Gem job

Shipping Assistant

IFF Grindsted

Kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk shipping team, hvor kvalitet, service og teamspirit er nøgleord? Er du proaktiv og forandringsvillig, så er jobbet som shipping assistent måske noget for dig. 


Du og dine 11 kolleger har ansvaret for booking af vores transporter, indenfor og udenfor EU. Vi tilbyder dig et afvekslende job, hvor du vil komme til at varetage mange forskellige opgaver i tæt samarbejde med afdelingen og med stor berøringsflade både internt og eksternt. Har du drive og engagement, så kan vi garantere dig et spændende og udfordrende job, der sætter de optimale rammer for din faglige og personlige udvikling. 

Bliv en del af et team i udvikling

Dine primære opgaver vil være: 

  • Ordrebehandling samt pick/pack instruktion til vores lager.
  • Booking af transporter til vores samarbejdspartnere (luft, sø, vej og tog).
  • Optimering af transporter med fokus på levering på korrekt dato.
  • Organisere og klargøre transportdokumenter.
  • Kontakt til vores kundeservice team i forhold til opfølgning og problemløsning. Herunder udregning af fragtpriser og indhentning af ekspres priser.
  • Vi er på jagt efter:

    Vi søger en god kollega med godt humør og en masse gå-på-mod. Det er vigtigt at du har en god holdånd, en sans for god service samt evnen til at skabe struktur og retning i en travl hverdag. 

    Derudover er det vigtigt, at:

  • Du er uddannet indenfor spedition / shipping branchen (gerne med 3-5 års erfaring). 
  • Du har erfaring med booking af transporter eller kontakt med speditører.
  • Du kommunikerer godt på dansk og engelsk (skriftligt samt mundtligt). 
  • Du har erfaring med MS Office og et generelt flair for IT, der betyder at du er hurtig til at lære nye systemer. 
  • Vi tilbyder dig

    Hos IFF har vi en rigtig god teamspirit og hjælper hinanden når der er brug for det. Vi bestræber os på at være en god arbejdsplads, der har fokus på din udvikling og trivsel.

    Vi tilbyder dig: 

  • Ansættelse i en stor og spændende virksomhed i udvikling.
  • Ansvar og udfordringer.
  • Et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og holdånd er i fokus 
  • En spændende hverdag med forskellige opgaver
  • Faglig og personlig udvikling. 
  • Yderligere oplysninger

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Lena Kristensen, Shipping Supervisor på tlf. 28350138. 

    Ønsket opstart: Snarest muligt, vi afholder løbende samtaler.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    ellerGem job

    Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Shipping Assistant

    IFF Grindsted

    Kunne du tænke dig at være en del af et dynamisk shipping team, hvor kvalitet, service og teamspirit er nøgleord? Er du proaktiv og forandringsvillig, så er jobbet som shipping assistent måske noget for dig. 


    Du og dine 11 kolleger har ansvaret for booking af vores transporter, indenfor og udenfor EU. Vi tilbyder dig et afvekslende job, hvor du vil komme til at varetage mange forskellige opgaver i tæt samarbejde med afdelingen og med stor berøringsflade både internt og eksternt. Har du drive og engagement, så kan vi garantere dig et spændende og udfordrende job, der sætter de optimale rammer for din faglige og personlige udvikling. 

    Bliv en del af et team i udvikling

    Dine primære opgaver vil være: 

  • Ordrebehandling samt pick/pack instruktion til vores lager.
  • Booking af transporter til vores samarbejdspartnere (luft, sø, vej og tog).
  • Optimering af transporter med fokus på levering på korrekt dato.
  • Organisere og klargøre transportdokumenter.
  • Kontakt til vores kundeservice team i forhold til opfølgning og problemløsning. Herunder udregning af fragtpriser og indhentning af ekspres priser.
  • Vi er på jagt efter:

    Vi søger en god kollega med godt humør og en masse gå-på-mod. Det er vigtigt at du har en god holdånd, en sans for god service samt evnen til at skabe struktur og retning i en travl hverdag. 

    Derudover er det vigtigt, at:

  • Du er uddannet indenfor spedition / shipping branchen (gerne med 3-5 års erfaring). 
  • Du har erfaring med booking af transporter eller kontakt med speditører.
  • Du kommunikerer godt på dansk og engelsk (skriftligt samt mundtligt). 
  • Du har erfaring med MS Office og et generelt flair for IT, der betyder at du er hurtig til at lære nye systemer. 
  • Vi tilbyder dig

    Hos IFF har vi en rigtig god teamspirit og hjælper hinanden når der er brug for det. Vi bestræber os på at være en god arbejdsplads, der har fokus på din udvikling og trivsel.

    Vi tilbyder dig: 

  • Ansættelse i en stor og spændende virksomhed i udvikling.
  • Ansvar og udfordringer.
  • Et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og holdånd er i fokus 
  • En spændende hverdag med forskellige opgaver
  • Faglig og personlig udvikling. 
  • Yderligere oplysninger

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller mangler yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Lena Kristensen, Shipping Supervisor på tlf. 28350138. 

    Ønsket opstart: Snarest muligt, vi afholder løbende samtaler.

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Gem

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.