Skal du arbejde hos os i din sommerferie? Hillerød Hjemmepleje

Skal du arbejde hos os i din sommerferie?

I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.

Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.

Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned – andet kan aftales.

Vi tilbyder

  • det gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellem
  • god introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgaverne
  • mulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.

Vi forventer, at du
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spiller
  • trods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værd
  • er mødestabil og prioriterer os i din ferie.

Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,
så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…

Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014830Phoenix-d50a437b12019-05-06T00:00:00Skal du arbejde hos os i din sommerferie? Hillerød HjemmeplejeSkal du arbejde hos os i din sommerferie?

I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.

Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.

Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned – andet kan aftales.

Vi tilbyder
  • det gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellem
  • god introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgaverne
  • mulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.

Vi forventer, at du
  • kan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spiller
  • trods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værd
  • er mødestabil og prioriterer os i din ferie.

Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,
så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…

Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Skal du arbejde hos os i din sommerferie?I Hillerød Hjemmepleje har vi stor tradition for, at mange af vores sommerferievikarer søger uddannelse inden for social- og sundhedsfaget eller efterfølgende gerne vil fortsætte som interne vikarer.Vi går op i at alle medarbejdere er en del af fællesskabet i hjemmeplejen uanset om man har lang erfaring eller om man er ny i faget.Vores sommerferievikariater har en gennemsnitlig arbejdstid på 35 timer om ugen med jævnligt weekendarbejde og strækker sig fra juni måned og frem til september måned andet kan aftales.Vi tilbyderdet gode samarbejde både med borger i eget hjem og kollegaer imellemgod introduktion og forventer også, at du selv er opsøgende på arbejdsopgavernemulighed for arbejdstider der passer dig og dit liv.Vi forventer, at dukan arbejde selvstændigt og ansvarsfuldt samtidig med, at du er en hold-spillertrods en travl hverdag synes arbejdet er det hele værder mødestabil og prioriterer os i din ferie.Er du nysgerrig på arbejdet i Hillerød Hjemmepleje,så ring endelig og hør mere hos områdeleder Britt Dresler på tlf. 72 32 62 60 … Vi giver også gerne en kop uforpligtende kaffe…Vi holder løbende samtaler - dette i takt med, at du sender os en ansøgning.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnetd50a437b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-30T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=347770EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3517452Hillerød Kommune11Milnersvej 37D3400Hillerød72320000DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset752122JobNet4981553498155310001-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d50a437b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933379Områdeleder6Ledelse361634044noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330034695Områdeleder til Plejehjemmet SkovhusetRobot Kan du lide sparring, involvering og samskabelse? Så kan du være vores nye områdeleder på Plejehjemmet SkovhusetJeg hedder Charlotte, og er plejehjemsleder på Skovhuset. Jeg har brug for dig, som har ambitioner som områdeleder. Hvis du trives i et miljø, hvor der er højt til loftet, hvor vi vægter samarbejdet højt, og hvor du har ansvar uden at stå alene med det, så er den her stilling noget for dig. Du vil få ledelsesrollen for vores 35 medarbejdere i Team B, som er en somatisk bo enhed med 24 boliger, samt i Gæstehuset som er vores 12 midlertidige pladser. Du vil komme til at indgå i et stærkt lederteam med vores tre øvrige områdeledere Kirsten, Lone og Mette og mig selv. Vi mødes systematisk og diskuterer både fælles problemstillinger og hinandens udfordringer. Ud over vores fælles møder, vil du, i et kollegialt makkerskab i hverdagen, have mest at gøre med Mette, som er områdeleder på etagen under dig.Nærvær, samarbejde og forstyrrelseJeg har spurgt nogle af vores medarbejdere, hvad de særligt godt kunne tænke sig af dig som ny områdeleder, og her siger de, at du selvfølgelig skal sætte borgeren i centrum. Målet er, at borgerne har en god hverdag. Over for dine medarbejdere skal du kunne lide at være nærværende, lyttende og synlig, og du skal sætte pris på involvering af dine medarbejdere. Hvis det er dig, så tænker vi, at du kan få meget til at lykkes. Hvis du også sætter pris på løbende sparring, og ser muligheder i at arbejde systematisk med velfærdsteknologi, så kommer du til det rette sted. Du vil også blive del af et hus der deltager i flere forskningsprojekter og samarbejder tæt med universiteter. Min filosofi som plejehjemsleder er, at vi lykkes bedst, når arbejder på at gøre tingene sammen og spille hinanden gode. Hvis du samtidigt kan skabe en tilpas forstyrrelse med dine erfaringer og perspektiver, så kan du blive den områdeleder, som vi håber at få.Din motivation er det afgørendeNå, den her ansøgningsproces er lidt utraditionel, og du behøver derfor ikke at skrive en lang ansøgning. I første omgang er det vigtige derfor blot, at du lige sender 10-20 linjer om, hvad du mener der kunne motivere dig i stillingen som områdeleder i Skovhuset og så et kort CV på max 1 side som zoomer ind på det som du mener er relevant for netop denne stilling.Når du har en diplomuddannelse i ledelse, og gerne en sundhedsfaglig baggrund, så har du et rigtigt godt fundament.Ansøgningsfristen er 17. juni 2019 kl 8.00, og herefter vil vi udvælge ansøgere til jobsamtale, som bliver 21. juni 2019.Inden jobsamtalen vil du få tilsendt en case med en aktuel problemstilling, og jobsamtalen vil så komme til at handle om dine perspektiver på den. Det skal du nok høre meget mere om, hvis når vi udvælger dig.Interesseret? Så spørg endeligDu har sikkert mange spørgsmål til stillingen, miljøet og den slags, og vi er flere, der gerne vil svare på dine spørgsmålDu er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, Charlotte Kock Petersen, på tlf. 72 32 66 01 eller e-mail: kock@hillerod.dk.Du kan også kontakte Mette Lykke Helverskov, som er områdeleder på etagen under dig. Hende kan du fange på tlf. 72 32 66 40.Hvis du vil høre lidt fra vores tidligere områdeleder for Team B og Gæstehuset (som er det område du skal overtage), så hedder hun Maria Westh Bernburg. Selvom hun stopper i stillingen her 1. juni, vil hun meget gerne fortælle dig om stillingen. Du kan nå hende på hendes private tlf. som er 26 20 63 52.Mens du venter, kan du læse lidt mere om Skovhuset her (https: www.hillerod.dk skovhuset).Nå, kære ansøger, jeg ser frem til at høre fra dig, og håber du vil sende mig et par linjer omkring din motivation samt et kortfattet CV.Med venlig hilsenCharlotteHillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kan du lide sparring, involvering og samskabelse? Så kan du være vores nye områdeleder på Plejehjemmet Skovhuset

Jeg hedder Charlotte, og er plejehjemsleder på Skovhuset. Jeg har brug for dig, som har ambitioner som områdeleder. Hvis du trives i et miljø, hvor der er højt til loftet, hvor vi vægter samarbejdet højt, og hvor du har ansvar uden at stå alene med det, så er den her stilling noget for dig. Du vil få ledelsesrollen for vores 35 medarbejdere i Team B, som er en somatisk bo enhed med 24 boliger, samt i Gæstehuset som er vores 12 midlertidige pladser. Du vil komme til at indgå i et stærkt lederteam med vores tre øvrige områdeledere – Kirsten, Lone og Mette – og mig selv. Vi mødes systematisk og diskuterer både fælles problemstillinger og hinandens udfordringer. Ud over vores fælles møder, vil du, i et kollegialt makkerskab i hverdagen, have mest at gøre med Mette, som er områdeleder på etagen under dig.

Nærvær, samarbejde og forstyrrelse
Jeg har spurgt nogle af vores medarbejdere, hvad de særligt godt kunne tænke sig af dig som ny områdeleder, og her siger de, at du selvfølgelig skal sætte borgeren i centrum. Målet er, at borgerne har en god hverdag. Over for dine medarbejdere skal du kunne lide at være nærværende, lyttende og synlig, og du skal sætte pris på involvering af dine medarbejdere. Hvis det er dig, så tænker vi, at du kan få meget til at lykkes. Hvis du også sætter pris på løbende sparring, og ser muligheder i at arbejde systematisk med velfærdsteknologi, så kommer du til det rette sted. Du vil også blive del af et hus der deltager i flere forskningsprojekter og samarbejder tæt med universiteter. Min filosofi som plejehjemsleder er, at vi lykkes bedst, når arbejder på at gøre tingene sammen og spille hinanden gode. Hvis du samtidigt kan skabe en tilpas forstyrrelse med dine erfaringer og perspektiver, så kan du blive den områdeleder, som vi håber at få.

Din motivation er det afgørende
Nå, den her ansøgningsproces er lidt utraditionel, og du behøver derfor ikke at skrive en lang ansøgning. I første omgang er det vigtige derfor blot, at du lige sender 10-20 linjer om, hvad du mener der kunne motivere dig i stillingen som områdeleder i Skovhuset og så et kort CV på max 1 side som zoomer ind på det som du mener er relevant for netop denne stilling.

Når du har en diplomuddannelse i ledelse, og gerne en sundhedsfaglig baggrund, så har du et rigtigt godt fundament.

Ansøgningsfristen er 17. juni 2019 kl 8.00, og herefter vil vi udvælge ansøgere til jobsamtale, som bliver 21. juni 2019.
Inden jobsamtalen vil du få tilsendt en case med en aktuel problemstilling, og jobsamtalen vil så komme til at handle om dine perspektiver på den. Det skal du nok høre meget mere om, hvis/når vi udvælger dig.

Interesseret? Så spørg endelig
Du har sikkert mange spørgsmål til stillingen, miljøet og den slags, og vi er flere, der gerne vil svare på dine spørgsmål
  • Du er selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig, Charlotte Kock Petersen, på tlf. 72 32 66 01 eller e-mail: kock@hillerod.dk.
  • Du kan også kontakte Mette Lykke Helverskov, som er områdeleder på etagen under dig. Hende kan du fange på tlf. 72 32 66 40.

Hvis du vil høre lidt fra vores tidligere områdeleder for Team B og Gæstehuset (som er det område du skal overtage), så hedder hun Maria Westh Bernburg. Selvom hun stopper i stillingen her 1. juni, vil hun meget gerne fortælle dig om stillingen. Du kan nå hende på hendes private tlf. som er 26 20 63 52.

Mens du venter, kan du læse lidt mere om Skovhuset her (https://www.hillerod.dk/skovhuset).

Nå, kære ansøger, jeg ser frem til at høre fra dig, og håber du vil sende mig et par linjer omkring din motivation samt et kortfattet CV.

Med venlig hilsen
Charlotte

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-06-03T00:00:002019-06-17T00:00:00
330030232OmrådelederBasic Er du vores nye områdeleder i hjemmeplejen i Halsnæs kommune?Vores dygtige områdeleder har desværre valgt at søge nye udfordringer hvorfor vi søger ny dygtig, visionær og inspirerende områdeleder til vores team i Frederiksværk.Hjemmeplejen arbejder med fokus på, at vores ledelse afspejler hjemmeplejens vision og mission samt kommunens værdier.Frederiksværk teamet består af ca. 40 dygtige og engagerede medarbejdere ud af i alt Ca. 200 medarbejdere i hele hjemmeplejen. Medarbejderne er uddannet som hovedsageligt social- og sundhedshjælpere og assistenter.Områdelederen refererer til lederen af Hjemmeplejen.Du vil indgå i et tæt samarbejde med 4 øvrige områdeledere, der tilsammen dækker hjemmeplejen i Halsnæs kommune.Vi ønsker os en områdeleder der er Sygeplejerske med ledelseserfaring og videreuddannelse på mindst diplomniveau Synlig og kulturskabende Har flair for og erfaring med økonomi og er ansvarlig for områdets budget Har øje for at bringe de enkelte medarbejderes faglige og personlige kompetencer i spil, når opgaver skal løses og du gør det i tæt samarbejde med medarbejderne Har en anerkendende tilgang til medarbejderne og prioriterer trivslen i teamet højt Har et nuanceret menneskesyn, som spiller naturligt sammen med den rehabiliterende tilgang Værdsætter de overordnede ledelsesmæssige opgaver og tænker evidensbaseret metode ud vikling ind i praksis Er aktiv som faglig sparringspartner - både i relation til medarbejderne og den øvrige ledelse - og sætter pris på en god dialog, både i formelle og uformelle sammenhænge Har vilje og evne til at samarbejde både internt og på tværs af kommunens sektorer. Desuden har du fokus på et givende samarbejde med andre aktører kommunalt, regionalt og nationalt Formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på en målrettet, præcis dokumentation overalt i organisationen I Halsnæs Kommune er der politisk vilje og et øget fokus på fagligheden og udviklingen. Vi tilbyder Et unikt og spændende job Gode muligheder for sparring med lederkollegaer samt nærmeste leder Netværk med andre områdeledere i kommunen Mulighed for ledelsesudvikling og uddannelse Gode arbejdsvilkår med et betydeligt ledelsesrum En engageret organisation hvor vi arbejder med udgangspunkt i hverdagsrehabilitering Halsnæs Kommunes ledelsesgrundlag samt personalepolitik kan findes på Halsnæs Kommunes hjemmesidewww.halsnaes.dk. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Hjemmeplejen Birgitte Møller-Hansen på 21410762.Sidste frist for ansøgning mandag den 17 juni 2019 kl.12.00Aflønning på overenskomstvilkår.Ansættelse pr. 1. august 2019 eller efter aftale. Der afholdes 1 samtaler den 19 juni 2019 og 2. samtale den 26 juni 2019Herimellem vil der skulle udfyldes personligheds test og der vil være tilbagemelding på denne ved vores HR konsulent. Dette bliver den 21 juni 2019Ansættelsesudvalget består af medarbejdere fra teamet, områdeleder, TR samt leder af hjemmeplejen.StillingsbeskrivelseEr du vores nye områdeleder i  hjemmeplejen i Halsnæs kommune?


Vores dygtige områdeleder har desværre valgt at søge nye udfordringer hvorfor vi søger ny dygtig, visionær og inspirerende områdeleder til vores team i Frederiksværk.

Hjemmeplejen arbejder med fokus på, at vores ledelse afspejler hjemmeplejens vision og mission samt kommunens værdier.

Frederiksværk teamet består af ca. 40 dygtige og engagerede medarbejdere ud af i alt Ca. 200 medarbejdere i hele hjemmeplejen. Medarbejderne er uddannet som hovedsageligt social- og sundhedshjælpere og assistenter.

Områdelederen refererer til lederen af Hjemmeplejen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med 4 øvrige områdeledere, der tilsammen dækker hjemmeplejen i Halsnæs kommune.


Vi ønsker os en områdeleder der er;
  • Sygeplejerske med ledelseserfaring og videreuddannelse på mindst diplomniveau
  • Synlig og kulturskabende
  • Har flair for og erfaring med økonomi og er ansvarlig for områdets budget
  • Har øje for at bringe de enkelte medarbejderes faglige og personlige kompetencer i spil, når opgaver skal løses – og du gør det i tæt samarbejde med medarbejderne
  • Har en anerkendende tilgang til medarbejderne og prioriterer trivslen i teamet højt
  • Har et nuanceret menneskesyn, som spiller naturligt sammen med den rehabiliterende tilgang
  • Værdsætter de overordnede ledelsesmæssige opgaver og tænker evidensbaseret metode­ud­vikling ind i praksis   
  • Er aktiv som faglig sparringspartner - både i relation til medarbejderne og den øvrige ledelse - og sætter pris på en god dialog, både i formelle og uformelle sammenhænge
  • Har vilje og evne til at samarbejde både internt og på tværs af kommunens sektorer. Desuden har du fokus på et givende samarbejde med andre aktører kommunalt, regionalt og nationalt
  • Formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på en målrettet, præcis dokumentation overalt i organisationen
  
I Halsnæs Kommune er der politisk vilje og et øget fokus på fagligheden og udviklingen.
 
Vi tilbyder
  • Et unikt og spændende job
  • Gode muligheder for sparring med lederkollegaer samt nærmeste leder
  • Netværk med andre områdeledere i kommunen
  • Mulighed for ledelsesudvikling og uddannelse
  • Gode arbejdsvilkår med et betydeligt ledelsesrum
  • En engageret organisation – hvor vi arbejder med udgangspunkt i hverdagsrehabilitering
Halsnæs Kommunes ledelsesgrundlag samt personalepolitik kan findes på Halsnæs Kommunes hjemmeside

www.halsnaes.dk.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder af Hjemmeplejen Birgitte Møller-Hansen på 21410762.

Sidste frist for ansøgning mandag den 17 juni 2019 kl.12.00

Aflønning på overenskomstvilkår.
Ansættelse pr. 1. august 2019  eller efter aftale.  

Der afholdes 1 samtaler den 19 juni 2019  og 2. samtale den 26 juni 2019

Herimellem vil der skulle udfyldes personligheds test og der vil være tilbagemelding på denne ved vores HR konsulent. Dette  bliver den 21 juni 2019

Ansættelsesudvalget består af medarbejdere fra teamet, områdeleder, TR samt leder af hjemmeplejen.

Stillingsbeskrivelse
 

ORS/Small/e8f51eb7_logo.gifHjemmeplejenFrederiksværk2019-05-23T15:11:44.1232019-06-17T00:00:00
330042973Vice President of Device DevelopmentRobot Vice President of Device Development Novo Nordisk (NN) invented the market for insulin injection devices with the launch of the world s first insulin pen in 1985 and since then, Device Research and Development (DRD) has re-invented the pen again and again. Today NovoPen® 6, the first NN connected pen makes life much easier for patients and Flextouch, the prefilled disposable device, is widely acknowledged as the most ground-breaking device on the market today. In DRD, we are successful because we have first class people working together, inspiring and driving each other to surpass all expectations. As all Novo Nordisk products pass through our devices, we have an obligation to continuously drive innovation of the future, game changing devices of tomorrow. If your career has provided you with solid life science experience in a successful managerial role with an international scope, you now have the opportunity to make your next career move and join us on this exciting journey. About the Device Development Device Development (DD) has the overall responsibility for the execution of device development projects from the concept selection to launch in the market. The portfolio of projects includes all projects related to the FlexPen®, FlexTouch®, FlexPro®, and NovoPen™ families. As Vice President (VP) of DD, you are the overall responsible for projects, people and all financial costs. You will be chairing the Global Project Team (GPT) for selected areas along with members from Product Supply, Marketing, Regulatory Affairs, Quality, and Clinical. You will be accountable to the relevant governance body for the device development projects, with a shared responsibility for leading and managing the global device development process and meeting project goals, budgets and objectives. Similarly, you will play a critical role in getting connected devices to the market. You will be part of the DRD Leadership team, reporting to the Senior Vice President for Device Research and Development. You are expected to be an active member in the senior management team activities including strategic discussions and leadership development activities and not least, you will play a critical role in reducing our environmental impact and role-modeling the Device R D leadership mind-set and the Novo Nordisk Way. Qualifications Your background is a relevant degree at master s level combined with a proven track record of project and line management in pharmaceutical and or health care industries. Your career has also provided you with approximately 10 years of international leadership experience and full proficiency in English. Having lived and worked abroad is an advantage, as it would be if you can bring in relevant experience and inspiration from outside Novo Nordisk. You must be able to operate at a very high strategic level and maintain the ability to follow up on relevant details within your different areas of responsibility and you have solid business and organisational understanding. You are execution-oriented and balance this with the delegation of relevant tasks and areas of responsibility to your employees and relevant parties in the organisation. Relying on your strong communication skills you can create clarity and set direction at all organisational levels and you have a strong ability to collaborate across boundaries and ensure stakeholder management. As VP, you must naturally be self-driven and possess high personal integrity and strong values. You have high motivational skills, including the ability to engage and empower the organisation and with your constructive and empathetic approach you are a source of energy and motivation to your surroundings. As a member of our DRD leadership team, you show up and enjoy our ability to challenge each other to deliver the best results possible. We appreciate each other s differences and believe that an inclusive team help us succeed. At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development. Deadline Sunday, June 30 Contact For further information, please contact Talent Acquisition Partner, Lisa Williams at 45 30 77 60 32. Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Vice President of Device Development

Novo Nordisk (NN) invented the market for insulin injection devices with the launch of the world’s first insulin pen in 1985 and since then, Device Research and Development (DRD) has re-invented the pen again and again. Today NovoPen® 6, the first NN connected pen makes life much easier for patients and Flextouch, the prefilled disposable device, is widely acknowledged as the most ground-breaking device on the market today. In DRD, we are successful because we have first class people working together, inspiring and driving each other to surpass all expectations. As all Novo Nordisk products pass through our devices, we have an obligation to continuously drive innovation of the future, game changing devices of tomorrow. If your career has provided you with solid life science experience in a successful managerial role with an international scope, you now have the opportunity to make your next career move and join us on this exciting journey.

 
About the Device Development

Device Development (DD) has the overall responsibility for the execution of device development projects from the concept selection to launch in the market. The portfolio of projects includes all projects related to the FlexPen®, FlexTouch®, FlexPro®, and NovoPen™ families. As Vice President (VP) of DD, you are the overall responsible for projects, people and all financial costs. You will be chairing the Global Project Team (GPT) for selected areas along with members from Product Supply, Marketing, Regulatory Affairs, Quality, and Clinical. You will be accountable to the relevant governance body for the device development projects, with a shared responsibility for leading and managing the global device development process and meeting project goals, budgets and objectives. Similarly, you will play a critical role in getting connected devices to the market. You will be part of the DRD Leadership team, reporting to the Senior Vice President for Device Research and Development. You are expected to be an active member in the senior management team activities including strategic discussions and leadership development activities – and not least, you will play a critical role in reducing our environmental impact and role-modeling the Device R&D leadership mind-set and the Novo Nordisk Way.

 
Qualifications
Your background is a relevant degree at master’s level combined with a proven track record of project and line management in pharmaceutical and/or health care industries. Your career has also provided you with approximately 10 years of international leadership experience and full proficiency in English. Having lived and worked abroad is an advantage, as it would be if you can bring in relevant experience and inspiration from outside Novo Nordisk.  

You must be able to operate at a very high strategic level and maintain the ability to follow up on relevant details within your different areas of responsibility and you have solid business and organisational understanding. You are execution-oriented and balance this with the delegation of relevant tasks and areas of responsibility to your employees and relevant parties in the organisation. Relying on your strong communication skills you can create clarity and set direction at all organisational levels and you have a strong ability to collaborate across boundaries and ensure stakeholder management. As VP, you must naturally be self-driven and possess high personal integrity and strong values. 

You have high motivational skills, including the ability to engage and empower the organisation and with your constructive and empathetic approach you are a source of energy and motivation to your surroundings. As a member of our DRD leadership team, you show up and enjoy our ability to challenge each other to deliver the best results possible. We appreciate each other’s differences and believe that an inclusive team help us succeed. 

At Novo Nordisk, your skills, dedication and ambition help us change lives for the better. In exchange, we offer you an opportunity to work with extraordinary talent and benefit from a range of possibilities for professional and personal development.
 

Deadline

Sunday, June 30


Contact
For further information, please contact Talent Acquisition Partner, Lisa Williams at +45 30 77 60 32. 

 

Millions rely on us
To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.

Novo Nordisk A/SHillerød2019-06-15T00:00:002019-06-30T00:00:00
330021725TEAMLEDERRobot Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega Virksomhedsbeskrivelse:SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS International akut personlig assistance over hele verden. Virksomheden assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af forsikringsselskaberne. Denne support sker ud fra virksomhedens døgnåbne alarmcentral på Frederiksberg. SOS International har et omfangsrigt netværk af kvalificerede leverandører og forretningspartnere over hele verden, og 20 SOS-servicekontorer. Med mere end 1.200 ansatte, repræsenterer SOS International 30 nationaliteter, og tilsammen taler vores medarbejdere mere end 37 forskellige sprog.SOS International er ejet af en række af de største forsikringsselskaber i Norden og har en sags mængde, der placerer SOS International, som en af de største assistancevirksomheder i verden. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Med reference til Operation Manageren og som en del af et lederteam på 12 kollegaer, kommer du til at sidde med to overordnede ansvarsområder. Du får ledelsesansvaret for et team af dedikerede svenske medarbejdere, og samtidig får du ansvaret for at vedligeholde og udbygge samarbejdsrelationerne til nogle af de store finske, svenske og baltiske forsikringsselskaber, som er virksomhedens kunder. Du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder lidt rejseaktivitet primært til Sverige. I relation til ledelsen af teamet, kommer du til at samarbejde med en kollega, omkring ansvaret for det svenske support team. Dette velfungerende teams, sidder med ansvar for at servicere kunderne på det svenske marked 24 timer i døgnet - 365 dage om året. Din opgave bliver, at sikre overholdelse af de indgåede serviceaftaler, så kunden altid får en god oplevelse. Dette opnås bl.a. ved en løbende motivering og udvikling af teamet via kundelyt, faglig sparring, løbende coaching og en kontinuerlig feedback og sparring. Du forstår at sætte klare mål for teamet, og går gerne forrest og viser vejen. I tæt samarbejde med din kollega, får du ansvaret for koordinering og afvikling af 24 7 driften i teamet. Du har supervisorer i gruppen, men skal alligevel forvente, at din arbejdstid kan blive fordelt på både dag, aften og weekender, ligesom du står til rådighed telefonisk, efter at du er gået hjem. Stillingen er meget alsidig med god mulighed for at være med til at præge, hvordan opgaverne skal løses, og hvor selvkørende dit team skal være. Egenskaber:Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der trives med, og er dygtig til, at navigere i en omskiftelig og hektisk hverdag. Du er samtidig en meget serviceminded, struktureret og robust person, der formåer at holde momentum, selvom du ofte vil blive afbrudt i dit arbejde. Du tilbydes:Du bliver en del af et multikulturelt og godt kollegialt arbejdsmiljø, i en alsidig dynamisk stilling, hvor der stort set altid er travlt, og hvor to arbejdsdage aldrig er ens. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk, engelsk, svensk og finsk i skrift og tale og,du har et godt kendskab til MS Office pakken. Løn:Du får en fast løn samt pensionsordning og sundhedsforsikrin Erhvervserfaring:Virksomheden er åben overfor forskellige baggrunde. Har du ledelseserfaring er det en fordel, dog uden at det er et krav. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega

Virksomhedsbeskrivelse:
SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS International akut personlig assistance over hele verden. 

Virksomheden assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af forsikringsselskaberne. Denne support sker ud fra virksomhedens døgnåbne alarmcentral på Frederiksberg. 

SOS International har et omfangsrigt netværk af kvalificerede leverandører og forretningspartnere over hele verden, og + 20 SOS-servicekontorer. Med mere end 1.200 ansatte, repræsenterer SOS International 30 nationaliteter, og tilsammen taler vores medarbejdere mere end 37 forskellige sprog.

SOS International er ejet af en række af de største forsikringsselskaber i Norden og har en sags mængde, der placerer SOS International, som en af de største assistancevirksomheder i verden. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Operation Manageren og som en del af et lederteam på 12 kollegaer, kommer du til at sidde med to overordnede ansvarsområder. Du får ledelsesansvaret for et team af dedikerede svenske medarbejdere, og samtidig får du ansvaret for at vedligeholde og udbygge samarbejdsrelationerne til nogle af de store finske, svenske og baltiske forsikringsselskaber, som er virksomhedens kunder. 

Du skal derfor være indstillet på, at stillingen indeholder lidt rejseaktivitet primært til Sverige. I relation til ledelsen af teamet, kommer du til at samarbejde med en kollega, omkring ansvaret for det svenske support team. Dette velfungerende teams, sidder med ansvar for at servicere kunderne på det svenske marked 24 timer i døgnet - 365 dage om året. Din opgave bliver, at sikre overholdelse af de indgåede serviceaftaler, så kunden altid får en god oplevelse. 

Dette opnås bl.a. ved en løbende motivering og udvikling af teamet via kundelyt, faglig sparring, løbende coaching og en kontinuerlig feedback og sparring. 

Du forstår at sætte klare mål for teamet, og går gerne forrest og viser vejen. I tæt samarbejde med din kollega, får du ansvaret for koordinering og afvikling af 24/7 driften i teamet. Du har supervisorer i gruppen, men skal alligevel forvente, at din arbejdstid kan blive fordelt på både dag, aften og weekender, ligesom du står til rådighed telefonisk, efter at du er gået hjem. 

Stillingen er meget alsidig med god mulighed for at være med til at præge, hvordan opgaverne skal løses, og hvor selvkørende dit team skal være. 

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der trives med, og er dygtig til, at navigere i en omskiftelig og hektisk hverdag. 

Du er samtidig en meget serviceminded, struktureret og robust person, der formåer at holde momentum, selvom du ofte vil blive afbrudt i dit arbejde.

Du tilbydes:
Du bliver en del af et multikulturelt og godt kollegialt arbejdsmiljø, i en alsidig dynamisk stilling, hvor der stort set altid er travlt, og hvor to arbejdsdage aldrig er ens.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk, svensk og finsk i skrift og tale og,du har et godt kendskab til MS Office pakken.

Løn:
Du får en fast løn samt pensionsordning og sundhedsforsikrin

Erhvervserfaring:
Virksomheden er åben overfor forskellige baggrunde. Har du ledelseserfaring er det en fordel, dog uden at det er et krav.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

PROFILPARTNERS ApSFrederiksberg C2019-06-03T00:00:002019-07-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Områdeleder til Plejehjemmet Skovhuset

Hillerød Kommune

Hillerød
Kan du lide sparring, involvering og samskabelse? Så kan du være vores nye områdeleder på Plejehjemmet SkovhusetJeg hedder Charlotte, og er plejehjemsleder på Skovhuset. Jeg har brug for dig, som har ambitioner som områdeleder. Hvis du trives i et m...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Områdeleder

Hjemmeplejen

Frederiksværk
Er du vores nye områdeleder i hjemmeplejen i Halsnæs kommune?Vores dygtige områdeleder har desværre valgt at søge nye udfordringer hvorfor vi søger ny dygtig, visionær og inspirerende områdeleder til vores team i Frederiksværk.Hjemmeplejen arbejder ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Vice President of Device Development

Novo Nordisk A/S

Hillerød
Vice President of Device Development Novo Nordisk (NN) invented the market for insulin injection devices with the launch of the world s first insulin pen in 1985 and since then, Device Research and Development (DRD) has re-invented the pen again and...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

TEAMLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Frederiksberg C
Til at lede og motivere et team af svensktalende medarbejdere i samarbejde med en kollega Virksomhedsbeskrivelse:SOS International er den førende assistancevirksomhed i Norden. Fra alarmcentre i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS Internati...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019