Skal du arbejde hos os i din sommerferie? Hillerød Hjemmepleje

Skal du arbejde hos os i din sommerferie?

I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.

Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.

Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned – andet kan aftales.

Vi tilbyder

  • det gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellem
  • god introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgaverne
  • mulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.

Vi forventer, at du
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spiller
  • trods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værd
  • er mødestabil og prioriterer os i din ferie.

Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,
så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…

Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014830Phoenix-d50a437b12019-05-06T00:00:00Skal du arbejde hos os i din sommerferie? Hillerød HjemmeplejeSkal du arbejde hos os i din sommerferie?

I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.

Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.

Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned – andet kan aftales.

Vi tilbyder
  • det gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellem
  • god introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgaverne
  • mulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.

Vi forventer, at du
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spiller
  • trods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værd
  • er mødestabil og prioriterer os i din ferie.

Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,
så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…

Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Skal du arbejde hos os i din sommerferie?I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned andet kan aftales.Vi tilbyderdet gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellemgod introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgavernemulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.Vi forventer, at dukan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spillertrods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værder mødestabil og prioriterer os i din ferie.Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnetd50a437b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=347770EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3517452Hillerød Kommune11Milnersvej 37D3400Hillerød72320000DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset752122JobNet4981553498155310001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Hillerød Kommune får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale933379Områdeleder6Ledelse361634044Brittnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330030232OmrådelederBasic Er du vores nye områdeleder i hjemmeplejen i Halsnæs kommune?Vores dygtige områdeleder har desværre valgt at søge nye udfordringer hvorfor vi søger ny dygtig, visionær og inspirerende områdeleder til vores team i Frederiksværk.Hjemmeplejen arbejder med fokus på, at vores ledelse afspejler hjemmeplejens vision og mission samt kommunens værdier.Frederiksværk teamet består af ca. 40 dygtige og engagerede medarbejdere ud af i alt Ca. 200 medarbejdere i hele hjemmeplejen. Medarbejderne er uddannet som hovedsageligt social- og sundhedshjælpere og assistenter.Områdelederen refererer til lederen af Hjemmeplejen.Du vil indgå i et tæt samarbejde med 4 øvrige områdeledere, der tilsammen dækker hjemmeplejen i Halsnæs kommune.Vi ønsker os en områdeleder der er Sygeplejerske med ledelseserfaring og videreuddannelse på mindst diplomniveau Synlig og kulturskabende Har flair for og erfaring med økonomi og er ansvarlig for områdets budget Har øje for at bringe de enkelte medarbejderes faglige og personlige kompetencer i spil, når opgaver skal løses og du gør det i tæt samarbejde med medarbejderne Har en anerkendende tilgang til medarbejderne og prioriterer trivslen i teamet højt Har et nuanceret menneskesyn, som spiller naturligt sammen med den rehabiliterende tilgang Værdsætter de overordnede ledelsesmæssige opgaver og tænker evidensbaseret metode ud vikling ind i praksis Er aktiv som faglig sparringspartner - både i relation til medarbejderne og den øvrige ledelse - og sætter pris på en god dialog, både i formelle og uformelle sammenhænge Har vilje og evne til at samarbejde både internt og på tværs af kommunens sektorer. Desuden har du fokus på et givende samarbejde med andre aktører kommunalt, regionalt og nationalt Formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på en målrettet, præcis dokumentation overalt i organisationen I Halsnæs Kommune er der politisk vilje og et øget fokus på fagligheden og udviklingen. Vi tilbyder Et unikt og spændende job Gode muligheder for sparring med lederkollegaer samt nærmeste leder Netværk med andre områdeledere i kommunen Mulighed for ledelsesudvikling og uddannelse Gode arbejdsvilkår med et betydeligt ledelsesrum En engageret organisation hvor vi arbejder med udgangspunkt i hverdagsrehabilitering Halsnæs Kommunes ledelsesgrundlag samt personalepolitik kan findes på Halsnæs Kommunes hjemmesidewww.halsnaes.dk. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Hjemmeplejen Birgitte Møller-Hansen på 21410762.Sidste frist for ansøgning mandag den 17 juni 2019 kl.12.00Aflønning på overenskomstvilkår.Ansættelse pr. 1. august 2019 eller efter aftale. Der afholdes 1 samtaler den 19 juni 2019 og 2. samtale den 26 juni 2019Herimellem vil der skulle udfyldes personligheds test og der vil være tilbagemelding på denne ved vores HR konsulent. Dette bliver den 21 juni 2019Ansættelsesudvalget består af medarbejdere fra teamet, områdeleder, TR samt leder af hjemmeplejen.StillingsbeskrivelseEr du vores nye områdeleder i  hjemmeplejen i Halsnæs kommune?


Vores dygtige områdeleder har desværre valgt at søge nye udfordringer hvorfor vi søger ny dygtig, visionær og inspirerende områdeleder til vores team i Frederiksværk.

Hjemmeplejen arbejder med fokus på, at vores ledelse afspejler hjemmeplejens vision og mission samt kommunens værdier.

Frederiksværk teamet består af ca. 40 dygtige og engagerede medarbejdere ud af i alt Ca. 200 medarbejdere i hele hjemmeplejen. Medarbejderne er uddannet som hovedsageligt social- og sundhedshjælpere og assistenter.

Områdelederen refererer til lederen af Hjemmeplejen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med 4 øvrige områdeledere, der tilsammen dækker hjemmeplejen i Halsnæs kommune.


Vi ønsker os en områdeleder der er;
  • Sygeplejerske med ledelseserfaring og videreuddannelse på mindst diplomniveau
  • Synlig og kulturskabende
  • Har flair for og erfaring med økonomi og er ansvarlig for områdets budget
  • Har øje for at bringe de enkelte medarbejderes faglige og personlige kompetencer i spil, når opgaver skal løses – og du gør det i tæt samarbejde med medarbejderne
  • Har en anerkendende tilgang til medarbejderne og prioriterer trivslen i teamet højt
  • Har et nuanceret menneskesyn, som spiller naturligt sammen med den rehabiliterende tilgang
  • Værdsætter de overordnede ledelsesmæssige opgaver og tænker evidensbaseret metode­ud­vikling ind i praksis   
  • Er aktiv som faglig sparringspartner - både i relation til medarbejderne og den øvrige ledelse - og sætter pris på en god dialog, både i formelle og uformelle sammenhænge
  • Har vilje og evne til at samarbejde både internt og på tværs af kommunens sektorer. Desuden har du fokus på et givende samarbejde med andre aktører kommunalt, regionalt og nationalt
  • Formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på en målrettet, præcis dokumentation overalt i organisationen
  
I Halsnæs Kommune er der politisk vilje og et øget fokus på fagligheden og udviklingen.
 
Vi tilbyder
  • Et unikt og spændende job
  • Gode muligheder for sparring med lederkollegaer samt nærmeste leder
  • Netværk med andre områdeledere i kommunen
  • Mulighed for ledelsesudvikling og uddannelse
  • Gode arbejdsvilkår med et betydeligt ledelsesrum
  • En engageret organisation – hvor vi arbejder med udgangspunkt i hverdagsrehabilitering
Halsnæs Kommunes ledelsesgrundlag samt personalepolitik kan findes på Halsnæs Kommunes hjemmeside

www.halsnaes.dk.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Hjemmeplejen Birgitte Møller-Hansen på 21410762.

Sidste frist for ansøgning mandag den 17 juni 2019 kl.12.00

Aflønning på overenskomstvilkår.
Ansættelse pr. 1. august 2019  eller efter aftale.  

Der afholdes 1 samtaler den 19 juni 2019  og 2. samtale den 26 juni 2019

Herimellem vil der skulle udfyldes personligheds test og der vil være tilbagemelding på denne ved vores HR konsulent. Dette  bliver den 21 juni 2019

Ansættelsesudvalget består af medarbejdere fra teamet, områdeleder, TR samt leder af hjemmeplejen.

Stillingsbeskrivelse
 

ORS/Small/e8f51eb7_logo.gifHjemmeplejenFrederiksværk2019-05-23T15:11:44.1232019-06-17T00:00:00
330016787Afdelingsleder til Lynge SkoleBasic Du inviteres hermed til at blive en del af et rigtigt godt ledelsesteam. Vores souschef og administrative afdelingsleder går på pension efter mange gode år på Lynge Skole. Derfor søger vi nu hans afløser. Vi har brug for en ny dygtig afdelingsleder, der både kan være daglig leder for personale, elever og forældre for enten udskolingen eller mellemtrinnet, men som også har gode administrative- og IT kompetencer og som har let ved at varetage flere administrative opgaver. Vi søger derfor en afdelingsleder, der kan sige ja til bl.a. følgende opgaver: Skoleårets overordnede planlægning og fagfordeling i samarbejde med skolens øvrige ledere. Skemalægning, udarbejdelse af opgaveoversigter og vikardækning (delvist med en lærer). Det daglige ansvar for udskolingen eller mellemtrinnet ift. elever, medarbejdere og forældre. Naturligvis i tæt samarbejde med skolens øvrige ledere og skolelederen. Som sammen med sekretærerne, lærerne og IT vejlederne kan varetage prøveplanlægning- og prøveafvikling, nationale tests og terminsprøver. Diverse IT opgaver, - herunder implementering af 1:1 pc løsning til 5.-9. klasseelever og skolens overgang til AULA, sammen med IT vejlederne på skolen og skoleleder. Samarbejde tæt med den øvrige ledelse, sekretariatet og med alle medarbejdere. Indgå i kommunens skoleledelsesnetværk og administrative arbejdsgrupper. Til gengæld skal du ikke overtage det økonomiske område, da økonomisekretæren og skolelederen har styr på den del. Som ny afdelingsleder på skolen bliver du en del af skolens samlede ledelsesteam, der foruden dig selv, består af skoleleder, indskolings- og pædagogisk afdelingsleder og SFO-leder. SFO lederen bliver også en ny leder i teamet, da den nuværende SFO leder også går på pension til september. Vi har brug for en ny lederkollega og en person, der: Er en loyal holdspiller og som kan inddrage og lytte til medarbejdere, elever og forældre i hverdagens beslutninger. Kan samarbejde, ideudvikle, og bidrage til skolens udvikling. Kan holde mange bolde i luften, bevare roen og kunne træffe beslutninger sammen med den øvrige ledelse. Er struktureret og målrettet i opgaveløsningen og som kan levere til tiden. Er læreruddannet og gerne lederuddannet og gerne med erfaring fra udskolingen. Kan tilslutte sig kommunens børne- og læringssyn, børne- og ungepolitik og skolens værdier (se skolens hjemmeside). Lidt om osLynge Skole ligger i Lynge i Allerød Kommune. Skolen har 85 dygtige medarbejdere, der arbejder engageret med at sikre vores 670 elever den bedst mulige læring og dannelse. Lynge Skole er en rigtig god og solid tresporet skole fra 0.- 9.klasse, der nyder stor opbakning i byen, som skaber gode elevresultater og høj trivsel hos børnene. Tonen er positiv, humoristisk og faglig i medarbejdergruppen og samarbejdet mellem ledelse og personale er positivt og gensidigt respektfuldt.Du er velkommen til at kontakte skoleleder Thomas Kirkegaard eller afdelingsleder Nina Birch på tlf. 48 12 68 00 for yderligere information eller for at arrangere et besøg.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og forhåndsaftale for skoleledere.Du søger stillingen digitalt via linket i annoncen på kommunens hjemmeside senest søndag den 26. maj 2019. Første samtalerunde finder sted 3. juni og anden samtalerunde den 12. juni.Der vil blive gennemført personprofil-test på de kandidater, der går videre til 2. samtale. Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.Du inviteres hermed til at blive en del af et rigtigt godt ledelsesteam.
  
Vores souschef og administrative afdelingsleder går på pension efter mange gode år på Lynge Skole. Derfor søger vi nu hans afløser.
 
Vi har brug for en ny dygtig afdelingsleder, der både kan være daglig leder for personale, elever og forældre for enten udskolingen eller mellemtrinnet, men som også har gode administrative- og IT kompetencer og som har let ved at varetage flere administrative opgaver.
 
Vi søger derfor en afdelingsleder, der kan sige ja til bl.a. følgende opgaver:
 
  • Skoleårets overordnede planlægning og fagfordeling i samarbejde med skolens øvrige ledere.
  • Skemalægning, udarbejdelse af opgaveoversigter og vikardækning (delvist med en lærer).
  • Det daglige ansvar for udskolingen eller mellemtrinnet ift. elever, medarbejdere og forældre. Naturligvis i tæt samarbejde med skolens øvrige ledere og skolelederen.
  • Som sammen med sekretærerne, lærerne og IT vejlederne kan varetage prøveplanlægning- og prøveafvikling, nationale tests og terminsprøver.
  • Diverse IT opgaver, - herunder implementering af 1:1 pc løsning til 5.-9. klasseelever og skolens overgang til AULA, sammen med IT vejlederne på skolen og skoleleder.
  • Samarbejde tæt med den øvrige ledelse, sekretariatet og med alle medarbejdere.
  • Indgå i kommunens skoleledelsesnetværk og administrative arbejdsgrupper.
 
Til gengæld skal du ikke overtage det økonomiske område, da økonomisekretæren og skolelederen har styr på den del.
 
Som ny afdelingsleder på skolen bliver du en del af skolens samlede ledelsesteam, der foruden dig selv, består af skoleleder, indskolings- og pædagogisk afdelingsleder og SFO-leder. SFO lederen bliver også en ny leder i teamet, da den nuværende SFO leder også går på pension til september.
 
Vi har brug for en ny lederkollega og en person, der:
  • Er en loyal ”holdspiller” og som kan inddrage og lytte til medarbejdere, elever og forældre i hverdagens beslutninger.
  • Kan samarbejde, ideudvikle, og bidrage til skolens udvikling.
  • Kan holde mange bolde i luften, bevare roen og kunne træffe beslutninger sammen med den øvrige ledelse.
  • Er struktureret og målrettet i opgaveløsningen og som kan levere til tiden.
  • Er læreruddannet og gerne lederuddannet og gerne med erfaring fra udskolingen.
  • Kan tilslutte sig kommunens børne- og læringssyn, børne- og ungepolitik og skolens værdier (se skolens hjemmeside).
 
Lidt om os
Lynge Skole ligger i Lynge i Allerød Kommune. Skolen har 85 dygtige medarbejdere, der arbejder engageret med at sikre vores 670 elever den bedst mulige læring og dannelse. Lynge Skole er en rigtig god og solid tresporet skole fra 0.- 9.klasse, der nyder stor opbakning i byen, som skaber gode elevresultater og høj trivsel hos børnene. Tonen er positiv, humoristisk og faglig i medarbejdergruppen og samarbejdet mellem ledelse og personale er positivt og gensidigt respektfuldt.

Du er velkommen til at kontakte skoleleder Thomas Kirkegaard eller afdelingsleder Nina Birch på tlf. 48 12 68 00 for yderligere information eller for at arrangere et besøg.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og forhåndsaftale for skoleledere.

Du søger stillingen digitalt via linket i annoncen på kommunens hjemmeside senest søndag den 26. maj 2019. 

Første samtalerunde finder sted 3. juni og anden samtalerunde den 12. juni.
Der vil blive gennemført personprofil-test på de kandidater, der går videre til 2. samtale. 

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

ORS/Small/5657000a_logo.jpegLynge SkoleLynge2019-05-03T16:06:32.6502019-05-26T00:00:00
330027333RehabiliteringslederRobot Orion søger rehabiliteringsleder Vil du være med til at lede udviklingen af vores dialogiske praksis i hverdagen og på de strategiske linjer? Orion er et specialiseret bo- og rehabiliteringstilbud til mennesker med meget svære og komplekse problemstillinger, svære psykiske lidelser, rusmiddelforbrug og ind imellem voldsomme reaktionsmønstre, drevet af Den sociale virksomhed under Region Hovedstaden. Orion har kort fortalt til opgave at samarbejde med de 45 beboere og dagbrugere om at skabe muligheder for et selvstændigt og meningsfuldt hverdagsliv samt muligheder for at komme sig. I Orion er vi godt i gang med at udvikle en dialogisk praksis (inspireret af Åben Dialog). Det betyder bl.a., at medarbejderne ikke organiseres i teams eller afdelinger men i stedet i Orion-netværk, som beboerne vælger. Det giver nogle udfordrende, spændende og anderledes vilkår for ledelse. Du vil blive den ene af tre rehabiliteringsledere, som tilsammen er ledere for ca. 60 relationsmedarbejdere (pædagoger, sosu-ass., ergoterapeuter, medarbejdere med erfaringskompetence m.fl.). Som rehabiliteringsleder er man personaleleder for ca. 20 relationsmedarbejdere og man er tilknyttet ca. 15 Orion-netværk, hvor nogle af de medarbejdere man er personaleleder for, indgår på kryds og tværs med de medarbejdere, som de 2 øvrige rehabiliteringsledere er personaleledere for. Det betyder mange snitflader og overlap og en meget høj grad af samarbejde og koordinering mellem de 3 rehabiliteringsledere. En dialogisk praksis har konsekvenser for vores forståelse af ledelse og du vil blive en del af en ledergruppe på 6 ledere, som sammen er i gang med at finde vej i, hvad der kan være god ledelse i en dialogisk praksis. Orion er et hus med meget komplekse samarbejdsstrukturer, beboernes livssituationer er prægede af komplekse problemstillinger og beboere og medarbejdere er en meget mangfoldig skare. Med en dialogisk tilgang betyder det, at vi sjældent er sikre, sætter en ære i at være i tvivl, altid er i gang med at tænke os om samtidig med at vi konstant er nødt til at vælge, træffe beslutninger og handle. I ledergruppen er vi fælles om meget og bl.a. arbejder vi meget sammen omkring de større spørgsmål om organisationens udvikling og de mange små og store processer der er i gang, men vi har også fordelt nogle områder imellem os. Ud over personaleledelse, ledelsesopgaver i forhold til netværkene og daglig ledelse i forhold til alt det der opstår i et hus som Orion, vil dine særlige ansvarsområder være Arbejdsmiljø-ledelse og visitation. Det er afgørende for os at du: Kan bidrage til udviklingen af den dialogiske praksis både i hverdagen og på de større linjer og har lyst til et tæt samarbejde med medarbejdere og beboere i Orion-netværkene Både har lyst til at dele dit ledelsesrum og kan løbe med en bold alene Har mod og styrke til at arbejde i meget vanskelige situationer, hvor der ikke er klare svar Kender til og har flair for arbejdet med kvalitetsmodeller og dokumentation som en vigtig del af den daglige praksis Er stærk i forhold til personaleledelse særligt med fokus på trivsel og på at nedbringe fravær Kan følge opgaver til dørs, men også tåle at stå i det uafsluttede Vi forestiller os også at du har: Relevant uddannelse (fx en professionsbachelor indenfor social- eller sundhedsområde) og erfaring (fx fra arbejdet med socialt udsatte) Ledelseserfaring Erfaring med arbejdsmiljøarbejde Gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt Lysten og modet til at sige ja og styrken til at kunne sige venligt men bestemt nej Vi kan tilbyde: En organisation i udvikling som afføder mange spændende og udfordrende opgaver Faglig sparring og supervision Et unikt ledelsesfællesskab Et godt tværfagligt miljø Et arbejds- og levemiljø, hvor sikkerheden og den forebyggende indsats er højt prioriteret Stillingen er en fuldtidsstilling. Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019 medmindre tiltrædelse kan ske tidligere. Ansøgningen skal være os i hænde senest den 7. juni 2019 kl. 12:00. Ansøgning sendes elektronisk via vores e-rekrutteringssystem. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 13. og 18. juni 2019. Vi opfordrer alle med ovennævnte kvalifikationer, uanset køn, alder og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi betragter i øvrigt egne erfaringer med en psykisk lidelse som en potentiel kvalifikation ikke som en barriere. Du kan få mere at vide om stillingen ved at sende en mail til forstander Line Top Abildtrup på line.top.abildtrup@regionh.dk, hvor du kan bede om at blive ringet op. Læs mere om os på: www.orion.dkOrion søger rehabiliteringsleder
Vil du være med til at lede udviklingen af vores dialogiske praksis – i hverdagen og på de strategiske linjer?

Orion er et specialiseret bo- og rehabiliteringstilbud til mennesker med meget svære og komplekse problemstillinger, svære psykiske lidelser, rusmiddelforbrug og ind imellem voldsomme reaktionsmønstre, drevet af Den sociale virksomhed under Region Hovedstaden. Orion har kort fortalt til opgave at samarbejde med de 45 beboere og dagbrugere om at skabe muligheder for et selvstændigt og meningsfuldt hverdagsliv samt muligheder for at komme sig.

I Orion er vi godt i gang med at udvikle en dialogisk praksis (inspireret af Åben Dialog). Det betyder bl.a., at medarbejderne ikke organiseres i teams eller afdelinger men i stedet i Orion-netværk, som beboerne vælger. Det giver nogle udfordrende, spændende og anderledes vilkår for ledelse. Du vil blive den ene af tre rehabiliteringsledere, som tilsammen er ledere for ca. 60 relationsmedarbejdere (pædagoger, sosu-ass., ergoterapeuter, medarbejdere med erfaringskompetence m.fl.). Som rehabiliteringsleder er man personaleleder for ca. 20 relationsmedarbejdere og man er tilknyttet ca. 15 Orion-netværk, hvor nogle af de medarbejdere man er personaleleder for, indgår på kryds og tværs med de medarbejdere, som de 2 øvrige rehabiliteringsledere er personaleledere for. Det betyder mange snitflader og overlap og en meget høj grad af samarbejde og koordinering mellem de 3 rehabiliteringsledere.

En dialogisk praksis har konsekvenser for vores forståelse af ledelse og du vil blive en del af en ledergruppe på 6 ledere, som sammen er i gang med at finde vej i, hvad der kan være god ledelse i en dialogisk praksis. Orion er et hus med meget komplekse samarbejdsstrukturer, beboernes livssituationer er prægede af komplekse problemstillinger og beboere og medarbejdere er en meget mangfoldig skare. Med en dialogisk tilgang betyder det, at vi sjældent er sikre, sætter en ære i at være i tvivl, altid er i gang med at tænke os om – samtidig med at vi konstant er nødt til at vælge, træffe beslutninger og handle.

I ledergruppen er vi fælles om meget og bl.a. arbejder vi meget sammen omkring de større spørgsmål om organisationens udvikling og de mange små og store processer der er i gang, men vi har også fordelt nogle områder imellem os. Ud over personaleledelse, ledelsesopgaver i forhold til netværkene og daglig ledelse i forhold til alt det der opstår i et hus som Orion, vil dine særlige ansvarsområder være Arbejdsmiljø-ledelse og visitation.

Det er afgørende for os at du:
  • Kan bidrage til udviklingen af den dialogiske praksis – både i hverdagen og på de større linjer og har lyst til et tæt samarbejde med medarbejdere og beboere i Orion-netværkene
  • Både har lyst til at dele dit ledelsesrum og kan ’løbe med en bold alene’
  • Har mod og styrke til at arbejde i meget vanskelige situationer, hvor der ikke er klare svar
  • Kender til og har flair for arbejdet med kvalitetsmodeller og dokumentation som en vigtig del af den daglige praksis
  • Er stærk i forhold til personaleledelse – særligt med fokus på trivsel og på at nedbringe fravær
  • Kan følge opgaver til dørs, men også tåle at stå i det uafsluttede

Vi forestiller os også at du har:
  • Relevant uddannelse (fx en professionsbachelor indenfor social- eller sundhedsområde) og erfaring (fx fra arbejdet med socialt udsatte)
  • Ledelseserfaring
  • Erfaring med arbejdsmiljøarbejde
  • Gode formidlingsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Lysten og modet til at sige ’ja’ og styrken til at kunne sige venligt men bestemt ’nej’

Vi kan tilbyde:
  • En organisation i udvikling som afføder mange spændende og udfordrende opgaver
  • Faglig sparring og supervision
  • Et unikt ledelsesfællesskab
  • Et godt tværfagligt miljø
  • Et arbejds- og levemiljø, hvor sikkerheden og den forebyggende indsats er højt prioriteret

Stillingen er en fuldtidsstilling.

Stillingen er med tiltrædelse den 1. august 2019 medmindre tiltrædelse kan ske tidligere.

Ansøgningen skal være os i hænde senest den 7. juni 2019 kl. 12:00. Ansøgning sendes elektronisk via vores e-rekrutteringssystem.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 13. og 18. juni 2019.

Vi opfordrer alle med ovennævnte kvalifikationer, uanset køn, alder og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Vi betragter i øvrigt egne erfaringer med en psykisk lidelse som en potentiel kvalifikation – ikke som en barriere.

Du kan få mere at vide om stillingen ved at sende en mail til forstander Line Top Abildtrup på line.top.abildtrup@regionh.dk, hvor du kan bede om at blive ringet op.

Læs mere om os på: www.orion.dk
OrionHillerød2019-05-20T00:00:002019-06-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Områdeleder

Hjemmeplejen

Frederiksværk
Er du vores nye områdeleder i hjemmeplejen i Halsnæs kommune?Vores dygtige områdeleder har desværre valgt at søge nye udfordringer hvorfor vi søger ny dygtig, visionær og inspirerende områdeleder til vores team i Frederiksværk.Hjemmeplejen arbejder ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Afdelingsleder til Lynge Skole

Lynge Skole

Lynge
Du inviteres hermed til at blive en del af et rigtigt godt ledelsesteam. Vores souschef og administrative afdelingsleder går på pension efter mange gode år på Lynge Skole. Derfor søger vi nu hans afløser. Vi har brug for en ny dygtig afdelingsleder,...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Rehabiliteringsleder

Orion

Hillerød
Orion søger rehabiliteringsleder Vil du være med til at lede udviklingen af vores dialogiske praksis i hverdagen og på de strategiske linjer? Orion er et specialiseret bo- og rehabiliteringstilbud til mennesker med meget svære og komplekse problemst...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019