Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sjældent udbudt afdelingsleder stilling med stort ledelsesansvar på indre Nørrebro. Stillingen er på 37 t/ugen og vi håber du kan starte d. 1.8.18.

Har du visioner og høje ambitioner på børnenes og medarbejdernes vegne, så tøv ikke med at søge stillingen som børnehavens afdelingsleder.

Muligheder for dig kunne være:

  • Deltagelse i ledelsesuddannelse. Heri ligger en fantastisk mulighed for at udvikle din egen ledelses faglighed.
  • Du kan præge og videreudvikle børnehaven og sammenhængskraften mellem institutionens 3 afdelinger.
  • Sparring med dine to ledelseskollegaer omkring hvad som helst.

Derudover har vi naturligvis en masse forhåbninger og ønsker til dit arbejde som ledelsesperson. Fx:

  • Det er meningsfuldt for dig at arbejde med høj grad af transparens i dit ledelsesarbejde og at medinddrage vores medarbejdere.
  • At du arbejder med at vedligeholde og udvikle strukturelle rammer, som giver medarbejderne mulighed for at koncentrere sig om samværet med børnene.
  • At du har lyst til og mod på at give sparring og feedback – også i hverdagen
  • Du kan formulere dig i skrift og tale
  • Er deltagende i samarbejdet med institutionens to øvrige ledelsespersoner, samt har øje for hele husets sammenhængskraft.
  • Du ved en masse om målgruppens udvikling, trivsel og læringspotentialer. Det vil også en fordel at du kender til indretning af fysiske rum, der understøtter børns læring, da vi skal arbejde mere i det felt.
  • Og ikke mindst - er du stærk ud i det relationelle og møder enhver i institutionen med en åben og nysgerrig tilgang.

 Vi kan blandt mange ting byde ind med:

 Rammer der rykker:

Sankt Johannes Gården ligger ved Sct. Hans Torv på Nørrebro. Vi er en stor integreret institution med 360 børn fra 3 til 14 år. Børnene er naturligvis fordelt på afdelinger og i børnehaven er der 60 børn og 11 medarbejdere. Indtil kl. ca. 14.00 har børnehave hele huset inkl. vores store og lille sal til at boltre sig i.

Vi har to legepladser og en masse plads lige udenfor på kirkens areal.

 Pga. af vores struktur med både børnehave og fritidshjem plus klub, har vi en særlig mulighed for organisering, der understøtter et højt fagligt niveau på alle afdelinger. Således kan børnehaven holde personale møde hver torsdag fra kl. 9.45 til 12.30 og medarbejderne fra vores fritids afdelinger er sammen med børnene omkring planlagte aktiviteter i dette tidsrum.

 En medarbejdergruppe der:

  • Insisterer på en praksis, der bygger på viden og ikke på synsninger
  • Siger til og fra
  • Arbejder hårdt og ikke forfalder til privat snak hen over hovedet på børnene, hverken ude eller inde
  • Kræver ledelse
  • Er bevidste om, at give følgeskab til arbejdsfællesskabet og deltage aktivt på personalemøder
  • Arbejder med mål og ønsker fremadrettet, at arbejde for en stærkere evalueringskultur
  • Forventer at ledelsespersoner indgår i arbejdet med børnene, når der er behov for dette.

 Vi forventer at du besøger os forud for en ansøgning og her fortæller vi dig om børnehavens organisering og pædagogiske arbejde. Vi holder samtaler i uge 26. Ansøgningsfrist er d. fredag d. 22.6. Send ansøgning til nedenstående mail eller tag den med, når du kommer på besøg.

Kontakt os på 3539 0975 spørg efter Claus eller 3026 4808 spørg efter Henriette. Hvis du ikke har hørt fra os inden d. 29.6.18 er stillingen besat til anden side.

Mail: 35314@buf.kk.dk Hjemmeside: www.johannesgården.dk

Sankt Johannes Gårdens Integ. Børne/Ungeinstitution - Blegdamsvej 1B - 2200 København N.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329828712Phoenix-b469cfa912018-06-08T00:00:00Sjældent udbudt afdelingsleder stilling med stort ledelsesansvar på indre Nørrebro. Stillingen er på 37 t/ugen og vi håber du kan starte d. 1.8.18.

Har du visioner og høje ambitioner på børnenes og medarbejdernes vegne, så tøv ikke med at søge stillingen som børnehavens afdelingsleder.

Muligheder for dig kunne være:

  • Deltagelse i ledelsesuddannelse. Heri ligger en fantastisk mulighed for at udvikle din egen ledelses faglighed.
  • Du kan præge og videreudvikle børnehaven og sammenhængskraften mellem institutionens 3 afdelinger.
  • Sparring med dine to ledelseskollegaer omkring hvad som helst.

Derudover har vi naturligvis en masse forhåbninger og ønsker til dit arbejde som ledelsesperson. Fx:

  • Det er meningsfuldt for dig at arbejde med høj grad af transparens i dit ledelsesarbejde og at medinddrage vores medarbejdere.
  • At du arbejder med at vedligeholde og udvikle strukturelle rammer, som giver medarbejderne mulighed for at koncentrere sig om samværet med børnene.
  • At du har lyst til og mod på at give sparring og feedback – også i hverdagen
  • Du kan formulere dig i skrift og tale
  • Er deltagende i samarbejdet med institutionens to øvrige ledelsespersoner, samt har øje for hele husets sammenhængskraft.
  • Du ved en masse om målgruppens udvikling, trivsel og læringspotentialer. Det vil også en fordel at du kender til indretning af fysiske rum, der understøtter børns læring, da vi skal arbejde mere i det felt.
  • Og ikke mindst - er du stærk ud i det relationelle og møder enhver i institutionen med en åben og nysgerrig tilgang.

 Vi kan blandt mange ting byde ind med:

 Rammer der rykker:

Sankt Johannes Gården ligger ved Sct. Hans Torv på Nørrebro. Vi er en stor integreret institution med 360 børn fra 3 til 14 år. Børnene er naturligvis fordelt på afdelinger og i børnehaven er der 60 børn og 11 medarbejdere. Indtil kl. ca. 14.00 har børnehave hele huset inkl. vores store og lille sal til at boltre sig i.

Vi har to legepladser og en masse plads lige udenfor på kirkens areal.

 Pga. af vores struktur med både børnehave og fritidshjem plus klub, har vi en særlig mulighed for organisering, der understøtter et højt fagligt niveau på alle afdelinger. Således kan børnehaven holde personale møde hver torsdag fra kl. 9.45 til 12.30 og medarbejderne fra vores fritids afdelinger er sammen med børnene omkring planlagte aktiviteter i dette tidsrum.

 En medarbejdergruppe der:

  • Insisterer på en praksis, der bygger på viden og ikke på synsninger
  • Siger til og fra
  • Arbejder hårdt og ikke forfalder til privat snak hen over hovedet på børnene, hverken ude eller inde
  • Kræver ledelse
  • Er bevidste om, at give følgeskab til arbejdsfællesskabet og deltage aktivt på personalemøder
  • Arbejder med mål og ønsker fremadrettet, at arbejde for en stærkere evalueringskultur
  • Forventer at ledelsespersoner indgår i arbejdet med børnene, når der er behov for dette.

 Vi forventer at du besøger os forud for en ansøgning og her fortæller vi dig om børnehavens organisering og pædagogiske arbejde. Vi holder samtaler i uge 26. Ansøgningsfrist er d. fredag d. 22.6. Send ansøgning til nedenstående mail eller tag den med, når du kommer på besøg.

Kontakt os på 3539 0975 spørg efter Claus eller 3026 4808 spørg efter Henriette. Hvis du ikke har hørt fra os inden d. 29.6.18 er stillingen besat til anden side.

Mail: 35314@buf.kk.dk Hjemmeside: www.johannesgården.dk

Sankt Johannes Gårdens Integ. Børne/Ungeinstitution - Blegdamsvej 1B - 2200 København N.

 

2018-08-01T00:51:28.533 Har du visioner og høje ambitioner på børnenes og medarbejdernes vegne, så tøv ikke med at søge stillingen som børnehavens afdelingsleder. Muligheder for dig kunne være: Deltagelse i ledelsesuddannelse. Heri ligger en fantastisk mulighed for at udvikle din egen ledelses faglighed. Du kan præge og videreudvikle børnehaven og sammenhængskraften mellem institutionens 3 afdelinger. Sparring med dine to ledelseskollegaer omkring hvad som helst. Derudover har vi naturligvis en masse forhåbninger og ønsker til dit arbejde som ledelsesperson. Fx: Det er meningsfuldt for dig at arbejde med høj grad af transparens i dit ledelsesarbejde og at medinddrage vores medarbejdere. At du arbejder med at vedligeholde og udvikle strukturelle rammer, som giver medarbejderne mulighed for at koncentrere sig om samværet med børnene. At du har lyst til og mod på at give sparring og feedback også i hverdagen Du kan formulere dig i skrift og tale Er deltagende i samarbejdet med institutionens to øvrige ledelsespersoner, samt har øje for hele husets sammenhængskraft. Du ved en masse om målgruppens udvikling, trivsel og læringspotentialer. Det vil også en fordel at du kender til indretning af fysiske rum, der understøtter børns læring, da vi skal arbejde mere i det felt. Og ikke mindst - er du stærk ud i det relationelle og møder enhver i institutionen med en åben og nysgerrig tilgang. Vi kan blandt mange ting byde ind med: Rammer der rykker: Sankt Johannes Gården ligger ved Sct. Hans Torv på Nørrebro. Vi er en stor integreret institution med 360 børn fra 3 til 14 år. Børnene er naturligvis fordelt på afdelinger og i børnehaven er der 60 børn og 11 medarbejdere. Indtil kl. ca. 14.00 har børnehave hele huset inkl. vores store og lille sal til at boltre sig i. Vi har to legepladser og en masse plads lige udenfor på kirkens areal. Pga. af vores struktur med både børnehave og fritidshjem plus klub, har vi en særlig mulighed for organisering, der understøtter et højt fagligt niveau på alle afdelinger. Således kan børnehaven holde personale møde hver torsdag fra kl. 9.45 til 12.30 og medarbejderne fra vores fritids afdelinger er sammen med børnene omkring planlagte aktiviteter i dette tidsrum. En medarbejdergruppe der: Insisterer på en praksis, der bygger på viden og ikke på synsninger Siger til og fra Arbejder hårdt og ikke forfalder til privat snak hen over hovedet på børnene, hverken ude eller inde Kræver ledelse Er bevidste om, at give følgeskab til arbejdsfællesskabet og deltage aktivt på personalemøder Arbejder med mål og ønsker fremadrettet, at arbejde for en stærkere evalueringskultur Forventer at ledelsespersoner indgår i arbejdet med børnene, når der er behov for dette. Vi forventer at du besøger os forud for en ansøgning og her fortæller vi dig om børnehavens organisering og pædagogiske arbejde. Vi holder samtaler i uge 26. Ansøgningsfrist er d. fredag d. 22.6. Send ansøgning til nedenstående mail eller tag den med, når du kommer på besøg. Kontakt os på 3539 0975 spørg efter Claus eller 3026 4808 spørg efter Henriette. Hvis du ikke har hørt fra os inden d. 29.6.18 er stillingen besat til anden side. Mail: 35314@buf.kk.dk Hjemmeside: www.johannesgården.dk Sankt Johannes Gårdens Integ. Børne Ungeinstitution - Blegdamsvej 1B - 2200 København N.11Jobnetb469cfa9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3282325Sankt Johannes Gårdens integ. Børne/ungeinstitution11Blegdamsvej 1B2200København NDKDanmark0
35314@kk.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent586981JobNet48375931000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b469cfa9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b469cfa9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b469cfa9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b469cfa9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgEr du en fagligt stærk Afdelingsleder?12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse355513123Henriette Karlsen35314@kk.dkDKDanmarkDKDanmark330011598Afdelingsleder til afdeling for rehabilitering på VigerslevhusBasic Vi har brug for en dygtig afdelingsleder med stort fagligt engagement og flair for ledelse, samt erfaring med rehabilitering. En leder der vil være med til at gøre en forskel og præge udviklingen på rehabiliteringsafdelingen på Vigerslevhus og i hele Københavns Kommune, hvor en ny struktur for midlertidige ophold er undervejs. Som afdelingsleder bliver du en del af et fælles visionært ledelsesteam med to øvrige afdelingsledere, en leder af køkken og service, en klinisk udviklingssygeplejerske og en centerleder. I huset er der i øvrigt ansat sygeplejersker, assistenter, serviceassistenter, økonomaer, en diætist, kontorpersonale, servicefolk og derudover er der tilknyttet fysioterapeuter og ergoterapeuter. Om os Rehab består af 32 pladser, som er målrettet borgere i hele Københavns Kommune med behov for genoptræning, og er den ene del af et spændende center udelukkende med midlertidige pladser, i alt 77. Vigerslevhus rummer i øvrigt en palliativ afdeling og en akut modtageafdeling, og huser Københavns Kommunes akutteam. Dette giver mulighed for udvikling og tæt tværfagligt samarbejde. Vigerslevhus er i konstant udvikling, og er derfor en meget spændende og travl arbejdsplads. I afdelingen sættes borgerens individuelle behov i centrum, vi har stort fokus på at den rigtige borger ligger i den rigtige seng på det rigtige tidspunkt, det kræver stort kendskab til den enkelte borgers plan og tilstand. Afdelingen har to koordinatorer ansat, der bl.a. medvirker til at holde fokus på dette. Vi har en god tone, og vi arbejder hele tiden på at bevare vores gode arbejdsmiljø med fokus på uddannelse, høj faglighed, et godt tværfagligt samarbejde samt respekt og anerkendelse for hinanden. Vi har stort fokus på kvalitet og laver bl.a. fast audit. Vi søger en afdelingsleder, som har ledelsesfaring og lederuddannelse har erfaring med rehabilitering har overblik og kan prioritere og effektuere har gennemslagskraft og kan formidle klare budskaber kan udvise tillid og åbenhed har en anerkendende og medinddragende tilgang til sit personale og kan støtte, inspirere og motivere har lyst til at være en del af en innovativ ledergruppe er omstillingsparat og evner at se mange muligheder og som kan begrunde sine beslutninger Vi tilbyder En spændende afdeling med faglige udfordringer, hvor dagene aldrig er ens Et udviklende og godt samarbejde i afdelingens ledergruppe En grundig introduktion til afdelingen og specialerne En afdeling, hvor vi prioriterer uddannelse og udvikling En afdeling, hvor vi har fokus på det gode arbejdsmiljø Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ledere på Sundhedskartellets område indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og KL. Yderligere oplysninger Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte centerleder Berit Juhl på 2491 7755. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 12. maj 2019
Vi har brug for en dygtig afdelingsleder med stort fagligt engagement og flair for ledelse, samt erfaring med rehabilitering. En leder der vil være med til at gøre en forskel og præge udviklingen på rehabiliteringsafdelingen på Vigerslevhus og i hele Københavns Kommune, hvor en ny struktur for midlertidige ophold er undervejs.  
 
Som afdelingsleder bliver du en del af et fælles visionært ledelsesteam med to øvrige afdelingsledere, en leder af køkken og service, en klinisk udviklingssygeplejerske og en centerleder.
 
I huset er der i øvrigt ansat sygeplejersker, assistenter, serviceassistenter, økonomaer, en diætist, kontorpersonale, servicefolk og derudover er der tilknyttet fysioterapeuter og ergoterapeuter.  
 
Om os
Rehab består af 32 pladser, som er målrettet borgere i hele Københavns Kommune med behov for genoptræning, og er den ene del af et spændende center udelukkende med midlertidige pladser, i alt 77.  
 
Vigerslevhus rummer i øvrigt en palliativ afdeling og en akut modtageafdeling, og huser Københavns Kommunes akutteam. Dette giver mulighed for udvikling og tæt tværfagligt samarbejde. Vigerslevhus er i konstant udvikling, og er derfor en meget spændende og travl arbejdsplads.
 
I afdelingen sættes borgerens individuelle behov i centrum, vi har stort fokus på at den rigtige borger ligger i den rigtige seng på det rigtige tidspunkt, det kræver stort kendskab til den enkelte borgers plan og tilstand. Afdelingen har to koordinatorer ansat, der bl.a. medvirker til at holde fokus på dette.  
 
Vi har en god tone, og vi arbejder hele tiden på at bevare vores gode arbejdsmiljø med fokus på uddannelse, høj faglighed, et godt tværfagligt samarbejde samt respekt og anerkendelse for hinanden. Vi har stort fokus på kvalitet og laver bl.a. fast audit.  
 
Vi søger en afdelingsleder, som  
  • har ledelsesfaring og lederuddannelse  
  • har erfaring med rehabilitering  
  • har overblik og kan prioritere og effektuere  
  • har gennemslagskraft og kan formidle klare budskaber  
  • kan udvise tillid og åbenhed  
  • har en anerkendende og medinddragende tilgang til sit personale og kan støtte, inspirere og motivere  
  • har lyst til at være en del af en innovativ ledergruppe  
  • er omstillingsparat og evner at se mange muligheder og som kan begrunde sine beslutninger 
Vi tilbyder  
  • En spændende afdeling med faglige udfordringer, hvor dagene aldrig er ens  
  • Et udviklende og godt samarbejde i afdelingens ledergruppe  
  • En grundig introduktion til afdelingen og specialerne  
  • En afdeling, hvor vi prioriterer uddannelse og udvikling  
  • En afdeling, hvor vi har fokus på det gode arbejdsmiljø  
Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ledere på Sundhedskartellets område indgået mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og KL. 
 
Yderligere oplysninger
Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, kan du kontakte centerleder Berit Juhl på 2491 7755. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 12. maj 2019  
 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRehabiliteringscenter Vigerslevhus - 2. sal RehabValby2019-04-25T17:01:18.2532019-05-12T00:00:00
330008809Kong Frederik d. lX's Hjem søger afdelingsleder med sundhedsfaglig baggrundProfile Kong Frederik den IX s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed. Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.Se om d t her, måske kunne være noget for dig. Du ønsker: et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet hvor vi går sammen, men ikke i takt en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg også når det er svært en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden at mennesker beboere, pårørende og medarbejdere kan forfølge deres drømme og leve livet hele livet. Du er menneske og leder som: har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed er optaget af ledelse og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache Du kan se dig selv: have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne. være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende. være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det. være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX s Hjem Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier Du bliver motiveret af at: være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber. blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm. Du har også: sundhedsfaglig uddannelse ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakteJeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11Vi håber meget at høre fra dig.Læs mere om os og vores værdier på http: www.ok-fonden.dkKong Frederik den IX’s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed.
 
Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.
Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med høj faglighed.

Se om dét her, måske kunne være noget for dig. 
  
Du ønsker:
 
  • et ledelsesrum, hvor der er frihed, opbakning og højt til loftet – hvor vi går sammen, men ikke i takt
  • en hverdag, hvor du ikke behøver være bange for at fejle, hvor vi i fællesskab og dialog lærer af de erfaringer, vi gør sammen
  • et lederteam som er trygt og udviklende, hvor vi har hinandens ryg – også når det er svært
  • en arbejdsplads som er uhøjtidelig, hvor vi tror på værdien af at lytte til hinanden 
  • at mennesker – beboere, pårørende og medarbejdere – kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet.   
     
Du er menneske og leder som: 
 
  • har tålmodighed, som kan lytte, spørge og være nysgerrig, men også ved, hvornår en situation kræver handlekraft
  • bruger de gode historier, som værktøj til at skabe udvikling og forandring 
  • har rummelighed, anerkender og ser værdien i forskellighed
  • er optaget af ledelse – og ved at det er en forandringsproces, der aldrig stopper, hverken for dig selv eller dine omgivelser
  • med klare værdier, evner at formidle dem og har erfaringer med at udleve dem 
  • ved, at du ikke altid skal vide bedst, men har blik for andres kompetencer, motivation og potentiale. Sætter de rette på opgaverne og begejstres ved at lykkes gennem andre 
  • er nærværende i relationer og opgaver. Ved om du skal uddelegere, vurdere, give feed-back eller coache
     
Du kan se dig selv:
 
  • have ansvaret for den daglige personaleledelse for 2 teams. Ca. 20 medarbejdere
  • tilrettelægge en travl hverdag, hvor du skal bidrage til at afdelingernes kompetencer og ressourcer bliver brugt bedst muligt     
  • være medansvarlig for den daglige drift, og blandt andet stå for; ansættelser og nødvendige personale samtaler, personalemøder/summemøder, udviklingssamtaler med personalet i egne teams og planlægning af triagering på etagerne.
  • være nærværende i den daglige kontakt med beboere og pårørende, samt deltage i arrangementer for beboere og pårørende.
  • være synlig i hverdagen, og træde til (gå med i plejen) når situationen en sjælden gang kræver det.
  • være medansvarlig for at sundheds- og sygeplejeopgaver samt øvrige pleje-, aktivitets-, rehabiliterings-, palliations- og omsorgsopgaver udføres på et højt fagligt niveau
  • have fokus på kompetenceudvikling og implementering af standarder og procedure i henhold til service- og sundhedsloven
  • skabe rum og mulighed for at udvikle refleksion, faglighed og kvalitet hos de plejefaglige medarbejdere på Kong Frederik lX’s Hjem
  • Være rollemodel for vores kerneopgave og OK-Fondens værdier

Du bliver motiveret af at:
 
  • være del af en kultur, hvor vi arbejder på det løsningsfokuserede, som fælles ledelsesteoretisk fundament, hvilket i praksis betyder, at vi i handling og tanke trækker på de systemiske, narrative og anerkendende tilgange, metoder og redskaber.
  • blive del af et netværk af ledere på tværs af OK-Fondens øvrige enheder indenfor pleje, hospice og psykiatriske bo- og behandlingssteder, hvor der er mulighed for at dele viden, erfaring og visioner
  • blive en del af OK-Fondens kompetence- og lederudviklings initiativer og projekter, blandt andet indenfor demens, mad og måltider mm.

Du har også:
 
  • sundhedsfaglig uddannelse 
  • ledelseserfaring evt. ledelsesuddannelse eller ønsker om at udvikle dig som leder

Vi håber du vil sende os en motiveret ansøgning, hvor du bl.a. uddyber, hvordan du, i din ledelse, vil bringe vores værdier i spil og at sætte fokus på vores kerneopgave.
Hvor du fortæller om dine kompetencer såvel faglige som personlige, eksempelvis hvad der motiverer dig og giver dig energi.

Hvis du stadig er nysgerrig og vil vide lidt mere, så tøv ikke med at kontakte
Jeannette Gundelund souschef, tlf. 22 97 26 91 eller Helle Bagger Chef 36 46 41 11

Vi håber meget at høre fra dig.

Læs mere om os og vores værdier på http://www.ok-fonden.dk/
 

ORS/Small/9b5ff9c5_logo.jpegKong Frederik IX's HjemFrederiksberg2019-04-16T20:00:00.6172019-05-20T00:00:00
330006620Afdelingsleder til botilbud for unge med dobbeltdiagnoserRobot Vi søger en ambitiøs, tydelig og anerkendende leder til Duetten, vores nye botilbud for unge med dobbeltdiagnoser. Vi forventer, at du har indgående kendskab til målgruppen og kan omsætte din faglige viden til konkrete indsatser. Tilbuddet er endnu ikke åbnet - det bliver din opgave at starte tilbuddet og forme indsatsen. Derfor må du gerne være lidt entreprenant og have mod på nye initiativer. Til gengæld er vi en organisation med højt til loftet, hvor du kan forvente opbakning og gode muligheder for at sætte dit professionelle præg på afdelingen. Om Duetten Duetten er et botilbud for unge i alderen 15-30 år med dobbeltdiagnoser. Afdelingen skal arbejde helhedsorienteret med de unges misbrug og psykiske sociale problemstillinger i t samlet forløb. Misbrugsbehandling vil være integreret i botilbuddet, og derfor samarbejder vi med KKUC, som varetager behandlingen. Udgangspunktet er ikke, at de unge skal ud af deres misbrug, før der kan gøres noget i forhold til den psykiske lidelse eller omvendt. Vi mener, der kan ske behandling af begge dele på samme tid. Derfor vil vi rette fokus på den unges samlede situation og både på den unges udfordringer og ressourcer. Derudover er det grundlæggende for Casa Blancas tilbud, at vi samarbejder med beboerne om at skabe livskvalitet og forme et liv, der er meningsfuldt og selvstændigt med uddannelse, beskæftigelse og sociale relationer. Du kan læse mere om Casa Blanca og Duetten på www.cbbe.dk. Ansvarsområder I den første tid er din væsentligste opgave at opstarte tilbuddet. Det indebærer blandt andet at sammensætte et team, tilrettelægge det pædagogiske fundament og sidenhen skabe en hverdag for beboerne. Som afdelingsleder har du en central rolle i forhold til at garantere en helhedsorienteret og integreret indsats for alle beboere i alle indsatser. Du koordinerer den enkelte beboers forløb og sikrer videndeling, samarbejde og fælles målsætning for både teamet, vores kolleger i KKUC og øvrige samarbejdspartnere. Derudover har du sammen med personalechefen ansvar for personaleledelse, trivsel og teamsamarbejde. Vi forventer endvidere, at du engagerer dig i din egen, teamets og organisationens udvikling og vejleder, underviser og sparrer med teamet og den øvrige ledelse. Som afdelingsleder har du overordnet ansvar for at: koordinere helhedsorienterede forløb for beboerne. sikre videndeling, samarbejde og fælles målsætning i teamet og med vores kolleger i KKUC. sikre faglig udvikling i teamet. bidrage til et positivt og motiverende arbejdsmiljø. deltage i visitationer og afdække beboernes behandlingsbehov i samarbejde med KKUC. samarbejder med myndigheder, psykiatri, undervisningsinstitutioner og andre eksterne samarbejdspartnere. sikre kvalitet i afdelingens dokumentationen. løse administrative- og driftsmæssige opgaver herunder vagtplaner. Vi kan tilbyde dig: at være med til at forme en ny afdeling. et stærkt fagligt miljø med fokus på samarbejde, indflydelse og udvikling. at blive en del af et velfungerende ledelsesteam komplekse og fagligt udfordrende forløb. høj grad af frihed og ansvar i din opgaveløsning. supervision og temadage. sundhedsforsikring. Vi ønsker os, at du: har en socialfaglig uddannelse, fx som pædagog, socialrådgiver, sygeplejerske eller psykolog. Vi ser gerne, at du har andre supplerende uddannelser indenfor fx ledelse, DAT, misbrug eller andre pædagogiske overbygninger. har indgående viden om mennesker med dobbeltdiagnoser. har solid erfaring fra misbrugsområdet. har erfaring med vores målgrupper fra botilbud, psykiatri eller tilsvarende områder. arbejder struktureret og strategisk - og kan skabe overblik og retning for teamet. har ledelseserfaring. har stærke relationelle kompetencer. er ambitiøs, tydelig og anerkendende i din ledelsesstil. kommunikerer tydeligt og proaktivt i skrift og tale. Vi tilstræber en medarbejdersammensætning med alsidige faglige og personlige kompetencer, så vi har gode muligheder for at matche beboernes individuelle behov og præferencer. Derfor er det vigtigt for os, at du har forståelse for forskelligheder - og værdsætter dem. Arbejdstid Dine arbejdstider er fortrinsvist fordelt i hverdagens dag- og aftentimer, men der kan være brug for din tilstedeværelse enkelte weekender og helligdage. Derudover har du sammen med den øvrige ledelse bagvagt omkring hver 5. uge. Ansættelse Hvis du vil vide mere, kan du besøge os på www.cbbe.dk. Du er også velkommen til at kontakte personalechef Pia Pilemark kl. 10-12 mandage-fredage efter påske. Samtalerne afholdes mandag og tirsdag i uge 20. Vi forventer opstart omkring d. 1. juli 2019, og vi er fleksible omkring ferieønsker. Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning, cv og andre relevante dokumenter. I den forbindelse vil vi bede dig være opmærksom på, at vi kun modtager skriftlige ansøgninger.

 

Vi søger en ambitiøs, tydelig og anerkendende leder til Duetten, vores nye botilbud for unge med dobbeltdiagnoser. Vi forventer, at du har indgående kendskab til målgruppen og kan omsætte din faglige viden til konkrete indsatser.

Tilbuddet er endnu ikke åbnet - det bliver din opgave at starte tilbuddet og forme indsatsen. Derfor må du gerne være lidt entreprenant og have mod på nye initiativer. Til gengæld er vi en organisation med højt til loftet, hvor du kan forvente opbakning og gode muligheder for at sætte dit professionelle præg på afdelingen.

 

Om Duetten

Duetten er et botilbud for unge i alderen 15-30 år med dobbeltdiagnoser. Afdelingen skal arbejde helhedsorienteret med de unges misbrug og psykiske/sociale problemstillinger i ét samlet forløb. Misbrugsbehandling vil være integreret i botilbuddet, og derfor samarbejder vi med KKUC, som varetager behandlingen.

Udgangspunktet er ikke, at de unge skal ud af deres misbrug, før der kan gøres noget i forhold til den psykiske lidelse – eller omvendt. Vi mener, der kan ske behandling af begge dele på samme tid. Derfor vil vi rette fokus på den unges samlede situation – og både på den unges udfordringer og ressourcer. Derudover er det grundlæggende for Casa Blancas tilbud, at vi samarbejder med beboerne om at skabe livskvalitet og forme et liv, der er meningsfuldt og selvstændigt med uddannelse, beskæftigelse og sociale relationer.

Du kan læse mere om Casa Blanca og Duetten på www.cbbe.dk.

 

Ansvarsområder

I den første tid er din væsentligste opgave at opstarte tilbuddet. Det indebærer blandt andet at sammensætte et team, tilrettelægge det pædagogiske fundament og sidenhen skabe en hverdag for beboerne.

Som afdelingsleder har du en central rolle i forhold til at garantere en helhedsorienteret og integreret indsats for alle beboere – i alle indsatser. Du koordinerer den enkelte beboers forløb og sikrer videndeling, samarbejde og fælles målsætning for både teamet, vores kolleger i KKUC og øvrige samarbejdspartnere.

Derudover har du sammen med personalechefen ansvar for personaleledelse, trivsel og teamsamarbejde. Vi forventer endvidere, at du engagerer dig i din egen, teamets og organisationens udvikling og vejleder, underviser og sparrer med teamet og den øvrige ledelse.

Som afdelingsleder har du overordnet ansvar for at:

  • koordinere helhedsorienterede forløb for beboerne.
  • sikre videndeling, samarbejde og fælles målsætning i teamet og med vores kolleger i KKUC.
  • sikre faglig udvikling i teamet.
  • bidrage til et positivt og motiverende arbejdsmiljø.
  • deltage i visitationer og afdække beboernes behandlingsbehov i samarbejde med KKUC.
  • samarbejder med myndigheder, psykiatri, undervisningsinstitutioner og andre eksterne samarbejdspartnere.
  • sikre kvalitet i afdelingens dokumentationen.
  • løse administrative- og driftsmæssige opgaver herunder vagtplaner.

 

Vi kan tilbyde dig:

  • at være med til at forme en ny afdeling.
  • et stærkt fagligt miljø med fokus på samarbejde, indflydelse og udvikling.
  • at blive en del af et velfungerende ledelsesteam
  • komplekse og fagligt udfordrende forløb.
  • høj grad af frihed og ansvar i din opgaveløsning.
  • supervision og temadage.
  • sundhedsforsikring.

 

Vi ønsker os, at du:

  • har en socialfaglig uddannelse, fx som pædagog, socialrådgiver, sygeplejerske eller psykolog. Vi ser gerne, at du har andre supplerende uddannelser indenfor fx ledelse, DAT, misbrug eller andre pædagogiske overbygninger.
  • har indgående viden om mennesker med dobbeltdiagnoser.
  • har solid erfaring fra misbrugsområdet.
  • har erfaring med vores målgrupper fra botilbud, psykiatri eller tilsvarende områder.
  • arbejder struktureret og strategisk - og kan skabe overblik og retning for teamet.
  • har ledelseserfaring.
  • har stærke relationelle kompetencer.
  • er ambitiøs, tydelig og anerkendende i din ledelsesstil.
  • kommunikerer tydeligt og proaktivt i skrift og tale.

Vi tilstræber en medarbejdersammensætning med alsidige faglige og personlige kompetencer, så vi har gode muligheder for at matche beboernes individuelle behov og præferencer. Derfor er det vigtigt for os, at du har forståelse for forskelligheder - og værdsætter dem.

 

Arbejdstid

Dine arbejdstider er fortrinsvist fordelt i hverdagens dag- og aftentimer, men der kan være brug for din tilstedeværelse enkelte weekender og helligdage. Derudover har du sammen med den øvrige ledelse bagvagt omkring hver 5. uge.

 

Ansættelse

Hvis du vil vide mere, kan du besøge os på www.cbbe.dk. Du er også velkommen til at kontakte personalechef Pia Pilemark kl. 10-12 mandage-fredage efter påske.

Samtalerne afholdes mandag og tirsdag i uge 20.

Vi forventer opstart omkring d. 1. juli 2019, og vi er fleksible omkring ferieønsker.

Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning, cv og andre relevante dokumenter. I den forbindelse vil vi bede dig være opmærksom på, at vi kun modtager skriftlige ansøgninger.

 

CASABLANCA BO & ERHVERV ApSKøbenhavn N2019-04-15T00:00:002019-05-06T00:00:00
330007439Afdelingsleder til Langelinieskolens store indskolingBasic Vil du være med til at styrke og videreudvikle Langelinieskolens undervisningsmiljø på Indre Østerbro sammen med vores dygtige personale? Da vores tidligere afdelingsleder er blevet skoleleder på vores naboskole, søger vi den 1. august 2019 en afdelingsleder til vores indskoling. Vi er en Østerbroskole i udvikling, med en grøn naturprofil i vores indskoling, med en aktiv forældrekreds og et værdigrundlag, der tager afsæt i, at Langelinieskolen skal være en skole for alle. Vores fokus er på faglighed, trivsel og inklusion og Langelinieskolen er udover at være en folkeskole også en rettighedsskole, der indgår i et samarbejde med UNICEF Danmark og landets øvrige rettighedsskoler. Skolen er de seneste år blevet moderniseret til at kunne rumme en fem-sporet folkeskole bl.a. med nyindrettede naturfagslokaler, idrætshal og personalearbejdspladser. Skolen er organiseret på flere matrikler og vores personale arbejder i årgangsteam. I Københavns Kommune er skoleledelsen den primære drivkraft for skolens udvikling, og det er derfor ledelsen, som skal drive de forandringsprocesser, der finder sted nu og fremadrettet. Vi forventer, at du er læreruddannet og har erfaringer fra ledelsesmæssige, administrative eller andre tilsvarende opgaver har en bred erfaring med at arbejde med elever i indskolingen har erfaringer og kompetencer i forhold til at arbejde med inklusion, herunder er i stand til at lede arbejdet systematisk i indskolingens ressourcecenter har stærke faglige, sociale og pædagogiske kompetencer er indstillet på et tæt, ligeværdigt og forpligtende samarbejde med vores KKFO sammen med skolens ledelsesteam, personale og skolebestyrelse, kan bidrage til udviklingen af skolens faglige læringsmiljø og skolens inklusionspraksis Vi tilbyder et spændende og udviklende skolemiljø i skønne omgivelser midt på Østerbro en folkeskole på tre fem spor en dagligdag i et tæt fagligt og didaktisk samarbejde med vores KKFO, vores afdeling for børn med høretab (SPK) og vores elevhjem et stærkt fagligt, socialt og kollegialt arbejdsmiljø Ansættelsesforhold Ansættelsen sker på gældende overenskomstvilkår. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest. Mere information Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Kristian Borg på 2677 0872. Du kan også læse mere om os på skolens hjemmeside, www.langelinieskolen.kk.dk. Ansøgning vedlægges dokumentation for afsluttet lærereksamen og dokumentation fra tidligere beskæftigelse med angivelse af beskæftigelsens varighed og omfang. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 1. maj 2019. Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 20 og 21.
Vil du være med til at styrke og videreudvikle Langelinieskolens undervisningsmiljø på Indre Østerbro sammen med vores dygtige personale?   
 
Da vores tidligere afdelingsleder er blevet skoleleder på vores naboskole, søger vi den 1. august 2019 en afdelingsleder til vores indskoling.  
 
Vi er en Østerbroskole i udvikling, med en grøn naturprofil i vores indskoling, med en aktiv forældrekreds og et værdigrundlag, der tager afsæt i, at Langelinieskolen skal være en skole for alle. Vores fokus er på faglighed, trivsel og inklusion – og Langelinieskolen er udover at være en folkeskole også en rettighedsskole, der indgår i et samarbejde med UNICEF Danmark og landets øvrige rettighedsskoler. Skolen er de seneste år blevet moderniseret til at kunne rumme en fem-sporet folkeskole bl.a. med nyindrettede naturfagslokaler, idrætshal og personalearbejdspladser. Skolen er organiseret på flere matrikler og vores personale arbejder i årgangsteam.  
 
I Københavns Kommune er skoleledelsen den primære drivkraft for skolens udvikling, og det er derfor ledelsen, som skal drive de forandringsprocesser, der finder sted nu og fremadrettet.  
 
Vi forventer, at du
  • er læreruddannet og har erfaringer fra ledelsesmæssige, administrative eller andre tilsvarende opgaver  
  • har en bred erfaring med at arbejde med elever i indskolingen  
  • har erfaringer og kompetencer i forhold til at arbejde med inklusion, herunder er i stand til at lede arbejdet systematisk i indskolingens ressourcecenter  
  • har stærke faglige, sociale og pædagogiske kompetencer  
  • er indstillet på et tæt, ligeværdigt og forpligtende samarbejde med vores KKFO  
  • sammen med skolens ledelsesteam, personale og skolebestyrelse, kan bidrage til udviklingen af skolens faglige læringsmiljø og skolens inklusionspraksis  
Vi tilbyder
  • et spændende og udviklende skolemiljø i skønne omgivelser midt på Østerbro  
  • en folkeskole på tre/fem spor  
  • en dagligdag i et tæt fagligt og didaktisk samarbejde med vores KKFO, vores afdeling for børn med høretab (SPK) og vores elevhjem
  • et stærkt fagligt, socialt og kollegialt arbejdsmiljø  
Ansættelsesforhold  
Ansættelsen sker på gældende overenskomstvilkår. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest.  
 
Mere information
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til skoleleder Kristian Borg på 2677 0872. Du kan også læse mere om os på skolens hjemmeside, www.langelinieskolen.kk.dk.
 
Ansøgning vedlægges dokumentation for afsluttet lærereksamen og dokumentation fra tidligere beskæftigelse med angivelse af beskæftigelsens varighed og omfang. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 1. maj 2019.
Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 20 og 21.   
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLangelinieskolenKøbenhavn Ø2019-04-15T12:02:24.6102019-05-01T00:00:00
330004409Herstedvester Skole søger afdelingsledere til nyoprettet ressourcecenter og nyt kompetencecenterBasic Vil du være med til at opbygge en rigtig god skole i samarbejde med engagerede lærere og pædagoger?Kunne du tænke dig at være en del af et ledelsesteam, der i fællesskab arbejder med at udvikle ledelse og reflekterer over egne indsatser?Kan du håndtere en travl og alsidig hverdag, hvor det ikke altid lykkes at sætte flueben på opgavelisten, fordi virkeligheden tager din tid.Vi udvikler efter en lille pause vores Herstedvester Skole med fokus på motivation, relationer og nysgerrighed. Vi vil noget for vores fælles børn.Vi har ca. 900 glade børn med meget forskellig baggrund, 120 medarbejdere med ideer og vilje. Ledelsesteamet på skolen består af skoleleder, administrativ leder, 4 afdelingsledere hvoraf to søges her. Vi har tæt samarbejde med TR, AMR og med Skolebestyrelse.Skolen er fra næste år opdelt i Indskoling 0.-4. årgang og Overbygning 5.-9. årgang med plan om at lave linjer fra 2020.Afdelingsleder af ressourcecenter skal: Holde hånd i alle skolens elevsager Arbejde tæt sammen med elever, forældre, lærere, pædagoger og andre fagpersoner i Albertslund Kommune Være struktureret og ordentlig i sin sagsbehandling og vedholdende i opfølgning på børnenes vegne Vejlede medarbejdere i arbejdet med inklusion, klasseledelse, differentiering og i arbejdet med elever i forskellige udfordringer kunne co-teaching i forbindelse med vejledning Du skal være leder af vores nye ressourcecenter, og du skal dermed være med til at bygge nye vaner og arbejdsgange op.vores G-gruppe, der er et tilbud for elever med kognitive funktionsnedsættelservores modtagegrupperAfdelingsleder af kompetencecenter skal: Bidrage til it-viden i ledelsesgruppen og kunne understøtte brugen af it på skolen og være ledelsesansvarlig for bl.a. hjemmeside, Tabulex og Aula Lave daglig vikarplanlægning og bidrage til vores videreudvikling af fleksibelt skema Du skal være både struktureret og udviklingsorienteret Du skal kunne vejlede medarbejdere i forhold til pædagogisk udvikling gerne indenfor et fag, klasseledelse, it eller innovation. Du skal være leder af :Vores nye kompetencecenter, som skal indeholde PLC, faglige netværk, vejledere mm. Skolens udvikling i forbindelse med læse-, matematik,- trivsels-konferencer, it-indsats, afgangsprøver, tests mm.Du skal samarbejde en del på tværs i Albertslund Kommune med netværk og faglig udviklingDu skal sammen med lærere undervise i digital dannelseFælles for lederstillingerne:For begge lederstillinger gælder, at du bør være læreruddannet. Du må meget gerne have ledererfaring og kan f.eks. have erfaring som vejleder eller koordinator. Vigtigst er, at du vil bidrage med refleksioner over både andres og egen praksis, at du både kan lytte og tage beslutninger, samt at du vil bidrage positivt og vedholdende til skoleudvikling og drift hos os.Hvis du ikke har lederuddannelse, forventes det at vi aftaler uddannelse i løbet af de første år.Ansættelse sker senest 1.8.2019 efter gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på at du inden ansættelse skal have fremvist børneattest ( 36) og straffeattest ( 11).Yderligere oplysninger fås hos skoleleder Ulla Olin tlf. 2729 0660, uol@albertslund.dk eller hos Genitor Vibeke Rosenbeck 3148 4740, vr@genitor.dk Ansøgning ønskes senest den 28.april til Genitor. Der afholdes samtale den 3. maj 2019 og den 13. maj 2019 For de kandidater, der går videre fra 1. samtale, er der test hos Genitor inden den 2. samtale og der indhentes referencer.I Albertslund Kommune er højt til loftet, langt mellem væggene og plads til det skæve. Vihar gensidig initiativpligt. Gennem forpligtende dialog skaber vi i fællesskab gode ogfleksible rammer for arbejdet i skolen hele tiden med kerneopgaven i centrum.I Albertslund Kommune er vi ambitiøse på alle børns vegne. Vi lægger vægt på, at børnenetrives i fællesskaber. Derfor prioriterer vi læring, fordybelse og dannelse højt - sammenmed udvikling af de sociale kompetencer.I Albertslund Kommune skal alle børn have mulighed for at udfolde deres personligekompetencer og udleve deres passion. De voksne opmuntrer børnene og de unge til atforfølge deres mål også de mest ambitiøse. Børnenes læring og udvikling foregår bådeinden for og uden for institutionernes mure. I naturen. Sammen med andre.Velkommen til Albertslund byen for børnene, det grønne og fællesskabet!Vil du være med til at opbygge en rigtig god skole i samarbejde med engagerede lærere og pædagoger?

Kunne du tænke dig at være en del af et ledelsesteam, der i fællesskab arbejder med at udvikle ledelse og reflekterer over egne indsatser?
Kan du håndtere en travl og alsidig hverdag, hvor det ikke altid lykkes at sætte flueben på opgavelisten, fordi virkeligheden tager din tid.

Vi udvikler efter en lille pause vores Herstedvester Skole med fokus på motivation, relationer og nysgerrighed. Vi vil noget for vores fælles børn.

Vi har ca. 900 glade børn med meget forskellig baggrund, 120 medarbejdere med ideer og vilje. 
Ledelsesteamet på skolen består af skoleleder, administrativ leder, 4 afdelingsledere – hvoraf to søges her. 
Vi har tæt samarbejde med TR, AMR og med Skolebestyrelse.
Skolen er fra næste år opdelt i Indskoling 0.-4. årgang og Overbygning 5.-9. årgang med plan om at lave linjer fra 2020.

Afdelingsleder af ressourcecenter skal:
  • Holde hånd i alle skolens elevsager
  • Arbejde tæt sammen med elever, forældre, lærere, pædagoger og andre fagpersoner i Albertslund Kommune
  • Være struktureret og ordentlig i sin sagsbehandling og vedholdende i opfølgning på børnenes vegne
  • Vejlede medarbejdere i arbejdet med inklusion, klasseledelse, differentiering og i arbejdet med elever i forskellige udfordringer kunne co-teaching i forbindelse med vejledning
Du skal være leder af vores nye ressourcecenter, og du skal dermed være med til at bygge nye vaner og arbejdsgange op.
vores G-gruppe, der er et tilbud for elever med kognitive funktionsnedsættelser
vores modtagegrupper

Afdelingsleder af kompetencecenter skal:
  • Bidrage til it-viden i ledelsesgruppen og kunne understøtte brugen af it på skolen og være ledelsesansvarlig for bl.a. hjemmeside, Tabulex og Aula
  • Lave daglig vikarplanlægning og bidrage til vores videreudvikling af fleksibelt skema
  • Du skal være både struktureret og udviklingsorienteret
  • Du skal kunne vejlede medarbejdere i forhold til pædagogisk udvikling – gerne indenfor et fag, klasseledelse, it eller innovation.

Du skal være leder af :
Vores nye kompetencecenter, som skal indeholde PLC, faglige netværk, vejledere mm. 
Skolens udvikling i forbindelse med læse-, matematik,- trivsels-konferencer, it-indsats, afgangsprøver, tests mm.
Du skal samarbejde en del på tværs i Albertslund Kommune med netværk og faglig udvikling
Du skal sammen med lærere undervise i digital dannelse

Fælles for lederstillingerne:
For begge lederstillinger gælder, at du bør være læreruddannet. Du må meget gerne have ledererfaring og kan f.eks. have erfaring som vejleder eller koordinator. Vigtigst er, at du vil bidrage med refleksioner over både andres og egen praksis, at du både kan lytte og tage beslutninger, samt at du vil bidrage positivt og vedholdende til skoleudvikling og drift hos os.
Hvis du ikke har lederuddannelse, forventes det at vi aftaler uddannelse i løbet af de første år.

Ansættelse sker senest 1.8.2019 efter gældende overenskomst. Vi gør opmærksom på at du inden ansættelse skal have fremvist børneattest (§36) og straffeattest (§11).

Yderligere oplysninger fås hos skoleleder Ulla Olin tlf. 2729 0660, uol@albertslund.dk eller hos Genitor Vibeke Rosenbeck 3148 4740, vr@genitor.dk  

Ansøgning ønskes senest den 28.april til Genitor. Der afholdes samtale den 3. maj 2019 og den 13. maj 2019  
For de kandidater, der går videre fra 1. samtale, er der test hos Genitor inden den 2. samtale og der indhentes referencer.

I Albertslund Kommune er højt til loftet, langt mellem væggene – og plads til det skæve. Vi
har gensidig initiativpligt. Gennem forpligtende dialog skaber vi i fællesskab gode og
fleksible rammer for arbejdet i skolen – hele tiden med kerneopgaven i centrum.

I Albertslund Kommune er vi ambitiøse på alle børns vegne. Vi lægger vægt på, at børnene
trives i fællesskaber. Derfor prioriterer vi læring, fordybelse og dannelse højt - sammen
med udvikling af de sociale kompetencer.

I Albertslund Kommune skal alle børn have mulighed for at udfolde deres personlige
kompetencer – og udleve deres passion. De voksne opmuntrer børnene og de unge til at
forfølge deres mål – også de mest ambitiøse. Børnenes læring og udvikling foregår både
inden for og uden for institutionernes mure. I naturen. Sammen med andre.


Velkommen til Albertslund – byen for børnene, det grønne og fællesskabet!

 

ORS/Small/dd4f7b18_logo.gifHerstedvester SkoleAlbertslund2019-04-10T13:01:51.8702019-04-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til afdeling for rehabilitering på Vigerslevhus

Rehabiliteringscenter Vigerslevhus - 2. sal Rehab

Valby
Vi har brug for en dygtig afdelingsleder med stort fagligt engagement og flair for ledelse, samt erfaring med rehabilitering. En leder der vil være med til at gøre en forskel og præge udviklingen på rehabiliteringsafdelingen på Vigerslevhus og i hel...
Indrykket:25. april 2019
Udløbsdato:12. maj 2019

Kong Frederik d. lX's Hjem søger afdelingsleder med sundhedsfaglig baggrund

Kong Frederik IX's Hjem

Frederiksberg
Kong Frederik den IX s Hjem søger afdelingsleder til et hjem, hvor tryghed, trivsel og tillid er skabt gennem lydhørhed. Et hjem, hvor maden er i højsædet. Lavet fra bunden og med lækre økologiske råvarer.Et hjem med hygge og omsorg, hånd i hånd med...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:20. maj 2019

Afdelingsleder til botilbud for unge med dobbeltdiagnoser

CASABLANCA BO & ERHVERV ApS

København N
Vi søger en ambitiøs, tydelig og anerkendende leder til Duetten, vores nye botilbud for unge med dobbeltdiagnoser. Vi forventer, at du har indgående kendskab til målgruppen og kan omsætte din faglige viden til konkrete indsatser. Tilbuddet er endnu ...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Afdelingsleder til Langelinieskolens store indskoling

Langelinieskolen

København Ø
Vil du være med til at styrke og videreudvikle Langelinieskolens undervisningsmiljø på Indre Østerbro sammen med vores dygtige personale? Da vores tidligere afdelingsleder er blevet skoleleder på vores naboskole, søger vi den 1. august 2019 en afdel...
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Herstedvester Skole søger afdelingsledere til nyoprettet ressourcecenter og nyt kompetencecenter

Herstedvester Skole

Albertslund
Vil du være med til at opbygge en rigtig god skole i samarbejde med engagerede lærere og pædagoger?Kunne du tænke dig at være en del af et ledelsesteam, der i fællesskab arbejder med at udvikle ledelse og reflekterer over egne indsatser?Kan du håndt...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019