Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceorienteret regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet søges til velkonsolideret virksomhed i København

Beskrivelse

Da virksomheden er i stabil vækst, er der behov for en yderligere medarbejder i regnskabsfunktionen, som består af i alt 4 medarbejdere, en regnskabschef samt en CFO. Som regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet vil du beskæftige dig med kreditorbogholderiet i ca. halvdelen af tiden og i den anden halvdel vil du varetage andre regnskabsmæssige opgaver. Der er gode muligheder for at sætte eget præg på områdets arbejdsprocesser, da man løbende søger at optimere disse. Du vil indgå i et tæt fællesskab med dine kolleger i afdelingen, hvor der lægges vægt på at løfte i flok, og hvor der ikke er langt fra ord til handling. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Afstemninger
  • Kontering
  • Betalinger
  • Bogføring
  • Workflow
  • Scanning af fakturaer
  • Besvarelse af henvendelser vedrørende kreditorer
  • Vedligeholdelse af leverandør stamdata
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles veletableret ejendomskoncern med ca. 50 medarbejdere. Koncernen blev etableret for ca. 30 år siden og vækster stort. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden, og atmosfæren er uformel og behagelig. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde omhyggeligt, detaljeorienteret og selvstændigt. Du har et godt overblik, og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Herudover har du gode kommunikationsevner og har en serviceorienteret tilgang i dine arbejdsopgaver. Det forventes, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Erfaring med Unik Bolig 4 er en fordel, men ikke et krav.

Uddannelse & Erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse. Du har gerne erfaring fra ejendomsbranchen.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330137868Phoenix-54ef55aa12019-12-10T18:00:16.670Serviceorienteret regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet søges til velkonsolideret virksomhed i København

Beskrivelse

Da virksomheden er i stabil vækst, er der behov for en yderligere medarbejder i regnskabsfunktionen, som består af i alt 4 medarbejdere, en regnskabschef samt en CFO. Som regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet vil du beskæftige dig med kreditorbogholderiet i ca. halvdelen af tiden og i den anden halvdel vil du varetage andre regnskabsmæssige opgaver. Der er gode muligheder for at sætte eget præg på områdets arbejdsprocesser, da man løbende søger at optimere disse. Du vil indgå i et tæt fællesskab med dine kolleger i afdelingen, hvor der lægges vægt på at løfte i flok, og hvor der ikke er langt fra ord til handling. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Afstemninger
  • Kontering
  • Betalinger
  • Bogføring
  • Workflow
  • Scanning af fakturaer
  • Besvarelse af henvendelser vedrørende kreditorer
  • Vedligeholdelse af leverandør stamdata
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles veletableret ejendomskoncern med ca. 50 medarbejdere. Koncernen blev etableret for ca. 30 år siden og vækster stort. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden, og atmosfæren er uformel og behagelig. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde omhyggeligt, detaljeorienteret og selvstændigt. Du har et godt overblik, og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Herudover har du gode kommunikationsevner og har en serviceorienteret tilgang i dine arbejdsopgaver. Det forventes, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Erfaring med Unik Bolig 4 er en fordel, men ikke et krav.

Uddannelse & Erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse. Du har gerne erfaring fra ejendomsbranchen.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2020-01-25T00:51:23.883 Beskrivelse Da virksomheden er i stabil vækst, er der behov for en yderligere medarbejder i regnskabsfunktionen, som består af i alt 4 medarbejdere, en regnskabschef samt en CFO. Som regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet vil du beskæftige dig med kreditorbogholderiet i ca. halvdelen af tiden og i den anden halvdel vil du varetage andre regnskabsmæssige opgaver. Der er gode muligheder for at sætte eget præg på områdets arbejdsprocesser, da man løbende søger at optimere disse. Du vil indgå i et tæt fællesskab med dine kolleger i afdelingen, hvor der lægges vægt på at løfte i flok, og hvor der ikke er langt fra ord til handling. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Afstemninger Kontering Betalinger Bogføring Workflow Scanning af fakturaer Besvarelse af henvendelser vedrørende kreditorer Vedligeholdelse af leverandør stamdata Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en særdeles veletableret ejendomskoncern med ca. 50 medarbejdere. Koncernen blev etableret for ca. 30 år siden og vækster stort. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden, og atmosfæren er uformel og behagelig. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning. Personlige kompetencer Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde omhyggeligt, detaljeorienteret og selvstændigt. Du har et godt overblik, og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Herudover har du gode kommunikationsevner og har en serviceorienteret tilgang i dine arbejdsopgaver. Det forventes, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling. IT-kompetencer Du har flair for IT. Erfaring med Unik Bolig 4 er en fordel, men ikke et krav. Uddannelse & Erfaring Erfaring er vigtigere end uddannelse. Du har gerne erfaring fra ejendomsbranchen. Sprog Dansk Kontaktpersoner Kristine Lorentzen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix54ef55aa101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-24T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9890EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3670893Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/54ef55aa_logo.jpegORS/Small/54ef55aa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent867424ProselectionMinimum98901110-12-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54ef55aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=54ef55aahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54ef55aa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=54ef55aa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgServiceorienteret regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet søges til velkonsolideret virksomhed i København12007991Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi363717511kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330172345Regnskabsmedarbejder med fokus på debitorbogholderi søges til vækstende virksomhed i KøbenhavnProfile Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere. Du vil få en alsidig og selvstændig hverdag, hvor dit hovedfokus vil være på debitorbogholderiet. Derudover vil du supportere med andre regnskabsmæssige opgaver i afdelingen. Der er gode udviklingsmuligheder i stillingen og virksomheden, hvorfor der er muligheder for at sætte dit eget præg på funktionen. Dine opgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitorbogholderi Bogføring Afstemning Kreditorbogholderi Deltagelse ved månedsafslutning Ad hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en veletableret, vækstende handelsvirksomhed beliggende i København. Virksomheden beskæftiger i alt knap 100 medarbejdere fordelt på flere lokationer. I virksomheden eksisterer der en uformel, ungdommelig og familiær atmosfære, hvor højt engagement præger hverdagen. Virksomheden tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du arbejder vedholdende, struktureret og kvalitetsbevidst med dine arbejdsopgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du har fundet din rette hylde i regnskabsfaget og har en stolthed for faget, hvorfor du har en god talforståelse og kan forholde dig kritisk til tallene. Du trives i en dynamisk og ungdommelig virksomhed. Som person er du nysgerrig, ser muligheder og har gåpåmod, hvorfor du har lyst til at udvikle dig i stillingen. Sidst, men ikke mindst, er du selvhjulpen og serviceminded, og du møder på arbejde med godt humør og en positiv indstilling. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer. Erfaring & uddannelse Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor regnskab. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere. Du vil få en alsidig og selvstændig hverdag, hvor dit hovedfokus vil være på debitorbogholderiet. Derudover vil du supportere med andre regnskabsmæssige opgaver i afdelingen. Der er gode udviklingsmuligheder i stillingen og virksomheden, hvorfor der er muligheder for at sætte dit eget præg på funktionen. Dine opgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorbogholderi
  • Bogføring
  • Afstemning
  • Kreditorbogholderi
  • Deltagelse ved månedsafslutning
  • Ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en veletableret, vækstende handelsvirksomhed beliggende i København. Virksomheden beskæftiger i alt knap 100 medarbejdere fordelt på flere lokationer. I virksomheden eksisterer der en uformel, ungdommelig og familiær atmosfære, hvor højt engagement præger hverdagen. Virksomheden tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du arbejder vedholdende, struktureret og kvalitetsbevidst med dine arbejdsopgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du har fundet din rette hylde i regnskabsfaget og har en stolthed for faget, hvorfor du har en god talforståelse og kan forholde dig kritisk til tallene. Du trives i en dynamisk og ungdommelig virksomhed. Som person er du nysgerrig, ser muligheder og har gåpåmod, hvorfor du har lyst til at udvikle dig i stillingen. Sidst, men ikke mindst, er du selvhjulpen og serviceminded, og du møder på arbejde med godt humør og en positiv indstilling.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer.

Erfaring & uddannelse

Du har en relevant uddannelsesbaggrund indenfor regnskab.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-05T18:00:07.0602020-03-11T00:00:00
330170772Stærk regnskabsmedarbejder med teamlederpotentiale søges til spændende detailkæde i BallerupProfile Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage regnskabsopgaver fra a-z med reference til virksomhedens økonomichef. Du vil på sigt have mulighed for at blive teamleder, hvor du vil aflaste økonomichefen med varetagelse af den daglige ledelse af de øvrige ansatte i regnskabsafdelingen. Du vil blive en del af et ungt økonomiteam bestående af to regnskabsmedarbejdere og to elever i regnskabsafdelingen, samt tre controllere og to lønbogholdere. Du vil få en travl og alsidig hverdag med stor kontaktflade både på hovedkontoret og til virksomhedens butikker. Du vil derfor få en alsidig hverdag og gode muligheder for at lære og udvikle dig både personligt og fagligt. Dine opgaver omfatter primært: Arbejdsopgaver Finans Bogføring Afstemninger Periodiseringer Hensættelser Månedsafslutning Årsafslutning Moms Deltagelse i projekter og optimeringsopgaver Ad-hoc Om virksomheden Der er her tale om en dansk detailkæde med butikker over hele landet. Virksomheden beskæftiger i Danmark mere end 1.000 medarbejdere. På virksomhedens hovedkontor er der en uformel, direkte og effektiv stemning, som blandes med stor tillid til at medarbejderne selv kan administrere deres tid og arbejdsindsats, så virksomhedens kunder kontinuerligt får markedets bedste produkter og service. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold og der tilbydes bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikringer, kantine. Personlige kompetencer Som person er du ansvarsfuld og er ikke bange for at tage styringen, du er proaktiv, struktureret og detaljeorienteret. Derudover er du god til at kommunikere og til at holde overblikket. Der lægges vægt på, at du er god til at samarbejde med dine kolleger, er imødekommende og fleksibel. Derudover er du omstillingsparat og god til at agere i en travl hverdag. Sidst er du vedholdende i din opgaveløsning og hjælper til, hvor er der behov for det. Erfaring & uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse IT-kompetencer Du har flair for IT Sprog Du behersker dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder vil du varetage regnskabsopgaver fra a-z med reference til virksomhedens økonomichef. Du vil på sigt have mulighed for at blive teamleder, hvor du vil aflaste økonomichefen med varetagelse af den daglige ledelse af de øvrige ansatte i regnskabsafdelingen. Du vil blive en del af et ungt økonomiteam bestående af to regnskabsmedarbejdere og to elever i regnskabsafdelingen, samt tre controllere og to lønbogholdere. Du vil få en travl og alsidig hverdag med stor kontaktflade både på hovedkontoret og til virksomhedens butikker. Du vil derfor få en alsidig hverdag og gode muligheder for at lære og udvikle dig både personligt og fagligt. Dine opgaver omfatter primært:

Arbejdsopgaver

  • Finans
  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Hensættelser
  • Månedsafslutning
  • Årsafslutning
  • Moms
  • Deltagelse i projekter og optimeringsopgaver
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en dansk detailkæde med butikker over hele landet. Virksomheden beskæftiger i Danmark mere end 1.000 medarbejdere. På virksomhedens hovedkontor er der en uformel, direkte og effektiv stemning, som blandes med stor tillid til at medarbejderne selv kan administrere deres tid og arbejdsindsats, så virksomhedens kunder kontinuerligt får markedets bedste produkter og service. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold og der tilbydes bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikringer, kantine.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsfuld og er ikke bange for at tage styringen, du er proaktiv, struktureret og detaljeorienteret. Derudover er du god til at kommunikere og til at holde overblikket. Der lægges vægt på, at du er god til at samarbejde med dine kolleger, er imødekommende og fleksibel. Derudover er du omstillingsparat og god til at agere i en travl hverdag. Sidst er du vedholdende i din opgaveløsning og hjælper til, hvor er der behov for det.

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Sprog

Du behersker dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:26:47.8402020-03-10T00:00:00
330170759Stærk regnskabsmedarbejder søges til veldrevet og serviceorienteret virksomhed i LyngbyProfile Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder forstår du vigtigheden af at holde den daglige bogføring ajour og prioritere dine opgaver for at assistere den daglige administration mest muligt. Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling på ti medarbejdere. Du vil få et tæt samarbejde med virksomhedens regnskabschef omkring bl.a. rapportering og optimering af processer. Hovedfokus vil være den daglige bogføring, men virksomheden skal overgå til nyt ERP-system og der vil således være mulighed for at udfordre og optimere de nuværende arbejdsgange. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Bogføring Afstemninger Deltagelse i månedsluk Sparring og rapportering med regnskabschefen Optimering af arbejdsprocesser Opbygning af nye løsninger Assistere med udarbejdelse af arbejdsgangsbeskrivelser Lønkørsel Ad hoc Om virksomheden Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ansvarsbevidst og du har en struktureret, omhyggelig og detaljeorienteret tilgang til dine arbejdsopgaver. Du er nysgerrig, ambitiøs og proaktiv og har lyst til at udfordre nuværende arbejdsprocesser. Samtidig med at du har de basale regnskabsfærdigheder på plads, er du initiativrig og god til at tænke sætte dig ind i nye processer og optimeringsmuligheder. Dertil er du serviceorienteret og har gode samarbejdsevner på tværs af organisationen. Sidst, men ikke mindst, har du et godt humør og trives i en afdeling, der har let til grin. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer. Gerne erfaring med C5 eller E-conomic Erfaring & uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder forstår du vigtigheden af at holde den daglige bogføring ajour og prioritere dine opgaver for at assistere den daglige administration mest muligt. Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling på ti medarbejdere. Du vil få et tæt samarbejde med virksomhedens regnskabschef omkring bl.a. rapportering og optimering af processer. Hovedfokus vil være den daglige bogføring, men virksomheden skal overgå til nyt ERP-system og der vil således være mulighed for at udfordre og optimere de nuværende arbejdsgange. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Deltagelse i månedsluk
  • Sparring og rapportering med regnskabschefen
  • Optimering af arbejdsprocesser
  • Opbygning af nye løsninger
  • Assistere med udarbejdelse af arbejdsgangsbeskrivelser
  • Lønkørsel
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er her tale om en uformel virksomhed med fokus på en professionel behandling af kunderne. Der hersker en humoristisk og behagelig omgangstone i virksomheden. Virksomheden har eksisteret i knap 100 år og beskæftiger i dag mere end 4.000 medarbejdere, hvoraf ca. 100 medarbejdere er i administrationen. Virksomheden har solide vækstplaner for de kommende år, der gennemføres ved udvidelse af markedspotentialet og opkøb. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold inkluderende pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, fitnessordning og medarbejderarrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ansvarsbevidst og du har en struktureret, omhyggelig og detaljeorienteret tilgang til dine arbejdsopgaver. Du er nysgerrig, ambitiøs og proaktiv og har lyst til at udfordre nuværende arbejdsprocesser. Samtidig med at du har de basale regnskabsfærdigheder på plads, er du initiativrig og god til at tænke sætte dig ind i nye processer og optimeringsmuligheder. Dertil er du serviceorienteret og har gode samarbejdsevner på tværs af organisationen. Sidst, men ikke mindst, har du et godt humør og trives i en afdeling, der har let til grin.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer. Gerne erfaring med C5 eller E-conomic

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:22:39.2172020-03-10T00:00:00
330170755Stærk regnskabsmedarbejder/regnskabsansvarlig søges til spændende virksomhed i HerlevProfile Beskrivelse Du bliver en del af et shared service center, der i dag fungerer som regnskabsfunktion for 22 enheder i Danmark. Shared service centeret skal nu udvides som led i en spændende vækstperiode, og bogholderiet for flere af virksomhedens øvrige enheder vil fremadrettet blive varetaget af shared service centeret i Herlev. Du skal således være med til at opbygge og udvide denne nye regnskabsfunktion, og der vil derfor være gode muligheder for at præge din egen stilling og deltage i en række spændende projekter. I alt vil du få mere end 15 gode kollegaer som løfter i flok og som referer direkte til virksomhedens regnskabschef. Din daglige arbejdsdag vil være præget af, at du får ansvaret for regnskabsfunktionen fra A-Z for flere enheder, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag med gode muligheder for udvikling og for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Finans Bogføring Betalinger Afstemninger Periodiseringer Månedsafslutninger Moms Forberedelse af årsregnskaber til revisor Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret virksomhed med mere end 70 afdelinger enheder i Skandinavien. Virksomheden er en del af en større international koncern, der er repræsenteret i en række europæiske lande. Koncernen er i vækst, og i Danmark og især i Europa forventes nye forretningsenheder i de kommende år. På hovedkontoret i Herlev er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til afdelingerne og et godt sammenhold mellem kollegaerne. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og selvstændig i din tilgang til opgaverne, du kender dine tal og er vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv. IT-kompetencer Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer Uddannelse og erfaring Du har flere års erfaring fra en lignende stilling Sprog Dansk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen og Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af et shared service center, der i dag fungerer som regnskabsfunktion for 22 enheder i Danmark. Shared service centeret skal nu udvides som led i en spændende vækstperiode, og bogholderiet for flere af virksomhedens øvrige enheder vil fremadrettet blive varetaget af shared service centeret i Herlev. Du skal således være med til at opbygge og udvide denne nye regnskabsfunktion, og der vil derfor være gode muligheder for at præge din egen stilling og deltage i en række spændende projekter. I alt vil du få mere end 15 gode kollegaer som løfter i flok og som referer direkte til virksomhedens regnskabschef. Din daglige arbejdsdag vil være præget af, at du får ansvaret for regnskabsfunktionen fra A-Z for flere enheder, hvorfor du vil få en alsidig og spændende hverdag med gode muligheder for udvikling og for at være med til at påvirke arbejdsgange og processer.

Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Finans
  • Bogføring
  • Betalinger
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Månedsafslutninger
  • Moms
  • Forberedelse af årsregnskaber til revisor
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret virksomhed med mere end 70 afdelinger/enheder i Skandinavien. Virksomheden er en del af en større international koncern, der er repræsenteret i en række europæiske lande. Koncernen er i vækst, og i Danmark og især i Europa forventes nye forretningsenheder i de kommende år. På hovedkontoret i Herlev er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på et højt serviceniveau i forhold til afdelingerne og et godt sammenhold mellem kollegaerne. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold med pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og selvstændig i din tilgang til opgaverne, du kender dine tal og er vant til at overskue flere opgaver på én gang. Du formår at arbejde selvstændigt såvel som i teams. Du har et godt overblik, er fleksibel og giver en hånd med, hvor der er behov. Desuden er du servicemindet og proaktiv.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere økonomisystemer

Uddannelse og erfaring

Du har flere års erfaring fra en lignende stilling

Sprog

Dansk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:21:39.1202020-03-10T00:00:00
330170752Indkøbskoordinator/Regnskabsmedarbejder søges til solid virksomhed i SlagelseProfile Beskrivelse Du vil som Indkøbskoordinator Regnskabsmedarbejder få en alsidig arbejdsdag i en spændende virksomhed, hvor du bliver ansvarlig for en bred vifte af opgaver indenfor indkøb, bogholderi og administration. Du vil få en stor kontaktflade både internt i organisationen såvel som eksternt til leverandører etc. Derfor vil du bl.a. arbejde tæt sammen med virksomhedens regnskabschef, samt med virksomhedens salgschef. Dine opgaver vil primært være: Arbejdsopgaver Indkøb af varer Indkøbsprognoser i samarbejde med salgschef Kostpriser Vedligeholdelse af produktdatabase, produktkatalog Opdatering af kreditordatabase Kontrol af kreditorfakturer Bogføring af kreditorfakturer Afstemninger Lagerafstemninger Status på lager Kontakt til fragtfirmaer Kontakt til eksternt lager Ad hoc Om virksomheden Der er tale om en solid produktions- og salgsvirksomhed med velkendte produkter og en historie, der går mange årtier tilbage. Virksomheden er i dag ejet af en verdensomspændende koncern og sælger sine produkter i 38 lande. Virksomhedens ejer er meget visionær og god til at udvikle sine produkter, produktion og salgsmetoder, hvorfor produkterne er blandt markedets hurtigst voksende. I virksomheden er der en uformel men samtidig også professionel tilgang til arbejdet, og medarbejderne anses som den væsentligste faktor for virksomhedens succes. Personlige kompetencer Du har en selvstændig, fleksibel og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver samtidig med, at du er en holdspiller, der gerne løfter i flok. Du er god til at arbejde med flere forskellige faggrupper og har et positivt syn på velkendte såvel som nye opgaver. Sidst men ikke mindst trives du i en mindre virksomhed, hvor der er mulighed for at sætte sit præg på opgaverne og de processer, der skal til for at løse dem. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring & uddannelse Du har erfaring fra en lignende stilling eller arbejder i dag udelukkende med regnskab og ønsker at få en mere alsidig arbejdsdag Sprog Du behersker lettere engelsk i skrift og tale. Kontaktpersoner Søren Billeschou Christiansen & Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du vil som Indkøbskoordinator/Regnskabsmedarbejder få en alsidig arbejdsdag i en spændende virksomhed, hvor du bliver ansvarlig for en bred vifte af opgaver indenfor indkøb, bogholderi og administration. Du vil få en stor kontaktflade både internt i organisationen såvel som eksternt til leverandører etc. Derfor vil du bl.a. arbejde tæt sammen med virksomhedens regnskabschef, samt med virksomhedens salgschef. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Indkøb af varer
  • Indkøbsprognoser i samarbejde med salgschef
  • Kostpriser
  • Vedligeholdelse af produktdatabase, produktkatalog
  • Opdatering af kreditordatabase
  • Kontrol af kreditorfakturer
  • Bogføring af kreditorfakturer
  • Afstemninger
  • Lagerafstemninger
  • Status på lager
  • Kontakt til fragtfirmaer
  • Kontakt til eksternt lager
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er tale om en solid produktions- og salgsvirksomhed med velkendte produkter og en historie, der går mange årtier tilbage. Virksomheden er i dag ejet af en verdensomspændende koncern og sælger sine produkter i 38 lande. Virksomhedens ejer er meget visionær og god til at udvikle sine produkter, produktion og salgsmetoder, hvorfor produkterne er blandt markedets hurtigst voksende. I virksomheden er der en uformel men samtidig også professionel tilgang til arbejdet, og medarbejderne anses som den væsentligste faktor for virksomhedens succes.

Personlige kompetencer

Du har en selvstændig, fleksibel og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver samtidig med, at du er en holdspiller, der gerne løfter i flok. Du er god til at arbejde med flere forskellige faggrupper og har et positivt syn på velkendte såvel som nye opgaver. Sidst men ikke mindst trives du i en mindre virksomhed, hvor der er mulighed for at sætte sit præg på opgaverne og de processer, der skal til for at løse dem.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Du har erfaring fra en lignende stilling eller arbejder i dag udelukkende med regnskab og ønsker at få en mere alsidig arbejdsdag

Sprog

Du behersker lettere engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Søren Billeschou Christiansen & Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/prologo.jpgProselectionKøbenhavn K2020-02-04T11:20:55.3572020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsmedarbejder med fokus på debitorbogholderi søges til vækstende virksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere. Du vil få en alsidig og selvstændig hverdag, hvor dit hovedfokus vil være på debitorbogholderiet. Derudover vil du supportere med andre regnskabsmæssige...
Indrykket:5. februar 2020

Stærk regnskabsmedarbejder med teamlederpotentiale søges til spændende detailkæde i Ballerup

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder vil du varetage regnskabsopgaver fra a-z med reference til virksomhedens økonomichef. Du vil på sigt have mulighed for at blive teamleder, hvor du vil aflaste økonomichefen med varetagelse af den daglige ledelse ...
Indrykket:4. februar 2020

Stærk regnskabsmedarbejder søges til veldrevet og serviceorienteret virksomhed i Lyngby

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder forstår du vigtigheden af at holde den daglige bogføring ajour og prioritere dine opgaver for at assistere den daglige administration mest muligt. Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling på ti medarb...
Indrykket:4. februar 2020

Stærk regnskabsmedarbejder/regnskabsansvarlig søges til spændende virksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af et shared service center, der i dag fungerer som regnskabsfunktion for 22 enheder i Danmark. Shared service centeret skal nu udvides som led i en spændende vækstperiode, og bogholderiet for flere af virksomhedens øvri...
Indrykket:4. februar 2020

Indkøbskoordinator/Regnskabsmedarbejder søges til solid virksomhed i Slagelse

Proselection

København K
Beskrivelse Du vil som Indkøbskoordinator Regnskabsmedarbejder få en alsidig arbejdsdag i en spændende virksomhed, hvor du bliver ansvarlig for en bred vifte af opgaver indenfor indkøb, bogholderi og administration. Du vil få en stor kontaktflade bå...
Indrykket:4. februar 2020