Serviceøkonom, praktikant, Comwell Rebild Bakker

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceøkonom søges til praktikplads til receptionen , Comwell Rebild Bakker

Hos Comwell har vi fokus på værtskab, service og god gæstekontakt, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten af det, vi leverer, selvom det nogle gange går rigtig stærkt. Det stiller store krav til vores medarbejdere og ledere, og derfor søger vi kun de bedste. Vi lover til gengæld, at du får et spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at gøre en forskel.    

Læs mere om hotellet på comwell.com   

Arbejdsopgaver  

  • Yde værtskab  
  • Salg og mersalg  
  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster  
  • Reservationer af individuelle og leisuregæster  
  • Udarbejdelse af tilbud og bekræftelser  
  • Servicering af vores gæster  
  • Daglig drift
  • Telefonbetjening  
  • Kasseafstemning  

Vi tilbyder  

Som serviceøkonom for Comwell Rebild Bakker bliver du for en periode en del af en organisation, hvor du får mulighed for selv at sætte dit præg på tingene, og hvor der er stor fokus på samarbejde og medarbejdertrivsel.  

Du bliver en del af en flad organisation med fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling. Vi er inde i en spændende udvikling, hvor vi dagligt arbejder med at levere det bedste for både mennesker og miljø – og vi er stolte af det.

Vi forventer 

Vi forventer, at du i gang med serviceøkonom-uddannelsen og vi bliver dit sted for dette års praktikophold. Du har en intention om at gøre en positiv forskel og yde et godt værtskab overfor hotellets gæster og dine kollegaer. Du lader nærvær og præcision kendetegne din arbejdsindsats, så du kan være med til at skabe harmoniske oplevelser.  

Derudover forventer vi, at du:   

  • har erfaring med tæt kundekontakt  
  • kan bevare overblikket i travle situationer  
  • har en intention om at gøre en positiv forskel og yde et godt værtskab overfor hotellets gæster og dine kollegaer  
  • er god til at samarbejde på tværs af alle afdelinger  
  • har et godt kendskab til minimum dansk og engelsk, gerne de nordiske sprog  
  • ser en fordel i at have et varieret arbejdsskema med skiftende arbejdstider.  

I Comwell løfter vi altid i flok, og vi har fokus på samarbejde på tværs af organisationen.   

Yderligere information  

For mere information om stillingen, kontakt venligst Ass. Receptionschef Malene Hejslet på mail mahe@comwell.com eller tlf.: 9636 5409.

Vi modtager kun ansøgninger online via www.comwell.dk/job_og_karriere. Åbn linket ”Ansøg her”, udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, CV og evt. bilag.  

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Serviceøkonom, praktikant, Comwell Rebild Bakker

Serviceøkonom søges til praktikplads til receptionen , Comwell Rebild Bakker

Hos Comwell har vi fokus på værtskab, service og god gæstekontakt, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten af det, vi leverer, selvom det nogle gange går rigtig stærkt. Det stiller store krav til vores medarbejdere og ledere, og derfor søger vi kun de bedste. Vi lover til gengæld, at du får et spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at gøre en forskel.    

Læs mere om hotellet på comwell.com   

Arbejdsopgaver  

  • Yde værtskab  
  • Salg og mersalg  
  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster  
  • Reservationer af individuelle og leisuregæster  
  • Udarbejdelse af tilbud og bekræftelser  
  • Servicering af vores gæster  
  • Daglig drift
  • Telefonbetjening  
  • Kasseafstemning  

Vi tilbyder  

Som serviceøkonom for Comwell Rebild Bakker bliver du for en periode en del af en organisation, hvor du får mulighed for selv at sætte dit præg på tingene, og hvor der er stor fokus på samarbejde og medarbejdertrivsel.  

Du bliver en del af en flad organisation med fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling. Vi er inde i en spændende udvikling, hvor vi dagligt arbejder med at levere det bedste for både mennesker og miljø – og vi er stolte af det.

Vi forventer 

Vi forventer, at du i gang med serviceøkonom-uddannelsen og vi bliver dit sted for dette års praktikophold. Du har en intention om at gøre en positiv forskel og yde et godt værtskab overfor hotellets gæster og dine kollegaer. Du lader nærvær og præcision kendetegne din arbejdsindsats, så du kan være med til at skabe harmoniske oplevelser.  

Derudover forventer vi, at du:   

  • har erfaring med tæt kundekontakt  
  • kan bevare overblikket i travle situationer  
  • har en intention om at gøre en positiv forskel og yde et godt værtskab overfor hotellets gæster og dine kollegaer  
  • er god til at samarbejde på tværs af alle afdelinger  
  • har et godt kendskab til minimum dansk og engelsk, gerne de nordiske sprog  
  • ser en fordel i at have et varieret arbejdsskema med skiftende arbejdstider.  

I Comwell løfter vi altid i flok, og vi har fokus på samarbejde på tværs af organisationen.   

Yderligere information  

For mere information om stillingen, kontakt venligst Ass. Receptionschef Malene Hejslet på mail mahe@comwell.com eller tlf.: 9636 5409.

Vi modtager kun ansøgninger online via www.comwell.dk/job_og_karriere. Åbn linket ”Ansøg her”, udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, CV og evt. bilag.  

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.