Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Serviceorienteret regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet søges velkonsolideret virksomhed i København

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet vil du indgå i en afdeling på i alt 4 kolleger. Du vil få ansvaret for virksomhedens kreditorbogholderi, hvor der er gode muligheder for at sætte eget præg på områdets arbejdsprocesser. Du vil indgå i et tæt fællesskab med dine kolleger i afdelingen, hvor der lægges vægt på at løfte i flok, og hvor der ikke er langt fra ord til handling. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Afstemninger
  • Betalinger
  • Bogføring
  • Workflow
  • Scanning af fakturaer
  • Besvarelse af henvendelser vedrørende kreditorer
  • Vedligeholdelse af leverandør stamdata
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles veletableret ejendomskoncern med ca. 40 medarbejdere. Koncernen blev etableret for ca. 30 år siden og vækster stort. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden, og atmosfæren er uformel og behagelig. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde omhyggeligt, detaljeorienteret og selvstændigt. Du har et godt overblik, og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Herudover har du gode kommunikationsevner og har en serviceorienteret tilgang i dine arbejdsopgaver. Det forventes, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945134Phoenix-2ad1d90312019-01-21T12:08:51.667Serviceorienteret regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet søges velkonsolideret virksomhed i København

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet vil du indgå i en afdeling på i alt 4 kolleger. Du vil få ansvaret for virksomhedens kreditorbogholderi, hvor der er gode muligheder for at sætte eget præg på områdets arbejdsprocesser. Du vil indgå i et tæt fællesskab med dine kolleger i afdelingen, hvor der lægges vægt på at løfte i flok, og hvor der ikke er langt fra ord til handling. Dine opgaver omfatter:

Arbejdsopgaver

  • Afstemninger
  • Betalinger
  • Bogføring
  • Workflow
  • Scanning af fakturaer
  • Besvarelse af henvendelser vedrørende kreditorer
  • Vedligeholdelse af leverandør stamdata
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles veletableret ejendomskoncern med ca. 40 medarbejdere. Koncernen blev etableret for ca. 30 år siden og vækster stort. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden, og atmosfæren er uformel og behagelig. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning.

Personlige kompetencer

Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde omhyggeligt, detaljeorienteret og selvstændigt. Du har et godt overblik, og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Herudover har du gode kommunikationsevner og har en serviceorienteret tilgang i dine arbejdsopgaver. Det forventes, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2019-02-23T00:50:45.793 Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder med fokus på kreditorbogholderiet vil du indgå i en afdeling på i alt 4 kolleger. Du vil få ansvaret for virksomhedens kreditorbogholderi, hvor der er gode muligheder for at sætte eget præg på områdets arbejdsprocesser. Du vil indgå i et tæt fællesskab med dine kolleger i afdelingen, hvor der lægges vægt på at løfte i flok, og hvor der ikke er langt fra ord til handling. Dine opgaver omfatter: Arbejdsopgaver Afstemninger Betalinger Bogføring Workflow Scanning af fakturaer Besvarelse af henvendelser vedrørende kreditorer Vedligeholdelse af leverandør stamdata Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en særdeles veletableret ejendomskoncern med ca. 40 medarbejdere. Koncernen blev etableret for ca. 30 år siden og vækster stort. Der eksisterer en flad struktur i virksomheden, og atmosfæren er uformel og behagelig. Fra virksomhedens side tilbydes gode personaleforhold såsom sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning. Personlige kompetencer Du er en imødekommende og kvalitetsbevidst person, der er vant til at arbejde omhyggeligt, detaljeorienteret og selvstændigt. Du har et godt overblik, og forstår at tage ansvar for dine opgaver. Herudover har du gode kommunikationsevner og har en serviceorienteret tilgang i dine arbejdsopgaver. Det forventes, at du har flere års erfaring fra en lignende stilling. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Kristine Lorentzen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenix2ad1d903101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8480EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3439596Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/2ad1d903_logo.jpegORS/Small/2ad1d903_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent696717ProselectionMinimum8480011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ad1d903https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ad1d903https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ad1d903&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ad1d903&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi360258881kontakt@proselection.dkDKDanmarkDKDanmark329981130Serviceminded regnskabsmedarbejder søges til solid international handelsvirksomhed ved OdenseBasic Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt fem medarbejdere i en dynamisk og uformel virksomhed. Du skal varetage det norske bogholderi for virksomheden i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige. Det er en fordel, hvis du har erfaring med de norske regnskabsregler, men det er ikke et krav. Der er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer alt efter dine ønsker. Du tilbydes en alsidig hverdag i en spændende international virksomhed. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Debitor Kreditor Bogføring Afstemninger Moms Skat Bank Rapportering til offentlige myndigheder Ad hoc Om virksomheden Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 75 år siden, har i dag en kendt og markant position inden for den branche, som virksomheden arbejder inden for. I dag er virksomheden en del af en større international koncern. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 20 medarbejdere, som arbejder i en uformel og behagelig atmosfære. Fra virksomhedens side lægges der vægt på trivsel blandt medarbejderne, og generelt er der blandt medarbejderne lang anciennitet. Virksomheden tilbyder bl.a. pension, sundhedsforsikring, frugt og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. IT-kompetencer Erfaring med M3 Movex er en fordel Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Nikita Nielsen og Christina Rosenbech Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt fem medarbejdere i en dynamisk og uformel virksomhed. Du skal varetage det norske bogholderi for virksomheden i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige. Det er en fordel, hvis du har erfaring med de norske regnskabsregler, men det er ikke et krav. Der er tale om en deltidsstilling på 25-30 timer alt efter dine ønsker. Du tilbydes en alsidig hverdag i en spændende international virksomhed. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Debitor
  • Kreditor
  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Moms
  • Skat
  • Bank
  • Rapportering til offentlige myndigheder
  • Ad hoc

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 75 år siden, har i dag en kendt og markant position inden for den branche, som virksomheden arbejder inden for. I dag er virksomheden en del af en større international koncern. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 20 medarbejdere, som arbejder i en uformel og behagelig atmosfære. Fra virksomhedens side lægges der vægt på trivsel blandt medarbejderne, og generelt er der blandt medarbejderne lang anciennitet. Virksomheden tilbyder bl.a. pension, sundhedsforsikring, frugt og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten.

IT-kompetencer

Erfaring med M3/Movex er en fordel

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen og Christina Rosenbech

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/cec6609a_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-20T02:00:36.9302019-04-24T00:00:00
329981520Struktureret regnskabsmedarbejder søges til international distributionsvirksomhed i GentofteBasic Beskrivelse Du vil blive en del af en dedikeret regnskabsafdeling med fire kollegaer. Du vil få det regnskabsmæssige ansvar for flere af virksomhedens selskaber, hvor du vil have gode muligheder for at sparre om opgaverne med dine kollegaer. Du vil få en spændende og struktureret arbejdsdag, hvor kvalitet og samarbejde står i højsædet. Derudover vil du have gode udviklingsmuligheder i stillingen, da virksomheden går op i at uddanne sine medarbejdere og at udvikle deres kompetencer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitor- kreditorstyring Rejseafregninger Afstemninger Bogføring Moms, herunder udenlandsk moms Ad-hoc Om virksomheden Der er tale om en international distributionsvirksomhed i Københavnsområdet, som har eksisteret i mere end 100 år, og som er en særdeles veldrevet organisation. Virksomheden har et professionelt og behageligt arbejdsklima, hvilket er en prioritet for virksomheden at have. Der tilbydes gode forhold som sundhedsforsikring, kantineordning og pensionsordning. Personlige kompetencer Du må gerne være nyuddannet eller med et par års erfaring. Som person er du imødekommende, kvalitetsbevidst og ærekær omkring dine opgaver. Du er selvkørende, operativ og nysgerrig. Du trives med dialog på tværs af faggrupper, er kommunikativ og har et højt humør. Derudover arbejder du struktureret og har en naturlig dynamik, der supplerer dine faglige input. IT-kompetencer Navision samt Excel Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk samt engelsk er et krav. Derudover har du gerne kendskab til tysk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse

Du vil blive en del af en dedikeret regnskabsafdeling med fire kollegaer. Du vil få det regnskabsmæssige ansvar for flere af virksomhedens selskaber, hvor du vil have gode muligheder for at sparre om opgaverne med dine kollegaer. Du vil få en spændende og struktureret arbejdsdag, hvor kvalitet og samarbejde står i højsædet. Derudover vil du have gode udviklingsmuligheder i stillingen, da virksomheden går op i at uddanne sine medarbejdere og at udvikle deres kompetencer. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitor-/kreditorstyring
  • Rejseafregninger
  • Afstemninger
  • Bogføring
  • Moms, herunder udenlandsk moms
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Der er tale om en international distributionsvirksomhed i Københavnsområdet, som har eksisteret i mere end 100 år, og som er en særdeles veldrevet organisation. Virksomheden har et professionelt og behageligt arbejdsklima, hvilket er en prioritet for virksomheden at have. Der tilbydes gode forhold som sundhedsforsikring, kantineordning og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du må gerne være nyuddannet eller med et par års erfaring. Som person er du imødekommende, kvalitetsbevidst og ærekær omkring dine opgaver. Du er selvkørende, operativ og nysgerrig. Du trives med dialog på tværs af faggrupper, er kommunikativ og har et højt humør. Derudover arbejder du struktureret og har en naturlig dynamik, der supplerer dine faglige input.

IT-kompetencer

Navision samt Excel

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk samt engelsk er et krav. Derudover har du gerne kendskab til tysk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

ORS/Small/5b219cdc_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-03-20T16:00:43.4202019-04-24T00:00:00
330008639Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder/bogholderBasic Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder bogholder Os: Metodistkirkens Sociale Arbejde Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdæggende frivillig organisation der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over, cafearbejde, ungdomskollegie, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafe, Juleuddeling, Jule og nytårs-arrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter mm. Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift med 53 lejemål i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K. Stillingen: Vi søger en bogholder eller en talglad administrativ medarbejder, der selvstændigt kan varetage alle de regnskabsmæssige funktioner samt løse administrative opgaver og blive en del af vores team i en spændende og livlig dagligdag. Stillingen er som udgangspunkt på 25 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, men timetallet vil eventuelt kunne udvides efter ønske. Opgaverne: Virksomhedens daglige bogholderi Løn Sags- og projektstyring Dokumentation og registrering Diverse administrative opgaver Kvalifikationer: Regnskabsmæssig baggrund Gerne kendskab til e-conomic Kendskab til Office-pakken Dig: Talglad og systematisk Høj grad af selvstændighed, men samtidig god til at samarbejde Glad for at lære nye ting Lyst menneskesyn Forløbet: Ansøgningsfrist 15 5-2019 Samtaler finder sted primo juni Ansættelsestidspunkt efter aftale Løn: Løn efter kvalifikationer Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via knappen Send ansøgning senest 15 5. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28294462 Arbejdsadresse: Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K. Se mere på vores ansøgersite: https: centralmissionen.brandero.com
Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder/bogholder

Os:
Metodistkirkens Sociale Arbejde – Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdæggende frivillig organisation der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over, cafearbejde, ungdomskollegie, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafe, Juleuddeling, Jule og nytårs-arrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter mm.

Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift med 53 lejemål i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K.

Stillingen:
Vi søger en bogholder eller en talglad administrativ medarbejder, der selvstændigt kan varetage alle de regnskabsmæssige funktioner samt løse administrative opgaver og blive en del af vores team i en spændende og livlig dagligdag. Stillingen er som udgangspunkt på 25 timer om ugen med fleksibel arbejdstid, men timetallet vil eventuelt kunne udvides efter ønske.

Opgaverne:
  • Virksomhedens daglige bogholderi
  • Løn 
  • Sags- og projektstyring
  • Dokumentation og registrering
  • Diverse administrative opgaver
Kvalifikationer:  
  • Regnskabsmæssig baggrund
  • Gerne kendskab til e-conomic
  • Kendskab til Office-pakken
Dig:
  • Talglad og systematisk
  • Høj grad af selvstændighed, men samtidig god til at samarbejde
  • Glad for at lære nye ting
  • Lyst menneskesyn
Forløbet: 
Ansøgningsfrist 15/5-2019
Samtaler finder sted primo juni
Ansættelsestidspunkt efter aftale

Løn:
Løn efter kvalifikationer

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via knappen "Send ansøgning" senest 15/5.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28294462

Arbejdsadresse:
Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K.

Se mere på vores ansøgersite: https://centralmissionen.brandero.com

ORS/Small/831cac98_logo.pngMetodistkirkens Sociale ArbejdeKøbenhavn K2019-04-16T16:00:50.7002019-05-15T00:00:00
329985508Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administrationRobot Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord! Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste! Om jobbet Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring. Dine opgaver Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv. Moms og afgifter inkl. indberetninger Debitor- og kreditorstyring Finansbogholderi Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem Månedsafslutning og årsafslutning Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner. Ad hoc Om dig Du har 5 års konkret regnskabserfaring Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer Du har flair for IT Du har erfaring med digital bilagshåndtering Du er grundig, struktureret og analytisk Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer Vi tilbyder En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden Attraktiv løn og ansættelsesvilkår Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen Arbejdssted Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro. Ansøgning: Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale. Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk Tiltrædelse Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Spørgsmål Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606 Lær os at kende her: http: ingemanfischer.dk om-os Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!

Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord!

Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en deltidsstilling på 25 timer om ugen, der kan hjælpe os med at få det administrative og økonomiske puslespil til at gå op. 

Ingeman Fischer er et ungt hus af ingeniører, arkitekter og konstruktører med mange års erfaring på bygge- og boligmarkedet. Vi drives af fælles begejstring for vores fag og af det fælles fokus: Vi vil kunden det bedste!

Om jobbet

Som regnskabsmedarbejder hos Ingeman Fischer vil du få en varieret hverdag med mange forskellige opgaver, der vil spænde over alt fra lønkørsel, kundeoprettelser samt debitor- og kreditorstyring.

Dine opgaver

  • Lønkørsel, herunder bogføring, lønudbetalinger og lønafstemning
  • Afregning af a-skat, pension, ATP, feriepenge etc. samt indberetning til SKAT og statistikker
  • Refusioner fra det offentlige, herunder sygedagpenge, barsel mv.
  • Moms og afgifter inkl. indberetninger
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogholderi
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale, herunder registrering af ind- og udbetalinger i online banksystem
  • Oprettelse, administrering- og vedligeholdelse af projekter i virksomhedens sagsstyringssystem
  • Månedsafslutning og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering, arkivering og vedligeholdelse af disse
  • Mødereferent, notatskrivning og vedligeholdelse af tekstskabeloner.
  • Ad hoc

Om dig

  • Du har 5+ års konkret regnskabserfaring
  • Du har erfaring med et eller flere økonomissystemer
  • Du har flair for IT
  • Du har erfaring med digital bilagshåndtering
  • Du er grundig, struktureret og analytisk
  • Du kan lide at få tingene til at glide og sætte dem i systemer

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag med små og store opgaver i en uformel og ung virksomhed
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen og være med til at udvikle virksomheden
  • Attraktiv løn og ansættelsesvilkår
  • Et godt fællesskab i et åbent miljø med gode kollegaer, hvor vi lægger vægt på det sociale og møder hinanden med et smil i hverdagen

 

Arbejdssted

Du vil få fast arbejdssted på Ingeman Fischers kontor på Vesterbro.

Ansøgning:

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Hvis denne stilling lyder som drømmejobbet for dig, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt, da vi løbende inviterer kandidater til samtale.

Ansøgning, CV og billede sendes til info@ingemanfischer.dk

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat.

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Tasja Andersen på tlf: 28912606

Lær os at kende her: http://ingemanfischer.dk/om-os/

 

Vi glæder os til at høre mere om hvem du er!

Ingeman Fischer ApSKøbenhavn V2019-03-27T00:00:002019-05-22T00:00:00
330001862RegnskabsmedarbejderRobot Forretningen blomstrer og vi søger en ny regnskabsmedarbejderDit primære fokus vil være kreditor behandling. Du skal i samarbejde med regnskabsteamet sikre smidig og effektiv integration mellem vores tre hovedsystemer, e-conomic, navidoc og bookingsystem. Derudover varetagelse af almindelige regnskabsopgaver samt diverse ad hoc opgaver. Du skal trives i et travlt miljø, være serviceminded, engageret og effektiv, have godt humør og have lysten til at give dig 100 . Vi forventer, at du har solid regnskabserfaring fra lignende job. Er flydende i dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt. Har ordenssans og er struktureret, detaljeorienteret og kan multitaske. Hurtigt opfattende, udadvendt, fleksibel og har gode samarbejdsevner. Vi kan tilbyde, et åbent og uformelt international arbejdsmiljø. I sommersæsonen skal du være fleksibel og klar til overarbejde og du kan ikke holde ferie fra juni-august. Fra september-april har vi fleksible arbejdstider. Vi accepterer kun skriftlige ansøgninger og kun kandidater med de kvalifikationer vi søger vil komme i betragtning. Skriv i ansøgningen hvornår du eventuelt kunne starte samt dine forventninger til løn.

Forretningen blomstrer og vi søger en ny regnskabsmedarbejder

Dit primære fokus vil være kreditor behandling. Du skal i samarbejde med regnskabsteamet sikre smidig og effektiv integration mellem vores tre hovedsystemer, e-conomic, navidoc og bookingsystem.  Derudover varetagelse af almindelige regnskabsopgaver samt diverse ad hoc opgaver.

Du skal trives i et travlt miljø, være serviceminded, engageret og effektiv, have godt humør og have lysten til at give dig 100%. Vi forventer, at du har solid regnskabserfaring fra lignende job. Er flydende i dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt. Har ordenssans og er struktureret, detaljeorienteret og kan multitaske. Hurtigt opfattende, udadvendt, fleksibel og har gode samarbejdsevner.

Vi kan tilbyde, et åbent og uformelt international arbejdsmiljø. I sommersæsonen skal du være fleksibel og klar til overarbejde og du kan ikke holde ferie fra juni-august. Fra september-april har vi fleksible arbejdstider.

Vi accepterer kun skriftlige ansøgninger og kun kandidater med de kvalifikationer vi søger vil komme i betragtning. 

Skriv i ansøgningen hvornår du eventuelt kunne starte samt dine forventninger til løn.

VOS ApSKøbenhavn Ø2019-04-05T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceminded regnskabsmedarbejder søges til solid international handelsvirksomhed ved Odense

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af en afdeling på i alt fem medarbejdere i en dynamisk og uformel virksomhed. Du skal varetage det norske bogholderi for virksomheden i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige. Det er en fordel,...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Struktureret regnskabsmedarbejder søges til international distributionsvirksomhed i Gentofte

Proselection

København K
Beskrivelse Du vil blive en del af en dedikeret regnskabsafdeling med fire kollegaer. Du vil få det regnskabsmæssige ansvar for flere af virksomhedens selskaber, hvor du vil have gode muligheder for at sparre om opgaverne med dine kollegaer. Du vil ...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder/bogholder

Metodistkirkens Sociale Arbejde

København K
Metodistkirkens Sociale Arbejde søger regnskabsmedarbejder bogholder Os: Metodistkirkens Sociale Arbejde Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdæggende frivillig organisation der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt u...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:15. maj 2019

Erfaren regnskabsmedarbejder med flair for administration

Ingeman Fischer ApS

København V
Er du sej til tal og kan du lide at arbejde i et ungt, dynamisk team? Så er det dig vi skal have med ombord! Vi er i rivende vækst og har gang i en masse spændende og udviklende byggeprojekter. Derfor har vi brug for en regnskabsmedarbejder til en d...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Regnskabsmedarbejder

VOS ApS

København Ø
Forretningen blomstrer og vi søger en ny regnskabsmedarbejderDit primære fokus vil være kreditor behandling. Du skal i samarbejde med regnskabsteamet sikre smidig og effektiv integration mellem vores tre hovedsystemer, e-conomic, navidoc og bookings...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019