Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SikkertHjem™ søger Support/Kundeservicemedarbejder

Trives du med kundesupport og rådgivning? Er du en kompetent problemløser der forstår vigtigheden af god kundeservice? Hvis ja, så glæder vi os til at høre fra dig. Vi har kontor i Frederikssund, men flytter til andre faciliteter i Roskilde i 2018.

Hovedarbejdsopgaver

  • Give teknisk/bruger support pr. telefon og e-mail til kunder og forhandlere.
  • Besvare spørgsmål omkring produkter inden køb, hjælp til opsætning og ibrugtagning, fejlsøgning og reklamationshåndtering. Vi bruger Zendesk ticket-system.

Vi forventer

  • At du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer.
  • At du har erfaring med call-center/kundesupport over telefon – evt. gerne som Teamleder - men dette er ikke et krav.
  • At du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Har du erfaring med salg/ service af elektronik er det en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi en interesse for elektronik og gadgets.
  • At du er en struktureret problemløser.
  • At du er initiativrig og ansvarsbevidst.
  • At et arbejdsmiljø der går stærkt ikke generer dig.
  • At du forstår at planlægge og prioritere dine opgaver.
  • At du sprogligt behersker dansk og i skrift og tale og har en god forståelse for svensk. Derudover taler du gerne engelsk, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer.
  • Sparring og støtte fra motiverede og engagerede kollegaer.
  • En uformel omgangsform og frihed under ansvar.
  • En varierende arbejdsdag i en organisation i vækst.
  • Opstart hurtigst muligt.

Ansøgning

Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, er du velkommen til, at sende CV og ansøgning på e-mail dennis.larsen@sikkerthjem.dk - For yderligere information kan du kontakte Operations Manager Dennis Larsen på telefon 3120 9685 – www.sikkertjem.dk. Vi holder samtaler løbende.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om SikkertHjem

SikkertHjem er grundlagt i 2008 i et forsøg på at gøre op med uigennemskuelige priser og abonnementsordninger på boligalarmer. Vores udgangspunkt i denne mission er at tilbyde et driftssikkert alarmsystem, som kunden selv kan opsætte og installere uden besvær og som hele familien let kan betjene i dagligdagen. Som ejer af en SikkertHjem alarm sparer man kr. 1.000-2.000 det første år og derefter kr. 2.000-5.000 årligt ift. en lejealarm med abonnement. SikkertHjem er markedsleder indenfor alarmsystemer uden abonnement. Vores produkter sikrer mere end 50.000 boliger og sælges i mere end 500 butikker i Danmark og Sverige.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749643Phoenix-7f9dc56512018-01-29T20:03:38.407SikkertHjem™ søger Support/Kundeservicemedarbejder

Trives du med kundesupport og rådgivning? Er du en kompetent problemløser der forstår vigtigheden af god kundeservice? Hvis ja, så glæder vi os til at høre fra dig. Vi har kontor i Frederikssund, men flytter til andre faciliteter i Roskilde i 2018.

Hovedarbejdsopgaver

  • Give teknisk/bruger support pr. telefon og e-mail til kunder og forhandlere.
  • Besvare spørgsmål omkring produkter inden køb, hjælp til opsætning og ibrugtagning, fejlsøgning og reklamationshåndtering. Vi bruger Zendesk ticket-system.

Vi forventer

  • At du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer.
  • At du har erfaring med call-center/kundesupport over telefon – evt. gerne som Teamleder - men dette er ikke et krav.
  • At du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Har du erfaring med salg/ service af elektronik er det en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi en interesse for elektronik og gadgets.
  • At du er en struktureret problemløser.
  • At du er initiativrig og ansvarsbevidst.
  • At et arbejdsmiljø der går stærkt ikke generer dig.
  • At du forstår at planlægge og prioritere dine opgaver.
  • At du sprogligt behersker dansk og i skrift og tale og har en god forståelse for svensk. Derudover taler du gerne engelsk, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder

  • En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer.
  • Sparring og støtte fra motiverede og engagerede kollegaer.
  • En uformel omgangsform og frihed under ansvar.
  • En varierende arbejdsdag i en organisation i vækst.
  • Opstart hurtigst muligt.

Ansøgning

Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, er du velkommen til, at sende CV og ansøgning på e-mail dennis.larsen@sikkerthjem.dk - For yderligere information kan du kontakte Operations Manager Dennis Larsen på telefon 3120 9685 – www.sikkertjem.dk. Vi holder samtaler løbende.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om SikkertHjem

SikkertHjem er grundlagt i 2008 i et forsøg på at gøre op med uigennemskuelige priser og abonnementsordninger på boligalarmer. Vores udgangspunkt i denne mission er at tilbyde et driftssikkert alarmsystem, som kunden selv kan opsætte og installere uden besvær og som hele familien let kan betjene i dagligdagen. Som ejer af en SikkertHjem alarm sparer man kr. 1.000-2.000 det første år og derefter kr. 2.000-5.000 årligt ift. en lejealarm med abonnement. SikkertHjem er markedsleder indenfor alarmsystemer uden abonnement. Vores produkter sikrer mere end 50.000 boliger og sælges i mere end 500 butikker i Danmark og Sverige.

2018-02-17T01:05:55.130 Trives du med kundesupport og rådgivning? Er du en kompetent problemløser der forstår vigtigheden af god kundeservice? Hvis ja, så glæder vi os til at høre fra dig. Vi har kontor i Frederikssund, men flytter til andre faciliteter i Roskilde i 2018. Hovedarbejdsopgaver Give teknisk bruger support pr. telefon og e-mail til kunder og forhandlere. Besvare spørgsmål omkring produkter inden køb, hjælp til opsætning og ibrugtagning, fejlsøgning og reklamationshåndtering. Vi bruger Zendesk ticket-system. Vi forventer At du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer. At du har erfaring med call-center kundesupport over telefon evt. gerne som Teamleder - men dette er ikke et krav. At du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Har du erfaring med salg service af elektronik er det en fordel, men ikke et krav. Dog forventer vi en interesse for elektronik og gadgets. At du er en struktureret problemløser. At du er initiativrig og ansvarsbevidst. At et arbejdsmiljø der går stærkt ikke generer dig. At du forstår at planlægge og prioritere dine opgaver. At du sprogligt behersker dansk og i skrift og tale og har en god forståelse for svensk. Derudover taler du gerne engelsk, men det er ikke et krav. Vi tilbyder En spændende arbejdsdag fyldt med personlige og faglige udfordringer. Sparring og støtte fra motiverede og engagerede kollegaer. En uformel omgangsform og frihed under ansvar. En varierende arbejdsdag i en organisation i vækst. Opstart hurtigst muligt. Ansøgning Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, er du velkommen til, at sende CV og ansøgning på e-mail dennis.larsen@sikkerthjem.dk - For yderligere information kan du kontakte Operations Manager Dennis Larsen på telefon 3120 9685 www.sikkertjem.dk. Vi holder samtaler løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om SikkertHjem SikkertHjem er grundlagt i 2008 i et forsøg på at gøre op med uigennemskuelige priser og abonnementsordninger på boligalarmer. Vores udgangspunkt i denne mission er at tilbyde et driftssikkert alarmsystem, som kunden selv kan opsætte og installere uden besvær og som hele familien let kan betjene i dagligdagen. Som ejer af en SikkertHjem alarm sparer man kr. 1.000-2.000 det første år og derefter kr. 2.000-5.000 årligt ift. en lejealarm med abonnement. SikkertHjem er markedsleder indenfor alarmsystemer uden abonnement. Vores produkter sikrer mere end 50.000 boliger og sælges i mere end 500 butikker i Danmark og Sverige.11Jobnet7f9dc565100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-16T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3091667SikkertHjem11Tværstræde 14B3600FrederikssundDKDanmark0
dennis.larsen@sikkerthjem.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514554JobNet47534371000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f9dc565https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f9dc565https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f9dc565&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f9dc565&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352615860Dennis Larsendennis.larsen@sikkerthjem.dkDKDanmarkDKDanmark329926587KundeservicemedarbejderRobot Hos billigfitness.dk søger vi lige nu en frisk, glad og engageret kundeservicemedarbejder til vores team i Karlebo lige uden for Hillerød. Bor du i Nordsjælland og mangler et arbejde, og er du god til at smile i telefonen, så er dette måske et job for dig. Hvad vi søger: Vi søger en der har mod på at være en del af vores kundeserviceteam, hvor størstedelen af arbejdet består i at hjælpe kunder på mail og tlf. Vi søger en medarbejder der kan give vores kunder en førsteklasses oplevelse, og sørge for at alle kunder bliver behandlet på en sublim måde. Om stillingen: Vi hører fysisk til i Karlebo, lige uden for Hillerød. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37,5 timer ugentligt og der er ingen arbejde i weekenderne. Arbejdsopgaverne er primært at svare på mails, snakke i telefon med vores kunder og bilagshåndtering, men vi forventer en fleksibel medarbejder, der er klar til at hjælpe til med mindre opgaver i form af tekstforfatning eller andet hvis vi får brug for det. Så er du smilende, glad og klar på at hjælpe os med at give vores kunder en god oplevelse? Så er det dig vi mangler! Har du kendskab til svensk og norsk er det en fordel, men intet krav. Om BilligFitness: BilligFitness er en webshop i rivende udvikling. Vi sender hvert år over 100.000 pakker afsted til kunder i Danmark, Sverige og Norge. Vi er ikke et så stort team, men til gengæld gør vi alt hvad vi kan for at give vores kunder verdens bedste oplevelse! Er det noget for dig? Søg jobbet ved at sende os en motiveret ansøgning og dit CV på mail til jobs@billig-fitness.dk Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig.

Hos billigfitness.dk søger vi lige nu en frisk, glad og engageret kundeservicemedarbejder til vores team i Karlebo lige uden for Hillerød. Bor du i Nordsjælland og mangler et arbejde, og er du god til at smile i telefonen, så er dette måske et job for dig.

Hvad vi søger: 

Vi søger en der har mod på at være en del af vores kundeserviceteam, hvor størstedelen af arbejdet består i at hjælpe kunder på mail og tlf. Vi søger en medarbejder der kan give vores kunder en førsteklasses oplevelse, og sørge for at alle kunder bliver behandlet på en sublim måde. 

Om stillingen:

Vi hører fysisk til i Karlebo, lige uden for Hillerød. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37,5 timer ugentligt og der er ingen arbejde i weekenderne. 

Arbejdsopgaverne er primært at svare på mails, snakke i telefon med vores kunder og bilagshåndtering, men vi forventer en fleksibel medarbejder, der er klar til at hjælpe til med mindre opgaver i form af tekstforfatning eller andet hvis vi får brug for det. 

Så er du smilende, glad og klar på at hjælpe os med at give vores kunder en god oplevelse? Så er det dig vi mangler! 

Har du kendskab til svensk og norsk er det en fordel, men intet krav.

Om BilligFitness: 

BilligFitness er en webshop i rivende udvikling. Vi sender hvert år over 100.000 pakker afsted til kunder i Danmark, Sverige og Norge.  

Vi er ikke et så stort team, men til gengæld gør vi alt hvad vi kan for at give vores kunder verdens bedste oplevelse! 

Er det noget for dig? 

Søg jobbet ved at sende os en motiveret ansøgning og dit CV på mail til jobs@billig-fitness.dk 
Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig. 

 

Fitness & Nutrition ApSHillerød2018-12-12T00:00:002019-02-06T00:00:00
329900620Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder

Fitness & Nutrition ApS

Hillerød
Hos billigfitness.dk søger vi lige nu en frisk, glad og engageret kundeservicemedarbejder til vores team i Karlebo lige uden for Hillerød. Bor du i Nordsjælland og mangler et arbejde, og er du god til at smile i telefonen, så er dette måske et job f...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:6. februar 2019

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018