Sikkerhedsrådgiver til Digitalisering og it

Vi insisterer på høj datasikkerhed i Jammerbugt Kommune – vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med datasikkerhed? Så har vi en spændende stilling som sikkerhedsrådgiver, der giver dig muligheden.

Jammerbugt kommune har længe arbejdet intensivt og målrettet med at opfylde de krav, der kom med EU’s databeskyttelsesforordning. Sikkerhedsopgaven står derfor ved en skillevej, hvor vi både skal videreføre den nuværende indsats, og udvikle opgaveløsningen, så vi i højere grad får integreret datasikkerhed som en naturlig og ”selvfølgelig” del af arbejdet med vores digitale løsninger.

Dine kompetencer
Vi er på udkig efter en dygtig formidler, der brænder for at give arbejdet med datasikkerhed et menneskeligt ansigt. Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik over datasikkerhedsopgaven, men det er mindst lige så afgørende, at de lovbestemte sikkerhedsforpligtelser formidles og omsættes til rutiner eller opgaver, som lederne finder det enkelt og meningsfuldt at arbejde med som et led i at passe godt på borgernes data.

Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, selvsikkert insisterende og overholde tidsfrister, så kommunens samlede sikkerhedsforpligtelser varetages, herunder bl.a. de faste tilbagemeldinger til kommunens eksterne databeskyttelsesrådgiver. Som ny kollega får du til opgave både at skabe de dialogbaserede samarbejdsrelationer og de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt!

Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da datasikkerhed er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.
For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:

  • Kan oversætte og formidle reglerne på området, så datasikkerhed bliver let at arbejde med
  • Kan udarbejde sikkerhedsprocedurer, foretage risikovurderinger og udarbejde dokumentation inden for datasikkerhedsområdet
  • Kan lave informationsopgaver – fx awareness-kampagner
  • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningen
  • Er imødekommende og serviceorienteret – på alle niveauer i samarbejdet med brugerne
  • Har stærke formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Har en relevant uddannelse – gerne akademisk og fx som jurist.

Vi tilbyder
Et udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti:
  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En stor samarbejdsflade i kommunen som helhed
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.

I afdelingen lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.

Yderligere oplysninger

Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal en del rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse den 1. december 2019.

Vi forventer at gennemføre samtaler den 28. oktober 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. oktober 2019.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330093447Phoenix-4760601412019-09-20T00:00:00Sikkerhedsrådgiver til Digitalisering og itVi insisterer på høj datasikkerhed i Jammerbugt Kommune – vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med datasikkerhed? Så har vi en spændende stilling som sikkerhedsrådgiver, der giver dig muligheden.

Jammerbugt kommune har længe arbejdet intensivt og målrettet med at opfylde de krav, der kom med EU’s databeskyttelsesforordning. Sikkerhedsopgaven står derfor ved en skillevej, hvor vi både skal videreføre den nuværende indsats, og udvikle opgaveløsningen, så vi i højere grad får integreret datasikkerhed som en naturlig og ”selvfølgelig” del af arbejdet med vores digitale løsninger.

Dine kompetencer
Vi er på udkig efter en dygtig formidler, der brænder for at give arbejdet med datasikkerhed et menneskeligt ansigt. Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik over datasikkerhedsopgaven, men det er mindst lige så afgørende, at de lovbestemte sikkerhedsforpligtelser formidles og omsættes til rutiner eller opgaver, som lederne finder det enkelt og meningsfuldt at arbejde med som et led i at passe godt på borgernes data.

Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, selvsikkert insisterende og overholde tidsfrister, så kommunens samlede sikkerhedsforpligtelser varetages, herunder bl.a. de faste tilbagemeldinger til kommunens eksterne databeskyttelsesrådgiver. Som ny kollega får du til opgave både at skabe de dialogbaserede samarbejdsrelationer og de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt!

Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da datasikkerhed er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.
For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:
  • Kan oversætte og formidle reglerne på området, så datasikkerhed bliver let at arbejde med
  • Kan udarbejde sikkerhedsprocedurer, foretage risikovurderinger og udarbejde dokumentation inden for datasikkerhedsområdet
  • Kan lave informationsopgaver – fx awareness-kampagner
  • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningen
  • Er imødekommende og serviceorienteret – på alle niveauer i samarbejdet med brugerne
  • Har stærke formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Har en relevant uddannelse – gerne akademisk og fx som jurist.

Vi tilbyder
Et udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti:
  • Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spil
  • Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
  • En stor samarbejdsflade i kommunen som helhed
  • Mulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.

I afdelingen lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.

Yderligere oplysninger

Dit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal en del rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse den 1. december 2019.

Vi forventer at gennemføre samtaler den 28. oktober 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. oktober 2019.

 

Vi insisterer på høj datasikkerhed i Jammerbugt Kommune vil du være med til at fortsætte udviklingen af vores vigtige arbejde med datasikkerhed? Så har vi en spændende stilling som sikkerhedsrådgiver, der giver dig muligheden.Jammerbugt kommune har længe arbejdet intensivt og målrettet med at opfylde de krav, der kom med EU s databeskyttelsesforordning. Sikkerhedsopgaven står derfor ved en skillevej, hvor vi både skal videreføre den nuværende indsats, og udvikle opgaveløsningen, så vi i højere grad får integreret datasikkerhed som en naturlig og selvfølgelig del af arbejdet med vores digitale løsninger.Dine kompetencerVi er på udkig efter en dygtig formidler, der brænder for at give arbejdet med datasikkerhed et menneskeligt ansigt. Det er vigtigt, at du kan skabe et fagligt overblik over datasikkerhedsopgaven, men det er mindst lige så afgørende, at de lovbestemte sikkerhedsforpligtelser formidles og omsættes til rutiner eller opgaver, som lederne finder det enkelt og meningsfuldt at arbejde med som et led i at passe godt på borgernes data.Derudover er det nødvendigt, at du kan arbejde struktureret, selvsikkert insisterende og overholde tidsfrister, så kommunens samlede sikkerhedsforpligtelser varetages, herunder bl.a. de faste tilbagemeldinger til kommunens eksterne databeskyttelsesrådgiver. Som ny kollega får du til opgave både at skabe de dialogbaserede samarbejdsrelationer og de arbejdsmæssige processer, der gør det muligt!Opgaverne vil være varierede og samarbejdsfladerne store. Du får et tæt samspil med din leder, da datasikkerhed er en vigtig del af kommunens samlede digitaliseringsarbejde.For at løse disse opgaver, forventer vi, at du:Kan oversætte og formidle reglerne på området, så datasikkerhed bliver let at arbejde medKan udarbejde sikkerhedsprocedurer, foretage risikovurderinger og udarbejde dokumentation inden for datasikkerhedsområdetKan lave informationsopgaver fx awareness-kampagnerKan arbejde selvstændigt og proaktivt i opgaveløsningenEr imødekommende og serviceorienteret på alle niveauer i samarbejdet med brugerneHar stærke formidlingsevner både mundtligt og skriftligt Har en relevant uddannelse gerne akademisk og fx som jurist.Vi tilbyderEt udfordrende job i en afdeling med 15 engagerede kolleger. Herudover får du med garanti:Spændende opgaver, hvor du skal bringe dine kompetencer i spilGode personlige og faglige udviklingsmulighederEn stor samarbejdsflade i kommunen som helhedMulighed for at præge dit job og udviklingen af dit fagområde.I afdelingen lægger vi vægt på kompetenceudvikling og deltager derfor i de kursus- og uddannelsesaktiviteter, vi har brug for, for at løse opgaverne inden for et område i udvikling.Yderligere oplysningerDit faste arbejdssted er rådhuset i Aabybro. Da du skal en del rundt på kommunens arbejdspladser, er det nødvendigt, at du har kørekort.Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Digitalisering og IT Morten Hedegaard på telefon 41 91 20 11.Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.Der er tale om en fast stilling på fuld tid og med tiltrædelse den 1. december 2019.Vi forventer at gennemføre samtaler den 28. oktober 2019. Ansøgere, der inviteres til samtale, vil blive bedt om at løse en opgave, som vi kan have en dialog ud fra.Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. oktober 2019.11jobnet47606014100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1475&ERId=377430EuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3615855Jammerbugt Kommune11Toftevej 439440AabybroDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent826932JobNet5047946504794610020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47606014https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=47606014https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47606014&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47606014&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Jura_og_retsvaesen/2.jpgSikkerhedsrådgiver til Digitalisering og it12008071Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen362790436noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK