Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Servicetekniker til vores Pharma-Segment - ASSA ABLOY ENTRANCE SYSTEMS

Servicetekniker til vores Pharma-Segment

ASSA ABLOY Entrance Systems, Sjælland

ASSA ABLOY er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger. Med det hører et stort ansvar, og hos ASSA ABLOY er vi fokuseret på medarbejdertrivsel og arbejdsmiljø, ligesom at sikkerhed er i højsædet.

Hos ASSA ABLOY tror vi på, at en fælles indsats og et velfungerende teamwork, er kernen til en god arbejdsplads og sund forretning. Derfor forventer vi, at vores kommende kollega har gode samarbejdsevner. Der er meget selvstændigt arbejde, med stor kundekontakt og planlægning af din egen arbejdsdag, ligesom at der er stor afveksling i arbejdsopgaver, da sjældent to dage er ens.

Vi søger en servicetekniker der vil få ansvaret for en del af vores kunder i Pharma-Segmentet

Du vil blandt andet have ansvar for rådgivning af kunden, og det er et must, at du har forståelse for FTA-godkendte virksomheder idet produktionen skal håndteres efter gældende standarder og lovgivning. Du skal derfor også have forståelse for cleanrum og sterile omgivelser. Derudover skal du være teknisk velfunderet og arbejde meget strukturet og grundigt idet en del af jobbet er dokumentation af dit arbejde. Til dette tilbyder vi et særligt tilrettelagt forløb så du er klædt godt på.

Dine primære arbejdsopgaver;

  • Service og reparationer af docking- og portløsninger hos vores pharma-kunder i og omkring Nordsjælland.
  • Tilbud og udarbejdelse af optimale tekniske løsninger
  • Vedligeholdelse af relationer til vores servicekunder

Vi forventer, at du kan tilbyde;

  • En el- eller maskinteknisk baggrund
  • Erfaring med service og vedligeholdelse af teknisk udstyr, i pharma-segmentet
  • God kundeforståelse og omstillingsparathed
  • At du er selvkørende og har gode samarbejdsevner
  • Kendskab til IT, da fejlfinding, planlægning og rapportering af arbejdet foregår med tablet
  • En præsentabel fremtoning og er mødestabil
  • Gode danskkundskaber og engelsk på forståelsesniveau
  • Kørekort (B)

 

Vi kan tilbyde;

  • Et spændende job i en stor international koncern med nye udfordringer hver dag
  • Et selvstændigt job med afvekslende arbejdsfunktioner
  • En detaljeret opstartsplan, så vi sikrer, at du får en god oplæring i produkterne
  • Uddannelse og træning inden du kører ud til vores mange kunder på egen hånd
  • Gode kolleger i et inspirerende og uformelt miljø
  • God løn med pensionsordning og sundhedssikring
  • Firmabil på gule plader, med udkørsel fra privat adresse
  • Mobiltelefon og tablet

 

Ønskes der yderligere information om jobbet, kontakt HR Manager, Kim Jakobsen, på tlf. 60330905.

 

 


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.