socialt sammenhold højt og vi har et nært samarbejde med de andre selskaber på adressen. Blandt andet har vi tit sociale arrangementer, hvor vi mødes efter fyraften. Der er pensionsordning for alle, samt ordning med massage og sportsmassage.

 

Om stillingen: 

Stillingen er deltid på 30 timer og timerne vil ligge inden for nedenstående tidsrum. 

Mandag-fredag: 08.00 - 19.00

Lørdag og søndag: 08.00 - 19.00

 

Ansøgning med relevante bilag fremsendes til Roza Özdemir på mail ro@travelrefund.com. Har du spørgsmål til stillingen, så bedes du ligeså anvende førnævnte mail.

 

Da vi ønsker stillingerne besat hurtigst muligt, så vil vi løbende afholde jobsamtaler.

Vi modtager rigtig mange ansøgninger og derfor har vi desværre ikke mulighed for, at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.