Skab gode IT-services sammen med vores leverandører

Vil du samarbejde om leverancer og servicemål med leverandører af IT-services i en af statens store IT-afdelinger? Og har du styr på økonomi og kontrakter inden for IT? Så kan du blive en af vores nye medarbejdere.

Vi opfordrer dig til at søge, hvis din profil passer til blot en del af beskrivelsen. Dette opslag dækker nemlig flere stillinger indenfor det område, vi ønsker at styrke.

Du udvikler effektive og simple processer for samarbejdet med leverandører
I Landbrugsstyrelsen har vi outsourcet en lang række IT-services og har flere leverandører, som leverer IT-services via kontrakter. For hver kontrakt er der aftalt en række leverance- og servicemål, som der skal samarbejdes om og følges op på.

En vigtig del af dit job vil være at udvikle og gennemføre procesforbedringer inden for Service Integration and Management (SIAM), herunder kontrakt- og økonomistyring. Andre opgaver vil være løbende kontroller af, om SLA-mål, økonomi og budget overholdes, ligesom arbejdet med at udarbejde nye kontrakter vil blive en del af opgaven.

Er det dig, vi leder efter?
Du er et godt match, hvis du er interesseret i processer og procesudvikling og er en dygtig formidler både skriftligt og mundtligt. Du brænder for at rådgive og hjælpe andre til resultater. Du er processtærk og har gode erfaringer med at facilitere møder og workshops. Du skal kunne nikke til, at simple processer er gode processer, og at processer skal være så enkle og forståelige, at de kan implementeres i virkeligheden.

Du har en baggrund med uddannelse og erfaring inden for Jura, Økonomi og/eller IT. Derudover har du interesse, uddannelse og erfaring inden for ét eller flere af disse områder:

• Kontraktstyring og tolkning af kontrakter i relation til IT Service Management.
• Leverandørstyring og It Service Integration i et multi-leverandør setup.
• Budgetplanlægning og økonomistyring i staten
• Service Level Management
• Brug af ITIL i praksis til IT Service Management
• Kendskab til og gerne erfaring med Service Integration and Management (SIAM)
• Kendskab til LEAN og principper for effektiv driftsledelse

Hvem er vi - og hvad kan vi gøre for dig?
Vi kan tilbyde dig en hverdag i en af statens største IT-afdelinger. Vi har til opgave at sikre gode systemer til vores kunder og interne fagenheder og sagsbehandlere.

Styrelsens IT-enhed har ca. 200 medarbejdere, hvoraf en stor del er organisatorisk forankret i to agile release trains, der konfigurerer vores fagsystemer. Samarbejdet med leverandørerne foregår i en ny IT-enhed, der varetager bl.a. leverandørsamarbejdet, test af leverancer, IT-support og samarbejdet med eksterne og interne brugere af systemerne. Vi har et godt samarbejdsklima, hvor vi involverer hinanden i opgaveløsningen, og hvor det faglige niveau er højt. Landbrugsstyrelsen arbejder aktivt med at udvikle god ledelse, og du vil få en leder, der vil tilstræbe at give god og konstruktiv feedback. Vi prioriterer at have et spændende fagligt miljø med god ledelse, godt kollegaskab og gode udviklingsmuligheder - både personlig og faglig efteruddannelse - og nyder godt af både motionsrum, sund kantine og fleksible arbejdstider.

Dit nye team
Du bliver en del af Team IT-Stab og kommer til at referere til teamlederen. Lige nu er vi 14 i teamet med forskellige fagligheder. Vi har en uformel tone, og alle kan tale med alle. Udover det faglige har vi fokus på at sikre et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og har let til grin og smil.

Teamet arbejder på tværs af IT-enheden med opgaver inden for informationssikkerhed, IT-porteføljestyring, sekretariatsfunktion for IT-Investeringsrådet, kommunikation, udarbejdelse af notater og besvarelse af interne og eksterne bestillinger.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation.
Ansættelsesområdet er Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Landbrugsstyrelsen, Nyropsgade 30, 1780 København V.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan fremvise en privat straffeattest uden forhold af betydning for stillingen. Vi gør opmærksom på, at det daglige arbejdssprog er dansk, hvorfor det forventes, at du kan læse og skrive dansk på et arbejdsmæssigt niveau.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Oliver Graner Sæbye på tlf. 91 32 98 16, enhedschef Thomas Hennecke på tlf. 93 59 73 54 eller IT-underdirektør Franci Johansen tlf. 20 99 30 04.

Du kan læse om Landbrugsstyrelsen på www.lbst.dk

Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en ansøgning inkl. CV og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest 28. februar 2021.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.