Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sikkerhedsekspert indenfor IT til nationalt EU-projekt

Vil du arbejde med IT-sikkerhed? Har du interesse for anvendt IT-sikkerhed samt internationalt samarbejde og trives du med, at få ansvar fra dag ét? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Digitalisering og Support.
Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.

Du kan læse mere om os på www.star.dk.

Vær med til at sikre, at styrelsen er i front inden for informationssikkerhed og GDPR
Du bliver en del af kontoret for Digitalisering og Support, hvor vi har ansvaret for it-udvikling og it-drift samt løser traditionelle embedsmandsopgaver, herunder sager til departementet og beskæftigelsesministeren. Vi bidrager til at IT-understøtte reformudspil og EU-forordninger. Herudover har kontoret ansvaret for styrelsens it-sikkerhed samt implementeringen af databeskyttelsesforordningen. Mange af opgaverne løses i samarbejde med øvrige kontorer i Beskæftigelsesministeriet samt andre ministerier og organisationer.

Som vores nye kollega skal du i første omgang være en del af EESSI Sekretariatet, det nationale EESSI udviklingsprojekt og EESSI Driftssupport team. EESSI er et IT-system, som skal hjælpe sociale sikringsmyndigheder i hele EU med at udveksle oplysninger hurtigere og mere sikkert - i overensstemmelse med EU-reglerne om koordinering af den sociale sikring. Udviklings- og driftssupportteamet sidder til dagligt sammen i ”STAR City” i Lyngby.

Du får såvel nationale som internationale samarbejdspartnere, og der vil derfor være kommunikation om sikkerhed og anvendelse af sikkerhedspolitik på nationalt og internationalt niveau. Der samarbejdes med over 140 kompetente danske institutioner og disses brugere samt 55 tekniske knudepunkter i resten af Europa og deres Service- og Helpdesk, samt EU-kommissionen i rollen af systemleverandør.

Du kan læse mere om EESSI her.

Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • være det danske EESSI projekts medarbejder vedr. datasikkerhed, DPIA, håndtering af sikkerhedstrusler og håndtering af personfølsomme data i de dele af infrastrukturen, som projektet har ansvar for.
  • implementere EU Kommissionens procedurer vedr. kontrol og vedligeholdelse af sikkerhedskrav i forbindelse med EESSI samt tilpasning til anvendte danske metodikker.
  • varetage de danske forpligtigelser som sikkerhedskontaktorgan til resten af Europa
  • udmønte og håndhæve EESSI sikkerhedsdomæneorienterede politikker f.eks. adgangskontrolpolitik, Incident management politik, Business Continuity politik.
Opgaverne skal løses i tæt samarbejde med de danske institutioners sikkerhedsansvarlige, DPO, EU-EESSI projektets sikkerhedsansvarlige og projektets medarbejdere.

Du bliver desuden en aktiv deltager i STARs arbejde med it-sikkerhed og GDPR, og denne del vil på sigt fylde halvdelen af dine opgaver.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
  • har en teknisk akademisk eller IT juridisk baggrund
  • har erfaring med informationssikkerhed, sikkerhedsklassificeringer og IT kontrakter
  • har gode formidlingsevner, mundtligt som skriftligt på dansk og engelsk
  • er kompetent i krydsfeltet mellem jura og IT
  • kan arbejde selvstændigt og har gennemslagskraft
  • er struktureret
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. juli 2019.

Du bliver ansat efter relevant overenskomst i henhold til din baggrund og erfaring.

Arbejdet foregår både i STAR beliggende i Njalsgade 72A, 2300 Københavns S samt i ”STAR Citys” kontor i Lyngby, som er beliggende på Nørgaardsvej 32 - tæt ved S-tog stationen.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Gabel på tlf.nr. 7221 7583, hvis det angår EESSI projektet eller teamchef Camilla Springborg på tlf.nr. 7221 7545, hvis det drejer sig om GDPR.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Andras Kjartansson Thomasssen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5139.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest mandag den 20. maj 2019.

Vi forventer at afholde samtaler fredag d. 24. maj 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015083Phoenix-eea2bb3f12019-05-01T00:00:00Sikkerhedsekspert indenfor IT til nationalt EU-projektVil du arbejde med IT-sikkerhed? Har du interesse for anvendt IT-sikkerhed samt internationalt samarbejde og trives du med, at få ansvar fra dag ét? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Digitalisering og Support.
Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere.

Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker.

Du kan læse mere om os på www.star.dk.

Vær med til at sikre, at styrelsen er i front inden for informationssikkerhed og GDPR
Du bliver en del af kontoret for Digitalisering og Support, hvor vi har ansvaret for it-udvikling og it-drift samt løser traditionelle embedsmandsopgaver, herunder sager til departementet og beskæftigelsesministeren. Vi bidrager til at IT-understøtte reformudspil og EU-forordninger. Herudover har kontoret ansvaret for styrelsens it-sikkerhed samt implementeringen af databeskyttelsesforordningen. Mange af opgaverne løses i samarbejde med øvrige kontorer i Beskæftigelsesministeriet samt andre ministerier og organisationer.

Som vores nye kollega skal du i første omgang være en del af EESSI Sekretariatet, det nationale EESSI udviklingsprojekt og EESSI Driftssupport team. EESSI er et IT-system, som skal hjælpe sociale sikringsmyndigheder i hele EU med at udveksle oplysninger hurtigere og mere sikkert - i overensstemmelse med EU-reglerne om koordinering af den sociale sikring. Udviklings- og driftssupportteamet sidder til dagligt sammen i ”STAR City” i Lyngby.

Du får såvel nationale som internationale samarbejdspartnere, og der vil derfor være kommunikation om sikkerhed og anvendelse af sikkerhedspolitik på nationalt og internationalt niveau. Der samarbejdes med over 140 kompetente danske institutioner og disses brugere samt 55 tekniske knudepunkter i resten af Europa og deres Service- og Helpdesk, samt EU-kommissionen i rollen af systemleverandør.

Du kan læse mere om EESSI her.

Dine opgaver bliver blandt andet at:
  • være det danske EESSI projekts medarbejder vedr. datasikkerhed, DPIA, håndtering af sikkerhedstrusler og håndtering af personfølsomme data i de dele af infrastrukturen, som projektet har ansvar for.
  • implementere EU Kommissionens procedurer vedr. kontrol og vedligeholdelse af sikkerhedskrav i forbindelse med EESSI samt tilpasning til anvendte danske metodikker.
  • varetage de danske forpligtigelser som sikkerhedskontaktorgan til resten af Europa
  • udmønte og håndhæve EESSI sikkerhedsdomæneorienterede politikker f.eks. adgangskontrolpolitik, Incident management politik, Business Continuity politik.
Opgaverne skal løses i tæt samarbejde med de danske institutioners sikkerhedsansvarlige, DPO, EU-EESSI projektets sikkerhedsansvarlige og projektets medarbejdere.

Du bliver desuden en aktiv deltager i STARs arbejde med it-sikkerhed og GDPR, og denne del vil på sigt fylde halvdelen af dine opgaver.

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:
  • har en teknisk akademisk eller IT juridisk baggrund
  • har erfaring med informationssikkerhed, sikkerhedsklassificeringer og IT kontrakter
  • har gode formidlingsevner, mundtligt som skriftligt på dansk og engelsk
  • er kompetent i krydsfeltet mellem jura og IT
  • kan arbejde selvstændigt og har gennemslagskraft
  • er struktureret
Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. juli 2019.

Du bliver ansat efter relevant overenskomst i henhold til din baggrund og erfaring.

Arbejdet foregår både i STAR beliggende i Njalsgade 72A, 2300 Københavns S samt i ”STAR Citys” kontor i Lyngby, som er beliggende på Nørgaardsvej 32 - tæt ved S-tog stationen.

Spørgsmål og ansøgning
Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Gabel på tlf.nr. 7221 7583, hvis det angår EESSI projektet eller teamchef Camilla Springborg på tlf.nr. 7221 7545, hvis det drejer sig om GDPR.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Andras Kjartansson Thomasssen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5139.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest mandag den 20. maj 2019.

Vi forventer at afholde samtaler fredag d. 24. maj 2019.

2019-05-21T00:50:37.827 Vil du arbejde med IT-sikkerhed? Har du interesse for anvendt IT-sikkerhed samt internationalt samarbejde og trives du med, at få ansvar fra dag ét? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Digitalisering og Support. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dialog med vores mange samarbejdspartnere. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder og evidensbaseret viden, der på en gang skal forankre og inspirere de politiske beslutninger og omsætningen af dem til administrerbar dagligdag med betydning for millioner af mennesker. Du kan læse mere om os på www.star.dk. Vær med til at sikre, at styrelsen er i front inden for informationssikkerhed og GDPR Du bliver en del af kontoret for Digitalisering og Support, hvor vi har ansvaret for it-udvikling og it-drift samt løser traditionelle embedsmandsopgaver, herunder sager til departementet og beskæftigelsesministeren. Vi bidrager til at IT-understøtte reformudspil og EU-forordninger. Herudover har kontoret ansvaret for styrelsens it-sikkerhed samt implementeringen af databeskyttelsesforordningen. Mange af opgaverne løses i samarbejde med øvrige kontorer i Beskæftigelsesministeriet samt andre ministerier og organisationer. Som vores nye kollega skal du i første omgang være en del af EESSI Sekretariatet, det nationale EESSI udviklingsprojekt og EESSI Driftssupport team. EESSI er et IT-system, som skal hjælpe sociale sikringsmyndigheder i hele EU med at udveksle oplysninger hurtigere og mere sikkert - i overensstemmelse med EU-reglerne om koordinering af den sociale sikring. Udviklings- og driftssupportteamet sidder til dagligt sammen i STAR City i Lyngby. Du får såvel nationale som internationale samarbejdspartnere, og der vil derfor være kommunikation om sikkerhed og anvendelse af sikkerhedspolitik på nationalt og internationalt niveau. Der samarbejdes med over 140 kompetente danske institutioner og disses brugere samt 55 tekniske knudepunkter i resten af Europa og deres Service- og Helpdesk, samt EU-kommissionen i rollen af systemleverandør. Du kan læse mere om EESSI her. Dine opgaver bliver blandt andet at: være det danske EESSI projekts medarbejder vedr. datasikkerhed, DPIA, håndtering af sikkerhedstrusler og håndtering af personfølsomme data i de dele af infrastrukturen, som projektet har ansvar for. implementere EU Kommissionens procedurer vedr. kontrol og vedligeholdelse af sikkerhedskrav i forbindelse med EESSI samt tilpasning til anvendte danske metodikker. varetage de danske forpligtigelser som sikkerhedskontaktorgan til resten af Europa udmønte og håndhæve EESSI sikkerhedsdomæneorienterede politikker f.eks. adgangskontrolpolitik, Incident management politik, Business Continuity politik. Opgaverne skal løses i tæt samarbejde med de danske institutioners sikkerhedsansvarlige, DPO, EU-EESSI projektets sikkerhedsansvarlige og projektets medarbejdere. Du bliver desuden en aktiv deltager i STARs arbejde med it-sikkerhed og GDPR, og denne del vil på sigt fylde halvdelen af dine opgaver. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: har en teknisk akademisk eller IT juridisk baggrund har erfaring med informationssikkerhed, sikkerhedsklassificeringer og IT kontrakter har gode formidlingsevner, mundtligt som skriftligt på dansk og engelsk er kompetent i krydsfeltet mellem jura og IT kan arbejde selvstændigt og har gennemslagskraft er struktureret Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. juli 2019. Du bliver ansat efter relevant overenskomst i henhold til din baggrund og erfaring. Arbejdet foregår både i STAR beliggende i Njalsgade 72A, 2300 Københavns S samt i STAR Citys kontor i Lyngby, som er beliggende på Nørgaardsvej 32 - tæt ved S-tog stationen. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Henrik Gabel på tlf.nr. 7221 7583, hvis det angår EESSI projektet eller teamchef Camilla Springborg på tlf.nr. 7221 7545, hvis det drejer sig om GDPR. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Andras Kjartansson Thomasssen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5139. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest mandag den 20. maj 2019. Vi forventer at afholde samtaler fredag d. 24. maj 2019.11jobneteea2bb3f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122414&DepartmentId=6065&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3517714Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering11Njalsgade 72 A2300København S72217545DKDanmark0
cap@star.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752507JobNet4981782498178210001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea2bb3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea2bb3fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea2bb3f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eea2bb3f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/10.jpgSikkerhedsekspert indenfor IT til nationalt EU-projekt12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361637613Camillacap@star.dkDKDanmarkDKDanmark330074239Tekniske Testere søges til København & omegn JOB ID: 1210Robot Work Supply søger i øjeblikket efter dygtige Tekniske Tester. Du har en solid erfaring med test og kvalitetssikring fra krævende projekter af flere størrelser, og du er typen der gør en forskel i et projekt, derudover agerer du åbent og professionelt i det team, som du er en del af. Du er udadvendt, og kan godt lide at have kundekontakt. Du får hurtigt et overblik over projektet, og kan derfor komme med forslag og anbefalinger til vore kunder. Du har en god situationsfornemmelse og formidler dine meninger samt input konstruktivt. Du kan se dig selv træde ind i rollen som professionel sparringspartner med vores kunder, og du har måske allerede erfaringer som konsulent. Din positive tilgang og din handlekraft gør, at du opleves som proaktiv og professionel, hvilket betyder at vore kunder står stærkt med dig på holdet. Om Jobbet: Estimere og planlægge eget testarbejde Reviewe testgrundlaget Give input til testplaner, statusrapporter og testrapporter Udarbejde testdesign, testcases, testdata og testprocedurer testscripts Test eksekvering kun automatisk Foretage gentest og regressionstest Registrere og håndtere hændelser defects Følge op på status og rest-estimere og forudsige færdiggørelsen af eget arbejde Rapportere status, risici og afvigelser for eget arbejde til Test Koordinator Test Manager Service Manager Opsamle metrikker for eget arbejde Risikoanalysere eget arbejdsområde og bidrage til synliggørelse af projektets risici Anvende kundens værktøjer til arbejdsopgaverne Give input til erfaringsopsamling Om dig: Minimum 5 års erfaring i rollen som teknisk tester Indsigt i struktureret test, testprocessen og testdesignteknikker Erfaring med testmetoder, teknikker og design af testcases Erfaring med et eller flere testværktøjer Selenium WebDriver, Cucumber, TestComplete, SoapUI, HP UFT, SQL, Python, C , Java Taler dansk Løn fastsættes efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling, og der søges Tekniske Testere til København og omegn. Det er en forudsætning at du minimum har 5 års erfaring og taler dansk, svensk eller norsk. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID: 1210

Work Supply søger i øjeblikket efter dygtige Tekniske Tester.

Du har en solid erfaring med test og kvalitetssikring fra krævende projekter af flere størrelser, og du er typen der gør en forskel i et projekt, derudover agerer du åbent og professionelt i det team, som du er en del af.

Du er udadvendt, og kan godt lide at have kundekontakt. Du får hurtigt et overblik over projektet, og kan derfor komme med forslag og anbefalinger til vore kunder. Du har en god situationsfornemmelse og formidler dine meninger samt input konstruktivt.

Du kan se dig selv træde ind i rollen som professionel sparringspartner med vores kunder, og du har måske allerede erfaringer som konsulent.

Din positive tilgang og din handlekraft gør, at du opleves som proaktiv og professionel, hvilket betyder at vore kunder står stærkt med dig på holdet.

Om Jobbet:
• Estimere og planlægge eget testarbejde
• Reviewe testgrundlaget
• Give input til testplaner, statusrapporter og testrapporter
• Udarbejde testdesign, testcases, testdata og testprocedurer/testscripts
• Test eksekvering kun automatisk
• Foretage gentest og regressionstest
• Registrere og håndtere hændelser/defects
• Følge op på status og rest-estimere og forudsige færdiggørelsen af eget arbejde
• Rapportere status, risici og afvigelser for eget arbejde til Test Koordinator/Test Manager/Service Manager
• Opsamle metrikker for eget arbejde
• Risikoanalysere eget arbejdsområde og bidrage til synliggørelse af projektets risici
• Anvende kundens værktøjer til arbejdsopgaverne
• Give input til erfaringsopsamling


Om dig:
• Minimum 5 års erfaring i rollen som teknisk tester
• Indsigt i struktureret test, testprocessen og testdesignteknikker
• Erfaring med testmetoder, teknikker og design af testcases
• Erfaring med et eller flere testværktøjer Selenium/WebDriver, Cucumber, TestComplete,      SoapUI, HP UFT, SQL, Python, C#, Java
• Taler dansk 

Løn fastsættes efter kvalifikationer.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og der søges Tekniske Testere til København og omegn.

Det er en forudsætning at du minimum har 5 års erfaring og taler dansk, svensk eller norsk.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk      JOB ID: 1210

Work Supply IVSKøbenhavn V2019-08-16T00:00:002019-10-11T00:00:00
330063398Sales Engineer / Solutions ConsultantRobot We are seeking a tech savvy Solutions Consultant for our Copenhagen Sales team. In this role you will be driving the successful adoption of GANs solution by supporting consultative solution style selling, delivering targeted solution demos and hands-on proof of concepts with enterprise opportunities. Your knowledge and understanding of our products must be matched by your ability to connect the business value with our technical buyers - you are solving a problem, not selling a product. Overall, you will be a key partner and force multiplier helping to exceed revenue targets for your team. What you ll do Deliver solution-oriented technical presentations and product demos Own and manage all customer RFI, RFP and Security processes in the EMEA market Manage Proof of Concept evaluations with enterprise opportunities Answer technical questions and provide consultative security technical expertise to clients and prospects Be the front line, customer facing eyes ears for the PM and Engineering teams Contribute new feature requests and be a conduit for prospect feedback Consistently contribute knowledge and skills to the Sales team Identify sales process improvements to make our successes consistent and repeatable What we re looking for Experience as sales engineer or solution consultant or similar role Experience and ability to interpret complex technical requirements as well as address technical questions General understanding of web technology and how software works Proficient with CMS systems and a variety of sales tools Experience with databases and restful API integrations Good project and process management skills - experience with RFP RFI processes is a big plus Experience with GRC Software SaaS is a plus Experience interacting with c-level customers Excellent communication skills and customer-focus Bachelor degree

We are seeking a tech savvy Solutions Consultant for our Copenhagen Sales team. In this role you will be driving the successful adoption of GANs solution by supporting consultative/solution style selling, delivering targeted solution demos and hands-on proof of concepts with enterprise opportunities.

Your knowledge and understanding of our products must be matched by your ability to connect the business value with our technical buyers - you are solving a problem, not selling a product. Overall, you will be a key partner and force multiplier helping to exceed revenue targets for your team.

What you'll do

  • Deliver solution-oriented technical presentations and product demos
  • Own and manage all customer RFI, RFP and Security processes in the EMEA market
  • Manage "Proof of Concept" evaluations with enterprise opportunities
  • Answer technical questions and provide consultative security & technical expertise to clients and prospects
  • Be the front line, customer facing eyes & ears for the PM and Engineering teams
  • Contribute new feature requests and be a conduit for prospect feedback
  • Consistently contribute knowledge and skills to the Sales team
  • Identify sales process improvements to make our successes consistent and repeatable

 

What we're looking for

  • Experience as sales engineer or solution consultant or similar role
  • Experience and ability to interpret complex technical requirements as well as address technical questions
  • General understanding of web technology and how software works
  • Proficient with CMS systems and a variety of sales tools
  • Experience with databases and restful API integrations
  • Good project and process management skills - experience with RFP/RFI processes is a big plus
  • Experience with GRC Software / SaaS is a plus
  • Experience interacting with c-level customers
  • Excellent communication skills and customer-focus
  • Bachelor degree 
GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApSKøbenhavn K2019-07-24T00:00:002019-09-20T00:00:00
330083519IT stærk forretningsanalytiker til Forsvarets EfterretningstjenesteRobot Er du nysgerrig af natur og god til relationer og netværksopbygning, og interesserer du dig for sammenspillet mellem forretningsudvikling og teknologi? Så har FE s Udviklingsafdeling en spændende udfordring til dig, som forretningsanalytiker i sektionen Viden & IT. Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Viden & IT arbejder på tværs af hele FE og har ansvaret for at udarbejde analyser af organisationen, og anvendelsen af eksisterende og nye teknologier, for at vurdere den forretningsmæssige værdi og understøtte beslutningstagerne. Vi anvender vores overblik til at understøtte en løbende udvikling af forretningen, herunder innovative tiltag, og til at rådgive og sparre med FE s ledelse om udviklingsbehov, trends og uudnyttede muligheder. Vi er en sektion med særdeles forskelligartede kompetencer, men vi arbejder ofte tæt sammen og kulturen er præget af en uformel omgangstone, godt humør, og en kreativ og fleksibel hverdag med plads til både arbejde og fritid. Vores opgaver er af vidt forskellig karakter, hvilket giver mange spændende udfordringer og et højt fagligt niveau. I hverdagen har vi en stor berøringsflade både internt og eksternt og vi prioriterer en del tid på at tilegne os ny viden og følge med i udviklingen på forskellige relevante områder. Du og din baggrund er vigtig Vi forestiller os, at du har en kandidatgrad og mindst 4 års erfaring, samt kendskab til eller har arbejdet med: • Behovsanalyser og problemafklaringer mellem forretning og IT • Gennemførsel af proof of concepts i samarbejde med leverandører • Kortlægning og rådgivning om enterprise- og forretningsarkitektur, gerne erfaring med Archimate • Proceskortlægning og optimering, gerne erfaring med BPMN • Design Thinking • Agile rammeværker. Som person er du idérig og kan balancere tålmodighed med evnen til at opnå en reel fremdrift i opgaveløsningen. Du jonglerer selvstændigt flere komplekse opgaver af gangen og er villig til at være nysgerrig på de fagområder som arbejdet kræver. Det falder dig naturligt at omsætte din viden til klare, strukturerede analyser, og du er en stærk formidler både skriftligt, mundtligt og visuelt. Din nye arbejdsplads Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 25. september. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 40 41 og stiler mod en ansættelse fra 1 .december. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på http: fe-ddis.dk , hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Er du nysgerrig af natur og god til relationer og netværksopbygning, og interesserer du dig for sammenspillet mellem forretningsudvikling og teknologi? Så har FE’s Udviklingsafdeling en spændende udfordring til dig, som forretningsanalytiker i sektionen Viden & IT.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Viden & IT arbejder på tværs af hele FE og har ansvaret for at udarbejde analyser af organisationen, og anvendelsen af eksisterende og nye teknologier, for at vurdere den forretningsmæssige værdi og understøtte beslutningstagerne. Vi anvender vores overblik til at understøtte en løbende udvikling af forretningen, herunder innovative tiltag, og til at rådgive og sparre med FE’s ledelse om udviklingsbehov, trends og uudnyttede muligheder.

Vi er en sektion med særdeles forskelligartede kompetencer, men vi arbejder ofte tæt sammen og kulturen er præget af en uformel omgangstone, godt humør, og en kreativ og fleksibel hverdag med plads til både arbejde og fritid. Vores opgaver er af vidt forskellig karakter, hvilket giver mange spændende udfordringer og et højt fagligt niveau. I hverdagen har vi en stor berøringsflade både internt og eksternt og vi prioriterer en del tid på at tilegne os ny viden og følge med i udviklingen på forskellige relevante områder.

Du og din baggrund er vigtig
Vi forestiller os, at du har en kandidatgrad og mindst 4 års erfaring, samt kendskab til eller har arbejdet med:
• Behovsanalyser og problemafklaringer mellem forretning og IT
• Gennemførsel af proof of concepts i samarbejde med leverandører
• Kortlægning og rådgivning om enterprise- og forretningsarkitektur, gerne erfaring med Archimate
• Proceskortlægning og –optimering, gerne erfaring med BPMN
• Design Thinking
• Agile rammeværker.

Som person er du idérig og kan balancere tålmodighed med evnen til at opnå en reel fremdrift i opgaveløsningen. Du jonglerer selvstændigt flere komplekse opgaver af gangen og er villig til at være nysgerrig på de fagområder som arbejdet kræver. Det falder dig naturligt at omsætte din viden til klare, strukturerede analyser, og du er en stærk formidler både skriftligt, mundtligt og visuelt.

Din nye arbejdsplads
Forsvarets Efterretningstjeneste (FE) arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation, afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund. Derudover har du mulighed for at forhandle løntillæg efter kvalifikationer. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause. Til stillingen hører en pensionsordning, som FE betaler.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er et krav, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Som i resten af forsvaret har du pligt til kortvarig udsendelse til udlandet.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning og CV via stillingsopslaget, senest den 25. september.
Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted uge 40/41 og stiler mod en ansættelse fra 1 .december. Vi opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på http://fe-ddis.dk/, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-09-03T00:00:002019-09-25T00:00:00
330081636IT Service Level ManagerRobot Har du mod på at være med til at sikre drift og vedligehold af Banedanmarks administrative IT-systemer? I stillingen som IT Service Level Manager får du et spændende job i et miljø med engagerede medarbejdere, høj faglighed og fornøjelsen af at arbejde i et team af dedikerede medarbejdere. Du får mulighed for at bringe din faglighed i spil med input, som får en reel indvirkning på vores it-infrastruktur. IT består i alt af 50 medarbejdere og har ansvaret for drift, support og vedligehold af Banedanmarks administrative it-systemer. Vi rådgiver Banedanmarks forretningsområder om udvikling og brug af informationsteknologi til bl.a. effektivisering og understøttelse af forretningsprocesser. Vi har således et bredt ansvarsområde lige fra udvikling af IT-løsninger til drift af administrative systemer samt applikationsvedligehold for en række af Banedanmarks forretningskritiske og administrative IT-systemer. Herudover har vi også ansvaret for IT- og informationssikkerheden i Banedanmark. I IT Drift er vi 18 medarbejdere, hvoraf de fleste af os har mange års erfaring med IT indenfor forskellige funktioner. Vi bruger hinanden som sparringspartnere, og vi prioriterer tid til løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi er fagligt engagerede, og vi løser vores opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og med plads til at involvere os i hinanden. Du har stor erfaring med it-drift og Service Management Jobbet indebærer, at du får ansvaret for at udvikle, implementere og vedligeholde ITIL baserede Service Management processer og værktøjer. Værktøjer som både skal anvendes af vores interne samarbejdspartnere og eksterne leverandører. Det vil også være dig som sikrer opfølgning på drift leverancer fra underleverandør. Du bliver bindeled mellem IT, vores forretning og vores leverandører og sikrer stabil drift af Banedanmarks it-infrastruktur. Vi arbejder med en bred vifte af teknologier, herunder Microsoft, SAP og Oracle. Nye udfordringer indenfor Service Level Management og drift Du har en akademisk baggrund, gerne som civilingeniør, teknikumingeniør, cand. it eller lignende. Du har erfaring med it-drift og Service Management (ITIL certificeret) i et integreret operationsmiljø fra en tilsvarende stilling, enten i en større offentlig- eller privat virksomhed. Det er en fordel, hvis du har kendskab til ServiceNow. Du får meget kontakt med kunder og kolleger, hvorfor sparring omkring komplekse organisatoriske og forretningsmæssige problemstillinger falder dig naturligt, og du har nemt ved at kommunikere it-faglige problemstillinger på en forståelig måde. Du er vedholdende og beslutsom, har god stresskontrol og gode kommunikationsfærdigheder, du er selvmotiverende med høj personlig integritet. Og så er du udpræget team player. Løn Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Michael Knudsen. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Har du mod på at være med til at sikre drift og vedligehold af Banedanmarks administrative IT-systemer?

I stillingen som IT Service Level Manager får du et spændende job i et miljø med engagerede medarbejdere, høj faglighed og fornøjelsen af at arbejde i et team af dedikerede medarbejdere. Du får mulighed for at bringe din faglighed i spil med input, som får en reel indvirkning på vores it-infrastruktur.

IT består i alt af 50 medarbejdere og har ansvaret for drift, support og vedligehold af Banedanmarks administrative it-systemer. Vi rådgiver Banedanmarks forretningsområder om udvikling og brug af informationsteknologi til bl.a. effektivisering og understøttelse af forretningsprocesser. Vi har således et bredt ansvarsområde lige fra udvikling af IT-løsninger til drift af administrative systemer samt applikationsvedligehold for en række af Banedanmarks forretningskritiske og administrative IT-systemer. Herudover har vi også ansvaret for IT- og informationssikkerheden i Banedanmark.

I IT Drift er vi 18 medarbejdere, hvoraf de fleste af os har mange års erfaring med IT indenfor forskellige funktioner. Vi bruger hinanden som sparringspartnere, og vi prioriterer tid til løbende udvikling af teamets kompetencer og ydelser. Vi er fagligt engagerede, og vi løser vores opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og med plads til at involvere os i hinanden.

Du har stor erfaring med it-drift og Service Management
Jobbet indebærer, at du får ansvaret for at udvikle, implementere og vedligeholde ITIL baserede Service Management processer og værktøjer. Værktøjer som både skal anvendes af vores interne samarbejdspartnere og eksterne leverandører. Det vil også være dig som sikrer opfølgning på drift leverancer fra underleverandør.

Du bliver bindeled mellem IT, vores forretning og vores leverandører og sikrer stabil drift af Banedanmarks it-infrastruktur.

Vi arbejder med en bred vifte af teknologier, herunder Microsoft, SAP og Oracle.

Nye udfordringer indenfor Service Level Management og drift
Du har en akademisk baggrund, gerne som civilingeniør, teknikumingeniør, cand. it eller lignende. Du har erfaring med it-drift og Service Management (ITIL certificeret) i et integreret operationsmiljø fra en tilsvarende stilling, enten i en større offentlig- eller privat virksomhed. Det er en fordel, hvis du har kendskab til ServiceNow.

Du får meget kontakt med kunder og kolleger, hvorfor sparring omkring komplekse organisatoriske og forretningsmæssige problemstillinger falder dig naturligt, og du har nemt ved at kommunikere it-faglige problemstillinger på en forståelig måde. Du er vedholdende og beslutsom, har god stresskontrol og gode kommunikationsfærdigheder, du er selvmotiverende med høj personlig integritet. Og så er du udpræget team player.


Løn
Du ansættes i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Michael Knudsen. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-30T00:00:002019-09-22T00:00:00
330079270IT medarbejder søges til NovartisRobot Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så kan det være, at denne stilling er den rette for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, som har ambitioner om at udvikle sine kompetencer inden for det tekniske og opbygge relevant erfaring. Søg allerede i dag! Om stillingen På vegne af vores kunde Novartis leder Academic Work efter en IT medarbejder til at indgå i et team på tre, der hver dag arbejder med at få det tekniske til at fungere problemfrit for virksomhedens ansatte. Stillingen er en teknisk stilling, hvor du primært vil beskæftige dig med IT-support mod virksomhedens danske kollegaer. Der er i første omgang tale om en tidsbegrænset stilling, der forløber til slutningen af året. Givet et godt samarbejde og at behovet er der, er mulighed for forlængelse. Denne rekrutteringsproces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work. Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved Novartis. Arbejdsopgaver I denne stilling søger vi en person til at blive en del af teamet, og til at supportere kollegaer i Windows 10 og 7. Derudover kommer du til at supportere brugerne, når der opstår problemer med Office-pakken, blandt andet ved problemer med telefoner (primært iPhones) og iPads. Herudover vil du også komme til at varetage administrative opgaver forbundet med virksomhedens computere, hvor du blandt andet skal registrere og stå for administrationen af disse. Hertil skal du være med til at forberede og opsætte nye computere. Arbejdsopgaverne inkluderer Support i Windows 10 og 7 Support over mail og telefon, primært level 2 spørgsmål Generel IT-support Til denne stilling søger vi dig, der muligvis er i starten af din karriere, og som ønsker at opnå relevant erfaring fra en spændende international virksomhed. For at lykkedes i stillingen kræver det, at du har et solidt kendskab til Windows og Office-pakken, men du behøver ikke være ekspert. Vi søger en person, som motiveres af arbejdsopgaverne, kan lide at have indflydelse og som selv formår at strukturere sin arbejdsdag. Vi søger dig, som Har en IT uddannelse, evt. IT supporter Har 1-5 års erfaring med IT Har kendskab til Windows og Office-pakken Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt Som person er du udadvendt og god til at tale med- og lytte til andre mennesker, og hjælpe dem med deres tekniske problemer. Du tilbyder din hjælp, hvor der er brug for det, og tager selv initiativ til at færdiggøre eller viderefører arbejdsopgaver. ANDEN INFORMATION START: Hurtigst muligt OMFANG: Fuldtid LØN: Timeløn STED: Ørestad Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden Academicwork.dk. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inklud r gerne opslagstitel i emnefeltet, eller inklud r link til opslaget i mailen. Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes. OM NOVARTIS Novartis arbejder med udvikling og markedsføring af lægemidler. De arbejder med lægemidler, der kan forebygge og helbrede sygdomme, lindre lidelser og forbedre menneskers livskvalitet. Novartis arbejder konstant med at finde løsninger på helbreds- og sundhedsmæssige udfordringer. De arbejder for at forbedre menneskers sundhed verden over. Novartis holder til i flotte lokaler tæt på Ørestad Metrostation. Du kan læse mere om Novartis her: https: www.novartis.dk om-novartis

Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så kan det være, at denne stilling er den rette for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, som har ambitioner om at udvikle sine kompetencer inden for det tekniske og opbygge relevant erfaring. Søg allerede i dag!

Om stillingen

På vegne af vores kunde Novartis leder Academic Work efter en IT medarbejder til at indgå i et team på tre, der hver dag arbejder med at få det tekniske til at fungere problemfrit for virksomhedens ansatte. Stillingen er en teknisk stilling, hvor du primært vil beskæftige dig med IT-support mod virksomhedens danske kollegaer.

Der er i første omgang tale om en tidsbegrænset stilling, der forløber til slutningen af året. Givet et godt samarbejde og at behovet er der, er mulighed for forlængelse.

Denne rekrutteringsproces foretages af Academic. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Denne stilling er en bemanding. Du vil derfor blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent ved Novartis.

Arbejdsopgaver

I denne stilling søger vi en person til at blive en del af teamet, og til at supportere kollegaer i Windows 10 og 7. Derudover kommer du til at supportere brugerne, når der opstår problemer med Office-pakken, blandt andet ved problemer med telefoner (primært iPhones) og iPads. Herudover vil du også komme til at varetage administrative opgaver forbundet med virksomhedens computere, hvor du blandt andet skal registrere og stå for administrationen af disse. Hertil skal du være med til at forberede og opsætte nye computere.

Arbejdsopgaverne inkluderer

  • Support i Windows 10 og 7

  • Support over mail og telefon, primært level 2 spørgsmål

  • Generel IT-support

Til denne stilling søger vi dig, der muligvis er i starten af din karriere, og som ønsker at opnå relevant erfaring fra en spændende international virksomhed. For at lykkedes i stillingen kræver det, at du har et solidt kendskab til Windows og Office-pakken, men du behøver ikke være ekspert. Vi søger en person, som motiveres af arbejdsopgaverne, kan lide at have indflydelse og som selv formår at strukturere sin arbejdsdag.

Vi søger dig, som

  • Har en IT uddannelse, evt. IT supporter
  • Har 1-5 års erfaring med IT
  • Har kendskab til Windows og Office-pakken
  • Er flydende i dansk og engelsk, skriftligt og mundtligt

Som person er du udadvendt og god til at tale med- og lytte til andre mennesker, og hjælpe dem med deres tekniske problemer. Du tilbyder din hjælp, hvor der er brug for det, og tager selv initiativ til at færdiggøre eller viderefører arbejdsopgaver.

 

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt

  • OMFANG: Fuldtid

  • LØN: Timeløn

  • STED: Ørestad

Vi modtager kun ansøgninger via hjemmesiden Academicwork.dk. Har du spørgsmål kan disse henvendes til info@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Vi kalder løbende ind til samtale, så send din ansøgning allerede i dag. Vi gør opmærksomme på, at opslag kan fjernes før eventuel ansøgningsfrist i det tilfælde, at stillingen besættes.

 

OM NOVARTIS

Novartis arbejder med udvikling og markedsføring af lægemidler. De arbejder med lægemidler, der kan forebygge og helbrede sygdomme, lindre lidelser og forbedre menneskers livskvalitet. Novartis arbejder konstant med at finde løsninger på helbreds- og sundhedsmæssige udfordringer. De arbejder for at forbedre menneskers sundhed verden over. Novartis holder til i flotte lokaler tæt på Ørestad Metrostation.

Du kan læse mere om Novartis her: https://www.novartis.dk/om-novartis

 

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2019-08-27T00:00:002019-10-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniske Testere søges til København & omegn JOB ID: 1210

Work Supply IVS

København V
Work Supply søger i øjeblikket efter dygtige Tekniske Tester. Du har en solid erfaring med test og kvalitetssikring fra krævende projekter af flere størrelser, og du er typen der gør en forskel i et projekt, derudover agerer du åbent og professionel...
Indrykket:16. august 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019

Sales Engineer / Solutions Consultant

GAN INTEGRITY SOLUTIONS ApS

København K
We are seeking a tech savvy Solutions Consultant for our Copenhagen Sales team. In this role you will be driving the successful adoption of GANs solution by supporting consultative solution style selling, delivering targeted solution demos and hands...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:20. september 2019

IT stærk forretningsanalytiker til Forsvarets Efterretningstjeneste

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Er du nysgerrig af natur og god til relationer og netværksopbygning, og interesserer du dig for sammenspillet mellem forretningsudvikling og teknologi? Så har FE s Udviklingsafdeling en spændende udfordring til dig, som forretningsanalytiker i sekti...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

IT Service Level Manager

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Har du mod på at være med til at sikre drift og vedligehold af Banedanmarks administrative IT-systemer? I stillingen som IT Service Level Manager får du et spændende job i et miljø med engagerede medarbejdere, høj faglighed og fornøjelsen af at arbe...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

IT medarbejder søges til Novartis

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Er du i starten af din karriere, og søger du en stilling som kan åbne for muligheder i en spændende international virksomhed? Så kan det være, at denne stilling er den rette for dig! Vi søger en profil med en teknisk kunnen, som har ambitioner om at...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019