Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicetekniker

For vores kunde, Luja Sawtech A/S, søger vi en teknisk stærk servicetekniker, der prioriterer høj kvalitet og kundeservice.

VIRKSOMHEDEN
Luja er en uafhængig servicevirksomhed med mere end 15 års erfaring i optimering af båndsave og processer med båndsave. Vi har bidraget til at øge produktionen hos en lang række savværker og høvlerier i Sverige, Norge og Storbritannien.

Virksomhedens DNA er grundlagt på høj kvalitet, omhyggelighed og præcision

Vores metoder er baseret på gennemtestet og afprøvet teknik. Det betyder, at vores kunder oplever færre og kortere driftsstop, længere driftstid på båndet, et finere slutprodukt og en bedre driftsøkonomi.

Læs mere på www.luja.dk

STILLINGEN
Stillingen er med reference til virksomhedens administrerende direktør, og dit ansvar bliver at medvirke til at planlægge, styre og gennemføre serviceopgaver samt projekter.
Du får ansvaret for koordinering og ledelse ved brug af eksterne leverandører hos kunden.

Du vil indgå i et lille sammentømret team, hvor vi agerer som et professionelt pitstop team hos kunden, og først stopper, når produktionen kører igen.
Vi lægger stor vægt på at være en pålidelig og troværdig samarbejdspartner med høj teknisk præcision og kvalitet.

Ansvar/opgaver:

  • Planlægning af serviceopgaver og projekter i tæt samarbejdet med teamet i huset – herunder plukning og pakning af komponenter og reservedele, samt organisering af ressourcer
  • Du bliver den overordnede ansvarlig for gennemførelsen hos kunden
  • Afrapportering fra kundebesøget – herunder fejllog, identifikation af nødvendige indsatsområder nu og på sigt.
  • Du er ansvarlig for at arbejdet gennemføres i henhold til gældende HSEQ
  • Forventet antal rejsedage vil variere med kan forvente op til 150 dage om året på tidspunkter, hvor kunden kan lukke sin produktion ned til serviceopgaver og projekter.
  • Når der ikke er rejseaktivitet, skal der påregnes tid til administrative opgaver, samt helt almindelige forefaldende opgaver i huset.

KANDIDATEN
Vi forventer, at du:

  • har en faglig baggrund / uddannelse i kombination med en praktisk tilgang til løsning af opgaver fra beslægtet job
  • er teknisk stærk, især på det mekaniske, hvor præcision og omhyggelighed er en del at dit DNA
  • bliver og løser opgaverne til de er løst, og kunden er tilfreds.
  • er vant til selvstændigt at rejse ud og løse problemer/opgaver for kunden
  • har et godt overblik og kan tage beslutninger på et faktuelt grundlag, også i pressede situationer
  • har en forretningsmæssig tilgang, og ser muligheder fremfor problemer
  • er i stand til at samarbejde på alle niveauer hos kunden og med dit eget team, da du vil være i kontakt med en stor berøringsflade
  • er nysgerrig på at tilegne dig ny viden på området
  • har humor og humør, der smitter af på dine omgivelser
  • gode sprogkundskaber på engelsk og dansk. Kendskab til de skandinaviske sprog vil være et plus.
  • bopæl i fornuftig køreafstand fra virksomheden i Odense.
  • bu har Kørekort B og truckkor

GAGE OG BENEFITS
Luja Sawtech A/S tilbyder en spændende stilling i en virksomhed med store vækstmuligheder og med gode personlige udviklingsmuligheder.

Til den rette kandidat tilbydes en god fast gage, rejsetillæg og pension, der modsvarer dine erfaringer og kompetencer.

Der stilles firmabil til rådighed ved rejseaktivitet

ANSØGNING
Vedr. beskyttelse af persondata (GDPR)
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på linket


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330042707Phoenix-dbabc22412019-06-13T00:00:00Servicetekniker

For vores kunde, Luja Sawtech A/S, søger vi en teknisk stærk servicetekniker, der prioriterer høj kvalitet og kundeservice.

VIRKSOMHEDEN
Luja er en uafhængig servicevirksomhed med mere end 15 års erfaring i optimering af båndsave og processer med båndsave. Vi har bidraget til at øge produktionen hos en lang række savværker og høvlerier i Sverige, Norge og Storbritannien.

Virksomhedens DNA er grundlagt på høj kvalitet, omhyggelighed og præcision

Vores metoder er baseret på gennemtestet og afprøvet teknik. Det betyder, at vores kunder oplever færre og kortere driftsstop, længere driftstid på båndet, et finere slutprodukt og en bedre driftsøkonomi.

Læs mere på www.luja.dk

STILLINGEN
Stillingen er med reference til virksomhedens administrerende direktør, og dit ansvar bliver at medvirke til at planlægge, styre og gennemføre serviceopgaver samt projekter.
Du får ansvaret for koordinering og ledelse ved brug af eksterne leverandører hos kunden.

Du vil indgå i et lille sammentømret team, hvor vi agerer som et professionelt pitstop team hos kunden, og først stopper, når produktionen kører igen.
Vi lægger stor vægt på at være en pålidelig og troværdig samarbejdspartner med høj teknisk præcision og kvalitet.

Ansvar/opgaver:

  • Planlægning af serviceopgaver og projekter i tæt samarbejdet med teamet i huset – herunder plukning og pakning af komponenter og reservedele, samt organisering af ressourcer
  • Du bliver den overordnede ansvarlig for gennemførelsen hos kunden
  • Afrapportering fra kundebesøget – herunder fejllog, identifikation af nødvendige indsatsområder nu og på sigt.
  • Du er ansvarlig for at arbejdet gennemføres i henhold til gældende HSEQ
  • Forventet antal rejsedage vil variere med kan forvente op til 150 dage om året på tidspunkter, hvor kunden kan lukke sin produktion ned til serviceopgaver og projekter.
  • Når der ikke er rejseaktivitet, skal der påregnes tid til administrative opgaver, samt helt almindelige forefaldende opgaver i huset.

KANDIDATEN
Vi forventer, at du:

  • har en faglig baggrund / uddannelse i kombination med en praktisk tilgang til løsning af opgaver fra beslægtet job
  • er teknisk stærk, især på det mekaniske, hvor præcision og omhyggelighed er en del at dit DNA
  • bliver og løser opgaverne til de er løst, og kunden er tilfreds.
  • er vant til selvstændigt at rejse ud og løse problemer/opgaver for kunden
  • har et godt overblik og kan tage beslutninger på et faktuelt grundlag, også i pressede situationer
  • har en forretningsmæssig tilgang, og ser muligheder fremfor problemer
  • er i stand til at samarbejde på alle niveauer hos kunden og med dit eget team, da du vil være i kontakt med en stor berøringsflade
  • er nysgerrig på at tilegne dig ny viden på området
  • har humor og humør, der smitter af på dine omgivelser
  • gode sprogkundskaber på engelsk og dansk. Kendskab til de skandinaviske sprog vil være et plus.
  • bopæl i fornuftig køreafstand fra virksomheden i Odense.
  • bu har Kørekort B og truckkor

GAGE OG BENEFITS
Luja Sawtech A/S tilbyder en spændende stilling i en virksomhed med store vækstmuligheder og med gode personlige udviklingsmuligheder.

Til den rette kandidat tilbydes en god fast gage, rejsetillæg og pension, der modsvarer dine erfaringer og kompetencer.

Der stilles firmabil til rådighed ved rejseaktivitet

ANSØGNING
Vedr. beskyttelse af persondata (GDPR)
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på linket

2019-08-13T00:52:06.340 For vores kunde, Luja Sawtech A S, søger vi en teknisk stærk servicetekniker, der prioriterer høj kvalitet og kundeservice. VIRKSOMHEDEN Luja er en uafhængig servicevirksomhed med mere end 15 års erfaring i optimering af båndsave og processer med båndsave. Vi har bidraget til at øge produktionen hos en lang række savværker og høvlerier i Sverige, Norge og Storbritannien. Virksomhedens DNA er grundlagt på høj kvalitet, omhyggelighed og præcision Vores metoder er baseret på gennemtestet og afprøvet teknik. Det betyder, at vores kunder oplever færre og kortere driftsstop, længere driftstid på båndet, et finere slutprodukt og en bedre driftsøkonomi. Læs mere på www.luja.dk STILLINGEN Stillingen er med reference til virksomhedens administrerende direktør, og dit ansvar bliver at medvirke til at planlægge, styre og gennemføre serviceopgaver samt projekter. Du får ansvaret for koordinering og ledelse ved brug af eksterne leverandører hos kunden. Du vil indgå i et lille sammentømret team, hvor vi agerer som et professionelt pitstop team hos kunden, og først stopper, når produktionen kører igen. Vi lægger stor vægt på at være en pålidelig og troværdig samarbejdspartner med høj teknisk præcision og kvalitet. Ansvar opgaver: Planlægning af serviceopgaver og projekter i tæt samarbejdet med teamet i huset herunder plukning og pakning af komponenter og reservedele, samt organisering af ressourcer Du bliver den overordnede ansvarlig for gennemførelsen hos kunden Afrapportering fra kundebesøget herunder fejllog, identifikation af nødvendige indsatsområder nu og på sigt. Du er ansvarlig for at arbejdet gennemføres i henhold til gældende HSEQ Forventet antal rejsedage vil variere med kan forvente op til 150 dage om året på tidspunkter, hvor kunden kan lukke sin produktion ned til serviceopgaver og projekter. Når der ikke er rejseaktivitet, skal der påregnes tid til administrative opgaver, samt helt almindelige forefaldende opgaver i huset. KANDIDATEN Vi forventer, at du: har en faglig baggrund uddannelse i kombination med en praktisk tilgang til løsning af opgaver fra beslægtet job er teknisk stærk, især på det mekaniske, hvor præcision og omhyggelighed er en del at dit DNA bliver og løser opgaverne til de er løst, og kunden er tilfreds. er vant til selvstændigt at rejse ud og løse problemer opgaver for kunden har et godt overblik og kan tage beslutninger på et faktuelt grundlag, også i pressede situationer har en forretningsmæssig tilgang, og ser muligheder fremfor problemer er i stand til at samarbejde på alle niveauer hos kunden og med dit eget team, da du vil være i kontakt med en stor berøringsflade er nysgerrig på at tilegne dig ny viden på området har humor og humør, der smitter af på dine omgivelser gode sprogkundskaber på engelsk og dansk. Kendskab til de skandinaviske sprog vil være et plus. bopæl i fornuftig køreafstand fra virksomheden i Odense. bu har Kørekort B og truckkor GAGE OG BENEFITS Luja Sawtech A S tilbyder en spændende stilling i en virksomhed med store vækstmuligheder og med gode personlige udviklingsmuligheder. Til den rette kandidat tilbydes en god fast gage, rejsetillæg og pension, der modsvarer dine erfaringer og kompetencer. Der stilles firmabil til rådighed ved rejseaktivitet ANSØGNING Vedr. beskyttelse af persondata (GDPR) Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor på linket11jobnetdbabc224100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000http://confidencesearch.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/450190EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3546559ConfidenceSearch11Agerhatten 16A5250Odense SVDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent777617JobNet5004262500426210013-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbabc224https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbabc224https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbabc224&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dbabc224&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonServicetekniker1Dansk3Læse/ tale311928Servicetekniker28Industri362082916noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK