Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Skadeleder

Jobprofil
Har du en leder i maven?

Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør. Derfor søger vi en skadeleder, der vil stå for ansvaret for den daglige ledelse i Asnæs. Du vil rapportere direkte til afdelingschefen.

Som skadeleder får du arbejdsopgaver inden for området skadeservice. Skadeserviceopgaver omfatter typisk total renovering efter brand-, vand-, hærværks- og stormskader.

Som afdelingsleder vil du stå for det daglige omkring afdelingens drift og det personalemæssige i samarbejde med afdelingschefen.

Dine daglige opgaver indeholder blandt andet sagsstyring, styring af økonomi, udarbejdelse af elektroniske rapporter, samt dialog via Scalepoint, mail, Navision og In4mo.

Det går stærkt, når vi kaldes ud på en skade – du skal derfor være indstillet på hurtig og effektiv indsats, da vores kunder er afhængige af hurtig reaktion fra vores side.

Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig.

Personprofil

  • Du har lyst til at være leder/du har erfaring med ledelse
  • Du er engageret og har pionerånd
  • Du har byggeteknisk forståelse
  • Du kan håndtere hektiske situationer
  • Du har flair for praktisk arbejde og er grundig
  • Du arbejder målrettet og struktureret
  • Du er kundeorienteret og opleves også sådan
  • Du har en god menneskelig forståelse
  • Du har et godt humør og har humor
  • Du er god til at formulere dig på dansk i både skrift og tale
  • Du har kendskab til Microsoft Office og Navision
  • Du kan fremvise straffeattest og kan sikkerhedstjekkes hos PET og FET
  • Du har en fleksibel indstilling, der gør at opgaven udføres, når behovet er der
 
Vi tilbyder
En arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder i et udfordrende og spændende job, i en virksomhed i vækst.

Hos os er der højt til loftet og god mulighed for faglig og personlig udvikling.

Løn efter kvalifikationer.
 

Din ansøgning
Er du interesseret i jobbet som Skadeleder/afdelingsleder, bedes du sende en ansøgning til ps@bygningskontrol.dk , hvor du i emnefeltet skriver “Skadeleder/afdelingsleder Asnæs”.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032505Phoenix-8790811412019-05-27T18:02:34.677SkadelederJobprofil
Har du en leder i maven?

Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør. Derfor søger vi en skadeleder, der vil stå for ansvaret for den daglige ledelse i Asnæs. Du vil rapportere direkte til afdelingschefen.

Som skadeleder får du arbejdsopgaver inden for området skadeservice. Skadeserviceopgaver omfatter typisk total renovering efter brand-, vand-, hærværks- og stormskader.

Som afdelingsleder vil du stå for det daglige omkring afdelingens drift og det personalemæssige i samarbejde med afdelingschefen.

Dine daglige opgaver indeholder blandt andet sagsstyring, styring af økonomi, udarbejdelse af elektroniske rapporter, samt dialog via Scalepoint, mail, Navision og In4mo.

Det går stærkt, når vi kaldes ud på en skade – du skal derfor være indstillet på hurtig og effektiv indsats, da vores kunder er afhængige af hurtig reaktion fra vores side.

Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig.

Personprofil
  • Du har lyst til at være leder/du har erfaring med ledelse
  • Du er engageret og har pionerånd
  • Du har byggeteknisk forståelse
  • Du kan håndtere hektiske situationer
  • Du har flair for praktisk arbejde og er grundig
  • Du arbejder målrettet og struktureret
  • Du er kundeorienteret og opleves også sådan
  • Du har en god menneskelig forståelse
  • Du har et godt humør og har humor
  • Du er god til at formulere dig på dansk i både skrift og tale
  • Du har kendskab til Microsoft Office og Navision
  • Du kan fremvise straffeattest og kan sikkerhedstjekkes hos PET og FET
  • Du har en fleksibel indstilling, der gør at opgaven udføres, når behovet er der
 
Vi tilbyder
En arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder i et udfordrende og spændende job, i en virksomhed i vækst.

Hos os er der højt til loftet og god mulighed for faglig og personlig udvikling.

Løn efter kvalifikationer.
 

Din ansøgning
Er du interesseret i jobbet som Skadeleder/afdelingsleder, bedes du sende en ansøgning til ps@bygningskontrol.dk , hvor du i emnefeltet skriver “Skadeleder/afdelingsleder Asnæs”.
 
2019-07-01T00:51:44.290 JobprofilHar du en leder i maven?Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør. Derfor søger vi en skadeleder, der vil stå for ansvaret for den daglige ledelse i Asnæs. Du vil rapportere direkte til afdelingschefen.Som skadeleder får du arbejdsopgaver inden for området skadeservice. Skadeserviceopgaver omfatter typisk total renovering efter brand-, vand-, hærværks- og stormskader.Som afdelingsleder vil du stå for det daglige omkring afdelingens drift og det personalemæssige i samarbejde med afdelingschefen.Dine daglige opgaver indeholder blandt andet sagsstyring, styring af økonomi, udarbejdelse af elektroniske rapporter, samt dialog via Scalepoint, mail, Navision og In4mo.Det går stærkt, når vi kaldes ud på en skade du skal derfor være indstillet på hurtig og effektiv indsats, da vores kunder er afhængige af hurtig reaktion fra vores side.Der kan forekomme perioder med overarbejde, hvorfor en fleksibel indstilling er nødvendig.PersonprofilDu har lyst til at være leder du har erfaring med ledelseDu er engageret og har pioneråndDu har byggeteknisk forståelseDu kan håndtere hektiske situationerDu har flair for praktisk arbejde og er grundigDu arbejder målrettet og struktureretDu er kundeorienteret og opleves også sådanDu har en god menneskelig forståelseDu har et godt humør og har humorDu er god til at formulere dig på dansk i både skrift og taleDu har kendskab til Microsoft Office og NavisionDu kan fremvise straffeattest og kan sikkerhedstjekkes hos PET og FETDu har en fleksibel indstilling, der gør at opgaven udføres, når behovet er der Vi tilbyderEn arbejdsplads med plads til den enkelte medarbejder i et udfordrende og spændende job, i en virksomhed i vækst.Hos os er der højt til loftet og god mulighed for faglig og personlig udvikling.Løn efter kvalifikationer. Din ansøgningEr du interesseret i jobbet som Skadeleder afdelingsleder, bedes du sende en ansøgning til ps@bygningskontrol.dk , hvor du i emnefeltet skriver Skadeleder afdelingsleder Asnæs .10Phoenix87908114101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandOdsherred3535900Polygon DB11Industrivangen 64550AsnæsDKDanmarkORS/87908114_logo.pngORS/Small/87908114_logo.png0
ps@bygningskontrol.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768293PhoenixMedium00126-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87908114https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87908114https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87908114&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87908114&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgSkadeleder12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse7Håndværk & service21Bygge og anlæg361932899ps@bygningskontrol.dkps@bygningskontrol.dkDanmarkDanmark330105717Leder til genbrugsstationerne i Odsherred KommuneRobot Tydelig leder og stærk kommunikator Kan du udvikle og styrke genanvendelsen i Odsherred? Motiveres du af at styrke den enkelte medarbejder, holdene og den samlede arbejdsplads? Kan du fremme bæredygtighed og socialt ansvar, og sikre godt samarbejde med erhvervsliv og de lokale foreninger? Så er du måske vores nye leder for genbrugsstationerne i Odsherred Kommune. Du behøver ikke at have erfaring fra genbrugsområdet det centrale er din indstilling, dit engagement og dine lederevner. Du kan læse mere om jobbet og forventningerne til dig i job-og kompetenceprofilen her. Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte afdelingsleder Jørgen Eriksen, på 2547 9580 eller jorer@odsherred.dk Ansættelse pr. 1. januar 2020.

Tydelig leder og stærk kommunikator

Kan du udvikle og styrke genanvendelsen i Odsherred?

Motiveres du af at styrke den enkelte medarbejder, holdene og den samlede arbejdsplads?

Kan du fremme bæredygtighed og socialt ansvar, og sikre godt samarbejde med erhvervsliv og de lokale foreninger?

Så er du måske vores nye leder for genbrugsstationerne i Odsherred Kommune.

Du behøver ikke at have erfaring fra genbrugsområdet – det centrale er din indstilling, dit engagement og dine lederevner.

Du kan læse mere om jobbet og forventningerne til dig i job-og kompetenceprofilen her.

Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte afdelingsleder Jørgen Eriksen, på 2547 9580 eller jorer@odsherred.dk

Ansættelse pr. 1. januar 2020.

Odsherred KommuneNykøbing Sj2019-10-11T00:00:002019-10-31T00:00:00
330093051Leder til Kompetenceenheden (PPR)Robot Ringsted Kommune søger en visionær og relations-stærk leder til Kompetenceenheden. Kompetenceenheden er kendetegnet ved en høj faglighed, og en social godt fungerende afdeling, hvor der ikke er langt fra den gode id til handling. Hvad sigter vi efter? I Ringsted Kommune arbejder alle medarbejdere i Skolecenter og Børnecenter med at leve op til Børne- og ungepolitikken, og med at alle børn og unge trives og lærer. I disse år har vi særligt fokus på, at alle unge bliver klar til at tage en ungdomsuddannelse, og vi har derfor en opgave med at skabe højere faglighed i folkeskolerne. Det er en kompleks opgave, som stiller krav til medarbejdernes tværfaglige samarbejde og især at få indsatserne koordineret på den bedst mulige måde og altid med familierne i centrum. Her har lederen af Kompetenceenheden en nøglerolle. Organisationen og opgaven Kompetenceenheden er en velfungerende og stabil medarbejdergruppe bestående af 12 psykologer, 4 tale høre konsulenter, 2 motorikkonsulenter, 2 to-sprogs-vejledere, en familiekonsulent og en inklusionsvejleder. Vi er organiseret i to tværfaglige teams med fire faglige koordinatorer. Afdelingen er placeret i Skolecenteret og lederen af Kompetenceenheden samarbejder tæt med de øvrige ledere i Skolecenteret og Børnecenteret samt skolecenterchefen og børnecenterchefen. Som ny leder i Kompetenceenheden skal du have gode samarbejdsevner, da du ofte vil være bindeled mellem mange forskellige interessenter, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere, øverste ledelse, mv. Derfor skal du navigere respektfuldt i en kompleks kontekst, der er styret af mange forskellige interesser og behov, samtidig med at du evner at bevare overblikket og nå frem til tydelige resultater. Nogle af dine første opgaver vil være at udvikle en ny visitationspraksis til specialpædagogisk bistand, og at bidrage til udviklingen og implementeringen af en ny og forbedret indsats for børn og familier i udsatte positioner. Vores nye leder skal tillige indgå aktivt i arbejdet med at nedbryde tværfaglige, tværsektorielle barrierer, herunder at være en af bannerførerne for at styrke det nære, tværfaglige samarbejde helt ude, hvor børnene og de unge færdes. Fundamentet og værdierne Kompetenceenheden hviler fagligt på en systemisk forståelse. Nogle kerneværdier i afdelingens arbejde er tværfaglighed, samskabelse og praksisnærhed. Kompetenceenheden løser både opgaver helt tæt på praksis i samarbejde med familier og medarbejdere på børne- og unge-området. Ligesom afdelingen som organisation er medudvikler i de centrale strategiske fora, hvor den mere overordnede udvikling af indsatser på 0-16 års-området foregår sammen med skole- og dagtilbud. Personen og kompetencerne Vi ønsker en innovativ leder, der både kan inspirere og engagere og samtidig kan se den eksisterende kvalitet i organisationen og de spor, som allerede er lagt. Kompetenceenhedens leder skal være dygtig til at positionere og repræsentere PPR s perspektiver både internt og udadtil i forhold til eksterne samarbejdspartnere. Stillingen indebærer mange krydsforventninger til Kompetenceenheden, og her er det vigtigt, at den nye leder kan agere relationsstærkt og med tydelighed i forhold til alle samarbejdspartnere. Vi ønsker en leder, som er strategisk stærk og har en involverende og tillidsbaseret ledelsesstil. Samtidig ønsker vi en dygtig og empatisk personaleleder med en relevant faglighed. Du vil komme til at stå i spidsen for en gruppe medarbejdere, som er engagerede, nærværende og ambitiøse i deres arbejde. Samtidig er Kompetenceenheden kendetaget ved et dynamisk og uhøjtideligt miljø med let til smil, hvor det gode arbejdsliv er i højsæde. Som leder i Kompetenceenheden skal du have veludviklede relationelle og kommunikative kompetencer, og skal med tydelighed og troværdighed være en samlende kraft i organisationen. Du indtræder i ledergruppen i både Skolecenteret og Børnecenteret, og du har et resultatorienteret blik for, hvor Kompetenceenheden anvender sine resurser med størst mulig effekt for børn og unge i Ringsted Kommune Du søger stillingen ved at trykke på linket nedenfor.Ringsted Kommune søger en visionær og relations-stærk leder til Kompetenceenheden. Kompetenceenheden er kendetegnet ved en høj faglighed, og en social godt fungerende afdeling, hvor der ikke er langt fra den gode idé til handling.   
 
Hvad sigter vi efter?
I Ringsted Kommune arbejder alle medarbejdere i Skolecenter og Børnecenter med at leve op til Børne- og ungepolitikken, og med at alle børn og unge trives og lærer. I disse år har vi særligt fokus på, at alle unge bliver klar til at tage en ungdomsuddannelse, og vi har derfor en opgave med at skabe højere faglighed i folkeskolerne. Det er en kompleks opgave, som stiller krav til medarbejdernes tværfaglige samarbejde og især at få indsatserne koordineret på den bedst mulige måde og altid med familierne i centrum. Her har lederen af Kompetenceenheden en nøglerolle.
 
Organisationen og opgaven
Kompetenceenheden er en velfungerende og stabil medarbejdergruppe bestående af 12 psykologer, 4 tale/høre konsulenter, 2 motorikkonsulenter, 2 to-sprogs-vejledere, en familiekonsulent og en inklusionsvejleder. Vi er organiseret i to tværfaglige teams med fire faglige koordinatorer. Afdelingen er placeret i Skolecenteret og lederen af Kompetenceenheden samarbejder tæt med de øvrige ledere i Skolecenteret og Børnecenteret samt skolecenterchefen og børnecenterchefen.

Som ny leder i Kompetenceenheden skal du have gode samarbejdsevner, da du ofte vil være bindeled mellem mange forskellige interessenter, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere, øverste ledelse, mv. Derfor skal du navigere respektfuldt i en kompleks kontekst, der er styret af mange forskellige interesser og behov, samtidig med at du evner at bevare overblikket og nå frem til tydelige resultater. Nogle af dine første opgaver vil være at udvikle en ny visitationspraksis til specialpædagogisk bistand, og at bidrage til udviklingen og implementeringen af en ny og forbedret indsats for børn og familier i udsatte positioner. Vores nye leder skal tillige indgå aktivt i arbejdet med at nedbryde tværfaglige, tværsektorielle barrierer, herunder at være en af bannerførerne for at styrke det nære, tværfaglige samarbejde helt ude, hvor børnene og de unge færdes.
 
Fundamentet og værdierne
Kompetenceenheden hviler fagligt på en systemisk forståelse. Nogle kerneværdier i afdelingens arbejde er tværfaglighed, samskabelse og praksisnærhed. Kompetenceenheden løser både opgaver helt tæt på praksis i samarbejde med familier og medarbejdere på børne- og unge-området. Ligesom afdelingen som organisation er medudvikler i de centrale strategiske fora, hvor den mere overordnede udvikling af indsatser på 0-16 års-området foregår sammen med skole- og dagtilbud.
 
Personen og kompetencerne
Vi ønsker en innovativ leder, der både kan inspirere og engagere og samtidig kan se den eksisterende kvalitet i organisationen og de spor, som allerede er lagt. Kompetenceenhedens leder skal være dygtig til at positionere og repræsentere PPR’s perspektiver både internt og udadtil i forhold til eksterne samarbejdspartnere. Stillingen indebærer mange krydsforventninger til Kompetenceenheden, og her er det vigtigt, at den nye leder kan agere relationsstærkt og med tydelighed i forhold til alle samarbejdspartnere.
Vi ønsker en leder, som er strategisk stærk og har en involverende og tillidsbaseret ledelsesstil. Samtidig ønsker vi en dygtig og empatisk personaleleder med en relevant faglighed.

Du vil komme til at stå i spidsen for en gruppe medarbejdere, som er engagerede, nærværende og ambitiøse i deres arbejde. Samtidig er Kompetenceenheden kendetaget ved et dynamisk og uhøjtideligt miljø med let til smil, hvor det gode arbejdsliv er i højsæde.  

Som leder i Kompetenceenheden skal du have veludviklede relationelle og kommunikative kompetencer, og skal med tydelighed og troværdighed være en samlende kraft i organisationen. Du indtræder i ledergruppen i både Skolecenteret og Børnecenteret, og du har et resultatorienteret blik for, hvor Kompetenceenheden anvender sine resurser med størst mulig effekt for børn og unge i Ringsted Kommune
 

Du søger stillingen ved at trykke på linket nedenfor. 
 
 

SkolecenterRingsted2019-09-20T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til genbrugsstationerne i Odsherred Kommune

Odsherred Kommune

Nykøbing Sj
Tydelig leder og stærk kommunikator Kan du udvikle og styrke genanvendelsen i Odsherred? Motiveres du af at styrke den enkelte medarbejder, holdene og den samlede arbejdsplads? Kan du fremme bæredygtighed og socialt ansvar, og sikre godt samarbejde ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Leder til Kompetenceenheden (PPR)

Skolecenter

Ringsted
Ringsted Kommune søger en visionær og relations-stærk leder til Kompetenceenheden. Kompetenceenheden er kendetegnet ved en høj faglighed, og en social godt fungerende afdeling, hvor der ikke er langt fra den gode id til handling. Hvad sigter vi efte...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019